woensdag 4 november 2020

Wie is er nou asociaal?

De man die Toyota's levert aan terroristen, en, ernaar gevraagd, plotseling doet alsof hij niets meer weet. Wie is er nou asociaal?

Jongeren die elkaar willen ontmoeten en dat ook doen, in een park, of onder een brug, wat is daar asociaal aan? Is dat juist niet heel sociaal. En moeten we niet wensen dat alle jongeren, en mensen die zich jong genoeg ervoor voelen, dat ze hun vrienden en kennissen in groten getalen ontmoeten? Een biertje met ze drinken. Een shaggie rollen en roken, en over het leven en de Corona maatregelen praten? En flirten. Veel flirten! Rutte vindt deze jongeren A-sociaal. Wie is er nou asociaal? Deze jongeren, of een zurige 50-plusser die deze jongeren hun feestje niet gunt, een avondklok gaat instellen en het ene Berufsverbot na het andere uitdeelt, samen met de gecontroleerde media en de gecontroleerde oppositie? Lees hieronder de brief van Vrijspreker.


Beste Mark,

Allereerst nog gefeliciteerd Mark, met je 10 jaar presidentschap. Maar waar ik je over schrijf: gisteravond om 19:00 uur was er weer eens een persconferentie van je. Ik hoorde met een half oor dat je de maatregelen weer verder aanscherpt.

Ik begreep dat als je met een vriend gaat wandelen en onderweg een kennis tegen komt, het voortaan drie maal 95 euro boete oplevert als je een praatje gaat maken. Mijn oren spitsten zich ook toen ik je hoorde uitvallen over feestende jongeren: “Dat soort asociaal gedrag moet afgelopen zijn!” Dat feesten asociaal is, dat wist ik nog niet. Dank je, weer wat geleerd.

Maar Mark, weet je wie IK asociaal vind? Jou. En ik zal je uitleggen waarom.

LEES VERDER HIER BIJ VRIJSPREKER.



9 opmerkingen:

  1. Leuke tekening, Matt. Inderdaad een hele goede doordenker, dat van die schapen. Zo voel ik mij soms ook, als iemand met luier voor z'n/haar bek een hele grote omweg om mij heen maakt, alsof ik melaats ben. Maar dat is zijn/haar probleem, niet het mijne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie opvolger van de tekening, maar dan gesproken.
      Ad Nuis.

      Verwijderen
    2. Keiharde waarheden, strak monoloog.


      Dank voor het compliment, G.B.

      Verwijderen
  2. Zoals Adam Currie ook zei hebben we een mooie Nederlandse uitdrukking hiervoor:
    Wat je zegt ben je zelf, ........

    Ze beschuldigen ons altijd van wat ze zelf zijn!

    HET ZIJN EEN STELLETJE ASSOCIALEN! (De onzichtbare vijand/cult en hun bruikbare marionetten)

    In Michigan hebben ze nog een paar postzakken gevonden die meegeteld moeten worden
    Michigan USPS ‘Insider’ Delivers Testimony Of ‘Shady’ Postmark Scheme To Handstamp ‘Nov. 3’ On Late Ballots … Calls On Other Post Office Workers: ‘If They See Anything Shady To Report It’ … Michigan Law Forbids Votes Past 8 P.M. Election Day
    https://www.projectveritas.com/news/michigan-usps-insider-delivers-testimony-of-shady-postmark-scheme-to/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat Jensen vandaag zegt heb ik op verkiezingsnacht ook gezien. Ik was in de nacht op gestaan. Was benieuwd of Trump het zou halen. Er hangt zoveel van af. Krijgen we de communistische overname door Kamala en een burgeroorlog doordat patriotten geen communisme pikken of gaat Trump nog gewoon 4 jaar door en gaan we weer terug naar het oude normaal.
      Maar goed. Op een gegeven moment werd er niet meer gestemd in een stuk of 5 swingstaten. In al die staten stond Trump voor. Daarna ben ik weer naar bed gegaan.

      Maar ik wist wel genoeg. De deepstate democraten gingen even kijken hoeveel stemmen ze nodig hadden en welke staten ze nog wilden hebben om Biden naar de overwinning te leiden. Reken maar dat er precies postzakken met stembiljetten voor Biden binnen komen zodat Biden president gaat worden. Het bedrog is ook zo overduidelijk en openlijk.

      Why Does Biden Have So Many More Votes Than Democrat Senators In Swing States?
      https://www.zerohedge.com/political/why-does-biden-have-so-many-more-votes-democrat-senators-swing-states

      Michigan 'Ballot Dump' Never Happened According To Data Provider, Blames 'Clerical Error'
      https://www.zerohedge.com/political/trump-surprise-ballot-dumps-behind-lead-changes

      Verwijderen
  3. Fantastisch statement waar je U tegen zegt, Baudet aan het woord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Ja, zag je hem wippen met zijn benen tijdens de eerste interruptie? Zenuwen ! Zijn lichaam schokte er van.

      Verwijderen
  4. In Belgiƫ is deze video de hit van het jaar, tenminste buiten de reguliere MSM om, die vinden hem niet zo leuk.

    'La La Lockdown'

    BeantwoordenVerwijderen