vrijdag 12 februari 2021

Wordt Rio de bestemming voor Rutte-regime-vluchtelingen?

Herinnert u zich nog toen de Olympische Spelen in Brazilië gehouden werden? Ohh, als je ook maar een paar honderd meter achter de kustlijn zou gaan wandelen, zou je direct beroofd worden. Daar was geen discussie over mogelijk.

Nou, we nemen u mee naar de "levensgevaarlijke" wijk Leblon in Rio de Janeiro. En dankzij Bolsonaro is het daar business as usual. Vergelijk dat eens met de continue angst-hysterie van Rutte met zijn trawanten, de lockdowns, de Berufsverboten en de avondklok in ons kapotgaande Nederland. Wellicht wordt Brazilië wel de bestemming voor vluchtelingen van het repressieve Rutte regime. Het filmpje is van 30 januari 2021. Scroll er maar doorheen.

83 opmerkingen:

  1. [Wellicht wordt Brazilië wel de bestemming voor vluchtelingen van het repressieve Rutte regime.]

    Ik zak liever wat verder af naar het zuiden van ZAm. Eerst maar eens een verkennende vakantie houden.

    Deze film zou ook zo in Barcelona, Valencia of Lloret de Mar kunnen zijn gemaakt, uiteraard pré-corona. Rielekst volk daar, veel mooie vrouwen. Toch wel hier en daar beflapjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op het Belgische journaal enkel beelden met bulldozers die massagraven maken en overvolle ziekenhuizen met doodmoe personeel omdat Brazilië, op Amerika na, het meeste doden heeft door al die nog veel besmettelijkere varianten.
    Carnaval is verboden in Rio.
    Het land kleur bloedrood, dus de Engelsen riskeren 10 jaar bak als ze daarvandaan naar huis reizen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Via viruswaanzin.be ben ik een poosje geleden gestart met een actie om de ombudsman van de VRT te bombarderen met mails om uitleg over het gevoerde beleid en de rol die de VRT hierin speelt omdat ze zeer eenzijdig berichten, puur op angst gebaseerd, en geen enkel tegengeluid toelaten.
      Er hebben een paar honderd mensen meegedaan en een groot deel daarvan kreeg niet eens antwoord, maar ik ben blijven aandringen en kreeg nietszeggende antwoorden, zoals verwijzingen naar berichten op hun eigen site, (die puur propaganda zijn voor de vaccin industrie) maar geen enkel rechtstreeks antwoord, want wij zijn complotwappies.
      En dat komt dan van de Belgische omroep, mede betaald door mijn belastinggeld.
      Iedere dag worden de cijfers getoond, maar enkel van de opnames,de besmettingen maar niet het aantal testen en niet van de mensen die het ziekenhuis verlaten.(gemiddelde ziekenhuisopname is 3 dagen!) De cijfers zijn best wel aan de lage kant, en dat komt 'natuurlijk door de maatregelingen' is hun duidelijke stelling. Van gewone, mens eigen, immuniteit buiten de nep immuniteit van een vaccin hebben ze blijkbaar ineens nooit iets van gehoord.
      De griep is ineens helemaal verdwenen en heet nu corona, maar als je de cijfers goed bekijkt zie je dat die niet erger zijn, zelfs lager dan in een normaal griepseizoen.
      Voor die paar duizend zieken op het totaal in België moeten er wel 10 miljoen mensen afzien van vrijheden zoals contact met mensen, altijd die muilkorf op binnen en buiten in open lucht en men moet op 1,5m. bij mekaar uit de buurt blijven, zaken die het eigen immuunsysteem compleet de das omdoen.
      Al die vrijheden blijven afgepakt tot minstens komende zomer als er van de griep of corona al helemaal geen sprake meer is. Net als vorig jaar, toen de griep op het einde liep werden er de gekste maatregelingen ingevoerd, niet om de gezondheid van de mensen te beschermen maar om "gedragsmanipulatie", het volk leren onderdanig te zijn aan iedere vorm van dictatuur door het regime.
      Er gaan de komende tijd nog heel wat rechtszaken komen, want het is ondertussen duidelijk dat we gewoon voor de gek worden gehouden.

      Verwijderen
    3. Nog even aan toevoegen dat het aantal dagen dat mensen in het ziekenhuis verblijven enkel 'corona' gevallen telt, dus mensen zijn nu zo bang dat ze met griepverschijnselen zich melden bij hun huisarts meteen naar het ziekenhuis worden gestuurd, terwijl ze, zoals vroeger gebeurde, met 3 dagen onder de wol met een hete grog, sinaasappel en extra vitamine D ook genezen zouden zijn.
      Op die manier worden de cijfers kunstmatig hoog gehouden en kan de angst erin blijven, het doel dus.

      Verwijderen
    4. [ Net zoals alle alarmerende video's en foto's uit China uiteindelijk bewezen niets met het virus te maken hadden ]

      Gaat het wel goed met je, Sofia ?
      Je raakt nu wel erg ver van het padje.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Wat wil je met oogkleppen ter grootte van een A4?

      Verwijderen
    7. Nee, ik geloof nooit alles wat er uit een bron komt.

      De 911 False Flag wordt door velen met 'gezond verstand' niet geloofd 'want voor zo een samenzwering heb je wel 1000 mensen nodig, en dan zou er altijd wel iemand uit de school klappen.' zo hoorde ik bijvoorbeeld Pim van Galen ( Weltschmerz) zeggen (tegen mijzelf, 31 januari 2020). Even Pim getest: wist niks over Odigo. Niks over de Moussaoui trail , niks over David Ray Griffin etc etc.
      Kortom: wist helemaal niks.
      Ja, zo kan ik mijn zelfverzekerdheid ook op peil houden. Jezelf afsluiten voor àlle mogelijke lastige info.

      Bovendien zijn er vele lieden die over 911 wel uit de school klapten !!

      ----

      Jij wil nu beweren dat er 400 miljoen Chinezen mee doen aan een samenzwering.

      Dan moet ik toch de 'Pim van Galen' strategie volgen: "Hoe krijgen ze al die mensen zo ver dat ze het spel mee spelen?"

      Bij 911 kon je ook heel goed begrijpen dat diegenen die het op touw zetten, er veel baat bij hadden.

      Maar wie heeft dit op touw gezet ?

      Of zeg me anders: Wie heeft hier baat bij ?

      En is dat dezelfde groep?

      Een klein beetje logica moet er wel in je 'geloofs-systeem' zitten, vind ik.

      Het lijkt me niet zo waarschijnlijk dat het Chinese volk met 400 miloen tegelijk liegt om de joodse bankiers in New York nog rijekr te maken.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    10. Sofia vraagt: @Jan, waarom heeft Peking het NATIONALE vliegverkeer vanuit Wuhan stil gelegd terwijl het INTERNATIONALE vliegverkeer gewoon doorging

      Er zijn talloze mogelijkheden denkbaar.

      Ik zal er een noemen:
      China heeft volledige zeggenschap en volledige verantwoordelijkheid over binnenlandse vluchten.( Ook als daar buitenlanders in mee vliegen).
      China kan niet zo eenvoudig besluiten dat vluchten naar 'een buitenland' niet door gaan. In no time zouden de vreselijkste verzinsels in de westerse kranten staan: "Onze landgenoten mogen China niet uit. Sterven daar van angst !! " om maar eens iets te verzinnen.

      Verwijderen
    11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    12. Sofia schrijft:
      @Jan, het interview wat jij gaf, vermeldde dat al jouw alarmbellen afgingen toen de Chinese regering de boel afsloot omdat daar allemaal mensen met een IQ van boven de 140 zitten. En het komt niet in jou op dat die mensen met een IQ van boven de 140 in staat zijn om twee vliegen in 1 klap te slaan met die situatie? Het oplossen van een binnenlands probleem en tegelijkertijd een grote slag slaan in de geopolitieke oorlog die er woedt.

      Natuurlijk zou dat mogelijk zijn.
      Maar voorik dat geloof wil ik van jou weten : welk binnelands probleem was er dan in China? En wat hebben ze nu opgelost?

      En welke grote geopolitieke slag heeft China volgens jou geslagen?

      Op mijn blog 942 van 8 febr 2020 lees ik dat ik oip dat moment denk dat het een aanval op China is, om China economisch kapot te maken:

      Dit lijkt wel een code mededeling voor: 'Een virus doet erg veel economische schade.' (een uitspraak in Event 201)
      Op dit moment acht ik het mogelijk dat de VS dit virus heeft verspreid, niet om mensen te doden, maar om China economisch te verzwakken, te laten struikelen. Als competitor een zware slag toe te brengen.
      ( De Action winkels in NL hebben al gezegd dat ze alternatieve producenten zoeken, buiten China.)


      ( NB: In februari dacht ik nog dat de westerse landen wèl verstandig zouden reageren, en ze waren op tijd gewaarschuwd, en ze leerden van China, en ze werden met hun neus op het feit gedrukt hoe kwetsbaar je bent als je alles uit China laat komen.... Mijn conclusie was toen: Dit is een catastrofe voor China.

      Op 28 febr schreef ik al dat de westerlingen zo dom reagewerden dat ZIJ de verliezers zouden worden.

      Verwijderen
    13. Sofia schrijft:
      Oh dus om die reden (vreselijke verzinsels in de westerse kranten) hebben ze een killer virus over de wereld verspreid?

      Voorlopig vind je op mijn blog vele bewijzen dat de VS al 80 jaar lang hard werkt aan biologische oorlogvoering. In hun PNAC Report uit 2000 schrijven de Neocons letterlijk dat ze het een interessante werkwijze vinden, vooral als je bepaalde rassen kunt treffen.

      In de VS zijn allerlei experimenten verboden, dus doien ze die in het buitenland: in Sierra Leone, bijvoorbeeld: Ebola onderzoek. Er ontsnapt wel eens wat en dan sterven vele Afruikanen.
      In Rotterdam bijvoorbeeld: Ron Fauchier die een vogel virus vele malewn dodelijker kan maken.... Knap werk Ron! Hij haalde er als held de NY Times mee. ( Mijn blog 952, febr.)

      Dus, Sofia , kom me nou niet vertellen dat de Chinezen de yanks aanvielen met een virus.

      ===

      Op dit blog zie je een kaart met de vliegbewegingen vanuit Wuhan. Het lijkt mij dat er ook binnenlandse vluchten waren.

      https://xevolutie.blogspot.com/2020/02/948-het-coronavirus-7-waar-eindigt-dit.html

      Verder: In die periode werd nog vaak gedacht dat vooral Aziaten kwetsbaar waren voor het virus, en niet blanken.

      Verwijderen
    14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    15. [Dat beweer ik nergens.]

      Sofia: "Oh dus om die reden [...] hebben ze een killer virus over de wereld verspreid? "

      Verwijderen
    16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. Ik hoef maar even een dag niks te posten en het viveau op de site is weer als vanouds:

    Fantast tot Toest ( hij doet zijn naam eer aan) plaatst een verhaal over een verhaal op VRT over een undercoveractie over een arts die ( wordt beweerd) het vaccin wil weg gooien en de client toch een certificaat wil geven dat hij is ingeent.

    We kunnen niks controleren, want het filmpje is nergens te zien.

    De Officiële Medici gebruiken het onmiddellijk om hun agenda te steunen: (Recept: krokodillentranen plengen en àltijd EMOTIE gebruiken!)

    In dit artikel vind je onderstaand citaat https://tvvisie.be/nieuws/belgie/telefacts-nu-ging-undercover-bij-antivax-huisartsen_105857/:

    ============
    De Orde van Geneesheren reageert ontzet op de beelden van 'Telefacts NU'. 'Dit is een kaakslag voor alle huisartsen die elke dag hun leven riskeren'​, zegt ​Michel Deneyer, ondervoorzitter van de Orde van Geneesheren. 'Wanneer dit wordt vastgesteld, zullen we deze artsen zwaar sanctioneren. Dat kunnen we u garanderen.'
    ============

    "Wanneer dit wordt vastgesteld? Waren de artsen anoniem dan, op dat filmpje? Of Gelooft Michel Deneyer zelf niet dat het al is gebeurd?



    Het ècht interessante nieuws is ook te vinden hoor.

    Dokter Jan Vingerhoest vertelt 1,5 uur lang heel precies en goed onderbouwd waarom hij de vaccins niet zomaar toedient.

    Een perfecte arts, bij wie ik graag patient zou worden, maar 'de praktijk neemt geen nieuwe clienten aan', zo was het voorspelbare antwoord toen ik het in december vroeg.

    https://www.youtube.com/watch?v=gAh7_ukn0pE&t=3406s

    Ik meen dat het in deze 'Vingerhoets video' was dat er gezegd wordt dat in de testfase een flink deel van de proefpersonen werd uitgesloten.
    Een zeer belangrijke notitie, die ik verder nergens hoorde.

    Als iemand het geheel beluistert, graag hieronder aangeven welke minuut dit staat.

    ( Verder: ik ga niet in op de kletskoekerij van Fantast en zijn Maattje. Ik heb wel wat beters te doen. Zij niet denk ik.
    Ik probeer me een beeld van de wereld te vormen door àlle bronnen te beoordelen op relevantie, en ze dan te beluisteren.

    Zij zoeken naar losse 'gevallen' die hun voor-opgezet idee over de wereld bevestigen. Een video hier, een mediterende man op het strand omringd door 12 dikbuilige agenten 'daar'. Ja, zulke scenes worden aan de lopende band geproduceerd om de be-voor-oordeelden te bedienen in hun zucht naar 'bewijzen' voor hun vooroordeel. Maar zelfs àls die foto niet is gefaked, dan nog is het een los geval dat niks bewijst.

    Met 'losse gevallen' kun je elk wereldbeeld een suggestie van 'waarheid' mee geven. Elk wereldbeel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. 'iemand de maat nemen'.

      Wat versta je daar onder?

      De ander uitschelden en zelf nooit met betrouwbare bronnen komen?

      Of is het dat je die lieden die dat doen (schelden en zeuren) op hun zinloze aanpak wijst.

      Of is èlke vorm van kritiek uit den boze? Dan kan dit blog gesloten worden. Misschien ook geen slecht idee.

      Verwijderen
    4. Citaat 'meneer janssen':
      ( Verder: ik ga niet in op de kletskoekerij van Fantast en zijn Maattje. Ik heb wel wat beters te doen. Zij niet denk ik.
      En dat komt dan van meneer janssen die denkt de redder van de mens te zijn.
      Waar haal je het recht vandaan om dit blog te willen sluiten?
      Als dit blog jou niet bevalt vervuil dan je eigen blog, heb je misschien toch wel iets nuttigs te doen.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Dank je SDR, je slaat de nagel op de kop.

      Verwijderen
    7. @ Sofia:

      'iemand de maat nemen'.

      Wat versta je daar onder?

      De ander uitschelden en zelf nooit met betrouwbare bronnen komen?

      Of is het dat je die lieden die dat doen (schelden en zeuren) op hun zinloze aanpak wijst.

      Of is èlke vorm van kritiek uit den boze? Dan kan dit blog gesloten worden. Misschien ook geen slecht idee.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    9. Als jij eerst antwoord, danm antwoord ik daarna. Mijn vraag was eerst.

      Verwijderen
    10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    11. Mooi. Dan houden we er mee op.

      Ik denk niet dat ik hier iets kan leren, en wat me vooral tegen staat is: de mensen hier leren nooit iets bij.

      Ze zijn nog niet echt op het niveau aangeland waar ik vorig jaar Februari al was.
      Kijk mijn blog maar na.

      Geldt trouwens niet alleen voor de Blikkers:

      Ik ben dan wel enthousiast over het gesprek met Ira Helsloot en Evelien Peeters, maar eigenlijk hoor ik daar niets wat ik zelf al niet schreef in februari 2020.

      Mijn kinderhand blijkt gauw gevuld te zijn: als een deskundige een jaar na mij tot dezelfde conclusie komt, ben ik al blij...

      Verwijderen
    12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    13. Op het niveau van meneer janssen hoop ik nooit terecht te komen.
      Voor 1 keer vertel hij de enige echte waarheid:
      mijn kinderhand.........
      (beleven demente mensen niet opnieuw hun jeugd?)
      En nu volg ik ook het plan met SDR.

      Verwijderen
    14. "Een kinderhand is gauw gevuld" is een uitdrukking.

      Je gebruikt hem in neerbuigende zin om aan te geven dat sommige armzalige lieden al blij zijn met iets dat weinig voorstelt.

      Maar als je het over jezelf zegt ( 'mijn kinderhand') dan is hetuiteraard niet pejoratief bedoeld. Dan zeg je over jezelf: Ik heb door ervaring zulke lage verwachtingen gekregen over de 'anderen' dat ik al opgetogen ben als professoren na 13 maanden Corona tot dezelfde conclusies komen die ik al na 1 maand Corona trok.

      Het zou iedereen mewt hersenen duidelijk moeten zijn wie hier (op nette wijze) in de hoek wordt gezet.

      Kun je ook last van dementie hebben, en toch alles 11 maal zo snel door hebben als de rest ?

      Verwijderen
    15. @SDR: het heeft geen zin om een discussie aan te gaan met @JV, hij blijft heilig geloven in het bestaan van het dodelijke virus. Hij kan niet geloven, dat het een plandemic is en uitvoering van het script uit 2010 "Lockstep" met een virus uit Wuhan, wat nog even geoefend is in oktober 2019 met Event 201.
      Feiten: Sars-cov2 is nooit geisoleerd aangetoond (geldt overigens voor ieder virus) en was al bekend in 2006, RT=PCR mag niet als test gebruikt worden, maar werden al volop verhandeld als "Corona-test" in 2017, etc, etc. Het mRNA spuitje bewijst het gelijk van Bechamp: we maken zelf eiwitten aan tegen toxische vergiftigingen, nu dus met behulp van genetische manipulatie en het groepsimmuniteit verhaal is dus ook stierenstront.
      Ook die beelden van omvallende Chinezen gelooft hij dus nog steeds. @JV is overduidelijk een gevalletje van cognitieve dissonantie en zit gevangen in het stockholmsyndroom...en ook grootheidswaanzin ten top: hij weet alles beter en wij zijn zo verschikkelijk dom. Tijd om eens goed in de spiegel te kijken voor die paniekzaaiende angsthaas en. Ook raad ik hem aan om verder op zijn eigen blog iedereen te beledigen, dan blijft het hier leesbaar en leerzaam. Hij valt ook constant in nep-nieuws herhaling en heeft het zelf niet eens door.

      Verwijderen
    16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    17. Fantast tot Toets schrijft:

      Hij kan niet geloven, dat het een plandemic is en uitvoering van het script uit 2010 "Lockstep" met een virus uit Wuhan, wat nog even geoefend is in oktober 2019 met Event 201.

      Nu heb ik toevallig vandaag mijn eerste blogs vluchtig doorgescrolld en zag ik dat ik al op 5 februari vorig jaar schreef over Rockefellers 'Lockstep' publicatie uit 2010.

      Meer dan een jaar geleden. Blog 935.

      Mijn blog van 22 februari vorig jaar (blog 958) was volledig gewijd aan Event 201.

      En nou kom jij me vertellen dat ik niet op de hoogte ben?

      Jij die re-run artikelen van click-bait sites citeert alsof het Gods woord is, terwijl het totaal ongeloofwaardige verzinsels zijn van een Afrikaans stamhoofd.

      Ga toch demente bejaarden in karretjes duwen joh, maar bemoei je niet met de grote mensen wereld.

      Zoals Ortega y Gasset al wist in 1939: De massamens krijgt het zo gemakkelijk dat ie overmoedig wordt. Dat ie denkt dat zijn mening óók gewicht heeft. Maar niet alle meningen hebben gewicht, natuurlijk.

      Verwijderen
    18. Gaap: "Hij kan niet geloven, dat het een plandemic is" jij gelooft nog steeds niet dat het een plandemic is en waar is je bewijs voor dat zogenaamde sars-cov2??? Verder reageer ik niet op zo'n hopeloos dom geval...

      Verwijderen
    19. Een kleine tekst-analyse.

      Gaap:
      === signalering: dit is te gemakkelijk voor mij. Hier sta ik boven)

      "Hij kan niet geloven, dat het een plandemic is" jij gelooft nog steeds niet dat het een plandemic is

      ===== Fantast citeert zijn eigen woorden nu dubbel.
      Maar wat ontbreekt is: argumenten die tonen dat dit gepland is.
      Dat de Rockefellers hele Think Tanks allerlei plannen hebben laten schrijven is voor mij nog niet voldoende bewijs dat ze deze Corona pandemie hebben georganiseerd.
      Maar dat ze er het maximale voor zichzelf uit willen halen, dat is me wel duidelijk.

      en waar is je bewijs voor dat zogenaamde sars-cov2???
      ===== Ik lees over familie-drama's. Over jonge mensen die erg zwak zijn geworden. Ook kennissen van mij hebben die long haul problemen. Toch voor het eerst in mijn leven dat ik dit hoor, terwijl ik toch al 68 griep-seizoenen mee heb gemaakt.
      Ik ga er dus van uit dat er een Corona-virus is dat veel gemener is dan we tot nu toe hadden. Volgens Ira Helsloot is de oversterfte ook echt opvallend.

      Verder reageer ik niet op zo'n hopeloos dom geval...
      ======= Signalering: Ik ben superieur.
      scheldwoord: dom geval.
      Wat ik mis is een aanval op mijn bewering dat hij, Fantast, feilloos de slechte bronnen er uit weet te plukken om die te citeren.

      Wat ik mis is een betoog waarin Fantast mij duidelijk maakt dat zijn dagelijks werk welliswaar uiterst eenvoudig is (duwen van demente bejaarden in hun rolstoel) , maar dat desondanks hij toch een goed verstand heeft, en dat ie een goede opleiding heeft af kunnen maken, en vroeger voor een baas nuttig werk heeft gedaan.

      Nu denk ik: Hij had nooit voldoende talent om een goed loon te verdienen, dus waarom zou zijn oordeels-vermogen nu ineens wèl goed zijn? Waar zou dat dan vandaan komen?

      Ortega y Gasset zegt al : De massamens heeft nooit problemen gehad, heeft niks moeten oplossen, en is overmoedig. Hij denkt dat hij even goed is qua oordeelsvermogen als mensen die wèl boeken lazen, wèl kritisch op hun eigen oordeel waren, wèl aan de tand zijn gevoeld tijdens examens, wèl met vervelende concurrenten moesten strijden. etc etc.

      Maar nee, daar loopt Fantast mooi omheen, wat mij natuurlijk in mijn vooroordeel sterkt.

      Lekker de bronnen lezen die jouw wereldbeeld bevestigen, en dan uit volle borst roepen dat het zo is en dat iedereen die iets anders denkt gek is..... moeilijk is het niet.

      Maar het kost me te veel tijd.
      Mijn buik is al weer vol van dit gedoe.

      Verwijderen
    20. @SDR: bedankt voor de Borger tip en ik ga zijn twitter straks bekijken. Wat ik bedoel is, dat dodelijke virussen niet van nature bestaan, anders zou er geen leven meer zijn geweest. Wat ze via vaccinaties inspuiten zou je als virus kunnen zien, maar tot nu toe is het ze niet gelukt in het lab, om een echt besmettelijke vorm in elkaar te sleutelen. Met de mRNA techniek is dat ook niet meer nodig, als ze 7 miljard mensen genetisch gemanipuleerd hebben, dan kunnen ze je van alles bezorgen.
      Weet niet of je de docu gezien hebt, die @Knip een paar dagen geleden plaatste, maar is zeker een aanrader om te bekijken, hierbij de directe link naar die video, hij duurt bijna 2 uur:
      You'll never Guess What's in the Tests
      Gaat niet alleen over de tests, maar beschrijft het hele Corona verhaal.

      Verwijderen
  4. Hier de uitleg over die reportage
    En voor de rest lul je maar een eind in de ruimte "meneer" janssen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies @Matt, had hij het artikel gelezen, dan had hij geweten dat het om een aankondiging ging van die uitzending.

      Verwijderen
    2. Citaat 'meneer janssen': " Ga toch demente bejaarden in karretjes duwen joh, maar bemoei je niet met de grote mensen wereld. "
      Grandalf, heb je nog meer bewijzen nodig dat dit figuur in een heel andere wereld leeft, ver van de werkelijkheid vandaan? Of hij is zo verwaand en overtuigt van zijn eigen gelijk dat hij zichzelf beschouwt als 'redder der mensheid'. Narcisme ten top.
      En even voor alle duidelijkheid: hij is begonnen met sneren, hij denkt dat hij dat als enige mag, maar owee als een ander dat doet.
      Het blijft een zielig ventje en zo behandel ik hem ook verder.
      En dan jaagt hij Ben ook nog eens weg door zijn smalend "daaag Ben" en denkt weer de baas te kunnen spelen op dit blog, waarschijnlijk omdat op zijn eigen blog, waar hij weer volop reclame voor wil maken hier, op sterven na dood is en hij hier wat bezoekers denkt te kunnen vinden.

      Verwijderen
    3. Precies @Matt, een heel zielig narcistisch gevalletje en maar in herhaling vallen, discussies uitlokken en dan weer weglopen en de volgende dag weer bijna dezelfde discussie, etc, etc, waardoor het blog onleesbaar wordt. Hij zit in een coyona psychose gevangen... Niet op die paniekzaaier reageren blijft het beste.

      Verwijderen
  5. 'Virus blijft onder ons', voorspelt Europees centrum
    'Het lijkt nu waarschijnlijker dat het coronavirus blijft dan dat het verdwijnt', zei Andrea Ammon, directeur van het ECDC (Europees centrum voor ziektepreventie. 'Het lijkt goed aangepast aan de mens. Bijgevolg moeten we ons erop voorbereiden dat het onder ons blijft', voegde ze eraan toe.
    'Het zou niet het eerste virus zijn dat voor altijd onder de mensen blijft, het is geen ongewoon kenmerk voor een virus', merkte de directeur van het in Stockholm gevestigde agentschap op.

    DUS??? Alle maatregelingen eeuwig blijven toepassen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. [Alle maatregelingen eeuwig blijven toepassen?]

      Dat proberen ze ons wel te doen geloven, maar dat gaat niet lukken. Al moet R.Fuelmich nu wel een beetje opschieten met zijn rechtszaken in het kader van de Neurenberg processen.

      Verwijderen
  6. De propaganda tegen Rusland en China gaat onverwijld verder;
    Rusland en China misbruiken coronacrisis voor desinformatie

    Als het niet ernstig was had ik hardop gelachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed gesprek op De Nieuwe Wereld:
    Ira Helsoot en Evelien Peeters.

    https://www.youtube.com/watch?v=dGWEsIrtZrY&t=2306s

    Paul van Liempt in gesprek met internist Evelien Peeters en hoogleraar Besturen van veiligheid Ira Helsloot over de huidige maatregelen en de coronapandemie.


    Min. 38: Kinderen die in contact komen met zieke ander kinderen ( elke ziekte) , krijgern een lage dosis infectie, worden zelf niet ziek, en zo bouwen ze langzaam maar zeker een goed immuunsysteem op. Maar door isolatie is dat proces nu gestopt. Fout.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm. Je zegt zelf iedere keer, dat 'ze' alles fout hebben gedaan bij het 'bestrijden' van de crisis. Dan hoort dit er toch ook bij?

      Verwijderen
    2. Wolf,

      "Dan hoort dit er toch ook bij?"

      Geen idee waar dat op slaat.

      Verwijderen
    3. [Geen idee waar dat op slaat.]

      Ik bedoelde daarmee jouw laatste alinea:
      [Kinderen die in contact komen met zieke ander kinderen ( elke ziekte) , krijgern een lage dosis infectie, worden zelf niet ziek, en zo bouwen ze langzaam maar zeker een goed immuunsysteem op. Maar door isolatie is dat proces nu gestopt. Fout.]

      Verwijderen
    4. Ja, dat argument hoort er ook bij. En omdat ik dat voor het eerst hoorde heb ik dat hier geciteerd. Met 'fout' bedoel ik dus: Alweer een fout van de regering.

      NB: IK was het destijds niet eens met Helsloot: wij wilde een echte harde herd-immunity: geen enkele maatregel. Laat de natuur zijn gang maar gaan.
      Dat zou wellicht moorddadig zijn uitgepakt.
      We zitten hier niet in Zweden of Belarus.

      Maar nu vind ik hun verhaalk wel goed. Ze praten ook over vitamine D en zelfs over Ivermectine, meen ik.

      PS: Ik beluisterde de heer Kuit (Burger Enquete commissie ) en hij kon het woord Ivermectine ngo niet echt goed uitspreken....

      Zo zie je maar wqeer: de man werkt al een half jaar zeer intensief aan Corona (en op een zeer nuttiuge manier), maar hjij mist dan toch enkele hoofdzaken.
      Zo zullen we allemaal wel wat blinde vlekken hebben.

      NB: Ook dokter Jan Vingerhoets was nog maar net met Ivermectine bezig.
      Terwijl wij (jij, Rootman en ik) al in augustus onze eerste Ivermectine kochten !

      PS: Op min 32 tot 36 vertelt Vingerhoets over het twijfelachtige Pfizer vaccin: https://youtu.be/gAh7_ukn0pE?t=1904

      3400 patienten hadden wel Sarscov 2 symptomen, maar geen positieve PCR test. Die weren uit het onderzoek gegooid.
      Maar als die wel waren mee geteld zou de effectiviteit van Pfizer veeel lager zijn...

      Hier de lokale krant met Vingerhets: ohttps://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/deze-bergse-huisarts-gruwt-van-gedwongen-inenting-tegen-corona~af89d56f/

      Verwijderen
    5. Uit de laatste link:
      "Begint dan over een toelichting die bij het Pfizer-vaccin zat. Dat het niet geschikt zou zijn voor zwangeren. En dat vrouwen na vaccinatie hun eventuele wens om zwanger te worden enkele maanden moeten uitstellen.
      Het waarom was niet duidelijk. Nu is die toelichting verdwenen. Waarom? Ook niet duidelijk.

      Veel maatregelen zijn buiten proportie en veroorzaken nevenschade."

      Om dezelfde redenen eet ik daarom ook geen frikandellen.

      Verwijderen
  8. Complicaties en overlijden na vaccinatie in Enschede

    In Enschede is een overlijden gemeld dat vermoedelijk gerelateerd is aan een coronavaccinatie vorige week. Het gaat om een gezonde oudere mevrouw, patiënt van huisarts Bart van Tienen, die vorige week werd gevaccineerd en afgelopen dinsdag overleed. Van Tienen is bezorgd.

    verder lezen/kijken

    https://www.1twente.nl/artikel/550802/eerste-overlijden-na-vaccinatie-complicaties-in-enschede

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De arts waar het over gaat,
      Bart van Tienen,
      is al door de heer Kuit van de Buiten Parlementaire Onderzoeks Commissie geinterviewd:

      https://youtu.be/NFDC7-EPY4k

      Verwijderen
  9. 'Grote uitbraak bij Rotterdams verzorgingshuis net na eerste coronaprik

    Een dag na de eerste coronaprik kreeg een aantal bewoners van verzorgingshuis Hoppesteyn van Aafje in Rotterdam-Crooswijk klachten. Het bleek het begin van een grote uitbraak met vijftig besmettingen. Klaarblijkelijk heeft het coronavirus zich vlak voor de vaccinatie snel verspreid. De ouderen lijken minder ziek, maar het is niet te zeggen of dit door het vaccin komt.'

    verder lezen:

    https://www.ad.nl/rotterdam/grote-uitbraak-bij-rotterdams-verzorgingshuis-net-na-eerste-coronaprik~a109cc82/?referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitbraak Britse coronavariant in verpleeghuis Brunssum https://1limburg.nl/uitbraak-britse-coronavariant-verpleeghuis-brunssum #1limburg

      Het begint wel opvallend te worden, al die uitbraken na de eerste vaccinatie. Wat is hier aan de hand?

      https://twitter.com/hommel_b/status/1360131509374627841

      Verwijderen
    2. https://www.1limburg.nl/uitbraak-britse-coronavariant-verpleeghuis-brunssum

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. SDR, In België is Kurt al begonnen met alle grafieken op een rijtje te plaatsen en hij houd die nauwkeurig bij zodat het verloop van de situatie vrij goed te volgen is:
      Alle grafieken op een rijtje
      Misschien kan iemand in Nederland hetzelfde opzetten maar dan met Nederlandse cijfers.

      Verwijderen
  10. Wie weet er nu nog niet dat er helemaal geen corona is?

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze was ik alweer vergeten:

    28 januari 2020: Leen Vervaeke, belgisch journaliste filmt op de snelweg in Wuhan: volledig lege snelweg.

    Kan natuurlijk een fake filmpje zijn, maar waarom zou Leen er aan mee werken?

    Ik weet nog dat ze later in België 2 weken in quarantaine zat. En dat ze weer later weer naar China ging en ook daar weer in quarantaine moest.

    Wat zou ze verdienen aan al die fake toestanden?
    En vooral : wat zou haar motivatie kunnen zijn?

    De rest van haar leven zal ze bang moeten zijn dat 'de grote samenzwering' ( 400 miljoen samenzweerders... linke boel hoor! ) uit komt, en dan hangt ook zij, net als al die Don Juans, die angst hebben voor Me Too. (Nu is Duhamel in Frankrijk weer de klos, las ik)

    https://xevolutie.blogspot.com/2020/01/925-de-toestand-in-wuhan-na-5-dagen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sofia,
      ik denk dat 90 % van de elite Amerikanen niks liever doet dat China van alles de schuld geven.
      Dan is het niet hun èigen schuld.
      Vraag ze waarom ze zelf nioet op het idee kwamen om vele honderduizenden menselevens te redden door vitamine D op normaal niveau te brengen.
      Vraag ze of China de Ivermectine heeft geblokkkeerd.
      En de HCQ.
      Nee, dat hebben de Yanks echt zelf gedaan.

      In dit lange artikel wordt gesuggereerd dat 'lockdown' een nieuw idee is enddat China dat bedacht heeft.
      So what: het is aan elk lanmd om te bepalen of het lockdown doet of niet.
      ( Trouwens, lockdown is al heel oud. Hele steden werden afgesloten, destijds).

      Als je in een heel vroeg stadium zit van een zeer besmettelijke ziekte, dan is je ebnige wapen: mensen isoleren van elkaar. Dat stopt de overdracht. Als alle zieken 'uitgeziekt' zijn, en dus niet meer besmettelijk, dan heb je de ziekte bestreden. Dan bestaat ie niet meer. Daarom gaat nog steeds iedereen die China binnen gaat, in quarantaine. Ook nu nog.

      Nog een punt er uit gelicht:
      3. Deadly Recommendations for Early Mechanical Ventilation Came from China

      Ja, en ? Het heeft hier ook nog maanden geduurd voor we door hadden dat de verstikking kwam door te dik bloed: bloed dat niet meer langs de kleine longblaasjes kon vloeien, en dus geen zuurstof meer kon opnemen. En dus waren al die ventilators waardeloos.

      En als ik me niet vergis werden de artsen die dat het eerste zeiden, verketterd.

      Je komt weer met een waardeloze bron, beste Sofia. Nooit geweten dat je een fan bent van die Amerikaanse moordenaars.

      Wat zullen we blij zijn als ze eindelijk worden gestraft voor hun wandaden van de laatste 80 jaar.

      Maar we zijn er nog niet: https://www.foxnews.com/politics/nuclear-war-with-china-russia-a-real-possibility-stratcom-commander-warns

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. NOS Teletekst 127

      Trump opnieuw vrijuit in Senaat

      De Amerikaanse Senaat heeft Donald
      Trump niet veroordeeld voor zijn rol
      bij de bestorming van het Capitool.

      Van de 100 senatoren stemden er 57
      voor een veroordeling,onder wie zeven
      Republikeinen.Voor een veroordeling was
      een twee derde meerderheid vereist.

      Ook het tweede impeachment-proces dat
      de Democraten begonnen,is nu mislukt.
      Dat stond vooraf al vrijwel vast,zeker
      toen de Republikeinse leider McConnell
      vandaag liet lekken dat hij zou stemmen
      voor vrijspraak.De Democraten wilden
      nog getuigen horen,maar zagen er vanaf
      omdat de Republikeinen het werk van de
      Senaat dan lang dreigden te blokkeren.

      Verwijderen
  14. CDC admits at least 96% of deaths from Covid19 were WRONG!

    https://newtube.app/WorldView/LXvWUQx?__cf_chl_jschl_tk__=ed93bdf1a6cb96ff758cda17b2592f78ff1b7bd9-1613295538-0-AT2y9hLs4W6gfK3DIKIULWjAMsJid6qIcnZq_GjTX18URA3FW-WtHZIZFZTjPb_TLYIdKzoeWaxW_6L_fs_M27DWuCS-102Ue6jAesvK3jrgmoczwo6TzTpTkhP0r4e7QghIt9eUugQuD-uNvfYMWgBkCPbypjwMIzdkNbmacaa6ydAe9W7tf-t-PmVM9ZqHM1NUd6g_AAqXrCQ_nD55Esaj3g19i9UVedNjhX19NF_YEmOK8gheKulJ9TwSPV3GUybkySlGTEOH_F8KAmO1oPUOo4apr5aAwzokV8Ath668G5Vzp_tovy3HFRJ3KODs8d5skqiXTl2MZEkEdYCd80g

    CARES Act hielp een beetje door 20% meer budget uit te betalen aan patienten die met covid gediagnosticeerd werden. Resulaat tot nu toe: + 131.000 covid doden. In de statistieken dan, he.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corona in het verpleeghuis: vijf doden - ondanks vaccinatie?
    Status: 13/02/2021 17:00 uur
    In een bejaardentehuis in Emstek (wijk Cloppenburg) zijn de afgelopen dagen vijf bewoners met of aan Corona overleden - al zijn ze blijkbaar al twee keer ingeënt.

    verder lezen:

    https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/oldenburg_ostfriesland/Corona-im-Altenheim-Fuenf-Todesfaelle-trotz-Impfung,corona6696.html

    Heb tot dusver geen berichten over sterfte van in bejaarden/verpleegtehuizen geplaatst. Zolang niet bekend is of de sterfte onder bejaarden na vaccinatie significant hoger lijkt me niet goed met oncontroleerbare paniekverhalen te komen. Heb inmiddels echter al de nodige nieuwsberichten gelezen als bovenstaande. Trend of statistisch artefact?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soortgelijk bericht van een klokkenluider uit een bejaardentehuis in Berlijn.

      https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

      Verwijderen
  16. 'Oxford University extends COVID-19 vaccine study to children

    The University of Oxford, together with three partner sites in London, Southampton and Bristol, is to launch the first study to assess the safety and immune responses in children and young adults of the ChAdOx1 nCoV-19 coronavirus vaccine.'

    verder lezen:

    https://www.ox.ac.uk/news/2021-02-12-oxford-university-extends-covid-19-vaccine-study-children#

    Kinderen in de leeftijd tussen 7 en 16 jaar. Een leeftijdsgroep met een IFR 3 op de miljoen. Waarom? Vanwege de uitrol van een jaarlijks terugkerend universeel 'vaccinatie'- programma en in aansluiting op dat programma de uitrol van een universeel 'vacciatie'paspoort?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nog niet nu natuurlijk dat vaccinatiepaspoort. Dan strrijk je alleen maar mensen tegen de haren in.

      https://twitter.com/annstrikje/status/1360883099362549762/photo/1

      Maar dat paspoort komt er aan:

      https://twitter.com/annstrikje/status/1360883099362549762/photo/2

      Ook als liegen de 'factcheckers' van Neerlands ministerie van waarheid, Nu.nl, er nog zo geroutineerd over.

      Verwijderen
  17. Ondertussen in Israel:
    Als deze gegevens juist zijn, dan voltrekt zich in Israël een ramp. Dan is er – in elk geval in deze groep van ruim 22.000 mensen een situatie waarbij 8,7 procent van de 60-plussers sterft binnen een week of zes na de eerste injectie.

    Dat is een extreem hoog aantal. Mijn eerste indruk na het zien van deze cijfers was dat er ergens iets niet moest kloppen.

    Het langjarig sterftecijfer van Israël, dat is het gemiddelde aantal jaarlijkse sterfgevallen per 1000 inwoners, staat op 5. Dat komt neer op een half procent. Voor de groep 60-plus zal dat uiteraard aanmerkelijk hoger liggen, maar 8,7 procent? 87 op de 1000? En dat ook nog in zo’n kort tijdsbestek? Dat is geen normale sterfte, geen ‘natuurlijk proces’.


    Lees het hele artikel bij De Lange Mars: Vaccinaties in Israël blijken nu al rampzalige gevolgen te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In (heel) ronde cijfers hebben we in ons land dacht ik 3.200.000 65-plussers, Jaarlijks overlijden er zo'n 150.000 personen, waarvan er ongeveer 10% jonger dan 65 is. Dus zo zou je dan in ons land dan op een 0,9 x 150.000/3.2 mln = 4,2 sterfgeval per 100 65 plussers komen. Maar dan wel in een jaar tijd en niet in zes weken.

      Verwijderen
    2. @Dawg: kans voor 65-plussers om te overlijden aan het zogenaamde vaccin is dus beduidend hoger, dan de 0,54% kans om te overlijden aan het zogenaamde coyona

      Verwijderen
    3. @ Grandalf Dat moet eerst maar eens uitgezocht worden.Als je 90 of ouder ben heb je (niet verrassend natuurlijk) sowieso een flinke sterftekans.

      https://www.kansberekeningen.nl/sterftekans/

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. @Dawg: ik neem voor het gemak aan dat alle cijfers kloppen, dan kun je stellen, dat de vaccination fatality rate 8,7% is voor 60+.
      En met de plannen om iedereen te vaccineren zou dat dus te vertalen zijn naar sterftekans...maar zoals jij al stelt, alles moet eerst nog grondig uitgezocht worden. De toekomst zal het uitwijzen.

      Verwijderen
    7. Dankjewel Grandalf. (kan nog steeds niet 'normaal' reageren)

      Verwijderen