Hoe de bevolking van Gorlovka over de zogenaamd neutrale OVSE waarnemers denkt, maakt onmderstaande filmpje, ook zonder ondertiteling, helder duidelijk.
Volgens berichten van burgers uit zowel Gorlovka als Donetsk was de afgelopen nacht een zeer rustige nacht. De burgers dromen ervan weer in rust hun leven te kunnen leiden, dat de Oekraiense soldaten naar huis gaan, en dat deze dwaze oorlog afgelopen is. BRON.
Ze kunnen de OVSE wel aanvallen maar die gooien geen bommen op hun huizen. Ze moeten naar Poetin gaan, die doet dat wel, rücksichtlos als hij is!! Alles om maar te kunnen blijven oorlog voeren en dat hij Oekraïne op de knieën krijgt, dus gewoon onschuldige burgers blijven vermoorden, ook al zijn het "zijn" Russen.....het zal hem worst wezen!!
BeantwoordenVerwijderenOVSE is een organisatie die moet waarnemen, rapporteren op het naleven van Minsk 2, het schenden van Minsk 2 en of er oorlogsmisdaden dan wel misdaden tegen de menselijkheid worden gepleegd.
Verwijderen-De OVSE neemt waar, maar niet wat zij waar moeten nemen;
-De OVSE rapporteert, maar niet wat zij moeten rapporteren.
Dat is op hun eigen website waar te nemen. Wij hebben dus te maken met een organisatie die er alleen maar loopt voor de vorm en waarvan het mandaat een wassen neus is. De burgers uit de Donbas worden niet serieus genomen over klachten van artilleriebeschietingen want voor verificatie daarover consulteert de OVSE de tegenstander daarvoor. Het is een soort van labbekakkenorganisatie, zeg maar.
Zij zijn er tenminste om waar te nemen en te rapporteren, beter als jullie helden op sokjes die wel Oekraïne tot op de dag van vandaag tot de grond toe af willen branden maar van toeten noch blazen weten. Al te zien aan de vele leugens en verzinsels die jullie geproduceerd hebben.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenHallooo wrede man 1974,
VerwijderenMet name wreed voor je eigen gedachten...!!!!!
De slachtoffers daar vallen niet door Putin, Rusland, of de separatisten.
De slachtoffers vallen door de fascistische Oekraïne, gesteund en aangespoord door de Fascistische Staten van Amerika...
Btw... Hoe gaat het met je hondje..??
Heej Paratist, het is overduidelijk dat de Russen het meest gebaat zijn bij een oorlog. Zij zijn ook degenen die de oorlog koste wat kost in stand willen houden. Oekraïne is al bijna failliet, kan niet eens meer aan wapens komen en munitie, maar verdedigt wel nieuwe aanvallen vanuit Rusland. Dat Rusland hierbij ook zogenaamd "separatistentrouwe" plaatsen aanvalt is algemeen bekend, er wordt zelfs geschoten met wapens die ALLEEN Rusland heeft, en nog geven ze Oekraïne de schuld. De bevolking zegt totaal niks meer, angst voelen ze alleen nog. Maakt niet uit wie schiet, zij willen alleen maar dat het geweld ophoudt. Maar het zijn de Russen die schieten, moorden en verkrachten. Niet de Oekraïense strijdkrachten, die verdedigen alleen hun land en soevereiniteit tegenover Russische bezetters!!!
VerwijderenToch raar dat ze dan steeds weer land af pakken van Oekraine, doen ze dat dan zonder te schieten? Donetsk Airport, Debaltseve.
VerwijderenDat ze toch steeds verder proberen te komen richting Avdiivka, Shyrokyne en Mariupol.
Dat doen ze allemaal zonder een schot te lossen?
Of misschien toch niet?
Наступление сил ЛНР на позиции ВСУ
https://www.youtube.com/watch?v=0N0rplcH32g
Oekraine heeft in al die tijd geen enkel stuk land terug gekregen, die hebben blijkbaar alleen verdedigd. Zou de oplossing dan misschien zijn om inderdaad alle zware wapens terug te trekken en dat het geweld dan stopt?
Precies wat jij ook al zegt Kroel, het lijkt wel of iemand er baat bij heeft dat het oorlog blijft.
VerwijderenDat is in ieder geval niet Oekraine.
De Amsterdamse beurs had woensdag de wind vol tegen. De handel begon al met verlies vanwege hernieuwde zorgen over China en andere opkomende markten. In de middag zorgden een tegenvallend Amerikaans inflatiecijfer voor meer verkoopdruk. Een fikse daling van de olieprijs en een flinke min bij zwaargewicht Shell drukte de AEX vervolgens onder de 470 punten.
VerwijderenBeetje problemen in China heeft toch geen effecten voor de europese beurzen en voor aandelen als unilever en heineken aldus mennie
http://www.telegraaf.nl/dft/stemming/damrak/24390476/__Volle_tegenwind_drukt_AEX_onder_470__.html
VerwijderenAlleen dat is niet wat ik zei, de huidige wisselkoers is gunstig voor de winst van deze bedrijven heb ik gezegd.
VerwijderenMaar olie ziet weer verbanden en complotjes waar ze er niet zijn, as usual.
"Dat is in ieder geval niet Oekraine."
VerwijderenNee, dat klopt, dat zijn de bankiers. Die hebben al 70 jaar baat bij oorlogen. Eigenlijk al véél en véél langer.
"maar van toeten noch blazen weten."
VerwijderenNou, als jij dan wel van toeten en blazen weet, leg ons dan maar even uit waarom Poetin nog niet in Kiev staat als hij zo graag oorlog wil? Wij hebben inmiddels begrepen dat hij niets heeft te vrezen van de VS/NAVO want die durven een oorlog met Rusland niet aan. Maar heb jij dan een antwoord waarom er zoveel VS/NAVO militairen en materieel rondom Rusland zijn samengetrokken als het bij voorbaat toch al een verloren exercitie is? Wij hebben het dus eigenlijk aan de goedheid van Poetin te danken dat hij nog niet in Kiev of op het Binnenhof staat.
Hee Cruelman, dit is BlikopNos, jij zegt alleen alles wat NOS zegt. Dan kijk ik net zo goed NOS ;)
Verwijderen"leg ons dan maar even uit waarom Poetin nog niet in Kiev staat als hij zo graag oorlog wil?"
VerwijderenU begrijpt dus totaal nietwat Putin wilt
Het gaat niet om absoluut land veroveren
Het gaat om relatief land veroveren
Daarom beschiet Putin steden zoals Donetsk
Ik zeg wat NOS zegt, wat CNN zegt, wat TF1 en weet ik hoeveel tienduizenden zenders te zeggen hebben over o.a. Oekraïne en ander nieuws...als jij alleen bij RT en strelkov.com blijft hangen mag dat hoor, maar daar blijf je enorm dom bij!! Kijk eens wat meer als alleen Kremlin-meuk, zal je goed doen!!
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenDe minimum looptijd van het contract was 28,5 jaar, zodat de gemiste inkomsten uitkomen op ruim €700 mln. Daartegenover staat dat HbR geen investering van €200 mln hoeft te doen voor de aanleg van havenfaciliteiten.
BeantwoordenVerwijderenDat heeft weer te maken met de ingrijpende veranderingen die sinds de ondertekening van het contract in 2011 hebben plaatsgevonden in de internationale geopolitieke relaties – de ruzie tussen Rusland en de EU – en in de interne politieke verhoudingen in Rusland. De steun voor het project is daardoor weggevallen.
http://fd.nl/ondernemen/1111280/russische-olieterminal-in-rotterdam-gaat-definitief-niet-door
Dankzij volgevreten degeneré Hans van Baalen mist de gemeente rotterdam 700 miljoen. (zit op dit moment aan zijn stukje taart en koffie, nadat hij vanmiddag om 13:00 uitgebreid een heerlijke biefstuk maaltijd met een belgisch witbiertje naar binnen heeft gewerkt.) wordt de gemeente Rotterdam armlastig. En die gemeente is toch al niet zo rijk!
Het enige dat de OSCE kan doen is waarnemen en opschrijven, het is heel erg dat Rusland en hun rebellen zich niet aan de afspraken houden.
BeantwoordenVerwijderenVandaag kwam er nog meer nieuws uit:
- Nadiya Savchenko en andere gevangenen nog steeds illegaal vast gehouden in Rusland, zouden vrij moeten komen volgens Minsk. Nadiya Savchenko is helemaal een apart geval want zij is op Oekrainse grond gevangen genomen en toen ontvoerd naar Rusland.
http://osce.usmission.gov/aug_19_15_savchenko.html
- Een andere ontvoerde persoon is de een grenswachter van Estonia die een jaar geleden werd ontvoerd en nu is veroordeelt voor 15 jaar.
http://www.swissinfo.ch/eng/eu-slams-russian--abduction--of-estonian-officer--demands-release/41611450
LEAKED: GM Sees Overcapacity Fiasco in China, Hopes Americans Will Buy Lots of Chinese-Made Buicks
BeantwoordenVerwijderenhttp://wolfstreet.com/2015/08/19/leaked-gm-sees-overcapacity-fiasco-in-china-hopes-americans-buy-chinese-made-buicks-shift-manufacturing-to-china/
Amerikaanse belastingbetalers hebben GM uitgekocht in 2008/9. Nu kan GM zijn auto's niet meer kwijt in China. Dus komen de in china gemaakt Buicks naar de VS.
Leuk dat je je baan kwijt raakt bij GM in amerika als je het bedrijf zelf hebt uitgekocht. Stank voor dank.
Dank u wel too big to fail corporatistische centrale bankiers oligarchy!!!!
Ohhhh
VerwijderenMoet Philips zijn radio's nu ook in NL produceren??
Chinese Stocks Continue to Collapse as World Economy Prepares for Nosedive
BeantwoordenVerwijderenhttp://www.armstrongeconomics.com/archives/36121
Op 3 maart 2015 was er een bijeenkomst van Stratfor in Chicago. Stratfor is de geopolitieke denktank van de VS. De club die onder andere nadenkt over hoe de dominante positie die de VS heeft gehandhaafd kan worden in de wereld. In de persconferentie van de CEO van Stratfor, George Friedman, wordt daar een schokkende onthulling/ bekentenis gedaan.
BeantwoordenVerwijderenHij geeft aan dat de VS geen samenwerking wil zien tussen Europa en Rusland omdat zij dit in hun geopolitieke voordeel zien.
Deze denktank ziet een Europa, specifiek Duitsland, met hun kennis, techniek en kapitaal gecombineerd met Russische grondstoffen en arbied als één van de grootste bedreigingen voor de huidige positie van de VS in de wereld. En ze zien dat al meer dan een eeuw zo.
Drie Duitsers die over zijn uitspraken spreken en de belangrijkste onderdelen van de speech waarin deze onthulling wordt gedaan door Friedman is met dank aan Willem Zweers in het Nederlands ondertiteld.
https://www.youtube.com/watch?t=20&v=8I_Ur4jHmrM
https://www.youtube.com/watch?v=Sh3dp_AnlQI
De Amerikanen hebben Europa en Rusland de financiële oorlog verklaard. De Dollar is het wapen. Heel opvallend ook dat van de vijf Amerikaanse systeembanken juist Lehman Brothers in 2008 moest omvallen: deze bank had de meeste betrekkingen met de Euro-zône. Ook de Duitse site DWN alsmede veel vooraanstaande Duitse economen maken melding van deze financiële oorlog.
VerwijderenAls we dit vunzige zaakje -slechts één van de zeer vele in de afgelopen twintig jaar- nu eens plaatsen naast de uitspraak van Mark Rutte: “We moeten onze vrienden van de NATO helpen” dan denk ik dat het nederlandse volk toch wel iets anders verdiend heeft dan een landverrader als minister-president.
Ja beste mensen: “We moeten ONZE VRIENDEN VAN DE NATO helpen”.
Dat zijn dan wel heel rare vrienden van Mark Rutte. Vrienden die op vliegveld Volkel kernwapens hebben liggen (nog recentelijk bevestigd door oud-premier Ruud Lubbers) waar onze regering niets over te zeggen heeft. Vrienden die ons afluisteren en begluren. Vrienden die over de hele wereld aanvalsoorlogen voeren en plunderen om hun zieltogende Dollar overeind te houden.
Dit is wat onze ‘vrienden’ nu bewezen onder Operation Gladio allemaal uitgevreten hebben…
(11-21) De voormalige Italiaanse premier, een Italiaanse rechter, en het voormalige hoofd van de Italiaanse contraspionage hebben toegeven dat de NAVO, met de hulp van het Pentagon en de CIA, terreur aanslagen in Italië en andere Europese landen in de jaren ’50 hebben uitgevoerd en de schuld gaven aan de communisten zodat mensen support gaven aan de regeringen in Europa bij hun rally in de strijd tegen het communisme. Een deelnemer aan dit voorheen geheime programma verklaarde: “Je moest burgers, vrouwen, kinderen, onschuldige mensen, onbekende met elk politiek spel aanvallen. De reden was heel simpel. Zo moesten deze acties het Italiaanse publiek overtuigen en dwingen zich te wenden tot de staat om te vragen om meer veiligheid (Toetreding tot de NAVO) Zo werden ook terroristische aanslagen uitgevoerd in Frankrijk, België, Denemarken, Duitsland, Griekenland, Nederland, Noorwegen, Portugal, het Verenigd Koninkrijk en andere landen. (Noot: Zie de overeenkomst met het heden waar de communisten nu zijn ingeruild voor ISIS en Moslims en land na land ten prooi vallen in de EU aan valse vlag aanslagen)
(11) de moord op de Turkse Premier (1960)
(12) bombardement in Portugal (1966)
(13) het Piazza Fontana bloedbad in Italië (1969)
(14) terreuraanslagen in Turkije (1971)
(15) de Peteano bomaanslag in Italië (1972)
(16) schietpartijen in Brescia, Italië en een bomaanslag op een Italiaanse trein (1974)
(17) schietpartijen in Istanbul, Turkije (1977)
(18) het Atocha bloedbad in Madrid, Spanje (1977)
(19) de ontvoering van en moord op de Italiaanse premier (1978)
(20) de bomaanslag op het treinstation van Bologna in Italië (1980)
(21) beschieten en doden van 28 shoppers in de provincie Brabant, België (1985)
http://gedachtenvoer.nl/page/54-valse-vlag-aanslagen.html
Dit is toch totaal absurd dat wij hier niets over leren bij de geschiedenisles…
VerwijderenAls we de MH17 ramp boven de Oekraine, maar ook Germanwings Airbus 320 die ‘spontaan’ uit de lucht valt omdat Europa weer toenadering zocht met Rusland ook eens in dit licht bekijken…
Als we dat doen, dan ben je echt een domme onnozele complotdenker.
Verwijderenaldus het stumpertje van de elite
VerwijderenJa Fuck the EU, maar MH17 was een fuckup van Strelkov.
VerwijderenDie dat eerst op zijn VK meldde, maar het later weer introk.
Dit blog toonde al in juni 2014 aan wie er achter de oorlog in Oekraine zitten.
De nationalistische Alexandr Dugin en de man die met het geweld begon Igor Strelkov, maar jullie hebben liever een complot.
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2014/06/the-ghost-of-lieutenant-our-name-is.html
Dat is niet waar, zij hebben een voorkeur, zij denken waarschijnlijk ook nog steeds dat in Amerika alles het beste is en de wereld om hun draait, wij weten wel beter.
VerwijderenMaar 1 klein dingetje, Nuland wil Yats op de troon, Yats heeft nooit 1 dag op de troon gezeten. Als het daar echt om ging, dan zat hij er nu.
Maar daar ging het niet om, het volk wou het zelf anders, net als in een hopo van die andere ex-Soviet landen, en het volk heeft zelf gekozen.
Premier ja dus niet de president.
VerwijderenDe Russen zijn de burgeroorlog begonnen.
Eerst op de Krim:
Alexander Dugin and the Philosophy Behind Putin's Invasion of Crimea
https://www.foreignaffairs.com/articles/russia-fsu/2014-03-31/putins-brain
Daarna Odessa:
Dugin Tells Separatists in Ukraine What to Do Next
http://www.interpretermag.com/dugin-tells-separatists-in-ukraine-what-to-do-next/
Toen zijn mannetje Strelkov, die zoals bekend het geweld begon:
The ghost of a lieutenant: our name is Strelkov
http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2014/06/the-ghost-of-lieutenant-our-name-is.html
En hier de rest van zijn plannen:
Alexander Dugin: Horizons of our Revolution From Crimea to Lisbon
http://openrevolt.info/2014/03/07/alexander-dugin-crimea/
En je hoeft helemaal niet in een complot te geloven, de man schrijft er zelf over. De resultaten duidelijk zichtbaar.
VerwijderenHier nog even allemaal samen op de foto:
http://www.interpretermag.com/is-colonel-strelkov-making-a-comeback-or-has-he-been-tamed/
Er zijn gewoon verkiezingen geweest volgens de grondwet, helaas is er geweld begonnen en daardoor kunnen een hoop mensen hun Oekrains stemrecht niet gebruiken.
Verwijderen@Dawg,
VerwijderenJe zou het niet zeggen maar @mennie is een behoorlijk meegaand type, vindt je niet? Als er nu een coup d' état in Nederland gepleegd zou worden door Wilders zou @mennie daar het volste begrip voor op kunnen brengen, óók als de elite naar de guillotine wordt geleid. Het is tenslotte de wil van het volk.
"Russia calls the events that took place at the beginning of this year a coup d’etat organized by the United States. And it truly was the most blatant coup in history."
VerwijderenKOMMERSANT: You mean the termination of the agreement of February 21, or the entire Maidan?
GEORGE FRIEDMAN: The whole thing. After all, the United States openly supported human rights groups in Ukraine, including financially. Meanwhile, Russia’s special services completely missed these trends. They didn’t understand what was taking place, but when they did realize what was going on they were unable to take action to stabilize the situation, and then they misjudged the mood in East Ukraine.
Is George Friedman nu ook al kremlin propaganda
Huub, bedankt voor je mooie posts
VerwijderenJullie hebben het de hele tijd over een coup maar Yanukovych is zelf vertrokken hoor. Daarna zijn er verkiezingen geweest volgens Oekrainse grondwet.
VerwijderenAls er 1 ding is dat Rusland NIET doet is het de situatie stabiliseren, dat doe je niet met soldaten en tanks.
Inderdaad, mooie bijdrage van Huub; maar ook de bijdragen van Dawg, Oli, Joop, C. Paratist zijn pareltjes. Daar zouden sommige andere reaguurders zich eens beter in moeten verdiepen voordat ze weer iets proberen op te kalken.
VerwijderenWat een onzin hierboven
VerwijderenPunt is uit post huub:
"VS geen samenwerking wil zien tussen Europa en Rusland"
Er is meer samenwerking tussen VS en RU dan tussen EU en RU
Samenwerking op space gebied
Er is wel handel tussen EU en RU
Die was er al in de koude oorlog (import gas)
Verder is er handel omdat Rusland veel koopt van EU en EU koopt energie
Dus het argument dat er teveel 'samenwerking' is is een te groot woord
dawg
Verwijderen"Yanukovych 'vertrok' niet, hij moest vluchten'
hij vluchte naar Donetsk, waar blijkt dat hij ook geen steun had (maar 11% van Donbas steunde hem
Toen stuurde Putin 2 helicopters (wat dus ook illegaal was) om hem op te halen
oli
Verwijderen"You mean the termination of the agreement of February 21"
Die Rusland zelf niet ondertekend heeft
Rusland gebruikte excusses dat de onderhandelaar niet bevoegd was.
Rusland wilde zelf niet de uitvoering van de overeenkomst van 21 feb
En op 23 feb wisten we waarom
joop
Verwijderen"coup d' état in Nederland gepleegd zou worden door Wilders "
Verschil is dat meerderheid in NL niet achter de NL coup zou staan
In UA stond 80% achter uw zogenaamde coup
"zo onsportief zijn tot gewapend verzet over te gaan."
VerwijderenTja, typisch Kremlin gedrag
dawg
Verwijderen'Het volk wilde verandering, maar geen burgeroorlog. Daar hebben de Amerikanen op aangestuurd volgens klassieke recept"
Wat heeft de VS dan gedaan???
Het was Strelkov die de trekker overhaalde
Of dwong VS nu dat Strelok de trekker overhaalde?
Dat was een FSB/GRU operatie, heeft VS niets mee te maken
Blik
Verwijderenik verdiep me erin en plaats mijn feedback
Echter als die feedback niet in uw staartje past........
Doggie, volgens mij ben jij dat die oorzaak en gevolg niet uit elkaar kunnen houden.
VerwijderenBijvoorbeeld:
Separatist militants took control of the city administration building, police offices, and SBU building in Sloviansk, a city in the northern part of Donetsk Oblast, on 12 April.[104]
The separatists gained control of the city's police weapons cache and seized hundreds of firearms, which prompted the Ukrainian government to launch a "counter-terrorism" operation to retake the city.[107][112] This government counter-offensive began on the morning of 13 April.[113]
As a result, an entrenched standoff between pro-Russian forces and the Armed Forces of Ukraine ensued, marking the start of combat in Donbass.[114]
Dus eerst pakt Strelkov mijn zijn militanten de gebouwen van de overheid (oorzaak) en DAARNA stuurt Oekraïne het leger en begint het geweld (gevolg).
Ik begrijp dat dit in de ogen van Blik geen parel bijdrage is want het is niet pro-Russisch, maar het is wel de waarheid.
Doggie schrijft geschiedenis.
VerwijderenKlopt wat mennie schrijft en dawg heeft het verkeerd
VerwijderenTen eerste was er geen staatsgreep
President vluchte het land uit en toen is ie door rada afgezet
Maar in oosten moesten ze nodig gebouwen bezetten en wapens veroveren, waarom?
Doggie, ik citeer uit betrouwbare bronnen, van mensen die er bij betrokken zijn, van een zorgvuldig bewerkte encyclopedie.
VerwijderenJij haalt jouw complotjes uit vage websites waar niet eens bekend is wie of wat er achter zit of direct uit propaganda.
Wie doet er nu aan mythes.
Doggie, en wat zegt dat? Helemaal niks!
VerwijderenEr word helemaal niet gesproken over een staatsgreep!
En wie is George Frietman? Iemand die zijn geld verdient met voorspellingen en complotten! Zie je nu wat ik bedoel?
Rebels in Ukraine's Donetsk plan referendum on joining Russia: media
BeantwoordenVerwijderenhttp://news.xinhuanet.com/english/2015-08/19/c_134535215.htm
Aansluiting bij Rusland
Oekraïne nu in san francisco in gesprek met schuldeisers. Hoe gaat de schuld van 22,7 miljard geherstructureerd worden.
BeantwoordenVerwijderenhttp://www.globalresearch.ca/mirroring-greece-ukrainian-economy-in-free-fall/5470113
Het land zal ook wel zijn bezittingen moeten overdragen aan de wallstreet hyena's.
Als Victor eens iets terug stort van de $60mld die hij gestolen heeft, dan is dit probleem in 1 keer opgelost
VerwijderenInderdaad, LGK, maar dat doet hij niet. En hier spreekt daar ook niemand schande van, want Victor was een held omdat hij net als Putin mensen vermoordt wanneer het hem uitkomt, land en andere dingen pikt wanneer hij maar wil enz...Kortom de schurken zijn helden en de vredesstichters zijn nazi's, dat is het oordeel hier. Beetje verknipte wereld gesticht door de verknipte lui zelf!!
Verwijderen@mennie.
BeantwoordenVerwijderenHeb je al een brief naar het openbaar ministerie geschreven dat je weet wie mh17 heeft neergeschoten. Het was strelkov!!. Ik heb bewijzen dat hij het gedaan heeft, want hij heeft het op zijn twitter account gemeld en later er weer afgehaald.
Waar wacht Mark Rutte op.?. We hebben sluitend bewijs!!
OM weet meer dan u
VerwijderenEn gezien de acties dieze ondernemen, is het idd Rusland die achter MH17 zit
PS Strelkov wist zelf niet eens dat er een buk in de Donbas was
Dat was een FSB/GRU operatie
"OM weet meer dan u"
VerwijderenNatuurlijk weet het OM meer dan ons, daarom wordt er ook zoveel geheimgehouden.
"En gezien de acties dieze ondernemen, is het idd Rusland die achter MH17 zit"
Ja, voor simpele zielen zoals jij staat de uitkomst al vast, maar jij weet niet hoe het OM werkt, in nauwe samenwerking met hun Amerikaanse partners. Het zij niet eens collega's meer, nee, het zijn partners, alsof men er mee getrouwd is, die er eigenlijk helemaal niets mee te maken willen hebben, volgens jou. En omdat de VS zich er niet mee willen bemoeien, daarom verkondigt John Kerry op de televisie dat zij de beelden hebben die aantonen dat de Russen er achter zitten. Maar die beelden mogen wij niet zien, die zijn geheim. Daarom zegt voormalig CIA analist Ray McGovern ook dat, als de VS zeggen over de bewijzen te beschikken en deze niet vrijgeven, dat er op die bewijzen iets anders staat dan de VS ons verteld. Maar dat kan je zo'n simpele ziel als LGK niet aan zijn verstand brengen, welnee, wij kunnen LGK rustig voor de rechter brengen met vervalst bewijsmateriaal, die door Bellingcat, via de door NSA opgerichte en gecontroleerde social media is gefabriceerd en LGK knikt ja, ik heb het gedaan. Maar LGK is geen useful idiot en wordt op eerlijke gronden veroordeeld.
Maar heb je bewijs voor je verzinsels Joop?? Nee he?? 0.00000000000 bewijs....eigenlijk heb je gewoon niks in handen, alleen een zeer levendige fantasie...maar daar bewijs je in de grote mensenwereld niks mee, in de kinderwereld kom je er misschien mee weg...
VerwijderenIk heb in ieder geval het bewijs dat jij een zwakzinnige idioot bent, dat bewijs jij iedere dag opnieuw en daar hoef ik geen enkele moeite voor te doen dat te bewijzen, dát doe je zelf al.
VerwijderenHahaha, zelfs dat heb je niet....alleen een grote mond en niks daar...wat een zielig mannetje ben je ook...je bewijst niks, je weerlegt niks, oke verzinnen doe je heel goed en liegen en bedriegen ook, maar ja, daar win je niks mee...
Verwijderen"maar ja, daar win je niks mee..."
VerwijderenJij ook niet.
Ik hoef ook niets te winnen, heb tenslotte de waarheid aan mijn zijde....dan hoef je noch te winnen noch verliezen...dan zit je gewoon goed. Iets wat bij jou nooit zal gebeuren!!
Verwijderen"heb tenslotte de waarheid aan mijn zijde...."
VerwijderenNou, als je dan met die leugen kan leven is er niets aan de hand, toch?
A. dat is geen leugen, en B. de enigste die met leugens leeft en ze hier keer op keer neerzet en verzint ben jij!! Maar jij kan er mee leven, dat zijn we van je gewend. Hoe zieker de leugen en verzinsels, hoe beter jij je voelt. De oppertrol in werking!!
VerwijderenLOL
BeantwoordenVerwijderenIn het oekie leger word je ook opgeroepen als je geen armen meer hebt. Gaan we in de toekomst beter doen.
Ukraine Army Drafts Disabled Man With No Arms
http://www.zerohedge.com/news/2015-07-17/ukraine-army-drafts-disabled-man-witth-no-arms
Wat is de bron?
VerwijderenOh, een Kremlin propaganda kanaal
waarheid is zwaar voor jou om onder ogen te zien
Verwijderen"Wat is de bron?"
VerwijderenOh, Twitter, Facebook, Linkedin, een door het NSA in het leven geroepen gecontroleerde social media!
Oh, Bellingcat, Ukraine@war etc. etc.etc. Atlantic Council stooges en NGO gesponsorde media.
"door het NSA in het leven geroepen gecontroleerde social media! "
VerwijderenOhhh, NSA beheert die 100mln accounts, dat wist ik niet
Maar ik geloof u direct, die als bron heeft het vk account van Strelkov en quote uit globalresearch.ca
"Ohhh, NSA beheert die 100mln accounts, dat wist ik niet"
VerwijderenHeb jij op Mars gezeten of zo?
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2348972/the-cia-joins-twitter-and-facebook
Britain: The Pedophilic Establishment
BeantwoordenVerwijderenFirst appeared: http://journal-neo.org/2015/08/19/britain-the-pedophilic-establishment/
Kijk eens aan...
BeantwoordenVerwijderenStuurde Putin eerst nog T64 ( waar Strelkov zich over beklaagde toen voor hem Slavyansk viel)
Nu zet Putin voor het eerst zijn T90A in
https://twitter.com/Defence_blog/status/634106760219922432/photo/1
Wapen leverancies Rusland
BeantwoordenVerwijderenhttps://twitter.com/finriswolf/status/634101347198046212/photo/1
@Dawg
BeantwoordenVerwijderenWhen Greenspan Worries About Bubbles——-Take Cover!
http://davidstockmanscontracorner.com/when-greenspan-worries-about-bubbles-take-cover/
Greenspan is bang dat de obligatiemarkt naar beneden komt.
One of the more extraordinary aspects of the Ukraine war has been the brutal war crimes committed against civilians, by and large exclusively by one side: Kiev.
BeantwoordenVerwijderenhttp://russia-insider.com/en/new-aussie-film-ukraine-civilian-bombings-pr-disaster-us-eu/ri9276
Wat een prachtige organisatie is dat OVSE ook, een meer loyaler kan je je als Europa niet wensen.
Grote poep er op.
En nog weet u niet dat Rusland lid van OCSE is en bijna de helft van de waarnemers in UA Russen zijn?
Verwijderen"En nog weet u niet dat Rusland lid van OCSE is en bijna de helft van de waarnemers in UA Russen zijn?"
VerwijderenJa en?
En dan anderen dom noemen....Joop je valt voor de zoveelste keer keihard door de mand!!! En je zal het vast zelf weer niet in de gaten hebben....
Verwijderen"Joop je valt voor de zoveelste keer keihard door de mand!!!"
VerwijderenJa bij jou, maar dat is niet erg omdat ik weet wie het zegt.
Ja degene die jou doorheeft, daarom durf je ook niks meer te zeggen!!
VerwijderenGoed stuk van Joost Niemöller, de Jammerdan Premier:
BeantwoordenVerwijderenhttp://joostniemoller.nl/2015/08/rutte-de-jammerdanpremier/#comments
Volksverlakkerij via (schijn)Vrijheid en (schijn)Democratie. Jammer dan!
VerwijderenHans van Baalen was in zijn studententijd een rechtsextremist. Daarvoor werd hij door Bolkestein geadviseerd uit de VVD fractie te stappen. Maar ja, dan kan je altijd nog bij het EP terecht en je ideeën op het Maidanplein kwijt. Jammer dan!
Joost Niemöller en goeie stukken schrijven, dat is de grap van de eeuw!!
VerwijderenHeb je het gelezen dan, de jammerdan premier? Probeer het eens onbevooroordeeld te lezen. Of ben je zo'n Rutte fan en kritiek op Mark raakt je als een wespesteek?
VerwijderenGelezen? Nee! Cruel gilt eerst voordat hij geslagen wordt
VerwijderenNee ik haat Rutte, maar heb Joost simpelweg nog nooit een goed doordacht stuk zien schrijven. EN ja ik lees ze allemaal....zowaar...maar ja, jullie zijn fans van iedereen die medecomplotter is dus zeer logisch dat jullie hem fantastisch vinden!!
VerwijderenIk zeg helemaal niet dat ik Joost fantastisch vind; maar dit specifieke stuk, vind ik een goed stuk. Maar jij speelt klaarblijkelijk liever op de man dan op de bal; je wilt niks over het stuk zeggen; jammer dan.
VerwijderenZie niet wat er nu zo goed aan is
VerwijderenFeit is dat Rutte nu iets doet wat hij eerder beloofde niet te zullen doen.
Echter hij doet het nu wel, dat heet voortschrijdend inzicht
En dat voortschrijdend inzicht getuigd van intelligentie.
Alleen domme mensen blijven vasthouden aan 'belofte', zelf al stort de hele wereld in, dat is pas dom
"Alleen domme mensen blijven vasthouden aan 'belofte', zelf al stort de hele wereld in, dat is pas dom"
VerwijderenDit is een nog dommere uitspraak want ook zonder beloften stort de wereld in elkaar. Je moet alleen de visie hebben om dat te zien. Rutte heeft al aangegeven niet over visie te beschikken en jij blijft volhouden wel over visie te beschikken terwijl overduidelijk blijkt dat jij er ook niet over beschikt.
"En dat voortschrijdend inzicht getuigd van intelligentie."
VerwijderenEn met "intelligentie" bedoel je? Zal ik je het even uitleggen.
In 2003 liep J.P. Balkenende met papieren onder zijn arm die alleen voor zijn ogen bestemd waren. Het waren de 'Downing Street" memo's die hij van Tony Blair had gekregen en waarin feitelijk stond dat Saddam Hoessein niet over WMD's beschikte, maar hoe daar met een 'juridische draai' omheen kon worden gefietst. En in 2010 zeg je gewoon dat dat in 2003 nog niet bekend was.
Dat heet "voortschrijdend inzicht", wat door jou wordt gezien als intelligentie maar in feite gewoon liegen is. Maar ja, jij haalt wel meer de begrippen "intelligentie" en "liegen" door elkaar.
Heb toch gezegd dat ik het een slecht stuk vind Blik?!? En dat vind mij dan selectief lezen en antwoorden....wat een miskleun van je!! En Joop jij verzint van alles, niet eens door elkaar halen maar gewoon ter plekke verzinnen....dat is erger!!
Verwijderen@Dawg,
VerwijderenBen ik met je eens. Ik ben er ook nog steeds niet uit wat Rutte nou zat te mompelen over die €50 miljard.
B.T.W. Tsipras is afgetreden. Tijd voor een wat EU vriendelijker regering.
De redenatie van Rutte is ook opmerkelijk.... De Grieken hadden er natuurlijk al een zooitje van gemaakt, maar met Ceriza blijkbaar nog meer, een dusdanige grote puinhoop dat meneer Rutte het reden vond om in plaats van zijn verkiezingsbelofte (geen geld voor Grieken), ze toch maar weer een zilvervloot te sturen.
VerwijderenDus, hoe grotere puinhoop de kredietvrager er van maakt, hoe meer geld hij van Rutte krijgt.
Aldus de logica op het Binnenhof anno 2015... Daar valt niemand over in dit land. Jinek veel te druk met Sail en Typhoon en andere popmuziek...
Het is Syriza!! Maar ja, voor iemand die nooit iets volgt als alleen RT valt het me nog mee dat je niet meer fouten maakt. Maar je bent al fout op zich dus tja...
VerwijderenYatsenyuk will flee the ruins of Ukraine because "it's not his historical homeland"
BeantwoordenVerwijderenKolomoysky owned TV channel "1+1" showed a government meeting, where Yatsenyuk sensationally responded to the statement of a minister that “we have to live in this country.” He blurted out: “Ukraine is not my historical homeland and I don’t intend to live here.”
According to the channel, the prime minister frankly stated at a cabinet meeting that “after resignation he will immediately leave the country,” and journalists have noted that he “has increasingly begun to show signs of hysteria and apparently intends to prematurely resign.”
http://fortruss.blogspot.ca/2015/08/yatsenyuk-will-flee-ruins-of-ukraine.html
Waar gaat hij heen dan, naar de VS, net als zijn nieuwe landgenoot Saakashvili?
Eigenlijk zegt "Yatz" gewoon; "Hé, die coup was niet mijn idee hé. Ik ben door Nuland alleen maar gevraagd om het land naar de kloten te helpen en aangezien ik toch geen geboren Oekraïner ben had ik daar geen enkel probleem mee. Ik heb nu mijn zakken volgepropt, net als Janoekovitch, want die stomme Oekraïners zien het verschil toch niet, en kies het hazenpad. Misschien zoek ik wel een mooi plekje op de Krim met uitzicht op zee."
Ohh, net zoals Strelkov en Borobai dus deden.
VerwijderenEen oorlog starten in de Donbas en dan terug naar Rusland de Donbas in puin achterlatend
@Dawg,
VerwijderenPrecies, zo werkt corporatisme (fascisme), er zijn alleen een aantal personen hier die dat nog niet begrijpen. Dat komt wel, als het te laat is, óók dat heeft de geschiedenis ons geleerd.
"Een oorlog starten in de Donbas en dan terug naar Rusland de Donbas in puin achterlatend"
VerwijderenKan je nog dommere opmerkingen plaatsen of heb je inmiddels je top bereikt?
Precies, zo werkt corporatisme (fascisme), er zijn alleen een aantal personen hier die dat nog niet begrijpen. Dat komt wel, als het te laat is, óók dat heeft de geschiedenis ons geleerd.
Verwijderen@Joop
Inderdaad. En oligarch is er niet meer om LPG, Kroel en Mennie te redden, want ik word eerder opgepakt. dan hun...nl. .net na Blik, Jan en Joost.
Nee Yatz maakt het niet uit waar hij woont. Rothschild maakt het ook niet. Sjalkasvilli en andere ook niet. Alleen plebs zoals wij (incl lpg, mennie en kroel) mogen binnenkort nog maar beperkte bewegingsruimte vanwege onze CO2 voetprint. Ze maken het eerst zo duur dat we niet meer kunnen en daarna mogen we niet meer.
Dit terzijde. Wat heb ik vandaag weer een leugens gelezen in het Bilderberg propaganda vodje niet normaal.!
@Dawg.
Greenspan heeft gewaarschuwd voor staatsobligaties. Investeerders zullen dan netto verkopers worden van obligaties. Waar gaan ze het geld naar toe brengen. Is goud en in mindere mate grondstoffen de uitgelezen categorie waar dan het geld naar toe gaat. of gaat het geld pas naar die categorie als Yellen vanuit een helikopter dollar biljetten uitstrooit boven de stedelijke gebieden en trailerparken.
China, india, vietnam en indonesië moeten alle 4 de lonen van de werknemers met 15% verhogen (wettelijk) en als de FED dan QE voor het volk introduceert, wordt ik weer positief dat de deflatie een halt wordt toegeroepen. (om te beginnen een half biljoen)
Helaas verwacht ik dat de zionistische anglo amerikaanse elite maar 1 antwoord heeft op de deflatie en dat is zoals gebruikelijk OORLOG.
VerwijderenDank Dawg. Ik had nog nooit van Steve gehoord. Ik ga het checken.
VerwijderenTuurlijk zegt het JIT dat het nog niet vast staat, onderzoek is nog niet afgerond.
BeantwoordenVerwijderenEchter wie social media volgt weet allang dat Putin erachterzit
De steden in Rusland met de 'trol factories'
BeantwoordenVerwijderenhttps://meduza.io/en/news/2015/08/19/blogger-uncovers-evidence-using-google-trends-of-several-new-pro-kremlin-troll-factories
Volgens mij hebben de UK en US ook duizende trollen in dienst. De oorlog wordt op vele fronten bevochten.
Verwijderenoli
Verwijderen"Volgens mij hebben de UK en US ook duizende trollen in dienst."
En enige onderbouwing
Het artikel wat ik poste laat dmv Google trends duidelijk zien waar mensen zitten die zoeken naar 'hits' en hierop reageren
dawg
VerwijderenDe video gaat al mis na 2.32 min
Men deelt het land in 2 dmv welke taal er gesproken wordt
Dit betekent niet dat men een voorstander isva Rusland
Een kapitale fout van de maker van de video
Dat is ht zelfde als zeggen dat de helft van Belgie voorkeur heeft voor NL omdat ze NL spreken
En u wilt er weer VS bijhalen
"Obama in mediaoptredens"
Die hebben niks met Minsk2 te maken, VS staat aan zijlijn
Overduidelijk dat u altijd een ander erbij moet halen om uw gelijk te bewijzen
Echter die ander heeft er niets mee te maken
Het is het volk van UA dat een keus maakt!!!
Maar dat wilt u nog steeds niet zien
"Die hebben niks met Minsk2 te maken, VS staat aan zijlijn"
VerwijderenPrecies, daarom kan de VS vrij manoeuvreren, zij hoeven zich niet aan een akkoord te houden. Snap je het nu, @LGK?
@Dawg,
VerwijderenKlopt, ik geef alleen maar aan waarom de VS zich afzijdig van Minsk 2 heeft gehouden. De VS heeft niets te maken met Minsk 2 zodat zij rustig verder kunnen gaan met het bewapenen en trainen van Oekraïense nazitroepen.
joop
VerwijderenVS heeft er niks mee te maken
Maar dat gat boven uw niveau om dat te begrijpen
dawg
Verwijderen"Minsk 2? Is nog lang niet niet in beeld in het tijdsbestek dat de docu beschrijft."
Jmmer dat DPR er zih niet aan houd
Triest
Verwijderen"zodat zij rustig verder kunnen gaan met het bewapenen en trainen van Oekraïense nazitroepen."
Een post zonder enkele onderbouwing
Maar dat zijn we al gewend van Kremlin trol joop
"Een post zonder enkele onderbouwing"
VerwijderenKijk, nu ontkent @LGK zelfs dat er UK en VS instructeurs in Oekraïne zijn om Ukkie nazitroepen te trainen. Hij gaat hiermee tegen de uitspraak van de Britse minister Philip Hammond en de Amerikaanse vredes president Barack Obama in. @LGK als woordvoerder voor het 'heilige' westen, weet niet meer in welke bocht hij zich moet wringen om onder zijn leugens uit te komen. De oplossing; nog meer leugens! En dat zit hier zomaar, zonder enige vorm van gene, de ene leugen na de andere te fabriceren, gewoon, omdat dat kan in het vrije westen.
Weer een leugen van joop
Verwijderen"Hij gaat hiermee tegen de uitspraak van de Britse minister Philip Hammond en de Amerikaanse vredes president Barack Obama in. "
Obama heeft nooit gezegd dat "UK en VS instructeurs in Oekraïne zijn om Ukkie nazitroepen te trainen. "
Ach Joop liegt en bedriegt maar al te graag om zo het in zijn straatje passend te krijgen....
Verwijderen"Obama heeft nooit gezegd dat "UK en VS instructeurs in Oekraïne zijn om Ukkie nazitroepen te trainen."
VerwijderenNeuspikkerij.
Wow, ruble 33% gedaald tov $ in 3 maanden tijd
BeantwoordenVerwijderenhttp://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=RUB&view=1Y
"Wow, ruble 33% gedaald tov $ in 3 maanden tijd"
VerwijderenJa en? De koers van de $ wordt met kunst en vliegwerk kunstmatig hooggehouden, evenals de Dow Jones overigens. Dat is om personen als @LGK ervan te overtuigen hoe geweldig het met de westerse economieën gaat.
LPG,
VerwijderenEen zwakke roebel is toch goed voor Poetin en voor de russische bedrijven. Heb je zelf gezegd. Lekker veel roebels voor je olie, gas en sukhoi's.
"De koers van de $ wordt met kunst en vliegwerk kunstmatig hooggehouden"
VerwijderenHoe?
Eerst zei men dat de $ zou vallen omdat de FED geld print
Is niet gebeurd
Ook zei men dat Rusland van $ af wilt en daarom goud koopt
Ook niet waar
Rusland is de 2de goud delver in de wereld, echter de RU banken kunnen het goud niet verkopen, dus koopt de CB het op
En de $ blijft sterk
Dus er is veel vraag naar
Oa uit Rusland
De daling van ruble is te gedeeltelijk te verklaren uit daling olie
Echter de olie is niet zo snel gedaald als ruble
Dat betekent dus dat er in Rusland veel vraag is naar $
oli
VerwijderenAls de daling van olie gelijk loopt met daling van ruble, is dat geen probleem voor Kremlin
De inkomsten voor Kremlin blijven gelijk
Echter Rusland produceert zelf bijna niks
Ze importeren voor 55%
Gelukkig voor Rusland is de yuan ook gezakt
En ja, in principe goed voor RU bedrijven, die exporteren
Echter exporteert Rusland zeer weinig
Olie en gas worden verhandeld in $ dus dat maakt niks uit
Je ziet nu bv wel dat EU profiteert dat de euro laag staat tov $ en de export van EU toeneemt
Ik heb nog geen enkel verhaal gelezen dat de export van Rusland toeneemt omdat de ruble zo laag staat
Door sancties van Rusland moeten ze eerst zelf aan behoefte voldoen
Zolang dat verhaal er niet is (export toename) raakt Rusland steeds meer in een isolement.
Nuclear Power in Saudi Arabia
Verwijderenhttp://www.world-nuclear.org/info/Country-Profiles/Countries-O-S/Saudi-Arabia/
Ik denk ook aan de meer dan 100 sukhoi's die rusland mag leveren
Volgens jou zijn deze orders naar Rusland gegaan vanwege de lage roebel. Het zijn niet mijn woorden.
"Volgens jou zijn deze orders naar Rusland gegaan vanwege de lage roebel"
VerwijderenWaar zeg ik dat?
"Hoe?"
VerwijderenHoe blijft de $ zo hoog als de VS een schuld heeft van $18 triljoen?
"En de $ blijft sterk
Dus er is veel vraag naar"
Ja, omdat de olie in $ worden verhandeld. Maar wat gebeurd er nu als dat wegvalt, blijft de $ dan nog zo sterk?
Waarom gaat de VS dan oorlog voeren met Saddam Hoessein, onder het mom dat hij WMD's heeft, als hij zegt zijn olie in € te gaan verkopen?
"Ik heb nog geen enkel verhaal gelezen dat de export van Rusland toeneemt omdat de ruble zo laag staat"
VerwijderenHet contract van $1 miljard met de VS voor raketmotoren vergeet @LGK maar even voor het gemak.
"Volgens jou zijn deze orders naar Rusland gegaan vanwege de lage roebel"
VerwijderenWaar zeg ik dat?
Een half jaar geleden. Soms heb ik een erg goed geheugen.
Ik zei wat is er mis met een europese kerncentrales. Waarom mag europa daar geen centrales bouwen.
Toen zei jij. Dat komt omdat Siemens te duur is geworden tov de russische leveranciers.
joop
Verwijderen" als hij zegt zijn olie in € te gaan verkopen?"
dat is voor VS geen problem, dat maakt u ervan
"Het contract van $1 miljard met de VS voor raketmotoren"
Wow, dit red de gehele economie van van RU
U snapt werkelijk niets van globaal economie
Dez order staat in geen verhouding tot de gehale economie
@LGK,
VerwijderenWat gek, elke keer als jij in een hoek gedreven wordt ga je gekke antwoorden zitten verzinnen. Je raakt toch niet mentaal ontwricht door mijn rake antwoorden?
Je hebt gelijk over de euro en de dollar Joop. De dollar zou een zacht eitje zijn als het niet de reserve munt van de wereld was geweest. Sadam moest weg o.a omdat hij een gevaar was voor de dollar. Syrië was een schulden vrij land. Daarom moet oa (er zijn nog vele andere redenen) Assad weg. Syrië moet diep in de schulden. Moet de grondstoffen aan de too big to fail geven/verkopen, die gaan de grondstoffen op zeker tot einder der dagen netjes in dollars verkopen.
VerwijderenDawg heeft gelijk over de dollar. Eerst wordt hij heel sterk, daarna implodeert hij. Als een ten onder gaande ster.
Ik zag dat de russen in Juni 2x zoveel exporteren dan importeren. En dat met een lage olie/grondstoffen prijs!. Als die cijfers juist zijn, betekent dat dat ze behoorlijk competatief zijn.
VerwijderenGDP is $3500
VerwijderenExport $470mld
Import $324 mld
Dat maakt export 13% en import 11%
En Rusland is voor 52% afhankelijk van import
Ze kunnen het zelf niet maken, voornamelijk auto's en andere voertuigen
https://atlas.media.mit.edu/en/profile/country/rus/
Ach LGK, je weet toch wel inmiddels dat ze hier niks met feiten op hebben?? Liever verkondigen ze leugens en verzinsels van Putin en zijn vriendjes...die liever oorlog willen dan vrede!!
Verwijderen"Echter wie social media volgt weet allang dat Putin erachterzit"
BeantwoordenVerwijderenEn waar komen die berichten van social media dan vandaan, van 'experts' zoals Bellingcat, Ukraine@war en LGK? En het door de VS achterhouden van bewijzen wijst er juist op dat Poetin er niet achter zit. Er is iets niet goed met je perceptievermogen, @LGK, daar heb je al een hele tijd last van.
@Dawg,
BeantwoordenVerwijderenHet zijn niet alleen de Britse media die de uitspraken van het JIT niet juist weergeven, maar bewust verdraaien. Ook de VS heeft uit monde van o.a. Jen Psaki, Marie Harf en Philp Breedlove gezegd dat gegevens van social media even goed zouden zijn als satellietbeelden en een welkome aanvulling voor het MH-17 onderzoek. Wat wij echter zien is, dat er voor het MH-17 onderzoek alleen gebruik wordt gemaakt van gegevens die van social media afkomstig is en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een grondig en onafhankelijk onderzoek.
Tsipras to Resign, Call Snap Elections; Sweeteners Before the Screws; Campaign Promise You Can Believe In
BeantwoordenVerwijderenhttp://globaleconomicanalysis.blogspot.nl/2015/08/greek-prime-minister-to-resign-call.html
Hoppa. Nog iemand die voor de bankiers gewerkt heeft wordt uitgekotst. LOL!!
Former Merck Employee Targeted After Speaking out Against Forced Vaccinations
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.youtube.com/watch?t=342&v=hYxvZO2chj4
joop volgt duidelijk de social media niet
BeantwoordenVerwijderenjoop haalt bloggers aan
volg twitter, dan krijgt u nieuws uit 'first hand' voordat MSM erover bericht
en voor dawg is filteren zeer moeilijk
BeantwoordenVerwijderenSchijnbaar is voor hem RT heilig en alles wat daar vanaf wijkt is onjuist
Dan bent u niet in staat om objectief te filteren
joop weer met zijn sat beelden van VS
BeantwoordenVerwijderenDat heeft alleen Rusland gezegd dat VS sat beelden zou hebben
VS heeft alleen gezegd dat met een waarneming had van een SAM uit sepa gebied
"gegevens van social media even goed zouden zijn als satellietbeelden"
BeantwoordenVerwijderenEn dat heeft VS ook jiet gezegd
joop begint nu wel oost indonisch doof te worden (door de Kremlin propaganda)
VS heeft gezegd dat hun waarneming door social media onderbouwd wordt
SAM uit sepa gebied, ja, binnen een uur for=to van trail buk
Veel video materiaal van buk op transport
En joop, dat was niet UA die met een dieplader in sepa gecontroleerd gebied reed.
En VS doelde ook op de vele social media berichten dat Kremlin leugens verspreid die vrij snel debukd werden
Maaaar...
Waar is de social media die de 'leugens van westen' debukt????????
Behalve een paar Kremlin propagande websites zie ik het niet
"VS heeft gezegd dat hun waarneming door social media onderbouwd wordt"
BeantwoordenVerwijderenDan wil ik daarvan van jou nu het bewijs zien. Kom maar op.
"Waar is de social media die de 'leugens van westen' debukt????????"
Gaan wij nu een open deur intrappen, @LGK?
"Behalve een paar Kremlin propagande websites zie ik het niet"
Nee, maar jij hebt ook maar een beperkt zicht.
Now oli
BeantwoordenVerwijderenAl jij van de bijbel beld komt en tegen vacinatie bent, prima
Maar ga niet uw geloof hier verkodigen
Heeft niks met bijbel belt te maken. Gewoon beslissen over je eigen lichaam.
VerwijderenIs dat nou het land van de vrijheid.? Dan ook nog een vrouw/medewerkster intimideren omdat ze zich er tegen uitspreekt. Schandalig. We gaan echt, maar dan ook echt helemaal de verkeerde kant op.
Welke bocht??
BeantwoordenVerwijderengeenstijl overtuigd niet
Vs zei; zie social media
BeantwoordenVerwijderenAls u dat niet wilt lezen is niet mijn probleem mar de uwe, u bent niet volledig ingelicht.
De vele berichten die ik gepost heb
Het bekendste vb is de leugen van RT
"Nee, maar jij hebt ook maar een beperkt zicht."
HEEFT U NOG NOOIT AANGETOOND
U HEEFT ALLEEN GEZEGD DAT U HET NIET EENS ME MIJN BRONNENE
U heeft geen enkele keer onderboud wat er onjuist i aan mijn posts
Misschien met een t ipv een d? Als je toch wilt overtuigen... Want zoals je het nu opgeschreven hebt, ben ik niet erg overtuigd...
BeantwoordenVerwijderenExact Oli, wat dit met de bijbelbelt te maken heeft is mij ook een raadsel; is weer die bepaalde framing die te pas en te onpas -schadelijkerwijs- uit de kast gehaald wordt.
BeantwoordenVerwijderenBen trouwens beniwued wat er zou gebeuren als mensen gewoon (de kostprijs) voor hun vaccinaties moeten gaan betalen. Zou je eens moeten zien hoeveel mensen dan zelf na gaan denken en eens kijken hoeveel mensen dan hun kinderen nog steeds blijven volspuiten....
"U wilt uw kind 20 shots geven? Dat is dan 1200 euro. Wilt u contant betalen of pinnen?"
"Weet u wat, we gaan er nog even over nadenken; komen volgende week wel terug. Of niet."
Wat jij er van maakt is ook volstrekte lariekoek. Maar het is goed, jij wil dus meer mensen laten omkomen door ziektes dan nu. Mag hoor, geen probleem...maar dan ben jij dus degene die framed en die liever doden als levenden ziet. Het is genoteerd!! Natuurlijk heeft iedereen het recht om vaccinaties te weigeren, maar ze redden meer levens dan dat ze kosten. Maar jij weet het beter dr. Blik....vertel!! Of ga je nu onzin over Agenda 21 vertellen??
Verwijderen"Of ga je nu onzin over Agenda 21 vertellen??"
VerwijderenGaan wij jou met zulk soort opmerkingen serieuzer nemen?
Dacht het niet!
Maar je blijft wel een ignorant knulletje van 41.
https://www.youtube.com/watch?v=-uGWut6IRfA
https://www.youtube.com/watch?v=imNno2zhDe0
Ach ja, jou heb ik nooit serieus genomen en 99,99999999% van Nederland doet dat ook niet!! Dus jij blijft maar rondcirkelen in je benauwde wereldje bij je mede terroristenvriendjes bij Blik en ik kan de wijde wereld inkijken met totaal geen vrees voor wat dan ook!! Bij jou is dat wat anders....
Verwijderen"Ach ja, jou heb ik nooit serieus genomen"
VerwijderenIk vraag toch niet of je mij serieus moet nemen, ik vraag of jij je domme opmerkingen voor jezelf wilt houden en voor de rest kijk jij maar de mooie wijde wereld in.
Die reactie zegt genoeg over jouw bekrompen enorm kleine wereldbeeld....maar dat wil ons wel de les lezen over oorlogen en geopolitiek maar heeft een tunnelvisie van hier tot ehhh...Tjietsjerkadeel....veel verder kom je niet...dan laat maar!! Kan veel beter een LGK of mennie lezen, daar word ik tenminste pas wijzer van!!
VerwijderenJa, je neemt dezelfde leugens over. Dat is de kijk van jou in die mooie wijde wereld.
VerwijderenSixty-Two Years after a CIA Coup Ousted Iranian Prime Minister Mossadegh for Nationalizing His Nation’s Oil Reserves: US Foreign Policy Still Relies on Color Revolutions, which Must be Outlawed like Poison Gas
BeantwoordenVerwijderenhttp://tarpley.net/cia-coup-ousted-mossadegh-for-nationalizing-irans-oil-reserves-us-still-relies-on-color-revolutions/
Dezelfde truckjes hebben we laatst gezien in operatie "arab spring" en in de oekraïne.
Regime change operaties in armenië en macedonië zijn dit jaar mislukt.
Het feit dat IS nog nooit één vinger heeft uitgestoken naar Israël – terwijl IS voortdurend claimt dat de Arabische wereld Israëliers de zee in wil drijven – is op z’n minst toch opmerkelijk te noemen?
BeantwoordenVerwijderenAls IS werkelijk was wat wij moeten geloven dat het is…., waar hebben dan al die jaren de met miljarden gevoede inlichtingendiensten gezeten? Dat zo’n goed georganiseerde beweging uitgerust met het laatste wapentuig onder de radar heeft kunnen blijven. Natuurlijk!!!!!!!
Als IS werkelijk was wat wij moeten denken, waarom hebben ze dan niets gedaan voor hun mede moslimbroeders, de Palestijnen?? Alles wat IS doet, komt Israël en Amerika heel goed uit. Nog meer chaos en verdeeldheid zaaien in het MO en in één beweging door de gehele Islam belachelijk maken.
Toevallig zijn die landen die door Israël tot vijand zijn gemaakt het werkgebied van IS. Dat was toch het Yinon Plan??
http://www.timesofpol.com/the-yinon-plan-greater-israel-syria-iraq-and-isis-the-connection/
Maar goed.
Laten we eens een blik werpen op ongelooflijke eigenaardigheden rondom ISIS. ISIS is een psy-op van de CIA en verdient een grondige analyse. Ik denk dat de mensheid intuïtief voelt dat er iets niet klopt aan ISIS. Laten we er deze keer niet intrappen. De ISIS “wilden” hebben kennis die onderwijs vereisen, moderne technische vaardigheden, structuur, conformiteit aan maatschappelijke normen en een transparante verbinding met de buitenwereld.
Lees verder op:
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P2575
Tja, en die onthoofdingsvideo's komen allemaal van SITE, een site van Rita Katz!
Verwijderenhttps://news.siteintelgroup.com/
Het promotie bureau voor IS wil nu nieuwe leden aantrekken door er op te wijzen dat je de vrouwen mag verkrachten van de gebieden die je veroverd. Dit wordt door hun media flink gepushed.
VerwijderenZo wanhopig zijn ze op zoek naar bruikbare idioten om Assad omver tewerpen
Amerikaanse militairen in burger ????. Hmmm Zijn we nog steeds bezet door de amerikanen ??(zionistische anglo amerikaanse centrale bankiers oligarchy)
BeantwoordenVerwijderenWeer een tegenvaller voor de elite. (relatie tussen amerika en pakistan was toch al lang niet meer goed)
BeantwoordenVerwijderenPakistan turning away from US, warming up to Moscow — WSJ
http://www.strategic-culture.org/news/2015/08/21/pakistan-turning-away-from-us-warming-up-to-moscow-wsj.html
@Dawg. Tsja, het zou gewoon waar kunnen zijn. Ik ben iig ook wantrouwig bij iedere terroristische aanslag.
BeantwoordenVerwijderenBeurs is nu 12% gezakt in de laatste 2 weken. Geen enkele dag met een fatsoenlijke opleving. Blijkbaar worden aandelen massaal gedumpt en is de prijs nog lang niet laag genoeg voor bodem vissers. Ook al zouden we volgende week een opleving van de koersen krijgen en dus een lagere top maken, dan nog denk ik dat we veel verder zakken dan de 420 die ik eerst voor ogen had. Ik denk nu meer aan 380 voor over begin volgend jaar.
BeantwoordenVerwijderenDit kan nog lager uitvallen als we volgende week gewoon verder dalen.
In de VS houden ze rekening met 2 scenario's:
Verwijderen1. Crash;
2. Crash + oorlog
En gezien de Oekraïense troepenbewegingen (tussen de 65 en 90.000 man) richting Donetsk, houdt ik het op scenario 2. Trouwens, de Russen hebben ook 50.000 man samengetrokken aan de Oekraïense grens en hebben Kiev gewaarschuwd Minsk 2 niet op militaire wijze op te lossen.
Er wordt wel beweert dat iedere generatie een wereldoorlog meemaakt, ik denk dat wij er héél dicht tegenaan zitten. Die vluchtelingenstroom is ook niet toevallig, er moet gewoon chaos worden gecreëerd in Europa.
Wordt dit de apocalyps waar wij al die tijd op hebben zitten wachten?
We zien eigenlijk een zelfde soort scenario als tijdens de twee voorgaande wereldoorlogen. In de Eerste Wereldoorlog waren het Belgen die massaal naar Nederland vluchtten en tijdens de Jodenvervolging in Duitsland waren het Joden die massaal naar Nederland vluchtten.
Verwijderenhttp://thesaker.is/is-an-ukronazi-attack-imminent-yes-so-what-else-is-new/
Verwijderenhttp://nsnbc.me/2015/08/21/moscow-warns-kiev-against-military-solution-in-ukraine/
De zionistische anglo amerikaanse centrale bankiers maffia heeft één antwoord tegen depressie. Oorlog is het antwoord tegen de depressie.
VerwijderenZowiezo een groot conflict om de donbass deze winter. Groot machten Iran, Turkije, Amerika, Rusland en Israël gaan zich binnen een aantal maanden direct bemoeien met de strijd in Syrië met hun eigen legers.
Jeb Bush
BeantwoordenVerwijderenThe Real Truth About Jeb Bush, CIA Sociopath
https://www.youtube.com/watch?v=4381_kVfs2I
meer info
http://www.infowars.com/exclusive-jeb-bush-linked-to-cartel-money-laundering-while-serving-cia/
Nog meer over Jeb
VerwijderenJeb Bush’s Lehman Connection
http://teapartyeconomist.com/2015/08/22/jeb-bushs-lehman-connection/
ВREAKING: ExpIоsion at chоmical warehouse in China's #Shandong provinc
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.youtube.com/watch?v=acW52C67h68
Wat is er aan de hand in china ?. Weer een chemische fabriek in de fik. Is dit een manier voor wegwerken van overproduktie ?.
Dat is op dit moment aan de hand in de wereld. We hebben een overproductie aan grondstoffen, aan onroerend goed, aan productie fasciliteiten, aan landbouw producten in de wereld.
FALSE FLAG TEGEN ASSAD.
BeantwoordenVerwijderenDe bom aanslag op de marktplaats in Douma.(laatste overgebleven stukje bolwerk van de zionistisch anglo amerikaanse proxies in damascus tegen Assad)
Geen lijken!!. Geen lichaamsdelen. niks, nakkes, nada.
First, there is the allegation that more than 100 civilians were killed in an airstrike carried out by the Syrian military. There are certainly plenty of pictures that seem to bolster that claim, with debris scattered everywhere, aid workers carrying victims, and frightened civilians rushing around the destroyed marketplace. However, when one looks at the videos, even those provided by outlets such as The Guardian in the above linked article, one curious thing seems to be missing: bodies.
Indeed, it does seem odd that an airstrike could obliterate a crowded market on a Sunday, killing over a hundred people, and no videos or images would show bodies torn apart by the blast? One would expect to see mangled corpses, limbs scattered on the ground, pools of blood, etc. None of that seems visible.
http://21stcenturywire.com/2015/08/21/the-douma-market-attack-another-fabricated-pretext-for-intervention-in-syria/
"Blablabla
BeantwoordenVerwijderenDit is dezelfde websites die de verhalen verspreid van Sputnik, RT, The Saker, Eric Zuesse, Peter Haisenko, etc.."
Hmmm....je bent zeker vergeten het onderstaande te lezen.
.
"Global Research does not necessarily endorse the views presented in this article."
Het NOS journaal berichtte ongeveer hetzelfde. Het vuur zou zijn geopend op een luidspreker die opgesteld staat bij de grens van Noord en- Zuid-Korea en die na jaren van stil te zijn geweest weer is geactiveerd voor het uitkramen van propaganda en daarmee het provoceren van Noord-Korea. Ongetwijfeld is deze luidspreker een onderwerp van vroegere onderhandelingen geweest maar de VS heeft dus besloten om ook de spanningen in dit gebied op te voeren na de uitspraken van Kim Yun Un.
"Zouden de gekkies hier nou eens een keer wakker worden en realiseren dat ze gebruikt worden door Stalinistische regimes?"
Het "gekkkie" dat dit geschreven heeft, heeft niet in de gaten dat "het" gebruikt wordt voor het verspreiden van westerse propaganda.
De VS heeft er niets mee van doen, de VS is daar aanwezig in VN verband.
VerwijderenMaar de aanleiding was dat Noord Korea "wooden box" landmijnen heeft geplaatst op plekken waar het zuiden de grens bewaakt. Daarom is het zuiden dus weer met speakers begonnen.
Nee, de VS heeft er niets mee van doen en zijn daar alleen aanwezig in VN (kuch) verband. De VS willen alleen maar een wereldhegemonie vestigen en die komt hen zonder tegenstand aanwaaien? De VS is overal in de wereld aanwezig en dat allemaal in VN (kuch) verband? En hoe komen die "wooden box" landmijnen dan in het gebied dat door Zuid-Korea wordt bewaakt? Bestaan er onzichtbare Noord-Koreanen of lagen die Zuid-Koreaanse grensbewakers te slapen?
VerwijderenZoals ik al dacht, jullie zijn ook uitstekend publiek voor Noord-Koreaanse propaganda.
Verwijderen"Zoals ik al dacht"
VerwijderenJa, dat denken van jou hé?
Mennie denkt tenminste nog na en heeft een eigen mening, meer als dat ik van jou copy/paste gedrag kan zeggen....en je voorliefde voor dood, verderf en de daarbij behorende dictatoren!
VerwijderenWederom heeft joop nog niets kunnen weerleggen
VerwijderenAlleen maar weer dat roeptoeteren van hem
http://rinf.com/alt-news/editorials/everything-western-media-report-about-russia-is-a-big-fat-lie/
BeantwoordenVerwijderenUit artikel
Verwijderen"despite clear evidence proving one of more Ukrainian warplanes were responsible"
En waar is dat 'clear' bewijs dan????
"Fact: Putin, Sergey Lavrov and other Russian officials are consummate peacemakers."
Waarom dan land annexeren en oorlog starten in de Donbas?
LOL
Iets neerplempen zonder enige onderbouwing
Goh, heb je het interview met Kissinger nog niet gelezen? Nee, natuurlijk niet anders kwam je niet met zulk soort domme uitspraken.
VerwijderenU post hier een link waar ik uit quote
VerwijderenSchijnbaar staat u achter het artikel
Echter het artikel doet alleen aan roeptoeteren
Net zoals u
Ik roeptoeter alleen véél minder dan jij.
VerwijderenOww, waar moet ik dat uit afleiden?
VerwijderenGraag uw feedback op mijn post van 21.56 dat het geen roeptoeteren is
Dus voor duidelijkheid:
1) het "clear evidence" dus duidelijke bewijs dat het UA straaljagers waren die MH17 neerschoten.
Nogmaals 'clear evidence' (wat OVV en OM schijnbaar missen)
2)
"Putin, Sergey Lavrov and other Russian officials are consummate peacemakers.""
Dus in NL, Putin is een volkomen vrede brenger
Graag ook uw hier onderbouwing voor
"Oww, waar moet ik dat uit afleiden?"
VerwijderenUit je eigen domme reacties.
"Nogmaals 'clear evidence' (wat OVV en OM schijnbaar missen)"
Wat weet jij dan wat het OVV en OM missen?
"Dus in NL, Putin is een volkomen vrede brenger"
Heeft in 2013 WW3 voorkomen.
Maar goed, ik had al geconstateerd dat er iets mis was met je perceptie.
@Dawg
BeantwoordenVerwijderenIk zie de dollar index voorlopig niet sterker worden de komende maanden als ik naar het plaatje kijk. Binnenkort wordt duidelijk welke kant ie op wil. Een paar maanden geleden hadden we een historische netto long op de dollar index. Dat zijn vaak momenten dat de koers de andere kant opgaat.
http://nl.investing.com/quotes/us-dollar-index
Ik verwacht in september eigenlijk een nieuw QE programma van de fed. Dat betekent waarschijnlijk een bodem in de aandelenkoersen 1 tot 3 maanden na de aankondiging. Dan vewacht ik dat grondstoffen hard omhoog gaan zo rond november en aandelen blijven liggen.
We gaan zien hoe het verloopt.
Yup. De centrale bank kan de hele aandelenmarkt opkopen als ze willen.
VerwijderenU kiest liever voor Assad de massamoordenaar die zijn eigen volk afslacht dan voor een zeer strenge maar toch democratisch gekozen leider. Het staat genoteerd. U zou in wo 2 dus meteen voor Hitler hebben gekozen in plaats van voor Churchill...waarvan akte.
BeantwoordenVerwijderenOngefundeerde aantijgingen die door de VN zijn weerlegd. Maar ja, dat zijn wij inmiddels wel van jou gewend, eerst gillen voordat je geslagen wordt, het tekent het geestelijk brein van een 41 jarig kind..
BeantwoordenVerwijderenIk ga tenminste alle media na, jij vaart blind op RT en Strelkov.com. Ben je niet eens mens te noemen, hoogstens een zeer dom gewoontedier dat niet van zijn pad durft te wijken. Leef eens Joop, kijk eens een andere zender, bekijk eens een ander blog....LEEF!! Maar nee, jij sterft liever met je "kameraden" die liever dood en verderf zien en zaaien dan dat je eens zelf moet nadenken....
BeantwoordenVerwijderen"Ik ga tenminste alle media na"
BeantwoordenVerwijderenDan ben je de VN media vergeten, hé knul.
Wie heeft Allepo zo'n beetje geheel vernietigd?
BeantwoordenVerwijderenDat waren Russische bommen
Ach, dawg heeft niet door dat de wereld veranderd
BeantwoordenVerwijderenDe westerse wereld heeft genoeg van dictators die zelf steun hebben van de minderheid de meerderheid onderdrukken.
Iets in de trant van 'vroeger was alles beter'
Ja vroeger was daar een dictator die de meerderheid onderdrukte
Voor de buitenwereld leek het een 'rustig en stabiel' land
Echter door verspreiding technologie (internet en hieraan verbonden social media) is dat niet meer vol te houden.
En je ziet dan kleine groepen opstaan die positie gaan voeren
Hetzelfde dat na ww2 het westen zijn kolonie's moest opgeven
Dat was ook niet vol te houden
En het is anno nu ook niet vol te houden dat een dictator aan de macht is
Hij zal steeds zwaardere middelen moeten inzetten om zijn macht te behouden.
Dit zien we nu in Syrie; oorlog
En Rusland; beperkingen van internet vrijheden en geen vrije media
BeantwoordenVerwijderendawg
Oh, u vindt het ook verschrikkelijk dat Russische bommen zorgen voor vernietiging van steden, grote getale mensen op de vlucht slaan, het land in puinhop achterlaten
Dat kotst u dus ook op Putin die dat mogelijk maakt en instand houdt?
"Het State Department is juist gek op dictatoren,"
BeantwoordenVerwijderenEn, welke dictator wordt er ondersteunt?
Dat ze dat vroeger deden ontken ik niet, toch was een dictaror beter dan een communist.
Maar communisme is nu ook verdwenen, dus dat is geen vijand meer voor VS
Dat maakt het dat Rusland helemaal geen vijand is voor VS, totdat Putin dictator trekjes gaat vertonen
Tot 2012 ging het redelijk met Rusland, en lagwesten niet dwars
Wat u vaak doet is oorzaak en gevolg omdraaien, wat uw beeld vertroebeld
"Ach, dawg heeft niet door dat de wereld veranderd"
BeantwoordenVerwijderenWeer een bullshitverhaal.
Now, u post nu zelf
BeantwoordenVerwijderen"Een democratie heeft een legitimatie nodig om het gebruik van geweld tegen andere landen te rechtvaardigen. Al was het maar naar de eigen bevolking."
Schijnbaar heeft een dictator dus volgens u geen legitimatie nodig om zijn macht te verzekeren tegen zijn eigen bevolking
Duidelijk dawg
U bent voor landen geleidt door dictators
Waar volk geen eigen meing mag hebben en die mag uiten
Lekker simpel voor u, hoeft u ook niet meer zef na te denken
Basurin, Novorossiya waarschuwt voor aanval Oekraïne, voorafgegaan Door False Flag attack. Op mogelijk zeer korte termijn.
BeantwoordenVerwijderenValt dan wel mooi samen met de global economic meltdown, maar dat zal wel weer toeval wezen.
VerwijderenJa, en het zal ook wel weer toeval zijn dat de dron het vk account van Strelkov is
VerwijderenDie ook beweerde de MH17 te hebben neergehaald
"Ja, en het zal ook wel weer toeval zijn dat de dron het vk account van Strelkov is
VerwijderenDie ook beweerde de MH17 te hebben neergehaald"
Als je de juiste bronnen gebruikt hoef je ook niet te liegen, @LGK! Zo simpel is het.
De juiste bron is dus Strelkov??????????????????????????????????????????????
VerwijderenSorry LOL
Die beweerde ook de MH17 te hebben neergehaald
Dan blijf je toch doorgaan met liegen.
VerwijderenAha, dus dan zijn we het eens
BeantwoordenVerwijderenAssad richt al diverse malen een bloedbad aan met Russische bommen