Posts tonen met het label aanslag. Alle posts tonen
Posts tonen met het label aanslag. Alle posts tonen

maandag 20 november 2023

Staats-journaal NOS-8-uur moffelt geweld tegen Thierry Baudet weg naar achtergrond

Wij kunnen deze beelden niet goed zien, omdat ze zo akelig zijn.

Laf

Thierry Baudet weer laf aangevallen. Weer hard tegen het hoofd geslagen. Weer een hele verkiezingscampagne genegeerd en gemarginaliseerd door de mainstream media.Weer een beveiliging die haperde. En gelukkig lijkt het weer mee te vallen. Alhoewel we eerst Thierry in de openbaarheid willen zien ter bevestiging. Er rijzen heel veel vragen en gedachtes, bij de aanval op de enige echte oppositie-politicus die op alle mainstream media kanalen geweerd en genegeerd wordt als de pest; omdat hij met zijn welbespraaktheid en reaalpolitiek, de Timmermansen, de Yesilgözen en de Caroline's in een veeg van het bord zou vegen.

Wat is erger

Op twitter vroeg iemand zich af wat erger was/is: de aanval/aanslag zelf of het downplayen van NPO en NOS staatsjournaal? En RTL natuurlijk die precies hetzelfde deed als het staatsjournaal, ergens in de loop van het bulletin tussen de regels door als onderdeel van het diverse verkiezingsnieuws wegmoffelen. Het behaagde het NOS-journaal en RTL-nieuws niet om er mee te openen; zelfs niet om het aan te kondigen in de opening.

Muziek speelt door

Ook zoiets. De aanslagpleger wordt gepakt en afgevoerd. Het komt bij de café-bazen blijkbaar niet op om de muziek uit te doen. Die speelt gewoon door. Vreemd.

Waardeloze EénVandaag debat "vergeet" even de aanslag op hun collega

Vandaag vond het EénVandaag debat plaats. Ruim nadat de aanslag had plaatsgevonden. Wij zelf hadden de beelden en informatie al ruim tot ons genomen en ook getweet. Wij letten er speciaal op wie opende met een steunbetuiging aan Thierry en een veroordeling van de laffe, laffe daad. Niet de laffe presentator Pieter Jan Hagens, en niemand van de 6 uitgenodigde politici. Er is er één, die in ieder geval nog na afloop het moreel heeft om er oprecht spijt van te hebben dat ze er niks over gezegd heeft, en dat is Caroline van der Plas, en dat ook uitspreekt, HIER.

Wat een laffe troep bij de NPO in het algemeen en bij Pieter Jan Hagens (EénVandaag) en Winfried Baijens van het NOS-journaal in het bijzonder.


De zaal in Zwolle puilde uit tot en met de balkons; Thierry en zijn teams moesten helaas, in verband met de aanslag, verstek laten gaan. De zaal stak Thierry een Hart onder de riem.

En dan nog dit...


Het viel ons ook al op, maar het was 
@superjan
 op twitter die het onder de aandacht bracht... Er ontbreekt een partij... volgens "I&O Research", nog maar 134 zetels na deze verkiezingen; laten voor het gemak even 16 zetels weg... Het negeren van FvD gaat gewoon doorrrr.

zondag 21 augustus 2022

Dochter Alexander Dugin gedood in Moskou

De dochter van bekend Kremlin ideoloog en Russisch patriot Alexander Dugin, Daria Dugina is vanavond omgekomen bij een aanslag op haar auto. Twitterbron.

De site op vk, Strelkov opoltshene, brengt het nieuws ook. We plaatsen hier integraal de computervertaling van hun bericht.

21/08/22. Actueel.

“ ❗💥Video 1: In de regio Moskou werd de jeep van Darya Doegina, de dochter van de beroemde Russische publieke figuur Alexander Doegin, opgeblazen.

De explosie in haar auto vond plaats op de Mozhayskoye Highway, nabij het dorp Bolshiye Vyazyomy. De media meldden dat het meisje in de auto zat en ter plekke overleed.

🔥Video 2: De eerste minuten na de explosie van de Land Cruiser op de Mozhaisk Highway. Volgens ooggetuigen ontplofte de auto tijdens het rijden.

⚡Foto 2 + Video 3: Alles wat overblijft van de auto, die volgens voorlopige gegevens Daria Dugina was.

😢Foto 3 + Video 4: Alexander Dugin arriveerde op de plaats van de explosie van de auto waarin zijn dochter Daria zat.

A. Dugin is een ideoloog van het Eurazianisme en een bekende patriottische leider.

👉🏻Commentaar van de bron "Zastavny":
"De aanval op Doegin heeft een heel duidelijke en duidelijke betekenis en leidt rechtstreeks naar de echte klanten van deze aanval, als je de context kent.
Voor gewone Oekraïners, en zelfs voor voorwaardelijke Zelensky, is Doegin een soort onbegrijpelijke reguliere Russische filosoof die schrijft bijna aan de tafel of voor een klein aantal fans. Dit is bij gelegenheid, of helemaal niet, mensen zijn zich bewust van zijn bestaan.
Maar voor het Amerikaanse intellectuele establishment is Alexander Doegin letterlijk “Poetins brein” en de ideoloog van de Russische invasie van Oekraïne. In humanitaire kringen aan de westkust is Dugin bekend. En als de auteur van deze regels een fulltime medewerker van de CIA was en een psyop plande met een duidelijke boodschap aan de topleiders van Rusland, dan zou hij de Russische filosoof Alexander Doegin als prioritair doelwit hebben gekozen, bijna ondubbelzinnig. Ilyin is tenslotte dood, maar Doegin niet.
In de Kremlin-bibliotheek van de president grenst Ivan Aleksandrovich immers aan Alexander Gelevich. En vaak ligt het niet alleen in de kast, maar ligt het ook nog eens op de presidentiële tafel.
Vergiftiging van Russische soldaten, continue aanvallen op de Zaporozhe kerncentrale, de ene na de andere wapenopslag op de Krim die in de lucht vliegt, voetafhakkende minimijntjes die de Oekraïeners over de woonwijken van Donetsk strooien en al menig burgerleven verwoest heeft, en dan nu in Moskou de dochter van een bekende Russische patriot (de dochter...), gedood bij een aanslag. Daria Dugina is 30 jaar geworden.

maandag 11 juli 2022

Aanslagpleger op hoofd Melitopol uitgeschakeld

Vanacht vond er (door het Oekraïense regime) een poging tot aanslag plaats op het administratieve hoofd van (het door Rusland gecontroleerde) Melitopol. De aanslagpleger vluchte weg. Hij werd opgespoord. Hij bood verzet. Hij werd neergeschoten. De diversant liep verwondingen op die niet verenigbaar waren met in leven blijven. Het doel van de aanslag heeft geen verwondingen opgelopen en kan zijn werkzaamheden voortzetten. BRON.

maandag 30 augustus 2021

Volkskrant Zwamkrant versus Mannarino's Reaaltaal

"MIC (Militair Industrieel Complex) in volle controle"

Het is dat we hem zaterdag weer gratis in de hand gedrukt kregen, maar het blad doorbladerend is wederom het bewijs dat hij geen cent waard is. Waar hebben we het over? De inmiddels geheel irrelevante Volkskrant. De gratis weggever van het blad deed nog zo zijn best het Blatt aan te prijzen, maar waarom eigenlijk? Hij ging hem toch gratis weggeven, maar hij prees hem aan alsof ervoor betaald zou moeten worden. Waarschijnlijk is het zelfs moeilijk het Blatt gratis van de hand te doen, want het is echt zware ballast. Wellicht als kattebakvulling of om de vis in te verpakken, maar verder?

Kijk hieronder naar de ellenlange zwam-artikelen, die werkelijk geheel "de point" missen. Het punt wat Mannarino, boven wel maakt.

Wat is nou geloofwaardiger? Dat de Amerikanen daar in Afghanistan zitten en zaten om de meisjes van onderwijs te voorzien, of voor de grondstoffen? Wat denk je nou zelf, die raketaanval dit weekend met diverse dode kinderen, was dat om "terrorissme te bestrijden", of om de olieprijs te stutten doormiddel van destabilisatie van het (Midden)Oosten? 


"Heeft Biden gefaald?" Who cares? Paginalange zwamverhalen, die werkelijk nergens over gaan. Alsof Biden ook nog maar iets in de melk te brokkelen heeft. Wat nou Biden gefaald of niet gefaald? It's the FED en the MIC, stupid. Maar laat de steeds irrelevantere Volkskrant zich maar naar de volledige verloedering zwammen. 



Hierboven (rechtsonder) nog een VS-witwas-artikel. De VS hadden nog zo gewaarschuwd voor de aanslag, maar ze konden hem echt niet verhelpen. Echt niet. De zwamkrant bevindt zich in uitstekend gezelschap waar het gaat om VS-witwaspraktijken, zie HIER dit pareltje in zijn genre van the Daily Mail.

Zwam-artikel over flexhuur en rechts alvast een intro met iets spannends (volgens het zwamblatt) over Afghanistan met iets van in een riool staan. We besparen u de verdere zwam-artikelen, zoals paginagroot zwammen over Rutte en een één of andere formatie, en nog meer zwamverhalen.

donderdag 29 oktober 2020

Gecontroleerde media zwijgen over ECHTE aanslagen huis van der Pijl

Onderstaande foto is van na de eerste aanslag op de woning van Kees van der Pijl; vond plaats in de nacht van jl. maandag 26 op dinsdag 27 Oktober. Info via deze Tweet.


Zojuist (donderdag 29 Oktober) heeft Kees van der Pijl via twitter bekendgemaakt dat er in de afgelopen nacht, van woensdag 28 op donderdag 29 Oktober, een tweede aanslag op zijn woning heeft plaats gevonden.

Kees van der Pijl laat regelmatig een geluid horen dat niet in lijn is met het gelijkgeschakelde geluid in Nederland. Een dissident geluid. Wij weten niet of hij ook betrokken is bij Gezond Verstand (iemand die dat wel weet?).

Waar NOS, en met haar het hele gelijkgeschakelde media-kartel recent jammerde over vermeende bedreigingen aan hun adres, konden ze geen enkel tastbaar feit tonen. Althans, niets meer dan een opgestoken middelvinger, waarvan het nog maar de vraag is tegen wie die gericht was en waarom.

Dit, terwijl het geweld tegen een dissident als Kees van der Pijl tastbaar is. Echter hebben wij bij de gelijkgeschakelde en gecontroleerde media, inclusief de NOS, geen enkele aandacht gezien betreffende dit geweld. Wij betwijfelen ook of Kees vanavond uitgenodigd gaat worden bij een van de gecontroleerde talkshows.

Het lijkt erop dat sommige slachtoffers waardevoller zijn, dan andere slachtoffers.

zaterdag 16 mei 2020

Stuttgart: Zware aanslag op anti-lockdown demonstratie

We hadden al aangekondigd Stuttgart te gaan volgen, en voila: Zware aanslag -met springstof- op bus en truck van de organisatie. Je kunt spreken van een regelrechte aanslag op de anti-lockdown demonstranten. Nee, er zijn gelukkig geen mensen gewond geraakt, maar het intimiderende effect is natuurlijk niet minder. En de ravage enorm. Waar komen toch telkens de geweldsplegers vandaan om mensen te stoppen die kritisch staan tegen het staatsapparaat?

Of het nou gaat om de aanslagen op Janmaat en zijn partner, de taartaanval op Fortuyn, de moord op Fortuyn, en nu dit. Plots verschijnen er zogenaamde links-radicalen die het systeem te hulp komen schieten. Soms letterlijk. Schieten.

Natuurlijk verharmlost de zieltogende systeemmedia deze aanslag. Of negeert de aanslag zelfs geheel. Jeroen Akkermans van RTL in Duitsland, of de NOS-Duitsland verslaggever, we gaan niet eens checken wat ze brengen vanavond want het is te voorspelbaar.


Verder vandaag...

Aanslag of niet, Duizenden zijn in Stuttgart op de been gekomen tegen de muilkorfdwang. Ook in Dresden, Hamburg, Keulen, Berlijn massaal burgerverzet. Traangas is gebruikt door de regime-milities. En kijk HIER eens, hoe een bejaarde oude DDR dissident nu opgepakt en afgevoerd wordt door regime-eenheden. Ook in Londen, Hyde Park stonden mensen op tegen de waanzin-maatregelen.

Stuttgart: Niet veel meer over van truck, aanhanger en bus van aan de organisatoren gelieerde bedrijven. Meer beelden van de aanslag HIER.

Hier nogmaals de glasheldere rede (half uurtje) van Ken Jebsen, die vorige week nog op zo'n truck, wellicht dezelfde, optrad in Stuttgart, nu met NEDERLANDSE ONDERTITELS. Ook voor de pensionados die nu op Mallorca zitten en niet bezocht kunnen worden door hun kinderen.






vrijdag 13 juni 2014

Bom explodeert met als doel auto Dennis Pushlin, leider Donbass, op te blazen

Bij een aanslag met een bomwagen naast de auto van Dennis Pushlin is 1 persoon overleden en 3 gewond. Dennis Pushlin was op het moment van de aanslag niet in de buurt en is dus ongedeerd. Lees de details HIER.


Dennis Pushlin

http://rt.com/news/165652-blast-minivan-donetsk-pushilin/