vrijdag 11 januari 2019

Duitse Journalisten Bond pleit voor weren RT

Duitse Journalisten Bond pleit niet voor diversificatie van informatie maar éénheidsworst. In die worst is geen ruimte voor het geluid van RT. "Te éénzijdig". De organisatie roept expliciet de netbeheerder op om RT GEEN toegang/licensie te geven.

Gelukkig lijden Westerse media niet aan éénzijdigheid..... Die geven altijd het eerlijke en complete beeld... Daar kun je geen RT bij gebruiken... Zou enkel maar tot verwarring leiden in de weke hersentjes van het Duitse en Nederlandse publiek...

Commentaar Blik op NOS-journaal

Als je denkt dat het in Duitsland niet onderworpener aan de Atlantisch-Zionistische heren meer kan, blijkt het toch altijd nog een stukje dieper te kunnen zinken.

En dan nog dit....

De eendenredder! Opmerkelijke beelden van een man die eigenhandig een nest eendjes van de te pletter storten dood redt.

14 opmerkingen:

  1. Duidelijk dat er niet genoeg mensen dit boek gelezen hebben want dan had die journalistenclub totaal geen recht van spreken. Feitelijk geven ze dus toe, met de absurde eis om RT te weren,(waar is de vrije meningsuiting?) dat ze omgekocht cq onderworpen zijn aan bepaalde Amerikaanse 'clubjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Matt,
      wil je ze maandag bellen met de vraag wat ze vinden van Ulfkotte's boek.
      Meer hoef je niet te vragen.
      Als ze het niet kennen, dan geef je hen de exacte titel.
      Wees vriendelijk.
      00493072 62 79 20

      Het kost weinig tijd en heeft in elk geval enig effect.

      Verwijderen
  2. Ik heb zojuist het Duits Journalisten Verband gebeld, en kon een bericht inspreken. 00493072 62 79 20
    Maar kreeg geen pieptoon te horen als signaal om te beginnen.
    Na een tijdje begon ik dan maar te spreken.
    Toen hoorde ik wat rare geluiden.
    Dacht dat ik al afgesloten was en hield op met spreken.
    Maar daarna leek het wel alsof men mee luisterde, en toen pas werd de lijn verbroken.

    Kortom: gewoon bellen die mensen en er tegen in gaan.

    Ik zal ze volgende week vragen waar ik precies kan lezen wat er in Kertsj is gebeurd. Waar ik een artikel kan lezen met een tijdlijn.

    Ga ze bellen.,
    Laat het niet bij blogs !

    Maak een actie inde buitenwereld.
    Alleen dat helpt.

    Vroeger zei men: papier is geduldig.
    Maar internet blogs zijn nog veel geduldiger.

    Er zijn vele honderdduizenden boeken die nauwkeurig aantonen dat ons 'wereldbeeld'(*) onjuist is.
    Maar dat deert de TPTB helemaal niks.
    Ze gaan gewoon door.

    Maar als ze 30 telefoontjes per uur krijgen, dan zullen ze misschien begrijpen dat ze er naast zitten.

    Vraag hen waarom ze pers censuur willen, en niet een open discussei aan gaan met RT. Dàt is democratie.
    Laat hen tonen waar RT propaganda bedrijft.

    Ik vind Kertsj een goed voorbeeld, omdat het een beperkte gebeurtenis is ( binnen 24 uur) met zichtbare feiten.
    De MSM heeft die feiten er buiten gelaten, want alleen op die manier kon men Rusland als agressor afschilderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vraag hen om een goed voorbeeld van propaganda bij RT. Trek dat na en bel ze terug oif het klopt.
      Vraag de naam van de medewerker.

      Vraag of ze het PNAC Report kennen.

      Probeer op goede voet met hen te blijven.

      Verwijderen
  3. Hoeveel Duitse zenders worden in Rusland bekeken? Duits is een taal die best wel gesproken wordt in Rusland, zelfs door Putin.

    Die kanalen zouden bij blockade dus als tegenmaatregel verdwijnen.

    Verder zal de AfD en Die Linke hier ook niet van gediend zijn, en de Beierse CSU waarschijnlijk ook niet.

    Daarnaast is het nutteloos, want de Duitsers zijn echt wel tech-savy, dus kunnen RT blijven kijken via internet.

    En er is ook nog de rechter. Het schept een precedent en ook nog een keer meer stemmen voor de flanken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rootman,

      het gaat hier om het princiepe. Om de vrijheid van meningsuiting. Om het openbare debat.
      Deze journalisten vinden het vervelend dat hun leugens ontmaskerd worden.
      Val ze lastig.
      Vraag hen wat ze van pers-breidel vinden.
      Vraag hen of er neutrale kranten bestaan.
      Klets er maar op los. Altijd goed. Maar hoe beter voorbereid , hoe nuttiger uiteraard. 00493072 62 79 20

      Verwijderen
  4. Ik heb tv van Ziggo.

    Weet iemand of daar RT op te zien is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerder wilde Ziggo RT verwijderen. Heb toen wat stennis gemaakt.

      Het zit nog steeds in ons pakket!

      Verwijderen
    2. Maar natuurlijk. Ik kijk er zelfs regelmatig op: vooral als er crosstalk is. En die ene Indische journalist. En watching the Hawks. En Boyko.
      Kanaal 509.

      Ik slaap te weinig. :-)

      Verwijderen
  5. Dus, heren Matt en Rootman,

    neem een voorbeeld aan Izis: Geen woorden maar daden !

    (Opmerkelijke naam... of is ISIS pas na haar geboorte ontstaan?)
    (een heel leuk filmpje)

    https://www.bndestem.nl/video/izis-4-lapt-bloemen-op-en-deelt-ze-uit-aan-ouderen~p63294

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verheul, wie zegt dat ik geen daden doe?
      Ik hoef geen bloemen op te lappen maar doe we andere zaken zoals bijvoorbeeld cartoons maken. En ik heb mijn geel hesje duidelijk aan de achterruit van mijn wagen hangen. Het is toch al verplicht om er minimaal 1 te hebben, dus is er niks mis mee om dat ook te laten zien.
      En verder discussieer ik nogal veel met vrienden en bekenden en dat wordt mij niet altijd in dank afgenomen. Sommigen blijven in een tunnel zitten en willen absoluut geen tegenargumenten horen. Zo kwam er laatst een neef van een vriend van mij bij hem op bezoek toen ik daar ook was en die neef bleek bij de NAVO in Brussel te werken. Ik natuurlijk vol in de aanval (wat deden ze bij Rusland op de stoep?) en om een lang verhaal kort te maken: ik mag blij zijn dat ik nog leef! Mijn vriend bleef neutraal in de discussie want hij kent mijn standpunten maar ook die van zijn neef en hij wenste geen oorlog dus hij zweeg verder.
      En dat is nu het probleem, veel mensen die ik ken zwijgen liever dan dat ze zich uitspreken omdat ze bang zijn voor diegenen die de eigenlijke macht hebben. Wat niet weet niet deert lijkt wel het algemene motto.
      Daarom een goede zaak dat de hele hesjes er zijn.
      Verder nog niets gehoord van de aangekondigde bankrun, of een poging daartoe (banken zijn op zaterdag niet open)want dit is iets wat de machthebbers echt wel pijn kan doen, zeker door de week als de kantoren open zijn en er lange rijen mensen aan de balie staan die cash wensen op te nemen.
      De MSM zal hier natuurlijk geen ruchtbaarheid aan (durven) geven.

      Verwijderen
  6. Het gaat nooit om het pricipe, slechts om effectiviteit.

    Uiteindelijk gaat het allemaal van de TV, en wat later van het net af.

    We kunnen het wel uitstellen, niet afstellen.

    Maar we kunnen het wel zolang behouden zodat er een kritische massa onstaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf bij mijn mening: het gaat hier om het principe. Om de vrijheid van meningsuiting. Om het openbare debat.

      Maar nou heb je nog niet gezegd of je maandag naar die Duitsers gaat bellen !

      En wat je van de 4 jarige Izis vindt !

      Verwijderen