maandag 17 mei 2021

Geïnjecteerd worden op een mistroostige parkeerplaats met experimenteel spul

Naar een idee en uitvoering van Dwarsligger; ge-edit door Blik. Als parodie op het Pro-Vaxx 2.0 Trouw artikel van vandaag.
***********************************************************************************
Na maandenlange bangmakerij door allerlei "deskundigen" én de overheid, stonden we dan eindelijk voor de bouwmarkt. 
De schreeuwerige lichtreklame ontnam ons het zicht op het parkeerterrein ernaast waar naar later bleek een grote plastic tent doorlopen moest worden om op de vaccinatielokatie aan te komen. Armoe troef, het leek wel oorlog. Bij de ingang van het vrijwel lege parkeerterrein stond iemand in een geel oliepak wilde armgebaren te maken, ten teken dat we het mistroostige terrein op moesten rijden. We voelden ons tamelijk onbehaaglijk door de situatie en wilden het liefst omkeren.

Mijn, door teveel eten en drinken, zwaarlijvige vrouw loopt niet graag en ook ik ben liever lui dan moe, dus vroeg ik aan één van die onherkenbare figuren die daar klaarblijkelijk als een soort middeleeuwse poortwachter fungeerden of ik op een invalidenplaats mocht parkeren. Aangezien het daar leeg was, mocht het. Scheelde ons toch al gauw 25 meter lopen. We moesten wel lachen om (naar bleek) hem want buiten zijn zwarte hoodie, had ie ook nog een zwart mondmasker voor dat liep van net onder zijn ogen tot aan zijn keel. Het leek wel een luier. Hij deed overdreven vriendelijk en probeerde de rol van mensenredder te spelen. We keken elkaar aan en vroegen ons af of we in gekkenhuis terecht waren gekomen.

We liepen naar binnen en werden daar opnieuw welkom geheten. Deze keer door een vrouw met een rood vestje aan. Ze wees ons op een aantal loketten waar mijn vriendin zich mdiende te melden melden. De loketten werden bemand door medewerkers die een wit vestje droegen, geheel in lijn met de kleur van het tentdoek. Alles was trouwens ziekenhuis wit hier. De papieren werden aan het loket bekeken en goed bevonden. Na uitgestapt te zijn naast de tent gingen we met lood in de schoenen naar binnen. Hier werden we eindelijk welkom geheten door een obese vrouw van middelbare leeftijd, gekleed in o.a. een schamel, vaalrood vestje. Ze voelde zich duidelijk beter dan de anderen die daar de vrijwel lege loketten bemanden want die hadden allemaal een wittig vestje aan, naar later bleek omdat ze op de tocht zaten in de tent. Aangezien het tentzeil wit was, men witte vestjes droeg en d.m.v. wit formica, net iets teveel de indruk probeerde te wekken dat het hier smetteloos schoon ofwel spic en span was. De papieren werden in genomen door een streng kijkende heer, met bril, waar hij overheen tuurde om te kijken of mijn vrouw degene was als die op het paspoort van haar. Zij bleek het te zijn en we werden gemaand verder te komen.

Het injecteren zou plaats gaan vinden in soort paskamertje met een niet goed sluitend gordijn ervoor. Mijn vrouw mocht zelf kiezen in welke arm ze de injectie zou krijgen. Omdat we over een hoop negatieve bijwerkingen van de injectie hadden gelezen, besloot mijn vrouw haar linkerarm op te offeren voor de injectie met het experimentele, waarschijnlijk dna veranderende en inmiddels van de nodige bijwerkingen voorziene, op gentherapie gebaseerde spul. Jammer ook dat de producenten niet aansprakelijk zijn voor eventuele bijwerkingen. Hij zat er in voor ze het wist en we werden naar een ander deel van de tent gestuurd waar alweer iemand in een vaalrood vestje mijn vrouw sommeerde dat ze een kwartier moest wachten voordat ze buiten een sigaretje mocht gaan roken.

  1. Door de grafstemming werd het een stief kwartier. Er zaten, buiten ons, nog een stuk of 10 geïnjecteerden angstvallig te wachten of ze wat zouden merken van de prik. Om de negatieve uitstraling, welke ontstond door het witte tentzeil, het witte meubilair en 11 man met een wit gezicht op witte klapstoeltjes van de Action had men wat posters tegen de tentwanden geplakt met een aanblik van de fuckin' de op apegapenliggende keukenhof. Het leek wel het voorportaal van de hel. Iedereen deed semi ontspannen maar door het geram op hun smartphones wist ik wel beter. Er liep een meisje rond van het rode kruis dat regelmatig aan de aanwezigen vroeg of het nog steeds goed ging en of er nog steeds niemand bezweken was als gevolg van de injectie. Verder bleef ze herhalen dat degene die de tent wilde verlaten hard tegen de slecht sluitende deur moest trappen. 

  2. Ik dacht bij mezelf dat het eigenlijk wel goed zou zijn als alle pro vaxxers dit eens zouden zien. Zoveel overbezorgde nep-aandacht, zoveel reklame voor deze spuit, zoveel wit! Daar moet met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid meer achter zitten. Even ging het woord liefde door mijn hoofd maar zoveel liefde kan niet echt zijn, maar het is waarschijnlijk een duiding van de mantel der liefde waarmee deze poppenkast bedekt gaat worden in de toekomst.

  3. Ik weet niet of die medewerkster van het Rode Kruis weet had van Christelijke nederigheid, maar ze straalde het in elk geval niet uit. Van geveinsde tederheid is nog nooit iemand beter geworden dus ik was al lang blij dat ze me met rust liet.
    Toen onze tijd in de vaccinatietent er uiteindelijk op zat, stonden we op en liepen ook wij naar de uitgang. ‘Goed tegen de deur trappen’, zei de medewerkster van het Rode Kruis nog. We waren blij toen we weer buiten waren, want we hadden geen zin te wachten, tot er één "out" zou gaan op het experimentele goedje. 




16 opmerkingen:

  1. Mijn allereerste auto was een Toyota Corona (Mark 2) . Afbeelding zie Google.
    Ik herhinner mij nog dat toen ik die auto 2 weken had ik flink ziek ben geworden. Het duurde wel 5 dagen eer ik opknapte van flinke koorts.
    Mijn familie zei dat ik flinke griep te pakken had en gaf mij advies om thuis te blijven en zoveel mogelijk in bed te blijven. Iedere dag wel zeker 2 maal douche en schone pyjama en schoon bedovertrek.
    Nu is mijn vraag, had ik toen wel echt griep of zou ik toen toch al corona gehad hebben?
    Ik bedoel, zou het iets met die auto te maken hebben gehad?
    Maar goed, ik heb het wonderbaarlijk overleeft toen en zelfs zonder spuit in mijn arm.
    Verder heb ik toen daarna zo’n 2 jaar plezier gehad van mijn corona. Heb ‘m toen ingeruild voor een kadet coupé.
    Wat ik nu wel met zekerheid weet, corona is een heerlijk biertje. Daarom proost ik nu dan ook op alle pro vaxxers.
    Maar blijf verdomme wel mijlen uit de buurt van mij met die gifspuit.
    Ik heb belangrijker werk te doen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Briljant ja. Dank!

      ‘ Even ging het woord liefde door mijn hoofd maar zoveel liefde kan niet echt zijn, maar het is waarschijnlijk een duiding van de mantel der liefde waarmee deze poppenkast bedekt gaat worden in de toekomst.’

      Goed gezien! Als het aan hen ligt wel ja...

      Verwijderen
  3. Zodra het met de mantel niet lukt verzinnen ze dwangmiddelen.
    Ook daar zullen ze falen.
    Maar haten zal ik hun niet. Vergeef het hun, ze weten gewoon niet beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Sofia,

      ik zie bij toeval dat je nog op mij reageert.

      Ik was alweer samen met Geert in Dromenland ( Ja, ons parlement besprekt de essenties van het leven: de Efteling-attracties) en ik wilde dat even kwijt hier.

      Zo zag ik jouw reactie.
      In elk geval heel top dat je onderzoek doet en mij corrrigeert.

      Mogelijk heb je gelijk, misschien ook niet.
      Ik heb nu even geen zin om mijn standpunt te verdedigen.

      Ik herinner me Chris Martenson die boos was omdat de Corona dreiging zo werd opgeschroefd omdat alle positieve PCR's als case mee telden.

      Maar waar en hoe ik die uitending moetr vinden weet ik nu niet.

      Nu ik er over nadenk: mogelijk was Martenson boos omdat een jkaar geleden heel weinig mensen werden getest en dus weinig mensen in de statistiek kwamen en dus weinig mensen Corona hadden. In het najaar werd heel veel getest en kwamen er veel in de statistiek. Dat maakte hem boos.
      Of die allemaal 'case' werden genoemd weet ik niet. Mogelijk heb je gelijk.

      Verwijderen

    3. ‘Mogelijk heb je gelijk, misschien ook niet.
      Ik heb nu even geen zin om mijn standpunt te verdedigen.’

      Jantje speelt stommetje en stopt met denken op het moment dat hem helder wordt uitgelegd dat ie iets verkeerd heeft begrepen.

      Een fout erkennen is niet zo moeilijk als je denkt, Jan. Gewoon zeggen, ‘je hebt gelijk, ik had het bij het verkeerde eind.’ Maar om zoiets te kunnen erkennen moet je wel iets van lef hebben. Het lef om te erkennen dat anderen het soms beter weten dan jij het weet.

      2+2=5 zegt Jan (die niet tellen kan)
      Nee, wordt Jan gecorrigeerd door de meester. 2+2=4. Kijk maar naar je vingers, Jan. 2 vingers en 2 vingers bij elkaar maakt? - Waarop Jan zegt:

      Mogelijk is 2+2=4, misschien ook niet.
      Ik heb nu even geen zin om mijn standpunt te verdedigen.

      ‘Ik herinner me Chris Martenson’

      Hier verschuilt Jantje zijn ongelijk door zich bibberend achter ene Martenson te verbergen die kennelijk iets gezegd heeft. Ook niet nieuw. Jan heeft een hele boekenkast waar hij zich bij tijd en wijle achter verschuilt. Zelf denken durft hij niet, want ja, dat is dat ongelijk he, dat zo pijnlijk is om aan jezelf en aan een ander toe te geven. Jan noemt dat: ‘Ik heb nu even geen zin om mijn standpunt te verdedigen.’

      ‘Maar waar en hoe ik die uitzending moet vinden weet ik nu niet.’

      En bij gebrek aan een boekenkast, verzint Jan er gewoon dingen bij die mogelijk door een ander zijn gezegd. Jantje zegt het niet, maar Martenson! Maar waar ie het zegt, dat is het dwaalspoor waarvan Jan hoopt dat ie er jou op kan zetten. Want oh, oh, oh, je moet er niet aan denken dat iemand zegt: ‘alles goed en wel Jan, maar wat begrijp je niet aan mijn uitleg mbt het verschil tussen IFR en CFR’

      ‘Mogelijk heb je gelijk.’

      Niet alleen dom en onwetendheid, maar ook nog eens een slapperd, is iemand die zijn fout niet ruiterlijk durft te erkennen als hij op een fout wordt gewezen en zich vervolgens verbergt achter de woorden van een ander die die ander, misschien niet eens gezegd heeft.


      Verwijderen
    4. Zo kennen we je weer, Willem.

      Lang en breed van stof, maar inhoudelijk werd je meer dan eens door mij gecorrigeerd, als je je weer eens als 'litterair niet van de straat' wilde profileren.

      Wat zei Churchill (I hate him) ook alweer? "Als je met stenen gooit naar elke hond op je weg, kom je nooit op jouw bestemming. Pick your fights."

      Dit gevecht is niet belangrijk genoeg om verder tijd aan te besteden.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Ik beweer dat Corona veel gevaarlijker is dan Influenza.
      Dat wil ik julie dan uiteraard ook laten geloven.
      Maar ik zie mezelf niet als een fantast.

      Ik heb jou ook niet weggezet als een fantast. Maar als je graag de slachtoffer rol wil: ga je gang. Ik kom niet anders tegen, ik ben er aan gewend.

      Ik blijf er bij: CFR is een opnbruikbaar cijfer, omdat soms alleen de heel erg zieke mensen tot de Cases behoren, en soms de nauwelijk zieken. Elk land weer anders. Elke maand weer anders.

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  5. Droomvlucht....

    https://youtu.be/xBqZfk9sHBw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De politiek bestaat zoals U wellicht niet weet, uit een strijd tussen joodse facties (en vooral : hun marionetten).

    Hier zien we PVV-er Martin Bosma (in de VS heeft ie heel veel Neocon vrienden gemaakt en nou moet hij in Nederland heisa veroorzaken)
    en Bosma wordt beticht van anti-semitisme.

    Waarom?
    Omdat hij de tegenpool van de Neocons, George Soros, bekritiseert.

    Allemaal steeds hetzelfde natuurlijk. Ruzie maken en de zaak afleiden.
    De speld moet verborgen blkijven. Hoe groter de hooiberg, hoe gemakkelijker.

    Maar wat ik niet wist was: Martin Bosma heeft Hebreeuws gestudeerd !

    HÉ ! , zeg ik dan.

    4 min. wel de moeite waard:

    Nepprofessor is in eigen zwaard gevallen" - Binnenhof Report met Martin Bosma (PVV)
    https://www.youtube.com/watch?v=6VJRrdI7Wxg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bosma schudt het niet uit zijn mouw:

      Prof. Sarah de Lange
      @SLdeLange
      ·
      May 17
      Tot mijn grote spijt ik heb tijdens de presentatie door de grote afstand tot het scherm de assen niet goed kunnen aflezen en deze per ongeluk omgedraaid. Ik zal dit meteen laten corrigeren met een disclaimer bij de video. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren.

      Verwijderen