Vandaag was Lidewij de Vos, kopvrouw van Forum voor democratie, te gast bij NPO1, bij Astrid Kerseboom en nog iemand.
Ze kwam weer niet uit de verf, en liet zich wederom van alles aanleunen, zonder met een scherpe counter te komen. Zonder de boomerang in het gezicht van de vooringenomen staats-ondervragers te laten terugkeren.
Een paar voorbeelden hoe ze HAD KUNNEN reageren, maar ze liet het onweersproken passeren:
"Baudet antisemitische uitspraken" --> "U heeft jaren de tijd gehad met hem over deze belachelijke aantijging te praten en nu komt u er bij mij over, vreemd"
"Oekraïne democratisch" --> "De Oekraïners hebben gestemd op een Zelenskiy, op zijn ticket van vrede, mind you, VREDE, met Rusland, stoppen met die oorlog. Du moment dat hij gewonnen had, draaide hij als een blad aan de boom. Daarbij komt dat Oekraïne geen éénduidig geheel is. Het is verdeeld in diverse delen, waarbij het Oosten, jarenlang gebombardeerd door Kiev, zich door Kiev helemaal niet vertegenwoordigd voelt."
"Daarbij komt, Nederland heeft gestemd in het referendeum, met overweldigende meerderheid, tegen associatie, en al helemaal tegen militaire associatie, met Oekraïne. FvD is de enige partij die deze meest Democratische Referendumuitslag respecteert."
Lidewij de Vos heeft tot nu toe weinig blijk gegeven om flexibel en alert in te kunnen spelen op de doorzichtige valletjes die voor haar opgezet worden. Ze zal scherper en beter beslagen ten ijs dienen te komen.
Lidewij de Vos. Beter luisteren naar wat aangewreven wordt, en daar scherp op reageren. Dat is de opdracht voor de komende interviews en debatten.
Aanvulling: Ook kreeg de Vos te horen dat "de Russische drones al over EU steden vliegen". Hier had ze resoluut moeten afrekenen met zo'n onzin verhaal. Stond er een Russiche etiket op? Herinnert de ondervrager hoe hij en zijn collega's "Rusland!" gilden toen de Northstream opgeblazen werd, terwijl de Amerikanen er over opscheppen het gedaan te hebben? Lidewij moet veel beter luisteren, en veel scherper reageren.
Een maniakale seriemoordenaar klopt 's avonds laat bij je aan de deur; hij is op weg naar zijn volgende willekeurige slachtoffer in de wijk verderop, en wil je keuekenmes, dat je zelf voor 2 tientjes bij de Blokker gekocht hebt, voor maar liefst EUR 100 kopen van je:
0 Tuurlijk, dat mes direct verkocht; een oud keukengereedschap voor 5 keer over de kop verkopen is in het familiebelang, een zogenaamde no-brainer, dus direct gedaan.
0 Nee, natuurlijk niet; alles gedaan om de maniak tot zinnen te krijgen en van zijn daad af te houden.
Dan nu -onderstaand- de volgende 2 stemmingen in de 2e Slaapkamer, en zie het stemgedrag van "onze vredespartij" (goede marketing!) FvD:
Stoppen met moordwapens leveren aan de maniakale genocidiale Zionistische entiteit? Waarschijnlijk volgens FvD niet in het Nederlands belang. Gewoon mee doorgaan. Het is het in de steek laten van de autochtone bevolking van Palestina en Libanon en de ganze regio, in optima forma.
Het thema Palestina, Genocide, Libanon, Beiroet. Het zijn woorden die in het woordenboek van FvD sowieso niet lijken voor te komen. Maar deze stemming, waar ze natuurlijk niet mee te koop lopen, als "vredespartij", maar die wij wel op het spoor kwamen, is voor ons, het moge duidelijk zijn, absolute no-go.
Gemene, Sluwe en afgunstige Zionisten dienen gestopt te worden
Het is jammer, want Thierry en zijn club doet veel goed; maar net zoals in het begin van Corona, zit hij nu weer compleet fout. Op wat ons betreft, het belangrijkse thema van het moment. Natuurlijk eten wij er hier in de Polder geen boterham minder om. Maar kom op hé, elke dag de verwoesting , de mensen, de kinderen, de woonwijken, de cultural heritage sites, de huisdieren, de ziekenhuizen, de scholen, de ledematen, de hulpverleners. Met onze wapens en onderdelen! Wij hebben ons lidmaatschap opgezegd, en dat verzoek is inmiddels gehonnoreerd. We zijn weer partijloos. And it feels better.
Hier was het niet moeilijk; 1 stem van ons zelf en 1 machtiging: 2x FVD. Eén stem op Freek Jansen als beloning voor zijn afstaan zetel, wie doet dat?! En éénmaal Pepijn van Houwelingen, gewoon omdat ik deze vloeiend Japans pratende strijder erudiet, krachtig en stijlvol vind. Ralf Dekker zal het me vergeven. En Thierry maakt het helemaal geen bal uit, zolang het maar FvD is.
Nu komen we bij de heren onderstaand, en dan met name Kees van der Pijl. Ze zeggen alles, PRECIES hetzelfde als FvD, over Oekraïne, de AIVD, Dick Geschoofeerd, Amerika, vazallen, etcetera.
Maar als het op stemmen aankomt verklaart de beste Kees niet te gaan stemmen omdat hij tegen het systeem is; ja, hallo, maar geef die Ralf dan zijn plek in het EU-parlament, dat kan toch geen kwaad? Die gasten, Baudet helemaal, staan daar dagelijks op dat podium van de Vredeskaravaan (met gevaar voor eigen leven), en dadelijk weer in die Slangenkuil die Den Haag heet, dan kun je het, zoals Baudet ook zegt, zijnde een Kees van der Pijl, toch niet maken hem die stem (het kost ook nog eens geen Cent) te onthouden, zodat de Jettens en Dassens er met een extra plek mee vandoor gaan?
Iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar voor ons was het heel simpel: 2 x FVD. Laat weten wat jij vandaag doet of gedaan hebt.
Nooit vergeten hoe ons regime de vreedzame vrouw in eindhoven met een waterkanon een schedelbasisfractuur bezorgde.
Thierry Baudet, met weer één van zijn beste speeches ooit.
Er zijn 6 juni 2 opties: Niet stemmen, of FvD (Ralf Dekker) stemmen. Wij neigen naar het laatste.
Gisteren waren we zelf aanwezig in Beverwijk waar we getuige waren van het incident met de man met het kind op de arm die met een met een stokje verlengde paraplu aankwam waarop een blaadje hing met iets van FvD loves Putin. Het incident stelde niet veel voor. Maar in het kader van het vrijspreken gisteren van de paraplumepper uit Gent was het wel nieuwswaardig. Als het een kartelpoliticus betroffen had, was het groot nieuws geweest. Nu negeren de gecontroleerde media het als de pest.
Ga luisteren naar Baudet vanuit Eindhoven vandaag. Over de geopolitieke visie van de VS/VK om Duitsland en Rusland uit elkaar te spelen. Dat is wat gaande is, en waar wij niks voor kopen. Geen belang om ons te laten meetrekken in deze tegenstelling.
En we moeten ons ook niet laten uitelkaar spelen tussen Moslims en Christenen, iets wat vanuit Israël gepusht wordt. Aldus een moedige Baudet in Eindhoven vandaag.
Vandaag sprak FVD-partijleider Thierry Baudet verkenner Plasterk over de verkiezingsuitslag en de stappen die volgens hem moeten worden gezet in de formatie. Hierbij overhandigde Baudet onderstaande brief en lichtte deze uitgebreid toe.
Geachte heer Plasterk, beste Ronald,
Het is met groot genoegen dat ik me via deze brief tot je richt. Je benoeming tot verkenner in dit formatieproces heeft me positief verrast, temeer daar ik - zoals je weet - je columns in De Telegraaf dikwijls met instemming lees en ik verwacht dat je - juist vanwege je achtergrond als (nota bene!) ‘linkse’ politicus - een frisse én verbindende wind kunt helpen brengen in Den Haag.
Forum voor Democratie ziet in de verkiezingsuitslag van 22 november j.l. een duidelijke roep vanuit de Nederlandse bevolking om een ándere politieke koers. De grote thema’s waren immigratie, klimaatpolitiek en de daaraan verbonden oplopende kosten voor de bevolking, toenemende invloed van de Europese Unie op ons leven en in het algemeen een gevoel de ‘greep’ kwijt te zijn op het bestaan.
Hoewel onze partij natuurlijk niet tot de grote winnaars behoort, zijn wij niettemin zeer ingenomen met de uitslag. Het lijkt nu zaak de wens van de bevolking te vertalen in beleid - iets dat vanzelfsprekend alléén kan gebeuren indien er een kabinet kan worden gevormd.
Wij zullen - binnen onze beperkte mogelijkheden - doen wat we kunnen om de winnaar van deze verkiezingen aan een meerderheid te helpen. En we zien met grote belangstelling wat er waar zal blijken te zijn van allerhande verkiezingsbeloftes van VVD, NSC en BBB omtrent migratiebeperking, soevereiniteitsherstel en koopkrachtverbetering (waarmee impliciet immers wordt gesteld de onbetaalbare klimaatdoelen te willen relativeren).
Mocht er behoefte zijn aan onze ruimschootser dan zetels aanwezige expertise om bijvoorbeeld een of meerdere ministersposten te vervullen, dan zullen we daar evenmin voor terugdeinzen.
Als er een genocide plaats vindt, niet eens zo ver van ons vandaan, "in your face", zoals we die in onze lifetime nooit gezien hebben, en je bent de enige partij, die daarover naDENKt en daar daadwerkelijk stevig aandacht voor vraagt, dan ben je niet anders dan een morele winnaar.
Als er een aanslag (Gent) en een moordaanslag (Groningen) op een collega-politicus-concurrent plaatsvindt, en jij bent de enige die daar -hoewel na het éénvandaag debat (excuses geaccepteerd)- maar overtuigend en hartverwarmend op reageert, dan ben je, Caroline van der Plas, BBB, in vergelijking tot de obligate woorden van alle anderen, een winnaar.
Het had mooi geweest als op verkiezingsavond, naast de gebruikelijke en terechte felicitaties aan winnaar Wilders, iemand ook sterkte had gewenst aan Baudet en zijn team. Niemand. Het doodzwijgen van FVD ging ook gisteren op verkiezingsdag en uitslagenavond gewoon door.
En Thierry Baudet en zijn FVD-team: Ze hebben op alle fronten en terreinen, 4 jaar lang, tegen de klippen op, en de stroom in, de rug en de koers recht gehouden, tot en met een geweldadige aanslag en een moordaanslag aan toe. Die weerhielden het team er niet van, gewond en al, gewoon de volgende dag weer door te gaan. Dan ben je een WINNAAR. Inderdaad, met hoofdletters.
3 Zetels is natuurlijk minder dan waar iedereen op gehoopt had. Maar de andere grote winst die we hebben: we hebben een levende Thierry in ons midden. Daar mogen we heel dankbaar voor zijn en ons rijk bij voelen. Daarbij gaat hij geflankeerd worden door 2 gedegen collega's, Freek, en Gideon. Pepijn en Ralf zitten dan nu niet in de Kamer, hun kennis en strijdlust blijft mogelijk voor het team behouden in een andere functie, of desnoods minstens bij Forum Inside. Zo hoeft dan ook de Chardonnay niet gemist te worden, en is de schade, ook als Thierry hopelijk spoedig volledig hersteld is, goed te overzien, en kunnen we beginnen met vooruitkijken.
Thierry Baudet in Alkmaar (café 't Hartje) op verkiezingstour, November 2023. Verkiezingen die de geschiedenis in zullen gaan als de geweldadigste en smerigste in 20 jaar.
Wij weten het niet. Maar wat we wel weten, is dat de oppositie-politicus, in het Nederland waar iedereen van een bepaalde leeftijd Fortuyn en van Gogh, al dan niet in het hart maar dan toch minimaal op het netvlies hebben. Dat nooit meer, klonk het toen. En wat zagen we deze verkiezingscampagne? Dat 2 x in circa 3 weken de oppositie-politicus met een serieuze aanslag en een regelrechte moordaanslag te maken kreeg.
Weggemoffeld
Het "incident" werd weggemoffeld in de journaals tussen "ander" verkiezingsnieuws. En vandaag, nog geen 48 uur later, horen wij er niks meer over. De stilte is oorverdovend. Geen Rutte op tv met een verklaring; geen journalisten of andere politici die verantwoording eisen van Rutte of de Minister van Justitie en VVD-lijsttrekker Yesilgöz, geen nieuws hoe wat en waar over de dader. Mogelijk loopt die alweer vrij rond, misschien ook niet. Niemand die het weet. FVD, stoer, klaagt nergens over hoewel ze alle reden zouden hebben. Die willen in dit persoonlijk geval, niet te hard gaan schreeuwen. Hen gaat het opkomen voor andere beter af dan voor zichzelf. Of overdrijf ik nu? Romanticeren wij? Ik denk het niet.
Niks veranderd
Er is sinds Fortuyn, bij de macht, en het kartel-journaille, in Nederland, helemaal niks veranderd. Dat is niet goed voor het gemoed. Baudet knokt als een leeuw. Een klinkende uitslag, die als een overwinning zou voelen, zou een enorme oppepper zijn. We gaan het zien vanavond.
Verkiezingen 2023 zullen de geschiedenis in gaan als de smerigste en geweldadigste van de afgelopen 20 jaar, waar een vier-strijd om de grootste te worden (helemaal niet zo relevant in een coalitie-land) tot mythische proporties werd opgeblazen, en twee geweldadige aanslagen op de enige echte oppositie-politicus, één nota bene 2 dagen voor verkiezingsdag, tot een voetnoot werd gemanouvreerd. Foto Blik Op NOS-journaal, 22-11-2023, vlnr Pepijn van Houwelingen, Thierry Baudet (2 x aanslag op het hoofd), Lidewij de Vos, Freek Jansen. 4 Dappere strijders.
Wij kunnen deze beelden niet goed zien, omdat ze zo akelig zijn.
Laf
Thierry Baudet weer laf aangevallen. Weer hard tegen het hoofd geslagen. Weer een hele verkiezingscampagne genegeerd en gemarginaliseerd door de mainstream media.Weer een beveiliging die haperde. En gelukkig lijkt het weer mee te vallen. Alhoewel we eerst Thierry in de openbaarheid willen zien ter bevestiging. Er rijzen heel veel vragen en gedachtes, bij de aanval op de enige echte oppositie-politicus die op alle mainstream media kanalen geweerd en genegeerd wordt als de pest; omdat hij met zijn welbespraaktheid en reaalpolitiek, de Timmermansen, de Yesilgözen en de Caroline's in een veeg van het bord zou vegen.
Wat is erger
Op twitter vroeg iemand zich af wat erger was/is: de aanval/aanslag zelf of het downplayen van NPO en NOS staatsjournaal? En RTL natuurlijk die precies hetzelfde deed als het staatsjournaal, ergens in de loop van het bulletin tussen de regels door als onderdeel van het diverse verkiezingsnieuws wegmoffelen. Het behaagde het NOS-journaal en RTL-nieuws niet om er mee te openen; zelfs niet om het aan te kondigen in de opening.
Muziek speelt door
Ook zoiets. De aanslagpleger wordt gepakt en afgevoerd. Het komt bij de café-bazen blijkbaar niet op om de muziek uit te doen. Die speelt gewoon door. Vreemd.
Waardeloze EénVandaag debat "vergeet" even de aanslag op hun collega
Vandaag vond het EénVandaag debat plaats. Ruim nadat de aanslag had plaatsgevonden. Wij zelf hadden de beelden en informatie al ruim tot ons genomen en ook getweet. Wij letten er speciaal op wie opende met een steunbetuiging aan Thierry en een veroordeling van de laffe, laffe daad. Niet de laffe presentator Pieter Jan Hagens, en niemand van de 6 uitgenodigde politici. Er is er één, die in ieder geval nog na afloop het moreel heeft om er oprecht spijt van te hebben dat ze er niks over gezegd heeft, en dat is Caroline van der Plas, en dat ook uitspreekt, HIER.
Wat een laffe troep bij de NPO in het algemeen en bij Pieter Jan Hagens (EénVandaag) en Winfried Baijens van het NOS-journaal in het bijzonder.
De zaal in Zwolle puilde uit tot en met de balkons; Thierry en zijn teams moesten helaas, in verband met de aanslag, verstek laten gaan. De zaal stak Thierry een Hart onder de riem.
op twitter die het onder de aandacht bracht... Er ontbreekt een partij... volgens "I&O Research", nog maar 134 zetels na deze verkiezingen; laten voor het gemak even 16 zetels weg... Het negeren van FvD gaat gewoon doorrrr.
We waren speciaal extra op tijd naar huis gekomen, om klokslag 20:00 uur, met het bord op schoot naar het 8-uur-journaal te kijken.
Slagveld
Wij wilden wel 'ns zien hoe de NOS dit, -voor de kartel-partijen- lastige bericht ging brengen: Weer 2 miljard aan van Hollandse burgers afgeperst geld, sturen, in de vorm van gruwelijke wapens, naar het corrupte regime van Vladimir Zelenskiy. Terwijl honderd duizenden Nederlanders in arremoede leven, wapens sturen naar het Oekraïense slagveld.
Goedkoop
Om, om maar in Ollongren's eigen woorden te blijven, op een goedkope manier, en zonder West-Europese levens, Rusland een beetje een hak proberen te zetten.
2.000.000.000 EUROS aan afgeperst belastinggeld in de vorm van wapens, tegen alle referendumuitslagen en inlegvelletjes in, sturen naar een van coke-snuiven verdachte president van één van de meest corrupte regimes van Europa, is plots even geen item meer voor de NOS-bazen! Het ging wel over het weer in Brazilië. In het 8-uur journaal! Voor alle duidelijkheid, deze actie van het regime, brengt ons weer een stap dichterbij als legitiem doelwit als participant in deze oorlog tegen Rusland. Dus niet enkel PEPERDUUR, maar ook Levensgevaarlijk.
Fasten your seatbelt, Frenske en Omtzigt komen eraan!
Bij OP1, vergeef het ons, zapten we ook nog even langs. Daar zagen we Pieter Omtzigt en Frans Timmermans met elkaar praten. Frans wil de arremoede bestrijden: meer belasten. (Mind you: dit zegt de man die zijn salaris en wachtgeld de laatste jaren netto en belastingvrij ontvangt!). Oh nee, sorry, zo zegt Frenske het niet; hij had het wel 3 keer over: Dan kunnen we de mensen die het hebben, wel een kleine bijdrage vragen. HALLO! Belasting heffen is niet "een bijdrage vragen".
Belasting = Afpersing
Belasting heffen is geld afpersen, en als je niet betaalt, komt er, ultiem, een busje langs om je -desnoods onder dreiging van vuurwapens en handboeien- op te pakken en in een cel te gooien. Pieter zei wel een paar keer Timmermans goed te begrijpen. Hier en daar een onsje meer of minder, maar fundamenteel zijn ze het helemaal met elkaar eens.
Geen woord
Geen woord dat je niet meer maar juist minder belasting moet heffen; en moet stoppen met geldverbrandende dure en verstikkende hobby's als klimaat, stikstof, oorlog, wapens, windmolens, asiel, CO2, etcetera.
Ontmaskeren
Ons advies: ga FvD stemmen, en probeer nog wat mensen in je omgeving te overtuigen dat ook te doen. Het zal de gure winter die er aankomt niet tegenhouden, maar hoe groter het team in de Kamer is dat die gasten kan ontmaskeren, exposen, en laten zien dat de Keizer geen kleren aan heeft, hoe beter het is.
Vanavond kwam Thierry Baudet, samen met Pepijn van Houwelingen, Freek Jansen, en Ralf Dekker naar café het Hartje bij de Waag in Alkmaar.
Blik was erbij en getuigen van een bomvol café.
Op een gegeven moment was Thierry weg, en droop ook Blik af; Wat bleek? Thierry bezocht diverse andere -eveneens bomvolle- cafés, ook bij de Waag. De belangstelling en toeloop was dusdanig massaal, dat er in allerijl dus extra café's geregeld werden om de toestroom in goede banen te leiden.
HIER zijn eigen beelden van het eerste café. En DIT zijn beelden van het tweede café. Van het derde café en de mensenmassa voor de café's op het plein hebben we geen beelden gemaakt.
Thierry Baudet en zijn team gaan nog het hele land door. Het is leuk en leerzaam erbij te zijn en met gelijkgestemden inzichten te delen en uit te wisselen. HIER staat zijn schema en tour voor de komende dagen.
Afgeladen volle café's in het centrum van het werkelijk prachtige Alkmaar. Deze foto is van het eerste café, Het Hartje. Thierry Baudet met een gloedvol betoog. Hij zou nog diverse aanpalende café's bezoeken om niemand teleur te stellen die gekomen was. Foto FvD.
Ja, we waren een klein beetje teleurgesteld dat men bij FvD inside niet nog iets duidelijker stelling had genomen tegen het genocide-regime van Israel. Ons draait bijna dagelijks de maag weer om als we twitter openen en hun ethnische zuivering, hun genocide, elke dag maar doorgaat.
Maar het gaat ons niet beletten onze stem hun kant (FvD) op te sturen. Laten we ook niet vergeten dat Thierry Baudet direct weigerden "volledig Israel te steunen". En Baudet direct een puik betoog hield in de Tweede Kamer waar geen woord Spaans bij was. Hij werd notabene door DENK iets van aangevallen (!) dat hij niet genoeg ageerde tegen de Palestijnen(!), cq. Israel niet genoeg uit de wind hield(!).
Wij hebben echt niet de illusie dat stemmen heel veel verschil gaat maken, maar Baudet en zijn team hebben ons 4 jaar lang op nagenoeg alle dossiers, fantastisch vertegenwoordigd, onze mening vertolkt in de slangenkuil, de Tweede Slaapkamer. Wij zitten dan ook absoluut niet in de hoek van mensen die ervoor kiezen niet te gaan stemmen. Dat cadeau gunnen wij het kartel niet, enerzijds, en anderzijds voelt het krenterig nu FVD/Baudet af te vallen, die 4 jaar lang werkelijk de hete kolen uit het vuur gehaald heeft voor ons, met letterlijk en figuurlijk gevaar voor eigen leven.
Er zijn gewoon een paar zaken, die principieel zijn:
Coronadwangmaatregelen = No Go
Stikstof/CO2/Opwarmingshoax = No Go
Wapens naar Oekraïne = No Go.
Steun aan Israël = No Go
Nu moeten we zeggen dat Baudet in de Tweede Kamer een prima, vrij neutraal pleidooi gehouden heeft voor terguhoudendheid, enkele weken geleden. Dat was toen prima, terwijl Rutte de zionistische vlag hees.
We zijn inmiddels wat verder en dat waren we ook toen onderstaande video opgenomen werd.
Ralf Dekker
Daarin geeft Ralf Dekker aan dat hij "het conflict" toevallig deze zomer eens goed bestudeerd heeft, en hij kwam tot de conclusie, dat het allemaal moeilijk was, hoaxes van beide kanten, moeilijk, moeilijk, moeilijk. Pepijn, Thierry en Davide zitten erbij als konijnen die in koplampen kijken.
Als je het nu nog moeilijk vindt een partij te kiezen, nadat:
* Israel inmiddels meer dan 10.000 burgers gekilld heeft
* Israel meer dan 5.000 kinderen gekilt heeft, en het gaat maar door
Kortom, wanneer USrael, na hun oorlogsmisdaden en moordpartijen in Irak, Libië, Syrië, Afghanistan, Fallujah, nu in Gaza en op de Westbank bezig is met genocide in het volle daglicht, en ze ook Libanon en Syrië niet overslaan, en je weet het nog steeds niet, je vindt het nog steeds allemaal onduidelijk, dan ben je, in ieder geval onze stem, niet waard. Want Palestina is wat ons betreft Nu, het belangrijkste thema van deze verkiezingen.
Geen tweets
Wij zien van de FvD prominenten ook geen enkele tweet voorbij komen waar ze de gruweldaden van de zionistische bankster schurkenstaat exposen of bekritiseren. Bij de anti-genocide demonstraties ook niet gezien. Stil zijn in deze tijden, de andere kant op kijken, is ook een actie. Een Israel-krititische houding kan in eerste instantie best een paar zetels kosten, maar FvD was toch de zuivere partij? Die zetels komen later wel weer terug. Dubbel en dwars waarschijnlijk. De waarheidspartij? Ook als het zeteltjes zou kosten of zou schuren? Als je dit niet kunt of wilt agenderen, dan is de rest ook niet meer zo heel interessant.
Vandaag 14 September 2023 heeft FVD, bij monde van Thierry Baudet, het verkiezingsprogramma en de lijst van kandidaten voor de Tweede Kamerverkiezingen van November bekend gemaakt.
Het is een dijk van een programma.
Nu zijn de Blik op NOS-journaal volgers slim genoeg om in principe niet af te gaan op "verkiezingsprogramma's", maar veeleer te kijken wat er in de afgelopen tijd gedaan, gezegd en gestemd is. Maar dan is het goed te zien dat Baudet aan beide zijde een goed stuk werk laat zien.
5. Verbod op transgender propaganda op scholen en in tv-programma's voor de jeugd: top.
7. Vrede in Oekraïne. Nederland treedt op als mediator. (In plaats van aanwakkeraar en olie op het vuur gooien, opruien, zoals Rutte dat doet!). FVD is de enige of één van de weinigen die dit doet!
8. Betaalbare energie. Ophuiden met klimaatbeleid, stikstofbeleid en "duurzaamheid". Fantastisch dit punt. Kappen met dat gezwam, onder welk mom de bevolking collectief verarmd wordt!
12. Ruimte voor ondernemers en lastenverlichting voor iedereen. Belastingvrije voet van eur 30k.
De gecontroleerde media gaat geen aandacht geven aan dit enige echte oppositie-geluid. Het is de beste aanbeveling die je als partij kunt krijgen. Ze zijn bang voor FVD.
Het gaat om een keiharde politieke aanval, zoals we die ook kennen uit de tijd van Fortuyn toen hij belaagd werd met een "taart" met allerlei smerigheid erin. Ook toen deden omstanders (met name Mat Herben) en politie een stapje achteruit om de geweldsplegers ruim baan te geven.
Kijk deze beelden en precies hetzelfde lijkt het geval, Antifa mag onbelemmerd geweld plegen. Nu het om echte agressie en geweld gaat, horen we niks van Kaag en Rutte en NOS of AIVD....
Mijn eerste tweet, omdat ik niet langer stil kan blijven. Gisteren flink geschrokken toen er plotseling emmers met vieze troep over ons heen gegooid werden tijdens een JFVD-boottocht. Inmiddels een dubbele ooginfectie verder. Dit soort geweld mag nooit genormaliseerd worden!#FVD
Vandaag zijn #JFVD-leden aangevallen door Antifa in een laffe aanslag tijdens een boottocht in Leiden. Aangifte is gedaan en de opgelopen schade vergoeden wij, want wij komen op voor onze leden.
We pikken dit niet, nooit!
·
419,1K
Weergaven
Gisteren Mars voor vrede en tegen wapens naar oorlogsgebied, in Amsterdam
Wittevlaggen mars in A'dam gisteren om de nederlandse regering-en VS/NAVO oorlogslobby in de nek-van het oorlogspad af te krijgen en geen 'wapens voor vrede' aan Kiev meer te sturen.Mensen riepen op van ons geen doelwit te maken,geen wapens-wel diplomatie, vrede een kans te geven