maandag 8 maart 2021

ME stormt Restaurant binnen: "U was aan het WERK!"

In het regime Rutte krijg je een ME-inval in je tent als je ervan verdacht wordt te werken..... Wie het nu nog niet ziet....

Zie de onluisterende beelden, HIER.

Alle verdere discussies, over hier een procentje meer, daar een miljardje minder, slaan nergens op. Het gaat nu om Rutte's dwangmaatregelen. wil je er daarvan meer of minder? Wil je er daar meer van, stem dan Rutte. Wil je daarmee stoppen, dan wordt het Baudet. Denk je dat het geen bal uitmaakt, dan stem je niet.


28 opmerkingen:

  1. @Blik: Wil je de volgende ke(e)r(en) bij een link -zoals je hebt gegeven- er een waarschuwing bij zetten: "Niet voor Wolf", want dit soort opnames zijn heel erg slecht voor mijn gezondheid. Bij voorbaat dank. Ik kan geen NaZi-s meer zien.

    Momenteel heb ik er een aan z'n taas, dus die ga ik heel lang martelen. 😈

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaan we regelen voor jou, Wolfie! :-)

      Verwijderen
    2. Mag het na de verkiezingen weer wel?

      Verwijderen
    3. Het artikel van Blik heeft zelfs het internationaal nieuws gehaald via Rt:

      Dozens arrested at Dutch anti-lockdown protest as demonstrators carried mock coffin mourning demise of ‘democracy’

      En lees vooral de commentaren.

      Verwijderen
    4. dit zijn geen nazi's dit is comunistisch onderdrukken. Gelijk aan Joseph Stalin, Mao Che Tung.

      Verwijderen
  2. Zie je mijn verbaasde gezicht dat Israel hier trendsetter is....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het geloof voorbij dat het een bal uitmaakt.

    Politieke beslissingen worden gemaakt in kamers waar geen pers, camera of wat dan ook bij aanwezig is.

    Mijn barometer zijn de files. Die zijn terug. Nederland is er klaar mee, dat zie je aan de files, en daarom zijn de maatregelen op zijn eind.

    De vraag is wat er daarna komt. Wellicht mag forum regeren, om daarmee bv de brokken van het partijbeleid hiervoor op te ruimen. Ik heb geen glazen bol, en ben ook geen kenner in economische vraagstukken. Maar weet wel dat Covid een vermommer was om de teloorgegane economie te verdoezelen. Zover ik dat kan overzien is die teloorgegane economie er nog steeds. Wat gaan we daar aan doen? Is er een partij die daar iets over zegt?

    ‘If voting made a difference they would have made it illegal.’ Quote Emma Goldman begin 20ste eeuw. Dat was toen zo en is nog steeds zo. Ik maak mij geen illusies om deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vaccinatie paspoort. Je tuigt niet een heel administratief proces wereldwijd op voor ondersteuning van 1x een coronaprik halen. Wat komt er nog meer op ons af vraag ik mij af, u niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen al het aanvaarden van zo'n paspoort is een grens, die we niet moeten willen. Hetzelfde als de feksiens. Niet doen. Zodra je het paspoort accepteert, worden er later toch andere dingen aan gekoppeld en ben je de sjaak.

    Hetzelfde zoals we met het BSN-nummer er in zijn geluisd: "Alleen voor de belastingen". Ik hoor het die vvd-rat nog zeggen.

    Nu lijkt het heel aantrekkelijk, zoals het wordt gepresenteerd: geen verplichte feksiens, als je negatief bent getest en 'het' al hebt gehad. Na acceptatie komt de dwingelandij en dan kunnen we niet meer terug, het is er dan al en "breed geaccepteerd".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk ook even bij #coronapaspoort. Waarschuwing: U ziet eerst een paar keer een misdadiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet iemand hier, wat het standpunt van FvD is in deze? Kan op de website hierover niets vinden.
    Het moge bekend zijn, dat opeen volgende partijen wetten van voorgaande geruisloos hebben overgenomen. Ik hoop een duidelijker standpunt te zien, hou TB hier in staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Forum-logo
      STEM FVD OP 17 MAART!

      1.
      Geen lockdowns meer, Nederland weer vrij
      Inmiddels is bekend dat corona slechts een risico vormt voor een hele kleine, specifieke groep. FVD wil die mensen beschermen, maar de rest van het land weer vrij. Wij willen niet meer van lockdown naar lockdown, maar terug naar het oude normaal. Horeca, winkels, sportscholen, bioscopen, theaters, kappers, scholen, etc weer open!

      Er staat "etc.", dus ook geen vaccinatiepasport.

      Verwijderen
    2. Rutte vertelde daarnet in zijn persconferentie wel wat anders: pas vrijheid als het inentingsprogramma op volle toeren draait. en dat hopen ze rond juli klaar te hebben.
      De 1,5m. en de muilkorf zijn nog lang niet uit het straatbeeld verdwenen.
      En dan die De Jonge: enkel met een negatief testbewijs mag je meedoen aan evenementen, zoals theaterbezoek e.d. Anders kom je er niet in. Maar het is niet verplicht hoor!

      Verwijderen
    3. @Matt,

      Het positieve is dat het virus volgende week drie dagen vrij heeft.

      Verwijderen
    4. Joop, dat virus is bijzonder intelligent: het kan klok kijken, heeft een graad in wiskunde (het kan tellen hoeveel mensen bij mekaar staan om te kunnen toeslaan), het heeft ingebouwde sonar (dus ook in de zwembaden) en radar om de juiste afstand te kunnen meten en als dat minder is dan 1,5m. slaat het onverbiddelijk toe en het kan onderscheid maken tussen mensen die maar 1 masker op hebben of 4 over mekaar. Het beschikt ook over gezichtsherkenning want bepaalde figuren mogen absoluut niet besmet worden. Sommige van die uitsteeksels zijn rechtstreeks via 5G verbonden met AI.

      Verwijderen
    5. @ Joop: bedankt. Het staat er wel niet specifiek, maar gezien de stellingen, kan je het er wel uit distilleren.

      Verwijderen
  8. Vraagje, ik hoorde van een goede vriendin van mij, een Nederlandse, dat op het stembiljet staat dat als je je inschrijft om te stemmen dat je dan ook akkoord gaat met een vaccinatie. Klopt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaar mijn vraag. Ikzelf kan natuurlijk niet in Nederland gaan stemmen. Maar die vriendin zal me een kopie van haar stembiljet sturen. Daar wacht ik op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inmiddels zijn er al 7 á 8 wetenschappers die zeggen dat dit corona virus uit een lab komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The Virus is lab-made | Dr. Stephen Quay about the Bayesian Analysis of SARS-CoV-2

      https://www.youtube.com/watch?v=MVeUOjaZu0A&t=5s

      Verwijderen
  13. In onderstaande video komen de aanstaande verkiezingsfraude en de valse peilingen uitgebreid aan bod.

    Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie
    11,5K abonnees
    6 maart 2021 - Willem Engel - Oprichter Viruswaarheid

    https://www.youtube.com/watch?v=u3UuodBBvxY

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Speciaal voor @Sofia en mijn "ONwaarheden",

    Oorzaak en gevolg en de kunst van de interpretatie

    https://www.youtube.com/watch?v=92zJEvQnsRU

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Matt: om je uit de droom te helpen: Het accoord gaan met vaccinatie in combinatie met stemmen is een hoax. Absoluut onwaar. Door iemand op Twitter verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er staat wel een contradictio in terminis op de stemoproep:
    "Heeft u geen identiteitsbewijs? Vraag dan op tijd enz. Kunt u dit niet? vraag dan een andere kiezer om voor u te stemmen door een volmacht af te geven" So far, so good. Verderop:
    "Als gemachtigde moet u:
    - De volmachtstem tegelijk uitbrengen met uw eigen stem;
    - een kopie meenemen van het identiteitsbewijs van degene voor wie u stemt."

    Dit kan dus niet. Als niet-bezitter van een identiteitsbewijs kan ik dus geen volmachtstem laten uitbrengen. En NIEMAND die dit is opgevallen. Daarvoor moet je dus een ambtenaar zijn, ha ha ha ha.

    Ik neem dus een volmachtstem mee en laat geen identiteitsbewijs van de gevolmachtigde zien. En dan lekker stampij gaan maken op het stembureau. Paniek bij de ambtenaartjes. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waar ging dit ook al weer op? Een griepvirus

    BeantwoordenVerwijderen