zaterdag 11 september 2021

Jensen: "9/11 was een Inside Job"

Misschien hadden wij Robert Jensen een paar weken geleden HIER verkeerd begrepen. Hij had het toen over Saoedie's die 9/11 gedaan zouden hebben, maar mogelijk bedoelde hij dat tussen aanhalingstekens zoals het MSM discourse is. Mensen onder dat blog wezen ook op die mogelijkheid.

In zijn blog van gisteren, HIER, heeft hij het in het begin duidelijk over een inside job, dus wat ons betreft is daarmee de kous af. Wel kan door het lange gepraat over Al Qaida en Oltman's verdediging van Al Qaida de indruk gewekt worden dat Al Qaida of Bin Laden er ook maar iets mee te maken hadden, maar zoals gezegd, Jensen heeft het duidelijk over inside job (ook ons idee) en Oltmans sluit niet uit dat het de CIA met Mossad waren. Goed dat jensen dat Oltmansfragment laat zien; wij kenden het niet, en we moeten bekennen dat Oltmans zijn tijd, zeker ook op ons, ver vooruit was. En wat laat de EO journalist zich kennen met zijn zuig vraagjes. Alles om in de edit-kamer maar het juiste stukje eruit te kunnen knippen en op te blazen. Gelukkig hebben wij dit lange stuk. Wij zijn later trouwens ook in aanraking gekomen met de niet zo fijne journalistieke praktijken van de EO.

Als er nog mensen zijn die geloven dat er vliegtuigen neergestort of gebruikt zijn die dag, vriendelijk verzoek, geef wat links naar foto's met vliegtuigonderdelen of wrak-elementen in de comments. Het paspoort van Atta werd ook, naar beweerd, intact en in nieuwstaat gevonden op de smeulende puinhopen, dus dat moet met alluminium en ander minder brandbaar vliegtuigmateriaal, dan niet zo moeilijk zijn. Met name van het Pentagon interesseert ons dat omdat tot nu toe niet meer dan een wieldop boven water is gekomen daar, en ook nog van een vreemd model vliegtuig.

De MSM hebben zich in de aanloop naar deze herdenkingsdag weer nog irrelevanter gemaakt dan ze al waren, door het naratief van gelijk die dag nog steeds slaafs rond te pompen of door zich te verzwelgen in sentimenteel afleidingsnieuws. 

vrijdag 10 september 2021

Altijd weer die (Vi)Russen!

En we mogen weer de primeur tonen van Matt's nieuwe cartoon. Behoeft deze nog toelichting? :-)


 

Uniestaat Rusland-Belarus op stoom

Het is de vijfde maal dit jaar dat Putin en Lukashenko gesprekken voeren. Een pakket aan overeenkomsten is getekend. Belarussen en Russen krijgen dezelfde rechten. Ze spreken zelf over integratie. Op de vraag van een journalist wanneer de politieke integratie aan bod komt antwoordt Putin dat eerst de economische integratie vervolmaakt moet zijn, dat dat de basis is. Het was het openingsnieuws van het Russische eerste kanaal vandaag. Zie de beelden HIER.


CAHKTIES - Cn-2 (sancties - seberni potok-2) seberni potok-2 = nord stream 2 

donderdag 9 september 2021

Gideon van Mijeren (FvD) sloopt in zijn ééntje hele Slaapkamer

Gideon verpest in zijn uppie, iets wat een gezellig theekransje met taarten had moeten worden :-)


Wat laten de dames zich kennen. De hele kamer tegen één, en stuk voor stuk gaan ze onderuit.


En daar staan de dames, kamerbreed, de één speelt de verontwaardiging nog slapper dan de ander.

Gideon: "Welke informatie die wij verspreiden is dan desinformatie"

Mevrouw Hanneke van der Werf (D66) op hoge poten: "....Dat kan ik hier niet via de microfoon doen..."

Woehaaa. Later had 1 van de dames het over "onze journalisten". Gideon gebruikte dat listig door dat te benadrukken: "het zijn jullie journalisten, niet de mijne"


Mevrouw Bergkamp, voorzitster, D66, 3 maal in paniek de vergadering schorsen omdat Gideon de Tweede Wereldoorlog noemt. De Tweede Wereldoorlog noemen om de oppositie te stoppen is helemaal toppie. De Tweede Wereldoorlog om de staat te stoppen: heel verkeerd.

Wat laat Bergkamp en de rest van de Kamer zich enorm kennen. Chapeau voor Gideon die in zijn ééntje ze stuk voor stuk alle hoeken van de Kamer liet zien. GO Gideon GO!

De prijs voor de slechtst gespeelde verontwaardiging gaat trouwens naar Corinne Ellemeet (GL): "Dood en doodeng, rillingen, alle partijen met elkaar laten horen dat wij dit niet accepteren"

Mevrouw Palland (CDA), doet trouwens ook een vergeefse duit in het partijkartelzakje.

Dr Sucharit Bhakdi maakt zich zorgen om het Corona-shot

We hebben Dr Sucharit Bhakdi al eerder gepresenteerd. Deze ervaren dokter uit Thailand met genoten opleidingen met name in Duitsland. Hij maakt zich, al sinds het begin van de Corona Plandemie, zorgen om alles wat er gebeurt. Mensen zoals hij, en daar zijn er velen van, komen zelden in de Mainstream media. Daar zijn het toch vooral de paniekzaaiers en de roepers om "Meer Maatregelen!" van het RIVM, die de steeds irrelevantere talkshows bemannen.

Daarom goed om af en toe weer het verhaal van Bhakdi te horen. Hij maakt zich met name zorgen om tumoren die kunnen gaan ontstaan bij de geïnjecteerden. Kijk het 1 uur durende gesprek, HIER.

dinsdag 7 september 2021

Rutte's Regime troepen intimideren vreedzame demonstranten

Weer een interessante opkomst van demonstranten deze morgen in Den Haag bij de opening van de tijdelijke nieuwe Tweede Kamer, waar paarden-eenheden op af gestuurd worden. Zou dit in Minsk gebeuren, zou er schande over gesproken worden; gebeurt dit in Nederland, dan gaan Booman en Angela de Jong de demonstranten proberen te kleineren. Bekijk de live-stream bij Pieter. Voor meer beelden van Rutte's huppelende hengsten, kijk HIER.

maandag 6 september 2021

Wat een weekend!

Wat een weekend was het! Het zindert nog na. Blik koos voor Zandvoort. Wat een evenement!

We waren erbij in de nacht voor de race, van zaterdag op zondag, in het episch centrum van de voorvreugde, de Haltestraat in Zandvoort kort na middernacht, HIER. Al het gezwam op NPO en van Rutte, Schwab en consorten werd hier compleet genegeerd, zoals het hoort, en daarmee voor schut gezet: geen vaccine-bewijs, geen test, geen Rutte, maar feest en verbroedering in een gezellige melée van mensen.

Wat we wel leerden, voor wie het misschien nog niet zo duidelijk op het netvlies heeft staan: de "check-app-maatschappij", is eigenlijk al in een vergevorderd stadium*. Zoveel mensen ook ontmoet, die niks, maar dan ook niks van dat "fekzien" of van de "stok door de neus" moeten hebben, maar toch aan één van die twee moeten geloven, om voor hen moverende redenen. En Blik veroordeelt dat allerminst. Er kan voor iedereen een moment komen dat je voor die Hopson choice komt te staan. Als jij twee jaar geleden voor veel geld kaarten voor de Tarzan bocht hebt bemachtigd, en je moet nu "enkel nog even de app downloaden een een testje doen", wat doe je dan? De machtigen der aarde hebben het geniaal bedacht.

Blik toog zondagochtend weer op- de fiets nogmaals richting de badplaats. Kwam daar "de man met de ladder" tegen. Ook de dame met het hondje werd gespot (hondje zat op pole-position), deed een vertwijfelde poging via de duinroute een glimp van de race te kunnen zien, hetgeen een brug te ver bleek, fietste daarom maar verder het dorp in. De sfeer voor aanvang van de race was in alle opzichten "HEET" te noemen.

Uiteindelijk werd het de race bekijken op het scherm in een strandtent met de blote voeten in het zand, zie foto onder, waar na Max' overwinning nog een biertje werd genomen.

Wat nou Coronamaatregelen, testen of anderhalve meter? Mensen pakken hun vrijheid! Power to the People.

Na een frisse duik in de Noordzee, nog even zitten op een bankje in de zon, blik naar de zee, en dan komt nog dit toetje: een onverwachte vliegtuigshow van luchtacrobaten, die er duidelijk zin in hebben en het wel eerder gedaan lijken te hebben. Nergens in de gekochte media teruggezien, maar Blik en zijn volgers zijn altijd een stap vooruit (must see).

En dan komen we bij de kritische noot van de dag: allereerst gaat het respect natuurlijk uit naar die honderdduizend man in Amsterdam die vanaf de Dam de Coronawaanzin bestreden, maar uiteindelijk was "Zandvoort" ook een statement tegen diezelfde dwangmaatregelen. Een jaar geleden werd het nog veroordeeld als mensen in de lentezon naar het strand gingen, nu stond de uitgaansstraat van Zandvoort gewoon zwart van de mensen en iedereen vond het prima en bewezen wordt dat er ook hier niks aan het handje is. Zojuist op Radio 1 vielen Booman en mevrouw Angela de Jong van het AD weer door de mand, door het massale protest in Amsterdam af te doen als een groep vreemde mensen, "waarvan we nu wel weten wat ze vinden, wel klaar mee", en woorden van gelijke strekking en gelijke mate van dedain. Wat ook opviel, was dat er in heel Zandvoort nergens een mondkap te zien was het hele weekend, maar Max plots op het podium met zo'n ding op ging en bij de interviews ook, net als Maxima en Willem Alexander. Wat een poppenkast... Maar de mensen in Amsterdam en Zandvoort hebben gisteren samen, en ieder op eigen wijze, hun vrijheid terug gepakt en een enorm statement gemaakt tegen de coronadwangmaatregelen.

* Je komt in Duitsland al bijna geen hotel meer in zonder "3G". Je bent, of genezen, of getest, of geinjecteerd. Zo ver zijn we al. Update: als je zakelijk zegt te reizen kom je het hotel nog wel in ook zonder "de 3G".

ps: Maakt Telegraaf een draai? Gisteren hadden zij als enige krant wel normale aandacht voor de Dam demonstratie, waar zieltogende  AD, Volkskrant en NRC wegkeken en negeerden. Update: op de Telegraaf site al niks meer te zien van het massa-protest gisteren.