maandag 6 oktober 2014

Terug naar Donetsk; Back to Donetsk. NL + ENG subs

English version below. Moedige Swetlana, zit bepakt en bezakt, met 4 kinderen en na vele omzwervingen, op het treinstation in Rostov aan de Don, te wachten op de chauffeur die haar en haar gezin terug naar huis brengt, in de buurt van Donetsk.

NL + ENG Subs



Swetlana over het referendum:

"De mensen gingen stemmen bij het referendum omdat ze het niet eens waren met wat er in Kiev gebeurde"

Over Oekraïene:

"Wat is dat voor een land dat zijn eigen bevolking vermoordt? Dat ze juist zouden moeten beschermen"

Over het Westen:

"Waarom zweeg het westen toen duidelijk was dat Maidan fascisme is?"

Voor een impressie van de treinreis naar Rostov, klick HIER.

Swetlana en haar jongste kind op het station van Rostov, in afwachting van hun minibus terug naar huis in Rostov.

ENGLISH VERSION

Brave Swetlana, with all her luggage, her 4 children, and after a long journey sits and waits for the minibus that is going to bring her and her family, home to Chartsisk, Donetsk area.

Swetlana on the referendum:

"People went to vote at the referendum because they did not agree with what was going on in Kiev"

On Ukraine:

"What kind of country is it that kills its own people? The ones they are supposed to protect."

About the West:

"When it was so obvious that Maidan is fascism... Why did the West remain silent?"

58 opmerkingen:

  1. Gruwel, kijk naar onderstaand filmpje.

    http://herstelderepubliek.wordpress.com/2014/10/02/oekraine-fascistische-terreur-erger-dan-de-ss-moordeskaders-in-1941/

    De oude vrouw heeft het over jou en je fascistische vriendjes. De duitse ondertiteling zal je vast wel kunnen lezen, dat zal je wel verplicht hebben moeten leren van je vader en moeder om hun afgod Hitler te kunnen blijven verheerlijken.

    (Aan de anderen: de kop kan alleen maar bedacht zijn door iemand die ver na de oorlog is geboren)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De enige nazilovertjes hier zijn jij Dawg en SDR door de Russen en sepa's te steunen die veeeeeel ergere dingen doen dan de nazi's. namelijk op eigen burgers schieten, ze doden, rode kruismedewerkers te vermoorden enz....alles om maar Kiev de schuld te geven, terwijl steeds meer van de lokale bevolking en onafhankelijke waarnemers duidelijk wordt dat het juist de sepa's/Russen zijn die de meest vreselijke misdaden tegen de menselijkheid plegen. En dat verdedigen jullie, lekker eng clubje dus, zowel hun als jullie. En die fascistische terreur is al lang debunked, alleen een complotblog als herstelderepubliek moet er zonodig weer eens mee komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fascistenvriend, omdat ik je persoonlijk aangesproken heb, heb ik voor 1x je Nazi gebral gelezen. Kom eens met bewijzen van je beschuldigingen.Tot nu toe heb je alleen maar de fascisten van Maidan aan kunnen halen, wat ik begreep uit de reacties van anderen en NOOIT een bewijs kunnen tonen.
    Kom op met bewijzen, laffe rat. O nee, een rat is een social wezen en dat ben jij zeker niet. Hebben jouw ouders je de fascistische ideeen bijgebracht? Zo niet, zullen ze zich wel doodschamen voor jou.
    Geef in je eerstvolgende schrijfsel antwoord, want daarna lees ik je weer niet. Wedden dat je weer niet met bewijzen komt? LAFBEK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook al lang aan t wachten op bewijzen van jullie. Maar de bewijzen zijn er overal, lees elke willekeurige nieuwssite en verbaas je...das anders als alleen RT kijken...Daarnaast laat je scheldkanonnade weer zien wie de echte nazi's zijn, mensen wegzetten en vermoorden is hun sterkste ding, dat blijkt uit jouw woorden maar weer eens. Zelfs eigen mensen vermoorden doen ze maar al te gretig. Alles om Kiev maar de schuld te geven van hun eigen falen. Daarbij sociaal...whahahaha!! Je laat me lachen gekke Gerrit. Als er juist iets niet sociaal is dan zijn jullie het wel. Heb ik al veel vaker uitgelegd, dat het nog niet tot jouw botte hersens is doorgedrongen laat zien met wat voor volk we te maken hebben. Maar blijf vooral doorgaan met jezelf enorm voor lul te zetten!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus opnieuw kan je met NIET EEN enkel bewijs komen, fascistenvriend. En stop er eens mee om steeds maar weer als een papegaai de woorden te gebruiken die jou worden toegeroepen. Zo kom je NOG dommer over dan dat je al bent.
      Maar goed, dat was dan weer het eind van de discussie met jou, ik ga jouw intelligente bijdragen weer overslaan.

      Verwijderen
    2. Dank je trouwens dat je mij intelligent noemt, je kent gelukkig toch je plaats. En mijn bijdragen zijn ook intelligent, dankjewel. Je geeft dus eigenlijk toe dat je enorm dom bent en constant brute terroristen hebt lopen te verdedigen, enorm dom hebt lopen schelden, tieren en vloeken, en eigenlijk totaal geen inbreng kunt brengen in deze discussie. Ik wist het al, maar blij dat het je toch publiekelijk toegeeft!!

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Gek genoeg denk ik ook hetzelfde over jullie, pure Rusland trollen die ondanks herhaaldelijke misdaden van de sepa's /Russen en de bijbehorende gruweldaden steeds rechter achter die terroristen blijven staan. Waarmee jullie dus het doelloos vermoorden van onschuldige burgers goedkeuren, bijna toejuichen zelfs, en de propaganda vrolijk blijven doorvertellen. Het maakt beesten van jullie, die dood en verderf leuk vinden, liefst zelf aan het moorden gaan maar daar simpelweg te laf voor zijn omdat het bij "de vijand", het Westen, toch een stuk veiliger is en hier je vrij en blij voor de haard kan gaan zitten. Kortom ultralaf gedrag van een stelletje idioten die nog erger zijn dan welke nazi dan ook. Nogmaals, de nazi's zijn/waren ook zeer erg, en ik heb verre van sympathie voor hun, maar wat jullie doen is zelfs nog erger dan die nazi's...

      Verwijderen
  5. Asjeblieft gekke Gerrit!! Bij deze, omdat je zelf te lui bent om te zoeken en zelf als bronnen alleen maar vage you-tube filmpjes kunt aanhalen en slecht geschreven artikelen van complotsites; Maar ja, jouw ouders hebben je nooit geleerd zelfstandig te denken, die hebben je geleerd gewoon elke Sovjet leider achterna te lopen als een kip zonder kop.
    Separatisten schieten vanuit burgerdoelen en dwingen bovendien de burgers daar te blijven. Dat deden ze al in april:
    http://www.itv.com/news/update/2014-04-13/slavia …

    Dat deden ze in mei:
    http://www.nbcnews.com/storyline/ukraine-crisis/ …
    http://un1.tv/ukraine/russia-using-human-shields …

    Dat deden ze in juni:
    http://www.themoscowtimes.com/news/article/civil …

    Dwingen zelfs kinderen in de frontlinie te staan:
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2622111/ …

    Zelfs babies worden ingezet als menselijk schild:
    http://childrendeservefamilies.com/report-russia …

    Ook schoten de separatisten gisteren nog op een school in Donetsk, in een poging de schuld bij 'Kiev' te leggen:
    http://www.bbc.com/news/world-europe-29439743

    Zowel de VN Veiligheidsraad als Human Rights Watch melden dat de separatisten burgers ontvoeren, martelen en executeren:
    http://www.un.org/News/Press/docs/2014/sc11516.d …
    http://www.hrw.org/news/2014/08/28/ukraine-rebel …

    Die burgers worden vervolgens soms in massagraven gegooid:
    http://www.hrw.org/news/2014/07/24/dispatches-ma …


    'Kiev' maakt ook fouten. En er vechten ook ongecontroleerde 'pro Kiev' groepen mee die fouten maken. Maar wat de separatisten met Russische steun flikken gaat alle verbeelding te boven.
    Als je nu nog komt zeuren ben je nog erger als een kind van 3 dat zeurt om een snoepie. Ow ja, volgens mij ben jij zo'n triest figuur dat kinderen snoepjes aanbiedt omdat je anders totaal geen aanspraak hebt. En het dan gek vinden dat de politie je steeds komt opzoeken....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1. Kijk eerst eens wie het zegt dombo. Of bedoel je dat foto'tje van die vrijheidsstrijder die dat kind zijn geweer even laat aanraken. Hij houd het zelf vast zodat er niets kan gebeuren. Zie de foto.
      Is dat nou de frontline??? Zie je de kogels vliegen? Jij ziet ze duidelijk wel vliegen. Dat deden ze in mei. Wat deden ze dan?

      2. Algemene NBCNewes link. Bedoelde je deze over die Nazi's in het leger van Oekraine?

      3. Prachtig verhaaltje van dat figuur maar helaas voor jou geen menselijk schild te zien. Een Nazi minister aanhalen is erg betrouwbaar ja.

      4. Een hele rits te vinden van news/article/, maar niet de /civil die jij op geeft.

      5. Dat zijn kinderen die protesteren tegen de oorlog, gek. Op de andere,de 'front' foto's, is geen kind te zien. Bovendien is dat niet eens het front. Frontline is in de fantasie van die krant.

      6. Een foto van een in een huis spelend kind met een niets zeggend verhaaltje er bij zonder 1 enkele foto of ander bewijs. En dan durf jij 'Blog' een complotsite te noemen?????

      7. Dit staat in de link die je zelf hebt opgestuurd 'Both sides blamed the other for Wednesday's attacks'
      Over het beginnen van de beschietingen, niet over die school..

      'But DPR deputy leader Andrei Purgin told Russian TV that Ukrainian rocket launchers had targeted residential areas from as far as 40km (25 miles) away.'

      Is het zelfs jou duidelijk nu?

      8. Link bestaat niet (meer?) (te onzinnig?)

      9. Idem

      10. Idem.

      Mogelijk kan ik de linken niet openen omdat ik in Engeland woon, maar met wat een onzin kom je hier aan. Is dat nou echt alles wat je de afgelopen maanden bij elkaar hebt weten te verzamelen.Ik geef je een gratis advies: ga naar de dokter en laat je nakijken, je bent echt niet normaal.

      Verwijderen
    2. Ik ben heel normaal hoor, net zo gezond als de overige 99,99% van Nederland die heel duidelijk ziet wie de agressors zijn en wie de verdedigers. Anders waren hier wel meer pro-sepa's geweest toch?? Maar goed, je bent een beest en met beesten valt niet te communiceren, die hebben geen gevoel en sympathiseren met de wrede beesten van de sepa's en de Russen. En tja, jij leest weer iets anders in alle boodschappen, ben al blij dat je eens de moeite neemt om te lezen lui moordbeest!!

      Verwijderen
  6. Man, man, hoe krijg je het voor elkaar....................

    http://www.itv.com/news/update/2014-04-13/slavia …
    page not found

    http://www.nbcnews.com/storyline/ukraine-crisis/ …
    page not found

    http://un1.tv/ukraine/russia-using-human-shields …
    page not found

    http://www.themoscowtimes.com/news/article/civil

    http://childrendeservefamilies.com/report-russia …
    page not found

    http://www.un.org/News/Press/docs/2014/sc11516.d …
    page not found

    http://www.hrw.org/news/2014/08/28/ukraine-rebel …
    Helemaal niks geen inhoud over Oekraine. Niets. Helemaal niets.

    http://www.hrw.org/news/2014/07/24/dispatches-ma …
    Idem

    http://www.bbc.com/news/world-europe-29439743

    Verdomd, een linkje dat werkt en nog relevant is. Maar wat lees ik dan:

    "Both sides blamed the other for Wednesday's attacks.

    The Kiev-controlled regional administration said rebels from the self-proclaimed Donetsk People's Republic (DPR) had opened fire with a multiple-launch rocket system.

    But DPR deputy leader Andrei Purgin told Russian TV that Ukrainian rocket launchers had targeted residential areas from as far as 40km (25 miles) away."

    Nee maar, nog een linkje dat werkt:

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2622111/ …
    "Dwingen zelfs kinderen in de frontlinie te staan", schrijf je. Ik denk dat je een beetje het zicht kwijt ben in die bruine viezigheid van je ingewanden:

    http://www.tiptopsigns.com/images/D/FUN_headupass.jpg

    Respect hoor, nazivriend. Mwoehahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer een die maar wil lezen wat ie wil lezen. Je gelooft alleen RT en andere Russische rotzooi...jouw probleem dat jij je hersens, hart en lichaam laat vervuilen met rasechte propaganda waar Goebbels nog een puntje aan kan zuigen maar had niet veel anders verwacht van zo'n psychopatisch beest. Jij keurt dus het inzetten van kinderen als schild goed, het vermoorden van eigen mensen, beelden die er totaal niet toe doen inzetten als "vergoeilijking" terwijl het gewoon totale terrorismedaden zijn van het Russische regime en ze gedragen zich nog erger dan de meest wrede SS-officieren uit WO2. Maar blijven jullie echt vooral die sepa's en Russen verdedigen, laat zien wat voor beesten jullie zijn zonder een greintje menselijkheid in jullie lichamen.

      Verwijderen
    2. Nazivriend, ga nou niet in die vlek zitten wrijven. Dit is het internet. De hele wereld kan die kutlinkjes van je checken en zien dat ze of niet werken of dat je over de de inhoud ervan liegt.

      Verwijderen
    3. Liegen en bedriegen is jouw pakkie an, niet de mijne. Maar ja, jij bent ook een volbloed Nazi, dat kan ook niet anders. Anders kan je niet constant moordenaars en ander soort tuig blijven verdedigen....Maar wees maar trots hoor!!

      Verwijderen
  7. Echt een lui beestachtig terrorismevolk hier....nemen niet de moeite om wat dan ook uit te zoeken, komen met de meest verachtelijke linkjes aan (pure propaganda of "gepikt" van een complotsite dus niet serieus te nemen) maar o wee als er iemand kritiek levert. Weet je wie ook zo deden?? De nazi's....dus nazi's, ga vooral door met dit Stormfront-aftrekseltje....ik reageer even niet meer, want met nazi's kun je gewoon niet normaal praten. Die kennen alleen de taal van geweld, dood en verderf. Iets waar jullie 400% achter staan, dat blijkt uit alle commentaren. Hoe meer geweld er wordt gebruikt, hoe meer slachtoffers ze maken hoe harder jullie hier juichen. Net zo erg als dat IS-tuig. Ik ben even stil, want met zulke beesten wil ik niks te maken hebben....ik probeer steeds wat menselijkheid in jullie te krijgen maar steeds meer krijg ik het gevoel dat dat bij jullie terroristenfans niet lukt en ook nooit zal lukken...de honger naar oorlog, dood en verderf is bij jullie zo groot dat elke vorm van kritiek alleen maar olie is op dat vuur van dood en verderf...dus in plaats van jullie van brandstof te voorzien laat ik jullie zelf dit blog doodbloeden...want als ik niet reageer met goede kritiek reageren jullie nergens op...hoogstens elkaar op de schouder kloppend van kijk eens hoeveel doden we weer op ons geweten hebben en wat goed dat we de moordenaars de hand boven het hoofd houden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. https://www.youtube.com/watch?v=HAGqAFEsTpg
    We zullen je missen Gruwel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hier ga ik toch even op reageren; niet ik verklaar jullie tot "onmensen", dat doen jullie zelf door jullie gedrag en de keuzes die jullie maken. Jullie kiezen er voor om moordenaars dan wel terroristen te verdedigen, en wel niet zo fel dat het bijna lijkt alsof jullie zelf zo van moorden houden. Wellicht heb ik overdreven daarin, sorry daarvoor SDR, maar je snapt de vergelijking wel. Wat ik heb proberen duidelijk te maken is dat jullie zelf door de keuzes die jullie gemaakt hebben jezelf lager stelt als een mens; namelijk een mens heeft medemenselijkheid en zal kiezen voor het leven i.p.v. de dood. Jullie kiezen overduidelijk voor de terroristen dus voor de dood. Zij zijn namelijk constant bezig om zelfs hun eigen burgers te doden en misselijkmakende propagandatruukjes uit te halen om ons anders te doen geloven. Je had daar ook wel eens afstand van kunnen nemen, zo van 'ik geloof niet alles wat de MSM ons voorschotelt maar wat de sepa's nu doen kan ik even niet achterstaan.' Maar dat doen jullie nergens, sterker nog, als ik kritiek lever wordt ik meteen tot nazivriend gebombardeerd. Gebaseerd op niks overigens want nogmaals dat naziverhaal is al lang debunked, en ik heb ook niks op met die nazibrigades. Die zijn er bij jullie "verzet" trouwens ook in overvloed en die zijn nu verantwoordelijk voor die bloedbaden en de zelf aangerichte massagraven. Dat zijn dus beesten en daar mag je afstand van nemen. Dat jullie dat niet doen betekent dus dat jullie je dus zelf bewust en al, verdedigend en wel, plaatsen bij die beesten. Kortom ik plaats jullie er niet bij, dat doen jullie zelf. Punt! Ik kan Blik wat dat betreft ook wel vragen om die juichmode van jullie te censureren maar dat doe ik niet. Ik reageer er wel op, zoals dat in alle vrijheid kan. Probeer dat echter maar eens te doen in Oost Oekraïense steden en dorpen of in Rusland. De doodstraf is er niet voor niks door de rebellen uitgeroepen. Ze kunnen, net als jullie, niet tegen kritiek. Hier kan ik het echter nog zeggen, op straffe van een scheldkanonnade, so be it, kan ik tegen. Ben een volwassen man. Maar daar had ik de kogel gekregen...barbaarse praktijken dus. Tot zover mijn uitleg....

      Verwijderen
    3. SdR, enige tijd geleden heb ik ongeveer hetzelfde gezegd tegen Blik. Ik heb toen besloten hier niet meer te reageren. Later dacht ik, ik lijk wel gek dat ik me door een fascist laat wegjagen. Ik ben toen wel weer gaan reageren, maar zodra ik de naam Gruwel zal scrollde ik zonder het te lezen gelijk naar beneden. Dat beviel me prima.
      Gesteren heb ik hem uiteindelijk nog een keer uitgedaagd om met bewijzen te komen en zoals verwacht kwam hij alleen maar met onzin.
      Nu is hij met hangende pootjes, jankend naar zijn mamma gekropen, maar neem van mij aan dat hij van zijn bazen hier weer terug moet komen.
      Ik weet niet meer wie het zei, maar in mijn herinnering was het mijn moeder die zei: met fascisten praat je niet, die bestrijd je. En daar ben ik het mee eens.
      Als Blik besluit om niet te censureren, zelfs al is het een fascist, is dat Blik zijn keus. Ik ben het daar niet mee eens, maar ik respecter zijn keuze. Het maakt er zijn blog niet minder belangrijk en interessant door. SdR, ik hoop dat jij het ook zo op kan vatten.
      We zullen je missen was voor Gruwel uiteraard ironisch bedoeld, maar ik hoop jouw bijdragen hier nog vaak te kunnn lezen.
      Overigens heb ik het bruine vermoeden dat dezelfde persoon op Herstel de Republiek onder de naam 'HD47' schrijft (omgekeerde van CM74) en op de site van Micha Kat als 'Lex vangt Max'. Er zullen dus nog wel meer 'trollensites' zijn waar hij nooit op kijkt, maar wel op reageert.

      Verwijderen
    4. Nog voor ik bovenstaande er op kon klikken, was Heintje Gruwel er al weer zoals ik voorspelde.
      Lezen doe ik het niet, maar Blik, gewoon een ban geven die gek.

      Verwijderen
    5. Ah Gekke Gerritje, uberfascist der nazi's!! Het blijft ontzettend lachen met je. Dat je nog steeds denkt dat ik betaald wordt is superhilarisch, maar dat je nu denkt dat ik op meerdere blogs zit is al helemaal hilarisch!! Het feit dat jij die blogs kent en meent dat ik er op zit zegt meer over jou dan over mij meneer de ubercomplotterd!! Maar goed, serieus nemen doe ik je al lang niet meer sinds jij ook als nazibeest het vermoorden van onschuldige burgers goedkeurt en je liever terrorist als pacifist bent. Daarbij zijn de bewijzen die ik lever veel beter dan wat jullie leveren, maar aan jullie narcisme en grootheidswaanzin komt geen grens, wat jullie dus ook weer duidelijk linkt aan de nazi's...die dachten immers ook dat hun derde rijk nog duizenden jaren zou blijven bestaan. Gelukkig waren er echte vrijheidsstrijders die ons verlosten van die mafkezen. Nu neem ik graag een splintertje van dat stokje over door hier jullie van jullie fascisme af te krijgen maar het is moeilijk, enorm moeilijk. Omdat jullie geestelijke vermogens met elke post afnemen en het hart van jullie al lang niet meer klopt omdat ieder weldenkend mens nooit het doden van een ander mens zou goedkeuren. Ja je leest het goed, ik ben dus ook tegen het bombarderen van IS en oorlog in Oekraiene omdat het alleen maar mensen doodt in plaats van bij elkaar brengt. Nog altijd is de dialoog het machtigste wapen van de mens, maar soms, heel soms, is alleen geweld het gepaste antwoord op beesten die alleen geweld kennen. Dus ga ik onder protest akkoord met het bestrijden van IS op alle fronten, al verkies ik de dialoog nogmaals als belangrijkste wapen. Zo ook in de Oekraiene. Maar daar wijzen de sepa's consequent alle gesprekken af en gaan zij niet akkoord met zeer goeie oplossingen zoals meer inspraak en politieke onafhankelijkheid. Nee zij willen en moeten bij Rusland horen tegen welke prijs dan ook...Oftewel oorlog en zoveel mogelijk doden, koste wat kost. Maar dat hoef ik jou en anderen hier niet uit te leggen, jullie steunen het al vanaf het begin dus tja...

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    9. @SDR

      'k Kan niet in Blik's hoofd kijken, maar vermoed dat ie niet zo warm loopt om reacties te censureren. En waarom zou je dat ook willen? Altijd onverstandig om van mensen die niet zo veel op hebben met het vrije woord een soort martelaar van dat vrije woord te maken.

      Wel eens van de journalist H.L.Mencken gehoord? Die grossierde in quote's die nog steeds tot nadenken stemmen:

      "The trouble with fighting for human freedom is that one spends most of one's time defending scoundrels. For it is against scoundrels that oppressive laws are first aimed, and oppression must be stopped at the beginning if it is to be stopped at all."

      Verwijderen
    10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    11. SdR schreef: Ik heb onmiddellijk aangegeven dat ik het niet eens was met de parade van krijgsgevangenen die ze in Donetsk gehouden hebben maar ik vergeef ze dat omdat het niet in verhouding staat tot de meest walgelijke praktijken die het leger van Oekraine met burgers uitvreet.

      Direct na de oorlog gebeurde dat ook met de opgepakte NSBers. Die werden door het volk uitgejouwd en bespuwt. Misschien niet netjes, maar dat schorem verraden joden en communisten die daardoor, door hun toedoen dus, in de kampen crepeerden.
      Als ik niet net na, maar 10 jaar voor de oorlog geboren was zou ik daar waarschijnlijk aan mee gedaan hebben..

      Verwijderen
    12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    14. Je hebt 100% gelijk SdR, je (men) zou deze dingen niet moeten doen, maar ik beschreef juist de emotie. Houd je maar eens in op zo een moment. Ik weet niet of ik dat zou kunnen, ik denk het niet
      En het is inderdaad waar dat er ook mensen opgepakt zijn die alleen maar met de beste overtuiging lid van de NSDAP geworden waren en daarvan al vroeg spijt hebben gekregen. Er zijn zelfs totaal onschuldige mensen opgepakt. Vergeet niet dat de BS door ene Nazi-landverrader Herr Bernhard in '44 is opgericht in Londen waar de koninklijke familie naar toe was gevlucht, waarmee grondwettelijk een eind aan het koninkrijk der Nederlanden was gekomen. De BS moest opgericht worden om de diverse verzetsgroepen na de oorlog onder controle te brengen. Het was inmiddels, dank zij Rusland, op dat moment al duidelijk dat Duitsland de oorlog aan het verliezen was.
      De heer B benoemde gelijk een aantal lugubere vriendjes van hem tot de leiding. De namen weet ik niet uit mijn hoofd, dat moet ik opzoeken. Ik raad je sterk aan om het boek 'Prins Bernhard' van Wim klinkenberg te lezen. Een meesterwerk op dat gebied. Ik heb het genoegen gehad Wim nog persoonlijk vrij goed te kennen en met hem te mogen samenwerken.

      Verwijderen
  9. Weer een artikel van priester Daniel Maes. Het zou verplichte stof moeten zijn op alle scholen.

    http://mediawerkgroepsyrie.wordpress.com/2014/10/04/priester-daniel-maes-moordende-onverschilligheid/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rechtszaken en rookwolken.

    http://joostniemoller.nl/2014/10/nederlandse-staat-leidt-aandacht-af-van-oorzaak-mh17/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dawg, in de link staat een interessante vrwijzing naar de duitse rioolkrant Bild,

      MH17-AbschussFamilien der deutschen Opfer
      Vorwurf: Regierung hätte Luftraum über Krisengebiet sperren müssen

      Die Ukraine ist am Absturz des Passagier-Flugzeugs MH 17 der Malaysia Airlines über der Ost-Ukraine mitschuldig. Davon sind Hinterbliebene der deutschen Opfer überzeugt. Sie wollen die Ukraine vor dem Europäischen Gerichtshof für Menschenrechte verklagen.

      Die Ukraine sowie Russland und prorussische Separatisten beschuldigen sich gegenseitig, für den mutmaßlichen Abschuss im Juli verantwortlich zu sein. Dabei waren 298 Passagiere, darunter vier Deutsche, ums Leben gekommen.


      Elmar Giemulla (63), Rechtsanwalt und Professor für Luftfahrtrecht, vertritt drei deutsche Opferfamilien. Seine Begründung für eine Mitverantwortung der Ukraine: „Zurzeit ist noch nicht bekannt, welche Rolle Russland gespielt hat.


      Aber zumindest ist klar, dass die Ukraine ihrer Verantwortung, die Sicherheit ihres Luftraums zu gewährleisten, nicht nachgekommen ist. Nach internationalem Recht ist jeder Staat für den Luftraum über seinem Staatsgebiet verantwortlich, wenn er ihn für Durchflüge öffnet.“


      Könne ein Staat die Sicherheit nicht gewährleisten, müsse er seinen Luftraum sperren. Dies sei nicht geschehen, sagt Giemulla BILD am SONNTAG.


      Nach Einschätzung des Juristen hat der ukrainische Staat in Kauf genommen, dass das Leben Hunderter unschuldiger Menschen „vernichtet worden ist“. Die Ukraine habe damit eine Menschenrechtsverletzung begangen.


      Deshalb will Giemulla für die deutschen Hinterbliebenen in etwa zwei Wochen eine Klage beim Europäischen Gerichtshof für Menschenrechte gegen die Regierung der Ukraine und den Präsidenten Petro Poroschenko einreichen. Der Vorwurf lautet: Totschlag durch Unterlassen in 298 Fällen.


      Neben dem materiellen Schaden soll laut Giemulla auch Schmerzensgeld gezahlt werden: „Ich gehe von mindestens einer Million Euro pro Opfer aus.“


      Malaysia Airlines habe den Hinterbliebenen bisher eine Vorauszahlung von 5000 Euro geleistet und bereite eine weitere Auszahlung von 50 000 Euro pro Opfer vor, so der Berliner Jurist.





      Bedenk daarbij dat het vliegtuig van Kiev opdracht heeft gekrgen om van koers te veranderen en hoogte te minderen, dan word het duidelijk dat Duitsland weet wie de daders zijn.

      Verwijderen
    2. Lezen is niet jullie sterke kant, begrijpend lezen is jullie al helemaal vreemd. Maar had niet anders verwacht....

      Verwijderen
    3. @Gerrit H

      'lk Had al ergens iets gelezen over de aankondiging van die rechtszaak. Maximaaldriehonderd miljoen en dan praten we nergens meer over. Mocht de verantwoordelijkheid van Kiev (en eventueel de NAVO) voor de aanslag verder reiken dan de formeel juridische voor de onveiligeheid van het Oekrainse luchtruim dan is dat misschien nog wel een aantrekkelijke nooduitgang voor de daders. 't lijkt me beter te wachten met civiele zaken tot die onweerlegbaar is aangetoond wie die daders zijn.

      Verwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas moet ik constateren dat jullie antwoorden mij een onplezierig gevoel geven; namelijk dat jullie steeds meer aan het radicaliseren zijn en een ongezonde voorliefde voor dood, verderf en geweld aan het ontwikkelen zijn. Zelfde als de ronselaars van IS. Daar wil absoluut niet mee geassocieerd worden, dus bij deze; NIET IN MIJN NAAM! Jullie gaan hier maar lekker door met dit blogje wat jullie geweldsbeesten gebruiken om haat, dood , oorlog ,moord en andere geweldsdaden aan te wakkeren. Het is niet mijn boodschap die ik de wereld in wil slingeren. Liever 1 van hoop en vrede, en niet steeds de negatieve boodschap van oorlog, dood en verderf wat jullie passievol brengen hier. Dat gaat mijn mens zijn te ver. Het ga jullie goed, jullie negativiteit is mij te veel geworden, en ik wil niet in discussie met pure verheerlijkers van terrorisme, geweld en dood en mensen die er openlijk voor uitkomen geen vrijheid te willen. Dan laten jullie je maar onderwerpen aan oorlog en dictators, jullie keus. Maar niet mijn keus....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi man. Een nazivriend met een boodschap van hoop en vrede.

    http://www.healingtalks.com/wp-content/uploads/2012/02/Big-Lie.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cruelman, wat moet ik nou met jou? Ik heb de vergelijking met een restaurant al eerder gemaakt. Ik doe mijn best om lekkere gerechten voor te schotelen. Vele volgers op dit blog helpen daarbij met aanvullingen, verdiepingen en interesante zijsprongetjes. Er is echter 1 klant die iedere avond terugkomt, eet, en dan begint te klagen dat het eten niet te naggelen is, etcetera. "Baggerblog", "terroristenvriendjes", etcetera. Dag in, dag uit.

    Dat is niet erg aardig naar de uitbater toe, maar ook niet naar de gewaardeerde gasten in het etablissement.

    Zo doorgaan moeten we dus niet doen. Je geeft dat zelf ook aan. Dus wat dat betreft zitten we op 1 lijn. Wat stel je zelf voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij deze geef ik nog antwoord; ik blijf voortaan weg. Wil niet geassocieerd worden met mensen die het onschuldige mensen vermoorden bijna toejuichen en weigeren afstand te nemen van de gruweldaden van de separatisten. Ik had gehoopt dat ik hier een ander geluid kon laten horen en wellicht mensen tot andere inzichten had kunnen leiden. Maar zoals ik al zei wordt het juist steeds radicaler, en ziet men de "waarheid" bij complotsites, juicht men de nieuwe aanvallen en het achterbaks verstoppen tussen de lokale bevolking toe. Dat is Hamas-techniek waardoor er geheid onschuldige burgers de dood vinden. Zoals ik al zei, niet in mijn naam. Dus blijf vooral verder kletsen hier, het mag in een vrij Nederland. Maar ik zal er niet meer aan deelnemen.

      Verwijderen
  15. WOUW !!!!!!!!
    Met dank aan Micha Kat die dit op zijn website heeft gezet

    https://www.youtube.com/watch?v=T0ik43cJVAk#t=1803

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ok Cruelman, dan doen we het zo, afgesproken, het ga je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er is een nieuwe troll aan de RT sterrenhemel verschenen, Billbo. De stank die daar af komt, komt me bekend voor. Blik, vraag RT eens of ze de IP adressen willen vergelijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Zo, ik heb nu even wat meer tijd om te schrijven. Het stukje wat ik er onder de kop 'Wouw' op heb gezet betreft een Lufthansa piloot, een man met 30 jaar vliegervaring en die van oorsprong technicus is.
      Hij legt haarfijn uit dat het neerhalen van het vliegtuig 100% onmogelijk door een BUK raket gedaan kan zijn.
      Ook legt hij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uit hoe het dan wel is gegaan. Lees en huiver.

      Wat betreft Billbo, ik zag hem bij het artikel:
      'At least 5 police killed in suicide blast outside concert hall in Chechnya, Russia'

      Ik kan hem niet meer terug vinden. Mogelijk door de grote stroom reacties, maar het kan ook dat hij een ban heeft gekregen, want het was net als met Gruwel meer dan schofterig.

      Maar wat dacht je van een andere 'nieuwe ster' (of is het dezelfde?) die uit het niets verscheen
      Erik Dibden: False flag, it's the Zionist nazi Putin. (enz...)

      Die AIVD schandknaapjes veranderen vaker van IP-adres dan van onderbroek.


      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. We zullen er wel nooit achter komen of deze trollen nou door de AIVD betaald worden of niet. Zeker is dat ze er zijn, dat bewees hun oproep wel om je als troll op te geven.Het bood een goed salaris. Eigenlijk zouden de blogs meer onderling contact moeten hebben en de IP adressen van deze figuren moeten vergelijken. Het gescheld, het taalgebruik en de zinsopbouw komt vaak overeen. Het zou dus mogelijk kunnen zijn (met een slag om de arm dus) dat je onder verschillende namen dezelfde personen tegenkomt.

      De Lufthansa piloot zegt dat een BUK raket een enorm rookspoor achterlaat, wat wel 10 minute lang te zien is en een enorm lawaai maakt. Er is hier niet een getuigeverklaring van geweest. Een BUK raket ontploft vlak voor het doel en versplintert, wat over een groot gedeelte van het vliegtuig grove gaten achter gelaten moet hebben. Daar is niet van te vinden. Integendeel. er zijn alleen maar kleine ronde inslagen te zien aan twee kanten van de cockpit. Kogels die er in en kogels die er juist uitgekomen zijn (van twee kanten beschoten dus). Een boordgeschut dus. Tot zover is dat bekend en door andere deskundigen ook verklaard.
      Zijn reconstructie is als volgt: twee straaljagers naderden van twee kanten. Een ervan schoot een motor in vlarden. Op een motor vliegt dat ding gewoon door, de piloot merkt het waarschijnlijk niet eens en krijgt alleen een teken: motor stuk, waarna de piloot zijn maatregelen neemt voor een noodlanding. (Dat kan de verklaring zijn van de omkerende beweging die het toestel mogelijk maakte. Omdat het ding niet neerstortte hebben ze de cockpit van twee kanten doorboord om de piloten te vermoorden. Het ding vloog echter op zijn automatische piloot gewoon door. En nu komt het, toen hebben ze de cockpit gewoon van de romp afgeschoten. (Die Lufthansa piloot legt uit hoe en waar ze dat konden doen. De cockpit is toen als een baksteen naar beneden gevallen en de romp vladderde door en kwam 50 kilometre verderop neer.
      Moet je nagaan hoe het voor de passagiers is geweest toen ze dat gat voorin zagen waar ooit de cockpit was geweest.
      Dat is zijn verhaal. Uiteraard veel beter uitgelegd.

      Verwijderen
  18. Er is een nieuwe site die aankondigt het onderzoek naar de aanslag op vlucht MH17 kritische te gaan volgen:

    "Wij van deze website hebben echter een gezond wantrouwen over de berichtgeving van wat er in Oekraïne gebeurd is, en gebeurt, en over wat er precies gebeurd is met MH17 en de 298 onschuldige mannen, vrouwen en kinderen. Een moord, waarbij wij graag, net als Mark Rutte willen dat de onderste steen boven komt. Wij zijn echter bang dat de Nederlandse overheid onvoldoende zal doen om de werkelijke toedracht te onthullen, omdat de geopolitieke krachten de objectieve berichtgeving mogelijk zullen beinvloeden en Nederland een 100% objectief verhaal al uitgesloten heeft door het Non Disclosure Agreement."

    http://www.mh17onderzoek.org/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zondag in Donetsk wederom 2 burgers gedood als gevolg van bommen, volgens mededeling stadsbestuur.

      En, dit weekend (in tegenstelling tot rest van de maand) veel militairen en pantser van het Oekraiense leger gezien op de weg van Dnjepropetrovsk richting het zuiden. Aldus ooggetuige die van Dnjepropetrovsk naar Donetsk reisde.

      https://vk.com/strelkov_info

      Verwijderen
  19. Westerse jounalist (Italie) krijgt de antwoorden die hij, en zeker zijn Oekraiense vertaalster, niet verwacht haden https://www.youtube.com/watch?v=Hh8NErZCVHQ&feature=youtu.be&list=UUG2L5r9T5iYCH0Mmgq85jNQ

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier het verhaal inmiddels in het Engels, betreffende de twee doden deze zondag http://en.tass.ru/world/752830

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens Strelkov kan het Oekraiense leger vanaf maandag de aanval weer openen. Er is een volledige mobilisatie gaande. http://rusvesna.su/news/1412407260 Dan weten we dus ook gelijk wat de Oekraiense bedoelingen waren van het staakt het vuren... En op Maidan maar gillen om ´1 oekraiene´ en ´vrede´ ...geen kritisch woord over Poroshenko en zijn aanvals escaders. Laat staan van de Nederlandse zichzelf journos noemenden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @SDR, duidelijke vragen en analyse.
    Hier kort videootje van Noworossiya militar die ongeroerd blijft onder rondvliegende scherven, terwijl enkele collega's toch wel even een beter heenkomen zoeken...
    https://vk.com/strelkov_info?w=wall-57424472_22025%2F2edecd3cd0254bf329
    "skolki" = scherven.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cynism a gogo. Condoleza Rice over gas, olie en Rusland.... https://www.youtube.com/watch?v=aF0uYIjaTNE&feature=youtu.be

    BeantwoordenVerwijderen