woensdag 27 mei 2020

Film Your Hospital Hoofddorp Netherlands

97 opmerkingen:

  1. Geen idee tegen welke molen Blik aasn het vechten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oligarch27 mei 2020 om 09:15
    {Wat was de droom van Bill Gates? Graag helderheid hier over.
    Wil hij 'een groot wereldburger' te worden ? Dat is hij al 40 jaar.
    Wil hij heel rijk worden? Dat is hij al 40 jaar.}

    Zijn droom is depopulate.
    ===================

    De vader van Gates was bang voor overbevolking.
    Iedereen die nu een half uur in de statistieken duikt zal ook flink bezorgd worden voor overbevolking.
    Op dit moment zijn er 6 miljard blanken, en Aziaten en 1,2 miljard Afrikanen.
    Over 80 jaar zijn er mogelijk 5 miljard blanken en Aziaten en 4 miljard Afrikanen.
    En zullen die Afrikanen gelukkig zijn? Hebben ze genoeg te eten, of eten ze elkaar op? Eten ze misschien ook uw kleinkinderen op ( figuurlijk gesproken) Aan U om daar zelf het antwoord op te bedenken.

    Ik denk dat als je niet over dit probleem nadenkt, en als een domme lafaard jezelf feliciteert met je uiterst humane standpunt dat het 'Vreselijk' is om over 'depopulatie ' na te denken, ik denk dat je dan een onmens bent. Een vijand van de mensheid.

    Maar er is meer:
    bij 'depopulatie' wordt vaak gedacht aan een elite die vindt dat er niet meer dan 1 miljoen heel rijke mensen op deze aarde moeten wonen, en dat de rest weg moet.

    Ook daarover moeten we nadenken, en kijken of dat een gedachte is die mogelijk in het achterhoofd van Gates 'huist'.
    Ik sta open voor aanwijzingen die daar op wijzen.
    Maar ik laat me niet opstoken door lieden die - zouden ze 400 jaar geleden hebben geleefd - oude vrouwtjes op de brandstapel zetten, omdat ze heilig overtuigd zijn dat die vrouwtjes 's nachts opeen bezem door de lucht vliegen. Ik wil meer bewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een reactie op mijn vraag""Wat was de droom van Bill Gates:
    ==================
    Matt27 mei 2020 om 09:52
    Buiten wereldpopulatie wil Gates CONTROLE op de mensheid in zijn geheel, via controle op gezondheid via vaccins en daarnaast controle op het dagelijks LEVEN d.m.v. chips in het lichaam die ALLES controleren wat de mens doet, iedere betaling, iedere handeling en waar je op welk moment dan ook bent en met wie.
    Zijn EIGEN woorden in de video.
    =========================
    Ik neem aan dat Matt met 'wereldpopulatie' bedoelt : depopulatie.
    OK. Daarover heb ik al aan Oligarch geschreven wat ik er van denk.

    Tweede droom: Controle op de mensheid.
    Het spreekt vanzelf dat er een Elite is in deze wereld die volledige controle over de mensheid wil.
    Carroll Quigley beschreef het al in zijn boek 'Tragedy and Hope':

    Pag 324: “The powers of financial capitalism had another far-reaching aim, nothing less than to create a world system of financial control in private hands able to dominate the political system of each country and the economy of the world as a whole. This system was to be controlled in a feudalist fashion by the central banks of the world acting in concert, by secret agreements arrived at in frequent private meetings and conferences. The apex of the system was to be the Bank for International Settlements in Basel, Switzerland, a private bank owned and controlled by the world’s central banks which were themselves private corporations.” [p.324 of the 1966 MacMillan edition]

    En Quigley wist waarover hij sprak , want was aanvankelijk een vertrouweling van de bankiers. Hij zat in hun inner circle en had toegang tot alle informatie.
    Maar toen hij het bovensdtaande had gepubliceerd , verdween het boeek uit alle bibliotheken en sneuvelden de clichés. Het was duidelijk dat de bankiers niet blij waren met Quigley's openhartigheid.
    ==
    Dus: is dit de agenda die Gates dient?
    Misschien. Ik denk dat hij dit in elk geval zelf niet als doel heeft. Maar hij zal als unwittting asset worden gezien door de Elite die dit wel bewust na streeft.

    Dus géén 'taoeage' die zegt of je wel of niet bent ingeent ?
    Géén app die zegt of je dicht in de buurt was van iemand die corona verspreidde ?

    Ik heb daar nu geen antwoord op.
    Ik denk dat er twee strijd-punten zijn waar je op dit moment véél meer energie in zou moeten stoppen:
    = De simpele manieren om Corona te voorkomen.
    = De simpele manier om met HCQ en zinc een reeds besmet iemand door de ziekte heen te helpen zonder dat hij er aan sterft of zelfs op de IC komt.

    Ik zie dat iedereen hier bezig is om op leven en dood te vechten tegen app's en tatoos die best een goede hulp kunnen zijn bij de bestrijding van het virus.
    Maar niemand steekt energie in de eenvoudige bestrijding: vitamine D, bewegen, zonlicht, buiten zijn.

    Elke app die op mijn telefoon staat is weg zodra ik een nieuwqe koop.
    Een tatoo waar in staat of ik een vaccin kreeg of niet kan best praktisch zijn.
    Zullen ze er meer in zetten? ZXe zullen het zeker proberen.
    En met PRISM en andere zaken zijn ze al heel ver,. maar daar hoor ik hier niemand ooit over.
    De boosheid komt dus uit heel oppervlakkige motieven: men vind dat men in niks beperkt mag worden. En gaat dan meteen roepen over 'Mensenrechten' etc.
    Totaal misplaatst.


    Martenson zegt: Alle kennis waar je niks mee doet ( en bloggen is meestal gelijk aan niks doen) is zinloos.
    Ik ben het met hem eens.

    Ga de straat op. Bestudeer het HCQ dossier. Stel een rapport samen van alle HCQ onderzoeken en stuur dat aan alle politici en artsen.

    Maar ga niet hier filmpje maken van een ziekenhuis in Hoofddorp.
    Totaal niks zeggend.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Elke keer als ik 90% van de bloggers hier een veeg uit de pan geef, komt de 10 % ( Sofia) met een boze reactie.
      Sofia, probeer alsjeblief te begrijpen wanneer ik het wèl tegen jou heb en wanneer niet.

      Het is ook wat gechargeerd: Oligarcjh en Wolf en Rootman waren met preventie bezig.

      Maar het blog heeft sinds 25 januari een heel duidelijk gezicht:
      "Hoax, griepje, lege bedden, fake, niet waar, Agenda 21, Big Brother grijpt de macht, we worden nooit meer vrij etc etc "

      Aan preventie en actie-voeren tegen de MSM wordt niks gedaan.


      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Populatie betekend de bevolking in zijn geheel. "De"-populatie is reduceren van de mensheid en dat bedoelde ik niet, ik had het over controle van de mensheid en dat is de populatie (mensheid) in het algemeen.
      Dat het doel is om de mensheid te reduceren kan alleen maar door ofwel, een algemene wereldoorlog, of door vaccins die onvruchtbaarheid veroorzaken (of erger).
      Zo sterft de mensheid ook langzaam uit zonder daar meteen 1 dader voor te kunnen aanspreken.(hele industrieën doen er aan mee)
      Maar waarom doet Gates dan als filantroop niet de OORZAKEN in Afrika aanpakken? Miljarden uitgeven aan de bestrijding van , misschien wel zelf uitgelokte ziektes om toch maar de vaccin industrie, die volop door Gates gepromoot wordt of aan de bestrijding van de oorzaken van al die ellende.
      Zorg dan dat er betere infrastructuur komt in die landen, zorg voor goede rioleringen, zuiver water, scholing en werkgelegenheid door een kleinschalige industrie op te bouwen in plaats van die landen van hun grondstoffen te beroven in het voordeel van de multicriminationals die geen cent belasting betalen in de door hun beroofde landen en lokale economie zien als concurrentie van hun want als er meer 'rijkere' landen bijkomen valt hun "business" plan in duigen. Door het roven van hun kostbare grondstoffen zijn die landen gedoemd om in armoe te blijven leven, met gigantische schuldbergen er boven op.
      Daarnaast worden er ook nog eens miljarden vrijgemaakt voor 'ontwikkelingshulp' (ons belastinggeld) om zogenaamd de arme landen er bovenop te helpen en wat heeft dat als resultaat na ruim 40 jaar?
      Als die oorzaken opgelost worden stijgen in die landen ook de goede gezondheidsvoorzieningen en hebben ze het grootste deel van die spuitjes niet meer nodig.
      En het is een gegeven als je kijkt naar het 'rijke' westen dat de bevolkingsexplosie uitblijft en er gezinnen komen met gemiddeld 2 kinderen in plaats van 6 waarvan ze hopen dat 2 het overleven.
      Als Gates hier zijn geld gaat instoppen ben ik zijn grootste fan, maar hij doet nu net het tegenovergestelde: misbruik maken van de armoe en ziekmakende omstandigheden en dan als oplossing met zijn vaccins aankomen waar hij pakken geld mee verdient en geen oplossing zijn maar een blijvend verdienmodel.

      Verwijderen
    5. ( Reactie enkele uren geleden geschreven, Zie nu pas dat ie niet verzonden was.)

      Sofia,
      ik heb tientallen mensen gebeld. Brieven aan media en artsen geschreven.
      Intussen heb ik nog ander werk dat ik ook moet en wil doen.

      Dan is het treurig om te zien dat niemand de moeite neemt om nu eens alle HCQ onderzoeken op een rij te zetten- Links de leugens van de Instanties, rechts de ware praktijkgevallen.
      Als je Martenson 'scant' kom je er tientallen tegen.

      Ik hoop dat iemand het doet.

      Zoals William Blum ook al die Amerikaanse oorlogen op een rij heeft gezet. En de bombardementen. En de staatsgrepen.
      Dàt zet zoden aan de dijk.

      Verwijderen
  4. Ongelofelijk hoe JV depopulatie goed vindt.
    Behalve dan als het om JV zelf gaat wat het veld moet ruimen.
    Nee, lekker anderen de dood in jagen door ze dom te houden zodat ze zich “ goedwillig” laten vaccineren.

    Het bewijs dat vaccinaties giftig zijn.
    Want als vaccinatie goed zou zijn werkt de depopulatie ook niet echt. Vaccinaties breken het gezonde menselijke imuunsysteem af.
    Dan worden ze makkelijker ziek en zwak. Vrouwen zelfs onvruchtbaar.
    Dat is dan weer goed voor depopulatie waar JV voorstander van is.
    JV= depopulatie meeheuler.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs op een van de video's van Corbett wordt uitgelegd dat Gates met de vaccins de kindersterfte wil doen afnemen:
      1) direct, doordat minder kinderen ziek worden
      2) indirect, omdat bij lage kindersterfte de mensen een veel kleiner gezin nemen.

      Wie tègen Gates is, die is dus degene die de ander de dood in jaagt.

      James Corbett was een interessante bron. Maar in relatie met Gates schaamt hij zich niet om zeer doorzichtige leugenachtige suggesties te herhalen en herhalen.

      In elke video zegt hij dat Gates 50 miljard rijker werd sinds hij met zijn filantropie begon.
      Ook het moment waarop Gates zegt dat vaccins zich 20 voudig terug betalen wordt nogal eens herhaald.

      De werkelijkheid: Gates krijgt heel veel geld als een soort royalties, voor zijn microsoft bezittingen.
      En een mens die door ziekte sterft is een verlies ( opleiding , kennis etc), 20 maal groter dan de kosten van vaccins.

      Ik weet dat Gates met Bir Pharma samen werkt, maar of hij er zelf aan verdient, dat betwijfel ik. Ik sta open voor info die dat aan toont.

      Verwijderen
    2. Hier weer zo'n Corbett leugen: https://youtu.be/o7A_cMpKm6w?t=1545

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Salaris Bill Gates



      Oprichter - Microsoft
      Geboren: 1955 VS

      Jaar: € 10.194.681,00
      Maand: € 849.556,75
      Week: € 196.051,56
      Dag: € 39.210,31

      Note: the VIP Salary Check is based on a 5 days working week and 2 weeks holiday per year.
      Fictional income calculated by subtracting the net worth of 2018 from the 2019 net worth.
      Net worth Feb 2020: $ 107,6 billion (Forbes)
      Net worth Nov 2019: $ 110 billion (Bloomberg)
      Net worth Oct 2019: $105.8 billion
      Net worth 2018: $96.5 billion
      Net worth 2016: $81.8 billion
      Net worth 2015: $79.2 billion

      Bronnen

      Text: Microsoft
      Text: Forbes
      Text: Bloomberg
      Text: BusinessInsider


      Verwijderen
    5. De vraag is dus:

      Waar liegt James Corbett en wat zouden zijn motieven moeten zijn om over Bill Gates te liegen?

      Als wij uit de mond van Gates himself horen door via vaccinatieprogramma's 10-15% populatiereductie te kunnenbewerkstelligen. moeten wij Gates dan niet geloven?

      Als wij uit de mond van Gates himself horen door via death panels te beslissen wie nog wel een maandje mag leven en wie niet, moeten wij Gates dan niet geloven?

      Moeten wij @Verheul geloven dat corona veel besmettelijker en dodelijker is dan influenza, terwijl cijfers anders uitwijzen?

      Verwijderen
  5. SDR27 mei 2020 om 14:20
    @Jan, het simpele feit dat hij met Big Pharma samenwerkt, is niet genoeg voor jou?
    ================
    Nee, dat is niet genoeg.

    Geen enkele arts kan zònder samen te werken met Big Pharma zijn beroep uitoefenen.

    Niemand kan polier bestrijden en vaccins laten ontwikkel;en tegen andere ziekten, zonder met Big Pharma samen te werken.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als die zelfde big pharma ook zijn VERANTWOORDELIJKHEID kan/ durft te nemen voor als het fout gaat (en dat gebeurt nog al eens) geloof ik hun eerlijke bedoeling.
      Niet eerder.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  6. " En wie is de grootste particuliere financier van de WHO? "

    Ja, wie is die gek die zijn geld weg geeft om zieke mensen beter te maken?

    Hoeveel geef jij Sofia?

    Je mag net zo veel geven als je wil hoor.


    En hoe meer je geeft hoe meer we jou als misdadiger zullen afschilderen. Succes !

    Het WHO moet door ons àllemaal overeind worden gehouden. De belasting betaler.

    Maar als héél rijke mensen mee willen betalen: Welkom !

    Willen die heel grote donateurs de kar trekken?
    OK. Laat maar horen wat je wil. Welke ideeen heb je ?

    Gates: " Polio uitroeien in India. "

    Dat valt niet mee hoor. Als het gemakkelijk was, dan was het natuurlijk net als al die andere ziektes, al in de jaren 60 uitgebannen.
    Een goed vaccin moet minstens voor 95% veilig zijn.

    Als er doden vallen door de vaccins, zullen de kapers op de kust ( vaccins die niet mogen leveren) dat gebruiken om je af te branden.
    ========

    Er is een groepje Usual Suspects dat heel graag alleen koshere mensen op deze wereld ziet rondlopen.
    Ze hebben mogelijk een bloedhekel aan Bill.

    Zouden zij achter die 'Haat Bill' campagne zitten?

    Zouden onze 'Blikkers' gewoon nuttige idioten zijn ?

    Het zou kunnen.

    Bill redt 98 mensenlevens, en is de oorzaak dat 2 mensen sterven door zijn vaccin, dus Bill is een moordenaar.

    Een normaal denkend mens trapt hier niet in, maar de moderne wereldverbeteraar, de nuttige idioot, die wel natuurlijk.

    Als er maar hard geschreeuwd kan worden, dan doen ze overal aan mee.



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als Gates een jood was geweest had hij bij de boer op het verdoemlijstje (tptb) gezeten, maar nu niet duidelijk is wat Gates is wordt hij door de boer op handen gedragen.
      Maar Gates zit daar wel degelijk bij, als onderdeel van een grotere groep, want het is er niet 1 maar meerdere, en het zijn niet echt allemaal vriendjes van mekaar.
      Blijf in jouw beperkte wereldje, boer, daar hoor je thuis, als totaal nutteloze psychopathische idioot.

      Verwijderen
    2. Er wordt vrij algemeen aangenomen dat 'het praten m,et de handen' een typisch joodse eigenschap is.

      Wat dat betreft is Gates 100% joods.
      ---
      Er wordt vrij algemeen aangenomen dat joden heel goed in zaken zijn. En zeker heel erg goed in het gebruiken van kennis en technologie die reeds bestaat, ten eigen voordele.

      Wat dat betreft is Gates 100% joods. Vraag het aan Paul Allen, die uiteindelijk zijn buik vol had van Gates.

      Laatst was er iemand die een website linkte naar bewijzen dat Gates joods is. Maar ik ben daar minder mee bezig dat Matt denkt.
      Pas als ze als groep met een agenda opereren, wordt het echt belangrijk: Frankfurter Schule, Neocons etc.

      Matt gooit er weer een paar ferme scheldwoorden tegen aan zie ik. Hij heeft dus echt geen argument te makken.

      Verwijderen
    3. @JV
      Wat vindt Chris Martenson van Bill Gates?
      Is hij voor een vaccinatie tegen Covid 19?

      Verwijderen
    4. Mij interesseert het helemaal niet of iemand jood is, jouw blog loopt er echter van over.
      En ik heb argumenten zat, maar die wil jij niet zien omdat het jouw beeld verstoord, en als ik jou dan psychopaat noem is dat ook terecht, want zo gedraag jij je. Altijd gelijk willen hebben en iedere tegenargument onder de tafel vegen.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. JV schrijft het volgende:
      Pas als ze als groep met een agenda opereren, wordt het echt belangrijk.Frankfurter Schule, Neocons etc.

      _____________________________________________________
      Nu had JV altijd een hele grote afkeer van groep als neocons en franfurter schüle.

      De vaccinatie agenda is een ook grote groep bij betrokken.
      Maar die agenda vindt JV niet belangrijk.Daar heeft hij geen afkeer van,
      Sterker nog, hij doet mee aan die agenda en probeert anderen in die agenda mee te trekken.
      Als JV met mondkapje (muilkorf) op, iemand hoort hoesten ietsie te dicht bij hem, dan slaat JV die persoon op zijn achterhoofd K.O. en sleurt hem aan zijn benen naar buiten.

      Zwaar overspannen is JV.

      Verwijderen
    7. Matt schrijft:
      "Altijd gelijk willen hebben en iedere tegenargument onder de tafel vegen."

      Ja, zo gaat dat in een discussie Matt.
      Dit is 'het leven.'

      Jij wil natuurlijk nooit gelijk hebben. dat dacht ik al.

      Verwijderen
    8. oligarch27 mei 2020 om 17:34
      @JV
      Wat vindt Chris Martenson van Bill Gates?
      Is hij voor een vaccinatie tegen Covid 19?
      ===
      Heel goede vraag.
      Ik heb het niet gehoord ( dan heeft Martensen iets gezegd dat ik niet graag hoor) of hij heeft er niet over gesproken.

      Ik kan je nu geen antwoord geven.
      Martenson is vooral boos dat HCQ zo wordt weggedrukt door de Elite Pharma. Ik meen dat hij Gates niet noemt in dit verband.

      Ik denk wel dat Martenson het goed zou vinden als er een effectief vaccin komt. Dr Campbell wil hele graag een vaccin. Campbell is een brave man die niet van conspiracy houdt, maar is wel boos dat HCQ wordt afgeschreven. En dat vitamines worden dood gezwegen. etc.

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    10. Campbell is vandaag helemaal om en gelooft de WHO betreffende HCQ.

      Door dat onderzoek in the Lancet.

      Verwijderen
    11. Een normaal vaccin komt er niet. Er komt een vaccin wat het DNA van je cel gaat veranderen heb ik gehoord.

      Eem nauwelijks getest RNA vaccin....Mij niet gezien!

      Verwijderen
    12. Dat valt me tegen van Campbell. Maar ik moet zeggen dat hij al eerder wat onverschillig deed over HCQ, maar toen kwamen er zeer veel boze reacties op, en toen heeft ie wat ingebonden. Ik vrees dat de man heel graag deel blijft uitmaken van 'Het officiele narrative'.

      Verwijderen
    13. WAAROM HCQ wordt weg gedrukt is volgens mij wel duidelijk: Big Pharma.
      Dat ben ik wel helemaal eens met iedereen en met Karel en Kees.

      Maar waarom Gates nu hèt aambeeld moet zijn en niet die Big Pharma, daar wil ik wel wat overtuigender info over.


      Heb zojuist lhet laatste deel beluisterd van "Weg met Gates" ( 4 delen) van Corbett.

      Hij laat geen steen onbenut om naar Gates te gooien. De hele wereld en de hele gewschiewdenis wordft er bij gehaald. Zelfs het zeer extreme voorbeeld van G B Shaw.
      Ik wist niet dat er geluidsopames van waren !

      Voor wqie het niet kent: de fameuze schrijver vonmd dat elke arme sloeber om de 5 jaar voor een jury moest verschijnen om te tonen dat hij nuttig was. Lukte dat niet, dan moest ie maar worden geliquideerd !!!

      Maar Shaw wordt door iedereen OK gevonden. Gates is een duivel.
      Leg het me uit aub.

      Verwijderen
    14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    16. In de verpleegkunde (waar hij een PhD in heeft) is het grootste taboe om op de stoel van de dokter te gaan zitten. Dat verklaart vrijwel alles over zijn terughoudendheid.

      Verwijderen
  7. @JV
    Zie mijn brief die ik geschreven heb naar het NHG mbt het gebruik van HCQ. Ik heb echter nooit antwoord gehad.

    Wellicht kan jij al de parlementariërs/politieke partijen een brief sturen over de oplossing van de cojona crisis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oligarch,

      die brief, dat is precies wat ik zo belangrijk viond. Dat heb je heel, heel goed gedaan.
      Dat je geen antwoord krijgt is normaal bijna.
      Maar ze zien die brieven, en die hebben invloed.
      Hoe meer je schrijft hoe beter.

      Verwijderen
    2. Ja dat is waar. Hoe meer brieven hoe beter. Daarom is het ook van belang om per 30 Mei naar Den Haag te gaan. Hoe meer zielen, hoe meer impact.

      Verwijderen
    3. Nou begrijp oligarch helemaal niet meer.
      Stop nou eens met die HCQ man.
      Da's troep net als alle vaccins.

      Verwijderen
    4. HCQ is niet zo onnatuurlijk. De oorsprong is kinine, en er is maar een beetje aan veranderd. Het is ook een vrij eenvoudig molecuul. Dit soort veranderingen zijn niet gecompliceerder dan het bakken van een ei of het vergisten van vruchten, en hebben als doel de verblijfstijd in het lichaam, de opneembaarheid te vergroten.

      Verwijderen
  8. "zonder met Big Pharma samen te werken."

    Monopolie ---> Dictatuur/Tirannie ---> Bevolking via angst jouw wil opleggen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joop doet ook een duit in het zakje.
    Weer een raadsel, zoals altijd.

    Want hoe zit het nu: heeft Gates een jaarsalaris van 10 miljoen $, of heeft ie inkomsten van zijn bedrijven?

    Joop zegt het niet.
    Ik neem aan dat Gates ergens een salaris verdient.
    Het bedrag zal niet uit de duim gezogen zijn.
    Maar Joop zegt niet wie dat betaald. Microsoft? De B + M Foundation?

    En we zien dat hij enkele miljarden per jaar aan rijkdom verwerft.
    Joop zegt niet waar het vandaan komt.

    Microsoft? Omkoop-geld van Big Pharma ? Miljarden per jaar? En waarom zou Big Pharma zoveel aan Bill geven?
    Kunnen ze niet beter zelf het werk doen dat Bill doet., dan houden ze die miljarden in eigen zak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Verheul en het mysterie van de $50 miljard, daar ging het toch over, @Verheul? Nu, je ziet het op dat lijstje, dus waar liegt James Corbett, @Verheul?

      Verwijderen
    2. Joop,
      we weten allemaal dat jij en ik elk jaar weer geld aan Gates over maken, omdat we zijn software gebruiken.

      Waarom wil je nou geloven dat hij die 50 miljard heeft losgepeuterd bij Big Pharma bedrijven zodat die dan heel dure vaccins in de wereld zouden gaan verkopen?

      Die vaccins worden alleen maar gemaakt omdat Gates ze betaalt. Of zorgt dat ze worden aangekocht door de regeringen.

      De arme landen laten hun inwoners liever sterven dan dat ze 1 miljoen voor vaccins uitgeven.
      Maar die jongeren die sterven, hebben veel geld gekost: voedsel, kleding, scholing.
      Die moet je in leven houden . Is ook rendabel: 20 maal meer nut dan de kosten van dat vaccin.
      Maar 'HET GEBEURT NIET' als Bill het niet van de grond tilt.

      Omdat die 'bestuurders' elke dollar die ze zien liever naar hun bankrekening in Geneve of Londen sturen, voor later.

      Gates heeft macht en geld en kan dit proces tòch van de groind krijgen: De regeringen hebben de vaccins vooruit besteld, en nu gaat Big Pharma aan de slag met research, om de vaccins te maken. Ze weten dat ze ze kunnen verkopen.
      Zonder Bill: geen vaccins. Veel jonge mensen dood.

      Verwijderen
    3. Veel jonge mensen dood schrijft jokkebok JV
      Helaas geen hard bewijs geleverd door JV.
      Gewoon stemmingsmakerij en angst proberen te kweken is wat hij alweer doet.
      Hij is zo doorzichtig met alles wat hij zegt.
      Net als de puppets op tv.

      Verwijderen
    4. Dus linux mint gebruiken. Toch heb ik nu weer een refurbished computer met windows 10 na overlijden van mijn 17 jarige (het stond er al op) oudje. Ik wil nu eenmaal kunnen scannen en printen, fotoshop 7, ilwis en resolve draaien, en timelapses doen. En hij is wel dual boot met linux.

      Maar daar heeft Gates dus niks aan verdiend, en ik draai er libreoffice mee ipv office.

      Verwijderen
  10. Dus hierbij mijn antwoorden op Joop:

    Waar liegt James Corbett en wat zouden zijn motieven moeten zijn om over Bill Gates te liegen?
    ======= Corbett liegt als ie suggereert ( keer op keer, maar nooit spreekt hij het uit !!) dat Gates de miljarden verdient met zijn filantropische daden.
    De motivatie van Corbett? Ik denk dat hij niet in staat is om echte misdaden van Gates te vinden. Een oprechte do-gooder is vreselijk voor iemand als Corbett.
    Maar ik blijf luisteren. Misschien komt Corbett met info die wel hout snijdt.


    Als wij uit de mond van Gates himself horen door via vaccinatieprogramma's 10-15% populatiereductie te kunnen bewerkstelligen. moeten wij Gates dan niet geloven?
    ===== Ja, dat moet je geloven, maar je moet het ook begrijpen. Ik heb hewt hierboven voor de zoveelste maal uitgelegd. Maar Jopie is ook niet oprecht, dus Jopie zal het niet leren.

    Als wij uit de mond van Gates himself horen door via death panels te beslissen wie nog wel een maandje mag leven en wie niet, moeten wij Gates dan niet geloven?
    ======= Hoe wil jij het anders oplossen dan? Artsen doe dat overal. Altijd weer . Ik meen dat 1 levensjaar niet meer dan 80.000 euro mag kosten. Is het duurder, dan laten ze je sterven. ( Niet verder vertellen)

    Moeten wij @Verheul geloven dat corona veel besmettelijker en dodelijker is dan influenza, terwijl cijfers anders uitwijzen?
    ============ Je hoeft het niet te geloven, je moet de informatie bestuderen. Dan begrijp je het. Met geloven heeft het niks van doen.
    Griep per jaar 2000 doden, corona in 4 maanden 6000 doden, en dan hebben we allemaal nog wel 2 maanden binnen gezeten ook ! Bij griep deden we helemaal niks.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Sofia,
      jij denkt dat er veel meer mensen aan griep sterven dan nu geteld worden.
      Ik hoorde een arts op een video zeggen: Ik zie eigenlijk nooit mensen die aan influenza sterven. Dat gebeurt nooit. Maar als de doodsoorzaak moet worden opgegeven, dan schrijft men dat op in tijden dat de griep heerst. Of het wordt in de statistieken als de rest categorie gebruikt: dood ? Hoezo? OK: influenza.

      Hij zei wel dat hij zich wel een jong kind herinnerde dat aan griep was gestorven.

      Het is dus maar de vraag: met die cijfers kun je vele kanten op.

      Een ding is duidelijk: bij autopsies blijkt dat Corona een heel vreselijke ziekte is. Heel erg vreselijk.
      En mensen die in de IC lagen en er uit komen kunnen het beamen.

      Maar als jullie graag hebben dat het niet bestaat: mij best natuurlijk, als je mij maar niet besmet. Besmet eert je eigen ouders maar en je eigen geliefden,. het bestaat toch niet ! Lekker doen!

      Verwijderen
    3. James Corbett suggereert niets en de discussie gaat over het vermogen van Gates die jij $50 miljard lager inschatte.

      Eerst moet ik niet geloven omdat het er niets mee te maken heeft, dan moet ik weer wel geloven maar begrijp ik het niet, dan moet ik documenten bestuderen om uiteindelijk bij de conclusie van @Verheul te komen "Hoe wil je het anders oplossen?"

      Heel simpel @Verheul, schaf de gezondheidszorg, voedselprogramma's etc. af. Zoals de natuur het kennelijk bedoeld heeft.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. @Sofia,

      Laat maar weer waaien, want @Verheul zit zich weer eens tegen te spreken.

      Ik steek geen tijd meer in die man.

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. @Sofia,

      James Corbett voor dommies.

      Interview 1547 – James Corbett Discusses Bill Gates on Press For Truth

      https://www.corbettreport.com/interview-1547-james-corbett-discusses-bill-gates-on-press-for-truth/

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    10. @SDR
      Gates is de verkoper. Net als Zuckerberg. Zij zijn de kroonprinsen die groot gemaakt zijn door elitaire wallstreet families en die ingezet zijn en meewerken om de agenda voor werelddominantie/controle uit te voeren.

      Verwijderen
    11. @Sofia,

      Inderdaad en dat schetst Karel van Wolferen, in de nieuwe Weltschmertz met Kees v.d. Pijl, ook. Waarmee het doek voor @Verheul is gevallen.

      Verwijderen
    12. Het doek gevallen voor mij ?

      Waarom?
      Ik heb hun verhaal samen gevat, en in paarse tekst lever ik hier en daar kritiek.
      Ik vind het heel jammer dat Karel zo weinig kritisch is op zichzelf.
      En vooral op Corbett.
      Hij gelooft Corbett.
      Maar waarom valt het mij wèl op dat Corbett vooral suggereert, kleer op keer, el;ke keer weer, dat Gates miljarden verdient met vaccins. Maar hij zegt het nooit.
      Dat lijkt me bedrog van het zuiverste water.

      Karel weet ook direct dat Gates eigenaar is van Moderna.
      Kees keek er van op.

      Ik zou het wel willen weten. Maar heb geen tijd om dat uit te zoeken.
      Die Moderna-baas is een bedrieger in elk geval. Maar - als Gates mede eigenaar is - is Gates dan ook een bedrieger?

      Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand die 50 miljard heeft en weet dat hij zonder iets te doen op ruim 100 miljard zit over 20 jaar, dat die nog extra geld gaat stelen. Geen verantwoord risico.

      En niemand toont mij de overtuigende 'bewijzen', dus ik blijf nog even bij mijn standpunt.

      Verwijderen
    13. "Het doek gevallen voor mij ?

      Waarom?"

      Heb je dat zelf niet in de gaten? Arme @Verheul, hij voelt zich nu zelfs beter dan Karel van Wolferen.

      Verwijderen
    14. https://www.modernatx.com/ecosystem/strategic-collaborators/foundations-advancing-mrna-science-and-research

      Gates zit er middenin. Ik denk niet dat hij een direkte opbrengst zoekt. De man wil invloed, wat dat betreft is hij net als Soros, de Koch s en veel andere olicharchen. Meestal levert het indirect toch genoeg op. Ik denk dat hij wel op de hoogte is geweest van de zware bijwerkingen. In India en Afrika was dat voor hem immers ook geen probleem, en ook nu wil hij fast track.

      Verwijderen
    15. Invloed maakt indirect rijk: Wanneer Soros, Gates etc. door hun geld, lobbyisten en invloed een beleidsmaatregel doordrukken hebben ze uiteraard (vaak ontkenbare) voorkennis, zodat ze veel vaker dan normaal succes op Wall street hebben.

      Verwijderen
  11. Vanaf begin maart werden ALLE doden geteld om daar corona de schuld van te kunnen geven want anders had het paniekzaaien geen zin. Al maanden klopten de cijfers voor geen meter.
    Van een uiterst dodelijk virus was geen sprake en
    nu kronkelen alle zogenaamde experts zich in alle mogelijke bochten en komen met de meest onzinnige verklaringen (1,5m. hoe verzinnen ze het) om hun gezichtsverlies te beperken.
    Corona als griep is vanzelf aan het uitdoven en dat weten ze en daarom gaan ze het nu hebben dat het vaccin er moet komen want er MOET een 2e golf komen, kan niet anders in hun ogen.
    De forse donaties van Gates moeten wel terug verdiend worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Matt, kijk maar eens naar Italië.
    Patiënten in ziekenhuis overleden automatisch etiketje "corona".
    Dat krikt cijfers goed op en het woordje "corona" moest er INGESTAMPT worden in die leeghoofden wat aan tv gekluisterd zitten.Vooral ook dat het heel DODELIJK is. Ook dat erin STAMPEN met hulp van die opgekrikte cijfers/aantallen.

    Er zijn mensen wel gestorven zoals ieder jaar er mensen sterfden aan influenza als gevolg van een zware long infectie.
    Deze mensen kregen een longinfectie omdat al voor hun influenza een zwak afweersysteem hadden in hun lichaam. Heel aannemelijk slechte dagelijkse voeding, weinig in gezonde buitenlucht/natuur, weinig beweging, verontreinigde lucht in vol gepakte steden en in verdenk zelfs hun ieder jaar nemende griepvaccinatie met lekkere kwik ingrediënten en andere troep.

    Hoe dan ook, ze fucken gewoon met je mind.
    JV is nog te dom om het te zien. Hij is immers zelf gemindfuckt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Karel en Kees bespreken op Weltschmerz precies de zaken waar wij hier ook ruzie over hebben.

    Ik heb een soort samenvatting gemaakt en op enkele slakken heb ik flink wat zout gestrooid.

    Je kan ook Weltschemrz direct aanklikken: https://www.youtube.com/watch?v=2e3l-7djNCw

    https://xevolutie.blogspot.com/2020/05/1041-karel-en-kees-over-de-toestand-in.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Verheul ondergraaft zijn eigen geloofwaardigheid!!!

      Verwijderen
    2. Is het niet al een tijdje geleden dat JV dat gedaan heeft?

      Verwijderen
    3. @oligarch,

      Jawel, maar hij benadrukt het nu extra.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  14. Ach, het is allemaal maar een grapje ook de naam voor de nieuwe website is héél leuk en grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken niemand uit de alternatieve media (op JV na) die een "fan" van Bill Gates is. De MSM is overtuigend voor Bill Gates.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben geen fan van Bill Gates.
      Ik vind dat de mensen die hem totaal als duivel af schilderen met geloofwaardige zaken moeten komen.

      Afrika laten doorgroeien tot 4 miljard mensen lijkt me niet verstandig. Hoeveel van hen zullen van honger en geweld sterven op een kwade dag? 1 miljard?

      Het is beter om geboortes te beperken dan om mensen die je niet kunt voeden, te laten doodgaan.

      Tot jullie bewijzen dat Gates een duivel is, weiger ik om het met jullie eens te zijn.
      'Het volk' heeft 100.000 vrouwen op de brandstapel gezet.
      Ga zelf eens 3 minuten op de brandstapel staan.
      Dat overleef je best, dus probeer het eens.

      Corbett haalt er de hele wereld bij: de ouders en voorouders van Gates. De computer nerds van weleer, de Rockefellers, alles wat ie kan bedenken. Maar waar kan ik één zonde van Gates zelf zien?

      Corbet beweert dat Gates miljarden verdioende , sorry, hij beweerde het niet, zo laf was hij wel. Hij suggereert het keer op keer op keer.
      Het lijkt me totaal onwaar.

      Kortom, ik heb voorlopig minder vertrouwen in de oprechtheid van Corbett dan in die van Gates. Van Corbett weet ik al zeker dat hij me probeert te bedriegen.

      Verwijderen
    2. Je bent wel een fan van Bill Gates. Hij heeft volgens jou meer goed gedaan dan slecht.

      Nou, meld je aan persoon die als eerste zijn vaccin mag gebruiken.

      Dat de hele maatschappij naar de klote gaat omdat meneer Gates een vaccin moet verkopen interesseert je maar weinig.

      Verwijderen
    3. "Van Corbett weet ik al zeker dat hij me probeert te bedriegen."

      Dan is het officiële verhaal van 9/11 dus toch waar!!! Niks geen PNAC, niks geen neocons, niks geen joden, @Verheul heeft het allemaal uit zijn blote grote teen gezogen!!!

      Verwijderen
    4. Wat voor belang heeft Corbett om Gates te demoniseren?

      Verwijderen
    5. {"Van Corbett weet ik al zeker dat hij me probeert te bedriegen."

      Dan is het officiële verhaal van 9/11 dus toch waar!!! Niks geen PNAC, niks geen neocons, niks geen joden, @Verheul heeft het allemaal uit zijn blote grote teen gezogen!!!}

      Karel van Wolveren, Pieter Lakeman en Rob Elens proberen hem ook te bedriegen.

      Verwijderen
    6. "Van Corbett weet ik al zeker dat hij me probeert te bedriegen."

      Dan is het officiële verhaal van 9/11 dus toch waar!!! Niks geen PNAC, niks geen neocons, niks geen joden, @Verheul heeft het allemaal uit zijn blote grote teen gezogen!!!

      Waren dat niet de gasten die ons haatte vanwege de vrijheden die we hadden?
      Zijn dit niet toevallig dezelfde gasten die onze vrijheden afpakken, net als dat ze toen gedaan hebben na 9/11

      In 2001 gebruikten ze hun Neocons en in 2020 gebruiken ze hun WHO.

      Verwijderen
    7. oligarch,

      Yep, en Gates waarschuwt ons nu tegen moslims met bio-wapens die "Pandemic 2" gaan veroorzaken!

      Verwijderen
    8. "Karel van Wolveren, Pieter Lakeman en Rob Elens proberen hem ook te bedriegen."

      Ik heb zelf nog nooit een leugen verteld.
      Wie dat wel doet is voor mij een leugenaar.
      Die zal ik nooit meer ten volle vertrouwen.

      Elens heeft niks verteld dat onwaar is.

      Karel vertelt zaken die hij volgns mij niet kan onderbouwen. Maar hij gelooft ze echt. OK. Is dan geen leugen.

      Lakeman is niet van belang voor mij.
      Maar Corbet, die me al heel veel heeft geleerd, en wie ik dus dank verschuldigd ben, die weet heel precies dat hij suggereert dat Gates miljarden verdient met vaccins. Terwijl hij ook weet dat daar niks van waar is.
      Dan is 1 maal liegen voldoende: ik vertrouw hem niet meer.


      Verwijderen
    9. Een leugen is: dat je onwaarheid vertelt en weet datje het vertelt.
      Karel weet het niet. Gelooft 100% dat het juist is wat hij zegt.
      Ik denk dat hij te snel oordeelt.

      Verwijderen
    10. "
      Dat de hele maatschappij naar de klote gaat omdat meneer Gates een vaccin moet verkopen interesseert je maar weinig. "

      Dat interesseert mij zeker.
      En mogelijk heb je gelijk.
      Misschien ook niet. Misschien zal het een blessing in disguise zijn: dat we anders gaan leven. Zelf onze zaken produceren Veel minder over de wereld slepen. Betere kwaliteit maken. We weten het niet.

      IK ben niet overtuigd dat al die RIVM-ers in een complot zitten. Zo werkt het niet.

      Ze geloven in wat ze doen.
      Maar ze gaan er veel te lang mee door, denk ik ook.
      Ze hadden echt intelligent moeten ingrijpen.
      Maar dat kunnen ze niet. Wij kunnen niet zo veel meer.

      Wij zijn niet meer gewend om echt iets te doen.
      het is allemaal klessebessen.

      Ik merk het goed: het verschil tussen NL personeel en Pools personeel.
      Met Polen kun je nog werk aan de kant krijgen . Hollanders moeten elke dag wel even ergens heen. Altijd wel iets waardoor ze later komen of eerder weg moeten.

      Vandaag hoorde ik Esther van Fenema: 6 bestuurslagen in het bedrijf waar zij werkt.
      Bij mij is er geen bestuurslaag. Ik doe elke beslissing zelf.
      Deskundigen huur ik ook nooit in. Ik broed net zo lang op een probleem tot ik weet hoe ik het ga aanpakken. Weg met de adviseurs. Veel te duur.
      Had laatst nog een advocaat nodig.
      Rechtsbijstand verzekering. Heeft me vele uren gekost om haar duidelijk te maken wat belangrijk was en welke lijn ze moest volgen.
      Alleen dank zij mijzelf: gewonnen.
      ( Het was geen belangrijke zaak. Daarvoor nam ik vroeger een echte goede advocaat. Kees van S. Maar die is met pensioen.
      Ik hielp hem maximaal, en dan met zijn advocaten kennis er bij: we wonnen altijd.
      Nu doe ik altijd alles er aan om rechtszaken te voorkomen. Is allemaal verloren tijd.
      Maar als je wordt aangeklaagd, dan moet je wel.




      Verwijderen
    11. Gates is zowat de personificatie van het neoliberalisme,met multinationals, extreem opgevoerd patentrecht en technocratisch beleid door ongekozen technocraten, gesponsord door big money.

      Meer hoef ik niet te weten....

      Verwijderen
  16. Verspreiding van het virus mag dus niet te veel zijn toegenomen. "Echt een hele grote winstwaarschuwing", aldus Rutte. "Of het kan, hangt af van hoe we ons blijven houden aan de gedragsregels." Een week voor 1 juli wordt dan bekendgemaakt of de versoepeling doorgaat.
    https://nos.nl/artikel/2335296-rutte-sportscholen-sauna-s-en-casino-s-mogelijk-open-op-1-juli.html

    ah...We moeten ons gedragen anders gaan de sportscholen niet open.

    Bovendien moet er een health check gedaan worden. Waar mag dat dan uit bestaan. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MSM keurt het gedrag van de mensen in Nederland en Amerika ten zeerste af. Over een week weer een explosie van besmette mensen en doden.

    DE OMGEKEERDE WAARHEID - DE JENSEN SHOW #167
    https://www.youtube.com/watch?v=C4vcWo6apiQ

    Tucker: Media critics scold Americans for enjoying Memorial Day
    https://www.youtube.com/watch?v=ll5aYN_VkM4

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was vandaag even in de Ah. Overal nieuwe plexiglaspanelen geplaatst. In plaats van 1 plexiplaat als een soort kogelvrijscherm voor het kassameisje nu een soort plexiglascorridor bij de kassa. Volgende week
    muilkorjes (maar wel verplicht van het soort dat niet werkt) in het OV.
    Scholen open, maar met debiele roosters en markeringen waar je wel of juist niet moet lopen. De epidemie dooft uit, maar Corona is here to stay. 'Versoepeling' zodanig vormgegeven dat je dat niet vergeet. I smell a rat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Never let a good crisis go to waste.

      Onvoorstelbaar wat ze er in korte tijd hebben kunnen doordrukken zonder noemenswaardige tegenwerking. Onze hele cultuur verminken, een shockgolf, het begin van het nieuwe normaal.

      Verwijderen
  19. https://www.youtube.com/watch?v=gXgNZcWmssg

    https://www.youtube.com/watch?v=AYt38d57c64

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blik weer LIVE op pad, we hebben er ff op moeten wachten maar dit is weer een pareltje. De Corona gekte bloot gelegd , 1000 miljard en meer economische schade voor 400.000 doden wereldwijd aan pittige griep. Jaarlijks sterven er 135 miljoen mensen aan de honger en daar komen nu ruim honderd miljoen bij. Waar hebben we het over 400K griepdoden, normaal griepseizoen 300K doden wereldwijd, dus die 100K oversterfte kost triljoenen en iedereen opgehokt met muilkorfen ,geen sporten, geen voetbal, tennis toernooien !!!!! Om WAT ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoho wacht even, volgens Google vallen er jaarlijks 600.000 doden door de griep.

      Verwijderen
    2. En wat heb jij er nu eigenlijk echt zelf tegen gedaan?
      Niets....
      De naam zegt het al.
      Lekker zitten kijken en boos zitten wezen.
      En héél af en toe ergens drie regels schrijven.

      De vorige keer dat je reageerde heb ik je reactie totaal af kunnen kraken. Dat herinner ik me nog wel.

      Verwijderen
  21. Jan Verheul27 mei 2020 om 19:57

    Matt schrijft:
    "Altijd gelijk willen hebben en iedere tegenargument onder de tafel vegen."

    Ja, zo gaat dat in een discussie Matt.
    Dit is 'het leven.'

    Jij wil natuurlijk nooit gelijk hebben. dat dacht ik al."
    ----------

    Beste J. je hebt helemaal gelijk. Tegen zoveel wijsheid als jij hier vertoont kan ik niet tegen op en geef me gewonnen. Ik heb geen gelijk en jij alle gelijk van de wereld.
    Vergeef me, dat als ik dit zeg in tegenspraak is met wat jij over mij zegt, maar tegen jouw tegenstrijdigheden zal ik het altijd afleggen en er als verliezer uit tevoorschijn komen.
    Neem het mij dus absoluut niet kwalijk dat ik niet meer met jou in discussie treed want altijd de verliezende partij zijn is niet goed voor mijn moreel en dus slecht voor mijn gezondheid, en dat is toch wel een groot goed voor mij.
    Daarom vraag ik jou vriendelijk om mij niet verder te blijven uitdagen en mij nog meer pijn te doen en dus niet meer op mij te reageren als ik hier weer een stukje geschreven heb, of is het jouw doel mij hier te verdrijven zodat je volledig van jouw overwinning als overheerser op dit blog kunt vieren?
    In dat geval trek ik mij terug om jou van deze zege volledig te laten genieten.

    Profiaciat J., je hebt het verdient.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In deze discussies lijkt het gelijk hebben het meest belangrijk.

      Wat veel te weinig gewaardeerd wordt is voortschrijdend inzicht en een genuanceerde, geinformeerde mening. Dat betekent breed informeren. Ik probeer dat zelfs ook te doen, al zijn sommige bronnen voor mij te ongefundeerd en te tijdrovend. Een artikel kan nog wel, maar ik ga geen urenlange youtubes kijken.

      Verwijderen
    2. Rootman,

      Er zijn twee dingen erg mis met Matt.
      1) Hij is heel erg met de poppetjes bezig. Hij heeft enorme behoefte aan steun (vele malen slijmde hij bij Eddy !), en enorme behoefte om de opponent zwart te maken. 'De zaak' zelf lijkt voor hem secundair.

      2) Zijn argumenten zijn vaak waardeloos, en getuigen van uiterste onwetendheid,of gekozen blindheid. ( De joden zijn OK en geen bedreiging voor ons, want ik ken 2 ( TWEE !!) joden,en die doen mij geen kwaad.
      En vervolgens sluit hij zich aan bij de massa, die door de joodse media volledig is doordrenkt van enorme onwetendheid en haat tegen alle critici van de joodse samenzwering. In die groep voelt hij zich veilig. En je hoeft de krant maar open te slaan en je leest daar dat jij met jouw pro-joodse standpunt tot de Goeden behoort. Voor de eenvoudigen van geest is het leven makkelijk: word slaaf, sluit je aan bij de grote groep, en elke dag krijg je in de krant lof toe gezwaaid.

      Voor mensen die wèl zien wat er gebeurt is het veel moeilijker: ze moeten niet alleen de usual suspects bestrijden, maar ook de nuttige idioten die vol ijver hun eigen wereld kapot maken, omdat ze in de krant lezen dat dat is wat je moet doen: massa-immigratie verdedigen ( tot 2001), moslims haten, oorlogen in het Midden Oosten steunen etc etc.

      3) Hij vind het geen probleem om weken aan een stuk mij aan te vallen met zelf bedachte scheldwoorden en verwijten. Nou, dan vind ik het wel leuk om terug te pesten, maar dan met harde kritiek op hem. Niks verzonnen. Gewoon wat ik zie.

      Verwijderen
    3. Er is van alles mis met Matt, Joop, met jij en ik. Allemaal ontsporen we soms hopeloos. Als meningsverschillen tot onbegrip, irritatie en ad hominem leiden. En onwil tot leren, zwart wit denken en op de ideologische toer gaan.

      Verwijderen