woensdag 15 oktober 2014

Analyse Ebola berichtgeving New York Times en CNN

Waar is toch die tijd gebleven dat je gewoon je kwaliteitskoerant kon lezen en het NOS-journaal kon kijken en dan 's avonds met een gerust hart naar bed kon gaan in de wetenschap dat je goed geinformeerd ging slapen?

Kijk naar de onderstaande vermakelijke analyse betreffende de berichtgeving van CNN en New York Times over Ebola. De video stelt dat Ebola een 100% Hoax is en dat deze Hoax gevoed wordt door deze media. Met dank aan Herstel de Republiek. Lees het hele artikel DAAR.



Wederom door @Ferryman werden wij gewezen op deze video van de aankomst van het beweerde eerste Spaanse Ebola slachtoffer. Vragen die daarbij rijzen zijn: Als er 1 slachtoffer is, waarom zijn er dan drie ambulances? En als de ambulance medewerkers in speciale pakken verschijnen, hoe staat het dan met die piloten die in hun gewone kloffie de hele vlucht met het uiterst besmettelijk nog levende slachtoffer doorbrengen en ook nog ontspannen -in gewoon pilotenkloffie, geen mondkapje, geen niks- de deur openen? Waar doet de Spaanse ceremonie ons nou aan denken?

6 opmerkingen:

  1. Gatverdamme, dat je jezelf überhaupt een nieuwsblog noemt!! Je verwijst alweer naar complotsites, je hebt het over een kadaver terwijl het een lichaam is wat nog leeft, piloten zitten compleet afgesloten van de behandelingsruimte etc. , ebola is geen hoax of wil je zelf lekker besmet worden??? Je tikt niet Blik, en dus een complotter a la Micha Kat, zelf ook wanhopig aan het verzinnen geslagen omdat steeds meer mensen zijn site links laten liggen. Dus moet je maar van alles laten verzinnen en spinnen en de lezers die reageren de meest vreselijke dingen laten zeggen om überhaupt maar gelezen te worden. Gatverdamme, dan ben je gewoon een fantast die "nieuwsberichten" moet verzinnen om überhaupt nog gelezen te worden. Nog verwerpelijker als omgekochte journalisten. Bij deze zie je me hier niet meer, zielig stuk Blik. Dacht dat Kat het ergste was wat het geeft in Nederland, jij komt er steeds meer in de buurt. Strontstukjes noem je dit, niet eens gebaseerd op feiten maar gewoon doorlinken naar een site dat al vaker dingen verzint en spint...je maakt jezelf echt enorm belachelijk!! En ik zei het laatst al in een reactie, hoop niet dat er zo gedacht wordt hier....en je komt er dan ook nog zelf mee!! Deze site is dus dezelfde rotzooi als Martin Vrijland, Micha Kat, Niburu enz....allemaal dom hersenloos gereutel. Je ziet me hier niet meer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de aanvulling Cruelman. Het is aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De video stelt dat alles een hoax is. Niet ik. alhoewel ik me daar niet helemaal achter wil verschuilen. Maar sec is het zo. Ik ben Blik op NOSjournaal. En de video toont -of probeert althans- de manipualities van NYT en CNN aan (ook media). En lijkt mij hier dus op zijn plek. Ik ben het met je eens dat suggestieve vragen veelal niet sterk overkomen en met terughoudendheid gebruikt dienen te worden. Ik doe het volgens mij verder ook bijna nooit. Goeie aanvullingen verder, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen