woensdag 10 maart 2021

Rutte: "Ongevaccineerden weigeren kan NU NOG niet"

Kijk dit fragment HIER.

Rutte: "Ongevaccineerden weigeren kan NU NOG niet"

Het is 2 voor twaalf.


Trouwens, gisteren gehoord, misschien kan iemand het proberen en/of bevestigen: je kunt als kiezer gewoon om 21:00 uur bij je kieslokaal aanwezig zijn bij het tellen van de stemmen. Het zou natuurlijk geweldig zijn, als onder de bezoekers van dit blog, al is het maar een handvol, mensen dit doen, dan hebben we al vast een first-hand indicatie.


38 opmerkingen:

  1. Selfie met je ingevulde stembewijs kan misschien nog van pas komen, in de toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor wie ze nog niet kent:

    https://www.activistpost.com/2013/06/the-12-principles-of-enslavement.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een aantal mogelijkheden als oplossing:

    https://www.activistpost.com/2012/05/10-ways-to-stop-being-slave-and-bring.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog wat aanvulling op de dwangmaatregelen:

    https://www.internetconsultatie.nl/wetsvoorsteltestbewijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stemmen is leuk en aardig. Maar het gaat erom wie de stemmen telt. Iedereen die denkt dat Baudet en Wilders een kartel formatie in de weg kunnen staan is naïef. Mocht de kiezer anti kartel stemmen. Dan worden de zakken met poststemmen die voor 98% uit stemmen voor kartelpartijen bestaan te voorschijn gehaald. Net zoveel als nodig is voor het kartel. Alleen een zeer gedreven minderheid die kan ons behoeden tegen de dystopische nachtmerrie die ons te wachten staat. Dat wil zeggen dat je op alle fronten in verzet bent tegen het regime in welke vorm dan ook. Het zal vanuit de 3% moeten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doet de 3% te weinig zoals nu. Dan is het eigendomsrecht snel verdwenen en zitten we als gechipt opgehokt vee thuis en mogen we alleen op permissie naar buiten al naar gelang het onze meesters betaamt.
      Ook Eddy moet doordrongen zijn dat hij niet onder de vaccinatie uitkomt. Of hij krijgt dan geen inkomen of hij kan geen voedsel kopen of met geweld op basis van de greater good. Je gaat voor de bijl.

      Verwijderen
    2. Ps. Ik ga zeker stemmen en op de FvD.

      Verwijderen
    3. [Ps. Ik ga zeker stemmen en op de FvD.]
      Ik ook en wel om 13:30 (wink)

      Verwijderen
    4. Oligarch, de Britse 'variant' is helemaal gelijk aan het verloop van de normale griep, met exact dezelfde symptomen, maar dat mag blijkbaar de pret niet drukken want volgens de propaganda is het allemaal verschrikkelijk en kan er van versoepelingen absoluut geen sprake zijn en is het Nederlandse volk straks eraan voor de moeite. Iedereen gaat dan inderdaad voor de bijl.

      VLUCHTEN KAN NIET MEER

      Ik voorspel dat slimme mensen zich gaan bewapenen, zoals nu al in de berichten verschijnt en kogels de enige bescherming zullen bieden tegen het oprukkend regime.
      In Amerika stijgt de wapenverkoop gigantisch en het zal niet lang meer duren eer dat de hel daar losbarst.
      Maar dat soort berichten krijg je hier niet te zien, de mensen moesten eens wakker worden.

      Verwijderen
    5. Onze Belgische profeet Matt heeft blijkbaar een glazen bol op zijn bureaublad...…….hij voorspelt.
      Wat zegt het glazen bolletje over jou Matt.
      Vertel eens en laat mij lachen hahahahahahahaha

      Verwijderen
    6. Bewapenen is niet nodig Matt. Zelfs vechten moet je niet doen. Massaal de pleinen bezetten en in het gezicht van het regime komen en de niet corrupte laag onder de leiders bewerken zodat ze weigeren om orders op te volgen.

      Verwijderen
    7. oli, En dan door een waterkanon tegen de vlakte worden geblazen?
      Of met een matrak kreupel worden geslagen?

      Eddy, wie laatst lacht best lacht, en het lachen zal jou nog wel vergaan. Geloof me maar.

      Verwijderen
    8. Vooralsnog blijf ik lachen Belg en wat jouw profetie betreft,ik geloof jou helemaal niet.
      Maar jij mag gerust van mij wat zitten te kniezen.
      Heb ik geen probleem mee.
      Hahahahahahahaha

      Verwijderen
    9. Matt,
      Als het waterkanon komt loop je weg en als het waterkanon er niet meer is kom je weer terug. Het is een uitputtingsslag die het regime op zeker gaat verliezen.
      En er is no way dat het Nederlandse leger op zijn eigen mensen gaat schieten. Die traditie hebben we niet. Ze willen daarom wel buitenlandse troepen het werk laten doen, maar ik weet niet of het Nederlandse leger dat pikt. Als je gaat schieten, dan geef je ze een aanleiding om het leger tegen de bevolking in te zetten.

      Verwijderen
  6. Hahahahahahaha, ze zijn helemaal gek geworden bij blik.
    Ik lig in een deuk hier, vooral na het lezen van wat uit die zieke kronkel komt van die totaal geflipte ollekebolleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er nu helemaal uit...……..ik stem niet.
    Dan heb ik meer recht op spreken als er weer een nieuwe poppenkast geïnstalleerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat voor reden heb jij om te denken dat Baudet een psychopaat is?
      Omdat hij voor een harde lockdown was van 4 weken?
      Die was wel echt ernstig inderdaad. Maar na alles wat hij gezegd heeft over het teruggeven van de vrijheid kan hij niet de agenda van cult uitvoeren.

      OUTCRY TO THE WORLD, FROM ISRAEL!!! (incl. NL+ENG ondertiteling)
      https://www.youtube.com/watch?v=WMsn0bj_P6o

      What is a Green Pass?
      https://corona.health.gov.il/en/directives/green-pass-info/

      Alleen mensen die opstaan kunnen deze agenda stoppen.

      Verwijderen
    2. Eddy, juist door niet te stemmen geef je de macht aan de meerderheid en heb je GEEN RECHT MEER van spreken.

      Verwijderen
    3. Eddy,
      Als je niet stemt gaat jou verloren stem naar de grootste partij.
      Stemmen man en er voor zorgen dat dit judas gespuis nimmer meer aan de macht komt.
      Stem van mijn part op de partij voor gelijkheid van de ongeboren kikker.

      Verwijderen
    4. Succes met jouw stem Remi voor een puppet. Ik behoud de stem bij mijzelf en houd mijn been gestrekt. Ik stem niet!
      Ik leef mijn eigen leven.
      Doe er je voordeel maar mee voor mijn part. Zal mij eerlijk gezegd ook een worst wezen wat jij doet.

      Verwijderen
  8. Bemoei je maar met eigen zaken en leven Belg.
    Ik heb altijd recht van spreken dom ventje dat je bent.
    Tenzij je mij natuurlijk dood schiet. Dode mensen kunnen niet spreken.
    Heb nog nooit een dode dat zien doen.
    Ai ai ai jij bent echt nog dommer dan ik voor mogelijk hield Matt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Blik, Eddy heeft weer gedronken. Kan je de beledigende posts verwijderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klopt blik, ik heb net koffie gedronken.
    Ik ga nu weer mijn mok opnieuw vullen.
    Wil je ook een mok koffie blik?
    Ik heb zojuist een hele kan gezet dus het kan er wel vanaf.
    Fijne avond nog en laat je nog wat meer op jouw mouw spelden door oligarch en alle anderen.
    Ik kan met hun rotzooi niks aanvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot gelijk om even weg te blijven Eddy. Al die 'propaganda' hier. Verdiep je maar in de wachttoren, daar voel jij je veel beter thuis.

      Verwijderen
    2. Je moet niet zo dom schrijven Matt.
      Mij vertellen waar ik mij in moet verdiepen.
      Ik moet hier niets en al zeker niet van jou.
      Jij bepaalt mijn leven niet.
      En inderdaad, al die rotzooi propaganda van allemaal van jullie hier kan ik niks.
      Wie kan er wel wat die rotzooi? Jullie zelf met jullie internet quatch.

      Verwijderen
  11. ‘China’s military must spend more’ to meet US war threat
    https://corona.health.gov.il/en/directives/green-pass-info/

    Is een oorlog met China een mooie externe schok om onze vrijheden verder in te perken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook een goede om de belastingen te verhogen en ons van onze eigendommen te beroven om de oorlog te financieren.

      Verwijderen
    2. Hmmmmmmmmmm…….nactmerries oligarch? Oh man, jij met jouw gekronkel in je harsens hahahahahahaha

      Verwijderen
  12. Eddy,
    Kijk je morgen uit met die harde wind, jullie zitten heel veel op de weg en morgen veel, heel veel harde wind.
    Ik weet dat jullie heel veel gewend zijn en ervaren zijn maar wees a.u.b. voorzichtig.

    Remi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Ga jezelf maar bang maken Matt. Daar ben je heel goed in.
      Ik toeter wel weer Remi. Zul je ook zwaaien? hahahahahahaha om op jouw niveau maar mee te gaan.
      Mijn niveau is hoger,maar dat begrijp jij toch niet.

      Verwijderen
  14. Utah Mom, 39, Dies Days After Receiving Second Dose of Moderna Vaccine
    https://www.infowars.com/posts/utah-mom-39-dies-days-after-receiving-second-dose-of-moderna-vaccine/

    Natuurlijk zegt die dokter dat een autopsie weinig nut heeft na de dood van het vaccin.

    Nederlanders sterven bij bosjes na coronavaccin: ‘Hang dit niet aan de grote klok’
    https://www.ninefornews.nl/nederlanders-sterven-bij-bosjes-na-coronavaccin-hang-dit-niet-aan-de-grote-klok/

    Dit soort berichten zie je bijna dagelijks langskomen. Medewerkers houden hun kaken stijf op elkaar. Autoriteiten zeggen dat er geen sprake is van een link. En we gaan weer over tot de orde van de dag. Vaccinmakers zijn er toch om ons te beschermen tegen dit virus?

    Wat is er mis met die beroepsgroep??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die moeder die ziek werd en gestorven is aan de shot vertelde iedereen dat ze de shot moesten nemen. Is dat dan lullig dat je dan zelf je 1 jarige dochter achter moet laten, terwijl als ze haar onderzoek had gedaan, dan had ze geweten dat haar kans om aan het virus te sterven 0.05% was geweest.

      Verwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mening gegeven. Gelijk gezegd dat mw Ollengron voor ons moet werken en niet voor Klaus Schwab en de families daar achter waar Blofeld voor werkt.

      Verwijderen
    2. P.s. Het heeft alleen geen nut om je mening te geven. Ze hebben alleen respect voor macht. De karavaan trekt verder zonder verzet.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen