vrijdag 12 maart 2021

Massale Steun voor Baudet op Politiebureau Emmeloord

 

Vandaag moest de voorman van FVD  zich melden om 09:30 uur op het politiebureau in Emmeloord. Voor het schudden van handen en eten van een visje op Urk.

Ruim voor aanvang vormde zich een menigte die 100% achter Thierry Baudet  stond. Het laagvloerse optreden van Jinek en haar handlangers de avond ervoor zorgde ervoor dat de stemming nog stijdbaarder was.

De menigte zwol verder aan. Dit is nog voor de aankomst van Thierry Baudet.

Thierry Baudet arriveert stipt om 09:30 uur bij het politiebureau van Emmeloord. Massale toestroom van publiek en pers.
Baudet staat de pers te woord (met name SBS6 en POW), voor het betreden van het politiebureau.

Nog steeds voor het betreden van het politiebureau, nu vanuit een andere hoek.

Baudet bij het naar buiten komen van politiebureau Emmeloord. Hij bespreekt de absurde situatie waar we in terecht gekomen zijn. Hij ervaart dit nu aan den lijve, maar die het echt voelen zijn de mensen en de ondernemers die knalharde boetes en straffen krijgen. Zo'n voorbeeld deed zich alweer voor toen Baudet inmiddels onderweg was naar Sneek. En een politie-agent opdracht begon te geven de laatste mensen, het waren er niet veel meer, op te gaan jagen, op basis van de "1,5 m regel". Ze hadden al gauw beet. Deze vreedzame vrouw stond gewoon met een paar mensen nog wat na te praten. "Anderhalve meter!". Zij antwoordde: "Ik heb geen centimeter bij me". Agent: "Meekomen, u krijgt een verbaal". Kijk de beelden van het vervolg, HIER.

3 opmerkingen:

  1. Ik zag op RTLZ, dat een agent in zijn gezicht is gestoken door mensen, die na 21:00 uur (SPERRZEIT) zich op straat bevonden.
    Ik eh. keur die actie eh. af, maar als ik het filmpje heb gezien, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
    Het volk pikt het niet langer. Inmiddels weer 3 adressen doorgegeven van NSB-ers.

    @Blik: ook dit soort opnames mag je mij besparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, iemand heeft mijn tip voor die perskaart gelezen.
    Zou inderdaad een oplossing kunnen zijn.

    Zorg dat Baudet wint en al die verbalen kunnen de vuilbak in.

    BeantwoordenVerwijderen