vrijdag 2 april 2021

Wie bedenkt een "Machiavelli-prijs"?

Hij is "gewonnen" door Marion Koopmans en Diederik Gommers.

Machiavelli staat voor amoreel je eigen doelen bereiken. Doden, oorlogen, misleiding, alles is geoorloofd.

Wie wil zo'n prijs hebben? Wie bedenkt zijn prijs naar zo iemand te vernoemen? En dan nog doen dat het een eer is die prijs, met die naam, te ontvangen? 

Jensen tipte het gisteren even aan, en hij heeft natuurlijk gelijk.

Het wordt steeds gekker in dit land. 

War = Peace

Slavery = Freedom

Machiavelli = Toppie

Injecteren = Geweldig

AstraZeneca = Genieten

Rutte = Geen leugenaar

Bill Gates = Filantroop

Blackrock = Fijn Bedrijf

Restaurant het Hoekje = Moet gesloten blijven

6 opmerkingen:

  1. Aanvulling op die lijst: iedereen moet de ziekte 'smetvrees' oplopen en iedereen moet er gemuilkorft bijlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Rutte Doctrine prijs;
    =Ik lieg als ik zeg dat ik de waarheid spreek en de waarheid is dus dat wat ik gezegd dat ik daar de waarheid over heb gesproken=

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als de spuit goed werkt is niemand nog ziek.

      Als de spuit niet werkt is iedereen ziek.

      Diegene die de spuit niet gehad heeft is dus niet ziek.

      Verwijderen
  3. Straks wordt corona met atoombommen de wereld uit geholpen.

    atoomoorlog dreigt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die link,bewijst dat deze prijs fake news gasten verbind, Samen 🤮

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WW3 is gaande met de pandemie,nu weer ouderwets oorlog maken, Biden wil Krim terug via Ukraine, dat laten de Russen niet gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen