vrijdag 14 augustus 2015

Oeker Armee bestookt doelbewust burgerdoelen - Media zwijgt

Terwijl het Oekraiense leger, gesteund door Bert Koenders met warme kleren en onder aanmoediging van hun dikke vriend Hans van Baalen ("Keep on fighting!") door gaat met hun laffe aanvallen op de burgerbevolking van Donbass, in het hart van Europa, kijkt de Hollandse staatsmedia met hun gelieerde partners, makkelijk weg.

14.08.15 Bericht van een lokale burger

"Goedendag, ik schrijf u uit Mitshurina. Vannacht hebben we een wonderlijke nacht meegemaakt. De Oekraiense troepen bestookten ons in het midden van de nacht met Grad raketten. Ze weten donders goed dat er zich hier geen enkele postitie van het verzet bevindt! De projectielen ontploften precies onder het raam, met zoveel vonken, dat het leek alsof de dag begonnen was. De scherven kwamen zo de houten huizen binnen. Toen we 's-ochtends naar buiten gingen om te kijken deed het pijn zoveel vernieling, scherf- en brandschade te zien. In deze nacht is mijn buurman omgekomen. Op de foto is hij afgedekt... Zo ziet een feestje eruit dat de Oekerarmee voor ons organiseert. Wij kunnen niet wachten tot het moment dat het verzet de aanval opent en ons verlost van deze monsters, die ons het leven terroriseren."





Ook Donetsk ontkomt niet aan de willekeur Oeker Armee

Ook hier verklaart de burger dat er geen militaire objecten in de buurt waren.

67 opmerkingen:

  1. Oekraïene gaat gewoon op de oude voet verder. Burgerdoelen. Geen verandering van taktiek blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Countless Crimes of Hillary Clinton: Special Prosecutor Needed Now

    Hillary finally hands over her server—after it’s been professionally wiped http://investmentwatchblog.com/the-countless-crimes-of-hillary-clinton-special-prosecutor-needed-now/#3F0ldjtEt23cd1M2.99

    Ongelofelijk. Ze heeft alle info van de server gehaald voordat ze hem aan de fbi overdroeg.
    Deze droevige persoon kan nog gewoon presidents kandidaat zijn in amerika.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. CONVERSATIONS WITH PEOPLE IN RUSSIA: Three Amigos from Ukraine, And On Sanctions, Putin, Much More

    Given the prevailing Russophobic mood that took hold in the West in the last few years, one may wonder how to really wade through the thick propaganda layers, and the constant lies being mounted on Russia and its leaders. How should one make sense of something that if not entirely “other” is still is not quite “our” way of life? Obviously, the best way to find truth is go to the source, so to speak – to visit this country and talk to people who live there, find out their views and thoughts on what is transpiring nowadays, as far as their lives are concerned. During my trip to Russia this June-July, I was curious to see with my own eyes how the Russians handle the impact of economic sanctions imposed by the West. I was in Moscow in the summer of 2014 and saw how happy and prosperous the Muscovites were back then. But one year later, what has changed under harsh pressure on Russia, in an effort to bend the country politics to the Western politicians’ will?

    Overt and cold-blooded distortion of reality is what we mostly see as far as Russia and Ukraine are concerned. Notorious lies spread by the West and their Ukrainian puppets are so prevalent that even Ukrainians themselves don’t know what to think, who the heroes are, or whom to believe. Some have chosen to believe in whatever their politicians feed them. Some others, as those three young guys from Ukraine I had a chance to interview, took the other path – instead of killing their own brethren, they moved to Russia where they built their new lives and, meanwhile, support their families at home.

    http://www.greanvillepost.com/2015/08/14/conversations-with-people-in-russia-three-amigos-from-ukraine-and-on-sanctions-putin-much-more/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+TheGreanvillePost+%28The+Greanville+Post%29

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blik op Bilderberg propaganda krant:

    " In Turkije, dat op voet van oorlog verkeert met Koerdische strijders van de PKK én met president Assad in Syrië, worden vermoedelijk tussentijdse parlementsverkiezingen gehouden. Pogingen om een coalitieregering te vormen, zijn mislukt."
    http://www.nrc.nl/handelsblad/van/2015/augustus/14/erdogan-gokt-op-herstel-absolute-meerderheid-1523558

    Hehe eindelijk informeert de NRC haar lezers dat Turkije met 2 groepen oorlog voert. De koerden en Assad. Blijkbaar is Turkije niet in oorlog met IS zoals door de MSM over het algemeen wordt vermeld en wat de officiële Turkse verklaring was om een safe zone in syrië te creëren.

    We hebben hier al gemeld dat de IS aanslag in Turkije door Turkije zou worden gebruikt om de oorlog tegen de koerden te beginnen en dat IS niet door Turkije zou worden aangevallen (misschien hier en daar een show bommetje op een lege bunker)
    Wat is het geval: De koerden zijn zo succesvol tegen IS dat de koerden de Turkse grens met Syrië bijna geheel hadden afgesloten. IS had nog zo'n 90 km grens doorgang over om zijn materiaal en manschappen van Turkije naar Syrië te brengen. Mijn vermoeden is dan ook dat de IS aanslag in Turkije een valse vlag is geweest om de aanval tegen de koerden te beginnen.

    Goed dat de NRC haar lezers (iig voor een heel klein gedeelte) informeert.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit een column van Harold Pinter, 1997: 'It never happened'.

    Sometimes you look back in recent history and you ask: Did all that really happen? Were half a million "Communists" massacred in Indonesia in 1965? Were 200,000 people killed in East Timor in 1975 by Indonesian invaders? Have 300,000 people died in Central America since 1960? Has the persecution of the Kurdish people in Turkey reached levels approaching genocide? Are countless Iraqi children dying every month for lack of food and medicine brought about by UN sanctions? Did the military coups in Argentina, Uruguay, Brazil, and Chile result in levels of repression and depth of suffering comparable to Nazi Germany, Stalinist Russia, and the Khmer Rouge? Has the U.S. to one degree or another inspired, engendered, subsidized, and sustained all these states of affairs? The answer is yes. It has and it does. But you wouldn't know it.
    It never happened. Nothing ever happened. Even while it was happening it wasn't happening. It didn't matter. It was of no interest . The crimes of the U.S. throughout the world have been systematic, constant, clinical, remorseless, and fully documented but nobody talks about them. No body ever has .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De boel staat op scherp. Las gisteren dat Rusland zware wapens overbrengt naar haar westerse grenzen. Dat zal niet te maken hebben met een dreiging van het Oekraïense leger.

    http://www.globalresearch.ca/nato-and-russia-war-games-not-games-at-all/5468951

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet de NATO en Rusland klaar staan om de oorlog te beginnen op het moment dat Amerika, Europa en Rusland over een tijdje (na de bankruns/bankholiday's en wellicht daarna hyperinflatie) in een enorme crisis zitten ?

      Verwijderen
    2. Ja dat zijn geen spelletjes, Rusland is serieus, heeft een stuk Europa geannexeerd, is een ander deel van Oekraïne binnen gevallen met soldaten en zware wapens en weigert daarmee op te houden.

      De zionistische anglo amerikaanse elite -en daarmee dus ook NATO- weigert op te houden om opstanden te organiseren en democratisch gekozen regeringen omver te werpen. En weigert bovendien om de opmars van NATO naar het oosten te stoppen.

      Zeer terecht van Poetin dat hij strepen in het zand trekt en het geopolitieke beleid van de zionistische anglo amerikaanse corporatistische centrale bankiers maffia frustreert.
      Gelukkig is Oekraïne één grote mislukking geworden voor de elite.
      LOL

      Verwijderen
    3. http://www.veteranstoday.com/2015/08/13/large-troop-contingents-being-redeployed-to-russias-western-regions/

      Verwijderen
    4. Ieder fatsoenlijk mens hoopt vanzelf dat Rusland ingrijpt. Helaas, wij gaan daar niet over en terecht.

      Verwijderen
    5. LOL

      "And with Ukrainian conscripts making $65 a month, that is pretty cheap."

      Voor $65 kom ik mijn bed niet eens uit.

      Verwijderen
    6. Als we nu zeggen dat mennie wereldvreemd is, dan is dat het understatement van de eeuw. Maar daar gaat het niet om. Het gaat om het onderschijten van deze web-site en dat is totale onfatsoen en onbeschoftheid.

      Verwijderen
    7. En dat terwijl de volgende quote nog maar net geplaatst is:
      "The crimes of the U.S. throughout the world have been systematic, constant, clinical, remorseless, and fully documented but nobody talks about them. No body ever has."

      Verwijderen
    8. "And with Ukrainian conscripts making $65 a month, that is pretty cheap."

      We weten dat Oekraïne een voorbeeld natie voor europa is
      We weten dat cypriotische bankholidays het voorbeeld voor europa zijn.

      We weten wat ons te wachten staat als de globalisten hun zin krijgen. Lage lonen, armoe, fascisme en bankholidays.

      Verwijderen
    9. "En dat terwijl de volgende quote nog maar net geplaatst is:
      "The crimes of the U.S. throughout the world have been systematic, constant, clinical, remorseless, and fully documented but nobody talks about them. No body ever has."

      Logisch. De pers en de amerikaanse politici dienen dezelfde oligarchy.

      Verwijderen
    10. Met deze gegevens is het toch wel vreemd dat er nog zoveel van die domme oliebollen op de wereld zijn.

      Verwijderen
    11. @Joop,
      Het heeft met bewustzijn te maken en dat komt je niet aanwaaien. Daar moet je wat voor doen.

      Verwijderen
    12. @oligarch,

      "We weten wat ons te wachten staat als de globalisten hun zin krijgen. Lage lonen, armoe, fascisme en bankholidays."

      Je hebt de chantagepraktijken van Rutte gehoord gisteren, het is slikken of stikken, anders gaat het geld ergens anders heen en krijg je niets.

      Verwijderen
  7. Leiders in de wereld geven toe dat overheden valse vlaggen gebruiken en de pers bericht er over
    http://www.globalresearch.ca/americans-are-finally-learning-about-false-flag-terror/5359234

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Risky business om in deze tijden te adverteren voor geldleningen. De kans dat je je geld nooit meer terugziet is levensgroot aanwezig.

    @Blik

    Pas op voor SPAM aanvallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 15th of August, 2015. Lugansk People’s Republic, Novorossiya.

    Ukrainian forces have violated the ceasefire regime seven times over the past 24 hours, the official representative of the LPR people’s militia Lieutenant-Colonel Taras Kholodkov told the Lugansk Information Center.

    “The ceasefire regime is not observed by the Ukrainian forces. We’ve recorded 7 cases of ceasefire violation between 06:00 on August 14 and 06:00 on August 15. From 19:58 to 20:40, the natural landmark “Sukhodol” was being shelled with 82-mm mortars and ZU-23-2 anti-aircraft guns from the height 175,9. At 20:15, Kalinovka settlement was shelled with SPG recoilless guns from the Luganskaya dam. At 21:00, Ukrainian forces fired 15 artillery shells of 152-mm caliber on Kalinovka from Mironovsky. From 21:47 to 22:05, a T-intersection in the village of Oboznoye was being shelled with 82-mm mortars and ZU-23-2 from Schastye. At 23:00, the village of Veselogorovka was shelled with 82-mm mortars from the village of Troitskoye. At 23:55, the outskirts of Debaltsevo were shelled with 20 artillery shells of 152-mm caliber from Mironovsky. At the same time, Ukrainian army fired artillery shells of 152-mm caliber on Kalinovka from the village of Krasny Pakhar. No casualties among the LPR fighters or civilians have been registered,” – Taras Kholodkov said.

    http://lug-info.com/news/one/kievskie-siloviki-za-sutki-7-raz-narushili-rezhim-tishiny-narodnaya-militsiya-5773

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Russische Hilfskonvois erreichen Donezk und Lugansk

    Neue humanitäre Hilfslieferungen aus Russland sind am Freitag in Donezk und Lugansk eingetroffen, teilte der Pressedienst des russischen Zivilschutzministeriums mit.

    Weiterer russischer Hilfskonvoi erreicht Donbass
    Die 35. Hilfskolonne besteht aus mehr als 100 Lastwagen, die mit insgesamt mehr als 1.000 Tonnen Gütern beladen sind.


    Weiterlesen: http://de.sputniknews.com/panorama/20150814/303800138.html#ixzz3it3s7jfU

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En niet alleen Amerikanen:

    Americans believe that Russians are fed propaganda by the state-controlled media. If Russians only could hear the truth, the thinking goes, they would welcome the US position. This is not so. There are more than 300 TV stations available in Moscow. Only 6 are state-controlled. The truth is that Russians prefer hearing the news from the state rather than the Internet or other sources. This is different from almost any other country. It is not North Korea where the news is censored. Each night during the Crimea crisis, anyone could watch CNN or the BBC bash Russia.

    Read more at http://observer.com/2015/08/can-the-united-states-stop-a-war-with-russia/#ixzz3it8oPXK1 Follow us: @observer on Twitter | Observer on Facebook

    Read more at: http://tr.im/narX0

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Francis A. Boyle die een tribunaal in Kuala Lumpur, Maleisië, heeft weten te overtuigen dat George W. Bush en Tony Blair schuldig werden bevonden aan oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid. Ik mag MH-370 en MH-17 misschien niet noemen, maar ik doe het toch.

    Bush, Blair wanted for war crimes.

    https://www.youtube.com/watch?v=XQVgigPgCN0

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Questions a Real MH17 Report Would Answer

    If it doesn’t, it’s a coverup

    We are promised a report of the MH17 crash by October. Or is it already completed but you and I can’t see it? Anyway, something that we can all see is supposed to appear in a couple of months – which would be about 15 months after it happened.

    Personally, I don’t expect much: the “Putin killed my son” meme has been implanted by thousands of MSM expectorations and nailed down by politicians like Australia’s Julie Bishop demanding that Moscow “accept responsibility for the death of 298 people”. I do not expect a report produced by Ukraine (a beneficiary of that meme), two NATO members, Bishop’s Australia and Malaysia (especially as it was added to the group as an afterthought four months later) to dissent. And I expect even less form the report now that we know that “All parties to the criminal investigation have signed a non-disclosure agreement, which requires consensus among the parties before information regarding the investigation will be released”.

    http://russia-insider.com/en/questions-real-mh17-report-would-answer/ri9226?utm_source=Russia+Insider+Daily+Headlines&utm_campaign=0c9a52cca6-Russia_Insider_Daily_Headlines11_21_2014&utm_medium=email&utm_term=0_c626db089c-0c9a52cca6-227204805&ct=t(Russia_Insider_Daily_Headlines11_21_2014)

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet je nog die honderden abraham tanks die naar Yemen gingen vanuit UAE en KSA. Die gingen wel, maar veel worden er kapot geschoten.

    Yemen Turned into Holocaust of UAE Tanks, Soldiers
    http://www.almanar.com.lb/english/adetails.php?eid=226235&cid=23&fromval=1&frid=23&seccatid=31&s1=1%2015-08-2015%20-%2012:31%20Last%20updated%2015-08-2015%20Read%20more%20at%20http://syrianperspective.com/2015/08/why-the-cease-fire-syrian-perspective-explains-the-details.html#KTpbLcAKmFXFvCdU.99

    De corporatisten - bankiers en militair industrieel complex- in Washington lachen zich rot. KSA koopt lekker veel wapens. Bovendien destabiliseert het land zichzelf, zodat de KSA olie mogelijk later weer in handen vallen van hun oliemaatschappijen.
    Lelijke vergissing om Irak en Syrië te destabiliseren. Erdogan ondervindt het nu ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zionistisch anglo amerikaanse centrale bankiers oligarchy heeft het voor elkaar gekregen dat ze allemaal met elkaar vechten en waarschijnlijk financieren ze ook alle partijen. Misschien daarom de Iran deal. Kunnen ze Iran weer schuld verkopen.

      Verwijderen
    2. Nasrallah zegt het ook

      Nasrallah said that the United States was supporting terrorist groups in Syria to overthrow the government. "The real project is the division of Iraq, Syria, the region and even Saudi Arabia," he said.

      Lebanon's Hezbollah accuses U.S. of dividing Mideast
      http://news.xinhuanet.com/english/2015-08/15/c_134518703.htm

      Verwijderen
    3. Deze vrouwen zijn Erdogan's worst nightmare
      https://www.google.nl/search?q=koerdische+vrouwen+strijders&espv=2&biw=1366&bih=635&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCPDk3d_Lq8cCFco_FAodsV4Msw#imgrc=rEd-Wbp7mJDx9M%3A

      Verwijderen
    4. A Saudi-Russian alliance on whatever level was hardly in the strategy book of the Washington State Department planners.…
      LOL.

      Saoedie Arabië wil voortaan Yuans en Roebels voor hun olie. Hehehe

      Het is te hopen dat die saoedische apen naar Poetin gaan luisteren.
      (Voor hun eigen bestwil trouwens.)

      Verwijderen
    5. @oligarch,

      "Saoedie Arabië wil voortaan Yuans en Roebels voor hun olie. Hehehe"

      Volgende doel van de VS! Ineens zijn de onthoofdingen in Saudi-Arabië een misdaad tegen de menselijkheid, maar toen wij nog vriendjes waren en jullie je olie in dollars op de markt gooiden, maakte het ons niet zo gek veel uit wat jullie met jullie veroordeelden deden.

      Verwijderen
  15. 08.15 Is something Stirring in the Donbas Tonight? Heavy shelling, reports of Troop Movements
    http://johngaltfla.com/wordpress/2015/08/15/08-15-is-something-stirring-in-the-donbas-tonight-heavy-shelling-reports-of-troop-movements/

    Wordt de aanval op Luhansk ingezet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prof. Michel Chossudovsky: Terrorism is Made in the USA. The Global War on Terrorism is a Big Lie
    https://www.youtube.com/watch?v=1YExwxN4CT8

    Fijn dat we nog zulke grote intellectuelen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Ook zegt hij dat dit ook geldt voor UA
      Zonder ook maar 1 onderbouwing"

      Dat houdt in dat wat hij daarvoor gezegd heeft ook betrekking heeft op UA en dat daar de onderbouwing in zit. Maar ja, hoe moeten wij dat aan een onderlegde nitwit als jij uitleggen?

      Verwijderen
    2. "Steunt VS nu DPR/LNR?"

      Nee! De VS steunen alleen terroristen die zij voor hun spelletjes kunnen gebruiken. Maar het zou zo maar kunnen dat dat allemaal boven je pet groeit en dat dat 2e debiel van jou dat niet kan bevatten.

      Verwijderen
    3. Is dit het niveau van een 2e debiel?

      Verwijderen
    4. "Wie steunt dan DPR/LNR?"

      Niet de VS, want die steunen alleen terroristen. Het logische gevolg daaruit is dat DPR/LNR geen terroristen zijn. Maar dat is voor jou moeilijk te begrijpen, begrijp ik.

      Verwijderen
  17. "Wordt Rusland aangevallen???"

    Ja!

    "Dan begrijpt u niet waar NATO voor staat"

    Jij ook niet!

    "Wanneer werd Rusland aangevallen?"

    Nu! Onder andere door jou.

    "Punt is dat Putin bezuinigd op alles. Behalve op defensie"

    Zou ik ook doen als ik aangevallen werd.

    "Waar gebeurde dat eerder?"

    Ik zou het niet weten, maar je zal best wel weer een volgende leugen uit je mouw kunnen schudden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. "Kortzichtig"

    Jij moet je reacties wat beter integreren.

    "En EU zorgt er al 70 jaar voor dat er geen oorlog is binnen de EU"

    En nu zorgen zij er juist voor dat er wel oorlog is binnen de EU.

    Het toont je 2e debiliteit, waarvoor hulde.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Warcrimes in Gorlovka – The Anna Tuv Story (FULL VIDEO)

    http://thesaker.is/warcrimes-in-gorlovka-the-anna-tuv-story-full-video/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben,

      ik heb toevallig die docu grotendeels gezien.
      Ik moet wel zeggen: er zullen ook lelijke oude mensen gedood worden, maar die zijn dan voor een docu minder aantrekkelijk. Maar goed, dat is een menselijk gegeven.

      -Verder: op ca 1 uur zie je hoe de OCSE lieden door de bevolking worden aangevallen ( met woorden). Heel begrijpelijk, volgens mij.

      -Kort voor het einde zien we dat Oekraïense journalisten in moskou op TV komen en ook daar worden geconfronteerd met enorme boosheid van de Donbass bewoners. Interessant is dus: Oekraïense journalisten mogen op een Russische tv komen en zeggen wat ze te zeggen hebben. Dat is : vrijheid van meningsuiting. ( Definitie: Dat er een massa-media podium is waar ook jouw vijand zijn zegje mag doen.) Bestaat alleen in Rusland. Niet in het Westen. Bij ons wordt er heel hard over geroepen, maar we hebben die Vrijheid al lang niet meer.

      Verwijderen
  20. Ik hoop dat iedereen die hier leest en schrijft nu eindelijk ook ziet dat deze LGK een autist is. Ik heb dat ontdekt doordat hij geen onderscheid kan maken tussen reële informatie en ironische mededelingen. Het lukte hem echt niet. ( Is al weer lang geleden: hier de opmerking waaruit blijkt dat hij ècht geen antenne heeft voor ironie: http://blikopnosjournaal.blogspot.com/2015/01/putin-het-oekraiense-leger-is-een.html?showComment=1422404942588#c2891715374712726944

    Dat is een kenmerk van autisme.
    We hebben hier wellicht met de hoogbegaafde vorm, Asperger, te maken.
    De gedrevenheid en specialisatie op één onderwerp zijn ook kenmerkend.
    De onbereikbaarheid (voor tegenargumenten) is erg groot: nooit heb ik gemerkt dat LGK iets leerde van een weerlegging van zijn kletspraat.
    Hij grossiert in fallacies, in redeneerfouten dus.

    (In zijn hoofd vormt zich geen beeld van de wereld, een beeld dat aan geeft ( na vele feiten te hebben gehoord) welke partij betrouwbaar is en welke niet. Bij gewone mensen ontstaat altijd een beeld, en dat heeft invloed op nieuwe informatie die we horen. Mijn beeld van de wereld wordt bepaald door de wetenschap dat de VS al 200 jaar op gruwelijke wijze de wereld behandelt ( indianen uitgemoord, Regime changes over de hele wereld uitgevoerd, 25 miljoen mensen gedood sinds 1945 in oorlogen die alleen maar goed waren voor de VS, en dan vooral voor de 1% rijken aldaar. Hun controle over de Westerse media en politici. Etc. Etc. )

    Nee, er zit in het hoofd van LGK een kast in met duizenden laa-tjes van argumentjes die hij op propaganda-kanalen heeft gelezen.
    En hij spuit ze hier bij de vleet, in zeer hoog tempo.
    Het gebeurt allemaal zonder na te denken, zo lijkt het vaak. Soms geeft hij zelfs een argument dat zijn eigen bewering ondergraaft. Voorbeeld: Kijk naar de derde link die hij hier geeft: http://blikopnosjournaal.blogspot.com/2015/08/oekraieners-beschieten-donbass-met.html?showComment=1439570940337#c6821199723701708330

    Ik neem het mijnheer Blik kwalijk dat hij geen scherm om de blog heen zet, zodat we van deze propagandist verlost worden. De zinvolle bijdragen moet je nu gaan zoeken tussen 200 of 300 zinloze posts. Dat is voor mij tijdverlies. Ik doe het niet zo vaak meer.


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Jan,
      Fascisten hebben ook absoluut geen gevoel voor ironie.

      Verwijderen
    2. Heb 3x geprobeerd een discussie aan te gaan met lpg. Daaruit bleek glashelder dat hij het bewustzijn heeft van een stoeptegel. Hoe dat komt weet ik niet. In ieder geval horen zulke mensen ergens liefdevol opgevangen te worden.

      Verwijderen
  21. NLer in de Donbass:
    Amerikaanse en Britse special forces zijn actief bezig om het Kiev leger te trainen voor een full-scale aanval op Donbass
    De VS heeft 250 miljoen dollar extra aan Kiev gegeven voor de militaire inspanning.
    Dit bedrag is peanuts vergeleken met de schuld die Kiev heeft aan Amerikaanse crediteurs zoals Franklin Templeton.
    Geld moet rollen toch?. Nu kunnen de tanks ook weer verder rollen.
    Helaas voor jullie daar in NL en EU als geheel, dit kan zomaar escaleren in iets veel groters.

    US and British special forces are actively preparing Kiev’s military for full-scale attack at Donbass

    Kiev violated every Minsk ceasefire term since agreeing to observe them in February. Conflict never stopped. Dozens of shellings occur daily – including against residential and public areas. Obama wants war, not peace – using Kiev proxies to do his dirty work.

    http://novorossia.today/us-and-british-special-forces-are-actively-preparing-kiev-s-military-for-full-scale-attack-at-donbass/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Russia now before Germany world’s 4th largest economy and China becomes overwhelming leader. -Russia has overtaken Germany as world's fourth largest economy despite of being target of Western sanctions warfare. This is according to World Bank data released July 1, 2015.

    http://fortruss.blogspot.nl/2015/08/august-15th-2015-sdelanounas.html

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is nog gemeten in dollars. En omdat de lonen en het prijspeil in amerika en europa veel hoger liggen dan in Azië betekent dit dat in reële termen de economie van China nog groter is dan die van Amerika.

      Verwijderen
    2. Het rapport van de wereldbank dat in 2015 uitkomt verzamelt data van 1 juli 2013 t/m 1 juli 2014. Dus de lage olieprijs en de sancties zitten hier niet in verwerkt in tegenstelling wat fortruss schrijft.

      Verwijderen
  23. Blik,
    Kun je alle bekvecht posts weghalen ?
    Deze posts vertroebelen de posts met goede info en maakt het blog minder interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Frank Zappa was totaal briljant en met een zeer vooruitziende blijk. Hij voorzag meer dan 20 jaar geleden al dat de verenigde staten zouden ontaarden in de fascistische staten:
    https://www.youtube.com/watch?v=WmhjyB3QfEg&feature=youtu.be

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je gaat alweer te kort door de bocht, Ben.

      (Vorige keer ging het over de nederlandse bloemen-maffia.: http://blikopnosjournaal.blogspot.com/2015/08/oekraieners-beschieten-donbass-met.html?showComment=1439567347512#c6821694523903981244 )

      De video is erg de moeite waard, trouwens. Dank dus daarvoor.
      Maar Zappa zegt dat er een theocratisch fascisme zal komen. ( Hij doelt op christelijk. Niet op joods. Dan zou hij meer kans op 'gelijk hebben' hebben, wat mij betreft.)

      Er is nu geen fascisme in Amerika, en zeker al geen christelijk theocratisch fascisme.
      Amerikanen zijn niet de fascistische ideeen toegedaan.
      Ze steunen hun regering die in vele aspecten fascistish is, maar ze doen dat op basis van argumenten die ze als humanitair zien. De Amerikanen zijn misleid.
      In de allerlaatste minuut zegt Novak iets waar ik het mee eens ben:
      'De muziek-industrie zou wat meer aan zelf-censuur moeten doen.'

      Als je weet wie de muziek-industrie controleert, en wat deze mensen voor doelen hebben ( de hele goyim-cultuur vernietigen *) dan begrijp je dat die zelf-censuur nu juist niet zal komen. Integendeel: de muziek wordt gebruikt om de jongere generaties elke vorm van hoffelijkheid, respect en humaniteit te doen vergeten. Hufterigheid wordt als goed en normaal gepromoot.

      Zappa zal het zeker goed bedoelen ( en vanuit het gezichtspunt van 1986 is dat ook nog mogelijk) , maar we zijn nu 30 jaar verder, en weten waar al die permissiviteit en al dat 'grensverleggen' en al dat afbreken van 'heilige huisjes' toe geleid heeft: "Als ìk maar fun heb. " Dus tot 30% huwelijken die in echtscheiding eindigen, tot een TV avond die uitsluitend bestaat uit homosexuelen, trans-genders en kokkerellen. Journalisten die kritisch zijn, zoals Willy van Damme en Stan van Houcke hebben al vele jaren geen toegang meer tot de massa.

      Dàtgene waar het 4e amendement voor bedoeld is ( Vrijheid om alle politieke gezichtspunten over het voetlicht te brengen) is geheel 'Verboten'.
      En datgene waar het niet voor bedoeld was ( het vernielen van 'het gezin' en van de gewone menselijkheid en menselijke waarden ) , daarvoor wordt dat 4e Amendment nu juist wèl gebruikt.

      (*) Dit hoor je al bij de Frankfurter Schule, en het zit volgens mij in de genen van de betrokken mensen.

      Verwijderen
    2. Wat mij betreft helemaal raak Jan. Mooie bijdrage.

      Verwijderen
    3. @Jan,
      De vs is als land is wel degelijk fascistisch en dat zeker naar wetenschappelijke criteria. En of dat via het christelijke pad of via het zionistische komt, zal mij een worst wezen. En dat individuen daar anders over denken is prima, maar niet relevant.

      Verwijderen
    4. Je zal het niet geloven, Ben, maar als je alleen maar dit bovenstaande had geschreven ( dat de VS zich als land fascistisch gedraagt, en dat het weinig helpt ( voor de miljoenen slachtoffers ) dat gewone Amerikaan dit alles steunt met oprechte humanitaire bedoelingen) dan zou ik het best met je eens zijn.

      Ik ben het echter niet eens met het feit dat Zappa in de tv discussie het goede standpunt vertolkte. Het ligt veel genuanceerder dan dat.

      En - met de kennis van nu- acht ik het niet uitgesloten dat we hier naar een toneelstukje zitten te kijken. Het establishment acteert alsof het boos is over de verloedering, maar dat is slechts om de gewone mensen het idee te geven dat het zo'n vaart niet zal lopen. Dat 'het fatsoen' wel zal overwinnen. Dat hun standpunt al wordt verdedigd. Dat ze zelf niks hoeven te doen.
      Maar het zijn toch diezelfde media bazen die deze muziek pluggen?

      Ik vertrouw het interview niet helemaal: Novak valt Zappa aan door het voorbeeld te geven van een organisatie die zich tegen de 'losgeslagen muziek' keert.
      Maar Zappa weet die aanval in zijn voordeel om te zetten.
      Zappa blijkt zeer goed op de hoogte van die organisatie, want, zo zegt Zappa: 'Ik heb een publiek debat met hen gevoerd.'
      Kijk,dat weten de redacteuren natuurlijk.
      Waarom stellen ze dan die vraag? Tenzij ze er op uit zijn om Zappa de discussie te laten winnen.
      Het is met dergelijke tactieken dat je een Media-oorlog voert: Ga nooit preken. Doe alsof je aan de kant van het publiek staat, maar zorg dat dat publieks-standpunt een afgang beleeft.
      Dat valt allemaal prima te plannen.

      Verwijderen
    5. @Jan,
      Ik kwam dat filmpje toevallig tegen en Zappa had zeker een vooruitziende blik, maar de precieze toekomst kende hij natuurlijk niet. Dus hoe genuanceerd kun je zijn? Betrekkelijk dus en achteraf is alles gemakkelijk. Het gaat er natuurlijk om dat de huidige vs een fascistische staat is, gesteund door een zeer grote onnozele massa in slaap gedommeld door schijnwelvaart en corruptie. Aan de andere kant zie je daar ook een zeer sterke opstand bij de intellectuele elite, die helaas zijn tijd ver vooruit is. Bij ons heb je die massa ook, de intellectuele elite mis ik hier echter totaal. Het is hier dus zeker niet beter gesteld, integendeel. Vanuit de jeugd hoor ik wel enthousiaste, nieuwe geluiden, maar dat is onvoldoende. We moeten dus ons hart vast houden voor de komende jaren.

      Verwijderen
  25. Merkel is crazy because she collaborates with Ukraine

    https://www.youtube.com/watch?v=bnFwpWC-vV0

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het mooie van al die anti- Russische propaganda is dat er juist heel veel positieve belangstelling voor Rusland ontstaat. Zo breek je bijna je nek over de filmpjes met prachtige balalaika muziek:
    https://www.facebook.com/kostoevmagomed/videos/957948134215631/?fref=nf

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OEPSIE

    http://ycharts.com/indicators/us_high_yield_ccc_effective_yield
    US High Yield CCC Effective Yield:16.18% for Aug 13 2015

    Kijk eens naar die spike in het rente percentage van de amerikaanse CCC kwaliteit obligaties die er zijn. Rente: 16,18%. Je ziet dat de rente meer dan verdubbeld is sinds vorig jaar.

    p.s. Je ziet dat we de onzekerheid in deze obligatie markt ook gezien hebben in Juli 2011. Ik ben nagegaan of dit consequenties had voor de aandelenmarkten In 2011. Dit had wel degelijk consequenties voor de aandelenmarkten. De aex viel toen zo n 100 punten in de 2e helft van 2011.
    Het is misschien te eenvoudig om die verbanden 1 op 1 te leggen. Ik geloof er iig wel in....... just sayin.
    http://www.euroinvestor.com/markets/stocks/europe/netherlands/aex/chart

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tsja, dan weet je wel dat de deal niet goed is voor de bevolking.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gorlovka residents could not contain their emotions when they met the useless OSCE

    "Today, the OSCE came Gorlovka. Local women were ready to devour Western hirelings and covered their latest swear words for aiding Ukraine and concealment shelling civilians Novorossia Ukrainian army of occupation. One woman attacked with fists OSCE and shouting" We do not want to live with Ukraine! ". In the video, the shocking footage of the real attitude of ordinary people to the western organizations covering the Ukrainian war crimes."

    http://adam1baum.blogspot.fr/2015/08/gorlovka-residents-could-not-contain.html?zx=1c5ac90fb7d4900c

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb even op de OSCE site gekeken, het Gorlovka incident is bij de OSCE niet bekend.

      Verwijderen
    2. Toch wel, ze durven alleen het woord Oekraïense leger niet uit te spreken.

      http://www.osce.org/ukraine-smm/160611

      Verwijderen
    3. Ook op de Anna Tuv docu zie je de boosheid van de burgers op de OVSE: http://thesaker.is/warcrimes-in-gorlovka-the-anna-tuv-story-full-video/
      Het begint op 62 min. en eindigt op 68 min.
      De mensen zijn moe, radeloos en machteloos. Dan komen er wat van die uitgestreken gezichten langs die vragen hoe laat de bom-inslagen waren.
      Altijd 's nachts.
      Kom zelf maar luisteren vannacht ! "Dan mogen we niet hier zijn" antwoord de OVSE mevrouw.
      Je zou er inderdaad vreselijk boos om worden, zeker als je weet dat die OVSE een kwalijke rol speelt. Vaak zijn ze selectief in wat ze zien en horen, en welke verslagen ze doorgeven.
      Maar het zijn mensen van vele verschillende landen. Er zitten ook goede tussen. Buciurkiw, de belangrijkste man op de MH17 plek, kort na 17 juli, was een oprechte kerel.

      Verwijderen
    4. Ja, ik heb de docu bekeken. Volgens hun verslag bezoeken zij Gorlovka, voelen zich bedreigt door de burgers aldaar, reizen daarna naar Oekraïens bezet gebied om daar van een Oekraïense generaal te horen dat het artillerievuur vanaf gebied kwam dat bezet is door vrijheidsstrijders.

      Wat een onafhankelijke organisatie.

      Verwijderen
    5. Weer een gevalletje van eigen steden beschieten door Rusland

      Om de lokale bevolking op te zetten tegen Kiev en de proxy oorlog te rechtvaardigen

      Verwijderen
  30. If the Pentagon can admit that "a war with Putin" is unfeasible and indefensible, then Putin is winning.

    Lijkt mij een logische gevolgtrekking maar het westen kan altijd nog terugvallen op de 'slachtofferrol', bler, bleeer, bleeeeeeeeeeer, kijk is wat Poetin doet.

    http://www.veteranstoday.com/2015/08/16/putin-is-winning-the-war-against-satan-worshipers-and-new-world-order-agents/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Even wat opmerkingen, Dawg.
    1) Ik heb wel gelezen dat het feit dat Putin verhinderde dat Syrië werd aangevallen door de VS, de reden zou zijn dat men via de Ukraïne nu Putin/Rusland kapot wil maken. Maar Syrië is niet DE reden. Ze zijn het altijd al van plan geweest: Wolfowitz en Cheney zeiden al in 1992 dat de RF kapot moest.

    2) ....the primary aim of US policy is to break Syria up into smaller units that pose no threat to US-Israeli regional hegemony.

    De VS wordt natuurlijk op geen enkele wijze bedreigd door Syrië.
    Ook Israel niet.
    Maar 120 miljoen arabieren rondom Israel zijn wel een lastige zaak als je als Israel zijnde lekker wil uitbreiden en lekker die Palestijnen wil buitendrijven.
    Daarom beschreef Oded Yinon al in 1982 dat de beste oplossing zou zijn als alle redelijk georganiseerde arabische landen tot burgeroorlog zouden worden gedreven, simpelweg door de reeds bestaande groeperingen in die landen tegen elkaar op te zetten.
    Dàt is wat we nu meemaken. Het heeft allemaal veel langer geduurd dan Yinon dacht, maar dat is geen probleem natuurlijk.
    Hier het Yinon Plan: http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815

    BeantwoordenVerwijderen