dinsdag 5 mei 2020

Ooggetuigenverslag Bevrijdingsdag Den Haag 2020

Ooggetuigenverslag Oligarch
Den Haag, Bevrijdingsdag, 5 Mei 2020

Ik ben vandaag naar den Haag gegaan om daar heerlijk van mijn vrijheid te genieten. In het parkje schuin tegenover den Haag centraal waren een stuk of 20 a 25 medemensen aanwezig die ook heerlijk van hun vrijheid genoten. Rond om ons heen waren wel een stuk of 6 politie busjes en een stuk of 15 agenten aanwezig.

Er kwamen een paar jonge meisjes aan met spandoeken van "Dit nieuwe normaal is niet normaal"en "Geen gif in mijn lijf" 

Van de politie moest dat meisje haar spandoek weghalen, want je mocht niet demonstreren, er was geen demonstratierecht. Ik zei dat we niet aan het demonstreren zijn, maar dat dit individuele expressie is. De agenten zeiden dat we moesten vertrekken. Ik zei waarom moet ik vertrekken en daarop kreeg ik geen antwoord. Ik vertrek niet voor een agent als hij mijn geen geldige reden geeft. Ook tegen een andere man zei hij dat hij moest vertrekken. Hij zei dat hij geen reden zag om te vertrekken. Vervolgens moest die man ingerekend worden en hij zei degene met dat "Klimaat Optimist" shirt wil ik ook arresteren. Dus ik en die andere man werden in een politiebusje gezet en we moesten onze identiteit overleggen. Na ongeveer een half uur ging ons busje- geëscorteerd met 2 andere busjes (waar verder niemand in zat) naar het bureau dat 3/4 uur lopen van het parkje afligt. Ik werd daar op de parkeerplaats uit het busje gehaald en daar bleek dat ik me niet had gehouden aan de noodverordening .... omdat ik met meer dan 3 mensen was. De hoogte van de boete is iets van €400,-

Boete
Maar ondanks die boete- waartegen ik uiteraard bezwaar ga maken- heb ik een goede dag gehad. De politiestaat is ECHT. Ik ben gearresteerd zonder dat mij verteld is waarom. Ik ging niet weg terwijl de politie daarom vroeg.


Eerder zijn er meerdere mensen opgepakt in den Haag. Die zijn met reisbussen weggevoerd (zaten veel dichter dan 1,5 meter bij elkaar uiteraard) Dit gebeurde voordat ik aankwam.

Om maar te zwijgen dat ze met meer dan 3 man in die bussen zaten. LOL

Waar zijn we in beland?
Ik was met meer dan 3 man in het park. Op het parkeerterrein was ik met 6 agenten om me heen. In Den Haag ben ik waarschijnlijk met 500.000 man om me heen en in Nederland ben ik met 18 miljoen mensen om me heen etc.


Ondertussen maken we normaal wat niet normaal is. En dat is niet de bedoeling van Wim Lex. Zoals Benny Jolink zou zeggen. Dit is toch niet normaal?

16 opmerkingen:

  1. Jensen gaat deze gebeurtenis in zijn uitzending gebruiken. Vanavond is er in ieder geval weer een Jensen show zei de journalist die voor Jensen werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je info en verslag. Laat svp weten hoe het met de boete afloopt en of je er hulp bij kunt gebruiken. Aarzel ook niet ons op de hoogte te houden van toekomstige acties, zowel in de aanloop als de afloop.

      Verwijderen
    2. Zal ik zeker doen Blik. Zolang die idioterie van het nieuwe normaal beleid er is zal ik op zondag naar Den Haag gaan om gelijk gestemden te vinden en op de 1 of andere manier weerstand te bieden tegen deze tirannie.

      Verwijderen
    3. @oli, hulde voor deze actie!!!

      De nieuwe Jensen.

      https://jensen.nl/

      Verwijderen
    4. @ Jannalor en Unknown

      Thanks. We komen hieruit.

      Verwijderen
  2. Ik begrijp die burgemeester van den Haag niet.
    En die acties van de politie riekt weer naar nsb gedrag. befehl=befehl……….bevel=bevel
    Daar waar de Nederlander normaal doet, zijn het onze eigen bestuurslieden wat niet meer normaal doen.

    Ach, wat lèg ik toch te dromen,want den Haag is in de jaren zo veranderd joh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pee your pants challenge. Nieuwst rage onder de soja jongens. Man man man van deze gasten hoef je niks te verwachten in de strijd tegen het nieuwe normaal.

    https://www.papermag.com/tiktok-pee-your-pants-2645897533.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Eddy vorige draad betreffende Ivan.

    Ik begrijp jouw vraag niet helemaal; "mijn" Ivan heb ik geinterviewd in 2016; jouw Ivan is overleden in 1945. Twee verschillende Ivan's. Prima verder. Klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw Ivan is geboren in Lipetsk (duizend kilometers onder Moskou), mijn Ivan in Weliki Novgorod, ver boven Moskou.

      Verwijderen
    2. Sterk dat er twee Russische tankbestuurders zijn wat als jonge knaap in de 2e w.o. hebben gestreden en precies dezelfde naam hebben.
      Heb je toevallig ook een bron dat jouw Ivan in Weliki komt of daar geboren is? Dat kan ik namelijk niet uit jouw interview filmpje halen.
      Als hij een tankheld zou zijn zoals de door mij gevonden Ivan, dan moet daar ( jouw Ivan) toch ook een bron van zijn behalve dan een leuk youtubefilmpje?
      Mij maakt het allemaal verder niks uit. Ben eigenlijk ook met hele andere dingen bezig nu.

      Verwijderen
  5. @Blik, ik denk het er mijne van.Zelf nadenken is voor mij gezond.
    Voor wie mij zoekt, ben weer in de buitenlucht. Kom veel mensen tegen wat niet meer zelf gezond kunnen nadenken waardoor er een spastische 1,5 meter samenleving is ontstaan.
    Ik doe ‘t er maar mee dan.

    Ook klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Eddy; op 00:33 begint zijn dochter over Weliky Novgorod (Grote Novgorod), waar ook aartvader Alexander Nevskiy vandaan komt, daar is haar vader, Iwan, geboren. Moet een mooie plaats zijn. Bezoek die! Raadt dochter aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verder is de achternaam Kalenin niet de meest voorkomende achternaam, maar ook geen heel zeldzame achternaam. Het komt van Kalina wat een vrucht is. Mijn Ivan Kalenin heeft als Vadersnaam (dus de voornaam van zijn vader) Georgevitsj. Ivan Georgevitsj Kalenin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. https://yandex.ru/turbo?text=https%3A%2F%2Fedaplus.info%2Fproduce%2Fguelder_rose.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Triest relaas maar het past helemaal in dit tijdsbeeld, jongeren zijn niet van hun mobieltjes weg te branden en hun ouders hebben in jeugd teveel pillen geslikt waardoor ze op middelbare leeftijd geen empathie meer hebben voor anderen, hetzelfde geldt voor de boomers die ook maar denken dat hun leeftijd automatisch respect opbrengt terwijl ze zich niets van anderen aantrekken, jij moet maar opzij gaan als zo'n arrogant stelletje grijsaards je pad kruist, we zijn in feite verloren

    BeantwoordenVerwijderen