zondag 28 juni 2020

Den Haag Vandaag; Waar is Remkes mee bezig?

Den Haag Vandaag.

Waar is Remkes mee bezig?

Waar blijft de verontwaardiging bij Politiek en Media?

Nee, helemaal geen verontwaardiging. Het oud NSB-Blatt en andere systeemmedia, vinden de politie-repressie helemaal Toppie. Willem Engel en Viruswaanzin onderhouden een warme band met de politie.

Kijk via twitter op tientallen ontluisterende live-streams, of de filmpjes.
Als stoepkrijt en bloemen als staatsondermijnend en staatsgevaarlijk worden beschouwd, dan... (vul zelf maar in). De doorgesnoven spijkerbroeken regime-milities van Rutte waren er natuurlijk ook weer.

101 opmerkingen:

  1. Ook benieuwd wanneer volgens het (wereldwijde) script Jaap van Dissel (weg)gepromoveerd wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Definitive proof #Sweden did EXTREMELY well without a lock down. They had a completely normal flu season compared to their previous flu seasons.

    https://twitter.com/patricksavalle/status/1277163610419220480/photo/1

    Their z-scores are also much better than most other European countries.

    https://twitter.com/patricksavalle/status/1277163610419220480

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een duidelijk antwoord voor Patrick Savalle:

      Als we in Groningen, Friesland, Drente en Flevoland GEEN NPI's hadden ingesteld en
      in Oost Brabant een strenge lockdown zoals in Spanje ( niks 'intelligent': iedereen in zijn kot! )
      dan had Patrick het bewijs in handen gehad dat een lockdown nu juist ziek makend was.
      Zweden = Groningen.

      Savalle gaat voorbij aan de besmettingsgraad die er was in februari.

      Al die 'Profeten' die NU pas zeggen wat we hadden moeten doen: ik lach ze uit.
      Ik schreef op 18 februari al wat zij nu opschrijven.
      18 februari, niet pas 4 maanden later !

      Verwijderen
    2. "Ik schreef op 18 februari al wat zij nu opschrijven."

      Jij gaat hier niet de "corona expert" uit lopen hangen. Daarvan hebben wij er al genoeg in de gevestigde orde lopen.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. @ Jan

      Laten we gewoon even bij de cijfers blijven waar Patrick Savalle naar linkt. Die zijn afkomstig van het officiele Zweedse bureau voor de statistiek, het Zweedse CBS. Die cijfers laten zien dat de sterfte per 100.000 inwoners in de maanden met januari t/m mei van dit jaar niet afwijken van wat de afgelopen jaren gebruikelijk was. Dat is op z'n minst opmerkelijk en zou reden moetenn zijn om uitspraken over de veronderstelde effectiviteit van (semi-)lockdowns met minder stelligheid te doen. Patrick Savalle is overigens geen profeet die nu opeens het licht ziet of iets anders beweert dan een paar maanden geleden.

      Verwijderen
    5. @ Joop.
      Ik ben geen expert. Ik ben al heel tevreden met het feit dat ik in een heel vroeg stadium vele zaken goed voorspeld heb.
      O.a. dat we met quarantaine en isolatie in de knoei komen, en dus 'mobiele quarantaine' moeten doen: zorgen dat het leven door gaat, maar dat je elkaar niet besmet.
      Ik hoorde vandaag dat dit ion Japan zo ook is uitgevoerd.( Vincent Everts vlog > Van Blokland.

      ===
      Sofia, zoals eerder aangegeven: Er is erg veel info over de verschillende strains. Ik herinner me dat Japanse en Taiwanese wetenschappers zeiden dat de eerste Corona strains uit de VS kwamen: omdat daar àllle strains aanwezig zijn.

      Verwijderen
    6. @ Dawg.
      Wanneer er weinig besmetting binnen komt, en de bevolking van nature 'afstandelijk is' en als ze door hun sauna's een stevig natuurlijke afweer hebben, dan kan zo'n volk met weinig Corona doden uit de bus komen.
      NB: We horen dat er de facto weinig verschil was tussen Nederland en Zweden: openbaar vervoer was leeg. Mensen werkten thuis.
      NB: De immigranten die veel minde r'op afstand' van elkaar zijn, werden veel vaker getroffen door het virus, óók in Zweden.

      Het verhaal van Savalle wil bewijzen dat de lockdown niet nodig was en geen effect had. Dat verhaal klopt niet.

      Verwijderen
    7. @ Jan

      Maar die Zweedse statistieken laten dus geen lage oversterfte zien, maar helemaal GEEN oversterfte over de periode jan t/m mei van dit jaar. Klopt er iets niet aan die statistieken? Of is die coronasterfte in Zweeden vooral een kwestie van een flink aantal (hoog)bejaarden die een paar weken of hooguit een een paar maanden eerder overleden dan zonder corona het geval zou zijn geweest? Zoals bijvoorbeeld die Zweedse wetenschapper Gisecke impliceerde in dat interview met Uk Column.

      https://www.ukcolumn.org/article/retired-chief-eu-epidemiologist-how-long-can-you-keep-lockdown-democracy

      Verwijderen
    8. Beste Dawg,

      uit het blote hoofd: de grafiek met de blauwe staven ;laat zien dat er in de laatste 6 jaar ongeveer 390 mensen per maand sterven in Zwedden. Per 100.000 mensen.

      In de afgelopen maanden is dat iets van 430 mensen. \
      Dat zijn 40 mensen verschil.
      Ik weet niet of het statistisch significant is, maar te zeggen dat er GEEN oversterfte is, dat lijkt me onjuist.

      En let we: dan spreek je over eenland dat we met Groningen/Friesland/Drente kunnen vergelijken: daar was bij ons ook nauwelijks iets aan de hand.
      Maar de meest logische redenering was destijds natuurlijk: 'Als het in de Peel begonnen is, zal het straks ook Groningen bereiken.'

      Stel dat jij verantwoordelijk was voor Groningen, en je zag wat er in de Peel gebeurde, zou je dan durven beweren: 'Dat komt hier niet hoor ! "

      ( Dat had het RIVM al een keer beweerd: begin februari. "Komt hier niet"
      Nou, dat nooit meer natuurlijk ! )

      Maar als Groningen een eigen land zou zijn, dan zou je het wèl durven. En zo durfde Zweden het ook te doen.

      Verwijderen
    9. @ Jan

      De grafiek laat de gemiddelde sterfte over de maanden jan t/m mei zien van de afgelopen 31 jaar, van 1990 t/m 2020. In die 31 jaar ligt dit gemiddelde 29 keer boven en slechts twee keer (nl. in 2014 en 2019) onder de 400. In 21 jaar komt het sterftecijfer ook hoger uit dan in 2020. Wat doe jij? Je kijkt allen naar de laatste 6 jaar (met daarin dus het jaar 2019 waarin de laagste gemiddeld sterfte van 380 per maand werd gemeten). Da's niet zo'n fraaie voorstelling van zaken.

      Verwijderen
  3. Off Topic.
    Prachtig verhaal van Stephen King over het begin van zijn carriere: scherp
    https://youtu.be/f_Bh-yNpUpI?t=577

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk teletekstbericht op TVGelderland:

    Bananen bij rechtbank in Arnhem

    Arnhem - Actievoerders die de coronaregels beu zijn, zijn zondag met bananen naar het Paleis van Justitie in Arnhem getogen. Na het verbod om te demonstreren op het Malieveld in Den Haag, riep actiegroep Viruswaanzin daartoe op.

    Ook in Rotterdam en Den Haag beplakten actievoerders ramen van rechtbankgebouwen met bananen en legden ze trossen voor de ingang neer.

    In Arnhem leggen mensen de bananen bij het kunstwerk voor de rechtbank. Actiegroep Viruswaanzin stelt dat Nederland een bananenrepubliek is geworden.

    Straks ook maar alle gemeentehuizen volstorten? Maken ook deel uit van die bananenrepubliek.
    Goede actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gates maakt het nog eens duidelijk:
    geen normaal leven meer zonder vaccin
    Diegene die nu nog denken dat hellgates het goed voorheeft met de mensen moesten ze in de dichts bijzijnde inrichting opsluiten en vol spuiten met de spuitjes van hellgates.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. At your service !

      Gates heeft gelijk: In de landen waar de Corona direct goed is aangepakt zijn vrijwel geen doden.
      Taiwan: 8 doden. Vietnam : 0 doden
      In die landen heeft men het al maanden onder controle, maar hun tests blijven intensief. Je kan die landen niet zomaar binnen vliegen.
      Gates heeft volkomen gelijk dus.

      Dat hij zegt dat 'het gewone leven' pas kan terugkeren als we ons laten vaccineren, moet je ook op die manier begrijpen. In Amerika keert 'het gewone leven' nu terug, maar er sterven elke dag wel volop mensen aan het virus. Is dat gewoon? OK. Dan zijn de vaccins niet nodig.
      Wil je vliegen en reizen zonder dat je kans hebt te sterven, en vind je dàt gewoon: dan zal je een vaccin moeten nemen.

      Ik wacht trouwens nog steeds op de bewijzen voor het feit dat Gates bewust mensen doodt. Zo lang ik die bewijzen niet aangeleverd krijg, ga ik er van uit dat de Gates-haters verre nazaten zijn van de mensen die 100.000 oude vrouwen op de brandstapels hebben verbrand. Die wisten het ook héél zeker, omdat iedereen om hen heen het héél zeker wist dat die vrouwen op bezemstelen vlogen.

      Verwijderen
    2. Geen reactie nodig voor deze redder der mensheid en dienaar van hellgate
      At YOUR service, nazaat van de conquistadores.

      Verwijderen
    3. Matt 21.56: mond vol tanden. Geen tegen argument.
      Wat de Spaanse veroveraars van Zuid Amerika in de 16e eeuw met mij te maken hebben zie ik zo gauw niet. Iemand een idee?

      Verwijderen
    4. "Iemand een idee?"

      Je zou bepaalde video's of artikelen bewust niet willen bekijken!!!

      Verwijderen
    5. oligarch28 juni 2020 om 22:27
      JV is ook een eugenist.
      ==========

      Wat doet een 'eugenist' ? ( Geen nederlands woord)

      Vermoedelijk dit: Hij bevordert de eugenetica:
      The study or practice of attempting to improve the human gene pool by encouraging the reproduction of people considered to have desirable traits and discouraging or preventing the reproduction of people considered to have undesirable traits.

      Dat is een lange en noodzakelijke discussie die je best mag voeren. Als iemand met een erfelijke ziekte besluit of hij wel of niet kinderen neemt, heeft hij voor zichzelf die afweging gemaakt. Kan niemand iets over zeggen.

      Als je verliefd wordt op een joods meisje en haar familie vind jou als goy niet goed genoeg, dan hebben ze ook die afweging gemaakt. Daar mag je niet eens over spreken, dat weet U.

      Maar als àlle demografische signalen op rood staan voor onze kinderen en kleinkinderen, en uit domheid of onwetendheid ga je er niet over spreken (het zou je 'Ooo zo fraaie zelfbeeld' van halve heilige wel eens een deukje kunnen bezorgen ! Keep out! Niet doen! Snel verder !) dan ben je natuurlijk de gesel van je eigen nageslacht. Een door en door laf figuur. Een verachtelijk mens. ( Ik druk me mild uit.)

      Toevallig heb ik vandaag alle video's van Taco Dankers op mijn blog gezet. Besteed er een paar uurtjes aan. De kwestie is 100 maal belangrijker dan dat hele Corona verhaal, dat we wellicht over een jaar alweer vergeten zijn.

      https://xevolutie.blogspot.com/2020/06/1052-het-is-de-demografie-gekkie-taco.html

      Verwijderen
    6. 'Raadsel-Jopie' hou je er nou eens buiten. Als je je niet helder kan uitdrukken, dan zwijgen aub.

      Verwijderen
    7. En als je lid bent van een "Death Panel" dan ben je geen eugenisist?

      Verwijderen
    8. @Verheul,

      Laat ik het eens omdraaien, hoe dom ben jij als ik denk dat jij bent?

      Verwijderen
    9. @ 'Raadsel-Jopie':
      Triage en 'death panel' zijn de vervelende kanten van de realiteit van het mensen helpen.
      In Afrika bestaat die vervelende realiteit gelukkig niet: daar gaat iedereen gewoon dood. Lekker eerlijk.

      Wij doen ons best om zo veel mogelijk mensen te helpen.
      Maar het blijft mensen werk: er zijn slechte leraren, slechte boeren, slechte journalisten en ook slechte artsen.
      Dus daar zit al een stuk oneerlijkheid.

      Maar soms is het geld gewoon op. Of de middelen niet toerijkend.
      Dan kun je een deel van de patienten NIET helpen.

      Een team moet bepalen wie wordt gered en wie niet.
      Elk land heeft zijn eigen criteria.
      In Nederland kiest men voor 'zo veel mogelijk goede levensjaren redden'.
      In Italië selecteerde men op moment van binnenkomst, meen ik.
      Wie al was overleden voor er een IOC vrij was, had pech.
      In China geeft men de voorrang juist aan ouderen, meen ik.
      In Rusland heb je meer kans op een IC als de kans op succes groter is.
      ( Ik heb er ooit iets over gelezen. Kan dat ik landen met elkaar verwisseld heb.)

      Uiteraard heeft dit alles niks met Eugenetica te maken.

      Het is ook geen laakbare bezigheid, werken in zo'n death panel.

      Maar ga dat maar eens aan 'Raadsel-Jopie' uitleggen.
      Jopie die hier al jaren rond loopt en van wie je toch steeds weer verbaasd bent hoe weinig hij al die tijd heeft bijgeleerd.

      Verwijderen
    10. @Verheul heeft er dus niets van begrepen, daarom ontwijkt hij bepaalde video's en artikelen bewust. om zichzelf dom te houden.

      Verwijderen
    11. Boer verheul, wat heb ik met heksenverbrandingen te maken als tegenstander van jouw maatje hellgates?
      Jij maakt rare vergelijkkingen, kan ik ook hoor.
      Kom maar op met nog meer onzin, ik lach met jou.

      Verwijderen
    12. "wat heb ik met heksenverbrandingen te maken"

      jIJ ZET IEMAND OP DE BRANDSTAPEL ( bILL gATES) OP BASIS VAN GERUCHTEN.
      Dat dezen de heksen-verbranders ook.

      Ik heb het al zeker 5 keer uitgelegd.
      Maar was blijkbaar nodig: sommige leerlingen hebben nu eenmaal meer herhaling nodig.

      PS: Je had me beter een antwoord kunnen geven op mijn vraag: Wat heb ik met de conquistadores te maken?

      "Kom maar op met nog meer onzin, ik lach met jou."
      Dit noemen we: 'self-congratulation.'

      Verwijderen
    13. Ik reken jou tot het moordenaarsgilde omdat je openlijk criminelen steunt die over lijken gaan om hun spuitjes te verkopen. Dat is het laatste antwoord wat je van mij krijgt.
      Jij moet mij niets uitleggen, janssen want jij bent NIET mijn meester, ook al zou je dat willen in jouw tomeloze drang naar zelfverheerlijking, betweterigheid en eigenwaan.
      Wie denk jij wel dat je bent?
      Daarom doe ik de moeite niet om jouw stukjes te lezen, laat staan jouw blog te bezoeken.(1x 5jaar geleden, 2 minuten).
      Stop er dus mee om te trachten in discussie te treden met mij, want het is vergeefse moeite, want die zogenaamde wijsheden van jou zal ik nooit tot mij nemen al leg je het 100 keer uit met jouw betweterigheid. Je denkt dat je meer bent, maar dat is echt niet zo, jij DENKT dat je meer bent, maar meer dan een armzalig ziekelijk hoopje mens ben je niet. Argumenten? lees je eigen schrijfsels eens terug over de jaren.
      Ik leef veel fijner en vrijer dan jij, Janssen, en ik laat mij door niemand gek maken, zeker niet door jou en als je mij blijft aanvallen sla ik terug. Het pek en veren heb je trouwens al met glorie verdiend, dus we moeten eens afspreken.

      Verwijderen
    14. Matt schreef: "Diegene die nu nog denken dat hellgates het goed voorheeft met de mensen moesten ze in de dichts bijzijnde inrichting opsluiten en vol spuiten met de spuitjes van hellgates."

      Wie zou Matt hier bedoeld hebben?
      Ik denk dat hij over mij schreef.

      Matt opent de aanval. Ik beantwoord hem. Zo gaat dat.

      Verwijderen
    15. Jij bent helemaal vrij om je aangesproken te voelen als jij denkt in mijn ogen (en zeker in de jouwe) belangrijk te zijn. Integendeel.
      Ik heb geen namen genoemd. Alsof jij uniek bent.
      pfff.
      Misscien had ik het wel over jullie minister.

      Verwijderen


  6. NPO ((leer je 'vijand' kennen door hem te bespioneren) op het 20u journaal had het over een mijlpaal: wereldwijd 10 miljoen besmettingen, waarvan 0,5 doden. Dan krijgen we beelden van Brazilië waar ze een massagraf hebben ingericht waarop een paar kisten te zien waren en dan ook nog eens bekende artiesten die miljarden inzamelen om het vaccin te helpen ontwikkelen.
    Wat die artiesten hiervoor gevangen hebben zal natuurlijk niet aan de grote klok worden gehangen. Nog meer kassa dus voor hellgates dus straks als de rekeningen bij de ministeries op hun buro komen te liggen.
    En als al die doden geteld worden zoals in Amerika kun je echt niet spreken van een pandemie maar eerder, zoals ze in Zweden zeggen een forse griep, niet erger dan andere jaren.
    Lees ook eens deze
    Uitgebreide coronapandemie, strategieën en geldstromen
    Neem er je tijd voor, het is de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem aan dat je Dawg's post hier boven bedoelt.
      Ik heb er op gereageerd.

      Verwijderen
    2. "Hij" heeft er op gereageerd. En nu?

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. @ Sofia 23.58
      Ik citeer Dawg: "Je vergelijkt landen via cherry picking, maar er is geen bewijs dat die NPI's in Nederland ook maar een enkele dode hebben voorkomen."
      Taiwan en Vietnam zijn buurlanden van China. Ze hebben heel vroeg de grenzen gesloten. Ze doen al 6 maanden niks anders dan testen. Zieken worden geïsoleerd. Hun contacten opgespoord en in quarantaine gezet. Hun economie heeft nauwelijks geleden. Hun ouderen leven allemaal nog. ( op 8 mensen na in Taiwan).

      En nu ga jij me vertellen dat er geen bewijzen zijn dat de NPI's helpen?
      En je beweert dat ìk hopeloos ben omdat ik toch mijn mening behoud? [ "Ik ga geen moeite doen om met tabelletjes of grafieken, want morgen beweer je toch weer hetzelfde.]

      Al 2000 jaar geleden wist men: bij besmettelijke ziekten: houd de zieken gescheiden van de gezonden.
      Maar Dawg en Sofia en al die anderen zeggen: 'Nou, ik weet het niet hoor.... zou het wel helpen? JV moet eerst maar eens bewijzen leveren ! "

      'Bewijzen' bestaan niet. Niet in de wetenschap. Niet in de praktische wetenschap.
      1) anecdote
      2) correlatie.
      3) inferred causal relation: dus als je àltijd ziet dat A word gevolgd door B.
      4) Wetenschappelijk bewijs. ( Ontbreekt vrijwel altijd. Is niet te doen. meestal kun je geen double blind, randomized trial doen)

      Dat was de manier waarop Big Tobaccco nog 30 jaar door kon gaan met hun moorden: Gewoon steeds zeggen: Maar er is geen wetenschappelijk bewijs. ( geen double blind randommized trial)

      Zie: Robert H Lustig: Fat Chance. Fructose 2.0.
      https://youtu.be/ceFyF9px20Y?t=3641

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Sofia,
      er zijn heel veel verhalen over verschillende strains.
      Dus vele mutaties. En inderdaad, de D614G ( uit het hoofd) die in maart werd gemeld had ik niet apart onthouden. Martenson sprak er over alsof het iets nieuws was ( Ik beluister élke Martenson, maar doe ander werk intussen, maak geen aantekeningen etc.) maar bij her-luisteren bleek: het feit dat deze variant 7 maal gemakkelijker 'aanhaakt' dan de andere strains, dat heeft men nu ontdekt. En dat was dan de reden dat ie zo gevaarlijk was.
      ===
      Er is altijd een segment van de mensen die dit slechte nieuws niet wil zien. Roept hoax etc. En er zijn altijd wetenschappers die hun 10- minuten Fame willen pakken. Ik herinner me Israeli onderzoekers die in februari al 2 weken van een vaccin verwijderd waren.
      Dan is er nog een segment dat niet begrijpt wat logaritmisch doet. Dus de Kuip heeft na 14 minuten 1 cm water: motregentje! No problem! 5 minuten later zijn ze tot op de hoogste ring verzopen: logaritmisch! Heel veel mensen zullen het nooit begrijpen, en nog veel meer wìllen het absoluut niet begrijpen: ze blijven roepen: Motregentje ! Waar deden ze zo moeilijk over ? In 2018 had het veel meer geregend ! Stonden de straten blank!

      Ja, maar dat was een gewone regen, niet een verdubbeling elke minuut. Het feit dat we het nu konden beperken tot de eerste 10 minuten ( dus nergens ee3n druppel 3water te zien) wil niet zeggen dat we 35 minuten later niet allemaal verdronken hadden kunnen zijn, volgens de kennis die we in februari hadden.

      En als je mensen beoordeelt, doe je dat met de kennis van Februari. Niet die mensen veroordelen met de kennis van nu, en het stoppen van de regen dank zij die mensen in februari.

      Enfin, te veel om op te noemen.

      De twee Californische artsen snapeten er al helemaal niks van. Ben benieuwd of ze nù veel zieke patienten binnen krijgen.

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. En wat zeiden die artsen?
      Dat het een hoax was?
      Dat de ziekenhuizen leeg waren?
      Dat er lege doodskisten in de grond werden gezet?
      Dat er vele tienduizenden mensen in een complot mee deden om Bill Gates rijk te maken?

      Of zeiden ze: 'Maar bij òns valt het wel mee hoor ! "
      En wisten ze met bewijzen te komen dat het virus bij HUN nooit zou toeslaan?
      Hoe wisten ze dat?

      Wisten ze misschien ook al dat er helemaal geen beademings-apparatuur nodig was?

      Wisten ze toen al dat het probleem 'dik bloed' was?
      Wisten ze toen al dat je wel degelijk steroïden moest gebruiken?
      Wisten ze dat je in de eerste 10 dagen het virus moest bestrijden, en daarna de cytokine storm (met steroiden) ?

      Of hadden ze van dat alles ook totaal geen kennis?
      Met andere woorden: ze droegen GEEN verantwoordelijkheid en konden zich dus veroorloven om maar wat te roepen?

      En als dan later dank zij de lockdown de ziekte tot stand is gebracht ( en dank zij de Zon en de temparatuur etc) dan gaan roepen: we wisten het al lang hoor!

      Laat maar zien dat ze het wisten: dat er geen ventilators nodig waren etc etc.

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    10. {[Al 2000 jaar geleden wist men: bij besmettelijke ziekten: houd de zieken gescheiden van de gezonden.]

      Tja, dat meld ik al vanaf het begin, dat DAT het oorspronkelijke doel van quarantaine is. De lockdown heeft IEDEREEN 'opgesloten'}


      Vandaar dat die asymptomatisch besmetters werden bedacht; IEDEREEN was een mogelijke verspreider. In het interview op Weltscherz zegt de immunoloog Beda Stadler dat de asymptomatische verspreider een belachelijke constructie is.

      The tragic failure of science and the immunology behind Covid19. Prof. Beda Stadler and Ramon Bril

      https://www.youtube.com/watch?v=xBwTG6lDYDU&t=1098s

      Verwijderen
    11. Rond min.18 heeft Stadler het over de asymptomatische verspreider.

      Verwijderen

    12. Een quarantaine is het gebruik om schepen die in Venetië aan komen, 40 dagen voor de haven te laten wachten.
      Als er mensen op het schip ziek werden, werden die naar een eilandje met besmette mensen afgevoerd.
      Als niemand ziek werd, mocht het schip na 40 dagen de haven in.

      Zo bleef de stad Venetië vrij van zieken.
      ===

      Met het vliegverkeer zijn (in de wat dommere landen. Niet in Vietnam, Japan of Taiwan) zieke mensen de diverse landen in getrokken. Hebben daar op superspread events ( Oostenrijkse skiers) mensen uit alle windstreken besmet, en die hebben in hun steden en dorpen weer anderen besmet.

      Je weet dus niet meer wààr de zieken vandaan komen. Ze staan al achter je, bij wijze van spreken.

      Wat kun je dan doen?
      Dan kun je alle gezinnen van elkaar isoleren. In hun eigen huis.
      Als in een gezin niemand ziek wordt, mag dat gezin na de incubatie tijd ( pakweg 2 weken) weer 'op straat'.

      Als één lid van het gezin ziek wordt, gaat die naar een speciale opvang. e rest van het gezin blijft nòg eens 2 weken in quarantaine. Net zo lang tot niemand nog ziek wordt.

      Dus: je moet wel gezonde mensen in quarantaine zetten. Kan niet anders.

      Verwijderen
    13. Opmerkelijk:
      Martenson zegt al heel lang dat er a-symptomatische verspreiders zijn.
      Het is juist het RIVM dat tot op de dag van heden blijft beweren dat dit nauwelijks bestaat !

      180 graden in tegenspraak met wat Stadler beweert.

      Verwijderen
    14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  8. Weer een uitstekend interview op Cafe Weltschmerz:

    "Beda Stadler, former director of the immunology department of Bern university speaks out on the corona hysteria around the globe. Not much makes sense, especially because so many obviously false claims have been made from the beginning. The media is fuelling a fire that need not lead to panic. Scientists don’t dare open up in fear of losing career prospects. How could this have gone so much out of hand?"

    Beda Stadler is een ervaren wetenschapper die goed kan vertellen en daar ook goed toe wordt uitgenodigd door Ramon Brill van Weltscherz.
    Beda Stadler is met emeritaat zodat hij vrijuit kan spreken en dat blijkt ook een puntje.

    The tragic failure of science and the immunology behind Covid19. Prof. Beda Stadler and Ramon Bril (58 min.)

    https://www.youtube.com/watch?v=xBwTG6lDYDU

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben natuurlijk zwaar off topic, maar MH17 is hier altijd een belangrijk issue geweest en nog steeds even relevant als zes jaar geleden.

    Twee leestips van stukken geschreven door John Helmer die je als niet-jurist meerdere malen gelezen zou moet hebben om enigszins te kunnen bevatten welke kant het op gaat met de rechtszaak tegen de vier verdachten die door nederland worden aangeklaagd.

    How The Dutch Rigged The Outcome Of The MH17 Trial (On A Charge That Requires No Proof)

    https://www.zerohedge.com/geopolitical/how-dutch-rigged-outcome-mh17-trial-charge-requires-no-proof

    The face of dutch justice launches a thousands slips
    http://johnhelmer.net/the-face-of-dutch-justice-launches-a-thousand-slips/

    Hoop binnenkort op deze artikelen terug te komen wanneer ik ze beter heb kunnen bestuderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helmer gebruikt de uitdrukking 'case law'. De Nederlandse vertaling van deze term is jurisrudentie; de wijze waarop rechters de geschreven wetsteksten in voorkomende gevallen hebben toegepast.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Mijn vermoeden is dat deze opname bewust gelekt is om te voorkomen dat het OM van partijdigheid beschuldigt gaat worden aangezien er zoveel tegenbewijzen, valse en niet gehoorde getuigen, echte en namaak video's en radarbeelden en nog veel meer tegenstrijdigheden zodat de hele zaak op drijfzand berust en nooit tot een veroordeling kan leiden. Als er ook maar 1 iemand zit bij het OM die rechtvaardig wil zijn legt hij een dergelijke bom, want dat is het, tegen de kant van de aanklagers in het voordeel van de verdediging.
      Niemand had iets dergelijks verwacht, en per ongeluk lijkt me sterk, want dan zijn ze nog geen fractie van hun dik salaris waard. En nu MOETEN ze wel onderzoeken wat de rol van Oecraine is geweest en nu nog is.
      Straks komen ze natuurlijk met "bewijzen" dat Rusland de zaak gesaboteerd heeft als het vuur hun aan de schenen wordt gelegd. O.i.d.

      Verwijderen
  10. Mooie tijden die niet meer terug komen.

    https://www.youtube.com/watch?v=j1zBEWyBJb0

    https://en.wikipedia.org/wiki/Dona,_Dona

    Bijna 60 jaar later: https://www.youtube.com/watch?v=dQrsSvms8Kw

    BeantwoordenVerwijderen
  11. China gaat vaccineren!

    https://fortune.com/2020/06/29/china-coronavirus-vaccine-military/

    China heeft geen big pharma, vergelijkbaar met het gezwollen MIC wat F35 vliegende fyra's maakt. Ik kijk zelf de kat nog zeker een jaar uit de boom, maar vind het prachtig dat China Gates en de oplichters van Moderna, Gilead, Astra-Zeneca etc. de pas afsnijdt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een eerste impressie:

      Klinkt niet zo best:
      = bedrijf heet 'Cansino' en dat lijkt wel veel op casino. Gokje?
      = Alleen aan chinese soldaten. proefkonijnen?
      = Beleggers hebben het bedrijf niet echt hoger gewaardeerd.

      Klinkt goed:
      = Canada gebruikt het middel ook al op enkele burgers, als proef.
      = Is het dan tòch mogelijk om een vaccin te maken, ondanks het snel veranderende virus?
      = Het verhaal dat het allemaal een trick van Bill Gates is lijkt me hiermee een fabel geworden. Of zit China in één complot met Gates' bazen? Leg uit.

      Verwijderen
    2. Het een is niet met het ander te vergelijken, denk ik. Van wie een vaccin ook komt; ik blijf voorlopig vrijwel immuun met ivermectine.

      Ik weet niet of vaccins zullen werken op dit GMO virus. Wel weet ik dat een vaccin uit dezelfde koker als Gates/ Fauci / USrael Big Pharma voor geen nanometer vertrouw!

      Verder wacht ik de loop van het gezondheidsprocesvan die soldaten een jaar of 2 af.

      Ga verder svp niet naief generaliseren! Ik gaf het voorbeeld van de F35: Big Pharma staat er net zo voor! Landjes als Cuba, Madagascar, Bangladesh hebben de afgelopen paar maanden 10 x meer vorderingen gemaakt. En dan zou China niet nog een beetje meer kunnen doen???

      Verwijderen
  12. Oude man met bloemen.
    Even later word hij weg gesleept.

    Gruwelijke politie hebben we toch !

    Wij hebben natuurlijk veel liever géén politie, of in elk geval een politie waar helemaal niemand zich iets van aan trekt.
    Zo'n politie moet je gewoon ontslaan: daar heb je niks aan.
    Geef gewoon àlle mensen 100% vrijheid! Heerlijk!
    De macht aan de criminelen!
    Dààr moeten we heen !


    'Ja, maar zo'n oude man met bloemen en vreedzame bedoelingen ? "

    Ik geef je op een briefje dat hij weigerde om naar het bevel va de agenten te luisteren.
    En wat moet een agent dan doen?
    Zij meerdere erkennen in de Wil van het volk?
    Dan kan ie beter gelijk naar huis gaan. Dan heeft ie geen enkele functie meer.
    De agent is dus gedwongen om gehoorzaamheid te eisen va de oude man met de bloemen.
    Maar die heeft maar weinig hersentjes, en begrijpt het niet: "Als ik geen kwaad in de zin heb, dan mag ik toch doen wat IK wil ! Mijn recht ! "
    De man begrijpt er niks van en wordt weg gesleept.
    En al die helden die er ook niks van begrijpen zijn 'ontzet!".

    De massamens in actie.
    Wel jammer dat ze ook mìjn wereld kapot maken.
    Dat ik straks ook geen agent meer heb die mij beschermen zal tegen de criminelen. Ìk heb dat niet verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Jan

      Maak je geen zorgen Jan, binnenkort waakt een hele politiestaat over je veiligheid.

      Verwijderen
    2. @ Dawg.

      Ik heb geen idee. En jij ook niet.

      Dat er een politie-staat aan komt zou best kunnen. Ik weet het niet.

      Maar wat ik wel weet is wat ik hierboven beschrijf: Wij Nederlanders denken dat we niet naar de politie of naar de regering hoeven te luisteren, omdat we zeker zijn dat we edele motieven hebben en dat de Staat slechte motieven heeft.

      Een staat kan dat wel eventjes accepeteren ( 'we grijpen maar niet in, want dan wordt het een janboel'), maar als de Staat drie keer niet in greep, dan trekt niemand zich nog wat van haar aan.

      Dus om effectief te blijven mòet de politie deze overjarige Hippie wel dwingen om te luisteren.

      Dat aspect, daar wilde ik even aandacht voor vragen.
      Verplaats je altijd in de schoenen van jouw opponent, en oordeel dan pas.

      Verwijderen
    3. @ Jan

      [Dus om effectief te blijven mòet de politie deze overjarige Hippie wel dwingen om te luisteren.

      Dat aspect, daar wilde ik even aandacht voor vragen.
      Verplaats je altijd in de schoenen van jouw opponent, en oordeel dan pas.]

      Nee, dat zeg jje niet en dat is niet je bedoeling. Je ridiculiseert de betogers.

      Want wat zeg je:

      "Wij hebben natuurlijk veel liever géén politie, of in elk geval een politie waar helemaal niemand zich iets van aan trekt.
      Zo'n politie moet je gewoon ontslaan: daar heb je niks aan.
      Geef gewoon àlle mensen 100% vrijheid! Heerlijk!
      De macht aan de criminelen!
      Dààr moeten we heen"
      Gruwelijke politie hebben we toch !"

      Maar is dat werkelijk wat de boodschap is van demonstranten, waaronder bejaarden die het meest te vrezen hebben van een anarchie waarin harde criminelen het voor het zeggen hebben?

      Dacht het niet. Wat ik zie is een land waarin steeds meer mensen het vertrouwen verliezen in de politiek, de overheid, de staat, het centrale gezag of hoe je de zittende macht ook wil noemen. En hoe softer de demonstanten des te intimiderender de politie optreedt. Dat begint een beetje op te vallen.

      Verwijderen
    4. Beste Dawg.

      [tussen haakjes: dank voor deze discussie. Goed werk]

      Ik zeg het àllebei:

      1) De politie kan niet anders, want als ze toelaat dat mensen gewoon niet naar haar luisteren, dan kan zew beter ophouden.

      2) De mensen zijn 'Hollanders'. ( Vraag aan een Belg wat dat is.)
      Ze zijn volledig zeker dat ze mogen doen wat ze zelf willen, omdat ze volledig zeker zijn dat ze 'aan de goede kant van de geschiedenis staan.'
      Dus luisteren ze echt niet naar de politie. En als die dan ingrijpt , zien ze dat als bewijs dat ze gelijk hebben, en dat hun opstandigheid héél hard nodig is.

      ( De verdere uitleg van Dawg bevestigt dit )

      Dawg, je vergeet het 'Sociale Conract': WIJ allen samen hebben besloten: we geven onze autarkie op, en geven de macht aan een door ons gekozen groep, Die heeft ook als enige het recht op geweld te gebruiken.

      Zo hebben we het zelf geregeld.

      ==============
      Maar nu zeg jij: " de lieden die van ons de macht kregen, keren die tegen ons. Zo hoort het niet. "

      Ja, daar ben ik het wel mee eens.

      Maar je kiest een discussie uit die ruimte laat voor twijfel.

      Ik ik denk dat de aanpak van de Corona als volgt was: eerste maand : te laat, te passief.
      2e maand: pittig, maar noodzakelijk intussen.
      3e en 4e en 5e maand: niet intelligent. Veel te verstokt.

      Wat ik niet zie is dat dit bewuste keuzes waren. Dat het expres fout is gedaan om de politiestaat te beginnen. Er zijn door deze aanpak juist heel veel meer mensen bij gekomen die zeggen: Nu zie ik het ook. Onze regering bestaat uit verstijfde dwingelanden.' { Let wel: Willem Engel en Maurice de Hond staan NU op de voorpagina van alle kranten ! Dat is niet wat Rutte wilde ! ]

      Ik denk echt dat het domheid is van de regering.
      Maar ik snap dat de politie deze oude Hippie weg sleept.

      Verwijderen
    5. Iedereen weet dat met name bij de VVD-, de CDA- , maar ook de PvdA- aanhang veel 'law and order'- telegraaf-, trouw, etc.- fatsoensrakkers zitten die precies weten wat goed en slecht is.

      Die typen zijn oververtegenwoordigd in uniform en lager bestuur. Er is geen complot voor nodig om in te zien dat deze onderknuppels altijd neigen naar meer controle (en gezien hun ingeboren gehoorzaamheid op dit vlak uiterst manipuleerbaar zijn!).

      Verwijderen
    6. Ik denk niet aan domheid. Omdat deze kabinetsbeslissing past is en een reeks van gebeurtenissen waarbij zaken met list en bedrog worden doorgedrukt. Een regering voor wie mondkapjes en beschermende kleding te ingewikkeld zijn, maar er wel als de kippen bij is om een covipasje te regelen, die wil iets.

      Verwijderen
  13. JE DIGITALE VACCINATIEPASPOORT KOMT ER AAN

    Mass-Tracking COVI-PASS Immunity Passports To Be Rolled Out In 15 Countries

    A British cybersecurity company, in partnership with several tech firms, is rolling out the COVI-PASS in 15 countries across the world; a “digital health passport” that will contain your COVID-19 test history and other “relevant health information.” According to the company website, the passport’s objective is “to safely return to work” and resume “social interactions” by providing authorities with “up-to-date and authenticated health information.”
    ........
    More practically, VST now has a direct partnership with the UK government and has secured contracts to deploy its technology in 15 countries, including Italy, Portugal, France, India, the US, Canada, Sweden, Spain, South Africa, Mexico, United Arab Emirates and the Netherlands.

    meer lezen op:

    https://www.zerohedge.com/political/mass-tracking-covi-pass-immunity-passports-be-rolled-out-15-countries

    Op zoek naar bevestiging van dit bericht onder de talloze hits die ik daarbij vond ook eentje van 10 juni jl op 'Veren Of Lood'

    Corona-paspoort – komt de Covipass ook in Nederland? (Ja dus, Dawg)

    citaat:

    "Om toegang te krijgen tot een locatie, toont de gebruiker Covipass om zijn gezondheidsstatus te verifiëren. In tegenstelling tot QR-codes die van dichtbij moeten worden gescand, beweert CPE dat Covipass vanaf enkele meters afstand kan worden gescand. VST Enterprises, waarvan de VCode wordt gebruikt, stelt dat een VCode kan worden gescand vanaf meer dan 100 meter, in hoeken van 170 graden, op en van bewegende objecten en op elk multimedia- of televisiescherm. Zo kunnen mensen worden gescand terwijl ze een locatie naderen en veilig kunnen worden goedgekeurd/afgewezen. Het moet ook de toegang versnellen tot locaties waar grote aantallen mensen samenkomen.
    .....
    Het probleem met andere gezondheidspaspoorten is momenteel dat niet alleen de invoer van informatie vrijwillig is, maar dat de gebruikte technologie (in de meeste gevallen een QR-code of streepjescode) niet kan worden gebruikt buiten de veilige afstandszone. Gegevens en gevoelige informatie die zijn gescand of opgeslagen in een QR-code en streepjescode kunnen worden gehackt.

    De VCode zou codering van militaire kwaliteit garanderen met meer dan 2 triljoen (2.000.000.000.000.000.000) verschillende code-variaties. (Dus wat zou er allemaal meer ingescand, opgeslagen en uitgelezen kunnen worden meeliftend op covipasje?, Dawg)

    meer lezen op:

    http://verenoflood.nu/corona-paspoort-komt-de-covipass-ook-in-nederland/

    Ben benieuwd hoeveel mensen zzich vrijwillig zullen laten omhelzen door Big Brother met dit perfect trackingdivice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meanwhile:

      https://twitter.com/itsWillyFerrell/status/1276558402542546947

      Verwijderen
    2. DUs ja, ik begrijp wel waar Remkes mee bezig is: "strategy of tension'. Meehelpen aan het handhaven van de permanente crisissfeer die het glijmiddel moet zijn voor die fijne Covidpass.

      Verwijderen
  14. Uit een test van de Universiteit van Barcelona blijkt het SARS-Cov-2 al op 12 maart 2019 te zijn ontdekt. De studie, die op 13 juni werd gepresenteerd, is door de meanstream media onopgemerkt gebleven.

    Spanischer Paukenschlag: Forscher weisen Covid-19 in Proben vom Frühjahr 2019 nach

    https://deutsch.rt.com/europa/103969-spanischer-paukenschlag-forscher-weisen-covid/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dr Campbell heeft er gisteren ook een video aan gewijd.

      Ik zou er niet te veel mee bezig zijn. We hebben al vele tientallen berichten gehoord die dit soort zaken beweren.
      Na een tijdje zijn ze allemaal weer vergeten.

      Verwijderen
    2. Yep, en het was nog peer reviewed ook.

      Virus in Barcelona, March 2019

      https://www.youtube.com/watch?v=7LCRBqmQxv0

      Verwijderen
    3. Om hoeveel gevallen ging het? Dat ene geval kan ook gaan om een false positive. Hoe goed zijn de testen?

      Maar het kan makkelijk. Fauci en de bende zijn al sinds 2014 bezig met het ontwikkelen van biowapens in Wuhan.
      https://www.newsweek.com/dr-fauci-backed-controversial-wuhan-lab-millions-us-dollars-risky-coronavirus-research-1500741

      A second phase of the project, beginning that year, included additional surveillance work but also gain-of-function research for the purpose of understanding how bat coronaviruses could mutate to attack humans. The project was run by EcoHealth Alliance, a non-profit research group, under the direction of President Peter Daszak, an expert on disease ecology. NIH canceled the project just this past Friday, April 24th, Politico reported. Daszak did not immediately respond to Newsweek requests for comment.

      The project proposal states: "We will use S protein sequence data, infectious clone technology, in vitro and in vivo infection experiments and analysis of receptor binding to test the hypothesis that % divergence thresholds in S protein sequences predict spillover potential."

      In layman's terms, "spillover potential" refers to the ability of a virus to jump from animals to humans, which requires that the virus be able to attach to receptors in the cells of humans. SARS-CoV-2, for instance, is adept at binding to the ACE2 receptor in human lungs and other organs.

      According to Richard Ebright, an infectious disease expert at Rutgers University, the project description refers to experiments that would enhance the ability of bat coronavirus to infect human cells and laboratory animals using techniques of genetic engineering. In the wake of the pandemic, that is a noteworthy detail.

      Verwijderen
    4. Joop heeft weer slordig gelezen: het is nog NIET peer reviewed.

      Het is wel een opmerkelijk onderzoek. Verkeerd erover berichten slaat echter negatief terug, met name op degene die het onjuist bericht.

      Verwijderen
    5. @Rootman praat weer voor zijn beurt. Het is Dr. Campbell die zeht dat de studie peer reviewd is, niet ik.

      Niet huilie huilie doen voordat je wordt geslagen, @Rootman.

      Verwijderen
  15. Alex Jones over het corona virus
    SCIENTISTS: "COVID 19 IS SINISTER" / "CREATES ZOMBIE CELLS"
    https://banned.video/watch?id=5ef9328c672706002f33cdb1


    Zoveel Rapporten zijn geschreven dat dit virus uit een lab komt.

    De staatszender weet te vertellen dat vooraanstaande virologen (ik neem aan Ab dr whiskey fles Osterhaus) denken dat het virus niet uit een lab komt
    https://nos.nl/liveblog/2338879-corendon-stopt-met-coronatest-na-turkijereis.html

    Rockefeller puppet Tedros houdt de wereld gevangen. "het ergste moet nog komen"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ep1 - THE WORLD HAS GONE FCKNG CRAZY! 1.5m Society and Quarantined Books. Pillow Talk with Svetlana.
    https://www.youtube.com/watch?v=hGzEgzr1k5U&pp=wgIECgIIAQ%3D%3D

    https://www.youtube.com/watch?v=SOCpXwmO8Hk
    Freedom Bitch

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We gaan weer in lockdown.

    Coronacrisis: maandag 29 juni

    LIVE | Engelse stad met 350.000 inwoners terug in lockdown: scholen en winkels dicht
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/170301637/live-engelse-stad-met-350-000-inwoners-terug-in-lockdown-scholen-en-winkels-dicht

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ondernemers hebben Coronastress. Hoeveel gaan weer op Rutte stemmen?
    https://www.telegraaf.nl/financieel/2078923205/coronastress-krijgt-vat-op-ondernemers

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Islamieten en links radicalen (BLM) vinden elkaar in het slopen van de westerse/christelijke cultuur.
    https://europe.infowars.com/french-journalist-marxist-islamist-coalition-waging-war-on-western-civilization/

    De rellen die ik in 2015/2016 heb voorspeld zijn er al en zullen veel erger worden

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vrij essentiele discussie tussen Dawg en JV over de politie en haar harde optreden:
    hier boven in deze draad: link:

    https://blikopnosjournaal.blogspot.com/2020/06/den-haag-vandaag-waar-is-remkes-mee.html?showComment=1593468329815#c7885416195366661836

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Soms lees je op 1 dag twee berichten die je dan in een flits met elkaar linkt.

    Ik las dat er een gigantisch pedofielen netwerk wordt blootgelegd in Duitsland. ( 30.000 mensen betrokken ! )

    En ik las een artikel van Ron Unz over 'pizzagate'.
    Zijn stelling:
    'Als je niet wat skeletten in de kast hebt liggen, ben je niet chanteerbaar, en zul je nooit hoge positie bereiken in de politiek. 'Ze' moeten een handvat hebben waarmee ze je kunnen dwingen tot wat zij willen.

    Intrigerende gedachte, nietwaar?
    Hoe zat het ook alweer met Rutte?

    [ Ik ben geen Rutte hater, en ik denk dat de man gewoon a-sexueel is, verder niks. Maar het kàn ook anders in elkaar zitten. ]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 30.000 mensen in de BRD is nog niets, vergeleken, wat zich in de USA afspeelt.
      Bijna 600.000 zaken, die nu gaan worden afgewikkeld

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Ik ben bang van wel, gezien het web-adres. Is daar dan iets mis mee?

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Dat onderzoek komt uit Duitsland
      https://www.worldunity.me/duitsland-onderzoekt-30-000-verdachten-in-pedofielen-onderzoek/

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  22. De anti Poetin/rusland kaart wordt weer gespeeld

    ‘This Whole Thing is Garbage’: Afghan War Vet Dismisses Shaky ‘Russian Bounties’ Claims
    https://sputniknews.com/analysis/202006291079752567-this-whole-thing-is-garbage-afghan-war-vet-dismisses-shaky-russian-bounties-claims/


    Ik weet wel dat de Deepstate bounties gaf aan de Mujahedeen om de russen uit Afghanistan te verdrijven.
    https://www.youtube.com/watch?v=A9RCFZnWGE0

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ERGENS WEL EN ERGENS NIET'
    Zomaar ineens nuance bij Akwasi, de Damsprekert en nazaat van een zwarte Ghanese slavenhandelaar, bij de BLM manifestatie van een paar weken.

    Lees dit onthullende, maar niet helemaal onverwachte, draadje en vraag jezelf af waarom en door wie dit soort figuren een podium krijgt.

    https://twitter.com/mattijzz/status/1277447505148555269

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tegen de tijd dat het corona vaccin op de markt komt is het al hopeloos verouderd want het volgende virus is al in aantocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hebben ze al een makkelijkere naam bedacht voor deze nieuwe psy op?
    Hoe makkelijker de naam hoe beter ook de angst psy op er ingebeukt kan worden met propaganda.
    En het is ook weer “voeding” voor allesweter JV.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fietshelm willen ze gaan verplichten voor electrische fietsen.
    Beter zou zijn ook maar gelijk een motorpak erbij aantrekken.
    Dit soort domme regeltjes worden volgens mij bedacht door mensen wat niks te doen hebben overdag en uit hun neus zitten te peuteren.
    Een fiets met electrische trapondersteuning gaat niet harder dan 30 km/h.
    En wat als iemand zonder trapondersteuning met wind in zijn rug harder dan 30 km/h fietst?
    Dan is helm niet verplicht want het is geen electrische fiets.
    Wat geeft het gekke mensen in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allesweter JV geeft antwoord.

      Elektrische fietsen worden vaak door ouderen gekocht, en het schijnt nogal verraderlijk te zijn , zeker in het begin. Zeker in de bochten, als de fiets ineens harder gaat rijden...
      Er wordt vaak mee gevallen.

      Een amateur wielrenner op racefiets rijdt harder, maar heeft niet dat verraderlijke gedrag van de fiets, en uiteraard kunnen die mensen veel beter sturen en veel beter vallen dan de oudjes. Toch hebben die wielrenners vaak ( altijd) een helm op, ook als ze trainen.

      Als je de wereld niet begrijpt ("Ik weet alles al, dus waarom zou ik goed kijken, waarom zou ik er over na denken ?" "Wij van 'Dunning-Kruger' weten wel dat al die anderen gek zijn !"

      Verwijderen
    2. De Ossendrechtse dorpsgek is ook weer in de lucht. Kijk daar gaat hij met fietshelm en muilkorfje op.
      Omdat hij zich door geleerden van de weet niks kunde altijd laat adviseren. LOL

      Verwijderen
  27. http://ronpaulinstitute.org/archives/featured-articles/2020/june/29/the-media-is-lying-about-the-second-wave/

    For months, the Washington Post and the rest of the mainstream media kept a morbid Covid-19 “death count” on their front pages and at the top of their news broadcasts. The coronavirus outbreak was all about the number of dead. The narrative was intended to boost governors like Cuomo in New York and Whitmer in Michigan, who turned their states authoritarian under the false notion that destroying people’s jobs, freedom, and lives would somehow keep a virus from doing what viruses always do: spread through a population until eventually losing strength and dying out.

    The “death count” was always the headline.

    But then all of a sudden early in June the mainstream media did a George Orwell and lectured us that it is all about “cases” and has always been all about “cases.” Death, and especially infection fatality rate, were irrelevant. Why? Because from the peak in April, deaths had decreased by 90 percent and were continuing to crash. That was not terrifying enough so the media pretended this good news did not exist.

    With massive increases in testing, the “case” numbers climbed. This is not rocket science: the more people you test the more “cases” you discover.

    Unfortunately our mainstream media is only interested in pushing the “party line.” So the good news that millions more have been exposed while the fatality rate continues to decline - meaning the virus is getting weaker - is buried under hysterical false reporting of “new cases.”

    Unfortunately many governors, including our own here in Texas, are incapable of resisting the endless lies of the mainstream media. They are putting Americans again through the nightmare of forced business closures, mandated face masks, and restrictions of Constitutional liberties based on false propaganda.

    In Texas the “second wave” propaganda has gotten so bad that the leaders of the four major hospitals in Houston took the extraordinary step late last week of holding a joint press conference to clarify that the scare stories of Houston hospitals being overwhelmed with Covid cases are simply untrue. Dr. Marc Boom of Houston Methodist said the reporting on hospital capacity is misleading. He said, “quite frankly, we’re concerned that there is a level of alarm in the community that is unwarranted right now.”

    In fact, there has been much reporting that the “spike” in Texas cases is not due to a resurgence of the virus but to hospital practices of Covid-testing every patient coming in for any procedure at all. If it’s a positive, well that counts as a “Covid hospitalization.” Why would hospitals be so dishonest in their diagnoses? Billions of appropriated Federal dollars are being funneled to facilities based on the number of “Covid cases” they can produce. As I’ve always said, if you subsidize something you get more of it. And that’s why we are getting more Covid cases.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zag onder een van de YT m.b.t. de rechtszaak tegen de staat een opmerking van een commenter, dat op de vraag, hoeveel echte Covid-19 doden zijn gevallen de man van het rivm antwoordde: 70
    Hierbij de volledige rechtszaak
    Ik ga die straks kijken, wanneer die uitspraak was en eventueel melden op welke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen