dinsdag 5 januari 2021

Wij presenteren u: Marion Koopmans (Machiavellist) en Jeroen Wollaars (Staatsjournalist)

Zo werken ze samen:

Fingeren, Speculeren, Manipuleren. Misleiden. Angst Aanjagen.

En dan win je de machiavelliprijs. Marion Koopmans in een één-tweetje met Jeroen Wollaars.

Koopmans "wint" de "Machiavelliprijs". Je zou maar een prijs winnen die vernoemd is naar een manipulator en misleider die over lijken ging, want dat was Machiavelli. Koopmans doet het. En dan is het ook nog meer een ons-kent-ons-"prijs". Wat een land!


67 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het coronavirus bestaat niet.
    Alles open, geen muilkorfplicht, geen 1,5 m flauwekul.
    Nederland is gered.
    Waar mag ik mijn geldprijs ophalen?
    Dit was brandpunt, prettige avond nog.
    Graag contant uitbetalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jensen.nl heeft Diederik G. ook behandeld. Hij was alleen even vergeten, om de uitspraak, dat IC-personeel zich zou gaan vervelen, om die erbij te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kent iemand het volgende artikel?: https://berthub.eu/articles/posts/dutch-reverse-engineering-source-code-of-the-biontech-pfizer-vaccine/

    Gaarne reactie/commentaar!

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ben,
      als dat allemaal waar is wat in dat artikel te lezen staat, dan zijn ze al ver zeg. Dat doet me denken dat hiermee heel veel ziektes kunnen worden bestreden. Laat ons eigen DNA bijvoorbeeld GCMAF aanmaken en een nare ziekte schijnt dan over te gaan, als ik tenminste goed ben geïnformeerd. Maar het doet me ook denken aan drugs die het eigen DNA aan gaat maken met de juiste prik met MRNA. Heel raar eigenlijk. Als dit maar niet misbruikt gaat worden. Zo kan een oorlog bijvoorbeeld lekker snel gaan als je het DNA van de vijand kent en daar op 'inspeelt'. Er zijn dus goed en slechte dingen mogelijk met die techniek. Maar de mens kennende . . .
      Bedankt voor je info.

      Verwijderen
    2. Hoi Ben,
      als dat allemaal waar is wat in dat artikel te lezen staat, dan zijn ze al ver zeg. Dat doet me denken dat hiermee heel veel ziektes kunnen worden bestreden. Laat ons eigen DNA bijvoorbeeld GCMAF aanmaken en een nare ziekte schijnt dan over te gaan, als ik tenminste goed ben geïnformeerd. Maar het doet me ook denken aan drugs die het eigen DNA aan gaat maken met de juiste prik met MRNA. Heel raar eigenlijk. Als dit maar niet misbruikt gaat worden. Zo kan een oorlog bijvoorbeeld lekker snel gaan als je het DNA van de vijand kent en daar op 'inspeelt'. Er zijn dus goed en slechte dingen mogelijk met die techniek. Maar de mens kennende . . .
      Bedankt voor je info.

      Verwijderen
  5. Wat is daar toch allemaal gaande bij het congresgebouw in Amerika?
    Wat een zooitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congress in reces, protesters zijn gebouw binnen gekomen.
    Trump zal live zijn aanhang toespreken vanaf capitol hill
    https://youtu.be/pa9sT4efsqY

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congres live
    https://youtube.com/watch?v=SiUE_3LtS9I&feature=share

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. [Als in 'tot juni']

    Je vergeet het jaar erbij te vermelden: 2025.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mike Pence heeft zich tegen Trump gekeerd. Trump staat helemaal alleen nu. Die paar Republiekeinse senatoren zullen nu inbinden verwacht ik.

    Man. Het komt neer op "We the people" waarvan 97% gehersenspoeld rond loopt. En de andere 3% geen weerstand biedt.

    Zelfs op deze blog loopt iedereen met een muilkorf op door de winkelcentra. Bang voor een boete. Waarom bang? Over 10 jaar bezit je niks meer! Iedereen hier op de blog weet het. Maar toch loopt iedereen hier mee terwijl ze weten dat het bullshit is. Zelfs hier op dezeblog weten iedereen dat ze geen toekomst hebben hebben als de oprichters van Bilderberg hun agenda kunnen uitrollen. Zelf hier zijn ze toch bang voor de boa's en de boetes.
    Wat voor toekomst hebben we als zelfs mensen die hier bloggen bang zijn voor boetes en niet naar demonstraties gaan.

    Weet je waarom de kroegen dicht zijn? Dat is omdat we niet bij elkaar mogen komen. Er is niks voor nodig om een regime te laten vallen. 10.000 man in het centrum in Den Haag die weigert te buigen en niet weggaat is wellicht al voldoende. De oligarchen weten dat. Daarom zijn ze zo bang dat we bij elkaar komen.

    Maar toch. Dit gezegd hebbende komen jullie nog niet op demonstraties. Een bezoek aan mamma is belangrijker. Of het weer is slecht en geen zin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie mijn antwoord hierboven. Geplaatst onder verkeerde reactie, sorry.

      Verwijderen
  11. https://youtu.be/xs4rgewbXxo
    Congres live. Mike Pence en Pelosi zijn weer in the house.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ted Cruz , LOL
    Ze gaan weer ‘ puzzelen’
    Je moet dit echt live volgen olli.
    Deze dag gaat de boeken in bij Amercan history.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet morgen weer vroeg op. Het is inderdaad prachtig deze ontknoping. Hopelijk met een Hollywood einde.

      Verwijderen
  13. Ik had in de auto even radio Veronica op vanmorgen. Als ik het goed begrijp is het IC bedden spelletje weer begonnen. Hahahaha.
    Er mogen van el Marko Roete van de bananen republiek niet meer dan 3 nieuwe mensen per dag op de IC gebracht worden hoorde ik.

    Ik ben niet briljant, ik heb geen glazen bol en toch wist en weet ik dat deze lockdown een half jaar gaat duren en in totaal gaat deze lockdown 2 tot 3 jaar duren. Waarom weet ik dat? Ze vertellen het ons zelf in hun documenten. LOL. Dat is het grappige - nou ja grappige - er van.

    Yuri Bezmenov heeft ons al verteld dat ik mensen de officiële documenten van de regering/NGO kan laten zien en kan laten lezen en toch geloven ze het niet. Hij heeft gelijk! Ze worden pas wakker als ze een keiharde klap in hun gezicht krijgen of de laars van de militaire politie in hun kont voelen. Eerder niet! Zo gedemoraliseerd zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. [https://gloria.tv/post/rDUCe97kT3Rt2B97Cvp8e6kG7
    In deze video legt moleculair bioloog Doris Cahill uit]

    Deze opname zou worden gespiegeld middels Bitchute. Helaas: Unavailable Content
    This video is unavailable as the contents have been deemed potentially illegal within your country by our moderation team.

    Dus Bitchute is ook niet meer te vertrouwen. Next !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb tot nu toe geen muilkorf voor gehad. Alleen in Duitsland, omdat ik daar geen gezeik wil hebben. In NL tot nu toe 1 x een opmerking, wat ik afdeed met het tonen van een medicijndoosje, waardoor ik geen muilkorf mag dragen. "Sorry meneer."
    Verder krijg ik van de dame van de Aldi een vette knipoog.

    Ik voorzie hetzelfde als jij, maar weet er niets tegen te doen. Demonstraties zijn gevaarlijk voor mij: 1 klap tegen mijn been of zo en ik bloed dood door inwendige bloedingen. (Daar zijn die medicijnen voor.)

    Ik wil alleen maar weg uit Europa, want het is overal in "het Westen" hetzelfde. Maar de rest wil niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien dat deze link over Dolores Cahill wel werkt,

    https://brandnewtube.com/v/iEs9wd

    op brandnewtube.com is veel meer over Dolores Cahill te vinden @ G.B.Wolf.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank voor je reactie Wolfi. Europa is wellicht het eerst de lul met de 4e industriële revolutie - na China uiteraard- Maar als Joe geïnstalleerd is en Kamala president wordt, kan je nergens meer heen in de wereld. We zullen er hier mee moeten dealen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jonge arts raakt verlamd na coronavaccin van Pfizer, familie luidt noodklok
    https://www.ninefornews.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik denk aan die bruikbare idioten die hebben mee gewerkt aan de verkiezingsfraude om Joe geïnstalleerd te krijgen. Wat een spijt zullen die krijgen, want er zit niks voor hun in. Erger ze worden als 1e tegen de muur gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. https://viruswaarheid.nl/hoe-kan-ik-helpen/

    HOE KAN IK HELPEN?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @oligarch: [kan je nergens meer heen in de wereld.]
    Ik ben al een tijdje aan het rondkijken en denk dat Uruguay een goede optie is. Het minst corrupte land van Z-Amerika, zelfvoorzienend v.w.b. electriciteit (93% groene stroom dankzij een stuwdam), weinig inwoners per km2, etc. Zoek maar eens op YT met Uruguay. Ik houd het weer al 2 jaar in de gaten op mijn laptop: De laagste temperatuur was 2 gr. boven nul. Heerlijk klimaat in alle opzichten.
    Momenteel 28 gr. en 17 gr. 's nachts. Geen last van aardbevingen. Spaanstalig.
    Indien gewenst kan ik een hoop links plaatsen, maar wil mezelf ook niet uit de markt prijzen.

    Andere optie is IJsland, maar dan moet je goud tegen de kou kunnen en een half jaar duisternis voor lief nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @Wolfi,
    Ik heb een half jaar door Zuid Amerika gereisd. Ik ken Uruguay.

    Maar ook zij zijn onderdeel van de Globalistische wereld orde. Ook daar zal je alles moeten inleveren. Maar inderdaad. Als wij ons zelf niet bevrijden is het in Uruguay beter vertoeven dan hier. Montevideo uitgezonderd.
    Ik heb daar 2 weken geleefd bij een boer. 300 hectare land En ja die is volledig zelf onderhoudend met zijn waterput, koeien, akkerbouw etc etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het valt mij op dat veel van de internet Trump supporters er helemaal op los gaat dat die "protest bestorming" was opgezet door antifa.
    Als "bewijs" voeren ze aan foto's van Jake Angeli (de getatoeëerde viking)in het congresgebouw samen met Jason Tankersley (man met baard)

    Die claim blijkt niet geheel waar te zijn.

    https://www.theverge.com/2021/1/7/22218601/matt-gaetz-antifa-capitol-hill-riot-xrvision-facial-recognition-washington-times-story-false

    Opletten dus, want aannames kun heel snel als lopend vuurtje rondgaan en voor "waarheid" aangezien worden.
    Dat gooit alleen maar olie op het vuur en daar zitten ware republikeinen en ware democraten niet op te wachten nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zit je nou hier te promoten Dawg?
    Zit er soms een klein communistje in jouw koppie?.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben emotioneel. Kan bijna niet voorstellen dat ze Joe Biden gaan installeren. Die vervolgens een ziekte ontwikkeld en dat we daarna Kamala Harris krijgen die de belastingen enorm gaat verhogen.

    Eigenlijk is al ons bezit nodig om de totale schuld in te lossen. Ben bang dat er nog een restschuld overblijft nadat we alles hebben ingeleverd. Daar moeten we de rest van ons leven voor werken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is Kamala Harris ook minister van financiën in Nederland?
      Dan weet oligarch meer dan mij.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Kennen SDR en Eddy het grotere plaatje nu nog steeds niet????

      Dat verklaart waarom ze netjes een mondkapje opzetten als ze de winkelcentra in lopen.

      Ik ben hier klaar. Het gaat jullie goed. Waarschijnlijk hebben ook jullie eerst een klap in je gezicht nodig van de militaire politie.

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. Oligarch claimt veel te weten over mij of SDR.
      Maar laat 'm maar. Hij heeft last van een driftbui.
      Zodra hij afgekoeld is, zien we hem wel weer posten hier.
      Soms zijn z'n postings wel waardevol,snijden hout en is dan een onderzoekje waard.
      Niemand zal ons in het gezicht slaan.
      We hebben immers goede voornemens gemaakt voor 2021.
      Sterkte oligarch.

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    9. Als je spullen nodig hebt en je komt die zaak niet in moet je wel he. Maar ik heb die man goed verteld wat ik er van vond en heb die loser keihard uitgelachen met zijn muilkorf. Die de hele dag goed op moet. Hahahaha. En nu zit die brave gorilla waarschijnlijk thuis want de Karwei is dicht. Plus dat ik niet snel iets meer bij die klote karwei zal kopen.

      Verwijderen
    10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    11. @Dawg,
      Het grotere plaatje is dat we niks meer bezitten.

      Dus ze pakken alles af, ook al hebben ze het niet nodig. Natuurlijk hebben ze het geld niet nodig.
      Het gaat hen niet om geld. Dat maken ze zelf. Het gaat hen om macht en controle.

      Verwijderen
    12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  27. En uitgerekend Lin Wood was het die begon met proberen dit vuurtje aan te wakkeren op social media.
    Lin Wood?
    SDR vond dat toch zo'n geweldige bron?
    Daar gaat je bron SDR...………..Lin Wood heeft min of meer zichzelf nu voor paal gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh,okè. Sorry dan SDR.
    Weet wel nog met zekerheid dat oligarch veel verwachtingen had van die Lin Wood.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben je weer dronken? Ik ken die man amper. Ik heb alleen hoge verwachtingen van Sidney Powell.

      Verwijderen
  31. Kopers (huiseigenaren) zullen zwaarder worden belast.
    Huurders niet.

    Dawg schreef: Laat iedereen (huurders EN kopers) krom liggen voor een woning. Dat is tenminste eerlijk.

    Ik merk al dat Dawg een koopwoning heeft en voelt zich benadeeld dat hij straks geen voordeeltjes meer heeft als woningbezitter.
    Iets waar de huurder geen last van heeft.

    De communistische gedachte gang is: als iemand er op achteruit gaat,moet iedereen er op achteruit gaan.
    Deze gedachtengang komen we ook tegen bij sommige EU parlements leden.
    Het gaat Nederland financieel redelijk goed.
    Zuidelijke landen gaat het financieel slechter.
    Wat bedenken deze inbeciele EU parlementsleden.
    Nederland moet dan maar wat geld doneren aan de EU zodat zij de financen van zuidelijke landen beter op orde kunnen brengen.
    Als mijn buurman de huur niet meer kan betalen, dan ga ik toch ook niet daar aanbellen om hem gerust te stellen dat ik wel even zijn huur betaal?
    Is totaal van de pot gerukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Huursubsidie wordt uitbetaald door de staat.
    Dat is de belastingbetaler en niet de woningstichting.
    Ik heb 1 keer in mijn leven huursubsidi aangevraagd bij de overheid omdat ik vanwege bedrijfs economische redenen ontslagen werd(vast contract), ben hoofd kostwinnaar in mijn gezin en kwam in een uitkering terecht(WW).
    Totdat ik weer een nieuwe vaste baan. Toen liep zelfs die subsidie nog een tijdje door ofschoon ik 'm had stop gezet.
    Verder geen probleem, bij de nieuwe belastingaangifte werd alles recht getrokken en heb ik de teveel ontvangen subsidie aan de overheid terug betaald.
    De woningvereniging zelf is daar van begin tot eind niet aan te pas gekomen.
    En zo werkt dat ook met zorgtoeslag SDR.
    Zoiets hoor je toch te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Excuses voor fouten in mijn zins opbouw. De gum doet het niet op mijn pc beeldscherm. :-)

    BeantwoordenVerwijderen



  35. oligarch28 augustus 2020 om 01:17

    Wat een genot om vast te stellen dat de amerikanen wakker zijn en terug gaan vechten.

    NICK SANDMANN ATTORNEY OFFERS TO REPRESENT KYLE RITTENHOUSE
    https://www.infowars.com/nick-sandmann-attorney-offers-to-represent-kyle-rittenhouse/

    Deze held verdient en krijgt de beste advocaten die er zijn. Lees hier ook de tweet van Marc Dice

    Save all the tweets of members of the media, celebrities, and Congress defaming Kyle Rittenhouse. Not screen shots. Internet archive URLs. His lawyer Lin Wood (Nick Sandmann's attorney) is going to sue the sh!it out of all of them. #Go!

    Iedereen die Kyle geframed en verkeerd neer gezet heeft gaat schade ondervinden. Dat zal ze leren. Al dat tuig dat willens en wetens meewerkt met de absolute satanische top van de machtsstructuur op deze aarde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij heeft die Nick Sandman van alle blaam gezuiverd en daarbij nog eens multimiljonair gemaakt.
      Prima toch.

      Die HELD Kyle Rittenhouse is ook op borgtocht vrij dankzij hem

      Goed gedaan Lin Wood.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Hij heeft dat media virus honderden miljoenen armer gemaakt. Niet dat het voor de leugenpers en hun oligarchen wat uitmaakt want ze hebben onuitputtelijke hoeveelheden betaalmiddel.

      Verwijderen
    4. Ik heb zijn berichten nooit gevolgd.

      Ik heb dat toen hier geplaatst omdat die zaak met Rittenhouse speelde.

      Verwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Verder weet ik weinig van die advocaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Trump heeft niks gedaan om het moeras te dempen. Hij heeft nooit controle gekregen over het OM, de inlichtingen diensten en de rechters die hij aanstelde zijn tegen hem.

    Het goede aan het Trump presidentschap is dat voor een ieder die het wil zien het moeras tot aan de rechterlijke macht groot is. Full spectrum moeras.
    75 miljoen Amerikanen hebben waarschijnlijk onvrede dat de president die overduidelijk gewonnen heeft het niet gaat worden.
    Dit decennium is heftig en wordt nog heftiger vanaf nu.

    THE DECADE OF ACTION

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @oligarch: [En ja die is volledig zelf onderhoudend met zijn waterput, koeien, akkerbouw etc etc.]

    Dat wil ik dus ook. Ergens diep in het binnenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. [Hij was alleen even vergeten, dat IC-personeel zich zou gaan vervelen]

    Dat heeft hij in de podcast van vandaag netjes gecorrigeerd. Jensen.nl - Mijn Ideale Wereld.

    BeantwoordenVerwijderen