donderdag 14 maart 2019

Repin Tentoonstelling opent in Tretjakovski Gallerie Moskou

Vanaf dit weekend kan het publiek de speciale tentoonstelling van Repin in de Tretjakovki gallerie te Moskou, bezoeken. 1TV.ru bericht hierover.

De tentoonstelling bevat werken van private verzamelaar en andere musea. een unieke mogelijkheid een groot deel van het verzamelde werk van deze kunstenaar te zien. Los van het feit dat de Tretjakovsko gallerie sowieso een bezoek waard is.

Moskou is één van de veiligste, schoonste, grootste, en meest dinamische steden van Europa. Je vliegt er tegenwoordig al voor zo'n 9 tientjes naartoe. Retour Pobeda vanaf Eindhoven. Aeroflot is ook een prima keuze. Als je een slof sigareteen mee terug neemt heb je de helft van die kosten al terugverdiend. Installeer ook de Engelstalige taxi-app YandexTaxi maar wissel taxi af met gebruik van de prachtige metro.
De Wolgaslepers. Van Ilja Jefimofitsj Repin (1844-1930)

2 opmerkingen:

  1. Ik doe mijn beroep eer aan en ben zeker geen museum-ganger.

    Maar de schilderijen van Repin vind ik wel mooi.
    Zie google: Repin. > afbeeldingen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet Jan, maar wat niet is kan nog komen, toch?
      De Wolgaslepers, ik kende het niet, maar hakt er wel in.

      Verwijderen