zaterdag 12 januari 2019

Is de NOS van Marcel Gelauff een criminele organisatie?

Is een dokter die een op de weg liggende patient negeert, een crimineel?

Is een voetballer die expres voor open goal over schiet een crimineel?

Is een farmaceuit die giftige injecties verkoopt als veilig, crimineel?

Is de NOS die ostentatief de massale protesten van de Gele Hesjes in Frankrijk desinformeert, en geforceerd negatief framet, crimineel?

De bloedhonden van Macron hebben vandaag weer bloeddorstig toegeslagen en geweld toegepast tegen vreedzame burgers. Je zult er bij de NOS van Marcel Gelauff vandaag niets van zien.

4 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of het een criminele organisatie is maar een journalistieke organisatie ie het zeker niet. Meer een manipulerende organisatie. (leuke site is dit trouwens, ik kon hem nog niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorzichtig, Blik.

    De man op het filmp[je bloedt uit zijn hoofd.
    Dat kan er heel naar uit zien, en volledig onschuldig zijn.

    Ik had in mei mijn hoofd gestoten aan een zaaimachine, maar ik voelde nauwelijks iets, en het werk moest af.
    Alles onder het bloed.
    Een collega kon het niet aanzien en liep weg.
    Maar ik had nergens last van.
    Als het bloeden is gestopt even alles weg vegen. Enkele dagen met een plastic zakje over de haartjes onder de douche en klaar is kees.

    Ik heb er nog wel spectaculaire selfies van !

    NB: In de Rue de Trevise ( toch ierts buiten het demontreer-centrum, denk ik) is een grote bom ontploft. Zie ik op diezelfde twitterfeed.
    Zal wel net gebeurd zijn.
    Weet niet of dit met de gele hesjes te maken heeft.
    Kan en False Flag zijn: de schuld op de hesjes steken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bakkerij ontploft, gaslek waarschijnlijk; NL is er de hele dag druk mee; gele hesjes nog geen woord. kortom:

      Een politiek 0,0 interessante ontploffing, heel veel aandacht.

      Een politiek 100% explosieve gele hesjes dag in Frankrijk, 0,0 aandacht (tot nu toe).

      Verwijderen
  3. Liegen en de waarheid verdraaien heeft iedereen geleerd dat dat niet mag .Dat is de basis wat je vertrouwen schaad.Een journalist is iemand die zaken onderzoekt en altijd 2 kanten belicht en niet knipt en plakt wat hem uitkomt.Ik kijk al jaren niet meer in kranten of naar nieuws, alleen incidenteel om te constaren dat ze nog steeds liegen en de waarheid verdraaien eenzijdige informatie, dus in mijn ogen criminelen.

    BeantwoordenVerwijderen