woensdag 29 juni 2016

Killer-cops Mitch Henriquez lopen nog steeds vrij rond

Een jaar na dato lopen de killer-cops die als hyena's op Mitch doken en hem met zijn allen dood drukten, nog steeds vrij rond.

Onder begeleiding van een disproportionele hoeveelheid politie (kijk zelf op de beelden en oordeel zelf) en het onnodig verstoren van de herdenkings-stilte door de politie, en de onbegrijpelijke treiter-journalistiek van de staats-journalisten van Pownews vond de herdenking plaats van het doden van onze gast uit de Cariben, Mitch Henriquez.

Met dank aan Nico van den Ham voor de uitstekende beelden en het verslag. Via Revolutionaironline. Die jongen van Pownews heeft trouwens een reputatie hoog te houden waar het gaat om ongepast gedrag tussen nabestaanden en sympathisanten van een recent omgekomen geliefde als gevolg van politiegeweld. Wat de jongen bezielt om dit gedrag te vertonen is een raadsel.

107 opmerkingen:

  1. Oei,
    ik had een flink commentaar geschreven maar heb het per ongeluk gewist.
    Hier dan wat ik me herinner.
    ( De gebeurtenis is vorig jaar aan mijn aandacht voorbij gegaan).

    Ik vind het schandelijk hoe prominent de politie-agenten daar naast de geheel rustige en ingetogen herdenkers lopen.
    Om de 4 meter een agent. Er moeten in totaal zeker 60 agenten bij betrokken zijn.

    En waar gaat het om?
    Een dronken man die wat geroepen heeft.
    Die is daarna veel te hardhandig aangepakt. ( Zijn strottenhoofd is gebroken. Hij heeft bloeduitstortingen over zijn hele lichaam, zegt een arts later.)
    Er is geen enkele poging gedaan om zijn leven te redden toen dat waarschijnlijk nog ging. Als hij in coma is wordt hij zo de politiewagen in gesleept.

    Ik weet dat er vorig jaar 4 dagen relletjes waren in de schilderswijk, maar had die politie uit respect niet wat verderaf kunnen staan?
    En als ze zich goed informeren, dan weten ze dat er nu geen relltjes komen.
    En de daders zijn nog steeds niet gestraft. Ze mogen alleen niet werken. Krijgen ze toch hun loon? Zijn ze nu op vakantie ? Worden ze in het corps als martelaren gezien?

    De politie heeft één advocaten kantoor voor zowel de daders als de 'getuigenden politie-agenten'. Dat is dus niet correct.
    Dat is een extra klap in het gezicht van de familie.

    Dat is wat de politie doet: de slachtoffers nog extra straffen.
    Wat een losers, die agenten !
    Wat een respectloze leiding hebben die gasten. Wie bepaalt dit alles: De corpschef? samen met de burgemeester ( van Aartsen) , en is er nog advies vanuit het ministerie ?
    Blik, heb je tijd om hier eens wat vragen over te stellen aan de verantwoordelijken? Ik wil weten hoe ze dat zelf zien.


    Prima zoals Nico van den Ham dat doet. Zeker in de laatste minuut: geweldig. ( Jammer dat hij zo bezorgd is over de politiepaarden)
    ----
    Ik ben niet tegen de politie. Hun werk is niet eenvoudig. Ik vond ze veel te mietjes-achtig vroeger. Ze lieten met hun voeten spelen.
    Maar maken we nu de contra-reactie mee? Is de slinger de andere kant op gegaan? Beide uitersten zijn onjuist.
    --
    De dood van Mitchel Hernandez kan misschien nog als een ongeluk worden gezien: je weet niet wat er is gebeurd.
    Maar de manier waarop de politie hier de herdenking op onwaardige wijze en intimiderend begeleidt, vind ik erg fout.
    En in de laatste minuut verstoren ze de stilte met een megafoon: echt heel onwaardig.
    Wat een klungels!
    Hoe moet het volk nu respect hebben voor deze agenten?


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank dat je alsnog de moeite hebt deze -zeer lezenswaardige- lap tekst nogmaals te tikken! Dank Jan, en natuurlijk niks aan toe te voegen.

      En wat jij zegt, die gasten van de politie weten exact wat er wel of eventueel niet te verwachten is; deze mensen waren grotendeels dezelfde als die in Schiedam, zelfde sfeer; dan weet je dat het na het moment supreme gewoon uit elkaar fladdeert, dan hoef je niet in de serene stilte rond de bloemlegging met je megafoon te gaan lopen schellen.

      Een trap na van de politie-organisatie die verantwoordelojk is voor de dood van een onschuldige die daar nu net zijn momentje van stilte beleeft.

      Als je er maar lang genoeg over nadenkt, hoe bedroefder je hier van wordt. Bah.

      Verwijderen
    2. Het beleid van de politie is in de westerse wereld hetzelfde, er vinden tenslotte uitwisselingsprojecten en buitenlandse trainingen plaats tussen politiekorpsen. De taak van de politie is niet meer om hen, door wie zij worden betaald te beschermen, maar om de gevestigde orde te beschermen.

      Wij zien Mark Rutte gewoon op zijn fietsje naar het torentje rijden, waarom heeft hij dan een gepanserde auto nodig, bang een verwarde man tegen te komen?

      Verwijderen
    3. Wat geeft de politie het recht om demonstranten een tocht naar Het Binnenhof te beletten en hen vast te zetten op het Malieveld, terwijl zijzelf wel Het Binnenhof bezetten als het om hogere salariseisen gaat?

      Verwijderen
  2. Mijn nieuwe avatar=

    http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/3870/1939/original.jpg?w=800&h

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IJsland is een voorbeeld voor ons hoe we de banken en de politici moeten aanpakken

    Iceland Proves You Don’t Need a Politician or Businessman as President
    http://www.wakingtimes.com/2016/06/27/iceland-proves-dont-need-politician-president-businessman-as-president/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inspirerend artikel, Oligarch.
      IJsland wijst de weg!
      ( En ze kunnen nog voetballen ook ! )

      Verwijderen
    2. Yep, wij hebben een geschiedenis leraar als premier, waarvan je mag verwachten hoe de Federal Reserve tot stand is gekomen op Jekyll Island en hoe een financiële crisis tot stand komt.

      Hij weet ook dat hij gehouden is aan de Chatham House Rule als hij de Bilderbergconferentie bijwoont.

      Hij weet ook dat de bailout money voor Griekenland niet naar Griekenland gaat maar naar de banken en dat de Griek er geen ene €uro cent van ziet.

      Kortom, hij weet héél goed wie de veroorzakers zijn van de financieel economische crisis, maar hij legt de schuld bij ons.

      Echt waar, het is jullie eigen schuld, had je dat huis en die auto maar moeten kopen.

      Verwijderen
    3. ( En ze kunnen nog voetballen ook ! )

      Juist. In Frankrijk hebben ze de bankiers uit Engeland nog een keer verslagen.

      Verwijderen
  4. Will Brexit ever actually happen? There are plenty of signs it won't
    https://www.rt.com/uk/348845-brexit-vote-backtrack-eu/

    Pro EU Engelse politici vertragen het proces zoveel als zij kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poll: 80% of Americans Think Government, Banks, Corporate Media are Corrupt
    http://sputniknews.com/news/20160614/1041336814/poll-american-government-banks-media-crooked.html

    De bankiers, de politici en hun corporate oligarchen puppeteers hebben toch echt een (image) probleem

    Trump is nergens populair
    Poll: America Loses Political, Economic Power as World Picks Putin to Trump
    http://sputniknews.com/world/20160629/1042189100/poll-trump-putin-merkel-hillary.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Matt,

      Oekraïne heeft zichzelf allang verraden door het achterhouden van de Kiev tapes en primaire radar gegevens. De kogelgaten in de cockpit zijn het onderdeel van perceptie management (de een ziet er shrapnel schade van een BUK in, de ander van een 30mm boordkanon).

      Het ontbreken van de Kiev tapes duidt op:

      - MH-17 vloog niet zijn oorspronkelijke koers maar werd door Kiev ATC naar oorlogsgebied geleid;

      - De twitterberichten van Carlos waren geen hoax maar werden door Kiev trollen via een proxyserver als hoax opgevoerd.

      Hetzelfde geldt voor het ontbreken van de Oekraïense primaire radar gegevens:

      - Oekraïne heeft gelogen dat er op 17 juli 2014 geen SU-25's in de lucht waren. Dat was ook de reden waarom er Kiev trollen werden ingezet om via proxyservers aan te tonen dat de wijzigingen in de service ceiling van de SU-25 uit Moskou kwamen.

      Verwijderen
  7. Four Million Americans Have Dangerously High Lead Levels in Their Water
    http://sputniknews.com/us/20160629/1042118216/lead-contaminated-water-america.html

    Het land is een bananen republiek geworden. Dank u wel bankiers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Law Enforcement Sources: Gun Used in Paris Terrorist Attacks Came from Phoenix
    http://www.judicialwatch.org/blog/2016/06/law-enforcement-sources-gun-used-paris-terrorist-attacks-came-phoenix/

    LOL.

    Ongelofelijk. Honderden of wellicht duizenden automatische geweren zijn in feite aan criminelen gegeven om zogenaamd Mexicaanse drug cartels op te sporen en daarna te vernietigen. En dit terwijl de mexicaanse autoriteiten niks is verteld over die operatie. Door deze operatie zijn honderden doden te betreuren. Is door de operatie één of meerdere drugcartels vernietigd ?. Niet dat ik weet. Er zat niet eens een chip in zo'n geweer om hem te volgen. Maw. Operatie totale onzin en waarschijnlijk bedoeld om het wapenbezit in Amerika verboden te maken. En nu zijn er waarschijnlijk tientallen doden gevallen in Parijs door zo'n wapen van de "gunwalking" operatie fast & furieus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Opvallend is trouwens dat als er een stille tocht is voor iemand die door politie geweld om het leven is gekomen, de NPO alleen POW nieuws naar de stille tocht stuurt. Dat was iig ook het geval bij Mitchel Winters.

    Marcel Gelauff, waarom was de NOS er niet om verslag van de herdenkings tocht te doen ?. Mag de bevolking niet weten dat de demonstranten door de politie worden geïntimideerd en dat de moordenaars van Mitch nog lekker vrij rondlopen.?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Exact Oli; De reportage van Nico van den Ham, is 10 x, nee, 100x interessanter dan 90% van alle NOS-journaal items.

      Marcel Gelauff's journaal is verworden tot een verdoezel en inslaap programma.

      Nogmaals compliment voor Nico's puike reportage.

      Verwijderen
    2. Gemaakt met gevoel dat bij de gecombineerde staatsomroepen in geen velde of wegen te bekennen is. Pownews met zijn treiter ploeg... pfff..... Gelauff afwezig ... pff...

      Verwijderen
  10. Some 10,000 representatives of the agricultural sector are protesting in Verona against the EU sanctions and subsequent Russian countermeasures, such as the food embargo.
    http://sputniknews.com/europe/20160630/1042207192/verona-protests-russia-sanctions.html

    Hmmm....Volgens LPG hadden de boeren al andere afzetmarkten gevonden voor hun producten.

    Obama zegt dat 50 jaar sancties tegen cuba niet geholpen hebben.
    The U.S. embargo didn’t push Cuba toward democracy. Neither will its end. So what’s the point?

    Waarom helpen sancties tegen Rusland wel Obama ? MORON!

    Rusland is nu al de grootste tarwe producent en er worden nu miljarden en miljarden in de russische landbouw gestoken. Over 5 jaar komen de appeltjes voor de chinese markt ook uit Rusland stomme Europese politici!. Hebben jullie het verstand van een naakt slak ofzo ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The U.S. embargo didn’t push Cuba toward democracy. Neither will its end. So what’s the point?
      https://www.washingtonpost.com/news/monkey-cage/wp/2016/03/30/the-u-s-embargo-didnt-push-cuba-toward-democracy-neither-will-its-end-so-whats-the-point/

      Verwijderen
    2. Poetin moet dubbel leggen van het lachen over de verlenging van de sancties.

      Europe’s Sanctions against Russia coming to an End

      Speeches and discussions by European politicians and businesspeople at SPIEF 2016 suggests an early end to sanctions.

      http://theduran.com/europes-sanctions-russia-coming-end/

      Verwijderen
    3. Ik wil toch even opmerken dat Cuba in vele opzichten democratischer is dan de EU landen. Net als in Rusland versterken de sancties het gevoel van saamhorigheid, niet in eerste instantie democratie.

      Vandaag sprak ik een Venezolana. Van de middenklasse, had ze in eerste instantie kritiek op Chavez en Maduro: we hadden vroeger veel meer. Maar ze moest toegeven dat de armere mensen een enorme verbetering hadden gezien.

      (mijn perceptie is dat Latinas een voorliefde voor soapoperas -telenovelas hebben, en dat de media in bezit van de oude comprador - olicharchen hier rijkelijk gebruik van maken, ondertussen hun propaganda spuiend.)

      We hadden een gesprek over de dumping van olieprijzen en het verlies van onafhankelijkheid van Brasil, Argentina etc. en de CIA invloed.

      We eindigden ergens in het midden (hier moest ik haar gelijk geven want de enige keer dat ik Venezolaanse niet-nieuws TV heb gezien was het oersaai en strontvervelend). En zoals het hoort bij zo´n warmbloedige dame was de rest ook heel gezellig.

      Verwijderen
  11. @Matt
    De link is naar een Oekraiens artikel; Die taal ben ik helaas niet voldoende machtig om er pap van te kunnen maken. Heb daar nog naar de Russische versie gezocht maar niet gevonden.

    Anyway, mijn stelling blijft dat de Oekraïners er in die tijd lustig op los bombardeerden en het verzet alles deed om die vliegtuigen en hun doodseskaders te neutraliseren. Ook was bekend dat in de aanloop naar 17-7 de Oekraïners verkeersvliegtuigen achter of in de buurt van de gevechtsvliegtuigen lieten vliegen. Ook is bekend dat het verzet hiervoor waarschuwde en dat een ongeluk er op deze manier van oorlog voeren door de Oekraïners aan zat te komen. En dat zij, het verzet, dan de schuld zouden krijgen.

    Dus in het beste geval is door grove nalatigheid van de Oekraïners, maar meer waarschijnlijk opzettelijk, dit ongeluk geprovoceerd. Of nog erger, hebben de Oekraïners zelf ook de trekker nog over gehaald.

    Hoe dan ook, in alle gevallen is Oekraine hoofdschuldige. Als resultaat hiervan krijgen zij associatie met de EU en Rusland sancties.

    (En dit schrijf ik nu voor de 2e maal want de eerste versie verdween helaas wegens technisch foutje...!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die waarschuwing voor zo'n ongeluk hebben wij als enige Nederlandse site volgens mij, voorafgaand aan het ongeluk gepubliceerd. Als er nog iemand is die dit fragment niet kent, laat maar weten, geven we de link nogmaals.

      Verwijderen
    2. Hier is die link, en heeee, hoe toevallig, filmpje is van YouTube verwijderd...

      http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2014/06/misleidings-journaal-van-nos-en-david.html

      Verwijderen
    3. Blik,
      nu spreek ik geen Russisch en jij wel, en toch lukt het mij om de video te vinden!(Apetrots)
      Welliswaar in het Russisch. Dus dat kan jij dan weer verstaan. ( Samen komen we er wel..)

      Ik wist dat het de vrouw van Motorolla was, Elena, en voerde dat in als zoekterm in youtube. Dan klik je nog wat verder, tot je de bekende video ziet.
      Hier is ie: https://www.youtube.com/watch?v=yXcKrn2X1mU

      Verwijderen
    4. Jan, je mag zeker trots zijn op jezelf; dat is haar inderdaad!
      Wist dat het Elena was, maar wist niet dat het de vrouw van Motorola was.

      Ze heeft het over "passagirski samaleut"
      Samaleut = vliegtuig;

      En zo is het ook gegaan. Precies zoals zij een maand voor 17-7 zegt dat het zou gaan.

      Verwijderen
  12. Nigel Farage heeft wel degelijk een plan na Brexit.

    https://www.youtube.com/watch?v=fHYVj2e_zO0

    Britse politici verlaten het parlement om de Britse uittreding te vertragen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Farage is altijd en genot om te zien en horen spreken. Hier de bekende toespraak toen hij voor het eerst in het EU parlement kam na de Brexit.
      https://www.youtube.com/watch?v=jdsJO5zzOVo

      Op min. 4.11 zegt hij tegen zijn collega's "Ik weet dan vrijwel niemand van U ooit een gewone baan heeft gehad ..... etc." Mooi !

      Verwijderen
    2. Nigel Farage is inderdaad een genot om te horen spreken.

      Verwijderen
  13. Het wordt eng voor de Europese elite!

    http://joostniemoller.nl/2016/06/patriottische-revolutie-europa-en-herwaardering-poetin-longread/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zet allemaal even 8 juli in de agenda...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle Russen hebben die datum genoteerd; nu nog de westerse kijkbuiskindertjes :-)

      Verwijderen
    2. De "Dag van de verdediger van het
      vaderland"!

      Verwijderen
    3. Bijna goed Joop met de nieuwe avatar! :-)

      Verwijderen
    4. ... De grote "No Action Talk Only"* NATO bijeenkomst in Warschau met mogelijk beslissingen betreffende in meer of mindere mate verhogen van militaire pressie op Rusland...

      * Hoorde deze vandaag voor het eerst, maar slaat eigenlijk nergens op... veel te veel actie, Servie, Libie, etc....

      Verwijderen
  15. En weer een topstuk van Nico van den Ham. Nu in gesprek met Erwin die een boekje open doet over de GGGZ, miljardenbusiness waarin hij ook weer verzeild is geraakt.

    http://nicovandenham2.blogspot.nl/2016/06/nico-van-den-ham-op-bezoek-bij-erwin.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed interview. Ik kende Erwin niet, nu dus meer. Jammer dat hij bij mensen en instanties de ramen ingooit, daarmee gooit hij ook zijn eigen glazen in.
      Dat ze mensen, die ageren tegen het regime, in een psychiatrische inrichting stoppen is een verfoeilijke zaak en zegt veel over het regime waar wij onder leven. Het betekent dat we als land al flink zijn afgezakt. Niveau totalitaire staat dan wel bananen republiek.

      Verwijderen
    2. Ik heb de hele video gezien.
      In elk geval leuk naturel zoals Nico dat doet.
      Over Erwin Lensink: zou het niet beter zijn om die man ergens op een boerderij te laten werken? ( Enkelband om tegen het vluchten. Iets laten doen dat hem kan boeien. Niet zo op een kamertje laten denken en kniezen).

      Hij is volgens mij niet gevaarlijk, maar hij gooit wel iets te veel ruiten in bij allerlei mensen, heb ik de indruk.
      Het lijkt me niet nodig om die man op te sluiten. Vooral niet omdat dat al gauw 300.000 euro per jaar kost. ( Ik heb er geen idee van, hoor. Ik doe een gok.)

      Ik denk niet dat Erwin politiek gevaarlijk is voor de elite en dat dit de reden van zijn opsluiting is. Dat hij steeds wordt opgenomen zou dus kunnen komen omdat de psychiatrie klienten nodig heeft. Erwin is wel erg van de details, en dat zou op een licht autisme kunnen wijzen, maar ja, wie is er niet licht autistisch tegenwoordig....

      Ben benieuwd of anderen de video bekijken, en ben wel nieuwsgierig naar hun indruk.

      Verwijderen
    3. @Jan, die paar weekjes Piet Baan had de gemeenschap al zoveel gekost aldus Erwin. Ik weet niet meer hoeveel dat hij zei, maar het was iig gigantisch. Tsja, het regime besteedt er 8 miljard aan als ik het me goed herinner. Het regime heeft er veel geld voor over om "vijanden" -zonder eerlijk proces!- op te sluiten.

      Verwijderen
  16. Leading Brexit campaigner Boris Johnson says he won't run for prime minister
    http://edition.cnn.com/2016/06/30/europe/uk-conservative-pm-candidates/index.html

    WTF. De man die er mede voor gezorgd heeft dat de UK uit de EU gaat, wil Cameron niet opvolgen en wil dus niet de transitie leiden. Wie moet dan wel de transitie leiden ?. Wat betekent dit ?. Toch geen Brexit ?. Wat een coward en populist. Hij heeft iig geen kloten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Wie moet dan wel de transitie leiden ?"

      Huidig minister van BiZa en Justitie, Theresa May, een soort Maggie Thatcher maar dan erger.

      Verwijderen
  17. Die Avatar van Joop lijkt wel op de Brexit: niemand gelooft er in, maar toch gebeurt het: nog geen trol gezien sinds hij die Trol Spray gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben de strijd opgegeven. Een strijd die ze toch niet konden winnen. Daar komen ze 2 jaar later pas achter.

      Verwijderen
    2. Hun doel is om nieuwe lezers te doen laten twijfelen over de kwaliteit van de informatie die hier wordt verspreidt en dat daardoor nieuwe lezers niet meer terug komen.

      Ik heb het gelijk al tegen hun gezegd. Het enige wat je doet is de blog helpen. Dit komt omdat hun commentaar het beste uit de andere oprechte bloggers haalt en dat dat juist weer geheel nieuwe interessante info oplevert, wat de (nieuwe) lezers aantrekt en wat ze op hun beurt weer gaan onderzoeken.

      Verwijderen
    3. En de getuigenverklaringen van de twee Turkse jongens die door Demmink misbruikt zijn!

      O, die heb je niet! Waarom niet?

      Als je dat beantwoord hebt, dan pas ben je goed bezig, Iwan, niet eerder!

      Verwijderen
    4. @Rootman,

      https://1.bp.blogspot.com/-ZqEUXA4asb4/V208AOMNoiI/AAAAAAAAo5c/fymRsoTrCag5bvjM-URwWXpYYp_wvQXUACLcB/s1600/heartland-carlin.png

      Verwijderen
  18. Donald Trump Vows to Torture: 'Waterboarding? I Like it a Lot!'
    http://sputniknews.com/politics/20160630/1042256561/donald-trump-waterboarding-torture.html

    Trump moet eens gewaterboard worden. Kijken of hij er nog zo van houdt. Wat een malloot!. Dat moet nou president van het machtigste land ter wereld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kleine keffertje is geen haar beter, maar ze is minder charismatisch en zij kan niet tegen druk.

      'DEATH BY BARBELL' SPARKS QUESTIONS ABOUT HILLARY 'SILENCING PEOPLE
      http://www.wnd.com/2016/06/death-by-barbell-sparks-questions-about-hillary-silencing-people/#!

      Verwijderen
    2. De meest waarschijnlijke running mates van Trump worden Gingrich of Christie.

      Gingrich is een Washington insider griezel die van leugen en bedrog aan elkaar hangt en Cgristie is een haatdragend corrupt karakter, lijkt mi. een beetje op Trump.

      Hoewel het idee van president Hillary een absolute nachtmerrie is wordt ik ook steeds minder enthousiast over een president Trump. Als clinton een hartaanval zou krijgen wordt Sanders dan de nominee? Ik denk het niet, zeker niet wanneer de running mate gekozen wordt. Dit zal binnen 1-2 weken gebeuren, want de conventies zijn aan het eind van de maand.

      We zullen al het staatsmanschap van Putin en Xi nodig hebben voor een kans om buiten WO 3 te blijven.

      Verwijderen
  19. Hof Oostenrijk beslist dat verkiezingen opnieuw moeten!

    Er waren "onwetmatigheden" (FRAUDE DUS) vastgesteld bij het tellen van de stemmen, waarop het Hof besloot tot herverkiezingen om;

    "...het vertrouwen in de rechtsstaat en de democratie te versterken."

    http://www.nu.nl/buitenland/4286557/hof-oostenrijk-beslist-verkiezingen-opnieuw-moeten.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moscow times in handen van een Russische oligarch die tegen het Kremlin is.

      Verwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Matt,

      Zoals ik al zei, Laag Gekwalificeerd Karakter blinkt uit in stupiditeit door amateuristische instanties serieus te nemen, die te volgen en zonder zijn eigen grijze massa in werking te zetten.

      Laag Gekwalificeerd Karakter is een Laag Gekwalificeerde Onbenul die zichzelf heel hoog heeft zitten maar geen antwoord kan geven op de meest voor de hand liggende vragen zonder naar het OvV rapport te verwijzen. De man kan niet zelf denken en heeft anderen nodig die voor hem denken.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. "En deze vraag staat ook nog open

      Waarom zegt Kremlin eerst een su25 te zien, maar daarna het bewijs ervoor niet bewaard?"

      Misschien zou je de Oekraïense secundaire radar gegevens kunnen raadplegen, daar staat precies in wat de Russen niet hebben bewaard en waar de OvV geen antwoord op wil geven!

      Wil je jezelf nog dommer presenteren dan wat je nu doet, Laag Gekwalificeerd Karakter?

      Verwijderen
  21. Generaals hebben duidelijk soms last van een soortgelijk probleem als schaak grootmeesters, waarvan een flink percentage op latere leeftijd zeer excentriek of zelfs ronduit gestoord wordt.

    Ik zal nooit de VIP patient vergeten toen ik nog in de VS werkte: retired Rear admiral of the Pacific fleet (inclusief kernonderzeeërs): de man was veel verder heen dan dr Strangelove in de film van Kubrick. Hij maakte niet de indruk dat zijn conditie zich recent had ontwikkeld.

    https://www.rt.com/usa/349213-hacked-emails-breedlove-ukraine/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Appels en melkpoeder voor China komen over 5 jaar uit Rusland en niet meer uit Nederland cq Europa....zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. President Putin told the assembled members of the parliament in his December speech, a Russian state of the nation review:

      "Our agriculture sector is a positive example. Just a decade ago we imported almost half of our food products and critically depended on imports, whereas now Russia has joined the exporters’ club. Last year Russia’s agricultural exports totaled almost $20 billion. This is a quarter more than our proceeds from arms sales or about one third of our profits from gas exports. Our agriculture has made this leap in a short but productive period. Many thanks to our rural residents.

      I believe we should set a national goal — fully provide the internal market with domestically produced foods by 2020. We are capable of feeding ourselves from our own land, and importantly, we have the water resources. Russia can become one of the world’s largest suppliers of healthy, ecologically clean quality foods that some Western companies have stopped producing long ago, all the more so since global demand for such products continues to grow.

      As a further measure, President Putin called on the Duma to enact measures to bring millions of hectares of now-idle arable land into use:

      It is necessary to put to use millions of hectares of arable land that is now idle. They belong to large land owners, many of whom show little interest in farming. How many years have we been talking about this? Yet things are not moving forward. I suggest withdrawing misused agricultural land from questionable owners and selling it at an auction to those who can and want to cultivate the land.
      http://journal-neo.org/2016/04/21/now-russia-makes-an-organic-revolution/
      Russia also has an extraordinary natural advantage to become"

      "Russia today has some of the richest most fertile agriculture soil in the world. Because during the Cold War economic restraints dictated that products of the chemical industry were dedicated to national defense needs, the fertile Russian soil has not been subjected to decades of destruction from chemical fertilizers or crop spraying as the soils in much of the west. Now this becomes a blessing in disguise, as EU and North American farmers struggle with the destructive effects of chemicals in their soils that have largely destroyed essential micro-organisms. Rich agriculture soils take years to create and can be destroyed in no time. Where the climate is moist and warm, it takes thousands of years to form just a few centimeters of soil. Cold dry climates need far longer.

      Russia encompasses one of only two soil belts in the world known as “Chernozem belts.” It runs from Southern Russia into Siberia across Kursk, Lipetsk, Tambov and Voronezh Oblasts. Chernozem, Russian for black soil, are black-colored soils with a high percentage of humus, phosphoric acids, phosphorus and ammonia. Chernozem is very fertile soil producing a high agricultural yield. The Russian Chernozem belt stretches from Siberia and southern Russia into northeast Ukraine, on to the Balkans along the Danube".

      http://journal-neo.org/2016/04/21/now-russia-makes-an-organic-revolution/

      Verwijderen
    2. Poetin laat deze crisis niet onbenut en gebruikt hem om groot land eigenaren te dwingen om het land te verkopen of om er landbouw areaal van te maken. Miljoenen hectares. Dit alles moet vol in productie zijn in 2020.

      FEMA simulation warns unstable food supply may cause 395% spike in food prices across America
      http://www.naturalnews.com/054522_food_shortage_hunger_games_FEMA.html

      FEMA verwacht tussen 2020 en 2030 voedseltekorten. Wie gaat er cashen in die periode ?. Waar wordt dan het geld verdient ?.

      Die badass Poetin weet het wel en wij zitten hier met volgevreten stukken dégéneré die NIKS weten en die iedere week even naar de CFR in New York bellen wat hun beleid moet zijn. Daarna vliegen ze van ons belastinggeld naar Kiev om zich door de mooie Oekraïense dames te laten verwennen.

      Verwijderen
  23. Het lot van de terroristen in Syrië en Irak is toebedeeld. Zij zijn definitief verloren en dat zal nu zeer snel gaan. Erdogan heeft eindelijk ingezien dat hij nooit sultan van het groot islamitische rijk zal worden en probeert zijn hachje te redden door naar Poetin te gaan. Ik ben van mening dat de bankiers elite stoute plannen heeft met de natiestaat Turkije. Ik denk dat Erdogan erg bang is voor de amerikanen (bankiers elite) die de Koerden steunen en die waarschijnlijk een roze revolte in Turkije tegen Erdogan willen beginnen.

    Russia, Turkey Reach Breakthrough Agreement on Fighting Terrorists in Syria
    http://sputniknews.com/politics/20160702/1042338086/russia-turkey-syria-terrorists.html

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgens mij maken we op dit moment een gekleurde revolutie mee in Engeland. De transnationale westerse oligarchen families willen de UK in Europa.

    Bob Geldof roept remain-aanhangers op te blijven demonstreren
    http://nos.nl/artikel/2114925-bob-geldof-roept-remain-aanhangers-op-te-blijven-demonstreren.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. willen de UK in Europa = willen de UK in de EU

      Verwijderen
    2. 40 000 demonstranten. Dat is ongeveer 0.3 % van de Londenaren, die meer dan de andere Britten belang hebben bij een Remain. Starikov heeft voor een gekleurde revolutie eens een absoluut minimum van 50 000 genoemd met zeer terdege voorbereide agent provocateurs een een goed getrained kader van militanten vermomd als hooligans.

      Ik zie in de beelden nog niets wat daarop lijkt. Het publiek wat Geldoff mobiliseert heeft een zacht bedje nodig, anders kunnen ze niet slapen.

      Verwijderen
    3. Volgens Starikov zouden de agent- provocateurs zich door een specifiek kledingstuk moeten onderscheiden, voor de onderlinge communicatie. In Armenië bij ´electric Jerevan´ was dit een rode cape of T-shirt met muts. Hier zie ik als enige kenmerk zonnebrillen, maar daar zijn er teveel van.

      http://www.fort-russ.com/2015/06/electric-yerevan-and-lessons-on-color.html

      Verwijderen
    4. @Rootman. Een softe gekleurde revolutie. Net zo lang pushen dat het parlement niet anders kan dan de Brexit terugdraaien of een nieuw referendum houden. Ik weet niet of het werkt, maar Geldof is een globalist puppet, dus ik verwacht een agenda erachter. We zien wel, het protest moet (zou moeten) groeien de komende dagen.

      Verwijderen
    5. "Dat hou ik lang vol"

      Yep, welgeteld 58 minuten!

      Verwijderen
    6. Ik vind de term "complottheorist/site" niet beschaafd en daar trek jij je ook geen enkele fuck van aan! Dus wat wil jij nu eigenlijk zeggen, leeghoofd Iwan?

      Verwijderen
  25. Ik heb zojuist een blog geschreven:

    538 Hillary Clinton over de vernietiging van Syrië: It's Israel, stupid.

    Als gevolg van Hillary's onjuiste gebruik van email (privé in plaats van 'on the record') zijn er duizenden emails openbaar gemaakt door het Ministerie van Binnenlandse zaken.

    De organisatie Wikileaks heeft ze onderzocht en heeft een opmerkelijke mail gepubliceerd. Over het motief voor de bemoeienis met Syrië:

    Letterlijk zegt Clinton:
    'Amerika kan Israël het beste helpen door de opstand in Syrië te steunen. '


    De uitleg die ze daar voor geeft is de volgende:

    1. Iran is gevaarlijk, want Iran is bezig om een kernwapen te maken.
    ( Àlle 16 Amerikaanse Geheime Diensten zeggen dat dit onjuist is. Ook het Internationaal Atoom Gezelschap zegt dat dit niet waar is.)

    2. Iran bedreigt de veiligheid van Israel door Hezbollah in Libanon te steunen. Daarvoor is tussenkomst en hulp van Syrië noodzakelijk.

    3. Als Syrië weg is en Hezbollah geïsoleerd, dan is het minder gevaarlijk voor Israel om - liefst samen met Amerika- te bepalen wanneer er moet worden ingegrepen in Iran, om de ontwikkeling van de Iraanse atoombom te voorkomen. ( Lees: het bombarderen van Iran wordt minder gevaarlijk).

    4. Amerika is in gesprek met Iran ( opheffen sancties in ruil voor stop atoom-onderzoek) en daarover is Israel boos op Amerika. Als Amerika nu zorgt dat Syrië wordt vernietigd, zou dat de boosheid van Israël wel doen afnemen.

    Opmerkingen:
    1. Dit is een bewijs dat Amerika de opstand tegen Assad steunde om Israel te helpen, niet om de Syrische bevolking een democratisch bestuur te geven, of te ontdoen van een barbaars leider.
    NB:de VS verandert het ene land na het andere in puin en bloed. Zogenaamd in het belang van het volk dat daar woont. Hoeveel straf verdient een journalist eigenlijk als hij beweert dit bedrog te geloven? Laat ons hopen dat er ooit zo'n rechtszaak komt. Julius Streicher kreeg de strop.

    2. Het vluchtelingen-probleem is een gevolg van Amerikaanse politiek die gericht was op hulp aan Israel. Hillary is een 'asset', een werktuig van de Israël Lobby.

    3. De belangen van Israel hebben alweer een land vernietigd en 250.000 doden veroorzaakt.
    The Ususal Suspects trekken moordend door de geschiedenis: Pools-Litouwse Rijk: miljoenen doden. De Gulags in de USSR : miljoenen. De Holodomor: miljoenen. Irak, Libië en Syrië: een miljoen doden minstens.
    You ain't seen nothing yet, helaas:
    Wacht maar tot ze met Hillary de èchte macht over leven en dood krijgen en hun atoom-oorlog met Rusland kunnen beginnen. Dan spreken we over vele tientallen miljoenen. De kans daarop wordt serieus genomen door Paul Craig Roberts ( minister onder R. Reagan), Stephen Cohen (prominent Rusland kenner) en vele anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je gelijk in, Cruelman.
      Maar de logica gebiedt U dan te erkennen dat àls WO3 een keer echt zal gebeuren, niemand daar voor kan waarschuwen. Hij wordt - volgens uw logica- per definitie niet geloofd.
      (Ken je het verhaal 'the boy who cried 'Wolf!'? )

      De kunst is dus om WO3 pas te voorspellen als er serieuze dreiging is. Daarom citeer ik niet Niburu of David Icke, maar een minister en de eminece grise van de Kremlinologie. Mensen die over dit onderwerp beter zijn geïnformeerd dan wie dan ook.

      Zij zeggen : er is een serieuze dreiging.

      De Ususal Suspects zullen de macht hebben die oorlog te beginnen, als Hillary wint.
      De Usual Suspects hebben al vaak bewezen miljoenen mensen te kunnen doden. Hillary heeft bewezen hun agenda uit te voeren.

      Mensen als Sheldon Adelson - een man met veel meer invloed in de wereld dan Obama ooit had - hebben al voorgesteld om een atoombom op Iran te gooien.
      Alleen mensen met kennis van de Usual Suspects en van hun psyche begrijpen hoe ernstig de zaak is. Anderen gaan er van uit dat het lot van de wereld in handen is van 'verstandige mensen'.

      ( Ik ga verder niet met U in discussie, want U bent een trol. Maar hier gaf U het bekende argument dat veel appeal heeft op het eerste gezicht, maar in wezen levensgevaarlijk is. Dat wilde ik toch even bespreken.)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Het volgende complot is dan het onderonsje wat Bill Clinton heeft gehad met Advocaat Generaal Loretta Lynch!

      Verwijderen
    4. Mooi,
      Hier hebben we dus een feit ( Cruel geeft dit volmondig toe, hierboven):"De Amerikaanse steun aan de islam-jihadisten in Syrië is niet zoals in de Media staat 'om het volk van Syrië te verlossen van die vreselijke Assad', maar om Israel te helpen.

      Cruel geeft dus toe dat de kranten gelogen hebben.( Want dat is de enige conclusie die je kan trekken uit Hillary Clinton's mail.

      Als de kranten liegen, wie heeft er dan wèl het goede verhaal? Waar kunnen we dat vinden, beste Cruel? Geef eens een hint.


      Voor de goede orde: Cruel maakt de bekende fout dat hij zijn opponent zaken verwijt die wij helemaal nooit ergens geschreven hebben. Over Reptilians en het uitroeien van mensen is hier nooit iets verschenen.
      En als je niet weet wie ik met de Usual Suspects bedoel, dan heb je niet één post van mij begrepen. Dat is niet best.



      Verwijderen
    5. Sorry voor mijn late reactie, kroel, maar ik wil je best antwoord geven.
      Wat ik geloof zijn feiten die zo voor de hand liggen dat ze wel waar moeten zijn. Als er ook door de MSM leugens of halve waarheden verspreid worden, dan hebben die aan geloofwaardigheid flink ingeboet bij mij. Het is mij al vaker opgevallen dat de MSM een heel ander geluid laat horen dan wat werkelijk speelt. Zo hoor je niet dat ons pensioen verkwanselt is aan de EU, zo hoor je ook niet dat Juncker er persé de handelsakkoorden wil doordrijven, desnoods achter de regeringen om, om ze dan voor een voldongen feit te zetten. Het lijkt er dus duidelijk op dat de MSM wel een heel gekleurd beeld laat zien, en zaken die niet goed vallen, want er zou, net als in Frankrijk, een grote opstand uitbreken wat dan ook voorkomen moet worden. Daarnaast kijk ik ook RT, en nu kun je wel zeggen dat dit een Putin site is maar dat is absoluut niet waar. Zij bekijken zaken van meerdere kanten en laten de conclusie over aan de kijker. En op veel fronten hebben ze gelijk gekregen, zoals b.v. de olietransporten naar Turkije vanuit Syrië die door Rusland zijn platgebombardeerd en waar Amerika zo boos om was. Ga je dan zelf verder zoeken en je de vraag stelt waarom Amerika zo boos werd dan kom je er achter dat Amerika wel degelijk die terroristen steunt, maar voor de buitenwereld heten het dan ineens de oppositie of verzet tegen Assad. En stel je dan de vraag waarom nu ineens Assad weg moet dan kom je toch weer uit op die e-mails van Clinton.
      Dus, kroel, ik probeer mijn info van zoveel mogelijk verschillende bronnen te halen en daaruit vorm ik me dn een mening.

      Verwijderen
    6. "Dus je kan de MSM verwijten wat je wil, zij laten WEL voor- en tegenstanders aan het woord."

      Yep, kijk maar naar het eerste de beste actualiteitenprogramma waar tegenstanders zich elkaar beargumenteren! Iwan heeft waarschijnlijk een andere NPO 1 als ik, waar maar één mannetje zijn voorgekauwde verhaaltje mag vertellen!

      Verwijderen
    7. Welk actualiteitenprogramma wil jij dat ik als voorbeeld neem waar tegenstanders elkaar beargumenteren, je mag er zelf een kiezen?

      Verwijderen
    8. Ik geef je de mogelijkheid en weer maak jij er geen gebruik van! Ga jij maar lekker met je zandfiguurtjes in de zandbak spelen, Iwan!

      LOL

      Verwijderen
  26. Trump’s Vegas Hotel Spent Half A Million Dollars To Stop Maids From Unionizing
    And yet the candidate claims to be a friend of regular working people.

    http://www.huffingtonpost.com/entry/donald-trump-union-vegas-hotel_us_5776b0dee4b09b4c43c05424

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oligarch,
      de 500 medewerkers in Trump's hotel verdienen 3 $ per uur minder dan in hotels waar de vakbonden wel hun zin krijgen. We spreken dus echt niet over misstanden.
      Trump is mede-eigenaar. We weten niet wie de beslissing nam om de vakbond voor de rechter te dagen.

      Verder vond ik het wel heel bijzonder dat dit artikel met een 'Opmerking van de redactie" afsloot. Om ons duidelijk te maken dat er van objectiviteit geen sprake is, neem ik aan:

      Editor’s note: Donald Trump regularly incites political violence and is a serial liar, rampant xenophobe, racist, misogynist and birther who has repeatedly pledged to ban all Muslims — 1.6 billion members of an entire religion — from entering the U.S.

      Ja, het staat er echt. Kijk maar !

      Verwijderen
    2. Jan, de essentie is dat de man 500 miljoen of iig een heleboel geld besteed heeft om de vakbonden buiten de hotels te houden.

      De vraag is. Is dit de man waaronder werkend Amerika gaat floreren zoals hij zelf zegt.? Jij denkt van wel, ik denk van niet. Ik zie dat de man het personeel onderbetaald. Jij gelooft de retoriek van Donald, ik niet. De man lult maar raak. Neem bv de autocue. Hij keek zwaar neer op politici die de tekst van een autocue lezen. De eerste de beste speech met een beetje diepgang- Zonder de autocue kwam hij niet verder van hoe hij een winnaar is en hoe sterk hij is en hoe goed hij kon onderhandelen en hoe hij Hillary zou verslaan etc etc- moest vanaf de autocue.


      Ik ben het ook eens met de editor's note (alleen heb ik mijn twijfels over of hij een misogynist is, maar daar is inderdaad wel wat over te doen geweest).

      Verder maakt het mij niet uit wie president van Amerika wordt. Ze moeten allebei de orders ophalen bij de CFR en af en toe bijkletsen met bv Henry Kissinger. LOL.

      Verwijderen
    3. Oligarch,

      1. We weten niet of Trump van deze strijd tegen de vakbond af wist.

      2. De investering was niet 500 miljoen, zoals jij denkt, maar 500.000 $. Dus 1000 $ per medewerker. Als je vindt dat ze te veel verdienen (zou me helemaal niks verbazen), dan heb je volledig het recht om je daar tegen te verzetten. En dan heb je na 333 arbeidsuren jouw advocaat kosten er uit. Dat is 2 maanden.
      Wat het Hotel ( Trump? Zijn mede-eigenaar? ) deed was heel normaal. Vakbonden kunnen je bedrijf plat leggen, en kunnen enorme schade aanrichten. Ze hebben een chantage-mogelijkheid. Sommmigen gebruiken die.

      3. De Editor's note zegt het volgende: 'Wij zijn zo boos op Trump ( Hij bedreigt onze grote baas, de heer Rothschild) dat we èlke strohalm aangrijpen om hem verdacht te maken.

      En dat doen ze.
      Paul C. Robert schreef dat er een vrouw is die beweert dat Trump haar verkracht heeft toen ze 13 was.
      Het is waarschijnlijk zo slecht onderbouwd dat zelfs de Huff Post er niet aan wil.

      De Editor's note is eigenlijk bizar. Denk er maar eens over na.

      Verwijderen
    4. Sharly Sheen over Trump. LOL

      Here's the gist of the story, although the video is a must watch, because Charlie Sheen is hilarious.

      Apparently, Donald Trump tried to impress Charlie by giving him an impromptu gift at some dinner. Donald walks up to Charlie, reaches for his own cuff links that he is wearing and hands them over like they are spare $1 bills. Big man with tiny hands trying to look important and wealthy handing over his small change to a legitimate millionaire actor.

      To make it even more snobby, Trump actually told Sheen that these amazing, huge, gorgeous, tremendous gifts were Harry Winston platinum and diamond cufflinks. Wow, nice gift right? Not that Sheen needs something pretentious like this, but that is not important.

      What is important is that Trump lied. Yes, he lied about his own gift. They were fake. 100% fake. Not even good fakes. How does Sheen know? Well, many months later he had them appraised and what did he find out? Fake fake fake fake fake.

      Here is what Sheen said:

      “She took the loupe, spent about four seconds, and kind of recoiled from it — much like people do from Trump — and says ‘in their finest moment, this is cheap pewter and bad zirconias. And they’re stamped ‘Trump.’ And I just thought, ‘what does this really say about the man, that he said, ‘here’s a great wedding gift,’ and it’s just a bag of dog shit?”
      https://www.youtube.com/watch?v=dp6BIDCZRic

      LOL. Trump had Charly een waardeloos horloge gegeven als zijnde een prachtig horloge van platinum ingelegd met diamanten. WOEAAA. Als Charly niet liegt dan zegt dit veel over de man Trump. Je bent wel echt naïef als je een casino baas gelooft. LOL

      Verwijderen
    5. @Jan, dat jij überhaupt nog een politicus gelooft. Ik geloof er geen één. Poetin is één van de meest oprechte politici, maar die liegt er ook rustig op los.

      Trouwens, Poetin heeft alleen gezegd dat Trump een kleurrijke figuur is en dat hij iedere Amerikaanse president waardeert die voor goede relaties met Rusland is zoals Trump ZEGT dat hij wil.

      Verwijderen
    6. @Kroel, het is triest maar waar. Het is bedoeld om de Poetin kliek te beschermen. Overal ter wereld zijn de huidige machthebbers bezig om hun beschermtroepen te vergroten. (zie ook het artikel van Blik over het imponeer gedrag van de Nederlandse politie. Je ziet dat een politie agent die moord niet de cel in hoeft. Dit is een signaal naar andere agenten dat ze mogen moorden en al het noodzakelijke mogen doen om de huidige machthebbers te beschermen. Amerika heeft bv DHS voor de bescherming van de huidige machthebbers.

      Politici weten wat wij hier ook weten en dat is dat we in een wereldcrisis leven en dat er zeer spannende tijden aankomen en niemand weet precies hoe dat proces van transitie zal verlopen.

      Verwijderen
    7. Oligarch,
      het is niet zo heel moeilijk.
      Er zijn twee kandidaten.
      Hillary heeft bewezen over lijken te gaan. Letterlijk. En miljoenen als het moet. Daar hoe je echt niet over te twijfelen. ( En 'het moet' in de ogen van haar bazen.)

      De andere keuze is Trump.
      Hij heeft moed getoond. Hij gaat tegen de Powers That Be in, dat zie je aan alles. En: Hij ziet het nut niet van een oorlog tegen Rusland.

      Meer keuzes zijn er niet.
      En nu blijf jij zeuren dat Trump waarschijnlijk geen beste keuze is.
      Daar heb je gelijk in. Laten we dan maar geen president kiezen in Amerika. Kijk. Als je dat zou voorstellen, zou ik je nog steunen. Maar dat is natuurlijk ondenkbaar.

      Het is dus òf een kans op een kernoorlog. Of een man die allerlei verrassingen in petto heeft, maar géén nucleare oorlog.

      Ik kies dan voor Trump.

      Met de opmerking: kletskoek van vakbonden en van een acteur die uit de kou weer binnen wil komen (Sheen werd een 911 Truther in 2006. Van 2006 tot 2010 heeft ie geen films gemaakt. Wel twee maal gearresteerd. Hij is al 4 jaar HIV positief.), ik heb er allemaal niet zo veel boodschap aan.

      Zoals hierboven ( 500.000 ipv 500 miljoen) heeft U de feiten niet goed onthouden:
      Het gaat niet om een horloge maar om manchetknopen. Trump droeg ze zelf en gaf ze aan Sheen, een spontaan kado, ergens in een restaurant, jaren voor Trump presidentskandidaad werd, en toen Sheen een outcast was (drugs, geweld, 911 truth, scheingen etc.).
      Het was dus geen berekend kado om Sheen voor zich te winnen.

      Oligarch, sinds wanneer halen we onze info uit de 'Graham Norton show?' Zelfs het ingeblikte gelach van het publiek is slecht uitgevoerd.

      Op een dergelijk niveau wil ik liever niet meer met U discussieren. U moet echt beter uw best doen en uzelf wat discipline opleggen. U heeft vaststaande overtuigingen (OK), en kiest heel zwakke (en partijdige) bronnen om die te staven. Dat is niet interessant.

      Je schrijft: "Jan, dat jij überhaupt nog een politicus gelooft. Ik geloof er geen één."
      Je weet toch dat een politicus niet eenvoudig de waarheid kan zeggen. Dat hoort bij het beroep. Als je de waarheid zegt word je niet gekozen. Als je de waarheid zegt breekt er elk jaar een revolutie uit. Het is wat dat betreft net als in alle sociale relaties: je kan niet altijd zeggen wat je denkt.

      Als burger moet je dus naar de hoofdlijnen kijken, en naar het gedrag van de persoon in het verleden. En of hij corruprtie-gevoelig is etc. etc.
      Trump scoort niet best, maar wel veel beter dan Hillary. Zo simpel is het.
      En zoals ik een tijd geleden schreef: Wie weet valt hij ontzettend mee. Zoals Putin veel beter was dan werd gedacht. Zou zomaar kunnen.
      Zijn slogan is in elk geval goed: "Amerika weer aan het werk." Beter dan Hillary die zegt: " We zullende wereld eens een poepie laten ruiken."|

      Verwijderen
    8. "De nieuwe presidentiële garde van Poetin."

      Is hetzelfde als Homeland Security in de VS en daar heeft leeghoofd Iwan minder problemen mee!

      Verwijderen
    9. Daarnaast is het geen presidentiële garde maar een nationale garde, hetzelfde wat Homeland Security is!
      De term "presidentiële garde" heb jij er zelf ingebracht zodat je lekker kan Poetinbashen!

      Verwijderen
    10. @oligarch,

      "Het is bedoeld om de Poetin kliek te beschermen."

      Sorry, maar ik moet jou hier toch echt een ernstige berisping geven. De Russische nationale garde is niet opgericht om Poetin te beschermen maar om Russische burgers tegen terroristische aanslagen te beschermen. De terroristen die door de VS in Jordanië zijn opgeleid, zijn ingezet in Syrië en nu via Georgië en Oekraïne Rusland worden binnengeloodst om rotzooi te trappen. Ik had je wat slimmer ingeschat!

      Verwijderen
  27. @ Jan Verheul:

    Dank u voor deze waardevolle bijdrage!

    http://xevolutie.blogspot.nl/2016/07/538-hillary-clinton-over-de.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. We wisten dat de voornaamste schuldigen bij de Panama papers nog verborgen waren.

    Nu blijkt het dat ook hier de naan van het reptiel opduikt:

    https://willyvandamme.wordpress.com/2016/06/27/george-soros-de-panama-papers-en-onderzoeksjournalistiek/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat kan die man toch goed schrijven.
      Dat mede George Soros achter dat verbond van onderzoeksjournalisten zat had ik gelijk al gehoord.

      Verwijderen
  29. Hierboven schrijft Oligarch, over het vormen van een Nationale garde in Rusland: "@Kroel, het is triest maar waar. Het is bedoeld om de Poetin kliek te beschermen."

    Zo kennen we oligarch ondertussen: klets maar raak, doe maar wat. 500.000 of 500 miljoen: niet belangrijk.

    Oligarch, lees wat de Saker er over schreef, en laat ons weten wat er niet goed aan is.
    http://thesaker.is/putin-creates-a-russian-national-guard/

    En dan heb ik nog een vraag voor U.
    U beweert elke dag wel een keer dat Putin eigenlijk, waarschijnlijk, ook geen beste is.
    Wees een man, en geef me 3 voorbeelden.
    En houd anders uw mond, want U bent echt niet serieus te nemen et uw kletspraatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Jan, jij vind dus een president die zelf een leger mag samenstellen met ongelimiteerde bevoegdheden en zich alleen hoeft te verantwoorden aan de president helemaal tof??"

      Dus Iwan vindt het door president Bush opgerichte Homeland Security helemaal tof, als het maar niet in Rusland gebeurd!

      Verwijderen
    2. Misschien vindt Iwan de Patriot Act ook wel een goed idee?

      Verwijderen
  30. Ik wil hier nog eens een kort overzicht geven van de redenen waarom ik een fan van Putin ben.

    1. In 2000 leefde 45 % van de bevolking onder de armoede grens. Nu nog 13 % ( Bron: Wierd Duk, Putin basher.)

    2. Onder Yeltsin was de maffia de baas. Er waren erg veel moorden, meer dan 20 per 100.000 inwoners per jaar. Nu nog 10.
    Er is zeker nog corruptie, maar er is ook recht en veiligheid en vertrouwen in de toekomst.

    3. Putin heeft jaren lang geprobeerd om met Het Westen samen te werken, en werd keer op keer afgewezen. ( Dat zegt ook Stephen Cohen.) Hij wilde zelfs in de Nato en in de EEG.

    4. De opstand van de Tsjetsjenen is volgend William Engdahl op touw gezet door de CIA, Een citaat uit Engdahl's artikel: "According to Yossef Bodansky, then Director of the US Congressional Task Force on Terrorism and Unconventional Warfare, Washington was actively involved in “yet another anti-Russian jihad, seeking to support and empower the most virulent anti-Western Islamist forces.”
    http://www.informationclearinghouse.info/article41886.htm
    Ik weet zeker dat Putin dit al in de jaren 90 wist. Desondanks heeft hij eerst geprobeerd om vrienden te worden met de Amerikanen.

    5. De oorlog tegen Georgië was door Georgie zelf begonnen. Een EU onderzoek heeft dat aangetoond. Niks agressie van Rusland. Responsability to Protect. dat was het. http://xevolutie.blogspot.nl/2015/03/453-de-georgische-oorlog-in-2008.html

    6. De incorporatie van de Krim was een zaak die beter te verdedigen is dan volledige passiviteit van Rusland/Putin te verdedigen zou zijn. Er zijn vele duizenden mensenlevens gered, en 90% van de bevolking is blij met de overgang. http://xevolutie.blogspot.nl/2015/03/455-putin-canon-de-krim-sloot-aan-bij.html



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vervolg: Argumenten om Putin-fran te zijn.

      7. Er worden heel veel zaken over Putin beweerd en gesuggereerd. Zo bijvoorbeeld dat hij de hand zou hebben in de moord op journalisten.
      De Volkskrant noemde 8 voorbeelden. Van geen enkele dode kun je met enige aannemelijkheid beweren dat Putin daar achter zat. http://xevolutie.blogspot.nl/2015/03/454-putin-canon-putin-critici-die.html

      8. Rusland heeft sancties opgelegd omdat ze mede verantwoordelijk zou zijn voor het neerhalen van de MH17. Diverse partijen moeten over bewijzen beschikken, maar die worden niet gegeven.
      NB: Zelfs als waar zou zijn wat er wordt beweerd, nl. dat er een Buk installatie vanuit Rusland is over gebracht waarmee dan de MH17 is neergehaald ( Er zijn geen bewijzen voor, alleen foto's van vrachtwagens), dan nog geldt: De Donbas bevolking werd gebombardeerd vanuit grote vliegtuigen, dus het neerhalen van zo'n vliegtuig is een normale en legitieme oorlogshandeling. ( Tenzij je weet dat het een burgervliegtuigf betreft,m natuurlijk.)

      9. Rusland zou ten onrechte met de Donbass strijders steunen. Hoezo? De VS bemoeit zich in de hele wereld met allerlei lande, Bombardeerde in 33 landen. En Rusland mag dan niet zijn oud landgenoten behoeden voor moord door een stelletje Amerikaanse huurlingen ( Petrosjenko cs) ?

      10. Zowel in Syrië als in de Oekraïne heeft Putin erger voorkomen. Eerder ook in Zuid Ossetie en Abchazie. En de gematigde moslims die nu in Tsjetjenië wonen zijn heel erg blij met de zeer harde ingreep van Putin.
      Putin heeft altijd de vrede gezocht. Spreekt zelfs nu nog over 'onze Amerikaanse partners', terwijl hij weet dat ze hem zeer graag zouden willen liquideren, en dat mensen als Nuland er noiet voor terugschrikken om een atoombom op zijn land te gooien ( olang ze denken er mee weg te kunnen komen... wat Putin er toe noopt om spierballen te laten zien... wat dan weer wordt gebruikt om te zeggen: 'zie je wel, Putin is agressief ... etc etc. )
      ( Dit is trouwens uitgevonden in israel: je oppenent koeioneren, en zodra hij reageert: foto's en klaagverhalen in de media. Zie: Israel's sacred Terrorism van Livia Rokach)

      11. Het is mogelijk dat de FSB in de jaren 90 bomaanslagen in Moskou heeft gepleegd om draagvlak te krijgen voor een aanval op Tsjetsjenië. Het is mogelijk dat Putin hiervan heeft geweten.
      Ik acht de man daarvoor te verstandig, dus ik geloof het niet.
      Ik vond het wel opmerkelijk dat Andrei Nekrasov (tot dit jaar een ferme tegenstander van Putin) niet overtuigd was dat de bomaanslagen iets met Putin van doen zouden hebben. (Ik heb dat ergens gelezen, maar kan het nu niet vinden)

      12. Natuurlijk zijn er nog steeds oppermachtige oligarchen in Rusland, maar hoe zit dat in Het Westen? Als bij ons 80% van alle bezittingen in handen is van 5 %van de bevolking ( ik ken de cijfers nu even niet uit mijn hoofd).
      Nu veel Oligarchen niet meer mogen reizen en geboycot worden, heeft Putin hen overgehaald om hun geld binnen Rusland te beleggen. Er ontstaan nu gigantische boeren ondernemingen. GMO is radicaal verboden in Rusland. Oligarchen die goed boerenland braak laten liggen dreigen te worden onteigend (met financiele vergoeding) zodat er op dat land geboerd kan worden. Rusland exporteert nu al meer graan dan Amerika.

      ----

      Ik zie echt niet in welke regeringsleider ooit beter zijn volk heeft gediend. (En de rest van de wereld. Over de banden met China en Brics heb ik nog niet eens gesproken)
      Geef me suggesties a u b.
      Laat maar horen.

      Verwijderen
    2. Ik heb geen suggesties, is dat ook goed?

      Nou ja, het is binnen de westerse wereld bekend dat sommige leiders worden afgeschilderd als beesten, maar als je je er verder in gaat verdiepen, blijken het helemaal niet zulke beesten te zijn.

      Verwijderen
    3. @ Joop.
      Wat ik bedoel is:
      Ik daag iedereen uit om suggesties te doen over regeringsleiders die méér voor hun land hebben gedaan dan Putin.

      Verder: Ik maak vrij veel type fouten, of ik maak een zin anders af dan ik hen eerst in gedachten had. Ik moet het dus eigenlijk ALTIJD over lezen. Maar dat gebeurt helaas niet altijd.
      Gelukkig weet iedereen dat de sancties aan Rusland zijn opgelegd, en dat Rusland die beantwoordde met import-stops. Alleen kinderachtige figuren maken gebruik van typo's om iemand aan te vallen.

      Verwijderen
    4. Weinig tegen uw stelling in te brengen dat Putin een van de grootste staatslieden is die Rusland ooit heeft gekend.

      Maar zelfs grote staatslieden maken fouten, en bovendien is Putin president van Rusland, niet van Donbass, Nederland of Venezuela.

      In die zin gaat het mij erg aan het hart dat de ongekende opmars van de pro VS olicharchen in latijns Amerika, en de terugkeer van de Monroe hel daar, of het teloorgaan van de democratie en verlichting in Europa, en de geleidelijke terugkeer naar een feodale samenleving

      https://en.wikipedia.org/wiki/Inverted_totalitarianism

      De keiharde tijden die men in Donbass heeft moeten beleven.

      Logisch voor een president die de belangen van zijn eigen land, Rusland behartigt, maar erg vrolijk word ik er nu ook weer niet van. Op binnenlands terrein denk ik dat bv de draconische en totaal onwetenschappelijke behandeling van verslaafden en HIV positieven een ernstig gevaar voor de volksgezondheid is.

      Dus bewonderen, zeker, maar een fan, nee. Het bevalt me ook beter in de dialoog met andersdenkenden om altijd op onderwerpen, en nooit over de persoon te debatteren

      Verwijderen
    5. Rootman,
      ik bedoel niet 'een van de grootste staatslieden die Rusland ooit kende', maar een van de grootste, wereldwijd, historisch incluis: Wie deed meer voor zijn volk, in zo korte tijd? Geef me namen svp.

      Putin weet naar mijn smaak de juiste balans te vinden tussen enerzijds soevereine staten hun eigen gang laten gaan en anderzijds toch gebruik maken van Ruslands macht en invloed om de zwakke landen te beschermen tegen de bully-ing Superpower (de VS). Daarbij hebben etnische Russen een streep voor, en ook strategisch belangrijke landen als Syrie. Met Latijns Amerika is de bemoeienis minder. Ook dat vind ik te prijzen in hem.

      Begrijp ik je goed als ik lees dat Putin een beetje oorzaak is van de 'keiharde tijden' in Donbass? Leg dat eens uit svp.

      De behandeling van HIV positieven zal best fout zijn, maar wil je dan een president die zich daar ook nog mee bemoeit?
      Is dat niet eerder aan de deskundigen?

      Dat ik over de persoon Putin begon, komt omdat Oligarch hier zomaar beweert (zonder enige geloofwaardige theorie of onderbouwing) dat Putin de Nationale Garde heeft gecreerd om zijn vrienden te beschermen. En omdat Oligarch`altijd laat merken dat Putin niet echt te vertrouwen is. En omdat de laatste 3 jaar wereldwijd in het teken staan van het Putin-Bashen.

      Ik dacht: Laat ik het eens heel helder zeggen, en laat ik Oligarch en anderen eens uitdagen om een beter Leider te noemen, wie dan ook, en uit welke eeuw dan ook.

      Voorlopig heb ik nog niet 1 naam gehoord.

      Kom op Rootman. Je kan toch wel een paar leiders noemen die het beter deden dan Putin!


      Verwijderen
    6. De eerste kandidaten zijn binnen.

      Nelson Mandela.
      Veel respect voor de man. Maar je kan niet zeggen dat de levenskwaliteit voor de Zuid Afrikaanse bevolking nu beter is dan voor hij de macht in handen kreeg. In tegendeel. Het leven voor de zwarten zou veel beter zijn geweest als Mandela niet de macht had gekregen. ( Om over de kwaliteit voorde arme blanken maar te zwijgen: ze worden vermoord als z eniet uitkijken. Maar de PC gemeenschap wil dat niet zien, uiteraard)

      Ghandi.
      Dat vind ik wel een man die in aanmerking komt. Nu deed hij er wel een heel leven over om zijn doel te bereiken: onafhankelijkheid. En er vielen wel enkele miljoenen doden bij het onafhankelijk worden. En de armoede daalde niet van 45% naar 11 % zoals onder Putin. En qua veiligheid en BNP gebeurde er niet veel, maar alla, Ghandi mag links achter Putin op het podium.
      ( Ik heb me wel eens afgevraagd of India nog rendabel was voor de Engelsen. Geen grondstoffen. Alleen goedkope arbeid. Maar de textiel was in 1948 al enorm gemechaniseerd. Ik denk dat de Engelsen economische beter af waren zonder India. Maar hun gevoel van greatness kreeg een flinke deuk uiteraard.

      Gorbatchov.
      Is heel populair bij ons: omdat hij zijn land weg gaf aan Het Westen. Omdat hij niet de moeite deed om van het communisme toch nog iets te maken. Hij heeft nu spijt als haren op de hond dat hij de afspraak met de Nato (not one inch to the east) niet zwart op wit op papier heeft geeist.
      De grote ontwapening die hij deed samen met Reagan was natuurlijk iets dat wij intuitief goed vinden.
      Maar het kost de Afghanen, Iraki's, Libiers, Syriers en Oekraieners wel hun land, hun levensgeluk, en miljoenen doden. Nee, Gorbachov hoort echt niet naast Putin op het podium.

      Verwijderen
    7. In mijn post 'Argumenten om Putin fan te zijn' schrijf ik op punt 11 dat de Putin kritikus Andrei Nekrasov, die twee werken over de 'Appartment Bombings' maakte, tot de conclusie komt dat hij niet weet of de FSB er nu wel of niet achter zit. Ook de hoofdpersonen en familie van de slachtoffers, de Morozov zusters, zeggen 'that they find themselves unable to reach firm conclusions about the 1999 bombings.' The film leaves the viewers free to weigh all the facts presented and decide for themselves.

      Hier is het artikel dat ik kwijt was toen ik de post schreef:
      http://www.jamestown.org/single/?tx_ttnews%5Bpointer%5D=1221&tx_ttnews%5Btt_news%5D=1805&tx_ttnews%5BbackPid%5D=228&cHash=9fe3a6f14ee43d9374524088d37df27a#.V3o7_PmLRD8

      Verwijderen
  31. Historisch is het moeilijk vergelijken, maar ik ga graag mee met wat Jan volgens mij probeert te zeggen, dat Putin momenteel de beste regeringsleider is die er op de wereld te vinden is momenteel. Zeker als je hem vergelijkt met zijn Westerse "counter-parts", en de westerse media. Blik is ten slotte de enige niet-Rus die officieel op Putin gestemd heeft en nog in Nederland ook; hoe Blik dat deed?

    http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2015/03/blik-heeft-gestemd.html

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je zoekt wel "bewust de confrontatie" met de politie met je camera, dan mogen ze al schieten! Nee serieus, het is een schande dat die zaak nog speelt. Voor demonstranten is er snelrecht, zonder het vastleggen van de procesgang. Politie wordt voorgetrokken op de gewone bevolking. Tijdens hun opleiding krijgen de aspiranten betaald, maar opletten ho maar. O nee, de nekklem wordt niet getraind heet het. Fijne gratis opleiding is dat.
    http://www.rijnmond.nl/nieuws/144541/Familie-doodgeschoten-Mitchel-verbijsterd-over-besluit-OM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dus wat politie goed moet leren is dat de doods-spasmen (het trekken van de benen) bij verwurging, echt GEEN tekenen zijn van verzet.
      Ook kunnen ze steeds minder goed omgaan met psychotische mensen dus daar zou ik nooit de politie voor bellen, dat kan dodelijk zijn. Altijd om een ambulance vragen.

      Verwijderen