woensdag 15 maart 2023

Vandaag 3 keuzes

CLASH: Baudet vs Kaag & Kuiken in SLOTDEBAT over KLIMAAT | FVD

Er zijn eigenlijk 3 keuzes vandaag:

1. Niet stemmen. Prima keuze, je doet niet mee aan het systeem. (Maar het systeem doet wel mee met jou...)
2. Kartel stemmen: dan stem je voor de Corona-hoax en dwangmaatregelen, voor de stikstofhoax, en voor wapens naar Oekraïne.
3. Of je stemst voor de enige oppositie-partij, FvD.


"Misschien heeft hij thuis wel een paar bruine laarzen" Atje (Uils) Kuiken laat zich weer enorm kennen.

2 opmerkingen:

  1. Ik vond dit debat interessant wat betreft Kuiken. Ze is een aantrekkelijke vrouw, en dan heb ik altijd moeite iets verkeerds te zien. Ik had hetzelfde met Kaag, die ook stijl en charisma heeft. Kaag staat politiek echter nogal haaks op alles wat ik vind, en bovendien blundert ze er op los.
    Ik zag Kuiken als een op zich goedwillende, overambitieuze vrouw met control issues. Maar in dit debat toonde ze een enorm reservoir van haat en totale onbereidheid tot dialoog.
    Dit soort amateurpsychologie boeit me wel. Normaliter worden karaktertrekken gedurende veroudering steeds zichtbaarder, dus ik ben benieuwd of we dat gaan zien bij haar de komende 10 jaar.

    De BBB is duidelijk de winnaar. Het geluid van mijn TV is stuk, dus ik heb het slechts van afstand kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We leven in de omgekeerde werkelijkheidswereld.
    Uilskuiken heeft heimelijk bruine laarzen.
    Een geblondeerde lompe en lelijke NAZI hoer. Ah, wat is ze lelijk.
    Davide Baudet is een mooie vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen