zaterdag 2 mei 2020

Massaal Duits HorecaProtest

De Duitsers komen steeds massaler in aktie tegen de absurde dwangmaatregelen.

Berlijn staat elke zaterdag meer in vuur en vlam met mensen die de vrijheid herpakken.

Maar ook de Duitse horeca komt steeds meer in actie. Door het hele land vond vorige week de actie Lege Stoelen plaats. Natuurlijk hoor je daar bij de Nederlandse systeemmedia niks over. Lees hier over de actie in Würzburg, maar zo ging hij daar door het hele land. Waar is de Nederlandse horeca? Of zijn die druk met thuisbezorgen?

Er zijn Nederlanders die wel wakker zijn. Hulde aan C. Faase uit Doetinchem. Hij plaatste DEZE advertentie.

102 opmerkingen:

  1. 1. WO2020060606 - CRYPTOCURRENCY SYSTEM USING BODY ACTIVITY DATA
    https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606&tab=PCTBIBLIO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in Zweden hebben ze blijkbaar nergens last van volgens deze grafiek
    De titel in dit artikel zegt genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gaat iets mis, Matt, ik kan niets aanklikken.

      Verwijderen
    2. Er zijn er meer wakker: Martin Vrijland gaat actie ondernemen tegen nep-nieuws van de MSM.
      https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/schadeclaim-aan-kro-ncrv-voor-pointer-uitzending-en-koppeling-martin-vrijland-aan-nepnieuws/

      Hij haalt ook de NSB-ers, die op zijn site reageren boven water. Dat is het leuke, als je je eigen site beheert.
      Wappie van de haakneuzenbrigade had natuurlijk beter moeten weten, als techneut. Wappie moet zijn cursusgeld maar terughalen.
      https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/schadeclaim-aan-kro-ncrv-voor-pointer-uitzending-en-koppeling-martin-vrijland-aan-nepnieuws/#comment-37769

      Deze link is ook wel interessant:
      https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/robert-jensen-jensen-nl-en-stop-de-lockdown-waarom-dat-volgens-martin-vrijland-een-vangnet-is/

      Verwijderen
    3. En toch heb ik mijn twijfels bij Vrijland. Hij bedoelt het allemaal goed en het leven zal hem best zuur gemaakt worden maar hij heeft nog steeds een plek op het internet, zelfs op het domein nl. Dus hij valt nog steeds onder gecontroleerde oppositie in de zin van niet gevaarlijk voor TPTB.

      Verwijderen
    4. Dat laatste denk ik juist van niet. Ik volg hem al jaren en hij heeft een apart soort logica, waardoor, wat hij boven water haalt, best wel het nodige kan kloppen. Ik weet niet hoeveel jij van hem hebt gelezen. Hij heeft zijn stopwoordjes: probleem-reactie-oplossing etc. Soms denk ik wel eens: "Man, je kijkt te veel films". (Matrix e.d.)
      Maar ook is bekend, dat heel veel gebeurtenissen zijn voorspeld in films. Ook diverse koppelingen en verbanden die hij weet te leggen, zitten heel logisch in elkaar.

      Hij klopt zich regelmatig op de borst over het uitkomen van zíjn voorspellingen. Sommige zijn duidelijk als wat. Net zoals W.Middelkoop met zijn: Als de dollar valt, wat hij al 4 jaar roept. Maar Willem heeft ook een goudhandeltje, dat pas echt gaat verdienen, als de dollar écht valt. Dat de USA in elkaar gaat storten en niet meer almachtig is, is al jaren bekend en duidelijk.
      Maar zijn koppeling met Turkije vind ik toch zeer verrassend, ik hoop alleen maar dat het niet gebeurt. Maar zou toch zomaar kunnen, we leven in verrassende tijden.

      Daarnaast heeft hij feitelijk zijn leven opgeofferd, hij is alles kwijtgeraakt en zit nu ergens op een camping in Frankrijk, als je zijn verhaal mag geloven. In hoeverre zijn karakter meetelt, weet ik niet. Ik dacht, dat hij van Friese kom-af is, maar weet dat niet zeker.

      Verwijderen
    5. G.B. klik op het vet woord 'nergens'. De link heeft blijkbaar vergeten te verkleuren.
      En wat jij zei over films, de meesten zijn vaak gebaseert op S.F. boeken uit de jaren 50 en ik denk dat deze films eerder als inspratie dienden dan als voorspelling. Startrek had het ook over een wereldregering en zelfs over verenigde planeten, de Federatie en had al een mobiele telefoon. Asimov voorstelde de inteligente robot en Kubrick de slimme A.I. boordcomputer en zo kan ik wel wat meer voorbeelden halen uit mijn ruim 500 boeken tellende collectie.
      Maar hier je fantasien uithalen en dan presenteren als werkelijkheid gaat mij te ver, en zo krijgen de alternative media die echt onderzoeken ook de slechte naam mee van 'alles te verzinnen' wat bepaalde kliekjes natuurlijk goed uit komt.

      Verwijderen
    6. Helder stuk, Matt. #ZweedsModelNU

      ps: niet dat ik helemaal aanhanger ben; ze sluiten nog steeds te veel (pop concerten, voetbal), maar i vgl m onze dwangmaatregelen is het een verademing,

      Verwijderen
    7. Maar Zweden volgt zo'n beetje het systeem van JV. Sterken draaien door in de economie en de zwakken worden beschermd en uitgesloten van het "normale" leven. Lukt wel niet helemaal, gezien de cijfers van https://www.worldometers.info/coronavirus/
      265 Doden per miljoen scoort maar net 1 stapje beter dan NL.

      "Later gaf hij echter toe dat het niet beschermen van ouderen in verpleeghuizen te wijten was aan het feit dat “asielzoekers” en “vluchtelingen” van het personeel mensen waren “die de informatie misschien niet altijd begrijpen”." https://www.stopdebankiers.com/het-sterftecijfer-van-zweden-behoort-tot-de-hoogste-ter-wereld/

      Verwijderen
    8. Volgens de persoon (ene Peter Slagter, ik zet dit expres zo omdat ik de man niet ken noch hem volg dus geen idee hoe betrouwbaar de info is) die onderstaand twitter draadje begon, is er in de praktijk helemaal niet zoveel verschil tussen Zweden en Nederland:

      https://twitter.com/pesla/status/1256216929993469952

      Verwijderen
    9. [is er in de praktijk helemaal niet zoveel verschil tussen Zweden en Nederland]
      Ik zou toch denken van wel: In Zweden draaide de zaak normaal door, met inachtneming van... en werden de maatregelen later aangescherpt tot wat het nu is. Grote medewerking van het publiek i.v.m. groter vertrouwen in de leiding v/h land. Cijfers zijn betrouwbaar, geen gejojo met criteria.

      In NL worden we behandeld als kleuters en wordt alles dwingend voorgeschreven. Regelmatig uitwassen door de 'handhavers' geconstateerd. Maatregelen komen over/worden misbruikt om bevolking te treiteren. Cijfers zijn uiterst onbetrouwbaar, door regelmatig veranderen van criteria. Eigenlijk zijn de cijfers waardeloos, wat voor mij duidt op opzet, voor als Mark R. straks in het beklaagdenbankje staat. Niemand kan wat dan ook aantonen met die cijfers, alleen dat NL in alles tekort schoot.

      Er is echter een heel groot reusachtig verschil tussen NL en S.: als Zweden straks uit de soft-lock-down komt, zijn ze klaar v.w.b. besmetting van de bevolking en wij moeten dan nog beginnen daarmee! Alleen omdat zij op tijd zijn begonnen met maatregelen en Mark R. alleen maar katten uit bomen heeft zitten kijken, of heeft gewacht op moeke Merkel, of gewoon expres heeft gewacht om de boel in de soep te draaien.

      PS. Ik heb het hele draadje gelezen.

      Verwijderen
    10. @G.B., het is blijkbaar ook een kwestie van interpretatie. De horeca is er in ieder geval (met aanpassingen en beperkt) nog wel open maar de 1,5 meter samenleving wordt daar ook toegepast. En ja, ik ben volledig met je eens dat wij door de overheid als een stel kleuters worden behandeld. Iemand schreef ook ergens in de draad dat Rutte in de vorige fase blijft hangen en daar ben ik het ook mee eens.

      Verwijderen
  3. Remdesivir
    Het medicijn genas Ebola niet en Gilead zegt op zijn website: "Remdesivir is een experimenteel geneesmiddel dat geen bewezen veiligheid of werkzaamheid heeft voor de behandeling van welke aandoening dan ook." Gilead waarschuwt ook voor mogelijk ernstige bijwerkingen. President Trump was echter een uitgesproken voorstander van Remdesivir als een mogelijke behandeling voor het coronavirus.

    Conclusie: ze kloten maar wat aan in een chaos is wat ze zelf gecreëerd hebben.
    Malloten laten zich als testkonijnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het moet afgelopen zijn met die Corona-Psy-Op/hoax! COVID Action Platform.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry @knip: zodra je een YT plaatst wat begint met MUST SEE, dan ben ik direct weg. Ik must helemaal niks en vaak staat MS ook inderdaad voor helemaal niks. Gelieve dat in de post mee te nemen, bespaart mij weer tijd. -:)

      Verwijderen
    2. Humans called "biohazerds" @G.B. in COVID Action Platform, maar droom verder in jouw oude normaal.

      Verwijderen
    3. Helaas, weer mis. De laatste leuke Nederlander op dat gebied was B. de Groot en André van Duin. De rest is bagger.

      Verwijderen
    4. Alwéér totaal voorbij om waar het wérkelijk over zou moeten gaan, please Say No More, Say No More.

      Verwijderen
  5. Maak zelf je kinine.
    3 Bio grapefruit de schil 2 uur laten pruttelen met deksel die er pas afhalen als het af gekoeld is zoeten met honing want het is erg bitter.
    Ieder uur een eetlepel. weg virus Wel in combi met zink.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komende zomer ga ik een brouwseltje maken van vlierbessen, druiven ingekookt met honing (bevat quercetine en sterke antivirale anti-oxidanten, met blad van Artemisia absinthum. Dat geeft een kruidenbitter waarin zowat alle natuurlijke analogen zitten van succesvole kandidaat medicijnen tegen corona (behalve het dure, nutteloze remdesivir). Desnoods te drinken uit een gegalvaniseerde beker.

      Verwijderen
    2. Hoezo? Verwacht je soms ernstig ziek te worden van de zomer?

      Verwijderen
    3. Voor zover ik weet zit kinine alleen in de schors van de Kinaboom en in het hart van een Ananas.

      Grapefruit is erg gezond, maar als je bepaalde medicijnen gebruikt moet je er voor uitkijken zeggen ze.

      Verwijderen
    4. Denk dat Root bedoelt dat hij het in de zomer maakt als er verse vlierbessen zijn; daarna kan hij zijn vorraad dan naar believen gebruiken.

      Maar kan je kinine nou wel of niet via de grapefruit krijgen; of krijg je uit de grapefruit wellicht geen kinine maar wel iets vergelijkbaars goeds?

      In ieder geval allen dank voor de interessante tips en opmerkingen.

      Verwijderen
    5. Er zijn verschillende bronnen van kinine- achtige stoffen. De halveringstijd in het lichaam is van 8 uur tot enkele weken. HCQ is in staat een spiegel op te bouwen, voor de meeste andere is regelmatig innemen (met een beetje zink) de boodschap. Als je genoeg zink in je cellen hebt moet je het rustig aan doen, want zink-toxiciteit is geen pretje (als ik nu meer dan 1 Etos pilletje/ wk neem krijg ik meteen een jichtaanval).

      De bittere substanties in grapefruit zijn kinine analogen, maar daarnaast remt grapefruit het leverenzym CYP3A4, wat kinine afbreekt: de combinatie grapefruit en tonic kan soms tot problemen leiden bij hartpatienten.

      Maar de bekende gevaarlijke combinatie is grapefruit en calcium- blokkers.

      Inderdaad wil ik een voorraadje maken. Daarnaast, als serieuze volkstuinder, heb ik geleerd dat het maken van een wat 'complexer' product, zoals knoflook in azijn, of sperciebonen in saus, beter gaat in middelgrote hoeveelheden: de inhoud van de grootste pan die je hebt.

      Die flesjes corona-bitter ga ik niet verkopen (ik heb geen commercieel talent).

      Maar hopelijk kan ik zo toch iets bijdragen. Ik geef ze tzt. gewoon weg tegen kostprijs. voor wie het nodig heeft.

      Verwijderen
  6. Dat er ook professoren zijn, met er een duidelijk andere mening, die worden niet uitgenodigd door de Kamer om hun vragen te beantwoorden.
    Corona waanzin zonder einde?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze video geeft aan hoe de autotiteiten met mensen de de waarheid spreken omgaat:
    kijk eerst op minuut 4.30
    om mijn punt te maken.

    Daarna mag je de rest bekijken.
    veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stuttgart: https://www.zvw.de/inhalt.stuttgart-demo-gegen-corona-einschraenkungen.833b8936-af70-4179-98d0-c5501293b83f.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Na Alex Jones is David Icke de volgende die van de social media gehaald is. In ieder geval van Facebook en You tube.
    https://news.sky.com/story/coronavirus-youtube-deletes-david-ickes-channel-over-pandemic-misinformation-11982342

    Net als bij Jones gebruiken ze "anti haat groepen" om hem van de sociale media te halen. Imran Ahmed vind de maatregelen nog niet vergenoeg gaan. Meneer is the Chief Executive Officer of the Center for Countering Digital Hate (CCDH)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook SouthFront is van beide media (smoelboek 30 april en dat slechte videokanaal 1 mei) gehaald. Reden is niet gegeven, ze schreven niet over de corona "crisis".

      Verwijderen
    2. Dit stemt me behoorlijk somber. In de 1e plaats dat het vrije woord ontnomen wordt
      In de 2e plaats omdat Southfront denkt dat dit komt omdat Amerikaanse autoriteiten een aanval op Iran aan het voorbereiden zijn om de olie prijs weer terug te brengen naar 50 a 60 dollar.
      https://southfront.org/what-war-between-the-united-states-and-iran-could-look-like/

      Mijn inziens neemt de VS dan wel erg veel risico en dat het dat niet waard is. Aan de andere kant ga je ook niet zo maar een you tube kanaal uit de lucht halen. We zullen zien.....

      Verwijderen
    3. Van onderstaand artikel wordt je ook niet vrolijk.

      "Here Are The Key Findings From The Bombshell Government Dossier On China's Bat Virus Program", bron: https://www.zerohedge.com/geopolitical/key-findings-leaked-government-dossier-china-bat-virus-program

      De persoon die het op twitter plaatste, zette er de volgende tekst bij: "Historically its always starts with a trade war, currency war and than a hot war. Now look at what is happening between China and the U.S."

      Het lijkt erop dat de deepstate nog steeds vastbesloten is een oorlog te starten maar is er onenigheid over met wie :-(((

      Verwijderen
    4. De dominantie van China bevechten is het eigenlijke doel van Trump zijn buitenland beleid naar mijn bescheiden mening. Hij had een mooie deal met China en niet vlak daarna komt het Corona virus in de wereld.

      Trump wacht nog steeds op Iran om een nieuwe deal te tekenen. Tot nu toe is Iran te trots.

      Trump zal best een forse schade claim sturen naar China. Waarschijnlijk zal die veel hoger zijn dat wat de VS aan schulden heeft bij China.

      Als je China een klap zou wilt toedienen dan moet je sowieso de olie leveranties naar het land droogleggen. Daarvoor zou je Iran kunnen aanvallen zodat er geen olie uit de golf kan komen.

      Verwijderen
    5. [Tot nu toe is Iran te trots.]

      Sorry maar dat zie ik toch echt anders. Er lag een deal, een deal waar de hele internationale gemeenschap achter stond. Iran heeft zich er netjes aan gehouden, dat Trump van mening was dat de deal niet gunstig was voor de V.S. is, had hij moeten accepteren omdat dit nu eenmaal de deal was die de vorige regering had afgesloten, je kunt zoiets niet zomaar eenzijdig opzeggen, op die manier kun je geen zaken doen niet als individu, niet als bedrijf en zeker niet als land. Dus nee, Iran is niet "te trots" om een nieuwe deal te tekenen, Iran staat volledig in haar recht, het is de V.S. die hier volledig fout zit.

      Verwijderen
    6. Ze hoeven het inderdaad ook niet op te zeggen. Misschien is mijn woordkeuze verkeerd.

      Verwijderen
    7. [Als je China een klap zou wilt toedienen dan moet je sowieso de olie leveranties naar het land droogleggen. Daarvoor zou je Iran kunnen aanvallen zodat er geen olie uit de golf kan komen.]
      Iran heeft veel meer ijzers in het vuur: Straat van Hormuz afsluiten. Iran heeft verdragen (en wapens) met Rusland en China. Als 1 van de 3 wordt aangevallen, springen de anderen bij. Het Midden-Oosten is een wespennest geworden voor de US.

      Verwijderen
    8. [Ze hoeven het inderdaad ook niet op te zeggen. Misschien is mijn woordkeuze verkeerd.]

      Naar mijn mening is het beter te zeggen dat Iran nog steeds wacht tot de V.S. de oude deal weer respecteert maar is Trump te trots of te koppig om dat toe te geven.

      Maar vergeet ook niet dat Bibi behoorlijk wat invloed op de Trump regering heeft en oorlog met Iran staat hoog op diens verlanglijstje.

      Verwijderen
    9. [Als 1 van de 3 wordt aangevallen, springen de anderen bij.]

      Met leveranties wel ja maar ik vraag me inmiddels af of een aanval op 1 van de drie zal worden gezien als een aanval op alle 3 (een informele afspraak van datgene wat de NAVO formeel in haar statuten heeft staan). Het valt me nl op dat Rusland en China niet samen optrekken in de corona kwestie. Is de relatie bekoeld? Is er iets anders aan de hand? Of is er niets aan de hand en zie ik het verkeerd?

      Verwijderen
    10. Toch gaat het zwart maken van China in de Amerikaanse media onverdroten voort.

      Verwijderen
    11. Zou Rusland, in het geval dat China een oorlog met de VS zou verliezen, het risico nemen nog verder door de VS/NAVO ingesnoerd te worden? Dan had Rusland ook niet in Syrië tussenbeide gekomen.

      Verwijderen
    12. Joop, als de eerste , maakt niet uit wie, met foute bommen begint te smijten is het einde verhaal voor 90% van de mensheid, want dan gaan ze allemaal de lucht in en dan blijft er niemand over om welk land dan ook te 'bezetten'.
      Een raket naar China wordt meteen beantwoordt door honderden raketten van China maar ook duizenden van Rusland,dat geen enkele raket over haar grondgebied zal laten vliegen.
      Zolang ze dit begrijpen zullen ze niet beginnen.
      maar je weet maar nooit, met een economie die volledig op zijjn gat ligt, olie die niets meer opbrengt voor Amerika en waar hun petro$ nu serieus door in gevaar komt. Oorlog kan wel eens de enige oplossing zijn, voornameijk bedacht door mensen die geen broer of zus hebben.

      Verwijderen
  10. "AngloZionist controlled media bans SouthFront", bron: https://thesaker.is/anglozionist-controlled-media-bans-southfront/

    In het artikel plaatst The Saker de mail die hij van SouthFront ontving waaruit ik de navolgende opmerking het belangrijkst vind:

    [The explanation may be that US authorities ordered YouTube and Facebook to cleanse the media sphere of sources of objective coverage and analysis on the Middle East region AS A PART OF THE ONGOING PREPARATIONS FOR A WAR WITH IRAN.]

    Het laatste heb ik bewust in hoofdletters gezet. Zoals ik helemaal in het begin van de corona crisis schreef, we moeten juist nu in de gaten houden wat er allemaal onder de radar gebeurt en dit is er 1 van.

    ==

    Daarna schrijft The Saker er een en ander over waarvan ik de volgende opmerking het belangrijkst vind:

    [Second, I don’t believe that there is anything that should/could be done. The First Amendment only applies to situation in which the state silences somebody, not when corporations do it.]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. BETER! In deze tijden is het belangrijk met YouTube alternatieven te komen, en dit soort maatregelen dwingt dat als het ware af!

      Dat zal op termijn de monopoliepositie van de mainstream VS social media ondergraven.

      Verwijderen
    2. YT alternatief is https://www.bitchute.com/

      Verwijderen
    3. Ook de Unz Review is van smoelboek gegooid:

      "The Unz Review Suddenly Banned by Facebook!", bron: https://www.unz.com/announcement/facebook-bans-the-unz-review/

      Verwijderen
  11. Ik blijf wel youtube kijken, voor tutorials over photoshop, muziek, etc. Maar opnieuw komt China via Huawei als reddende engel: de meeste apps hebben een prima alternatief, de rest is met wat gedoe meestal ook aan de praat te krijgen.

    En uiteraard is dit nog maar het eerste begin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het voordeel van Huawei is, dat ze door boycots en dergelijke zelf nu toestellen met eigen besturingssysteem op de markt brengen. Het voordeel daarvan is weer, dat je toestel nu altijd up-to-date is en dat je niet van-het-kastje-naar-de-muur gevallen krijgt, wat nu schering en inslag is, waardoor je na een jaar of 2 geen updates meer krijgt. "Koop maar een nieuwe" zegt de M-Markt.

      Verwijderen
  12. Ja, in de VS was het ook druk bij de wapenwinkels... dus wat doet Nederland... juist, de verkoop gewoon stoppen. Corona!

    https://www.ad.nl/binnenland/wapenbranche-overweegt-claim-tegen-politie-om-dicht-loket~a615b956/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klant contact is niet mogelijk. Wat is dit voor onzin!

      Verwijderen
  13. Msm-journalisten zien graag dat de overheid sociale en alternative media gaat censureren.

    Deze journaliste legt een bekentenis af:

    https://twitter.com/beek38/status/1256864228708888577

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ‘Vrijheid van informatie maakt de wereld niet automatisch beter’
      Journalist Laura Starink (1954) veranderde van mening over vooruitgang door vrijheid van informatie.

      Laura de Jong1 mei 2020, 11:27

      https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/vrijheid-van-informatie-maakt-de-wereld-niet-automatisch-beter~b3e035a5/?referer=https%3A%2F%2Ft.co%2FrPUzO8JLeI%3Famp%3D1&utm_source=link&utm_medium=app&utm_campaign=shared%20content&utm_content=free

      Verwijderen
    2. in ons eigen belang, natuurlijk.

      Verwijderen
    3. [Msm-journalisten zien graag dat de overheid sociale en alternative media gaat censureren.]
      Logisch eigenlijk. Er is momenteel een informatie-oorlog aan de gang en de Msm is die dik aan het verliezen. Dus proberen ze het op deze manier, zodat Blik straks ook wordt weg gecensureerd. Heb al eens eerder voorgesteld de hele handel over te hevelen naar een Russische of Chinese website, voordat de boel hier "op zwart gaat".

      Volkskrant hé? Wie leest die bagger eigenlijk nog? Oh wacht,

      Verwijderen
  14. @ oligarch en JV

    Ook het patentnummer gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. betr oli 2 mei 20:38 (bovenste en eerste comment)

      Verwijderen
    2. Jazeker.
      WO/2020/060606

      666 Mark of the beast.

      Verwijderen
  15. Ja, dat heeft Bill G. speciaal zo laten vastleggen, omdat hij weet, dat als je 3 6-sen gebruikt, de halve wereld gaat steigeren. De man heeft zelfs dus nog humor. Het werkelijke patentnummer zag er heel anders uit, maar kan dat nu ff zo gauw niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maw. Dit patentnummer is weer een stukje predictive programming?

      Verwijderen
    2. Welnee, gewoon een grap van iemand (ik meen zelfs niet eens van Gates zelf), iemand heeft dat patent gevonden, een paar wijzigingen aangebracht en het op internet gegooid.

      Verwijderen
  16. Ik heb net "Planet of the Humans" bekeken en @Rootman vond het een fantastische documentaire. Ik vond hem in en in triest, zeker met de gedachte in mijn achterhoofd dat @Rootman een vurig aanhanger is van meanstream science.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. [een vurig aanhanger is van meanstream]
      Je bedoelt natuurlijk "mainstream" maar een tiepvout is zo gemaakt.
      En waarom vind je 'm in en in triest? Dat staat er niet bij en daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

      Verwijderen
    2. Er is wel een element wat er in die docu uitspringt. Wij zijn met teveel mensen en daar wordt nu een oplossing voor gevonden middels SARS2-COV maar niet zonder THE BIG PROFIT FOR THE BIG PHARMA.

      Stel je voor, je wordt niet alleen opgezadeld met een longontsteking maar ook nog met de langdurige gevolgen van HIV.

      People, we are big business!

      Verwijderen
    3. Nee, @Wolf, dat bedoel ik niet. Ik bedoel het precies zoals ik het schrijf. De mainstream science bestaat uit pure evil, daarom noem ik het al jaren meanstream of het nu media of science betreft,

      Capice?

      Verwijderen
    4. [Wij zijn met teveel mensen]
      Daar ben ik het volkomen mee eens. Heb altijd de 1-kind-politiek van China toegejuicht en zelf ook toegepast. Mijn enigst kind heeft ook weer 1 kind enz.
      Het beroerde is, dat banken en politici te belazerd zijn om eens een keer NIET te denken in termen van groei, groei, groei, maar van krimp. Daar zijn ze te dom voor. Dat is het in-en-in trieste van de zaak.

      Dus middels de kinderbijslag/belasting de aanwas regelen, ook voor de 1%. Als die niet meewerken, gewoon ruimen, als zijnde asociaal.

      Verwijderen
    5. "Heb altijd de 1-kind-politiek van China toegejuicht"

      Ongetwijfeld, je bent een ambtenaar. Maar heb je er ook aan gedacht dat mannelijke baby's meer opbrengen dan vrouwelijke baby's? Nu, daar plukken zij in China de vruchten van en zonder vrouwen is het moeilijk produceren.

      Bankiers zijn niet dom, want die kunnen de economie van een land maken of breken, Samen, kunnen zij de wereldeconomie maken of breken.

      Verwijderen
    6. Woordspelingen als 'meanstream science' of 'pisrahel', zijn vroeg- puberale uitingen. Ik had destijds als brugpiepertje 'walgebra' op mijn schriftje staan. Het geeft een bepaalde emotionele onvolwassenheid weer.

      Verwijderen
    7. Is dat zo, @Rootman? Ik vond jouw classifisering van deze docu precies passen bij jouw "zesje en wat geluk hebben" in jouw "universitaire" graad, met inachtneming van jouw geestelijke beperking waar wij natuurlijk voor moeten applaudiseren.

      Verwijderen
    8. @Rootman,

      Het zou mij overigens niet verbazen als jij door jouw "universitaire" collega's op de brandstapel wordt geflikkerd, dat heeft de geschiedenis óók laten zien.

      Verwijderen
    9. Met de 1 kind politiek sterft de mensheid uit en daarom is China van dit principe afgestapt.
      Daarnaast vind ik het puur egoistisch denken om één kind op de wereld te zetten ZONDER broer of zus. Zo krijg je egoistische en eenzame kinderen die nooit hebben leren delen of zelfs samenwerken.
      Dat soort maatschappij, waar er veel meer ouderen zijn dan (egoistishe) kinderen (over pakweg 100 jaar) mag je houden.
      (ik heb er 2 en kom zelf uit een gezin van 8)

      Verwijderen
    10. Over egoïsme gesproken. Waarom schaffen wij de gezondheidszorg niet af? Of vinden wij dat dit alleen toegankelijk moet zijn voor de rijkere onder ons?

      Te lang leven blijkt dus niet te werken.

      Verwijderen
    11. @Matt. Met 1-kind politiek kan je wel het aantal terugbrengen, je hoeft het niet uit te roeien. En als je je van te voren erop instelt, krijg je helemaal geen egoïstische kinderen, maar kinderen die wel degelijk kunnen delen en samenwerken. Dat kon ik met mijn opleiding makkelijk voor elkaar krijgen. Kwestie van een andere opvoeding geven, dan dat je hebt gekregen.

      Verwijderen
    12. Zeg het maar @Wolf, wil je een vrouwelijke baby die opgevoed wordt als huisvrouw of een mannelijke baby die jouw in de toekomst kan onderhouden of wil je dat de overheid het gaat reguleren?

      Verwijderen
    13. Tegenwoordig beginnen stellen steeds later met 'kinderen krijgen', omdat carriere voorop staat. Daar heb je al het eerste begin van een egoistische maatschappij. De jongeren klagen nu al dat ze moeten betalen voor de ouderen. Die krijgen straks met 65 een pilletje in plaats van een duur pensioen waar ze dus niet voor willen betalen. Dat ze later zelf aan de beurt komen dringt niet tot hun door in hun egoistisch denken.
      Kinderen die in eenzaamheid opgroeien en niet hebben leren delen zullen dat ook niet in hun volwassen tijd doen. Dan heerst heel duidelijk de wet van de sterkste, slimste en ook hardste. Meeleven, gevoel hebben en dat soort 'ongemakkelijke toestanden' zijn tekens van zwakte, dus niet toegelaten.
      Voorbeeld, Waarom zijn er zoveel wapens in Amerika?
      Je weet nooit wie als eerste gaat schieten.
      Allemaal goed opgevoed.....

      Verwijderen
    14. En dan ben ik nog een heel belangrijk aspekt vergeten. Tegenwoordig MOET iedereen homo, lesbisch en alle 40+ tussenvormen aanhangen wat niet bepaald bevorderlijk is voor een gezonde gezinsomgeving zoals wij die kennen.

      En de mensheid sterft wel degelijk uit als IEDER gezin op aarde maar 1 kind heeft. Kijk voor je gemak eens op mijn cartoon pagina waarin wordt uitgelegd waarom moslims over 100 jaar de overhand hebben omdat die veel meer kinderen op de wereld zetten, maar het gaat nu even om de tellingen. (scrol door tot bijna beneden)

      Verwijderen
    15. [Tegenwoordig beginnen stellen steeds later met 'kinderen krijgen']
      Dat kan ook niet anders, wij hadden in onze tijd het gemak, dat we van 1 salaris konden leven, huursubsidie en verplicht ziekenfonds. Dat lukt nu niet meer met maximale huren en waanzinnige huizenprijzen, nog even los van de kosten voor ziekenfonds en wat dacht je van aflossing van studiebeurs?

      [De jongeren klagen nu al dat ze moeten betalen voor de ouderen.]
      Welnee, dat staat alleen in de krant, omdat TPTB nu ook de generaties tegen elkaar willen opzetten. De banken zijn juist bezig, de ouders -jij en ik dus- in staat te stellen om de jeugd huizen te laten kopen. Ik mag mijn kind € 100.000,00 belastingvrij schenken als 1e aanbetaling voor een huis.

      Mijns inziens ga je van de verkeerde vooronderstelling uit. Als je je opvoeding aanpast, hoeft dat geen enkel probleem te zijn.
      Voor al die tussenvormen van homo's en lesbo's verwijs ik je naar Martin Vrijland, die heeft daar heel veel over geschreven hoe dat zo komt en wat je eraan kunt doen.
      Hetzelfde met de moslims: ook daar heeft Vrijland veel over geschreven. Misschien is over een paar jaar Erdogan hier de baas, dat duurt echt geen 100 jaar meer. https://www.martinvrijland.nl/

      Verwijderen
    16. Vanaf het moment dat vrijland schreef dat MH 17 een hoax is en dat daar op die crashsite het verdwenen M370 toestel met alle lijken van DAT vliegruig erin neergelegd, lees ik hem niet meer.
      Net alsof het mogelijk is om vrachtvagens vol met vliegtuigonderdelen daar neer te leggen, in de fik te steken , een buk (?) en aanvalsjets naabootsen en dat in het tijdsbestek van enkeke minuten, anders liegen dus alle getuigen en iedere inwoner in die regio van pakwek 4km² die het vliegtuig hebben zien neerstorten.
      Ik was hem beginnen lezen met die 'zelf'moord op dat jongetje en toen ontpopte Vrijland zich als 'onderzoeksjournalist' die zich in dit verhaal vastbeet, maar ZIJN visiie bleef volgen en daarmee de scheidung tussen de rouwende ouders veroorzaakte.
      Dat hij nu ondergedoken zit op een camping ergens in Belgie heeft niets met zijn blog te maken maar met een voor hem niet zo goed verlopen echtscheiding.

      Verwijderen
    17. [Vanaf het moment dat vrijland schreef dat MH 17 een hoax is en dat daar op die crashsite het verdwenen M370 toestel met alle lijken van DAT vliegruig erin neergelegd,]

      Ja, die idiote theorie heeft ook een tijd de ronde gedaan. Mensen die dat geloofden, heb ik meteen 'afgeschreven' als serieuze pundit.


      [Dat hij nu ondergedoken zit op een camping ergens in Belgie heeft niets met zijn blog te maken maar met een voor hem niet zo goed verlopen echtscheiding.]

      Dat lijkt me een logischer verklaring want nogmaals ik denk echt niet dat TPTB hem als een bedreiging voor hun macht zien, hij heeft zelfs nog steeds een blog/site op het nl domein. Gecontroleerde oppositie dus.

      Verwijderen
    18. Vrijland noemt Jensen gecontroleerde oppositie. Dat vind ik ook niet zo netjes van hem om dat zonder argumentatie te zeggen.

      Verwijderen
  17. Goed nieuws. Zelfs Reuters publiceert nu dat het aantal infecties in werkelijk 40x hoger is dan antibody test zegt.

    BREAKING! FAUCI, BIRX are FINISHED! This NEW Study Just DEMOLISHED Their Bill Gates LIES!
    https://www.youtube.com/watch?v=M0WXwTul9jc

    Eerder kwam project veritas er al achter dat de aantallen doden aan Corona werden opgekrikt.
    WATCH: Project Veritas Finds NY Funeral Directors Skeptical About Coronavirus Numbers
    https://www.dailywire.com/news/watch-project-veritas-finds-ny-funeral-directors-skeptical-about-coronavirus-numbers

    Lock step artikel van de Rockefeller foundation stelt echter dat ook na de uitbraak de rechten en privacy van de mensen verder zullen worden afgepakt
    https://www.youtube.com/watch?v=lnU_NA4Ejh0

    Koningin Melinda Gates gaat er op prat op dat iedereen met geld de helf t van zijn/haar vermogen moet weggeven. We zagen dat hun vermogen alleen maar meer werd!

    https://www.youtube.com/watch?v=JhJDEuUfnOk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een doel wat de mensheid verzwakt, ernstig ziek maakt of zelf doodt is in hun ogen een goed doel. De investeringen in de "goede" doelen verdienen zichzelf in veelvoud terug.

      Verwijderen
  18. Al de centrale banken zijn onderdeel van het communistische manifest. Ze werken allemaal samen. Ze willen iedereen gechipt hebben en als ze willen halen ze al het geld van je chip.
    https://www.youtube.com/watch?v=4EotFDfZaao

    Aaron Russo (vriend van Nick Rockefeller.

    Helaas worden de mensen pas wakker als ze de laars van de gestapo in hun kont voelen.
    Stages of communist takeovers- Yuri Bezmenov (Leftists are useful IDIOTS)
    https://www.youtube.com/watch?v=QfvXwuZ-bok
    The communist conspiracy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @ Matt

    Deze video gaat over de mogelijke wissel van de MH's. Zitten wel wat gekke zaken bij; Onder andere, waar komt die stapel ongeschonden verse paspoorten vandaan?

    https://www.bitchute.com/video/Hr4Z93piCe1p/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blik, alles is eigenlijk mogelijk, het kan dus goed dat men zaken van MH370 via MH17 heeft willen doen verdwijnen. Wat er allemaal in het ruim zat kan niemand nu nog controleren. Misschien zelfs een paar lijken. Maar dat die vliegtuigen op de crash site zijn verwisseld is onmogelijk. MH17 is wel degelijk op Schiphol vertrokken met alle passagiers erin. MH370 is toendertijd ook gelokaliseerd op Guan eiland, met die Amerikaanse basis erop.Het enige harde feit is dat diegenen die erachter zaten (MH17 en MH370) uit dezelfde club komen.
      En waarom MH17 uit de lucht geschoten is hoeven we hier niet aan te halen. Dat is voor iedere bloglezer die hier vaker geweest is helemaal duidelijk.

      Verwijderen
  20. "UK elites’ Covid-19 PROJECT FEAR has worked, as NEARLY ALL Britons DEMAND lockdown continues despite falling cases", bron: https://www.rt.com/op-ed/487672-covid19-britons-demand-lockdown/

    Uit het artikel:

    [Having provoked extensive existential angst and worry through a Covid-19 Project Fear, governments are now faced with societies that are petrified of normal life and are pushing back against any easing of the lockdown.]

    en

    [But they are not surprising. From the outset, most governments have adopted the Project Fear approach to dealing with the threat posed by Covid-19. We were all at risk, we were told. The virus didn’t respect borders, age, class, ethnicity or race, they said, as if the virus had a conscious plan to smite all of humanity indiscriminately. Lockdowns were necessary to flatten the curve and protect the health service.

    But we now know that a lot of this was just fearmongering and exaggeration. It is clear that there are important differences in the level of threat Covid-19 represents; that it is possible to develop a strategy that can protect the vulnerable and the health service while not shutting down the economy upon which we all depend for everything in life. Flattening the curve did not require riding roughshod over basic freedoms and the critical reproduction of economic life. It required a balanced, sober strategy, with targeted support and resources for where they were really needed.]

    en

    [But Project-Covid-19-Fear happened because most governments thought that it was only by literally scaring people to death that compliance, rather than resistance, to a lockdown could be achieved. As Marcus Aurelius puts it at the start of the film ‘Gladiator’, they “unleashed hell.” They unleashed fear, convincing people that going outside was dangerous, that other people were a grave threat to health and even lives, and that detention in their homes was the only realistic option available.]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. [But Project-Covid-19-Fear happened because most governments thought that it was only by literally scaring people to death that compliance, rather than resistance, to a lockdown could be achieved.]

      Zeg maar de @JV methode. Mensen moeten zo bang gemaakt worden dat ze doen wat je zegt. En het dan later gek vinden als mensen niet meer naar je luisteren.

      Verwijderen
    2. Zouden er nu geen Nederlandse politici zijn die lezen wat wij lezen? Het lijkt er toch verdacht veel op dat er vanuit een script wordt gewerkt.

      Verwijderen
    3. @Joop of een kettingreactie op gang gebracht door de handelingen van China. Daarbij zien er heel veel mensen nu hun kans schoon hun eigen (soms zelfs botsende) agenda's door te drukken.

      Verwijderen
    4. "Zou"en er nu geen Nederlandse politici zijn die lezen wat wij lezen? Het lijkt er toch verdacht veel op dat er vanuit een script wordt gewerkt.

      Hebben ze dat wel gedaan bij het neerstorten van MH17?

      Pieter Omtzigt was de enige die kritisch was op de regering. Verder niemand. Baudet had later ook twijfels over hoe het onderzoek was uitgevoerd.
      We hebben van geen enkele politici iets te verwachten. Ook niet van Poetin. Die krijgt misschien ook een goede positie in de new world order. Ik heb nog een sprankeltje hoop bij Trump. Meer dan een sprankeltje is het voorlopig nog niet.

      Ik hoop dat ik het mis heb.

      Verwijderen
    5. [Ook niet van Poetin. Die krijgt misschien ook een goede positie in de new world order. Ik heb nog een sprankeltje hoop bij Trump.]

      Ik zie het precies andersom. Trump als onderdeel van de new world order (die al meer dan een eeuw oud is) en Putin als degene die het tegenwerkt. Kijk naar Trump zijn schoonzoon (Kushner), de macht die hij heeft en met wie hij allemaal samenwerkt.

      Verwijderen
    6. Poetin hebben ze proberen te verwijderen omdat hij geen marionet van hen was, maar ze faalden daarin. Wellicht dat ze hem nu een aanbod hebben gedaan. Ik kan niet verklaren waarom Poetin meegaat met deze lock down. Zeker gezien het extreem lage sterfte cijfer in Rusland.

      Verwijderen
    7. Ik bemerk bij Poetin ook geen urgentie om de lock down te beëindigen en die bemerk ik wel bij Trump. Kan ook komen omdat Trump in het najaar herkozen moet worden.

      Verwijderen
    8. "En het dan later gek vinden als mensen niet meer naar je luisteren."
      SRD, gek vinden? Die torenhoge boetes, €250 PER KEER kunnen er fors op inhakken.
      Het is niet meer of minder dat we in het Oostblok tijdperk van vóór de val van de muur zitten.
      Chaucescu zou nu zijn vingers aflikken als hij dit kon meemaken.
      Als die boetes er niet waren geweest had je geen lock down gehad. Simpel.
      Wil je mensen overtuigen om wel mee te werken zal je toch eest met geloofwaardige cijfers moeten komen en niet iedere week je verhaaltje veranderen omdat de bazen HET ZELF OOK NIET WETEN!.
      Niemand had daar ingetrapt als die forse boetes er niet waren geweest, en er nog zijn.

      Verwijderen
    9. [Ik bemerk bij Poetin ook geen urgentie om de lock down te beëindigen]

      Een tijdje geleden heb ik mijn visie gegeven over het waarom van de lockdown in Rusland.


      [die bemerk ik wel bij Trump. Kan ook komen omdat Trump in het najaar herkozen moet worden.]

      Ik denk o.a. dat laatste.

      Verwijderen
    10. [Niemand had daar ingetrapt als die forse boetes er niet waren geweest, en er nog zijn.]

      Dat vraag ik me serieus af. Ja die boetes (hier in Nederland 390,00 euro + een strafblad! bij overtreding) helpen wel maar er zijn nog genoeg mensen die heilig overtuigd zijn van de noodzaak van de maatregelen, die denken ook dat de cijfers gemanipuleerd zijn maar precies andersom, nl dat er onder gerapporteerd wordt.

      Verwijderen
    11. We zullen zien wat Poetin gaat doen half Mei.

      Mensen geloven zeker in de gevaren van het virus. De angstporno van de MSM werkt als een dolle.

      Verwijderen
  21. Voor één keer de hele dag de vlag halfstok
    https://nos.nl/artikel/2332748-voor-een-keer-de-hele-dag-de-vlag-halfstok.html

    Samenhorigheids gevoel. We doen het samen. De ene burger moet de ander terecht wijzen, want we doen het samen. Slim hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan ook samen de app installeren en samen de verplichte vaccinaties halen.

      Verwijderen
    2. We gaan het gewoon doen hoor, let maar op. Er zwaait wat als je de vaccinatie niet neemt. De vaccinatie is Key voor de doodscult.

      WHO Chief Says Distribution of Vaccines, Not Their Creation, is Key Challenge in Coronavirus Fight
      https://sputniknews.com/world/202005041079192177-who-chief-says-distribution-of-vaccines-not-their-creation-is-key-challenge-in-coronavirus-fight/

      Verwijderen
  22. Er zwaait wat als je de vaccinatie niet neemt ?
    Wat zwaait er dan Oligarch?
    Ik weet wel wie er dan zwaait.
    Ik en denk jij ook.
    En we doen er gratis een middelvinger bij als ze er hysterisch over doen. 😎

    BeantwoordenVerwijderen