maandag 3 mei 2021

Nederlanders, Duitsers ontdekken steeds vaker Sayulita

Steeds meer mensen ontdekken Sayulita. En ook Nederlanders. Check het begin.

Maar ook Duitsers, Engelsen, van Guadalajara, van Tijuana.

"Wat is je favoriete restaurant?"

"Als je van pizza's houdt..."

"We kwamen voor een paar weken, en we zitten hier nu al bijna een half jaar"


Heerlijke sfeer. Europeanen, Amerikanen, Ze komen in steeds grotere getalen naar Mexico en naar Sayulita, Nayarit. Om heerlijk te genieten, te leven, en te flirten. Maxima overdag circa 29 Graden. Minima 's nachts circa 20 Graadjes.

WAARSCHUWING:
Voor iedereen die naar Sayulita gaat, er bestaat een HOOG risico dat je niet terug wilt naar Rutte's Lockdown Nederland.

Tip voor Horeca-ondernemers:
Sayulita?

26 opmerkingen:

  1. "Stapje voor stapje

    Kabinet:
    Vaccinatiebewijs kan alternatief worden voor quarantaineplicht en toegangsplicht."

    https://twitter.com/blckbxnews/status/1389097694547910656/photo/1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een ander stapje voor stapje ontwikkelt zich bij de BPOC2020, met name interessant voor @JV, die nog steeds wegloopt met de Nederlandse nazi's. Eerst alle transcripties lezen, voordat je reageert. En geen cherry-picking.

      Verwijderen
  2. Off-topic, maar interessant nieuws:

    Bill & Melinda gaan scheiden

    Zou 1 van de 2 nattigheid voelen voor het naderend "Neurenberg 2 Tribunaal"?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10 mei mijn 1e (pfizer-) prik. 12 mei corona en antibody test (a 175.-!!!). Hopelijk lukt mijn korte onroerend goedvakantie in Spanje! Het is voor zaken, niet voor toerisme, dus hopelijk gelden er wat soepeler regels.

    Alles geoorloofd om nooit meer een Hollandse winter te moeten ondergaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ‘Hopelijk’

      Hopium is opium. Je raakt er verslaafd aan en het lost niets op.

      Verwijderen
    2. Dwaas, hier het weerbericht van 10 januari 2021:

      10 januari 10:37
      Spanje: na de sneeuw nu een historische koudegolf
      Na een chaotisch verlopen zaterdag in Spanje met extreme sneeuwval, hele gebieden die van de buitenwereld afgesloten raakten en mensen die uren in hun auto’s vastzaten, begint het slechte weer zich nu naar het noordoosten terug te trekken. Het bijzondere weer op het Iberisch schiereiland is echter nog niet achter de rug. Nu dreigt een historische koudegolf. In een land waar lang niet alle huizen goed verwarmd kunnen worden, is dat ook een zorgelijk vooruitzicht.

      Verwijderen
    3. Als ik Dwarsligger goed begrijp dan ben je een dwaas als je je keuzes maakt op basis van 'langdurig gemiddelde'.

      Een rollenspelletje:
      Rootman: "Ik ga lekker in de Biesbosch wonen".
      Dwarsligger: "Dwaas. De hele Biesbosch is in 1953 overstroomd."

      Verwijderen
    4. Ietwat kort door de bocht.
      Ook in Spanje is men onderhevig aan klimaatverandering, dus ik bedoel niet het weer.
      Het dwaas sloeg meer op het feit dat Rootman ingaat op chantage van de overheid, hier en in Spanje en dat ook nog niet inziet.

      Verwijderen
    5. A. Schopenhauer

      De grootste dwaasheid is het opofferen van uw gezondheid voor wat dan ook.

      Verwijderen
    6. Je maakt er een puinhoop van, Dwarsligger.

      Je beweert A, en onderbouwt dat met informatie die bij bewering B hoort.


      En als face-saving neem je dan jouw boekje met citaten uit de kast, zoekt bij de g van 'gezondheid' en denkt dan: 'Schopenhaauer, ja dat klinkt wel goed.'

      En dat pleur je dan op dit blog als reactie.

      Maar het spreekwoord is hier helemaal niet van toepassing:
      Niemand weet met zekerheid wat het minst risico-volle is: wèl een vaccin nemen of niet een vaccin nemen.

      Dus niemand weet opf Rootman hier zijn gezondheid riskeert danwel dient.
      Wat we wel weten is: hij wil iets gaan doen, en de overheid verbiedt hem dat.
      Dan kiest hij om dat vaccin te nemen.

      Voor de helderheid: Ikzelf heb de uitnodiging om een vaccin te nemen in mijn opbergmap gedaan. Ik neem hem voorlopig niet.

      Verwijderen
    7. [Ikzelf heb de uitnodiging om een vaccin te nemen in mijn opbergmap gedaan.]
      Ik heb hem DIRECT door de papierversnipperaar gedraaid, ook die van mijn partner, die dat zelf aanbood.

      Verwijderen
  4. Prikken om te mogen reizen.
    De chantage heeft blijkbaar gewerkt bij Rootman.
    Alleen is Rootman te dom om te beseffen dat hij zich heeft laten chanteren.
    Hugo de Jong kan zich weer in z'n handjes wrijven en hoopt dat er nog meer van die dommerikken van het kaliber Rootman zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eddy, prikken om te mogen reizen..
      Van mij kunnen ze de tyfus krijgen.
      Ik laat me zo wie zo niet vaccineren en aangepast DNa in mijn lijf spuiten.
      Ik maak uit wat er met mijn lichaam gebeurd en niemand anders. Ook Rutte niet en zelfs jij niet.

      Remi

      Verwijderen
    2. Zo is het,remi.
      Interessant te concluderen hoeveel Nederlandse mensen toch hun bovenarm ontbloten uit angst nergens meer "welkom" te zijn.
      Doet mij denken aan voetbalcommentator Herman Kuiphof in 1974 tijdens de finale Duitsland-Nederland. Müller maakt van 1-1......….2-1 Commentaar Kuiphof "zijn we er toch ingetuind ?"
      Nederland liet toen het mooiste voetbal aan de wereld zien met de "Generaal"

      Verwijderen
  5. Das große Dr. Wolfgang Wodarg Interview (Corona, Politik und der PCR-Test)
    https://www.youtube.com/watch?v=FGLzv-4ghMU

    Dr. Wolfgang Wodarg heeft ook aan een interview mee gedaan waar hij waarschuwde voor de rna prik van Pfizer. Het wel degelijk veranderen van je eigen DNA.
    Deze kan ik nu niet meer vinden op yt.

    Nog meer reden om geen prik te nemen. Niks mis met mijn DNA en mijn eigen immuunsysteem.
    De pot op met big farma zoals altijd al hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Rootman
    Is Spanje wel de plek om de komende jaren te overwinteren? Mondkap op overal; en die Spanjaarden nemen dat errug serieus... Kijk jij wel voldoende onze filmpjes (over Mex.)? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat zowel Verheul als Blik emigratieplannen hebben.
    Wanneer vertrekken jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kent U de mop van Verheul en Blik die naar Albanië gingen?
    Ik ook niet.
    Ze gingen niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, die mop kende ik nog niet.

      Gloednieuw mopje, sprankelend verteld...

      Verwijderen
    2. ( Dat 'Ik ook niet' heeft Eddy er helemaal zelf bij bedacht !)

      Verwijderen
  9. Grapjas Verheul.
    Nee,dat had ik niet helemaal zelf bedacht.
    Die mop is nog ouder dan mij.
    De orginele is die van de dikke en de dunne die naar Parijs gingen. ken jij die niet?
    Ik ook niet, ze gingen niet.

    Maar zo kan ik wel meer van dat soort hier invullen.
    Ken je die mop van Peppie(Mark) en Kokkie(Hugo) wat zich lieten vaccineren?
    Nu jij. Oh wacht...……..humor is niet weg gelegd voor saaie boeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar was die weer...…..2 minuten stilte.
    Daarna een hoop gezever er omheen weer

    deze versie hoort zich beter aan

    BeantwoordenVerwijderen