Even puur hypothetisch natuurlijk.
Stel, je wilt demonstreren.
Bijvoorbeeld omdat je broodwinng je ontnomen is.
Of omdat je tegen 5G bent.
Of je vindt miljoenen Nederlands EU geld naar Oekraïne dat jonge meiden met drones doodmaakt, geen goed plan.
Of omdat je een Berufsverbot gekregen hebt.
Of gewoon omdat je helemaal niet in een Lockdown gelooft.
Waar mag je dan demonstreren?
Miroslava Worontsova was nog maar 25 jaar, toen ze 9 April jl. 15:50 uur, dus luttele uren nadat Oekraïne weer een tranche EU/Nederlands geld was toegezegd, in Gorlovka door een Oekraïense drone van het leven werd beroofd. Patrick Lancaster heeft de details in het Engels. Nederland, bedankt voor die Bommen...
En dan nog dit...
De allarmisten en corona-hysterici, je hoort ze tegenwoordig nauwelijk nog over Italië, waar net als bij een normale griepgolf, de piek alweer voorbij is. De lockdown echter, waar ze zo om gesmeekt hebben, is nog lang niet voorbij.
Ja Blik, zo gaat dat: Er komt een epidemie op je af. Enkele regio's zijn een paar weken eerder besmet dan de rest.
BeantwoordenVerwijderenDaar zie je tot je ontzetting wat een slagveld het wordt als je niks doet.
Dus: iedereen in isolatie.
En dan, pas een week over 5 later, begint god zij dank het aantal doden te dalen.
Zò gaat dat, en dàt is de reden dat je als een gek het hele volk isoleerde.
Anders was de catastrofe overal zoals die nu alleen in Bergamo was. En zelfs in Bergamo had het 100 keer erger geweest als men niet had ingegrepen.
Dus : waarom er niet meer over Italie wordt gesproken?
Twee redenen:
1) In de VS is het nu veel erger dan in Italië.
2) In Italie is de zaak in bedwang. Dat zal wel onder controle komen.
Daar is het ook veel te laat aangepakt, maar gelukkig niet met de "Methode BLIK" , de methode die er op neer komt: "You all die, you bastards."
Wat ben jij eigenlijk voor een raar type, meneer de boer. Eerst roep je moord en brand zodat iedereen in quarantaine moet gaan en later zeg je dan dat dit funest is voor de economie, iets waar ik al een maand geleden zeg dat de gevolgen veel erger zijn en nog zullen toenemen.
VerwijderenTot nu toe zijn de cijfers, en dan maakt het helemaal nog niet eens uit waar ze vandaan komen, NOG STEEDS LAGER ZIJN dan de griepepidemie van 2018 ondanks ALLE maatregelingen. Daar kan je niet omheen "meneer boer Hugo".
Met dit soort paniekzaaien van een boer die blijkbaar meer verstand heeft (of denkt te hebben) van virologie, statistieken en exellijstjes, maar toch nog steeds gewoon boer is (en geen professor aan een universiteit) het hele continent in paniekmodus breng en daarna, als zijn bedrijf straks over kop gaat ach en wee roept, van had ik dat maar geweten.
Ik blijf het herhalen: de gevolgen van dat hele paniekzaaien zijn straks veel erger, faillissementen met als gevolg daarvan ook een aantal zelfmoorden (zoek maar eens op hoeveel zelfmoorden er waren bij die financiële crisis begin jaren 20 vorige eeuw in New York), de ellende die dat meebrengt in huiselijke sfeer, scheidingen met de kinderen als slachtoffer, ruzies die ontstaan tussen vroegere vrienden, massa ontslagen met alle financiele gevolgen daarna, mensen blijven nu op 1,5 bij mekaar vandaan en doe je dat niet krijg je klop,
De staatsschulden die de pan uit rijzen en waarvan Janbon, Baas in Vlaanderen heeft gezegd dat de belastingbetaler, wij dus, er voor moeten opdraaien met als gevolg een totale instorting van onze economie, en dat allemaal omdat types als die knettergekke boer hier met HUN (waarom hoor je niks meer over jouw vriendjes? hebben ze jou omgekocht zodat je hun agenda promoot?) programme meedraaien en de paniek blijven stimuleren.
En dan mag die boer wel vertellen dat ik er geen verstand van heb(ik heb een diplome bedrijfseconomie). Geen probleem, ik weet wie het zegt. Hij is niks beter dan wie dan ook, de "redder der mensheid" rijp voor Venray. De laffe verrader. Sterf zelf, hoerenjong (vertaling van son of a bitch)
Italië, Nederland, we komen niet meer uit de lock down. Begrijp je het nu nog steeds niet @JV?
VerwijderenWit Rusland, Zweden, Brazilië, Italië, het maakt geen reet uit wat je doet. Een erge griep golf komt eraan, je hebt de initiële fase, je hebt de top en dan heb je de afbouw fase. Ieder land doorloopt hetzelfde proces en het blijkt dat het geen verschil maakt of je een lock down hebt of niet. Wat wel uitmaakt is de gemiddelde weerstand van je bevolking tegen de erge griep. De griep heeft behoorlijk toegeslagen in de stokoude bevolking van Bergamo. Dat zal best.
Ik word echt een beetje moe van jou @JV. Heb je dan niet het officiële Italiaanse rapport gelezen dat meer dan 99% van de doden onderliggende kwalen had.
@JV hoe komen we uit de lock down. Kan jou niet schelen he egoïstisch boertje. Jij krijgt mooie prijzen en jij hebt geen last dat jouw broodwinning minder wordt.
VerwijderenEen boer en een zog hebben nooit genoch
Oli, kijk op deze link onder de kop 'luchtvervuiling' dan zie je dat noord Italië en ook de regio's in China waar het griepvirus het ergste is de luchtkwaliteit knalrood, dus gevaarlijk, staat aangegeven.Daar zit de hoofdoorzaak (flinke longproblemen) en aangezien het die veroorzakers zijn die niet voor de kosten willen opdraaien is corona hun ideale oplossing.
VerwijderenVeel andere info op die site, een goudmijn dus.
@Matt, waar is de link? Er zijn tal van onderliggende oorzaken waardoor je immuun systeem niet meer goed funcioneert.
Verwijderen@oligarch [waar is de link?]
VerwijderenJe moet op het woordje 'link' klikken. Dat ís de link.
Dank, G.B. maar toen ik daarnet keek zag ik dat het onderdeel klimaat er niet meer inzit. Wel de titel maar niet die wereldwijde milieuvervuiling. Dat is nu ineens hetzelfde als wereldwijd de windstromen. Raar. Of toch niet?(agenda: wordt niet al te veel wijzer)
Verwijderen@Matt, maakt niet uit.
VerwijderenHet gaat om je menselijke afweer tegen het virus. Verontreinigde lucht vermindert je weerstand. Het is 1 van de factoren.
Niet voor niets dat GMO en magnetrons (beide zijn food killers) in Rusland verboden zijn. Als het oude alcohol probleem daar wordt opgelost krijg je daar het gezondste volk ter wereld.
VerwijderenDe 5G sabotage heeft zelfs het wereldnieuws gehaald.
Verwijderen@Matt [De 5G sabotage heeft zelfs het wereldnieuws gehaald.]
VerwijderenPrachtig toch? Spread the word!
11 april 2020 om 20:59 Onderdeel klimaat zit er ook niet in, wel luchtvervuiling (2x) NL en Wereld. de laatste linkt door naar: https://airvisual.com/earth
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenEen lid van de Deep State weet wat hij doet.
VerwijderenDeze ambtenaar is naïef.
En hij dacht dat hij als rijk land de arme Chinezen moest helpen.
Maar China is de eerste wereld, wij zijn de tweede wereld: aan de reactie op deze simpele virus-uitbraak is dat alweer goed te zien.
'Hubris'= niet gerechtvaardigde overmoed. Dat is war die ambtenaar last van had.
Anderzijds: eigenlijk is dit wel goed verlopen: wij vlogen het naar China toen ze daar tekort kwamen. Wij ontvangen nu van China, nu wij tekort komen en zij het kunnen leveren.
We zijn een 3e wereldgebied JV. Het enige wat de Nederlandse bevolking kan krijgen tegen het covid 19 is een beetje extra lucht.
VerwijderenDe oplossing is malaria medicatie met zink.
Dus ik weet niet wat je hier iedere keer komt trollen met je volledige lockdown. En het globalistische china model zonder rechten en privacy promoten. PLEUR OP!
Het 'Volk' neemt maatregelen. https://nos.nl/teletekst#113
BeantwoordenVerwijderenVannacht en vanochtend heeft bij vier
Brabantse zendmasten brand gewoed:twee
in Oudenbosch en twee in Veldhoven.Bij
een van de masten reikte de brand bijna
tot de top en was een hoogwerker nodig
om de brand te blussen.
De afgelopen dagen was er ook al brand
in zendmasten in Deurne,Nuenen,Beesd,
Rotterdam en Groningen.Alle branden
zijn begonnen bij de kabels onder aan
de mast,wat wijst op brandstichting.
Mogelijk hangen de branden samen met
theorieën waarin wordt gesteld dat het
coronavirus wordt verspreid door het
5G-netwerk.Deskundigen spreken zulke
theorieën nadrukkelijk tegen.
Probleem is alleen: 5G 'draait' nog niet, nergens in Nederland.
Maar daar weet Jannalor alles van, die (heeft) (ge)werkt bij een telefoontoko.
In het door velen hier geroemde videotje van Janet Ossenblok ( naam niet helemaal goed onthouden vrees ik) wordt ook nog gezegd dat de vogels dood neer vallen bij de 5G masten.
VerwijderenMaar ik heb naar Den Haag gebeld , naar de bron van deze meme, die nu al een jaar de wereld over gaat en daar de dierenopvang of vogelopvang gesproken: het had te maken met giftige taxus boompje waar de vogels aan hadden gevreten.
Ze hadden het inmiddels uit laten zoeken.
Ja JV, dat van die vogels had ik al gezegd, de rest vloog gewoon door. Nog sterker: de koeien in Groningen werden dol en het was geen gekke koeienziekte, maar er werd getest met 5 G.
VerwijderenTip: als je javascript uitzet, dan de link volgen, krijg je ook de reacties van de leden te zien. Niet vergeten javascript weer aan te zetten.
https://www.ftm.nl/pitch/voorstel/154
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderen@Sofia,
VerwijderenDit is een MUST WATCH. Nieuw programma bij Ongehoord Nederland, gepresenteerd door Eibeltje Berckmoes.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=i2YpMyoWTG0&feature=emb_logo
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenQ is onzin. Zolang Hitlery vrij mag rondhuppelen geloof ik er niet in. Zij (en nog vele topfiguren) zou de eerste zijn die als oorlogsmisdadigster gearresteerd worden en we zijn nu dik 3 jaar verder en .... niks.
VerwijderenTrump? Nooit een slappere puppet gezien als 'dit figuur'.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen@SDR. Hier een video van Q, waarin 'werkzaamheden' van het leger tegen de cabal worden gedaan.
Verwijderenhttps://www.youtube.com/watch?v=l5cUsNTr4Yw&feature=youtu.be
En jij geloofde niet, dat het US leger zich aan het terugtrekken is? Zonder nu in een welles-nietes discussie te komen, hier een link van een Joodse nieuwssite, die van zichzelf zeggen, dat ze onafhankelijk zijn.
https://www.debka.com/us-forces-quit-habaniya-base-in-iraq-pull-truman-carrier-out-of-mid-east/
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen@SDR. Zo had ik het niet geïnterpreteerd, maar mijn Engels is ook niet om over naar huis te schrijven.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenAd Broere weet het goed uit te leggen in zijn vergelijk met Ijsland
BeantwoordenVerwijderenIjsland weet hoe het moet
en in dit stuk van hem toont hij aan hoe er met cijfers wordt omgesprongen: werkelijke cijfers??
Als we nu, als voorbeeld van de Ijslanders, de paniekzaaiers en bankiers dezelfde straffen opleggen dan ziet de gemeenschap er weer een heel stuk zuiverder uit.
Straks komen daar ook de cijfers bij die Blik aanhaalde van Wit Rusland en dan kunnen we echt zaken/cijfers met mekaar gaan vergelijken.
Als de doorsnee mens er dan achter komt dat hij/zij zonder meer bedonderd is zal het geen tweede keer lukken door paniek te zaaien en zich te zich laten opsluiten met verlies van zowat iedere vrijheid (door o.a. een bepaalde boer hier) om hun (die van verheul) agenda uit te voeren.
Pek en veren staan klaar!.
Uit IJsland weet hoe het moet: [In Nederland is het aantal tests nog lager dan in Duitsland, slechts 0,6% van de bevolking en dan uitsluitend de van het virus verdachte mensen.]
VerwijderenDaarom schijnt het bij ons redelijk goed te gaan, maar ze weten nog niet de helft van wat ze moeten weten. Dit wordt bewust gedaan. Paniek voorkomen? Dat hoor ik al zo lang.
Mensen die in verpleeghuizen werken, zijn niet getest. Als ze verschijnselen hebben, dan moeten ze -ongetest- naar huis. Er zijn gewoon geen tests genoeg. Allemaal wegbezuinigd. Bedankt clown Mark R.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenWat heb je aan test als die niet eens het verschil tussen een gewone, dus bestaande griep en deze nieuwe variant kunnen aantonen, tenminste dat zou moeten als het inderdaad een nieuw variant is en niet een opgefokte (aangepaste) bestaande griep.
VerwijderenWat ik er tot nu toe van gehoord heb is dat zo een test 60% betrouwbaar is. Waardeloos dus als het gezondheid betreft. Gokken doen ze maar in de gokhal, niet op een O.K. (ik wordt liever geopereerd door een dokter die 9 had voor praktijk (dus goed is met zijn handen) en maar een 6 had voor theorie, (een zeveraar dus).
Als er geen verschil wordt gemaakt tussen 'nieuwe' corona en oudere corona kunnen de resultaten betrouwbaar zijn. Als er ook maar 1 onderdeel vervalst wordt is de hele test waardeloos.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenIn 2018 had je die paniek niet, en toen waren er ook niet die geluiden dat de economie op instorten stond en er doden door een griepje zouden vallen.
VerwijderenFeit is dat er toen meer doden waren dan nu.
Het waren er bijna 10.000!
Maar nu kunnen die banken geen kant meer op met hun, zeg maar gerust, fake economie (met lucht geld kunstmatig hoog gehouden) en dan komt er zoals nu een zogenaamd wereldwijd dodelijk virus voor hun als een geschenk uit de hemel volop in het nieuws. (wie dan in toeval geloofd mag ook niet klagen dat er nu van alles mis gaat)
Janbon zei het al: de belastingbetaler gaat dokken. Dat houd dus in dat de banken geld toveren op hun keybord, dit zogenaamd royaal uitdelen aan de lidstaten maar dat het straks wel weer terugbetaald willen zien, IN ECHT GELD! Van ons!. De grootste witwaspraktijk die er bestaat! En dan kunnen die aandeelhouders en aanstokers van deze situatie ook nog eens miljoenen bonussen opstrijken omdat ze 'het zo goed' gedaan hebben.
Morgen veel paasplezier voor gezinnen met kleinere kinderen die niet meer naar het park mogen om chokolade eieren te zoeken. Vraag een bepaalde boer hier waarom dat niet meer mag.
Soms is het fijn als voorspellingen uitkomen maar met deze (een straks pikzwarte samenleving) ben ik absoluut niet blij.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenMee eens Sofhia, ik merk het ook in mijn omgeving, net zoals oligarch ervaart er niet met mensen gepraat kan worden omdat ze bang zijn. Hoe harder ik hun probeer te overtuigen dat ze bang worden gemaakt om niets eigenlijk, behalve die agenda dan, geloven ze jou niet.
VerwijderenGewoon triestig eigenlijk. En dan natuurlijk die 100% continue doorstromende propaganda van de media die het nergens anders meer over hebben. Nu zijn de zorgcentra in België aan de beurt als bron van de ziekte, maakt niet uit welke: corona heeft het gedaan, om de mensen bang te houden want het kan nog weken zo niet maanden duren etc.
Straks de overleden economie weer tot leven roepen (pasen) zal heel wat meer kosten dan het 'gezeik' over mondkapjes!
Wat is dit toch, denken ze de griep, in al zijn verschijnselen in 1 klap te kunnen uitroeien? Een griep die al 100 jaar speelt? En dat 2 jaar geleden toen er niets ondernomen en ze veel erger was dan nu en men dit nu ineens wel kan oplossen? Droom verder voor diegene die DAT geloofd. Probleem is dat bijna niemand dit ziet of wil zien, zo goed heeft de angstpropaganda gewerkt heeft en werkt nog steeds.
Ik blijf mensen aanspreken, met het risico dat ik er geen vrienden mee maak. Dat vind ik niet erg, slaapkoppen mogen in hun nest blijven liggen en de enkeling die er wel in meegaat kan straks zeggen dat hij/zij heeft meegedragen aan een oplossing, en die komt er, ben ik zeker van.
Keihard feit: positieve mensen leven langer dan negatieve.
@Matt, het kan me geen reet schelen wat anderen mensen denken. Als ze het niet leuk vinden maak ik nieuwe vrienden die hetzelfde denken als ik. Ik ga zoeken of er bij mij in de buurt een anti 5G organisatie is. Dat worden dan mijn nieuwe vrienden. Ik ben eigenlijk ook wel een beetje klaar met die mensen die niet te overtuigen zijn.
VerwijderenMaar ik ervaar bij vreemde mensen wel dat ze beloven om een keertje naar Jensen te gaan luisteren om het andere geluid te horen.
Goed zo Oli, als er eenmaal een begin is gemaakt met een soort van opstand er meer mensen gaan meedoen. Zo hebben 'zij' het ook klaargespeeld om angst te zaaien dan moeten wij dat ook kunnen om het tegendeel aan te tonen en laten zien hoe ze bedonderd worden. En, geloof me, er komen nu steeds hardere geluiden dat men het niet lang meer gaat pikken en nu is het de kunst om die mensen samen te krijgen.
VerwijderenPrint mijn cartoon uit over 5G en deel het uit. Alle beetjes helpen! En als je een idee hebt voor een ander cartoon over 5 G laat het me weten via mijn site.
hier het cartoon;
Verwijderen5G
en hier alle cartoons
Klik op de gekleurde tekst = de link.
Dank Matt,
VerwijderenHier is nog een must watch. Het is een infowars uitzending van 2018 met dr Ed Group over 5G.
Jongens die 5G is echt het werk van de doodcult elite. In deze aflevering van 2018 verteld dr Group min 37:00 dat 5G met een biowapen een perfect wapen is. 2018! Vaccin's met nano deeltjes worden met 5G zo naar je hersencellen geduwd zodat het in je hersenen komt. Natuurlijk barrières in je lichaam verdwijnen door 5G.
VIDEO: Watch Researcher Predict Virus/5G Crisis In 2018
https://banned.video/watch?id=5e92121f784e4600946f7979
Wat moet iemand met die slappe "info" van SDR?
BeantwoordenVerwijderenHeb er niks aan.En oudere mensen al helemaal niet. Valse hoop voor oudere mensen.
Er is beperkte informatie beschikbaar over patiënten ouder dan 65 jaar.
Gebleken is dat bij ouderen de systemische blootstelling aan icatibant hoger is. De relevantie hiervan met betrekking tot de veiligheid van Firazyr is onbekend
Onder ischemische omstandigheden zou zich door antagonisme van de bradykininereceptor type 2 in theorie een verslechtering van de hartfunctie en een afname van de coronaire bloedstroom kunnen voordoen. Daarom is bij de toediening van Firazyr aan patiënten met acute ischemische hartziekte of instabiele angina pectoris voorzichtigheid geboden.
Clown Bruynzeels die niet waarschuwt voor de gevaren van Firazyr waar ze nu mee gaan experimenteren op mensen op de IC.
Ik plaats dat en hij verwijderd het.
Net zoals ik weken geleden waarschuwde voor die experimenten op oudjes met Hydroxychloroquine/Plaquenil.
Vergeten die censuur toen clown Bruynzeels en achterlijke boer Hugo Jansen?
Ik niet.
En sterker nog.Ik plaats dit zo vaak als ik maar wil terug.
Wat is je antwoord op je nep bericht van die nepdrone aanval waar zero bewijs voor is dat die echt ene dame Miroslava Vorontsova zou hebben gedood.
Clown Bruynzeels met z'n clownsbek vol tanden en 0,0 bewijs ervoor.
Miroslava Worontsova is niet haar naam.
BeantwoordenVerwijderenHaar naam is Miroslava Vorontsova.
Ze zit in Turkijen waar ze ook werkt. Best wel een mooi baantje heeft zij daar.
Tuurlijk is het wel weer een gepoogd staaltje Russische orthodoxe anti Ukraine propaganda.
Daar is clown Bruynzeels ook goed in.
Ik heb hem nu toch al zo'n 3 jaar op de korrel.
Vindt die clown niet zo fijn.
Maar daar heb ik lak aan.
Miroslava Vorontsova heeft ook een broer.
Haar broer woont in Moskou.
Daar zijn zo niet zo Ukraine gezind.
Heeft met kremlin doctrine te maken.
Een doctrine waar Huib Bruynzeels mee is geïnfecteerd.
Maar ze liegen en verdraaien altijd heel mooi zodat het "echt" lijkt.
Dus ook dat Miroslava Vorontsova vermoord is door een drone.
Het kremlin ziet ze natuurlijk weer vliegen
Gaan we naar JV:
JV heeft naar het vogel asielcentrum in den Haag gebeld.
Daar hebben ze alle antwoorden altijd.
Dat hij alleen al daar naar toe belde zegt mij dat JV ernstige brain damage heeft.
https://www.jrseco.com/wp-content/uploads/reflex-2004.pdf
How 5G Will Kill the Birds, Bees, and Your Loved Ones
https://patriots4truth.org/2018/02/04/how-5g-will-kill-the-birds-bees-and-your-loved-ones/
Maar dat maakt voor JV geen reet uit.
Hij gaat wel mensen redden van de corona dood.
JV is eigenlijk wel een "held". Niet waar?
Tuurlijk niet waar. JV is een held op sokken. Zulke mensen kennen we wel meer,niet waar clown Bruynzeels op sokken?
Het is toch weer telkens die clown Bruynzeels wat JV zijn hersenloos gebrabbel hier geen strobreed in de weg legt
Daarmee bewijst Bruynzeels dat hij samen met JV ligt te internet neuken
En dan is er SDR.
Sofia neukt maar al te graag met die 2 internet charlatans mee.
Wat een slappe internethoer toch, die SDR.
elbuggo, (in the comments)
BeantwoordenVerwijderenIn my country there is problem
and that problem is the flue
it takes everybody's money
and they give it to the )ew.
and uhm, 5Gé flush it through the plé
Corona World Order
BeantwoordenVerwijderenJa....haal die kwiebus corbet er ook maar bij.
BeantwoordenVerwijderenZijn kwiebus eierkop heeft veel weg van die andere eierkop.
Euh..bedoel clown Bruynzeels
@Blik,
BeantwoordenVerwijderenIs het mogelijk dat je de van de sociale media verbannen video van David Icke hier plaatst?
Al was het maar als symbol voor het vrije woord.
https://banned.video/watch?id=5e8e28ed1f333e003a33793b
Het gekke is dat de link bij Jensen.nl niet werkt en je de video niet kan zien.
https://jensen.nl/het-interview-dat-je-niet-mag-zien-van-youtube
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen@oligarch [Al was het maar als symbol voor het vrije woord.]
VerwijderenDat is ook het enige, waarvoor ik hem heb opgeslagen op mijn pc. Ik heb hem helemaal uitgezeten, de volle 02:23:40 lang. Na 03:55 wilde ik al stoppen. "Covid-19 bestaat niet!" net zoals in 50:10, waar hij het herhaalde. Min 51:00 krijgt 5G een beurt. 01:27:30 komen de microchips in vaccinaties. In 01:42:00 de emotionele chantage van ouders t.o.v. (klein)kinderen. 01:42:00 Niemand doet iets (klinkt bekend) en blijft op z'n reet (ass) zitten. 02:02:00 Eindelijk. Meneer gaat gewoon naar buiten en trekt zich nergens iets van aan. Verder komt de bekende riedel over de piramide, cabal, vaccinaties, afijn, alles wat ik al jaren heb gehoord. Dus 02:23:40 verloren tijd.
@Matt 11 april 2020 om 21:09 [als er eenmaal een begin is gemaakt met een soort van opstand]
Kijk maar uit, Matt, daar zijn wetten voor, waar gevangenisstraf voor staat, als je oproept tot opstand. Maar je hebt wel gelijk, als je het met z'n allen doet, dan sta je sterker. Maar wie doet mee? Wie is het eerste schaap, die kans loopt op een bekeuring/gasboete?
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen@Wolf
VerwijderenWat hij zei met die 60 gig op iemand richten vond ik wel beangstigend. Je longen kunnen geen zuurstof opnemen. Doen ze op zo'n manier crowdcontrol met 5G?
@oligarch Nee hoor, dat is andere techniek. Dat is hoogfrequent geluid, waar alleen jongeren gevoelig voor zijn, die kunnen dat horen, wij ouderen niet.
Verwijderen5G schijnt nu al op draadloze routers te draaien. Ik heb de mijne nagekeken, maar die draait op 2,65 hz en dat is niet gevaarlijk, euh... zeggen ze. Voor alle zekerheid gaat de mijne 's-avonds automatisch uit en ś-morgens weer aan d.m.v. een timer. € 3,00 bij de gamma, die waren vroeger € 10,00.
De crowd-control die Mona Keijzer bedoelt, is dat hulpdiensten sneller worden gewaarschuwd met 5 G.
https://www.youtube.com/watch?v=cuui8jAITLI&feature=youtu.be
Maar door slim knippen en plakken wordt de boodschap een beetje verdraaid. Je moet zo goed opletten op Internet, voor je het weet, wordt je op het verkeerde been gezet.
Voor iedereen die denkt dat ik de Lockdown heb bepleit: Niet juist.
BeantwoordenVerwijderenIk pleit ( nog steeds, NU invoeren!) voor vrijheid van mensen jonger dan 50 jaar en veel isolatie voor > 50 jaar. Geen grote bijeenkomsten, Liefst alleen buiten op terrasjes verpozen. Wèl naar zee en bos, liefst als de zon schijnt. En in bus en trein: iedereen mondkapje op. Laat de economie ( of wat er van over is, draaien). Voor mij had er geen enkele bedrijf gesloten te worden.
In mijn blog 953, op 18 februari ( in de Corona-prehistorie, toen alleen China de quarantaine kende, en we de gevolgen daar al zagen.) schreef ik:
Er is volgens mij maar één oplossing.
Stop met die quarantaine.
Iedereen aan het werk.
Maar wel op een héél voorzichtige manier.
De quarantaine moet rondom elk persoon worden gemaakt.
http://xevolutie.blogspot.com/2020/02/953-het-coronavirus-8-waar-eindigt-dit.html
En verder:
De maatregelen om Corona te stoppen hebben ons voor een compleet slachtveld behoed. Het zou één groot Bergamo zijn geworden.
Het verbaast me dat veel professoren en andere verstandige mensen ( als Ron Paul) dit niet kunnen zien.
De Blikkers zijn dus niet de enigen die het niet zien.
Maar ze hebben ongelijk.
Ja, de ziekte treft vooral mensen die al zwakke punten hebben.
Maar we leven allemaal een half leven door met zwakke punten. Ik heb drie Corona-kwalen: BMI 30, diabetes en 68 jaar. Maar ik heb nog 20 goede jaren te goed. Ik wil echt niet nu al aan de corona sterven, beste Mark: de pot op met jouw 'Herd immunity'!
Zoals mijn grootvader altijd zei: "Als je bij iedereen die wat heeft ( een ziekte, een depressie, een grote zorg, huwelijksellende etc., dus problemen die iedereen voor zichzelf houdt) een belletje om de nek zou hangen, dan klingelde het overal de hele dag.
De clou om te begrijpen wat de functie van isolatie is zie je als je
twee naast elkaar gelegen gemeenten vergelijkt: Kampen ( stad, veel contacten) en de Noordoostpolder : uitgestrekt boeren land.
Beiden zijn heel laag besmet, maar het gaat om het verschil:
Kampen: 53000 inwoners, 127 covod patienten. ( 0,23 %)
Noordoostpolder: 47000 inwoners. 23 covid patienten. ( 0,05%)
In de stad dus bijna 5 maal zoveel besmetting.
Isolatie is de enige manier om de ramp te stoppen.
In de gemeente Uden ( 41000 inwoners, 365 zieken, ofwel 0,9 % ) is de corona al veel verder verspreid ( 18 maal Noordoostpolder). Als men daar nog 2 weken had gewacht met isolatie, dan zou het een enorm bloedbad zijn geworden.
Er zijn dus twee belangrijke factoren:
1) Hoe geïsoleerd leven de mensen van nature al van elkaar? ( In New York: 10.500 doden. In Wyoming: 0 doden.
2) Op welke dag komt patient 0 jouw land of gemeente binnen.
Als dat heel vroeg gebeurt, heb je nu al veel zieken.
Als je veel geluk hebt, en niet één zieke komt binnen, heb je nu geen zieken.
Ik zie nu dat ik het woord 'quarantaine' gebruik waar ik 'lockdown' bedoel.
VerwijderenQuarantaine = als iemand er van wordt verdacht de ziekte te hebben, moet je hem even apart houden , zodat àls hij het heeft, het niet word doorgegeven.
Lockdown = algemene term voor vele gradaties waarin je een land en zijn burgers kunt isoleren van elkaar.
Wuhan had extreme lockdown.
Belgie heeft méér lockdown dan Nederland.
Ik denk dat er ook goede kanten zitten aan deze hele Corona affaire.
BeantwoordenVerwijderen1) Het lijkt me dat Amerika nog meer van zijn macht zal verliezen.
Nu krijgt Wall Street 1,7 trillion $ toegestoken, en het hele volk slechts 0,5 trillion. Houdt dat vol?
2) Ik hoop dat veel landen zelf weer een beetje hun eigen spullen gaan produceren. Niet alles van ver weg halen. Autonomie. Dan maar wat duurder.
3) Onze levens werden steeds complexer. Veertig soorten champoo. Waarom?
Aardbeien in januari. Waarom? Ze smaken geen van allen meer.
Reizen naar de andere kant van de wereld, en daar winkelen bij H&M, Zara , Starbucks, MacDonalds etc. Elke stad lijkt nu op elkaar. Juist het karakteristieke van elke plaats is verdwenen. De wereld is mìnder interessant geworden door toerisme en globalisering. Ik blijf thuis. Google: top sights in ossendrecht
Volgens Joseph Tainter wordt onze samenleving toch al te complex om het nog langer te kunnen volhouden.
Google:Joseph Tainter Collaps, en beluister een paar van zijn speeches.
Zolang de wereld niet kapot gaat aan een atoom-oorlog, is het leed te overzien, en is alles weer op te bouwen. Maar laat ons dat slim doen. Niet weer bouwen zoals het was. Nieuwe structuren.
( Duitsland was in 1945 één puinhoop. Àlle fabrieken werden opnieuw gebouwd, maar met de nieuwe kennis.
Engeland had geen fabrieken verloren en draaide op de oude voet verder na 1945.
U weet hoe het afliep.)
Voor de die hards die na Corona toch nog als toerist over de wereld willen vliegen:
Verwijderenhttps://www.wotif.com/Flights-To-Ossendrecht.d6146338.Travel-Guide-Flights
Voor wie het interessant vindt: hier is wat ik zelf heb gedaan om geen Corona te krijgen, en om een eventuele besmetting minder ingrijpend te maken:
BeantwoordenVerwijderen= Vanaf 1 maart geen enkele winkel bezocht. Pas op 5 april voor het eerst weer wel. Met mondkapje en das voor dat mondkapje, en dan zo kort mogelijk in de winkel.
= Mijn huis ontoegankelijk verklaard voor medewerkers en bezoekers.
= Elke 2 uur handen wassen met zeep, en die zeep ook aan de deurklinken smeren, niet afvegen.
= Kleding regelmatig wassen. Dassen elke dag direct in de zon aan de waslijn. Mondkapjes idem: na gebruik aan de waslijn, in de zon. Pas na 5 dagen hergebruik mondkapjes.
= Probeer zo veel mogelijk per telefoon te regelen. Ik ga zo weinig mogelijk naar de bedrijfsruimte waar ca 4 mensen werken. ( Jonge Poolse mensen.)
= Mijn boekhoudster komt elke week minstens 1 dag de boekhouding doen. Ze werkt thuis. Heb haar al eind februari een laptop en printer gegeven, en bestanden door gestuurd. En ze heeft klappers en mappen aangelegd.
= Bezoek blijft buiten, in de tuinstoelen. Of in de schuur,op afstand ( liefst 2 meter.
= Het hele bedrijf heeft geen moment stil gelegen ( 'voedsel' mag ook doorwerken) en de kwetsbare mensen ( ik dus) zijn veilig, en de jongeren konden gewoon de kost verdienen. Maar ze weten: bij het eerste kuchje of temperatuurtje: thuis blijven. En ze pauzeren met 2 mensen tegelijk. Houden afstand.
Mijn idee: hoe later je de corona krijgt, hoe beter. Ook voor jongeren.
NU al is het op de IC's minder hectisch. Dat is natuurlijk goed nieuws voor de zieken.
Sinds enkele dagen neem ik elke dag de volgende pillen:
Vuitamine A, C en D3. Een pil quercetin en een pil zinc. En ik zet 1 pot kinine-thee. ( Die is wel erg bitter).
Zodra ik denk: Dit is òf een gewone griep òf Corona, dan neem ik vlierbessen siroop en neem ik overdosis vitamine C, tot je diarree krijgt.
Als het dan nog op ziekenhuis-opname uit draait, eis ik HCQ + Azitromycine + zink van de behandelend arts.
Als hij dat niet doet, ga ik hem aanklagen, juridisch.
Want: Elke arts màg off-label medicijnen voorschrijven.
Meer kan ik niet doen.
Als je naar buiten gaat, boodschappen doen, kortom, bij mensen in de buurt komt: noteren op de kalender. Als je ziek wordt, kan je d.m.v. de incubatietijd bekijken, wanneer het -ongeveer- is gebeurd.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenHelemaal juist natuurlijk.
VerwijderenSchrijver heeft zelfs 13 onderbouwende artikelen toegevoegd !
Heb je er Van Dissel of onze premier één woord over horen zeggen?
In tegendeel: BINNEN blijven...riepen ze.
Ik zeg: naar het bos, naar de zee. Hoe drukker het daar wordt hoe beter ! Maar houd afstand.
Gisteren een foto in de krant: Lege parkeerplaats, ergens bij een bos of bij de zee.
VerwijderenZe waren tevreden !
Hebben ze nu al 1 ding goed gedaan? Nee !
Àls ze ergens een fout advies kunnen geven, zullen ze het niet nalaten.
@SDR. Nuttige link. [Today, many countries are not prepared for a severe influenza pandemic.]
VerwijderenDat hebben we dus gemerkt. Alles kapot bezuinigt. Ook bleek uit het stuk, dat vele slachtoffers al waren 'voorgebakken', doordat ze in slecht geventileerde ruimtes leefden. Net als in Wuhan en Bergamo, waar de luchtkwaliteit ver was te zoeken. Meesten hadden al longklachten.
Daarom nu als een dolle bezig in de tuin, al 2 weken. Boom gesloopt -moest er toch uit- snoeien en alles wat dies meer zij. Daardoor al 1 kg afgevallen. Ik leef gelukkig nog in een redelijk gezond gedeelte van NL, behalve als de wind Z-O staat, dan krijgen we de rotzooi uit het Ruhrgebied. Maar dat gebeurt niet vaak en anders binnenblijven.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenGoed advies JV.
Verwijderen@SDR,
VerwijderenWe zitten in deze situatie omdat de politiek het zo wil
Simpele malaria medicatie met zink.
Geen lockdown. Niks.
Zoals Yuri Bezmenov na 14 jaar amerika al zag aankomen en weten we van de uitspraak van de premier van de volks monarchy der Nederlanden gaan we de fase in van het nieuwe normaal. Cynisch gezegd de situatie wordt genormaliseerd. Dat kan oneindig duren.
In deze fase wordt de
Vrije markt economie wordt afgeschaft.
Raken we al onze rechten en vrijheden kwijt.
Wordt een grote big brother overheid boven ons geplaatst.
OK Oligarch, dan ook iets aardigs terug aan jou:
VerwijderenPerfect dat je die gemeentes hebt aangeschreven.
Fear Based Programming.
BeantwoordenVerwijderenNee, knip. handige jongens die geld verdienen met jòuw kletspraat te verkopen.
VerwijderenKijk maar wat ze aan rommel aan je willen slijten.
Ze spreken over Ecoli als besmettelijke ziekte.
Ken jij die ?
Nee ik ook niet.
Nooit van gehoord.
Ze kletsen maar wat. Ik denk dat ze Ebola bedoelen, maar als je mij komt waarschuwen voor ziektes waarvan je de naam niet eens kent, dan ben je wel al je geloofwaardigheid kwijt.
het is niet de overheid die JOU bang wil maken.
Het is die kletsmajoor waar jij achter aan sukkelt, die JOU bang wil maken.
Luister: Ecoli
https://youtu.be/XwTe3vH0R68?t=83
JV, jij kletst maar wat zoals zo vaak. kan je niet beter eerst even wat op het internet checken voordat je weer uit je nek ....
VerwijderenCDC onderzoekt Ecoli
https://www.cdc.gov/ecoli/2019-outbreaks.html
Ik heb in hun betoog wel wat foutjes gehoord. Maar ik sta volledig achter de algemene strekking van dit verhaal. Prima knip!
Nee Oligarch,
Verwijderendie ecoli is een bacterie, geen epidemie.
https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/e-coli/symptoms-causes/syc-20372058
Als je je eten netjes bereid is er niks aan de hand.
Als je dat FEAR noemt kun je de waarschuwing tegen dronken rijden of roken ook wel FEAR programming noemen.
En het hele dossier van de anthrax is bekend: at was inderdaad om de mensen bang te maken en in de nadagen van 911 de wetgeving er door te jassen.
Maar de andere zaken als Sars en Mers zijn gewoon besmettelijke ziekten. Ze hebben echt bestaan en echt slachtoffers geeist. MERS breekt nog elk jaar uit in Saudi Arabië, maar men kan het dan direct isoleren.
Ik heb respect voor ieder conspiracy gekkie. Ik ben er zelf ook een. Maar wie àlles gelooft, verliest mijn respect. Het is de kunst er de ware zaken uit te kiezen.
En ja: dat is een hele kunst.
djw oligarch, tsja die Verheul.
Verwijderen#heb (de politiestaat etc.) lief.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenEcoli is besmettelijk. Kan je gewoon mee geïnfecteerd worden. En blijkt gewoon besmettelijk zolang je klachten hebt.
Verwijderenhttps://www.rivm.nl/vragen-en-antwoorden-maag-darminfectie-door-stec
Ik sta nog steeds achter dit verhaal van deze gasten. Prima!
Er zijn vele strains van E. coli. Het maakt deel uit van de normale darmflora. Waar het fout kan gaan is indien mest met foute coli op rauwkostgroenten of fruit terecht komt. Eventueel met een contaminatie-tussenstap. Grootschaligheid verhoogt deze kans uiteraard.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenDear Cassandra _ Lieve Mona (boerin).
BeantwoordenVerwijderenknip, misschien kun je die video ook hier plaatsen.
VerwijderenZoals altijd doet ook knip alles fout wat ie fout kan doen.
Verwijderen1) Mona is geen boerin.
2) Ik ben niet pro 5G.
Oldie but a Goldie, Griffin, Carlin & A.Jones.
BeantwoordenVerwijderenHet is Pasen, knip: https://youtu.be/1u1_tDXzcJw
VerwijderenVerheul, heb jij mijn post verwijderd?
VerwijderenKlap maar in je handjes.
BeantwoordenVerwijderen(Sorry Matt, gaat niet lukken)
Hoe oud ben je eigenlijk knip? En: kun je al lezen? Of is dat er destijds bij ingeschoten?
VerwijderenOud genoeg om te begrijpen wat Andrew Kaufman te vertellen heeft mijnheer Verheul.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenGoed nummer van Anouk, kende het niet.
VerwijderenEr is niks mis met Anouk.
Maar ik kom haar niet vaak tegen, dus een ruzie uitlokken zal niet mee vallen. Jammer !
Zou ze vallen op oude langharige verwarde schilders die les geven aan demente bejaarden,Matt?
Zou jij haar type zijn denk je?
Je komt toch vaak in Den Haag?
Of is het halve verpleeghuis gestorven aan dat biertje?
En leeft die andere kerel nog, die held met zijn belangrijke beroep: bejaarden-hulpie. ( Ben nu even zijn naam kwijt, Grandalf of zo.)
Matt is boos. Matt haalt gauw zijn postje weg.
VerwijderenVoor wie later heeft ingeschakeld: Matt trakteerde ons op enkele oude nummertjes: van Anouk en van Mary Hopkin, o a.
Wat ben jij een smeerlap, "meneer' de boer janssen. Ga je demente mensen gebruiken als wapen tegen mij omdat ik WEL met mensen kan omgaan en jij niet. Hoeveel vrienden heb jij eigenlijk? Die zwartwerkers bij jou tellen niet mee.
VerwijderenHet wordt tijd dat ze jou gaan opnemen want jouw taaltje is steeds meer verwarrender
Ik ben gelukkig getrouwd, meneer Hugo, heb jij het klaar gespeeld om jouw vrouw bij je te houden??
En voor zover ik weet leeft mijn vriend nog steeds, die is niet zo verward als jij.
En dan denk je ook nog eens de dictator te kunnen uithangen en mijn post verwijderen LAFAARD! maar maakt niet uit, ik plaats hem terug. Zo vaak ik wil.
Ben je zo bang dat ik de waarheid over jou en je vriendjes ontdekt heb? Die plegen ook altijd censuur.
Zeg het met muziek:
De goede oude tijd komt niet meer terug.
Laat je niets wijs maken en wordt zeker niet paranoid en laat het niet zover komen als deze boer die helemaal gek geworden is.
Hij had beter bij zijn oude vrienden kunnen blijven.
Zelfs een discussie met deze pittige dame kan hij niet aan.
De oorlogsdreiging blijft echter bestaan maar hier is een oplossing voor als je in deze video de hoofdpersonen vervangt door Trump en Putin dan zal dit probleem zich niet meer voordoen.
Als het fout loopt komen we uiteindelijk toch weer terecht in nostalgie
Ook aan onze ‘huistrol’ is gedacht; hij mag zich uitleven met zijn30 tonner en ons blijven bevoorraden.
Veel kijkplezier,
Getekend,
Matt
Nee achterlijke boer, ik ben niet boos, er was iets fout gegaan met opslaan en dat probeer ik te verbeteren.
VerwijderenIk doe tenminste mijn best om dit blog niet te vervuilen met zoveel taalfouten als we van jou gewend zijn.
Maar durf je wel toegeven dat je mijn eerste post verwijderd hebt? En waarom?
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenJe hebt hem zelf weggehaald, mafkees. Het staat er toch:
VerwijderenMatt12 april 2020 om 17:04
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
En als je er nog meer kwijt denkt te zijn: dat kan ik niet helpen.
Ik heb hier al een maand lang niemand verwijderd.
Dat doet Blik zelf.
En verder heb ik geen belangstelling voor wat er in jouw hoofd om gaat. Ik heb zelfs geen zin om ruzie met je te maken hier. Tijdverlies. Jouw wereld is me te klein.
SDR, ik heb diec eerste post even na 16 u geplaatst en even later heeft de dictator het verwijderd. Ik had het niet goed opgeslagen want nu krijg ik steeds een fout bericht. Dat moet ik nog eerst oplossen vandaar die verwijderde post om 17.04 en dan plaats ik straks de goede weer. Maar zoals de gore lafaard betaamt, hij wast zijn handen weer in vermoorde onschuld.
VerwijderenEn het zou de eerste keer zijn dat Blik persoonlijk post van mij verwijderd. op zijn minst krijg ik dan een mail van hem met uitleg.
VerwijderenBen deze nog vergeten voor de boer in zijn big world
VerwijderenGrootheidswaanzin is de boer ook niet vreemd.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Hopkin#2010s
BeantwoordenVerwijderenMary nam afscheid in 1972. Zo ging dat toen.
Ze is nu nog bezig.
1 miljoen SS is briefjes van 1000 $$ is 10 cm hoog.
BeantwoordenVerwijderen2 biljoen $$ (15 nullen) is een stapel van 217 kilometer.
https://youtu.be/lIkXmAI6A0o?t=1846
Van Amsterdam naar Maastricht.
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind het spannender dan als je de 2e wereldoorlog zou mee maken. En gelukkig minder dodelijk.
BeantwoordenVerwijderenHoe ziet de wereld er over 4 jaar uit?
Gaat Amerika echt vallen? En de dollar?
En wat gaat de euro doen?
Iedereen voorspelt nu grote inflatie, maar welke voorspeller had het vorige keer juist ?
Ik vrees wel dat geld op de bank niet zo veilig meer is. Of komt er een korte deflatie? En dan snel stenen kopen? Vlak voor de inflatie toe slaat?
En Grandalf, ergert zich ook aan een bepaald figuur dat denkt hier de scepter te kunnen zwaaien en met allerhande fantasietjes de boel zit op te naaien. (en ja hij leeft nog)
BeantwoordenVerwijderenhier zijn post:
@Grandalf: Corona is gewoon een lekker biertje en het virus verhaal is een hoax cq. psyop.
Hoeveel krijgt (vuilnis)boer Hugo betaald voor het staatstrollen wat hij hier op @Blik doet? Angstig stil is het ineens over zijn vrienden, die toch echt achter deze psyop zitten.
De bewezen frauderende onderzoeker Neil Ferguson wordt heilig verklaard door Hugo en hij baseert al zijn voorspellingen op deze fraudeur. Verder past alles wat hij hier neerplempt in het angstzaai hoax verhaal van de msm. Sodemieter toch op met al je leugens, die kun je beter op je eigen niet gelezen blog kwakken. Hij maakt zich met ieder nieuw comment nog belachelijker. Nu valt hij @Knip weer aan met cherry-picking uit een interessante video. Volgens hem bestaat E.coli niet en is de boodschapper in de war met Ebola. Nee vuilnisboer: Hij noemt ze beide in het rijtje waar we in de loop daar jaren allemaal bang voor gemaakt worden. Toch misschien eens een keer de hele video afkijken Hugootje?
Jij bewijst hier iedere keer, dat je onze links niet serieus leest en/of bekijkt. Hugo's bronnen: cnn, bbc, nos, rtl, sbs, etc.
Hier een echte dokter, die je in een half uurtje geneest van het Corona-virus complex: https://www.bitchute.com/video/lE1bYT8t5gi6/ Hij toont aan, dat alle deskundigen die boer Hugo gebruikt, ondeskundigen zijn en het verhaal 1 grote fraude is en een HOAX!
Vind je het heel erg als ik dit niet ga lezen, Matt ?
VerwijderenGeen probleem hoor, ik lees jouw rommel ook niet.
VerwijderenHeel bijzonder:
BeantwoordenVerwijderenEen bericht uit Wuhan dat er nu een nòg besmettelijker virus heerst.
Het schijnt bekend te zijn onder gezondheidswerkers.
https://www.youtube.com/watch?v=nrfMMaJtDzA
Geen idee wat ik hier van moet denken.
NIET DOEN! DENKEN DOET PIJN!!!
VerwijderenWel een interessant commentaar onder de film:
VerwijderenJC RAY 4 uur geleden
This virus was stateside back in December. I have friends who were very sick back then. One has tested positive for antibodies to covid-19.
Currently there is a political war going on between the parties. One wants a collapsed economy and Trump gone. The other wants the economy to move forward.
It’s already been shown that death numbers related to the virus have been inflated. As a standing rule, if a patient has a heart attack and subsequently gets the flu while hospitalized and let’s say they die, the death is considered heart disease.
However, with the current situation, no matter what a person may be labeled with, heart disease, cancer, stroke, etc. if they test positive for coronavirus the death is ruled Covid-19. They are inflating the death numbers, while deflating numbers of those with the virus or who have had the virus. It’s a numbers game to panic the millions. I’m not buying into the bs.
Also the msm has buried chloroquine as a great treatment product bot the virus. More an more positive results are being shown daily. Why would the msm badmouth such a great treatment with proven results? They want Trump out. Sadly many have fallen victims to the propaganda of the msm.
Dus ze rotzooien met de cijfers. Je komt nooit achter de werkelijkheid. Om hun eigen fouten te verdoezelen?
De tekst staat eronder. Het probleem wat daar nu ontstaat, is dat vroeger betaalde de staat de behandeling, maar vanaf nu niet meer. De arme Chinezen laten zich nu niet meer behandelen en hangen rond op straat en besmetten alsnog iedereen. Daar gaat de film over, geen nóg besmettelijker virus.
Verwijderen[They told her the virus is too ferocious. There are many symptomless carriers and many new confirmed cases. Presently, diagnosis, isolation, and treatment are all paid for by the patient himself. Previously, during the most challenging time, the authorities would pay the cost. Now every expense is on your own. Now people in financial difficulties don't seek treatment or diagnosis, yet they hang around and spread the virus further. So the current situation is severe.]
Dat er twee types virus zijn, is bekend. Iran en Italié hebben type 1 (zeg maar) en China, Japan en Z-Korea hebben type 2. De een is gevaarlijker dan de ander. Wij hebben hetzelfde virus-type als Italië.
Daarom is die lock-down zo zinloos. Je stopt de verspreiding, maar iedereen moet worden besmet. Dus als je de lock-down opheft, gaat de verspreiding weer verder.
VerwijderenZe krijgen nu wel 'lucht' in de zorg, maar straks komt dan de 2e golf en daarna weer een 3e enz. Iedere keer weer met een lock-down het virus afremmen? Dat gaat gewoon te veel kosten en straks zie ik, dat bejaarden worden aangevallen, want die zijn dan de schuld. Want die lock-downs zijn voor hun gezondheid of zoiets. Ik zie de MSM er best voor aan, dat die zoiets wel gaan spinnen.
'CCP-virus'
VerwijderenAls het zo genoemd wordt is het zeker zwartmakerij en propaganda!
Niet verrassend als je weet dat de 'Epoch Times' van de Falun Gong sekte is!
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenSDR,
BeantwoordenVerwijderenJe gaat helemaal gelijk krijgen toen je stelde dat machtige mensen voor de show dat virus krijgen maar er niet aan dood gaan:
Boris Johnson heeft ziekenhuis verlaten: 'NHS heeft mijn leven gered'
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenStatistisch gezien gebeurt dit bij 99 van de 100 staatslieden die het virus krijgen: dat ze daarna weer levend verder gaan.
VerwijderenMaar ja, gewoon de feiten zien daar hebben jullie moeite mee.
Omdat Mark R. met zijn vvd de gezondheidszorg kapot hebben bezuinigd, zouden de werkers aldaar, als die lui aan de poort staan, moeten zeggen dat alle bedden bezet zijn. "Neem maar een aspirientje en sluit jezelf voor 14 dagen op".
VerwijderenSoms is dagdromen wel leuk.
Over welke statistirken heeft die boer het?
VerwijderenHet virus is toch nieuw? We zitten er nu midden in. Hoe kun je dan nu al spreken van statistieken, tenzij hij natuurlijk het spelletje meespeelt.
Daar heb IK moeite mee.
Trouwens, her hugo mengele, alle deelnemers aan de workshop leven nog, maar ze wensen jou te bedanken omdat je alle activiteiten van hun hebt afgemomen door jouw paniekzaaien. Ze vervelen zich kapot, geen bezoek, geen activiteiten, niks meer en als dat straks letterlijk is mag jij je op de borst kloppen.
Hij was gewoon wat lichtjes verkouden.
BeantwoordenVerwijderenKomt wel vaker voor in de tijd van het jaar.
Engelse thee heeft hem genezen.
Earl Grey? De betere thee.
VerwijderenJensen zaterdag show
BeantwoordenVerwijderenhttps://jensen.nl/
Week 13 hebben ze voor het gemak maar 576 doden bij geschat.
Die curve moet natuurlijk omhoog om ons binnen te houden, dat snap je wel.
correctie.
BeantwoordenVerwijderenDe VS heeft 2,2 trillion $$ gemaakt. ( million, billion, trillion)
Dat noemen wij biljoen. ( miljoen, miljard, biljoen)
Met 12 nullen, niet met 15 zoals ik schreef.
Dat is 6700 $$ per Amerikaan.
Daarvan gaat 500 miljard naar het volk en 1700 miljard ( 1,7 trillion) naar Wall Street.
Er is al een flink bedrag naar een aantal hedgefunds gegaan: omdat het zo erg had tegen gezeten met hun beleggingen... !
Er zit nog 4 trillion $ aan te komen.
Ik zag in een ander 5 G filmpje een interessante vraag van een van de commentaren: Can you pls explain why s korea with the highest 5g connectivity in any country, isnt having so much fatalities? and why iran, a country with no 5g connectivity is having so many fatalities?
BeantwoordenVerwijderenHieruit zou je kunnen concluderen, dat 5 G niets met Covid-19 te maken heeft, gezien de schaalgrootte.
Kim Iversen heeft nu een heel interessant videotje ( 6 minuten):
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.youtube.com/watch?v=hsCo8w67FhE
Er zijn 3 strains van het Virus.
Strain A is minder dodelijk. Oorsprong: vleermuizen.In China een beetje en in Oostkust van de VS.
Strain B is dodelijker: New York.
Strain C: In Italië.
Mogelijk scenario: Type A ontstaat in september in China. Muteert in december in type B. Toen ontdekte China het.
Maar veel Chinezen hadden type A al gehad en hadden een klein beetje meer weerstand tegen B dan mensen buiten China. ( Idem Oostkust VS)
===
In Z Korea en China: reports dat mensen weer ziek worden.
Ook: de Chinese testen zijn niet te vertrouwen. False negatives, false positives.
NB: Singapore leek erg succesvol in het verslaan van Corona. Maar is nu in volledige lockdown !
Zoals Martenson zegt: the Honey Badger Virus.
=====
Ook belangrijk: De Saker citeert een Russische top viroloog, en die steekt zijn hand er voor in het vuur dat dit virus niet in een Lab is gemaakt, maar uit de dierenwereld is overgekomen.
Zie mijn comment van 13 april 2020 om 01:31
VerwijderenJij hebt er weer 1 meer ontdekt, die van de US.
Hoofdprobleem zit 'm in de testen. In NL zijn die er nog geeneens.
[Ook belangrijk: De Saker citeert een Russische top viroloog, en die steekt zijn hand er voor in het vuur dat dit virus niet in een Lab is gemaakt, maar uit de dierenwereld is overgekomen.]
VerwijderenHier staat, dat het uit Wuhan afkomstig was. Man-made kan ik niet beoordelen.
https://www.zerohedge.com/geopolitical/all-trails-lead-back-wuhan-bio-lab
Vandaag was weer een bericht, dat een grote groep jongeren een vuurtje hadden gestookt. Láát ze. Ze kunnen er het beste tegen. Kunnen ze later niet hun (groot-)ouders besmetten, want dan hebben ze het al gehad.
BeantwoordenVerwijderenMaar nee, liever bekeuringen uitdelen.
Je ziet steeds meer berichten, van mensen, die (kuch)'hulpverleners' aanvallen. Dat is de juiste spirit. Bijt van je af, sla die mongolen in elkaar.
TV Gelderland 12apr 20:35:09
Hulpverlener mishandeld om praatje
Culemborg - Een hulpverlener van de gemeente Culemborg is vrijdagmiddag mishandeld. Dat gebeurde toen de medewerker een praatje wilde maken met een man die geparkeerd stond. De man was daar niet van gediend en mishandelde de hulpverlener.
De hulpverlener nam in het kader van de aanpak van het coronavirus rond 17:50 uur een kijkje aan de parkeerplaats aan de Sportlaan. Na de mishandeling reed de dader weg. De medewerker is door ambulancepersoneel verzorgd
Burgemeester Gerdo van Grootheest is woedend over de mishandeling. "Dit incident is volstrekt onacceptabel"
Er wordt zorgvuldig vermeden, om het woord agent of boa te gebruiken. Een hulpverlener en praatjes maken. We kennen dat.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenDat mag je iets genuanceerder zien. Ik heb altijd mijn eigen plan getrokken, v.w.b. mijn stijl/vorm van hulpverlening. Weliswaar voerde ik wetten uit, maar wel ten gunste van de mensen, niet in hun nadeel.
VerwijderenIk heb altijd alles wat met autoriteit te maken had gehaat, dus ook de setting waarin ik moest werken.
"Die mensen" kiezen doelbewust voor dat baantje met -voor in mijn ogen- de verkeerde motivatie. De meesten hebben een verwrongen mensbeeld: het zijn allemaal misdadigers. Maar ze verkopen zichzelf als 'hulpverleners', iets wat ze nauwelijks doen.
Vraag nog aan JV:
BeantwoordenVerwijderenAllereerst dank voor je uiteenzettingen. Vraag: Heb jij bij andere griepgolven ook dergelijke maatregelen (mondkapjes, sjaal, speciale regels, continu je handen wassen, etc.) genomen? Zo niet, waarom toen niet en nu wel?