Posts tonen met het label 9/11. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 9/11. Alle posts tonen

zaterdag 5 februari 2022

"We zijn bezig VS-verdeel&heers politiek uit te voeren" Baudet

"We zijn bezig VS-verdeel&heers politiek uit te voeren" Baudet

Wat een goede speech van 5 minuutjes van Baudet deze week. Dankzij Dawg en Eric van de Beek, nu ook hier op de site. 

"En overigens ben ik van mening dat 9/11 een False Flag was en er gefraudeerd is bij het tellen van de stemmen in de VS." BAM!

Wanneer komt de ondertitelde versie beschikbaar? Deze speech verdient internationaal viraal te gaan!






Pretty obvious that Kiev and US/UK want to stage a big provocation in Donbass and hide all sources covering the conflict from the other side of the frontline.
Citeer Tweet
ASB News / MILITARYAfwisseling van deel teken
@ASBMilitary
·
Facebook joins YouTube and deletes all official Facebook accounts with thousands of followers of regional Donetsk and Donbas officials — DPR
Deze collectie weergeven


En dan nog dit...

Rotterdam, gaat groot(s) worden zondag.




zaterdag 11 september 2021

Jensen: "9/11 was een Inside Job"

Misschien hadden wij Robert Jensen een paar weken geleden HIER verkeerd begrepen. Hij had het toen over Saoedie's die 9/11 gedaan zouden hebben, maar mogelijk bedoelde hij dat tussen aanhalingstekens zoals het MSM discourse is. Mensen onder dat blog wezen ook op die mogelijkheid.

In zijn blog van gisteren, HIER, heeft hij het in het begin duidelijk over een inside job, dus wat ons betreft is daarmee de kous af. Wel kan door het lange gepraat over Al Qaida en Oltman's verdediging van Al Qaida de indruk gewekt worden dat Al Qaida of Bin Laden er ook maar iets mee te maken hadden, maar zoals gezegd, Jensen heeft het duidelijk over inside job (ook ons idee) en Oltmans sluit niet uit dat het de CIA met Mossad waren. Goed dat jensen dat Oltmansfragment laat zien; wij kenden het niet, en we moeten bekennen dat Oltmans zijn tijd, zeker ook op ons, ver vooruit was. En wat laat de EO journalist zich kennen met zijn zuig vraagjes. Alles om in de edit-kamer maar het juiste stukje eruit te kunnen knippen en op te blazen. Gelukkig hebben wij dit lange stuk. Wij zijn later trouwens ook in aanraking gekomen met de niet zo fijne journalistieke praktijken van de EO.

Als er nog mensen zijn die geloven dat er vliegtuigen neergestort of gebruikt zijn die dag, vriendelijk verzoek, geef wat links naar foto's met vliegtuigonderdelen of wrak-elementen in de comments. Het paspoort van Atta werd ook, naar beweerd, intact en in nieuwstaat gevonden op de smeulende puinhopen, dus dat moet met alluminium en ander minder brandbaar vliegtuigmateriaal, dan niet zo moeilijk zijn. Met name van het Pentagon interesseert ons dat omdat tot nu toe niet meer dan een wieldop boven water is gekomen daar, en ook nog van een vreemd model vliegtuig.

De MSM hebben zich in de aanloop naar deze herdenkingsdag weer nog irrelevanter gemaakt dan ze al waren, door het naratief van gelijk die dag nog steeds slaafs rond te pompen of door zich te verzwelgen in sentimenteel afleidingsnieuws. 

dinsdag 24 augustus 2021

Waarom Zwamt Jensen over 9/11?

Voor alle duidelijkheid, wij kijken Jensen regelmatig. Sterker: wij kijken Jensen dusdanig regelmatig dat zijn beroep vorige week op de kijkers om weer eens een donatie te doen, van onze zijde beantwoord is met een kleine gift.

En alsof de duvel ermee speelt, nadat hij maandenlang niet meer gezwamd had over Chinezen en ander pro Zionistisch, pro VS gezwam, kwam hij vandaag in een split second weer met enorm gezwam over 9/11. De Saoedie Arabieren hebben dat op hun geweten. Volgens Jensen dan.

Maar beste Robert, jij die altijd voor de waarheid gaat, hoe kom je daar dan bij? Dat paspoort dat bovenop het smeulende puin lag? Of die verhalen van die instaplijsten? Of dat verhaal van die Nederlandse vlieginstructeur (er zal eens niet een Nederlander betrokken zijn bij een goed verhaal; was er bij die shoe-bomber niet ook een Nederlander betrokken?)?

Laten we er geen doekjes om winden en gewoon de zaken helder houden. In het Pentagon is zeker geen vliegtuig gevlogen. Op dat weiland zijn ook erg weinig vliegtuigonderdelen gevonden. Dus het verhaal van de vliegtuigen, bestuurd door stoere (Saoedie) Arabieren zonder doodsangst, rammelt sowieso. Dan hebben we nog het derde gebouw in New York. Weinigen die daar twijfelen over een controlled demolission. En wat die twee torens dan betreft? Laten we het zo zeggen: wie er zeker geen belang bij hadden, waren de Arabieren uit Irak, Syrie, Libanon of Libie. Ook de  Afghanen hebben er geen voordeel uit gehaald. En welk piepkleine landje en welke banken er wel baat bij hadden? Qui bono? Dat weet jij toch zelf ook wel? We hoeven je toch niet alles uit te leggen?

Dus Robert, doe met deze informatie wat je wilt. Een rectificatie zou mooi zijn, maar dat deed je na onze vorige opbouwende kritiek ook niet, dus onze verwachtingen zijn laag. 

Bekijk Robert's zwamfragment op 18:43, HIER. Het is maar een enkele seconde op urenlange verder prima shows, maar wel een cruciale seconde. Waarom doet Jensen dit? Waarom blijft Robert het Arabieren verhaal in de lucht houden? Terwijl Arabieren met het hele 9/11 niks te maken hadden. Als Robert niet bang is om de mysteries rond Antartica bespreekbaar te maken (prima!), misschien, met 9/11 in zicht, ook daar eens wat dieper in duiken?

zondag 7 februari 2021

9/11. De onbewerkte beelden.

De 9/11 HOAX. De 9/11 False Flag.

De onbewerkte beelden van 9/11, HIER. De torens zijn gecontroleerd opgeblazen. Iedereen weet door wie. Qui Bono?

En verder:

Als iemand beelden kan tonen van een vliegtuig in het Pentagon of 9/11, of onderdelen van een vliegtuig "na de Pentagon-aanslag" bij het Pentagon, zijnde meer dan een wieldop, toon ze!

Ondertussen, op 't Museumplein:

Niet bang. Meer beelden (naar alle waarschijnlijkheid) van deze Bikkel,  HIER. Trouwens, Elfstedentocht, zin an. Het begin van de arrestatie van de accordeonspeler op het Museumplein, HIER. Ja, u leest het goed, accordeonspeler (!) gearresteerd. Niet in Misnsk. Niet in Moskou. Niet in Pyong Jang. Maar in Mokum.


zondag 11 september 2016

Wat is er (niet) gebeurd op 9/11?

De staatsmedia in Nederland volgen nog immer het eenzijdige discourse over 9/11; er vlogen allemaal vliegtuigen in de rondte, en die kwamen in de twin towers en in het pentagon terecht. Het feit dat er geen beeld beschikbaar is van een vliegtuig dat het Pentagon invliegt doet niet ter zaken; dat er geen vliegtuigonderdeel op de "rampplek" vinden is, is voor NOS ook geen thema. Dat Gebouw 7 in de namiddag spontaan instort? Ook geen thema.

En dat 9/11 door sommigen wel heel welwillend gebruikt werd om bepaalde geo-politieke doelen na te streven? Dat zou iedere journalist huiverig moeten maken. Maar de staatsjournalisten zijn te druk met Feyenoord - ADO en Bert Koenders bij Nieuwsuur leugens over Assad laten verkondigen. En als een leugen dan uitkomt, zoals de leugens rond de zogenaamde Weapons of Mass destruction van Saddam Houssein, dan doen de staatsmedia grotendeels of hun neus bloedt. Als de VS dan zeggen dat ook Assad moet vertrekken, na de desastreuse politiek rond Irak en Libië, volgen de Hollandse staatsmedia met bijvoorbeeld Sander van Horn het discourse van dit agressieve en leugenachtige land nog steeds gedwee. WeareChange.nl is gelukkig uit ander hout gesneden en hebben wat vreemde zaken rond 9/11 op een rijtje gezet:


vrijdag 5 augustus 2016

Wat gebeurde er nou werkelijk op 9/11 in Washington?

Wat gebeurde er nou werkelijk op 9/11 in Washington bij het Pentagon? Er worden al beloningen uitegeloofd aan degene die kan aantonen met video of film dat het een vliegtuig was. Maar niemand heeft tot nog toe beeld kunnen verschaffen om de beloning op te eisen. Wat zou er gebeurd kunnen zijn? En waarom?



https://www.youtube.com/watch?v=5cFewUG3rSY