maandag 11 juli 2022

Rutte in Kiev: de commentaren op Twitter

Rutte compleet neergesabeld op Twitter, waar men vroeg de foto van commentaar te voorzien. Nou, dat commentaar kwam er!



Als antwoord op
WANTED!!! Do not approach the suspects, but dial 112 and alert police immediately.
Als antwoord op
Rutte waant zich The Godfather.


Als antwoord op
De filmset is goedgekeurd
Als antwoord op en
Lekker rondbanjeren in een door Oekraïners kapotgeschoten straatje ...


Als antwoord op
In de studio van Zelenski, mét decorstukken. Ben benieuwd hoeveel 'takes' deze opname heeft gevergd.


Als antwoord op
Nazi's onder elkaar.


Als antwoord op
And it all crumbles down…


Als antwoord op
“Ik laat overal waarmee ik mij bemoei een ravage achter…”


Als antwoord op
Waar zijn de Helmen? Oorlogsgebied toch?


Als antwoord op
“You can all come to The Netherlands. I will arrange everything you want for you and your familys. Maybe a nice car also”


Als antwoord op
Wij helpen u het vernielen van huizen op te voeren.



Als antwoord op
Hier doe ik mijn inspiratie op voor NL.


Als antwoord op
Ook al geen chickies te zien


Voor meer comments, kijk HIER.





1 opmerking:

  1. Voor sommigen, die het nog niet helemaal snappen, herhaling van het bericht over de brand bij picnic. Verontrustend is, dat de suggestie wordt gewekt, dat dit verband houdt met de Boerenprotesten. Gaarne bewijzen van deze beweringen, anders verspreid je nepnieuws

    BeantwoordenVerwijderen