donderdag 16 oktober 2014

Meet 4-year-old Diana whose whole family was killed – ENG SUBS

In ons gesprek met Swetlana uit Khartszysk op het station in Rostov waren we al gewezen op het verhaal van het vierjarige meisje dat haar ouders en zusje verloren had. Swetlana heeft ons daarna gewezen op de volgende video over Diana. Zo heet het vierjarige meisje uit Khartszysk.

Alexander Fedotov, van Slavyangrad is zo vriendelijk geweest de vertaling en ondertiteling te doen. In de film wordt gesproken over slachtoffers binnen en buiten de auto. We hebben nog verzocht contact te maken met verschillende mensen hoe het Diana dan gelukt is te overleven. Daar hebben we (nog) geen antwoord op. Mocht dat komen, laten we het natuurlijk weten.

Meet 4-year-old Diana whose whole family was killed – ENG SUBS







Diana op schoot bij oma







Vera Graziadei: "Geen gerechtigheid voor Oost-Oekraïeners"

Lees ook het artikel van Vera Graziadei, "No justice for East-Ukrainians", over de internationale desinteresse (op Rusland na) voor de humanitaire ramp en de oorlogsmisdaden in Oost Oekraïene, HIER.

"The great wall of Ukraine"

Een heel ander verhaal, is de muur, of het hek, dat Oekraïene aan het bouwen is op de grens met Rusland. Volgens Jatsenjoek, om dichter bij de EU en de NATO te komen staan, en werk en bedrijven beter te beschermen, en als eerste verdedigingslinie te fungeren tegen agressor Rusland. We merken ook op dat Oekraïene nadenkt over een visum-regime met Rusland. Iets waar de Russen niets voor voelen en niet zien als een goede stap in de verhoudingen tussen twee buren. Lees het verhaal verder, HIER.

9 opmerkingen:

  1. Analyse van de Propagandaschau over het Duitse ARD journaal betreffende de Nationalistische demonstraties jl. dinsdag in Kiev en andere steden. In Nederland zijn die beelden -bij mijn weten- eveneens compleet genegeerd. "Past niet in het plaatje van een democratiserend Oekraïene"
    http://propagandaschau.wordpress.com/2014/10/15/ard-und-zdf-gezielte-desinformation-uber-gewalttatige-demos-von-nationalisten-rechtsextremisten-und-faschisten/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd diep triest je familie te verliezen door Russische aanvallen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blik, het is vandaag vrijdag dus ik kijk even of die Gruwel nog kan reageren. Ik zie dat hij na woensdag (toch nog dus buiten het weekend om!) niets meer heeft geschreven. Kun je mij vertellen of je hem inmiddels geband hebt?
    Ik zie ook dat er een nieuwe ster is verschenen. Alleen heeft die nieuwe ster dezelfde rioolstank als de oude. Ik maakte je eerder al attent op die 2 andere namen op andere websites, die, aan de inhoud en schrijfstijl te zien, volgens mij ook Gruwel is. Ook hier bij deze nieuwe ben ik er bijna van overtuigr dat LGK dezelfde persoon als Gruwel is. Bewijzen kan ik het niet, maar de kans is wel zeer groot. Waarschijnlijk met een ander IP adres, maar die AIVD gasten veranderen (zoals ik ook al eerder schreef) vaker van IP adres dan van onderbroek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gerrit. Speciaal kom ik voor jou terug om je te wijzen op je irritante arrogante houding. Je doet alsof dit blog van jou is, alsof Blik voor jou werkt en maar ff IP-adressen moet vergelijken en mensen moet bannen in jouw opdracht. Ten eerste, ik mag het dan gruwelijk oneens zijn met jullie en met Blik, maar ik heb tonnen meer respect voor hem omdat hij ondanks onze verschillen mij er toch op laat. Dat is klasse en stijl, en ook omdat hij dingen netjes vraagt en zegt. Jij daarintegen heet nu weer een LGK welkom op een manier die alleen jij kan. Alsof je een kakkerlak doodtrapt, zo verwelkom jij nieuwe mensen. Als ik Blik geweest was had ik voor mijn blog gekozen en jou er al lang uitgemikt!! Waarom?? Jouw "welkomstritueel" zorgt er juist voor dat lezers al bij voorbaat afhaken. Ze voelen zich niet geroepen om te reageren omdat er zo'n idioot als jij rondloopt die iedereen die het niet met hem eens is afmaakt. Je mag je eigen mening hebben, prima! Maar wees wel respectvol en ga niet gelijk nieuwelingen afmaken. Dat je trouwens denkt dat hij of zij mij is en ook al AIVD laat zien dat jij een complotzieligerd bent zonder leven en achtervolgingswaanzin tot en met, anders had je wat vrolijker en opener gereageerd. Jij bent dus eigenlijk degene die dit blog verziekt, en niet wij als critici. Ook al ben ik het niet met de laatste ontwikkelingen hier eens (dingen op dit blog knallen zonder onderbouwing/bewijs en een hoog roddelgehalte), toch vind ik dat Blik een goeie job doet. En hij heel goed weet wie hij wel en niet toe kan en mag laten. Maar het is mijn persoonlijke mening dat als hij jou verwijdert en mij zou laten staan, hoewel ik niet tot zeer weinig meer zal reageren hier,.hij meer nieuwe lezers en reageerders zal trekken dan andersom.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blik, ik zie dat die fascist hier weer gereageerd heeft. ik neem aan dat het een reactie op mij is. Ik zal het niet lezen want meningen van fascisten interesseren me niet, ook al hebben ze het over mij.
    Ik wil graag van jou weten of je nog steeds feascisten op jouw blog een platform geeft om hun gif te spuien of dat je nu eindelijk dat tuig een ban geeft. Of die fascist zich nou Gruwel noemt, of LGK, of HD47 ) omgekeerde van 74, weinig fantasie of het heeft een reden), of die andere naam die ik eerder noemde, het is overduidelijk dezelfde persoon.
    Graag antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ware fascist reageert weer, en beveelt de blogbeheerder weer eens voor hem te lopen en te doen. En hij is nog steeds (onwetende en dom als hij is) ervan overtuigd dat ALLE critici van de wereld en dit blog 1 en dezelfde persoon zijn. Heerlijk die arrogante en zichzelf dom houdende complotgelovers. Als je werkelijk denkt dat hier maar 1 persoon kritiek levert, waarom reageer je dan zo bang en boos?? Kan je er niet tegen op??
    Blik ik ga je niet beinvloeden. Je weet tenslotte goed wat jezelf wilt met dit blog en welke mensen je bezoekers moeten zijn. Maar een zeer vijandige en domme Gerrit maakt je blog alleen maar kapot. Het zij zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kippenhok is weer geopend zie ik... Jongens, zullen we het eens over de 4-jarige Diana, en gerelateerde zaken, hebben in deze draad? En nee Gerrit, Cruelman heeft het in zijn comments in het geheel niet over jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Blik, dan toch dat gebral van Gruwel doorgebladerd. Wel over mij dus.
    Blijkbaar heb je liever dat fascisten jou blog vol schrijven dan anti=fascisten.
    Ik wens je veel plezier nog met je reisjes en Gruwel zijn fascisme. Mij zie je hier niet meer terug, ik gooi je van mijn favorieten af. Er zijn gelijkwaardige sites die wel fascisten buiten de deur houden
    Het ga je goed, Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laters Gerrit!! Vind het goed van je dat je toch de eer aan jezelf houd en dit blog gaat vrijwaren van nog meer gebral en het werkelijke fascisme!!
    On topic; zag op Niburu dat er een soort van profeet zei dat de nieuwe vrede gaat beginnen in Rusland, evenals de ECHTE vrijheid. Dat zal zeker niet onder Poetin zijn, dat is 1 ding wat duidelijk is. En of we daarvoor een oorlog gaan krijgen?? De ene site zegt van wel, de ander weer niet, nog een ander zegt dat dat aan ons ligt. Nou ja, zo heb je het altijd goed. Kortom lekker betrouwbaar en to the point die alternatieve media...not.

    BeantwoordenVerwijderen