woensdag 27 oktober 2021

Jinek: "Blijf komen voor jouw geluid"

 Dat waren de afsluitende woorden van Jinek tegen Raisa Blommestijn gisterenavond: 

"Blijf komen, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, maar ook jouw geluid moet gehoord worden"

(Of woorden van gelijkke strekking) 

Verhaaltjes klaar

Raisa (no-vaxx) was aangeschoven bij Jinek (pro-vaxx) met Ernst Kuipers (pro-vaxx) Derk Sauer (pro-vaxx), die opiniepijler (pro-vaxx) en nog een dame (pro-vaxx). De setting was dus vergelijkbaar met die van Mike de avond tevoren bij Op1, behalve dan dat Raisa niet als paria fysiek buiten de groep werd geplaatst. Alle pro-vaxxers hadden allen hun verhaaltje klaar om Raisa de oren mee te wassen.

Heeft dit zin?

Raisa hield zich staande, maar er kan over gediscussieerd worden, hoe zij zich staande hield. En de vraag is: doen de optredens van Mike en Raisa "onze" zaak wel goed?

Het antwoord is waarschijnlijk dubbel: 1. Ja, sommige kijkers kunnen iets nieuws te horen krijgen, dankzij Raisa's aanwezigheid., maar, 2. Door Mike en Raisa, praten wij weer over die zwam-shows. En dat is mogelijk een belangrijke reden dat die mensen uitgenodigd worden. Omdat zonder Raisa en Mike het feestje bij de zwamshows van bedroevende treurigheid is. Die zwamshows liggen op hun gat. Dat weten wij. Dat weten zij. Er kijkt bijna geen hond meer naar. 500.000 man? Als ze mazzel hebben! 

Podiumpje

Ze moesten dus wel iets, en daar komt de aap uit de mouw! Plots nodigen ze mensen uit, die "toch ook eventjes een podiumpje moeten mogen hebben. Ze kletsen wel uit hun nek, het druist in tegen ons discourse van anderhalf jaar lang, maar plots willen we "ook hun geluid horen"". Een kat in het nauw maakt rare sprongen. 

Wat een plaatje hebben we weer! Wat een body-language! Wat een gas-lighting van Kuipers! "Die 1,8 Miljoen ongevaccineerden komen allemaal nog in het ziekenhuis!!! We moeten deze golf gaan uitsmeren!!!" (Of woorden van gelijke strekking, maar hij zei dat alle gevaccineerden in het ziekenhuis zouden komen en/of ziek zouden worden, en hij had het weer/nog over uitsmeren)

Vergat
Raisa vergat om hem op dit ijlzwammen aan te pakken. Ook op Derk Sauer die met een paniekverhaal uit Rusland kwam, "dat krijg je als we jouw strategie volgen", vergat ze eenvoudig te antwoorden, "Hoe zit het in Zweden, Noorwegen en Denemarken, waar ze zonder dwangmaatregelen en repressie nergens last van hebben?"

Gaslighting
Het ging ook nog even over uitsluiting, dat Raisa aanhaalde; volgens Kuipers is daar geen sprake van. Maar hoe noem je het dan, dat mensen zonder Vaxx geen café, stadion, kroeg of restaurant in mogen van Kuipers en het regime (gelukkig houdt niemand zich eraan, maar dat is niet het issue)? Gaslighting pur sang van de eeuwige zwamshow-gast, Kuipers.

Raisa moet echt scherper worden in die slangenkuil of kan anders misschien beter thuis blijven?


60 opmerkingen:

  1. [Raisa moet echt scherper worden in die slangenkuil of kan anders echt beter thuis blijven.]

    Mee eens. Maar beter is, helemaal niet meer te kijken. Is beter voor de gemoedsrust. Ze proberen de anti-vaccers steeds onderuit te halen en die geven de pro-vaccers weer een podium.

    Als ze het werkelijk goed willen doen, moeten ze zorgen voor evenwicht in pro- en contra. Zolang dat niet het geval is, kijk ik NIET.
    Laten ze Jan Bonte maar eens aan het woord. Maar dat gaat niet gebeuren.😈

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer kostelijk & vermakelijk, MvR. Drink geen koemelk, want daarvan gaat de zeespiegel stijgen.
    "Een half jaar WvH met macht is erger dan 4 jaar Pol Pot"

    Soms is npo1 toch vermakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, tja. Als er oppositie is, is het altijd bepaalde oppositie. Alles wat er toe doet wordt vooraf erg goed gepland op de teevee. Wat reden is dat alles daar dodelijk saai en voorspelbaar is. En voor mij reden genoeg om er nooit naar te kijken.

    Wat niet wegneemt dat ik begrijp dat iemand het af en toe hier toch moet doen… Een corvee taak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg ook dagelijks de uitbarsting van de vulkaan op La Palma. Er zijn momenteel >7.k kijkers. Even wat feiten:
    er stroomt 633 ton per dag CO2 uit de vulkaan.
    " " 66m³ lava per seconde " " "
    De gassen en rookpluim komen 3.800 mtr hoog in de atmosfeer.
    De gassen worden door de wind richting Italië en Balkan e.v. gevoerd.
    Onophoudelijke aardbevingen van rond 3.5 schaal van Richter.
    Bodemstijging van >10 cm in de buurt van de krater, speciaal aan de zuidzijde.

    Het linke van de vulkaan is, dat een gedeelte van het eiland kan afbreken, in de oceaan glijden en daardoor een tsunami kan veroorzaken. Deze zal vernietigend zijn voor de US-kust, maar GBR, Ierland en zelfs B en NL zullen de gevolgen ondervinden. (Gelukkig woon ik hoog, dus ik zal een mooi uitzicht hebben.)
    Vreemd: Sinds 17:50 vandaag is in de chat naast de film het woord TSUNAMI verboten, waarvan acte...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Blik,
    Een echte criticus zal nooit uitgenodigd worden aan een NPO tafel.
    Een echte criticus zou dan zeggen waar het op staat: jullie hier aan tafel zijn een stel acrobaten wat er niks van bakken.
    Jullie hebben het over iets wat jullie hier aan tafel helemaal niet kunnen bewijzen.
    Ik zou dan een flesje corona bier op tafel zetten en zeggen: Kijk eens, hier heb je corona wat echt bestaat. Ik neem even een slok om het ook echt te bevestigen.
    En weten jullie wat ook echt bestaat?
    Genetisch gemanipuleerde spuiten wat niet in het menselijk lichaam thuis horen. Nu dat toch gebeurd is dankzij jullie regerings papagaai praatjes, hebben we wel een echt probleem gecreëerd.
    Nog meer mensen met een zwakker imuun systeem.
    Kan dat besef eens door dringen in jullie geblokte hersencellen?
    Nee?????
    Jammer, dan verlaat ik nu deze tafel per direct en ga mijn tijd zinvoller besteden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Meijeren tegen Ollongren: U bouwt aan een totalitaire staat!
    https://www.youtube.com/watch?v=8ODIsSSfrC0

    Wat een geweldige speech van van Meijeren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En van je heelaa hoolaa houd de moed maar d'rin, houd de moed maar d'rin.

      We houden de moed d'rin door NIET te testen, door NIET ons te laten vaccineren, door NIET een QR app op de telefoon te installeren.
      De gevaccineerden? Een verloren zaak...……..links laten liggen.

      Verwijderen
    2. [ En van je heelaa hoolaa houd de moed maar d'rin, houd de moed maar d'rin.]

      In ons dorp had je een mongool. Ook altijd vrolijk.

      Niemand lette uiteraard op wat hij zei.
      Ik vond het wel een positief element in zo'n dorp.

      Op een blog is het wat minder.

      Verwijderen
    3. En óók die versprekingen (net als bij die mongool) :
      "Houd de moed maar d'rin."

      Zonder versprekingen gaat het liedje: Houd-er-de-moed-maar-in.

      Verwijderen
    4. Zo te zien sta ik jou op de tenen JV.
      Uitsluiten en in quarantaine zetten oudjes was vorig jaar ook zo’n geweldig idee van je hè?
      Waarom doe je dat niet met jezelf?
      Ik weet wel waarom.
      Puur uit verveling en omdat je het leuk vind om met toetsenbord mij te framen.
      Ondertussen ben je zo dom omdat jij niet ziet dat jij jezelf te kakken zet.
      Hahahahahaha

      Verwijderen
    5. Isoleren en doorgaan met mijn leven. Ja,. dat is wat ik zelf ook doe.
      Is mijn advies voor alle kwetsbaren.
      Niet kwetsbaren: soepeler, maar even niet in drukke festzalen zonder ventilatie urenlang naar elkaar schreeuwen.

      Sprak nog een man uit het Limburgse Kessel , 4000 inwoners (carnaval) : 31 oudere mensen dood door Corona, vorig jaar.

      "Alle ouderen zijn dood, bij ons" meen ik dat die man tegen me zei.

      Zou niet gebeurd zijn als ze naar mij geluisterd hadden.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Met isoleren bedoel ik:
      zorgen dat ik geen grote virus load tegelijk binnen krijg.

      Dus niet eigenwijs roepen : Virus bestaat niet, en dan Carnaval gaan vieren. Dat kan ik me op mijn leeftijd niet permitteren. Als ik 30 was deed ik dat zeker wel. No problem.

      Voor mij is het zaak: weerstand maximaal. Immuniteit op orde brengen. Hoge virus load -besmetting voorkomen.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    9. Op 18 febr 2020 pleitte ik voor: "Mobiele Quarantaine"

      Dat is: gewoon door gaan met leven, maar wel zorgen dat je niet de virussenvan jouw buurman in hapt.

      https://xevolutie.blogspot.com/2020/02/953-het-coronavirus-8-waar-eindigt-dit.html

      ====

      Nere, maar in dat dopr kessel is heel veel Carnbaval gevierd,en er moet een superspreeader in een zaal zijn geweest.

      ===
      [ En laten we eerlijk wezen, jij kwam er juni 2020 pas achter dat niet het virus bepaalt hoe ziek iemand wordt maar het lichaam van die persoon.]

      Op 7 april begon ik met vitamine D. ( 20 mcg.)
      In mei nam ik vitamine C, quercetine en zink met koper.

      In juli begon ik met selenium. ( Je weet wel: dat supplement waar het AD vorige week zo hoog over op gaf: het nut was net ontdeklt in Gent, op de universiteit.... Toch mooi 16 maanden later dan ik)
      In september begon ik ook met vitamine A en Omega 3.
      November: Resveratrol, Sulforaphane en Ivermectine komen er als laatste bij.

      Mijn mening is dus: èn de virus load, èn de conditie van het immuunsysteem zijn de factoren waar het om draait.

      Verwijderen
  7. Hier heb je de "held" van JV
    Noam Chomsky says the "right response" to The Unvaccinated is "to insist that they be isolated" from society

    https://twitter.com/MaxBlumenthal/status/1433295789716086787/video/1

    Eens afwachten nu of Willem ook mee leest en er wat over zegt.
    Ik meen mij te herhinneren dat Willem eerder ook al niet te spreken was over Noam Chomsky.
    Geef Willem eens ongelijk.
    Willem...……..je hebt in deze gewoon gelijk man.
    Noam Chomsky heeft ze duidelijk niet meer op een rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noam is toast, en eens met Eddy: Raisa heeft het geprobeerd, maar het is genoeg. Wij gaan de zwamshows, met of zonder Raisa, weer laten liggen waar ze lagen: links.

      Verwijderen
    2. Sorry, heb hier nooit wat van de man gepost. Heb altijd al doorgehad dat Noam gecontroleerde oppositie was/is.

      Verwijderen
    3. Iedereen hier op Blik kan nog zeer, zeer veel leren door eenvoudig naar Chomsky te luisteren.

      Dat wil niet zeggen dat hij de laatste 20 jaar àlles zegt wat hij zou willen zeggen. Of misschien is hij toch 'ingepakt', wordt ie gechanteerd of is ie te oud om nog een zware strijd aan te gaan.
      ( Let wel: wie àlle zaken uitspreekt die hij niet gelooft, geeft zijn opponenten weer een stok om mee te slaan.
      Als je een sterk stuk kritiek hebt, dan komt dat extra hard aan bij de Main Stream als je verder NIET uit de toon valt.

      Dit geldt ook voor Omtzigt. Hoe meer hij nu met de Main Stream mee stemt, hoe harder zijn kritiek over al die andere zaken doorklinkt.
      Strategie. Nooit weg.

      ==

      In elk geval: 911 is de lakmoesproef voor 'oprechtheid'.
      En Chomsky heeft nooit gezegd dat de officiele versie een leugen is.
      Dus Chomsky is al 20 jaar 'gezakt' voor het ecxamen.

      Maar bij God, ik wou dat ik wist wat die man allemaal weet.
      En dat ik het kon formuleren zoals hij dat 50 jaar lang publiekelijk deed.

      Verwijderen
    4. [Als je een sterk stuk kritiek hebt, dan komt dat extra hard aan bij de Main Stream als je verder NIET uit de toon valt.]

      Richard Gage, de man die 911 Truth groot maakte met 20 jaar zwoegen en reizen, is uit de Truth beweging gezet.
      En terecht.

      Waarom?
      Omdat hij op een onverhoed moment tegen een kleine locale journalist zei: "Die Corona is flauwekul".

      Dat geeft àl zijn opponenten een flinke stok om die 911 Truthers mee te slaan: "Zie je wel dat 911 Truth kletspraat verkoopt ! De man denkt dqat Corona niet bestaat."

      Gage heeft er ook heel veel spijt van.
      Hij begrijpt dat ie een enorme fout heeftt gemaakt. Door oprecht de waarheid te zeggen.

      Strategie. Je kunt niet zonder.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Hoe meer hij nu met de Main Stream mee stemt, hoe harder zijn kritiek over al die andere zaken doorklinkt.
      Strategie. Nooit weg.]

      Waarom neem je je eigen advies niet aan?
      ============

      Ik heb geen rol in het publieke debat. (Zoals Richard Gage)
      Ik hoef geen stem uit te brengen.( Zoals Omtzigt)
      Ik begrijp dus niet wat je bedoelt.

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. [ Sommige zaken niet iedere dag benadrukken, kan helpen om de boodschap over te brengen.]

      Leuke zaken kun je best heel vaak herhalen: leuke reklame, veel belovende nieuwtjes, maar ook: levens reddende informatie ( zoals veel mensen het Corona nieuws interpreteren)


      Niet-leuke zaken : dat irriteert, dus hoe vaker, hoe vervelender en hoe minder het resultaat voor degene die het verspreid.

      Nou zijn er ook niet-leuke zaken die levens-reddend kunnen zijn (Vb: Let op: Corona dient om de surveillance 'normaal' te maken)
      en kun je dat dus ook minder vaak vertellen.
      Maar ja, dan gaan we wel allemaal het schip in...

      Verwijderen
  8. dank jullie zeer .. na 6 jaar zonder tv zie ik dit in het asz met een keel die 2 dagen op slot zat, in afwachting van sondevoedingslangengedoe ... maar prednison tegen de honkball tegen mijn keel deed wonderen .. dus ik had eindelijk gegeten ... tussen de terminalen ... kostte me de nodige moeite me daar te ontworstelen, pas 1/2 1 thuis.

    toch ben ik bang dat de zondewap mobbing weer van aflaatbil gaat .. priktonomie schipbreuk ... ik heb eer een grappig speellijstje van gemaakt
    QUEEN of maffias leads worldpowergrab
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLIpPGMdQttCIdo9Ig6CEj_yVrZarbi22_
    ps: als je hard genoeg naar mafiya zoekt en 'red mafiya' tegenkomt door RIFriedman, beslist lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Vertel eens een raadsel, Piety.

      Verwijderen
    2. Jaap Verheul vindt zich een pionier omdatie in 2012 al electrisch reed? Buwaaahahaahahah!!!!!
      datie ook biobier is [zegtie] waardeer ik al heel wat meer [voor wat het waard is]
      CITAAT:
      Om de NWO gestalte te krijgen hebben ze Poetin/Rusland nodig. Hij krijgt nu zijn plaats in de club.
      Op het moment dat dit een feit is zal de MSM Poetin gaan waarderen. Dus als de MSM positief over hem gaat schrijven wordt ik zwaar negatief over Poetin. Ik zie nu negatieve dingen van hem en we gaan zien hoe zich dat ontwikkeld.
      EIND CITAAT
      frack schalie VS rusgas mag dan een salomon's oordeel zijn voor een bepaalde klasse / rasse / masse .. maar ik vind dat die een linea recta 3 generatie lange dwangopname in de ommuurde en omzoomde .. 'omworben' .. bepaald bepaaide .. heet verlangde hoofdhart en hand in hand prijsvechtse permaterrapoespas verdiend hebben.

      BEDANKT VOOR JE HARDE VINGERTOPTEELTEELT japie ... nodig je me uit voor een aarding in ruil voor een zweterig klusje ... maar je moet wel even wachten ... ben net bijna vier dagen uitgedroogd door keelslot ... en herstel schiet nog even niet op ....

      Verwijderen

    3. oh ja .. echt raadsel ... wie was krukenberg ... en wie censureert me daar ... die knakker of odysee ... onder z'n domme knopdop met kijkglas [moet bol zijn? moet bolletje zijn!! .. zoals pim conradi zou zeggen ... meer verklap ik niet .... haahaahahhh

      SnM 184 ........... 2h28
      https://odysee.com/@G.Krukenberg-%E2%9A%A1%E2%9A%A1:9/Strike-and-Mike-184:4

      wat betreft Wednesday, October 27, 2021
      1181 De speech van Putin op Valdai, met Saker comments en in het Nederlands vertaald
      Origineel: http://thesaker.is/a-commented-reading-of-putins-speech-at-valdai/
      https://xevolutie.blogspot.com/2021/10/1181-de-speech-van-putin-op-valdai-met.html
      hail blogger lovers btw ......
      ik vind dat Putin te hard naar de 'equality mantra' 'kakt' en onder de pharmafiya plak hangtie ook geloof ik nogal klefferig ...

      Verwijderen
  10. Russia prepares the curtain call
    https://www.voltairenet.org/article214450.html

    De angelsaxen hebben hun verlies geaccepteerd. Poetin heeft zijn plaats veroverd. Ze hebben het niet voor elkaar gekregen om hem, in hun ogen KGB kolonelletje, te verslaan. Erger, hij heeft hen verslagen. Ik ben erg hard geweest voor Poetin de laatste week en wel terecht denk ik.

    De MSM is tot nu toe nog sterk anti Poetin. Dat is dan positief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. [Ik ben erg hard geweest voor Poetin de laatste week en wel terecht denk ik.]

      Goed dat je ons op Meyssan wees.
      Altijd interessant.
      Verheugend dat hij op alle goede invloeden van Putin wijst.

      Ik denk niet dat Oligarch het artikel op Voltairement begrepen heeft.

      Leuk dat Oligarch en de MSM het eens zijn.
      Verbaast me allemaal niks.

      Ze lopen allemaal ver achter. Zien echt niet wat er gebeurt, en gebeurd is, laat staan wat de toekomst brengt.

      Verwijderen
    2. Ben het in tegenstelling tot jou juist niet eens met de MSM. Poetin is tot nu nog niet erg positief in het nieuws geweest oude zielige impotente fascist.

      Jij promoot hier in je onnozelheid een artikel van Carolien Roelants en waardeert haar ten zeerste. OMG! Later ging je in je gekkigheid de Covid narratief van de MSM hier in versterkte vorm verkondigen. Blik heeft het enige juiste gedaan wat hij moest doen en jouw verwijderd van deze blog zielige oude eenzame Jood hatende stakker dat je er bent.

      Mensen. Deze JV is net zo erg als Hugo de Jonge en de rest van de kliek die in lockstep met de Rockefeller foundation de spuit geforceerd in iedereen wil zetten. Door het demoniseren van bevolkingsgroepen en later isoleren van bevolkingsgroepen en daarna opruimen van deze groepen.

      Hij demoniseert 1 bevolkingsgroep (de joden) zonder op individueel niveau verder te kijken . Een puur fascistische mentaliteit.

      Nee JV. Ik sta nu op het standpunt. Laat het goed tot je doordringen zodat ik het maar 1 keer hoef te vertellen dementerende oude man dat je bent:

      De oligarchie heeft altijd de KGB kolonel weg willen hebben. Hij was daar neergezet als marionet, dat had hij moeten blijven en dus moest hij weg nadat hij zelf niet opstapte. Nu heeft Poetin de oligarchie verslagen en zien zij geen kans om hem weg te krijgen.
      Om de NWO gestalte te krijgen hebben ze Poetin/Rusland nodig. Hij krijgt nu zijn plaats in de club.
      Op het moment dat dit een feit is zal de MSM Poetin gaan waarderen. Dus als de MSM positief over hem gaat schrijven wordt ik zwaar negatief over Poetin. Ik zie nu negatieve dingen van hem en we gaan zien hoe zich dat ontwikkeld.

      Verwijderen
    3. Mijnheer Oligarch,

      vind u het erg als ik uw betoog onbeantwoord laat ?

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Ik weet niet wat Oligarch allemaal bedoelt.

      Ik weet niet welke bewering van Carolien Roelants ik ooit gesteund heb. Maar ik kijk naar argumenten, niet naar personen.

      Ik scheld niet, maar zeg wel duidelijk wat ik waar neem.

      Dat waardeer ik zo in Gideon: Hij toont eerst aan dat de minister een verrader is, en noemt haar dan ook zo.
      Dat is dus niet schelden, en zeker geen 'omfloerst gedoe'. Gewoon: woorden hebben hun betekenis. Een verrader is een verrrader. Noem het bij de naam. dan pas wordt het gehoord.

      Geen idee waar Oligarch mee worstelt, maar zijn denken is onnavolgbaar. Laat hem eerst eens proberen duidelijk te schrijven.
      Het kan ook dat ie volledig in paniek is omdat hij NU pas door heeft dat zijn geliefde joodse neven het kwaad uitbroeden waar hij zich al jaren zo over op windt. Ja, dan wil je wel even de kluts kwijt raken natuurlijk.

      Verwijderen
    6. Ik moet toch even inhaken, want degene die iemand ergens van beticht (in dit geval de kluts kwijt)is dat betichten eerder bij hemzelf van toepassing.

      Verwijderen
    7. SDR kan ook niet lezen. :-(

      Ik ga mijn goede tijd hier niet meer insteken. Heb het helder uitgelegd.
      SDR en JV zijn net zo overtuigd over Poetin als vele Trump aanhangers over Trump.
      Signalen dat Poetin niet met ons joviaal negeren.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  11. De toekomst weet jij zelfs niet Oracle JV.
    Doe maar niet zo bij de hand want jouw leugens passen alleen maar in jouw eigen straatje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs ik weet de toekomst niet.

      Maar ik doe de meeste dingen wel 20 jaar eerder dan anderen.
      Ben al 40 jaar bio-boer.
      Ben al 26 jaar een adept van de evolutie-psychologie. ( Soen ik dat studeerde bestond die naam nog niet: het werd toen sociobiologie genoemd.
      Mijn electrische auto dateert uit december 2012.
      Mijn buren wisten toen nog niet dat er electrische auto's bestonden.


      Verwijderen
    2. Gideon van Meijeren: Wat een kei !

      Hij praat als een kleuter die tòch net weer in de broek heeft gepoept.
      Maar dat werkt fantastisch, want de dingen die hij zegt zijn kei en keihard. Die tegenstelling is extra power.
      ( Ik vind Bosma PVV ook prima, maar dat komt uit een mond die gemaakt is om vilein en hard te zijn.)

      Van Meijeren toont heel goed aan dat Ollongern geheel werkt zoals George Orwell het beschreef:
      Als Ollongren zegt dat ze de democratie belangrijk vind, stelt ze voor om hem af te schaffen.

      Ollongren voert de agenda van de New World Order uit, en dus noemt Van Meijeren haar: "Een Landverrader."
      Helemaal correct , Gideon !

      Op het eind wil D66-er Sneller Gideon aanvallen, maar hij komt van een koude kermis thuis: In enkele zinnen beschrijft Gideon hoe waterdicht het oude stem-systeem is:
      Van elke partij iemand bij de tafel van het stemlokaal.
      Voorzitter toont 's morgens dat de stembussen leeg zijn en doet ze op slot.
      Burgers komen stemmen.
      s'avonds doet de voorzitter het slot er af en gaan de mensen ze tellen, direct, ter plekke.
      Fraude onmogelijk.

      Ollongren wil op zijn Amerikaans: met bussen sjouwen naar elders, waar dan pauzes ingelast worden (want mensen zijn moe) etc etc.
      Al die technieken die in de VS zijn gebruikt om de zaak te bedriegen.

      Van Meijeren tegen Ollongren: U bouwt aan een totalitaire staat!

      https://youtu.be/8ODIsSSfrC0

      Verwijderen
    3. Ik schreef:
      [Maar ik doe de meeste dingen wel 20 jaar eerder dan anderen.]

      Ik ben nog een belangrijk voorbeeld vergeten:

      Het was in 1990 dat ik me in de gemeenteraad kritisch uit liet over de massa-immigratie.

      Dit werd uiteraard door NIEMAND normaal gevonden. Ik was niet goed bij mijn hoofd. En had met zekerheid in de jaren 30 voor Hitler gekozen ( volgens de lui in 1990, die nu uiteraard grotendeels PVV of Forum stemmen.. )

      In het jaar 2000 was er een discussie op de NRC, 'Multicultureel@Tegenspraak.nrc.nl'
      Daar deed ik volop aan mee.
      Later hoorde ik dat Pim Fortuyn op de Elsevier ook al kritisch had geschreven. Misaschien al eerder dan ik, dat weet ik niet.

      ========

      Het is me pas jaren later duidelijk geworden dat de Usual Suspects die massa-immigratie gewoon doordrukten, en het schapen volk bang maakten met hun 'Auschwitz-beul'-verwijt voor iemand die gewoon zijn eigen land en 'thuis' wilde behouden.

      (De lieden die graag alle Palestijnen uit Israel zouden vermoorden of minstens verdrijven. Ze maakten ons zwart als we de grens wilden sluiten voor mensen uit Marokko en Turklije.)

      Verwijderen
    4. Alleen maar voor mensen die niks hebben gedaan waar
      ze trots op kunnen zijn.

      Mensen die fout op fout stapelen.
      Altijd er achteraan sukkelen.

      Ik denk trouwens dat ze hun eigen afgunst ruiken.

      "Eigen roem" is iets waar je zelf het initiatief toe neemt.

      E. bedenkt zelf dat ik zou beweren de toekomst te kunnen voorspellen.
      Waar heb ik dat gezegd?
      Ik zeg: 'jullie' lopen achter.
      Dus E. schuift mij een bewering in de schoenen, en gaat me dan daarop aanvallen. Dat heet: stroman-drogreden.

      Maar als ik terug kijk, dan liggen er wel feiten die tonen dat ik aardig bijtijds ben met mijn kijk op de zaak.
      Voorspellen doe ik niet.

      Verwijderen
  12. E. bedenkt zelf dat ik zou beweren de toekomst te kunnen voorspellen.
    ______________________________________________________________
    Fout JV!
    Ik schreef: ook jij kunt niet de toekomst voorspellen.
    Dus ik heb niet bedacht dat jij beweerd de toekomst te kunnen voorspellen.
    Zet je leesbril op JV en lees nog eens goed het woordje "niet".
    Verder schreef ik:

    Doe maar niet zo bij de hand want jouw leugens passen alleen maar in jouw eigen straatje.
    ____________________________________________________________

    En dat klopt als een bus, want zodra het niet in jouw straatje past lijkt het wel weer alsof jij de kluts kwijt begint te raken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor iedereen is nu wel duidelijk dat hij een troll is.
      Ik ben sinds 2014 al bezig om de onnozelheid van die man bloot te leggen. Hou er nu mee op. Mijn tijd is te kostbaar.

      Verwijderen
    2. E:
      [Fout JV!
      Ik schreef: ook jij kunt niet de toekomst voorspellen.]

      Nee, dit is wat je schreef:

      Eddy28 oktober 2021 om 05:38
      De toekomst weet jij zelfs niet Oracle JV.

      ====================

      Orakel
      Een orakel verwijst in de eerste plaats naar een persoon of bemiddelaar die beweert over profetische gaven te beschikken en in staat is een door een of meer vermeende godheden ingefluisterde boodschap of wijze raadgevingen te brengen.

      Verwijderen

    3. oligarch28 oktober 2021 om 21:14
      Voor iedereen is nu wel duidelijk dat hij een troll is.
      Ik ben sinds 2014 al bezig om de onnozelheid van die man bloot te leggen. Hou er nu mee op. Mijn tijd is te kostbaar.
      ---------------
      Trol
      Internet
      Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

      --------
      Sinds 2014 bezig? En nog niet succesvol?
      Maar heyt moet je in die 7 jaar toch wel één keer gelukt zijn om mij klem te lullen? Waar?

      ------
      Hou je er nu plots mee op?
      Was jouw tijd de afgelopen 7 jaar minder kostbaar dan vandaag ?

      Verwijderen
    4. @Oligarch: voor mij was het allang duidelijk dat @JV een gecontroleerde staatstrol is. Moet jij eens proberen om zo'n anti joods blog op te zetten...

      @Eddy 28 oktober 2021 om 05:38: De toekomst weet jij zelfs niet Oracle JV

      Factcheck bewering @JV: Maar ik doe de meeste dingen wel 20 jaar eerder dan anderen
      - Ben al 40 jaar bio-boer - 20 jaar eerder dan anderen
      Feit: eerste bioboer was er al duizenden jaren geleden in NL volgens sommige bronnen zo'n 7000 jaar

      - Mijn electrische auto dateert uit december 2012. Mijn buren wisten toen nog niet dat er electrische auto's bestonden - 20 jaar eerder dan anderen
      Feit: eerste elektrische auto 1828, in NL 1835. Bijkomend grappig feit: Begin 1920 hadden elektrische auto’s zelfs een marktaandeel van 40% en had de brandstofauto slechts een marktaandeel van 22%. De rest van de voertuigen (38%) werd toen nog door stoom aangedreven.

      - Ben al 26 jaar een adept van de evolutie-psychologie - 20 jaar eerder dan anderen
      Feit: evolutietheorie en psychologie zijn beide pseudowetenschappen en daar dan ook nog eens een verband tussen zoeken, is dat gelul in de ruimte in het kwadraat, of zo?

      Verderop komt de bioboer weer terug met een belangrijk vergeten voorbeeld:
      - Het was in 1990 dat ik me in de gemeenteraad kritisch uit liet over de massa-immigratie - 20 jaar eerder dan anderen
      Feit: Hans Janmaat in de jaren 80 met zijn Centrumpartij Maar meerderen voor hem ook al...zeg maar vanaf het uitkomen van het Pan Europa plan.

      Dan komt @Dwarsligger ertussen met de juiste conclusie, waarop de verwarde bioboer helemaal losgaat en terugkijkt op zijn stinkende roem.

      Hij voldoet perfect aan de beschrijving van een trol, want iedere keer plaatst hij onzin om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon, opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

      Conclusie: Zowel @Eddy, @Oligarch, @Dwarsligger alsook bovengetekende verslaan de graag wedstrijdjes spelende bioboertrol met ruime cijfers! En nou gauw je hok in...

      Verwijderen
    5. Kort, want de opponent (werkeloos rolstoel-duwer, meen ik)
      is me de moeite niet echt ward.

      1) Waar heb ik de staat ooit gesteund?
      Mijn blog is niet anti-joods. De beste mensen zijn joods. Ik ben anti-idiote -joden,. de lieden die het als hun goddelijke opdracht zioen om de wereld te onderwerpen en van hun God zelfs toestemming hebben om daarvoor de andere volkenuit te roeien. Gevaarlijke jongens dus.

      2. Ja, dat de moderne landbouw pas 100 jaar oud is, dat geef ik toe. Maar 'bio-boer' is een begrip dat in houdt: niet gangbaar, niet meer gebruik makend van chemie.

      1000 jaar geleden was er geen chemie, en waren er geen bio-boeren. Ze waren gewoon : boer.
      Het idee 'bio-boer' kun je niet uitleggen als er nog geen chemisch werkende boeren bestaan.

      3. Ja, ik weet dat de eerst auto's op accus reden. Maar de olie-industrie heeft die met veel macht uitgedreven en vervangen door brandstof motoren.
      Ooit kochten ze vele honderden tram bedrijven op en gooiden die trams op de sloop. Zeer destructief.
      Wie niet wil verstaaan, vind altijd wel een weggetje om de ander niet te begrijpen. Ik denk dat iedereen weet wast ik bedoel: in 2012 waren er nauwelijks artikelen over electrisch. Geen enkele autofabrikant was omgeschakeld. Slechts enkelen maakten electrisch ewagens.
      Nu weten velen al wanneer de laatste btandstof auto zal worden geproduceerd.

      4. Vrijwel alle tijdschriften staan nu vol met 'evolutie'.
      Ons gedrag wordt vanuit de evolutie begrepen.
      Ons dieet wordt vanuit de evolutie begrepewn: paleo dieet bijvoorbeeld.
      De religies hadden nog een duivel nodig die dan de verklaring was van 'Het Kwaad in de wereld'. De evolutie leert: bedrog loont vaak, dus bedrog-genen zullen zich voortplanten. Dus kwaad zaler altijd zijn.
      Onze joodse vrienden hebben een extra snelle 'evolutie' gemaakt door kennis van de Talmud als examen te laten gelden voo r'huwen met rijke vrouw'. Zo brengen ze hun IQ omhoog. Etc etc etc.

      5. Ja, natuurlijk was Janmaat eerder. En mogelijk nog andfer mensen in een verder verleden, hoewel de joden ons toen nog geen massa-immigratie door de strot hadden geduwd.
      Maar in mijn omgeving was ik de enige die de nek uit stak.
      Als een schaapje in de kudde blijven , dat durven we allemal wel.
      Maar als eerste die dam over lopen, daar is wat moed en opoffering voor nodig.

      Voor de goede orde: jullie emotionele reacties kunnen me gestolen worden. Daar zit ik niet op te wachten. Dus waarom zou ik ze willen uitlokken.
      Maar een beetje jennen tegen lieden die er niks van bakken, ja, dat vind ik wel leuk. Of kun je ook een 'excellent rolstoel-duwer'worden? Misschien dat ik jouw levensvervulling toch onderschat. Zou kunnen. Dan neem ik dat 'niks van bakken'terug.

      Verwijderen
    6. Als dat zijn gevoel van humor is, dan is JV wel met 100% zekerheid een volkomen mislukkeling wat er ook nog eens niks van bakt.
      Behalve dan zijn onzin uit zijn kapotte hersencellen.

      Verwijderen
    7. @Eddy: humor zit er overduidelijk niet in bij @JV Hij valt iedereen laf persoonlijk onder de gordel aan, ik weerleg alleen zijn onzin leugens :D

      Verwijderen
  13. JV's electrische auto dateert uit december 2012.
    Zijn buren wisten toen nog niet dat er electrische auto's bestonden.


    Wat boeit ons jouw buren dorpeling JV?

    Maar even iets anders JV met jouw zo "geweldige" electrische skelter.

    Nederlands onderzoek uit 2020.
    Neem maar gerust aan. Die onderzoekers zijn 1000x slimmer dan jou of mij als het om kijk op milieu gaat.

    The battery paradox
    How the electric vehicle boom is draining
    communities and the planet
    December 2020



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. effe japie plagen:

      Eddy doet "Nederlands onderzoek": The battery paradox
      How the electric vehicle boom is draining
      communities and the planet -- December 2020

      DASZ WEL ERG LANG GELEDEN OM Ryan Dawson te noemen voor een jodenstaatkundige .. japie .....
      Monday, December 30, 2013
      324 Gilad Atzmon: Left wing jews are NOT speaking about the most important fact.
      This blog: http://tinyurl.com/qa6x7x3 or tinyurl.com/qa6x7x3

      Here I want to give you 3 articles:

      1. Gilad Atzmon: "The role of the Left ... is to stop us from looking
      into Jewish power"

      Verwijderen


    2. wait .... chrono search result lists on Blogger .. gosh .. how did i not know/remember this ... "sort by date" huh .. fancy that ...
      anyway, got them all now

      Saturday, March 07, 2015
      454 Putin-Canon. Putin-critici die werden vermoord.
      Update 1 juli 2018: UNZ: Ryan Dawson, 2015: Litvinenko: What really happened.
      Dawson heeft een goed verhaal: dat polonium zou miljoenen $ gekost hebben om 1 man te doden.
      Litvinenko handelde wellicht in Polonium, en is door een ongelukje zelf besmet geraakt. Er is ook een spoor van en naar Israel, waar Litvinenko ook zaken deed. Loegovoy, de man die van de moord is beschuldigd, was mogelijk ook mede betrokken, maar niet om L. te doden, maar als handelaar.
      ( Ik las het enkele dagen gelede3n en herinner het me niet exact.)

      and boy did they ever milk the poison story .. fracking away all that time .... devils ...
      anybody remember ian crane ????

      my search results for a valiant man fallen in that war [[[[[[are they really as dystopish coward nerdly as George Webb claims????]]]]]] did not get complete enough on the first try cause i forgot the good man's name:
      sheridan eulogy on ian crane anti fracking activist

      Verwijderen
  14. "Het @MinOCW is al enige tijd bezig met de voorbereiding voor Testen voor Toegang in het onderwijs, blijkt uit stukken die wij toegestuurd hebben gekregen. Onderwijsinstellingen krijgen de keuze: 1,5m komt terug/online onderwijs óf werken met toegangsbewijzen."

    https://twitter.com/BelangVanNL/status/1452962236046221315/photo/1

    Onderwijsinstellingen maken een keus uit online onderwijs of toegangsbewijzen voor toegang tot fysieke aanwezigheid (vaccinatie, of 24-uurstest of herstelbewijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt linkse joden en rechtse joden.
    Je hebt linkse moslims en rechtse moslims
    Je hebt linkse christenen en rechtse christenen.
    Je hebt linkse darwinisten en rechtse darwinisten
    Je hebt linkse hinduïsten en rechtse hinduïsten
    Je hebt linkse boehdisten en rechtse boehdisten
    Je hebt linkse nihilsten en je hebt rechtse nihilisten.

    Ik kan zo wel uren blijven doorgaan clown piety.
    Maar wat is jouw punt nu eigenlijk wat je wilt maken hier.
    Begin jij nou ook al het tegen elkaar opzetten van een bevolkings groep.
    Dat schiet niet echt op hè? Het eeuwige gevecht tussen links en rechts.
    Zo geraakt de mensheid nog meer in verval.
    Hier laat ik het bij en prettige voortzetting van je avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Advies voor Piety:

    Afkicken en heel , héél langzaam weer opnieuw gaan lopen.

    BeantwoordenVerwijderen