zondag 28 juni 2020

Den Haag Vandaag; Waar is Remkes mee bezig?

Den Haag Vandaag.

Waar is Remkes mee bezig?

Waar blijft de verontwaardiging bij Politiek en Media?

Nee, helemaal geen verontwaardiging. Het oud NSB-Blatt en andere systeemmedia, vinden de politie-repressie helemaal Toppie. Willem Engel en Viruswaanzin onderhouden een warme band met de politie.

Kijk via twitter op tientallen ontluisterende live-streams, of de filmpjes.
Als stoepkrijt en bloemen als staatsondermijnend en staatsgevaarlijk worden beschouwd, dan... (vul zelf maar in). De doorgesnoven spijkerbroeken regime-milities van Rutte waren er natuurlijk ook weer.

83 opmerkingen:

  1. Ook benieuwd wanneer volgens het (wereldwijde) script Jaap van Dissel (weg)gepromoveerd wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Off Topic.
    Prachtig verhaal van Stephen King over het begin van zijn carriere: scherp
    https://youtu.be/f_Bh-yNpUpI?t=577

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk teletekstbericht op TVGelderland:

    Bananen bij rechtbank in Arnhem

    Arnhem - Actievoerders die de coronaregels beu zijn, zijn zondag met bananen naar het Paleis van Justitie in Arnhem getogen. Na het verbod om te demonstreren op het Malieveld in Den Haag, riep actiegroep Viruswaanzin daartoe op.

    Ook in Rotterdam en Den Haag beplakten actievoerders ramen van rechtbankgebouwen met bananen en legden ze trossen voor de ingang neer.

    In Arnhem leggen mensen de bananen bij het kunstwerk voor de rechtbank. Actiegroep Viruswaanzin stelt dat Nederland een bananenrepubliek is geworden.

    Straks ook maar alle gemeentehuizen volstorten? Maken ook deel uit van die bananenrepubliek.
    Goede actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gates maakt het nog eens duidelijk:
    geen normaal leven meer zonder vaccin
    Diegene die nu nog denken dat hellgates het goed voorheeft met de mensen moesten ze in de dichts bijzijnde inrichting opsluiten en vol spuiten met de spuitjes van hellgates.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. At your service !

      Gates heeft gelijk: In de landen waar de Corona direct goed is aangepakt zijn vrijwel geen doden.
      Taiwan: 8 doden. Vietnam : 0 doden
      In die landen heeft men het al maanden onder controle, maar hun tests blijven intensief. Je kan die landen niet zomaar binnen vliegen.
      Gates heeft volkomen gelijk dus.

      Dat hij zegt dat 'het gewone leven' pas kan terugkeren als we ons laten vaccineren, moet je ook op die manier begrijpen. In Amerika keert 'het gewone leven' nu terug, maar er sterven elke dag wel volop mensen aan het virus. Is dat gewoon? OK. Dan zijn de vaccins niet nodig.
      Wil je vliegen en reizen zonder dat je kans hebt te sterven, en vind je dàt gewoon: dan zal je een vaccin moeten nemen.

      Ik wacht trouwens nog steeds op de bewijzen voor het feit dat Gates bewust mensen doodt. Zo lang ik die bewijzen niet aangeleverd krijg, ga ik er van uit dat de Gates-haters verre nazaten zijn van de mensen die 100.000 oude vrouwen op de brandstapels hebben verbrand. Die wisten het ook héél zeker, omdat iedereen om hen heen het héél zeker wist dat die vrouwen op bezemstelen vlogen.

      Verwijderen
    2. Geen reactie nodig voor deze redder der mensheid en dienaar van hellgate
      At YOUR service, nazaat van de conquistadores.

      Verwijderen
    3. Matt 21.56: mond vol tanden. Geen tegen argument.
      Wat de Spaanse veroveraars van Zuid Amerika in de 16e eeuw met mij te maken hebben zie ik zo gauw niet. Iemand een idee?

      Verwijderen
    4. "Iemand een idee?"

      Je zou bepaalde video's of artikelen bewust niet willen bekijken!!!

      Verwijderen
    5. oligarch28 juni 2020 om 22:27
      JV is ook een eugenist.
      ==========

      Wat doet een 'eugenist' ? ( Geen nederlands woord)

      Vermoedelijk dit: Hij bevordert de eugenetica:
      The study or practice of attempting to improve the human gene pool by encouraging the reproduction of people considered to have desirable traits and discouraging or preventing the reproduction of people considered to have undesirable traits.

      Dat is een lange en noodzakelijke discussie die je best mag voeren. Als iemand met een erfelijke ziekte besluit of hij wel of niet kinderen neemt, heeft hij voor zichzelf die afweging gemaakt. Kan niemand iets over zeggen.

      Als je verliefd wordt op een joods meisje en haar familie vind jou als goy niet goed genoeg, dan hebben ze ook die afweging gemaakt. Daar mag je niet eens over spreken, dat weet U.

      Maar als àlle demografische signalen op rood staan voor onze kinderen en kleinkinderen, en uit domheid of onwetendheid ga je er niet over spreken (het zou je 'Ooo zo fraaie zelfbeeld' van halve heilige wel eens een deukje kunnen bezorgen ! Keep out! Niet doen! Snel verder !) dan ben je natuurlijk de gesel van je eigen nageslacht. Een door en door laf figuur. Een verachtelijk mens. ( Ik druk me mild uit.)

      Toevallig heb ik vandaag alle video's van Taco Dankers op mijn blog gezet. Besteed er een paar uurtjes aan. De kwestie is 100 maal belangrijker dan dat hele Corona verhaal, dat we wellicht over een jaar alweer vergeten zijn.

      https://xevolutie.blogspot.com/2020/06/1052-het-is-de-demografie-gekkie-taco.html

      Verwijderen
    6. 'Raadsel-Jopie' hou je er nou eens buiten. Als je je niet helder kan uitdrukken, dan zwijgen aub.

      Verwijderen
    7. En als je lid bent van een "Death Panel" dan ben je geen eugenisist?

      Verwijderen
    8. @Verheul,

      Laat ik het eens omdraaien, hoe dom ben jij als ik denk dat jij bent?

      Verwijderen
    9. @ 'Raadsel-Jopie':
      Triage en 'death panel' zijn de vervelende kanten van de realiteit van het mensen helpen.
      In Afrika bestaat die vervelende realiteit gelukkig niet: daar gaat iedereen gewoon dood. Lekker eerlijk.

      Wij doen ons best om zo veel mogelijk mensen te helpen.
      Maar het blijft mensen werk: er zijn slechte leraren, slechte boeren, slechte journalisten en ook slechte artsen.
      Dus daar zit al een stuk oneerlijkheid.

      Maar soms is het geld gewoon op. Of de middelen niet toerijkend.
      Dan kun je een deel van de patienten NIET helpen.

      Een team moet bepalen wie wordt gered en wie niet.
      Elk land heeft zijn eigen criteria.
      In Nederland kiest men voor 'zo veel mogelijk goede levensjaren redden'.
      In Italië selecteerde men op moment van binnenkomst, meen ik.
      Wie al was overleden voor er een IOC vrij was, had pech.
      In China geeft men de voorrang juist aan ouderen, meen ik.
      In Rusland heb je meer kans op een IC als de kans op succes groter is.
      ( Ik heb er ooit iets over gelezen. Kan dat ik landen met elkaar verwisseld heb.)

      Uiteraard heeft dit alles niks met Eugenetica te maken.

      Het is ook geen laakbare bezigheid, werken in zo'n death panel.

      Maar ga dat maar eens aan 'Raadsel-Jopie' uitleggen.
      Jopie die hier al jaren rond loopt en van wie je toch steeds weer verbaasd bent hoe weinig hij al die tijd heeft bijgeleerd.

      Verwijderen
    10. @Verheul heeft er dus niets van begrepen, daarom ontwijkt hij bepaalde video's en artikelen bewust. om zichzelf dom te houden.

      Verwijderen
    11. Boer verheul, wat heb ik met heksenverbrandingen te maken als tegenstander van jouw maatje hellgates?
      Jij maakt rare vergelijkkingen, kan ik ook hoor.
      Kom maar op met nog meer onzin, ik lach met jou.

      Verwijderen
    12. "wat heb ik met heksenverbrandingen te maken"

      jIJ ZET IEMAND OP DE BRANDSTAPEL ( bILL gATES) OP BASIS VAN GERUCHTEN.
      Dat dezen de heksen-verbranders ook.

      Ik heb het al zeker 5 keer uitgelegd.
      Maar was blijkbaar nodig: sommige leerlingen hebben nu eenmaal meer herhaling nodig.

      PS: Je had me beter een antwoord kunnen geven op mijn vraag: Wat heb ik met de conquistadores te maken?

      "Kom maar op met nog meer onzin, ik lach met jou."
      Dit noemen we: 'self-congratulation.'

      Verwijderen
    13. Ik reken jou tot het moordenaarsgilde omdat je openlijk criminelen steunt die over lijken gaan om hun spuitjes te verkopen. Dat is het laatste antwoord wat je van mij krijgt.
      Jij moet mij niets uitleggen, janssen want jij bent NIET mijn meester, ook al zou je dat willen in jouw tomeloze drang naar zelfverheerlijking, betweterigheid en eigenwaan.
      Wie denk jij wel dat je bent?
      Daarom doe ik de moeite niet om jouw stukjes te lezen, laat staan jouw blog te bezoeken.(1x 5jaar geleden, 2 minuten).
      Stop er dus mee om te trachten in discussie te treden met mij, want het is vergeefse moeite, want die zogenaamde wijsheden van jou zal ik nooit tot mij nemen al leg je het 100 keer uit met jouw betweterigheid. Je denkt dat je meer bent, maar dat is echt niet zo, jij DENKT dat je meer bent, maar meer dan een armzalig ziekelijk hoopje mens ben je niet. Argumenten? lees je eigen schrijfsels eens terug over de jaren.
      Ik leef veel fijner en vrijer dan jij, Janssen, en ik laat mij door niemand gek maken, zeker niet door jou en als je mij blijft aanvallen sla ik terug. Het pek en veren heb je trouwens al met glorie verdiend, dus we moeten eens afspreken.

      Verwijderen
    14. Matt schreef: "Diegene die nu nog denken dat hellgates het goed voorheeft met de mensen moesten ze in de dichts bijzijnde inrichting opsluiten en vol spuiten met de spuitjes van hellgates."

      Wie zou Matt hier bedoeld hebben?
      Ik denk dat hij over mij schreef.

      Matt opent de aanval. Ik beantwoord hem. Zo gaat dat.

      Verwijderen
    15. Jij bent helemaal vrij om je aangesproken te voelen als jij denkt in mijn ogen (en zeker in de jouwe) belangrijk te zijn. Integendeel.
      Ik heb geen namen genoemd. Alsof jij uniek bent.
      pfff.
      Misscien had ik het wel over jullie minister.

      Verwijderen


  5. NPO ((leer je 'vijand' kennen door hem te bespioneren) op het 20u journaal had het over een mijlpaal: wereldwijd 10 miljoen besmettingen, waarvan 0,5 doden. Dan krijgen we beelden van Brazilië waar ze een massagraf hebben ingericht waarop een paar kisten te zien waren en dan ook nog eens bekende artiesten die miljarden inzamelen om het vaccin te helpen ontwikkelen.
    Wat die artiesten hiervoor gevangen hebben zal natuurlijk niet aan de grote klok worden gehangen. Nog meer kassa dus voor hellgates dus straks als de rekeningen bij de ministeries op hun buro komen te liggen.
    En als al die doden geteld worden zoals in Amerika kun je echt niet spreken van een pandemie maar eerder, zoals ze in Zweden zeggen een forse griep, niet erger dan andere jaren.
    Lees ook eens deze
    Uitgebreide coronapandemie, strategieën en geldstromen
    Neem er je tijd voor, het is de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik neem aan dat je Dawg's post hier boven bedoelt.
      Ik heb er op gereageerd.

      Verwijderen
    2. "Hij" heeft er op gereageerd. En nu?

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. @ Sofia 23.58
      Ik citeer Dawg: "Je vergelijkt landen via cherry picking, maar er is geen bewijs dat die NPI's in Nederland ook maar een enkele dode hebben voorkomen."
      Taiwan en Vietnam zijn buurlanden van China. Ze hebben heel vroeg de grenzen gesloten. Ze doen al 6 maanden niks anders dan testen. Zieken worden geïsoleerd. Hun contacten opgespoord en in quarantaine gezet. Hun economie heeft nauwelijks geleden. Hun ouderen leven allemaal nog. ( op 8 mensen na in Taiwan).

      En nu ga jij me vertellen dat er geen bewijzen zijn dat de NPI's helpen?
      En je beweert dat ìk hopeloos ben omdat ik toch mijn mening behoud? [ "Ik ga geen moeite doen om met tabelletjes of grafieken, want morgen beweer je toch weer hetzelfde.]

      Al 2000 jaar geleden wist men: bij besmettelijke ziekten: houd de zieken gescheiden van de gezonden.
      Maar Dawg en Sofia en al die anderen zeggen: 'Nou, ik weet het niet hoor.... zou het wel helpen? JV moet eerst maar eens bewijzen leveren ! "

      'Bewijzen' bestaan niet. Niet in de wetenschap. Niet in de praktische wetenschap.
      1) anecdote
      2) correlatie.
      3) inferred causal relation: dus als je àltijd ziet dat A word gevolgd door B.
      4) Wetenschappelijk bewijs. ( Ontbreekt vrijwel altijd. Is niet te doen. meestal kun je geen double blind, randomized trial doen)

      Dat was de manier waarop Big Tobaccco nog 30 jaar door kon gaan met hun moorden: Gewoon steeds zeggen: Maar er is geen wetenschappelijk bewijs. ( geen double blind randommized trial)

      Zie: Robert H Lustig: Fat Chance. Fructose 2.0.
      https://youtu.be/ceFyF9px20Y?t=3641

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Sofia,
      er zijn heel veel verhalen over verschillende strains.
      Dus vele mutaties. En inderdaad, de D614G ( uit het hoofd) die in maart werd gemeld had ik niet apart onthouden. Martenson sprak er over alsof het iets nieuws was ( Ik beluister élke Martenson, maar doe ander werk intussen, maak geen aantekeningen etc.) maar bij her-luisteren bleek: het feit dat deze variant 7 maal gemakkelijker 'aanhaakt' dan de andere strains, dat heeft men nu ontdekt. En dat was dan de reden dat ie zo gevaarlijk was.
      ===
      Er is altijd een segment van de mensen die dit slechte nieuws niet wil zien. Roept hoax etc. En er zijn altijd wetenschappers die hun 10- minuten Fame willen pakken. Ik herinner me Israeli onderzoekers die in februari al 2 weken van een vaccin verwijderd waren.
      Dan is er nog een segment dat niet begrijpt wat logaritmisch doet. Dus de Kuip heeft na 14 minuten 1 cm water: motregentje! No problem! 5 minuten later zijn ze tot op de hoogste ring verzopen: logaritmisch! Heel veel mensen zullen het nooit begrijpen, en nog veel meer wìllen het absoluut niet begrijpen: ze blijven roepen: Motregentje ! Waar deden ze zo moeilijk over ? In 2018 had het veel meer geregend ! Stonden de straten blank!

      Ja, maar dat was een gewone regen, niet een verdubbeling elke minuut. Het feit dat we het nu konden beperken tot de eerste 10 minuten ( dus nergens ee3n druppel 3water te zien) wil niet zeggen dat we 35 minuten later niet allemaal verdronken hadden kunnen zijn, volgens de kennis die we in februari hadden.

      En als je mensen beoordeelt, doe je dat met de kennis van Februari. Niet die mensen veroordelen met de kennis van nu, en het stoppen van de regen dank zij die mensen in februari.

      Enfin, te veel om op te noemen.

      De twee Californische artsen snapeten er al helemaal niks van. Ben benieuwd of ze nù veel zieke patienten binnen krijgen.

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. En wat zeiden die artsen?
      Dat het een hoax was?
      Dat de ziekenhuizen leeg waren?
      Dat er lege doodskisten in de grond werden gezet?
      Dat er vele tienduizenden mensen in een complot mee deden om Bill Gates rijk te maken?

      Of zeiden ze: 'Maar bij òns valt het wel mee hoor ! "
      En wisten ze met bewijzen te komen dat het virus bij HUN nooit zou toeslaan?
      Hoe wisten ze dat?

      Wisten ze misschien ook al dat er helemaal geen beademings-apparatuur nodig was?

      Wisten ze toen al dat het probleem 'dik bloed' was?
      Wisten ze toen al dat je wel degelijk steroïden moest gebruiken?
      Wisten ze dat je in de eerste 10 dagen het virus moest bestrijden, en daarna de cytokine storm (met steroiden) ?

      Of hadden ze van dat alles ook totaal geen kennis?
      Met andere woorden: ze droegen GEEN verantwoordelijkheid en konden zich dus veroorloven om maar wat te roepen?

      En als dan later dank zij de lockdown de ziekte tot stand is gebracht ( en dank zij de Zon en de temparatuur etc) dan gaan roepen: we wisten het al lang hoor!

      Laat maar zien dat ze het wisten: dat er geen ventilators nodig waren etc etc.

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

    10. Een quarantaine is het gebruik om schepen die in Venetië aan komen, 40 dagen voor de haven te laten wachten.
      Als er mensen op het schip ziek werden, werden die naar een eilandje met besmette mensen afgevoerd.
      Als niemand ziek werd, mocht het schip na 40 dagen de haven in.

      Zo bleef de stad Venetië vrij van zieken.
      ===

      Met het vliegverkeer zijn (in de wat dommere landen. Niet in Vietnam, Japan of Taiwan) zieke mensen de diverse landen in getrokken. Hebben daar op superspread events ( Oostenrijkse skiers) mensen uit alle windstreken besmet, en die hebben in hun steden en dorpen weer anderen besmet.

      Je weet dus niet meer wààr de zieken vandaan komen. Ze staan al achter je, bij wijze van spreken.

      Wat kun je dan doen?
      Dan kun je alle gezinnen van elkaar isoleren. In hun eigen huis.
      Als in een gezin niemand ziek wordt, mag dat gezin na de incubatie tijd ( pakweg 2 weken) weer 'op straat'.

      Als één lid van het gezin ziek wordt, gaat die naar een speciale opvang. e rest van het gezin blijft nòg eens 2 weken in quarantaine. Net zo lang tot niemand nog ziek wordt.

      Dus: je moet wel gezonde mensen in quarantaine zetten. Kan niet anders.

      Verwijderen
    11. Opmerkelijk:
      Martenson zegt al heel lang dat er a-symptomatische verspreiders zijn.
      Het is juist het RIVM dat tot op de dag van heden blijft beweren dat dit nauwelijks bestaat !

      180 graden in tegenspraak met wat Stadler beweert.

      Verwijderen
    12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  7. Ik heb een duidelijk antwoord voor Patrick Savalle:

    Als we in Groningen, Friesland, Drente en Flevoland GEEN NPI's hadden ingesteld en
    in Oost Brabant een strenge lockdown zoals in Spanje ( niks 'intelligent': iedereen in zijn kot! )
    dan had Patrick het bewijs in handen gehad dat een lockdown nu juist ziek makend was.
    Zweden = Groningen.

    Savalle gaat voorbij aan de besmettingsgraad die er was in februari.

    Al die 'Profeten' die NU pas zeggen wat we hadden moeten doen: ik lach ze uit.
    Ik schreef op 18 februari al wat zij nu opschrijven.
    18 februari, niet pas 4 maanden later !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Ik schreef op 18 februari al wat zij nu opschrijven."

    Jij gaat hier niet de "corona expert" uit lopen hangen. Daarvan hebben wij er al genoeg in de gevestigde orde lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn vermoeden is dat deze opname bewust gelekt is om te voorkomen dat het OM van partijdigheid beschuldigt gaat worden aangezien er zoveel tegenbewijzen, valse en niet gehoorde getuigen, echte en namaak video's en radarbeelden en nog veel meer tegenstrijdigheden zodat de hele zaak op drijfzand berust en nooit tot een veroordeling kan leiden. Als er ook maar 1 iemand zit bij het OM die rechtvaardig wil zijn legt hij een dergelijke bom, want dat is het, tegen de kant van de aanklagers in het voordeel van de verdediging.
    Niemand had iets dergelijks verwacht, en per ongeluk lijkt me sterk, want dan zijn ze nog geen fractie van hun dik salaris waard. En nu MOETEN ze wel onderzoeken wat de rol van Oecraine is geweest en nu nog is.
    Straks komen ze natuurlijk met "bewijzen" dat Rusland de zaak gesaboteerd heeft als het vuur hun aan de schenen wordt gelegd. O.i.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tijden die niet meer terug komen.

    https://www.youtube.com/watch?v=j1zBEWyBJb0

    https://en.wikipedia.org/wiki/Dona,_Dona

    Bijna 60 jaar later: https://www.youtube.com/watch?v=dQrsSvms8Kw

    BeantwoordenVerwijderen
  13. China gaat vaccineren!

    https://fortune.com/2020/06/29/china-coronavirus-vaccine-military/

    China heeft geen big pharma, vergelijkbaar met het gezwollen MIC wat F35 vliegende fyra's maakt. Ik kijk zelf de kat nog zeker een jaar uit de boom, maar vind het prachtig dat China Gates en de oplichters van Moderna, Gilead, Astra-Zeneca etc. de pas afsnijdt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een eerste impressie:

      Klinkt niet zo best:
      = bedrijf heet 'Cansino' en dat lijkt wel veel op casino. Gokje?
      = Alleen aan chinese soldaten. proefkonijnen?
      = Beleggers hebben het bedrijf niet echt hoger gewaardeerd.

      Klinkt goed:
      = Canada gebruikt het middel ook al op enkele burgers, als proef.
      = Is het dan tòch mogelijk om een vaccin te maken, ondanks het snel veranderende virus?
      = Het verhaal dat het allemaal een trick van Bill Gates is lijkt me hiermee een fabel geworden. Of zit China in één complot met Gates' bazen? Leg uit.

      Verwijderen
    2. Het een is niet met het ander te vergelijken, denk ik. Van wie een vaccin ook komt; ik blijf voorlopig vrijwel immuun met ivermectine.

      Ik weet niet of vaccins zullen werken op dit GMO virus. Wel weet ik dat een vaccin uit dezelfde koker als Gates/ Fauci / USrael Big Pharma voor geen nanometer vertrouw!

      Verder wacht ik de loop van het gezondheidsprocesvan die soldaten een jaar of 2 af.

      Ga verder svp niet naief generaliseren! Ik gaf het voorbeeld van de F35: Big Pharma staat er net zo voor! Landjes als Cuba, Madagascar, Bangladesh hebben de afgelopen paar maanden 10 x meer vorderingen gemaakt. En dan zou China niet nog een beetje meer kunnen doen???

      Verwijderen
  14. Oude man met bloemen.
    Even later word hij weg gesleept.

    Gruwelijke politie hebben we toch !

    Wij hebben natuurlijk veel liever géén politie, of in elk geval een politie waar helemaal niemand zich iets van aan trekt.
    Zo'n politie moet je gewoon ontslaan: daar heb je niks aan.
    Geef gewoon àlle mensen 100% vrijheid! Heerlijk!
    De macht aan de criminelen!
    Dààr moeten we heen !


    'Ja, maar zo'n oude man met bloemen en vreedzame bedoelingen ? "

    Ik geef je op een briefje dat hij weigerde om naar het bevel va de agenten te luisteren.
    En wat moet een agent dan doen?
    Zij meerdere erkennen in de Wil van het volk?
    Dan kan ie beter gelijk naar huis gaan. Dan heeft ie geen enkele functie meer.
    De agent is dus gedwongen om gehoorzaamheid te eisen va de oude man met de bloemen.
    Maar die heeft maar weinig hersentjes, en begrijpt het niet: "Als ik geen kwaad in de zin heb, dan mag ik toch doen wat IK wil ! Mijn recht ! "
    De man begrijpt er niks van en wordt weg gesleept.
    En al die helden die er ook niks van begrijpen zijn 'ontzet!".

    De massamens in actie.
    Wel jammer dat ze ook mìjn wereld kapot maken.
    Dat ik straks ook geen agent meer heb die mij beschermen zal tegen de criminelen. Ìk heb dat niet verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Dawg.

      Ik heb geen idee. En jij ook niet.

      Dat er een politie-staat aan komt zou best kunnen. Ik weet het niet.

      Maar wat ik wel weet is wat ik hierboven beschrijf: Wij Nederlanders denken dat we niet naar de politie of naar de regering hoeven te luisteren, omdat we zeker zijn dat we edele motieven hebben en dat de Staat slechte motieven heeft.

      Een staat kan dat wel eventjes accepeteren ( 'we grijpen maar niet in, want dan wordt het een janboel'), maar als de Staat drie keer niet in greep, dan trekt niemand zich nog wat van haar aan.

      Dus om effectief te blijven mòet de politie deze overjarige Hippie wel dwingen om te luisteren.

      Dat aspect, daar wilde ik even aandacht voor vragen.
      Verplaats je altijd in de schoenen van jouw opponent, en oordeel dan pas.

      Verwijderen
    2. Beste Dawg.

      [tussen haakjes: dank voor deze discussie. Goed werk]

      Ik zeg het àllebei:

      1) De politie kan niet anders, want als ze toelaat dat mensen gewoon niet naar haar luisteren, dan kan zew beter ophouden.

      2) De mensen zijn 'Hollanders'. ( Vraag aan een Belg wat dat is.)
      Ze zijn volledig zeker dat ze mogen doen wat ze zelf willen, omdat ze volledig zeker zijn dat ze 'aan de goede kant van de geschiedenis staan.'
      Dus luisteren ze echt niet naar de politie. En als die dan ingrijpt , zien ze dat als bewijs dat ze gelijk hebben, en dat hun opstandigheid héél hard nodig is.

      ( De verdere uitleg van Dawg bevestigt dit )

      Dawg, je vergeet het 'Sociale Conract': WIJ allen samen hebben besloten: we geven onze autarkie op, en geven de macht aan een door ons gekozen groep, Die heeft ook als enige het recht op geweld te gebruiken.

      Zo hebben we het zelf geregeld.

      ==============
      Maar nu zeg jij: " de lieden die van ons de macht kregen, keren die tegen ons. Zo hoort het niet. "

      Ja, daar ben ik het wel mee eens.

      Maar je kiest een discussie uit die ruimte laat voor twijfel.

      Ik ik denk dat de aanpak van de Corona als volgt was: eerste maand : te laat, te passief.
      2e maand: pittig, maar noodzakelijk intussen.
      3e en 4e en 5e maand: niet intelligent. Veel te verstokt.

      Wat ik niet zie is dat dit bewuste keuzes waren. Dat het expres fout is gedaan om de politiestaat te beginnen. Er zijn door deze aanpak juist heel veel meer mensen bij gekomen die zeggen: Nu zie ik het ook. Onze regering bestaat uit verstijfde dwingelanden.' { Let wel: Willem Engel en Maurice de Hond staan NU op de voorpagina van alle kranten ! Dat is niet wat Rutte wilde ! ]

      Ik denk echt dat het domheid is van de regering.
      Maar ik snap dat de politie deze oude Hippie weg sleept.

      Verwijderen
    3. Iedereen weet dat met name bij de VVD-, de CDA- , maar ook de PvdA- aanhang veel 'law and order'- telegraaf-, trouw, etc.- fatsoensrakkers zitten die precies weten wat goed en slecht is.

      Die typen zijn oververtegenwoordigd in uniform en lager bestuur. Er is geen complot voor nodig om in te zien dat deze onderknuppels altijd neigen naar meer controle (en gezien hun ingeboren gehoorzaamheid op dit vlak uiterst manipuleerbaar zijn!).

      Verwijderen
  15. @ Joop.
    Ik ben geen expert. Ik ben al heel tevreden met het feit dat ik in een heel vroeg stadium vele zaken goed voorspeld heb.
    O.a. dat we met quarantaine en isolatie in de knoei komen, en dus 'mobiele quarantaine' moeten doen: zorgen dat het leven door gaat, maar dat je elkaar niet besmet.
    Ik hoorde vandaag dat dit ion Japan zo ook is uitgevoerd.( Vincent Everts vlog > Van Blokland.

    ===
    Sofia, zoals eerder aangegeven: Er is erg veel info over de verschillende strains. Ik herinner me dat Japanse en Taiwanese wetenschappers zeiden dat de eerste Corona strains uit de VS kwamen: omdat daar àllle strains aanwezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @ Dawg.
    Wanneer er weinig besmetting binnen komt, en de bevolking van nature 'afstandelijk is' en als ze door hun sauna's een stevig natuurlijke afweer hebben, dan kan zo'n volk met weinig Corona doden uit de bus komen.
    NB: We horen dat er de facto weinig verschil was tussen Nederland en Zweden: openbaar vervoer was leeg. Mensen werkten thuis.
    NB: De immigranten die veel minde r'op afstand' van elkaar zijn, werden veel vaker getroffen door het virus, óók in Zweden.

    Het verhaal van Savalle wil bewijzen dat de lockdown niet nodig was en geen effect had. Dat verhaal klopt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uit een test van de Universiteit van Barcelona blijkt het SARS-Cov-2 al op 12 maart 2019 te zijn ontdekt. De studie, die op 13 juni werd gepresenteerd, is door de meanstream media onopgemerkt gebleven.

    Spanischer Paukenschlag: Forscher weisen Covid-19 in Proben vom Frühjahr 2019 nach

    https://deutsch.rt.com/europa/103969-spanischer-paukenschlag-forscher-weisen-covid/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dr Campbell heeft er gisteren ook een video aan gewijd.

      Ik zou er niet te veel mee bezig zijn. We hebben al vele tientallen berichten gehoord die dit soort zaken beweren.
      Na een tijdje zijn ze allemaal weer vergeten.

      Verwijderen
    2. Yep, en het was nog peer reviewed ook.

      Virus in Barcelona, March 2019

      https://www.youtube.com/watch?v=7LCRBqmQxv0

      Verwijderen
    3. Om hoeveel gevallen ging het? Dat ene geval kan ook gaan om een false positive. Hoe goed zijn de testen?

      Maar het kan makkelijk. Fauci en de bende zijn al sinds 2014 bezig met het ontwikkelen van biowapens in Wuhan.
      https://www.newsweek.com/dr-fauci-backed-controversial-wuhan-lab-millions-us-dollars-risky-coronavirus-research-1500741

      A second phase of the project, beginning that year, included additional surveillance work but also gain-of-function research for the purpose of understanding how bat coronaviruses could mutate to attack humans. The project was run by EcoHealth Alliance, a non-profit research group, under the direction of President Peter Daszak, an expert on disease ecology. NIH canceled the project just this past Friday, April 24th, Politico reported. Daszak did not immediately respond to Newsweek requests for comment.

      The project proposal states: "We will use S protein sequence data, infectious clone technology, in vitro and in vivo infection experiments and analysis of receptor binding to test the hypothesis that % divergence thresholds in S protein sequences predict spillover potential."

      In layman's terms, "spillover potential" refers to the ability of a virus to jump from animals to humans, which requires that the virus be able to attach to receptors in the cells of humans. SARS-CoV-2, for instance, is adept at binding to the ACE2 receptor in human lungs and other organs.

      According to Richard Ebright, an infectious disease expert at Rutgers University, the project description refers to experiments that would enhance the ability of bat coronavirus to infect human cells and laboratory animals using techniques of genetic engineering. In the wake of the pandemic, that is a noteworthy detail.

      Verwijderen
    4. Joop heeft weer slordig gelezen: het is nog NIET peer reviewed.

      Het is wel een opmerkelijk onderzoek. Verkeerd erover berichten slaat echter negatief terug, met name op degene die het onjuist bericht.

      Verwijderen
    5. @Rootman praat weer voor zijn beurt. Het is Dr. Campbell die zeht dat de studie peer reviewd is, niet ik.

      Niet huilie huilie doen voordat je wordt geslagen, @Rootman.

      Verwijderen
  18. Alex Jones over het corona virus
    SCIENTISTS: "COVID 19 IS SINISTER" / "CREATES ZOMBIE CELLS"
    https://banned.video/watch?id=5ef9328c672706002f33cdb1


    Zoveel Rapporten zijn geschreven dat dit virus uit een lab komt.

    De staatszender weet te vertellen dat vooraanstaande virologen (ik neem aan Ab dr whiskey fles Osterhaus) denken dat het virus niet uit een lab komt
    https://nos.nl/liveblog/2338879-corendon-stopt-met-coronatest-na-turkijereis.html

    Rockefeller puppet Tedros houdt de wereld gevangen. "het ergste moet nog komen"

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ep1 - THE WORLD HAS GONE FCKNG CRAZY! 1.5m Society and Quarantined Books. Pillow Talk with Svetlana.
    https://www.youtube.com/watch?v=hGzEgzr1k5U&pp=wgIECgIIAQ%3D%3D

    https://www.youtube.com/watch?v=SOCpXwmO8Hk
    Freedom Bitch

    BeantwoordenVerwijderen
  20. We gaan weer in lockdown.

    Coronacrisis: maandag 29 juni

    LIVE | Engelse stad met 350.000 inwoners terug in lockdown: scholen en winkels dicht
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/170301637/live-engelse-stad-met-350-000-inwoners-terug-in-lockdown-scholen-en-winkels-dicht

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ondernemers hebben Coronastress. Hoeveel gaan weer op Rutte stemmen?
    https://www.telegraaf.nl/financieel/2078923205/coronastress-krijgt-vat-op-ondernemers

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Islamieten en links radicalen (BLM) vinden elkaar in het slopen van de westerse/christelijke cultuur.
    https://europe.infowars.com/french-journalist-marxist-islamist-coalition-waging-war-on-western-civilization/

    De rellen die ik in 2015/2016 heb voorspeld zijn er al en zullen veel erger worden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vrij essentiele discussie tussen Dawg en JV over de politie en haar harde optreden:
    hier boven in deze draad: link:

    https://blikopnosjournaal.blogspot.com/2020/06/den-haag-vandaag-waar-is-remkes-mee.html?showComment=1593468329815#c7885416195366661836

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Soms lees je op 1 dag twee berichten die je dan in een flits met elkaar linkt.

    Ik las dat er een gigantisch pedofielen netwerk wordt blootgelegd in Duitsland. ( 30.000 mensen betrokken ! )

    En ik las een artikel van Ron Unz over 'pizzagate'.
    Zijn stelling:
    'Als je niet wat skeletten in de kast hebt liggen, ben je niet chanteerbaar, en zul je nooit hoge positie bereiken in de politiek. 'Ze' moeten een handvat hebben waarmee ze je kunnen dwingen tot wat zij willen.

    Intrigerende gedachte, nietwaar?
    Hoe zat het ook alweer met Rutte?

    [ Ik ben geen Rutte hater, en ik denk dat de man gewoon a-sexueel is, verder niks. Maar het kàn ook anders in elkaar zitten. ]

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 30.000 mensen in de BRD is nog niets, vergeleken, wat zich in de USA afspeelt.
      Bijna 600.000 zaken, die nu gaan worden afgewikkeld

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Ik ben bang van wel, gezien het web-adres. Is daar dan iets mis mee?

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Dat onderzoek komt uit Duitsland
      https://www.worldunity.me/duitsland-onderzoekt-30-000-verdachten-in-pedofielen-onderzoek/

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  25. De anti Poetin/rusland kaart wordt weer gespeeld

    ‘This Whole Thing is Garbage’: Afghan War Vet Dismisses Shaky ‘Russian Bounties’ Claims
    https://sputniknews.com/analysis/202006291079752567-this-whole-thing-is-garbage-afghan-war-vet-dismisses-shaky-russian-bounties-claims/


    Ik weet wel dat de Deepstate bounties gaf aan de Mujahedeen om de russen uit Afghanistan te verdrijven.
    https://www.youtube.com/watch?v=A9RCFZnWGE0

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Dawg,

    uit het blote hoofd: de grafiek met de blauwe staven ;laat zien dat er in de laatste 6 jaar ongeveer 390 mensen per maand sterven in Zwedden. Per 100.000 mensen.

    In de afgelopen maanden is dat iets van 430 mensen. \
    Dat zijn 40 mensen verschil.
    Ik weet niet of het statistisch significant is, maar te zeggen dat er GEEN oversterfte is, dat lijkt me onjuist.

    En let we: dan spreek je over eenland dat we met Groningen/Friesland/Drente kunnen vergelijken: daar was bij ons ook nauwelijks iets aan de hand.
    Maar de meest logische redenering was destijds natuurlijk: 'Als het in de Peel begonnen is, zal het straks ook Groningen bereiken.'

    Stel dat jij verantwoordelijk was voor Groningen, en je zag wat er in de Peel gebeurde, zou je dan durven beweren: 'Dat komt hier niet hoor ! "

    ( Dat had het RIVM al een keer beweerd: begin februari. "Komt hier niet"
    Nou, dat nooit meer natuurlijk ! )

    Maar als Groningen een eigen land zou zijn, dan zou je het wèl durven. En zo durfde Zweden het ook te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tegen de tijd dat het corona vaccin op de markt komt is het al hopeloos verouderd want het volgende virus is al in aantocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hebben ze al een makkelijkere naam bedacht voor deze nieuwe psy op?
    Hoe makkelijker de naam hoe beter ook de angst psy op er ingebeukt kan worden met propaganda.
    En het is ook weer “voeding” voor allesweter JV.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fietshelm willen ze gaan verplichten voor electrische fietsen.
    Beter zou zijn ook maar gelijk een motorpak erbij aantrekken.
    Dit soort domme regeltjes worden volgens mij bedacht door mensen wat niks te doen hebben overdag en uit hun neus zitten te peuteren.
    Een fiets met electrische trapondersteuning gaat niet harder dan 30 km/h.
    En wat als iemand zonder trapondersteuning met wind in zijn rug harder dan 30 km/h fietst?
    Dan is helm niet verplicht want het is geen electrische fiets.
    Wat geeft het gekke mensen in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allesweter JV geeft antwoord.

      Elektrische fietsen worden vaak door ouderen gekocht, en het schijnt nogal verraderlijk te zijn , zeker in het begin. Zeker in de bochten, als de fiets ineens harder gaat rijden...
      Er wordt vaak mee gevallen.

      Een amateur wielrenner op racefiets rijdt harder, maar heeft niet dat verraderlijke gedrag van de fiets, en uiteraard kunnen die mensen veel beter sturen en veel beter vallen dan de oudjes. Toch hebben die wielrenners vaak ( altijd) een helm op, ook als ze trainen.

      Als je de wereld niet begrijpt ("Ik weet alles al, dus waarom zou ik goed kijken, waarom zou ik er over na denken ?" "Wij van 'Dunning-Kruger' weten wel dat al die anderen gek zijn !"

      Verwijderen
    2. De Ossendrechtse dorpsgek is ook weer in de lucht. Kijk daar gaat hij met fietshelm en muilkorfje op.
      Omdat hij zich door geleerden van de weet niks kunde altijd laat adviseren. LOL

      Verwijderen
  30. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zag onder een van de YT m.b.t. de rechtszaak tegen de staat een opmerking van een commenter, dat op de vraag, hoeveel echte Covid-19 doden zijn gevallen de man van het rivm antwoordde: 70
    Hierbij de volledige rechtszaak
    Ik ga die straks kijken, wanneer die uitspraak was en eventueel melden op welke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen