maandag 8 februari 2021

Vanessa Beeley: "Mijn vader was best een koele gast"

Vanessa Beeley, anderhalf uur. We geven deze vers van de pers video gelijk maar alvast. We zijn hem zelf nog aan het luisteren. Misschien wil iemand wat punten samenvatten. Vanessa is een absolute topper.

Vanessa maakt rond minuut 20:00 een heel duidelijk statement, dat de makke van de hele MSM weergeeft en wat neerkomt op: het debat in de MSM blijft altijd op een zeer bepaald, beperkt, niveau, waar Assad slecht is en de rebels goed. Het wordt een gladiatoren-woordenstrijd. Er is zoveel nuance, maar die wordt nooit gemeld.

124 opmerkingen:

  1. IK denk dat die LIEC en RIEC in het leven zijn geroepen om de "bad guy" zijn/haar wil te breken. In America gebeurt hetzelfde.

    MA Undersecretary for Climate Change David Ismay: "We Have to Break Your Will."
    https://www.youtube.com/watch?v=muxVGmgykA4

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oligarch,
      àlle instituten en alle organisaties worden in het lkeven geroepen 'voor de goede zaak'.
      En de mensen die er werken , zijn àltijd daar gaan werken om 'het goede te doen'.

      En uiteindelijk zie je dat die NGO's , en die agenten etc. gebruikt worden om landen te destrabiliseren, om de belangen van de kleine Elite te dienen.

      De journalisten moeten de leugen verkopen.
      En dat doen ze, omdat ze het ook niet door hebben, in hun bubble zitten.


      Dezelfde journalisten die Juan Guaido de hemel in prezen, vonden dat de man met de horens , Chansley, die het Capitool 'bezette', een duivel was.
      Maar in feite pleegden ze allebei - niet gekozen- een soort staatsgreep. Maar de één had 74 miljoen kiezers in zijn kamp, de ànder werkt voor de 100 rijkste Wall Street beleggers.)

      Ik heb contact met een journaliste, en houd haar nu voor dat ze volgens mij aan de verkeerde kant staat, ook al weet ze dat niet.

      En dan zeg ik: In Duitsland is nu een 95 jarige secretaresse van een of ander concentratiekampje in staat van beschuldiging gesteld, 75 jaar na de feiten. 'Laat ons hopen dat dat met U niet gaat gebeuren, over 75 jaar...'
      https://nos.nl/l/2367431

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op blz 4 en 5 staan redenen, waarom het hele feest voor de Dem's niet door kan gaan. Utopia.
      Wel wint Trump de een na de andere zaak tegen de fraude.
      https://thenewamerican.com/courts-are-ruling-in-favor-of-trump-in-election-lawsuits/

      Verwijderen
  3. @Blik: heb de video net gedownload, want heb nu geen tijd om te kijken, maar kom er later op terug. Door je msm opmerking moest ik wel gelijk denken aan de verwarde boer.
    Hij heeft blijkbaar geen bezoekers meer op zijn joden-haat blog en begint hier weer zijn ellenlange msm riedeltjes neer te kwakken in de hoop een paar bezoekers te scoren. Hierboven haalt hij weer de nos aan en beweert dat de mislukte acteur Chansley een staatsgreep gepleegd heeft, terwijl hij bij meerdere antifa en blm-demo's ook al gesignaleerd is. Dat hij in hoaxes en false vlaggen geloofd is weer overduidelijk, omdat hij hoofdzakelijk de msm volgt. Hij voegt niets toe en zaait alleen verwarring met zijn nep-nieuws. Zoals ook over de recente schietpartij, waarbij zogenaamd 3 slacht-offers vielen. Hij sprak over een link naar een nbc-news artikel, waar de security video te zien was. Er zijn niet veel beveiligingscamera's met audio, maar zou het zo zijn, dan is dit een studiokwaliteit opname. Je hoort de stemmen en schoten, maar niet het clipping effect van het wapen, normaal zou het geluid distorsie moeten vertonen bij de schoten, maar ze hebben hetzelfde dB level als de stemmen. Niemand reageert op het schieten, zelfs niet als ze getroffen worden, zij ziet het pistool en zegt "go ahead". Ze wisten dat hij een wapen had en toch geen reactie op de eerste 6 schoten. Even later komt hij terug met een AK-15, die toevallig hetzelfde geluid geeft als het pistool. Geen schotwonden op de lichamen en/of kogelinslagen in de sneeuw te zien, geen bloed, enz. Overduidelijk een msm-hoax om tegen het wapenbezit te gebruiken. Hoop dat de boer met zijn msm root-maatje snel het spuitje gaan halen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Wolfie, SDR, Matt
    Heb je al een goede flyer gemaakt die mensen aan het denken zet? Zo ja, is het mogelijk dat je die hier deelt van BlikopNOSjournaal of via de website van Matt. Als die 2 het goed vinden. IK wil wel een paar duizend flyers in de brievenbus gooien. Het is geen opoffering, want ik wil toch minimaal 2 uur per dag buiten zijn en in beweging zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. oligarch,
      Je kunt van mijn website alle cartoons printen die je zou kunnen gebruiken voor een flyer. Het is ook vrij simpel om via 'word' of ander programma er een tekst op toe te voegen.
      Mijn cartoons zijn vrij van © en helemaal gratis(*), juist ook voor dit soort doelen.

      (*) (enkel een bepaalde boer zal nooit die toestemming krijgen wegens zijn herhaalde misplaatste sneren naar mij. Hij kan het volgens hem beter dan ik, dus mag hij ze zelf maken)

      Verwijderen
    3. (*) het gaat dus om DIT figuur.

      Verwijderen
    4. Matt,
      Nee, ik wil de mensen aan het denken zetten door hen een aantal vragen te stellen.
      De voorgemaakte posters vond ik niet goed genoeg.

      Verwijderen
    5. oligarch,
      Een dergelijke vragenlijst heb ik ook al op de cartoonpagina gesteld.
      CARTOONS

      Verwijderen
    6. Welke vind jij het meest geschikt? Vicieuze cirkel?

      Verwijderen
    7. Dat is inderdaad een goede, maar de mensen moeten heb goed bekijken om het 'verhaal' wat er in zit ook te begrijpen.
      De "break' cartoons zijn ook goed omdat het rechtstreeks oproept tot stoppen met de onzin.
      Ook de muilkorf cartoons zijn geschikt omdat het de mensen laat inzien dat ze er eigenlijk belachelijk, a la China, bijlopen.
      Als je zelf ideeën heb laat het me weten, misschien kan ik het uitwerken en anders moet je de boer vragen want die is veeeel beter dan ik.

      Verwijderen
    8. Tsja....Ik weet niet of het uitmaakt welke flyer je stuurt.

      Verwijderen
    9. Ik ben nog bezig met een nieuwe flyer, om actueel te blijven. Bericht volgt hieronder. "Het heeft mijn aandacht"

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het al gelezen, voordat ik een boodschap moest doen. Eerst bij Primera: Ik mag U dat niet verkopen meneer, we zijn alleen open voor de Post. O.k. door naar de Jumbo, waar ik verder nooit kom, maar het meest dichtbij.
      Ik liet zien, wat ik wilde. "Ik mag u alleen iets verkopen, als u een mondkapje voordoet. Mondkapje voor en ik kreeg het product. Afgerekend en weer naar buiten, pakje open maken. Komt er een gorilla naar buiten: Wilt u volgende keer mondkapje voordoen? Ik ontplofte.
      "Ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje leugenachtige kut-joden" (jumbo is joods). Doodstil.

      Heerlijk, even losgaan. Had ik nodig.

      Verwijderen
    2. En voordat mijn rant wordt verwijderd: Als een coke-snuivende, hoerenlopende, kut-joodse huisarts annex 020politicus ongestraft het mag hebben over kut-marokkanen, mag een normale Nederlander, -waartoe ik mezelf reken- met een gerust hart het over kut-joden hebben.

      Verwijderen
    3. Het mooie is, dat de politiek nu de wetenschap mee aan het sleuren is in de diepe put, waarin zij straks gaan vallen. Wetenschap is straks niets meer waard, ieder wetenschappelijk argument kan nu van tafel worden geveegd.
      Dus als ze straks met hun "wetenschappelijke argumenten" aankomen over de opwarming van de aarde, hoor ik een honend gelach door het land denderen. En terecht. En wat daarna komt, zal ik maar over zwijgen, maar daar gaan ze heel veel spijt van krijgen.
      Zo gewonnen, zo geronnen.

      Dit is niet bedoeld voor die paar sneue figuren hier op het blog, die doen ook hun (kuch) best om het tij te keren, maar hebben het hele grote gevaar wat op hen afkomt nog niet door.

      En dat het niet de eerste keer is, blijkt wel uit deze link. Prachtig track-record van onze leugenaars.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Goed gedaan Wolfie. Als iedereen zo was als jij en ik, dan vroegen ze niet om je luier voor te doen.

      Vandaag vroeg die jongen bij de Lidl ook om een luier voor te doen. Anders krijg je een boete. Als die luier zou werken tegen het virus zou ik er 1 dragen. Ik weet dat ik een boete kan krijgen. Ik wacht nog op de 1e. Ik procedeer tot de hoogste mogelijke rechtbank. Hij lachen.

      Verwijderen
    6. G.B. wie bedoel je hiermee?
      ""die paar sneue figuren hier op het blog,""

      Verwijderen
    7. [Dank je :-))))))))))))) Het simpele feit dat ik hier over bepaalde zaken niet schrijf, wil niet zeggen dat ik niet weet wat er speelt.]

      Jou bedoelde ik daar zeker niet mee, maar dat weet je zelf ook wel.

      @Matt: [die paar sneue figuren hier op het blog]

      Ik noem zeker geen namen, maar wie de schoen past trekke hem aan. (Maar voel je niet aangesproken). :)

      Verwijderen
    8. In ieder geval bedankt voor jullie steun.

      Verwijderen
    9. @Oligarch: in Brazilië lossen ze het zo op, als ze je dwingen een muilkorfje voor te doen: Smart lady dons the mask

      Verwijderen
    10. @ SDR

      [met nieuws dat ook Duitse regering wetenschappers misbruikte om gewenste COVID-19 maatregelen door te drukken]

      En zo ontkom je niet aan de vraag met welke bedoeling overheden wereldwijd dictatoriale macht naar zich toe aan het trekken is als het niet om COVID is.

      Verwijderen
    11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    12. Niet wegkruipen, GB.

      Wie bedoel je hiermee?
      ""die paar sneue figuren hier op het blog,""

      Verwijderen
    13. Braziliaanse vrouw die haar slipje gebruikt als masker.....

      Wat een geënsceneerd gedoe! Wat een tijdverlies!

      Je moet wel heel kleine hersentjes hebben en heel weinig om handen, om op dit niveau je tijd te verdoen.

      Verwijderen
    14. De verwarde (vis-)boer hapt in mijn aas, zo hersenloos ben je @ver-heul

      Verwijderen
    15. [Niet wegkruipen, GB.]
      Eh, ik kan alleen lopen. Zoals eerder gezegd: ik noem geen namen.

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Nieuw digitale boeken gaan verbrand worden door een corporatie (facebook) van het corporate dictatorschap.

      Today, following consultations with leading health organizations, including the World Health Organization (WHO), we are expanding the list of false claims we will remove to include additional debunked claims about the coronavirus and vaccines. This includes claims such as:

      COVID-19 is man-made or manufactured
      Vaccines are not effective at preventing the disease they are meant to protect against
      It’s safer to get the disease than to get the vaccine
      Vaccines are toxic, dangerous or cause autism
      The full list of claims is available here, and we already prohibit these
      https://about.fb.com/news/2020/04/covid-19-misinfo-update/#removing-more-false-claims

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. @ligarch:
      [COVID-19 is man-made or manufactured
      Vaccines are not effective at preventing the disease they are meant to protect against
      It’s safer to get the disease than to get the vaccine
      Vaccines are toxic, dangerous or cause autism]

      Juistem. Dit moet je dus precies andersom opvatten. Hoe noem je dat? "In your face!"

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Denemarken zijn ze bereid tot harde acties, zoals ze een poos geleden hebben laten zien en wat ik nu hoor (mijn oudste zoon woont in Denemarken) staan ze nu ook weer in de startblokken om te protesteren.
      De Denen laten zich niet zomaar knechten.
      De Hollanders en de Belgen wel, dat is overduidelijk bewezen, op heel kleine groepjes na dan.

      Verwijderen
    2. De Denen hebben zich ook niet in de EU laten leuren.

      Verwijderen
    3. Slimme mensen daar dus. Migratie willen ze op nul zetten: eigen volk eerst.
      Maar in Denemarken heerst nu ook de gewone jaarlijkse griepgolf, nu ineens corona geheten, en daarom denken ze (ingefluisterd door...) dat ze die ineens kunnen uitroeien.
      Voor zover ik weet zijn ze daar niet bepaald liefhebber van spuitjes, en zeker al niet van dat soort wat niet eens werkt. Niemand van de vrienden, collega's en kennissen van mijn zoon gaat die prik halen.

      Verwijderen
    4. De fransen moeten ook niks van het vaccin hebben.
      Dat vaccin kan nog wel eens tot een terugslag leiden. Laten we het hopen.

      Verwijderen
    5. Het dringt zelfs tot de msmm door:

      NOS Teletekst 128

      "Berlijn wilde corona-angst zaaien"

      De Duitse regering heeft vorig jaar
      samen met verschillende wetenschappers
      aan een strategie gewerkt om de angst
      voor corona te vergroten,om zo begrip
      voor ingrijpende coronamaatregelen te
      kweken.Dat meldt de krant Die Welt.

      Uit mailwisselingen van maart en april
      2020 blijkt dat wetenschappers werd
      gevraagd om 'worstcasescenario's'.Ook
      werd "onderhandeld" over het mogelijke
      dodental dat genoemd zou kunnen worden.

      Er kwamen volop suggesties "om angst en
      volgzaamheid" op de agenda te zetten,
      bijvoorbeeld een campagne met beelden
      van mensen die in ademnood sterven
      omdat er geen IC-bed beschikbaar was.

      Nu NL nog, waar precies hetzelfde is gebeurd.

      Verwijderen
    6. [Zij spanden wetenschappers voor hun karretje om dit te onderbouwen.]
      Precies zoals ik hier betoogde.

      Verwijderen
  8. Demissionaire kabinet wil coronawet drie maanden verlengen
    https://nos.nl/liveblog/2367915-rivm-ruim-half-miljoen-nederlanders-gevaccineerd-horeca-maakt-eigen-routekaart.html

    Corona maatregelen tot 1 juni.
    Geheel volgens het optimale spoorboekje gaat deze 2e lock down een halfjaar duren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals voorspelt: de muilkorf en de 1,5m. worden vastgelegd in vaste wetten en gaan nooit meer weg. Vaccin of niet, want dat werkt toch niet en moet 2x per jaar herhaald worden. Ieder jaar! )het lost wel het pensioenprobleem op)
      Krijgen jullie dan ook verkiezingen gelijk met de onze? (2024)

      Verwijderen
  9. #MH17 Rechter heeft zonet bepaald dat de 18 containers met wrakstukken gesloten moeten blijven. Althans, daar komt het op neer. Advocaten vroegen toestemming om deskundige naar wrakstukken te laten kijken. Rechter antwoordde: "Rechtbank hoeft hierop geen beslissing te geven."

    https://twitter.com/beek38/status/1358773098158383108

    't Kon allang niet meer in de doofpot. Achttien containers zijn er nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit moet toch wel een bewijs zijn van de partijdigheid van de rechter, een andere verklaring is er niet.
      Ik hoop dat de advocaten hier goed gebruik van kunnen maken.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Help! We komen tot het besef dat we geen rechters meer hebben die ons beschermen tegen "onze" overheid!

      "Onze" = Zou van ons moeten zijn, maar ze zijn voor de mensen die agenda 2030 hebben laten opstellen.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. Goed van jou! Ik kreeg mijn twijfels tijdens de proces van viruswaarheid tegen de 1,5 meter maatschappij.
      https://www.youtube.com/watch?v=bfWli1RjCKs

      Geen enkele demonstratie mocht doorgaan, ondanks dat demonstreren een grondrecht is.

      Jeroen Pols zei toen wel dat in maar 15% van de zaken de rechter oordeelt tegen de regering.

      Het werkelijke ongeloof kwam bij mij met de rechtszaken tegen de verkiezingsfraude in Amerika. De rechters vonden het niet eens de moeite om de aanklachten van verkiezingsfraude te bekijken.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. @Oligarch, ik meende dat iedereen op dit blog dat wel wist.

      En? Wat wil je daar mee zeggen?

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  10. 'De Balie' is een schandelijk-pro-joods platform.

    Vandaag een discussie over Corona met Jaap Goudsmit (hij is OK volgens mij), Rosanne Hertzberger en Marli Huijer.

    Hier speelt het joods zijn van Jaap en Roseanne voor mij geen rol, omdat ze volgens mij niet met een 'is it good for the jews' agenda bezig zijn.

    Maar als ik het mis heb, hoor ik het graag.

    https://www.youtube.com/watch?v=hz6bucBKcJk&t=1828s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Krijgen we dit gezever weer.
      Tijd voor vakantie tot de boer MB's voor zijn eigen blog heeft bijgekocht en hij daar zijn lusten verder botviert.

      Verwijderen
    2. @Matt: precies wat ik hierboven ook al aanhaalde, niemand zit hier te wachten op het msm gezever van die verwarde boer. Nu wil hij dat ik naar de balie ga kijken...ik kijk al 30 kaar geen msm-propaganda meer. Zou iedereen moeten doen, maar de staatstrollen blijven het maar proberen...moe word ik van die hersenloze ordervolgers...

      Verwijderen
    3. Hoe cynisch, Israëlische advocaat vlucht naar Duitsland om te melden dat in Israël een soort van tweede holocaust plaatsvindt.

      https://www.youtube.com/watch?v=j3ZKia93jQw&t=5s

      Verwijderen
    4. Viruswaarheid is gestopt met het oproepen tot demonstreren. Jeroen Pols en Willem Engel trappen vol op de juridische pedaal. D.w.z. alle verantwoordelijken voor het ICC.

      Verwijderen
    5. Aan @Jan Verheul kan ik melden:

      Ja Jan, je had het mis.

      Verwijderen
    6. @Joop: [Ja Jan, je had het mis.]

      Zou je dat voor mij willen toelichten, ik snap niet waar JV het mis had. Gaat het hierom? [omdat ze volgens mij niet met een 'is it good for the jews' agenda bezig zijn.]

      Verwijderen
    7. @ GB,
      ik heb voor jou ook nog een vraagje! ( zie boven)

      Joop heeft misschien gelijk hoor, ik heb de uitzending ( met Goudsmiot en Hertzberger ) maar voor 60 % gezien.

      De Israelïer ( Tamir Turgut als ik me goed herinner. Ik heb hem gegoogled: anti-rook boeken, kleine krabbelaar die de punbliciteit wel kan gebruiken) heb ik ookniet uit laten praten. Het bleef maar duren en er kwam geen info. Na een kwartier gestopt.
      Van Joop moeten we het niet hebben, dat weten wqe al langer.

      Verwijderen
    8. Wolf,
      ik heb die Tamir nu al 16 minuten beluisterd, en weet nog niet wat zijn punt is.
      Ik ben bang dat hij daar voor persoonlijke aandacht zit. Net als die dokter Fullmilch.
      Hun verhaal is zwak. En niet helder.
      'Zweden, zweden" Nou, kijk dan ook eens naar Bergamo, New York, Manaus, Oost Brabant.

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    10. (Ik herhaal het nog maar eens)

      Niet wegkruipen, GB.

      Wie bedoel je hiermee?
      ""die paar sneue figuren hier op het blog,""

      Verwijderen
    11. Nee, ik weet niet wie hij is. Baas van een actiegroep?

      Er is wat geharrewar over dat vaccin dat dan uit Duitsland zou komen (volgens Tamir), maar Fullmilch zegt: Pfizer is Amerikaans. Nu is er ook een duitse Turk die dat vaccin mee maakte, maar OK.
      Ik meen dat ze suggereren dat de Duitsers op slinkse wijze ( met een dodelijk vaccin wéér 6 miljoen joden willen of zouden kunnen doden. Te dwaas om nog langer naar te kijken. Maar misschien heb ik niet goed begrepen wat de crux van dit filmpje was.

      Vraag het aan Joop. Die weet het vast.

      Verwijderen
    12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  11. Mijn eerste 10 blogs over het Corona-virus hadden allemaal dezelfde titel:
    "Het Corona-virus .... Waar eindigt dit." (nrs 1 tot 10)
    (geschreven tussen 27 januari en 25 februari 2020)

    Nu zijn we een jaar verder, en er is mij geen enkel blogger bekend die de kwestie al zo vroeg, zo juist en zo treffend benoemde.

    (Zeg het me als ik iemand over het hoofd zie).

    We zijn een jaar verder, en nòg niemand weet wanneer het zal eindigen. En hoe het zal eindigen. En òf het zal eindigen.

    Ik meen dus recht van spreken te hebben.

    Ik wil dus het volgende opmerken:

    Heel veel zaken die nu worden verweten aan 'de Overheid', kun je ook met enige welwillendheid bezien, als oprechte fouten, of oprechte domheid, klasseren.
    Daar is geen kwade opzet of nalatigheid bewezen.

    Als een regering vraagt aan de virologen om een 'worst case scenario te schetsen' (met veel doden) opdat het volk zich aan de regels zal houden, dan is dat wellicht met goede bedoelingen zo gedaan. ( Beter 10 angstige mensen dan 8 relaxte mensen en 2 dode mensen).

    Maar er is één kwestie die je nooit of te nimmer kan excuseren:

    Waarom hebben de regeringen niet massaal gezorgd dat het vitamine D niveau van de mensen op orde was.

    Waarom hebben ze niet alle steun gegeven aan de goedkope en toch goed werkende middelen als HCQ en Ivermectine ?

    Waarom niet massaal aan de quercetine, zink en andere supplementen ?


    Fauci gaf toe dat hij 6000 IU's vitamine D neemt elke dag.
    Het positieve effect was dus met zekerheid bekend.

    Er zijn inmiddels vele honderden onderzoeken die wijzen naar D, HCQ, Zinc, Quercetine etc.

    En toch blijft men alleen maar praten en praten en praten over vaccins.

    Dàt is waar we de Elite (de Corona Talking Heads) voor moeten aanklagen: dat ze niet de goedkope en effectieve middelen hebben gegeven aan het volk, maar zich lieten sturen door de miljarden die Big Pharma wilde gaan verdienen.

    NB: In de arme landen heeft men die middelen wèl massaal toegepast. In twee deelstaen in Noord India , met totaal 300 miljoen inwoners, krijgt iedereen die ziek wordt, al de middelen thuis gestuurd: D, Zink, HCQ, Ivermectine. Het aantal doden is sindsdien gekelderd, in die deelstaten.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de reacties kun je twee soorten onderscheiden:

      1) Iemand draagt informatie aan waarvan hij denkt dat het nuttig is.
      Of hij beschrijft een vermoeden of een hypothese en hoopt dat anderen er 'gaten in schieten'. ( Conjectures and Refutations. Karl Popper)

      2) Scheldpartijen. Scheldwoorden. Meestal omdat de auteur niks zinnigs kan bedenken, maar toch vindt dat die ander, met wie hij het oneens is, nooit gelijk kan hebben. Als je geen argumenten hebt, kun je de ander altijd nog uitschelden (Argument ad hominem) :
      Hulpbehoevende, Dwaas, hersenloze, staatstrol, verwarde persoon, boer, visboer .....

      Mensen met een laag self-esteem herken je ook al snel aan de manier waarop ze altijd hun superioriteit benoemen.
      Of 'De Overwinning' die zich alleen voor hun eigen geestesoog heeft afgespeeld. "Verheul hapt in mijn aas".

      De laagste lonen worden betaald aan chauffeurs, zoals we weten. "De slaven van de weg". Toch ken ik een chauffeur die een obsessie heeft over het feit dat ànderen heel graag zijn bezittingen willen gaan stelen.

      Dan weet je wel wat voor een puinhoop het daar onder dat schedeldakje is...

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. @ Sofia.
      Ja, ik ben het met je eens: Het feit dat men er in die arme landen wel aan denkt en bij ons niet, en het feit dat er vele honderdduizenden levens door verloren zijn, dat is eigenlijkj al voldoende 'feitelijkheid' om vele 'Verantwoordelijken' te veroordelen.

      Het zenioge dat ze kunnen zeggen is: "Wir heben es nicht gewusst".
      Maar in India, in delen van Brazilië, ( en sinds kort is Ivermectine ook toegestaan in Tsjechië) weten ze het wèl !

      Ze herbben dus kolossale fouten gemaakt die vele mensen het leven kostte.
      We moeten gaan werken aan veroordeling van die lieden.
      Anders houdt dit nooit op.

      Maar toch moet ik zeggen: de meesten beseften echt niet wat ze deden. Ze zaten in een bubble. Tunnelvisie.

      Maar goed: we hebben de moffen ook opgeknoopt, en die wisten ook helemaal zeker dat wat zij deden goed was.

      Geen medelijden dus met de Van Dissels, Rutte's en Fauci's.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Sofia schrijft:
      @JV, je begrijpt niet wat ik bedoel. Het MAG hier niet ingezet worden omdat er een andere agenda speelt

      Dat vermoed ik ook.
      Maar dat kun je niet in je aanklacht zetten.
      Dat gaan ze nooit toegeven.

      Je kunt ze wel aanklagen wegens 'grove nalatigheid' en 'dood door schuld', en dat is al moeilijk genoeg.

      Je moet er achter zien te komen waarom z3e zo massaal blind waren ( of zich blind hielden) voor de goedkope en effectieve middelen, en steeds grepoen naar de ontrwrichtende manieren: lockdown, snel in elkaar geflanse vaccins etc.

      Artsen als Kory en Seheult en Been zeggen: Dit is nog nooit gebeuyrd: patienten naar huis sturen met de boodschap: kom maar terug als je zeer ziek bent. Àltijd zoekt men naar manieren om zo snel mogelijk met de gewnezing te beginnen.
      En er zijn heel erg veel manieren.
      Die worden dus alklkemaal bewust NIET toegepast.
      Behalve in de arme landen die NIET onder dwang van Big Pharma en Big Banks staan.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  12. “Mijn land Madagaskar heeft een remedie gevonden tegen het coronavirus maar de Europeanen hebben mij een voorstel gedaan van $20.000.000 om gifstoffen in deze remedie te stoppen om daarmee mijn Afrikaanse vrienden te doden die het gebruiken. Ik vraag daarom alle Afrikanen om hun coronavirusvaccin niet te gebruiken, omdat het dodelijk is. Kom naar Madagaskar als je ziek bent, mijn land is klaar om jullie met enthousiasme te ontvangen, ons geneesmiddel is in gele kleur. Koop niet die van de groene kleur, die komt uit Europa, de Europeanen hebben ons geneesmiddel gehackt, ze hebben er vergif in gedaan om alleen de Afrikanen te doden zoals ze wilden met de vaccins waartegen wij protesteren.”

    “Deel deze boodschap alsjeblieft, want het is dringend, ze hebben ons medicijn gehackt, ik wil dat alle Afrikanen het weten, hou deze boodschap alsjeblieft niet bij je, deel het!”

    Aldus de president van Madagaskar.

    Dus eerst proberen agenten van de WHO een land om te kopen en als dat niet lukt, wordt er een giftig medicijn op de markt gebracht.

    Lees het hele artikel bij Herstel de Republiek: De sinistere praktijken van de WHO in Afrika en dus ook bij ons

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Grandalf is er trots op dat hij al 30 jaar geen MSM meer leest.

      En hij denkt dat 'De Balie' tot de msm behoort.
      En nou blijkt dat hij ook zijn 'alternative media' niet echt goed bijhoudt. Komt met artikelen die al bijna een jaar oud zijn.

      En toch maar blijven denken dat ie weet hoe de wereld in elkaar zit.
      Kan allemaal, zo blijkt.

      Verwijderen
    3. 'De president van Madagaskar" heeft het zèlf gezegd !

      Lekker bronnetje, Grandalf !

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. @SDR: dit was, volgens mij, nog niet bekent: “Deel deze boodschap alsjeblieft, want het is dringend, ze hebben ons medicijn gehackt, ik wil dat alle Afrikanen het weten, hou deze boodschap alsjeblieft niet bij je, deel het!”

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. @SDR: je hebt gelijk dat het wel een wat warrig artikel is, maar in die oude artikelen staat niets over dat ze het medicijn "gehackt" hebben. Maar Herstel geeft daar inderdaad geen bronvermelding van.

      Verwijderen
    8. @JV: gecontroleerde oppositie is voor wakkere mensen ook msm

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  13. @JV
    Heb jij het regime nog op 1 of andere manier kenbaar gemaakt dat je het niet eens bent met hun corruptie en hun vrijheidsbeperkende- en destructieve maatregelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat je mij zou willen verwijten dat ik niet ergens door een straat ga lopen en roep dat het allemaal onzin is met die Corona.

      Ik heb dat niet gedaan.

      Ik heb, zoals je weet, mijn 'goede naam' in de waagschaal gesteld door een interview aan te bieden over Corona.(Aan Volkskrant en BNdeStem)
      Alleen De Stem plaatste het. ( Een longread)

      Voor mij was het mislukt, want het was meer 'human interest kletskoek' dan advies.

      Ik was bang voor polarisering en vond dat beide partijen een beetje toe moesten geven: De overheid moet goedkope en effectieve middelen propageren en uitdelen.
      De 'rebellen' moeten gewoon zorgen dat ze lage-dosis infectie krijgen: dus toch een mondkapje op de gevaarlijke plaatsen. Ventilatie etc.
      En als derde punt: Allen onder de 50 jaar : vrij laten. Allen boven de 60 jaar: extra beschermen.
      Zo heb je geen lockdown nodig. IC's voldoende.

      NB: Ik schreef het allemaal al in maart vorig jaar.

      Nu zie ik mensen als Jaap Goudsmit en Marli Huijer die het ook weer zeggen.
      De krant zwijgt. Rutte zwijgt.
      Ik vind dat crimineel.


      Ik ben altijd kritisch geweest over demonstraties: Ze stoppen er wat agressievelingen tussen die vernielingen plegen, maken dat de blikvangers in het Journaal et voilà: je hebt flink meegewerkt aan hùn agenda voor een nieuwe dictatuur.

      Zo doen ze het àltijd.

      Dat vind ik dus niet slim. Ik snap het, ik begrijp de woede, en de rebellie, maar je graaft je eigen graf.

      ( Ik wil ook wel zeggen dat ik soms wel eens denk dat Willem Engel misschien voor onze vijand werkt. Al die interviews met die Israeli's, ik ben er niet kapot van. Maar ik zal het wel mis hebben. Ik hoop het in elk geval. Ik mag die Willem wel. Maar de Powers That Be wrijven zich in de handen als ze zien hoe Willem het volk polariseert.)

      Verwijderen
    2. Donder op 'meneer Janssen'
      Als wij jou hadden moeten geloven waren we allemaal al lang dood geweest want jij hield toch zo van Fergurson en co. die met onbewijsbare modellen op de proppen kwam met 300duizend doden tot gevolg. Waar zijn die?
      Hang hier niet de schijnheilige betweter uit met je ellenlange stukjes die denkt dat hij altijd gelijk hebt. DAT HEB JE NIET.
      En nu weer hier jouw anti joden propaganda verkopen. Doe dat op je eigen, zo de hemel in geprezen, blog.
      Of komt daar geen hond meer en kom je hier de boel verzieken?
      Ik heb geen zin om eindeloos naar beneden te scrollen om al die onzin over te slaan.
      Dit is voorlopig mijn laatste post hier, dus ook geen cartoons meer, tot dit blog weer schoon is.

      Verwijderen
    3. http://blikopnosjournaal.blogspot.com/2021/02/vanessa-beeley-mijn-vader-was-best-een.html?showComment=1612916060447#c4264273517855288656

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    5. SDR, nee nu niet meer, ik ben die ellenlange spelletjes van"ik weet het beter en ik heb altijd gelijk" kotsbeu.
      Het is dat je me persoonlijk aanspreekt dat ik reageer.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Wie begon hier te schelden en iedereen voor o.a. voor moordenaars uit te maken? De verwarde boer die heilig geloofde in het bestaan van een dodelijke virus, terwijl ik vanaf dag 1 al doorhad dat het een psychologische operatie is en Corona gewoon een lekker biertje is. De dementerende boer bleef vervolgens maanden doorgaan met zijn angstzaaien en iedereen die niet meeging in zijn verhaal bleef beledigen. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Mogen wij ook een keer reageren op zo'n dwaas, die nu dus weer begint met al die onzinnige troep te plaatsen. Het hele topic is alweer vergiftigd door de narcist, waardoor het blog weer onleesbaar wordt. Ga op je eigen niet gelezen blogje maar uithuilen met je msm sprookjes, maar laat de mensen hoer, die wel voor andere meningen openstaan met rust.
      @Matt: laat die dwaas maar in zijn eigen sop gaarkoken en hopen dat hij weer verdwijnt. Het blog was zonder hem in ieder geval een stuk leesbaarder geworden.

      Verwijderen
    8. Ik wil het nu wel opnemen voor JV en bedankt voor je antwoord. Je hebt een andere zienswijze op zaken dan ik, maar dat is oké.

      Verwijderen
    9. @Matt
      Wel blijven komen en misschien is het beter als JV een andere blog zoekt gezien de consternatie die er van komt.

      Verwijderen
    10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    11. [Misschien nog beter als mensen ophouden met elkaar in de haren te vliegen. Accepteer dat niet iedereen overal hetzelfde over denkt en accepteer dat geen enkele bevolkingsgroep boven kritiek verheven is.]

      Dit is voor vandaag de meest verstandige opmerking. Niemand is verplicht te reageren op een ander, niemand heeft naast zich een persoon staan, die een pistool tegen je hoofd zet en die zegt:"En nu moet je reageren". Het wordt allemaal te persoonlijk en men ergert zich. Daar moet je je niets van aan trekken. Als iemand iets beweert, moet je gewoon met argumenten er tegen in gaan. Iemand op een bepaalde manier wegzetten heeft geen nut, behalve dat je de gezamenlijke tegenstander een groot genoegen doet. Herrie in de keet. In plaats van 1 blok te vormen, rollen we hier over elkaar heen, over de vraag, wie de grootste heeft. Dat is niet relevant, daar gaat het niet om.

      Als iemand in zijn verhaal een 'steek onder water' geeft, hoef je helemaal niet te reageren. Of je geeft een steek terug (niet aanbevolen) of je negeert het en reageert er niet op. Mijn oma zei altijd: "Er is nog nooit een spreker geweest, die een zwijger heeft overwonnen". En dat werkt altijd. Wees de zwijger. En wees wijzer. Reageer niet uit emotie of ego.

      Van mij hoeft hier niemand weg, ik bepaal zelf op wie ik antwoord geef.

      Welterusten en tot morgen.

      Verwijderen
  14. Het wil de Bataafsche Courant c.q. Herstel de Republiek maar niet lukken om in ons land wat mensen bij elkaar te krijgen om echt verandering te brengen:

    Enige tijd geleden hebben we een oproep gedaan om een groep “patriotten” bij elkaar te krijgen met als doel…. [vul maar in – er is genoeg te doen].

    Tot nu toe is de respons niet echt overweldigend. Van de 17 miljoen Nederlanders heeft zich (met de stand van vandaag) 0,000000052% gemeld.

    De eerste conclusie die we daar uit kunnen trekken: we zitten in het verkeerde land. Het artikeltje hebben we dan ook maar schielijk verwijderd. Het komt op een of andere manier niet over. Mensen die we voor dat werk nodig hebben zijn niet beschikbaar, die hebben geen tijd. Zij, die wel tijd hebben, zoals gepensioneerden, werklozen en WAO’ers zijn afhankelijk van de staat. Er komt dus effectief niemand in opstand. Ja, als het te laat is…..

    ....Want, kijk, het zit zo…..

    Een volk dat braaf de mouwen opstroopt…… omdat een derderangs ongevaccineerd schoolmeestertje en een bonte verzameling notoire kinderhaters hun beloofde miljoenen willen incasseren.


    Lees het hele artikel bij Herstel de Republiek: De OPSTAND der gevaccineerden: succes ermee!

    En het vervolg artikel:

    Hoe krijg je een massa van 13 miljoen landgenoten in beweging tegen hun broodheer? Die andere 4 miljoen gaan dat niet doen, want die zijn te druk met geld verdienen = belasting betalen.

    Kunt u nu ook zien waar het naartoe gaat?

    De complete bevolking zit klem.


    Lees het hele artikel: De ondergang van Nederland – eigen schuld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is een grote frustratie Grandalf. Ik/Wij kunnen die 97% van de bevolking niet wakker krijgen. De 3% die wakker is, is verdeeld en 1% van die 3% is daadwerkelijk bereid om het regime te laten weten dat ze het niet eens zijn met hun maatregelen.
      De oppositie kan geen vuist maken / is verdeeld. Celebraties denken waarschijnlijk dat het goed komt of zijn bang voor terugslag zoals Doutzen Kroes kreeg.

      Ik kan wel gaan flyeren, maar heb geen hoop dat de gedemoraliseerde daardoor op zoek gaan naar informatie. IK zie meer heil in de acties van de 3% die wakker is. Dat zijn toch 500.000 mensen en die kunnen heel veel bereiken als ze maar vastberaden zijn.
      Maar zoals je al zegt. Van de 3% hoef je ook niet veel te verwachten. De opstand komt als het water tot aan de lippen staat. Onder collega's merk ik wel dat ze helemaal klaar zijn met de lockdown. Misschien zijn ze dit voorjaar te porren voor actie.

      Verwijderen
    2. @Oligarch: inderdaad, als je met de gemiddelde mens erover praat, hebben ze allemaal wel door dat er dingen niet kloppen, maar zoals Vanessa ook al opmerkt in het gesprek met Ricky, is het een gevolg van gaslightning. De meesten zijn te gehypnotiseerd, toch blijf ik hopen op het tijdig wakker worden van de middenklasse, die er tenslotte het meest door gedupeerd worden. Zij moeten tenslotte allemaal verdwijnen.
      Wat Herstel wil ben ik ook een voorstander van: een Volksrepubliek, waar het volk pas echt een stem heeft.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. @Sofia,

      "Zou het nieuws wat de laatste dagen naar buiten lekt (dat de angst er expres is ingebracht door de politiek) helpen bij het wakker worden van de middenklasse?"

      Het betreft in dit geval de Duitse politiek. Gisteren tijdens het debat over de verlenging van de avondklok kwam de vraag of wij dit hier ook deden en Rutte antwoordde met: "Nee, dat doen wij hier niet." In principe heeft hij daar niet over gelogen, wij doen het hier alleen anders. Ik verwijs hiermee naar de lezing van de Belgische viroloog Marc van Ranst bij Chatham House* waar Ab Osterhaus bij aanwezig was. Ab Osterhaus wordt daarna 5x in de week bij talkshows uitgenodigd (hoog publiekelijk bereik) om zo het Nederlands publiek te indoctrineren.

      *Chatham House

      Dit is ook de club waar deelnemers van Bilderberg conferenties zwijgplicht (ook wel de Chatham House Rules genoemd.) aan moeten zweren over de inhoud van die conferenties.

      Verwijderen
    5. [In principe heeft hij daar niet over gelogen, wij doen het hier alleen anders.]
      Hier verspreid je nep-nieuws. Er heeft wel degelijk iemand info boven water gehaald, waarin virologen werd verteld, hoe zij de angst er het beste in konden houden. De pagina stond bij het rivm of op en andere overheidssite. Die pagina werd onder een van de draadjes van niemandsknecht vertoond.
      Rutte liegt per definitie, maar dat zijn we van de uitverkorenen wel gewend.

      Verwijderen
    6. Dit was trouwens mijn laatste antwoord aan jou, ik heb geen zin om met aperte leugenaars in discussie te gaan, veuls te vermoeiend. Dááǵ.

      Verwijderen
    7. Als je nu denkt dat ik daar rouwig om ben dan moet ik je helaas teleurstellen/

      Verwijderen
    8. Of ze in NL net als in Duitsland wetenschappers zo gek hebben gekregen om leugens te verkopen door angst te verspreiden weten we niet. Varen op het kompas van Rutte heb ik nooit gedaan. Maar omkopen hoeft niet zo direct te gaan, wat ik eens ben met Joop.

      Hier mijn observatie hoe eea werkt in Nederland (geplaatst te OffG en te lui om het terug te vertalen)


      the Germans could learn something from the Dutch in how to disguise the evidence that covid ‘science’ is bought from ‘scientists’ without leaving a trace. How?

      a) make it close to impossible to do research In general, for instance by closing labs, so scientists sit at home and do nothing
      b) make an exception for covid ‘research’ (emergency)
      c) gives lots of money to Covid research in the form of an easy to obtain grant
      d) help heads of departments of research institutions by giving Government money to research that has been ‘delayed’ at the department. Give always as much as is asked for and make it very easy (no real checks) that the money that was asked for is really needed.
      e) praise scientists who publish in the media on the dangers of covid, etc, by giving them all sorts of governmental functions that seem important (like having a say on whether lockdowns should continue, etc)

      This is all done in the Netherlands and it makes scientists lazy and addicted to the narrative. Seeing them is as if they were given strong opioids and now they want more and it messes up their heads.

      of course that doesn’t end well for these scientists, and science in general is also
      hurt. But scientists are first to be hurt, for instance by showing on national or regional tv that vaccines are safe, so of course it is not a problem to inject me in front of the television!

      Verwijderen
  15. Over 1 a 2 jaar zitten we op depressie niveau. Dat is voor 97% van de Nederlanders niet voor te stellen. De externe schok is dat ze het financiële systeem laten imploderen verwacht ik. Mogelijk scenario Om het vertrouwen van de markten terug te winnen is het nodig dat we onze bezittingen die bekend zijn bij de fiscus af te dragen aan de staat of te verpanden. Met dit als onderpand is er weer vertrouwen in de nieuwe munt en kunnen de winkels weer bevoorraad worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jan Verheul zei: "Vraag het aan Joop." waarna @Sofia, op zeer adequate wijze, de honeurs voor mij heeft waargenomen. Waarvoor dank.

    Vermakelijk was wel te lezen dat Verheul als een bok op de haverkist sprong om Tamir in Google op te zoeken en Rainer Füllmich helemaal uit het oog is verloren of Verheul had er gewoon geen zin meer in om naar Rainer Fullmich te zoeken. Overigens had het mij niet verbaasd als Google dezelfde credentials zou hebben gebruikt als Verheul. Willem Engel is tenslotte ook dansleraar, toch?

    Maar goed, Verheul heeft 16 minuten van de video uit kunnen zitten waardoor hij het belangrijkste heeft gemist maar dat zijn wij van Verheul gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. En ik vraag iets aan Joop en krijg er geen antwoord op? Was de vraag zo raar, Joop?

      Verwijderen
    3. Nee, de vraag was niet raar, wel de bron waarom je die vraag stelde.

      Verwijderen
    4. Maar ik heb nog steeds geen antwoord op een normale vraag ??

      Verwijderen
    5. Dat zie je goed. Heb je ook gezien dat Verheul slechts 16 minuten van en video uit kan zitten dat niet in zijn straatje past, holodomoor?

      Verwijderen
    6. Daar gaat het niet om. Ik heb het niet over een video, ik heb het over mijn vraag.
      Maar je zult ook wel een kut-jood zijn, waarom ik niet in jouw straatje pas. En ken die spelletjes van desinformatie verspreiden. Zie hierboven.

      Verwijderen
    7. Tja, er zullen ongetwijfeld joden zijn met kutten maar ik behoor daar niet toe.

      Verwijderen