woensdag 19 januari 2022

Betrokken Nederland wordt opgesloten: 6 maanden voor Max

Betrokken Nederland wordt opgesloten

Vandaag zijn de vonnissen voltrokken:

6 Maanden voor vreedzame Max

4 Maanden voor cameravrouw Eline

Max in betere tijden, "voor vrijheid & Liefde", opgesloten, omdat hij bij Mrs. WEF, Siegrid Kaag, aan de deur stond. Geweldloos. Vreedzaam.

Quizvraag:
De lui die 2 januari een verfrookbom tegen de voordeur van FvD gooiden kregen (goede antwoord onderaan de pagina):

A. 12 maanden
B. 9 Maanden + werkstraf 120 uur verfverwijderen
C. 0. Ze werden niet eens vervolgd.



















Goede antwoord, C, Toelichting, HIER.

15 opmerkingen:

  1. Er is niets zo krom als het recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. D66 is de stille moordenaar van onze democratie. Via de sluipende overdracht van nationale bevoegdheden naar niet-transparante ondemocratisch bestuurde organisaties. De slachtofferrol waar de achterbakse Kaag bij het minste of geringste in kruipt is volkomen misplaatst. Toch is het beter haar geen kans te geven die rol te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogelijk D. Als ik die hier plaats (met en zonder link naar een clip die laat zien dat hetgeen ik beweer echt gebeurd is) verdwijnt m'n comment steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Google Chrome browser verhinderde m'n laatste comments. Kreeg mededeling dat ik niet meer dan 5 comments mag plaatsen). WTF.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijf dit soort zaken melden svp, dawg.

      Dan komen we er achter wat de oorzaak zou kunnen zijn.

      Zou google elke week of elke dag een lijst met 'taboe-woorden' door krijgen van 'bevriende regeringen' waarbij dit wordt ingevoerd in de algoritmen, en dat als dat begrip in een comment voorkomt, dat comment 'verloren gaat' ?

      ---
      Op Youtube kun je nauwelijks nog 'links' plaatsen.

      Maar al te vaak het woord jood gebruiken leidt ook tot verwijdering van de comment. Of dit door 'talk-back commando's' in Tel Aviv wordt gedaan, of simpel met het algoritme van Youtuibe, dat weet ik nog niet.

      Laatste verdween op youtube eerst de lange comment over Putin (bij Maarten van Rossem 's podcast).

      Ik splitste het op in vier delen.

      Na enkele uren : deel 3 en 4 weg.

      Ik herplaatste 3 en 4: kort daarna deel 1 en 2 weg.

      Lijkt dan alsof ik op rantsoen sta: 2 comments, meer niet.

      Laat ons samen achterhaalen/uitzoeken met welke regels de algoritmen werken. En dat publiceren.

      Als iemand een site tegen komt die de regels ( van dat monment) al heeft ontdekt, graag hier (of op xevolutie) melden.

      Verwijderen
    2. Dawg,
      probeer de Brave browser eens.
      Zelf werk ik met Brave naast Firefox, maar die hapert ook wel eens en anders kun je nog altijd via Tor werken met een VPN erachter.
      Croome en IE is vergif op de pc, daarom werk ik nog altijd met windows 7 met Karpersky als virusscanner en Iobit als programma om mijn pc zuiver te houden want na 12 jaar is mijn pc nog nooit gecrasht.

      Verwijderen
    3. @ Matt

      Heb Brave al gebruikt voor mijn laatste comments. Tocjh bedankt voor de tip.

      Verwijderen
  5. Ik heb nog een raadseltje.

    Het is geen lemming. En het is geen struisvogel. Wat is het wel ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is JV in dierentuin Artis wat de weg aan het zoeken is naar zijn chimpansee broeders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, maar de juryleden hier bij mij hebben mijn antwoord allen goed gerekend.

    BeantwoordenVerwijderen