donderdag 23 juli 2015

Oekraïners gaan maar door met bombarderen.

De door Hans van Baalen (VVD) en Bert Koenders (PvdA) gesteunde Oekraiense troepen houden maar niet op met het voortdurend bombarderen van onder andere Gorlovka. Het gaat in deze video om groot kaliber, hetgeen volgens Minsk-2 sowieso al teruggetrokken had moeten zijn. Illegaler dan illegaal, en dan nog wooncomplexen en andere burgerdoelen raken. Wat de Oekraïners er mee willen bereiken, behalve het zaaien van pure terreur, is onduidelijk. Wellicht dat Hans of Bert het een keer kunnen uitleggen.



Persconferentie Ukraine style: journalist wordt aangevallen door vrij-spel hebbende extreem-nationalisten

488 opmerkingen:

  1. Zeer goede analyse dat Rusland zelf op Donetsk schiet

    Diep triest dat Rusland de oorlog in de Donbas zelf in stand houdt hiermee

    http://ban-bang.livejournal.com/696.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LGK and Cruelman1974 Just Became Irrelevant.

      Verwijderen
    2. Ach en wee, raken we van onder de indruk hoor, zo'n droeftoeter die met oneliners niks kan onderbouwen.....oftewel wie is er nu de niksbetekende gast?? Jij they knew.....en je naam zegt het al....they knew....zij wisten....wij WETEN het, niet wisten...das verleden tijd, dus jullie zijn verleden tijd.

      Verwijderen
    3. Wow, Cruelman1974 isn't impressed that he's irrelevant. It doesn't bother him he's a nobody. He's someone with a big mouth which must hide his lack of self esteem.

      Verwijderen
    4. Heb je nog iets zinnigs of on topic te melden?? Nee?? Scheer je weg dan...ow wacht, weg is er ook al....maak je uit de voeten!! En goh, je kan Engels....kan je toch nog iets...had je eerlijk gezegd lager ingeschat.

      Verwijderen
    5. Is this your blog, Cruelman1974? Why are swearing so much, do you have a mental disability?

      Verwijderen
    6. Ik vloek en scheld niet, dat laat ik over aan mentaal gestoorden zoals Ben, Dawg, Joop en Jan. Vreselijk slecht Engels praten/schrijven laat ik aan u over, wat u ook al meteen bewijst. En nee, dit is niet mijn blog. Dit is een blog voor mensen die openlijk racisme en fascisme verspreiden, de al eerder genoemde Ben, Dawg, Jan en Joop zijn daar voorlopers in. Er zijn ook een aantal pacifisten, zoals LGK, mennie en ik zelf die proberen wat orde in de chaos te brengen en echte relevantie en waarheid op dit blog te krijgen. We worden echter enorm tegengewerkt, en naar het schijnt nu ook nog door een nieuweling die alleen maar slecht Engels kan.

      Verwijderen
    7. Mooi toch. Hoe irrelevanter ze zijn, hoe harder ze schreeuwen. Het is die grap van de muis en de olifant:
      Lopen een muis en een olifant over de brug, zegt de muis: wat stampen we hè.

      Verwijderen
    8. JA alleen heeft men hier niet door wie nu de muis en wie nou de olifant is. Maar jullie muizenbestaan duurt niet zo lang gelukkig....

      Verwijderen
    9. maar goed, als je eenmaal irrelevant bent, is het niveau ook niet meer belangrijk

      Verwijderen
    10. gaat niet gebeuren, de brabbel is een schijtertje

      Verwijderen
    11. Tja zelf doe je het wel lekker anoniem, maar ja, ik zou als fascist en racist ook liever anoniem willen blijven. Tuurlijk mag je mijn naam noemen als de enige die WEL voor de waarheid strijd als pacifist, maar het zegt genoeg dat jij dat totaal niet kan of wil, onder je eigen naam hier stukjes schrijven. Toont aan dat je niks meer en niks minder bent als een laffe racist en fascist die totale oorlogszuchtige taal uitkraamt!!

      Verwijderen
    12. daarvoor is hij wel onder behandeling

      Verwijderen
    13. iwan de verschrikkelijke de pacifist: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

      Verwijderen
    14. Ach ja, Ben kan niks anders produceren als een scheldkanonnade onder een pseudonaam. Of wil jij ook even je hele naam en woonplaats vermelden?? Nee he?? Dus wie is er dan de echte schijterd en fascist/racist?? Jij "Ben", als dat al je echte naam is....maar ja, niemand durft hier met zijn naam en woonplaats te reageren, bang dat ze zijn dat ze opgepakt worden.

      Verwijderen
    15. Waarom schrijf je geen Nederlands zoals ieder ander hier?? Waarom wil je jezelf anders "verkopen" als ieder ander hier?? Want je leest mijn bijdragen wel, maar je antwoord in steenkolenengels. Prima joh, maar de enige mentaal gehandicapte ben jij dan!!

      Verwijderen
    16. Okay. So, you do have a mental disability, why aren't you hospitalized then? Anyone can see here there's ,obviously, something wrong with your mental health. Why do you hurt yourself so much?

      Verwijderen
  2. 1,5 uur verder en nog geen reacties kunnen triggeren? Jullie moeten beter je best doen hoor. Probeer nog eens "schelden".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jullie zijn al begonnen. Volhouden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1,5 uur verder en nog geen reacties kunnen triggeren? Jullie moeten beter je best doen hoor. Probeer nog eens "schelden".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1,5 uur verder en nog geen reacties kunnen triggeren? Jullie moeten beter je best doen hoor. Probeer nog eens "schelden".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nogmaals excuses voor de herhalingen. Iets mis met mijn wifi denk ik. Ik probeer het op te lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat beschieten door RUSLAND bedoelt u, u ziet de hele tijd de verkeerde vijand. Oekraïne houdt zich als enige namelijk het meest aan de bestanden van Minsk 2....zelfs door OVSE geconstateerd. Het zijn de DPR troepen met behulp van de Russen die constant het vuur openen. Op hun eigen burgers ook nog....das pas terreur!! Maar ja, zelfs al ziet de hele wereld het, jullie willen, kunnen en mogen het niet zien van jullie "bazen" in het Kremlin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de brabbel is nu echt gek geworden: een gekke muis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wordt zeer duidelijk geanalyseerd in de link die ik poste

    Rusland schiet zelf eerst richting UA gebied en op het laatste nog even op Donetsk.
    Dan kunnen ze weer 'verkopen' dat hun schieten gerechtvaardigd was.

    Triest dat Rusland deze oorlog op deze manier doorzet door op de door hen 'bevrijde' burgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach ja, schelden he Ben, toont maar weer aan hoe zwak je staat. Niks kunnen weerleggen zoals gewoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. iwan de verschrikkelijke de pacifist: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo ook 5 dagen geleden

    Rusland schiet op Donetsk en Avdiivka

    http://ukraineatwar.blogspot.nl/2015/07/donetsk-and-avdiivka-heavily-hit-by.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uit betrouwbare bron: hahahahahahahahahaha

      Verwijderen
    2. Het schelden toont alleen maar aan dat we gelijk hebben; anders is het reageren niet eens de moeite waard. Maar omdat jullie bang zijn gaan jullie maar in de verdedigingsmode met de enige tactiek die jullie hebben; schelden. Weerleggen en bewijzen aanleveren dat het anders is kunnen jullie namelijk niet. Dankjewel Ben daarvoor!!

      Verwijderen
    3. En waarom is de bron onbetrouwbaar?

      De beelden die geanalyseerd worden zijn gewoon te vinden om www
      Die kunt u zelf ook analyseren.
      Als u tot een andere conclusie komt, hoor ik dat graag

      Verwijderen
    4. "En waarom is de bron onbetrouwbaar?"

      This is explained to you many times over. How many times do you want to rehears it, or is there something wrong with your short term memory?

      Verwijderen
    5. Wederom geen argument

      Wat klopt er niet in de analyse dat Rusland op eiegn bevolking schiet?

      Verwijderen
    6. "Wederom geen argument"

      Why isn't that an argument? You're decieved and manipulated by Bellingcat, Ukraine&war and the US military, and you still don't admit defeat? Thats your problem, tough.

      Verwijderen
    7. Niveau van they is zeer laag

      Op een simpele vraag heeft hij geen antwoordt
      Eerst mij betichten dat ik een onbetrouwbare bron gebruik,maar hij kan niet aantonen wat onbetrouwbaar is.

      Dat heet roeptoeteren
      Alleen maar schreeuwen

      Verwijderen
    8. Dus is het Joop zijn alter ego...alleen deze heeft iets meer manieren omdat hij waarschijnlijk niet alle scheldwoorden in het engels kent!!

      Verwijderen
  13. Ach ja schelden, maar weerleggen en normaal antwoorden lukt je maar niet anonieme racist/fascist die zich Ben noemt??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wanneer ga jij eens vertellen hoe je eigenlijk heet in plaats van iemand anders zijn prive naam en al op internet gooien?? Ben je zo bang toe te geven dat je een racist en fascist bent?? Schijnt van wel dus. Ik geef ronduit toe dat ik Iwan Knelissen heet en pacifist ben en tegen de oorlog in Oekraïne. Jullie alleen maar voor en keuren de aanvallen van de Russen steeds goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lafaard, zo heet niemand! Maar goed, het bewijst alleen maar dat we met een laffe racist/fascist van doen hebben die om niet gepakt te worden zijn werkelijke naam maar weglaat, maar het wel van zijn "tegenstanders" eist....fijn om dat te weten. Fascisten uit de vorige eeuw deden dat ook steeds met AUSWEIS!! Je zit dus bij een fijn clubje Dawg....maar blijf maar lekker anoniem joh, je hebt daarmee gewoon je ware gezicht laten zien door daarmee aan te geven dat jullie de ware fascisten en racisten zijn!! Waarvoor dank!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach het is goed met je anonieme lafaard en racist/fascist Sterrestof....je naam is fake, eigenlijk ben je gewoon fake. En niet te vergeten enorm laf...maar dat was je al aan te zien. Aangezien je nooit in staat bent enige vorm van onderbouwd antwoord voorzien van argumenten en/of bewijs te leveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. "anonieme lafaard"

    Wow, anonymous coward, and that's written by someone who calls himself Cruelman1974! That is certainly a name for someone with a mental disorder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De enige mentaal gestoorde ben jij they, als je wel nederlands kan lezen maar je grijze massa alleen maar in het engels kan antwoorden. En slecht engels ook nog. Net als de rest hier maar eens terug naar school, je bent ook al slecht in alles. Of zit je bij je gestoorde oppergod Micha Kat op schoot in Ierland, zogenaamd op de vlucht voor de "elite-squads" of welke andere term hij verzonnen heeft??

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Obviously it doesn't matter for you if I write bad English, you can read it, so it isn't that bad afterall. Who's Micha Kat, is that an Irishman?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Why do you call yourself "Cruelman1974"? Must we be affraid of you, or has it something to do with your mental incompetence?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waarom jij jezelf they knew noemt is duidelijk, je bent net als de anderen hier een anonieme lafaard, een racist en een fascist en een naam die letterlijk betekent zij wisten geef je de gehele groep hier weer, inclusief jezelf en een Joop, Dawg, Ben, Jan en consorten. Jullie wisten, maar wij, lgk, mennie en ik WETEN. Jullie zijn de verleden tijd, wij de toekomst...en nu met je steenkolenengels naar bed jij. Je moet morgen naar Engelse les, kijken of je daar WEL iets wijzer wordt, hier wordt je het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Are you crazy, Cruelman1974?

      Verwijderen
    2. You agreed with your mental disorders. That's a fact.

      Verwijderen
    3. Nee hoor, geen feit, anders mag je het me aanwijzen. Maar kan je niet, net zo min als je iets kunt weerleggen. Maar doe je domme ding maar hier, trolletje spelen. Doet de rest ook al.

      Verwijderen
    4. They Knew heeft wel gelijk, jij hebt geen antwoord kunnen geven op zijn vragen.

      Verwijderen
    5. joop, Dat staat in schril contract met alle vragen waar u geen antwoord op heb gegeven

      Verwijderen
    6. Ach ja, een sockpuppet, ik had het kunnen raden. Leuk Joopie, maar niet origineel. Daarbij van iemand die nooit antwoord geeft, alleen maar kan schelden en tieren en vloeken, neem ik al helemaal geen 'raad' aan of iets dergelijks. They stelt ook geen vragen, is net als jij ook denigrerend en dom lullend in zijn steenkolenengels, dus wat moet ik dan in hemelsnaam beantwoorden??? Het feit dat hij me vraagt of ik geestelijk gestoord ben?? Alleen mensen die dat vragen zijn het of zelf of psychiater en aangezien ik hem geen psychiater acht met zijn steenkolenengels is hij het zelf en dus niet serieus te nemen.

      Verwijderen
    7. Maak maar een lijstje @LGK.

      Verwijderen
    8. @LGK,

      Houdt je er bij je vragen wel rekening mee dat je door Bellingcat, Ukraine@war en de VS misleid bent?

      Verwijderen
    9. Lijstje?? U maakt een grap zeker....maak er maar een lange lijst van, en dat is een site op zich waard die vragen die u niet wil, mag of kan beantwoorden....laat staan de domme en denigrerende opmerkingen die u maakt, die maken de lijst NOG langer!!

      Verwijderen
    10. En al gezien dat er 'ноги' op de hoogte meter staat?

      Verwijderen
    11. Ja, jou heb ik ook gevraagd een lijst te maken, maar tot op heden heb ik nog niets gezien. Waarschijnlijk toch niet zo belangrijk voor je.

      Verwijderen
    12. "En al gezien dat er 'ноги' op de hoogte meter staat?"

      Het is een wonder dat jij niet misselijk van je eigen leugens wordt, maar dat zal met je misselijke geestelijke gesteldheid te maken hebben.

      Verwijderen
    13. LOL

      joop kan natuurlijk niet onderbouwen dat het er niet staat

      Dus gaat hij weer schelden
      Bij verlies grijpen naar 'tools' zoals schelden en hopen daar nog iets mee te bereiken

      Gaat u niet lukken
      U bent iemand die blijft roeptoeren en niets onderbouwend

      Blaffende honden bijten niet

      Ga zo door, niemand neemt u nog serieus

      Verwijderen
    14. That there was at least one Ukrainian fighter jet in the vicinity of MH17 is now shown to be beyond reasonable doubt. It is for the Ukrainian government and their Western sponsors to tell us why the Sukohoi(s) was there and, even more importantly, why they have chosen to cover it up.

      Waarom heeft Oekraïne en LGK hierover gelogen? Dan maakt het niets meer uit of er 'ноги' op de hoogtemeter staat, maar dat gaat er bij de snel inkrimpende geest van LGK niet in.

      Verwijderen
    15. Bron?? Artikel?? Bewijs?? U heeft het weer niet, dus blijft het bij roeptoeteren!! Dat u een of ander dom blogje citeert wil niet zeggen dat het zo is....maar het spat er vanaf bij u en Dawg, zo gauw ze ergens een pro Russisch blogje of site zien kopiëren ze het 1 op 1 hier, zonder ondersteunend bewijs of argumenten. En als wij er naar vragen wordt er gescholden....hoe voorspelbaar....

      Verwijderen
    16. "is now shown to be beyond reasonable doubt"

      Verwijderen
    17. Je kan wel dom herhalen maar nog steeds geen bron, artikel of wat dan ook...je valt door de mand meneer de fascistische racist. Iets anders ben je niet. Je blijft met alter ego's aankomen omdat je het zelf niet eens kunt winnen....hoe zielig moet je dan wel niet zijn?? Heel zielig zo blijkt, maar ja, je antwoorden zeggen keer op keer genoeg. Je hebt scheldwoorden nodig, beledigingen, denigrerende opmerkingen, of zoals nu, dom kopieergedrag zonder onderbouwing of wat dan ook...bevalt dat nou zo bewust dom blijven??? Omdat je moet als Kremlin trol??

      Verwijderen
    18. joop

      "Ukrainian fighter jet in the vicinity of MH17 is now shown to be beyond reasonable doubt. "

      En waar is die 'beyond...doubt'?

      "It is for the Ukrainian government and their Western sponsors to tell us why the Sukohoi(s) was there "

      Goh, waar kan ik dat vinden???

      Wederom roeptoeteren van joop
      En maarblijven liegen, maar de ander ervan te beschuldigen

      Als u zo graag beschuldigd, onderbouw het dan!!!!

      Verwijderen
    19. "is now shown to be beyond reasonable doubt"

      dat is uit uw nek kletsen wat roeptoeteren is

      Verwijderen
    20. "Als u zo graag beschuldigd, onderbouw het dan!!!!"

      Nou,nog één keer dan.
      Aangetoond is dat jij deel uit maakt van een stel nitwits die zitten te manipuleren en te liegen en het staat allemaal hier in beschreven. Hier heb je 470 pagina's onderbouwing die jou ontmaskert als een manipulator en leugenaar. Aangetoond is ook dat bronnen, zoals Bellingcat, waar jij zo veelvuldig je informatie vandaan haalt, in het leven is geroepen om beleidsmakers en publiek in de VS en EU van misleidende informatie te voorzien. Het verklaart tevens de aanwezigheid van jou en die andere nitwit hier op dit blog, jouw irrelevante en van alle mogelijke futiliteiten voorziene zet herhalingen, zoals over 'ноги', het ontbreekt bij jou van elke vorm van universele beschaving. Wie onderbouwt er hier niets, @LGK? Het zijn geen blaffende vragen, maar bijtende conclusies over de reden van jou aanwezigheid hier.

      http://www.dtic.mil/doctrine/new_pubs/jp1_02.pdf

      Verwijderen
    21. Nou ja zeg, dit is niet onderbouwen, dit is gewoon enorm verkeerde conclusies trekken uit een dossier wat totaal andere bedoelingen heeft. Het is van 2010, en als je echt denkt dat toen al dit allemaal, inclusief MH17 beraamd werd, is het nog slechter met je gesteld dan het al was. Wat een fascistische racist ben je dat totaal niet kan onderbouwen, nooit geen eigen mening heeft, rapporten totaal uit zijn verband rukt, alles om maar het in je eigen straatje te laten passen. Fouten toegeven?? Ho maar, doe je niet aan. Ben je niet mans genoeg voor. Maar dat je zo laag bij de gronds bent verbaast mij nog enigszins, al had ik het kunnen weten door je "bijdrages" tot nu toe. Enige fascistische racistische manipulator die er rondloopt op dit blog ben jij!! Ok, sorry, ik doe Ben, Dawg en Jan tekort, zij kunnen het net zo goed. Maar wederom is dit roeptoeteren zonder enig vorm van bewijs. Je haalt een rapport naar boven wat je zelf niet eens hebt gelezen, maar waar vast iets instaat over spionage en wellicht Rusland als "vijand" , dus jij plempt het maar op internet zonder te weten in welke context en dergelijke. Zoals iedere domme complotterd zou doen!!

      Verwijderen
    22. "Ga zo door, niemand neemt u nog serieus"

      Met "niemand" daar bedoel jij jezelf en dat andere stuk vreten dus mee. Het is verheugend te constateren dat jij nu in een fase van zelfreflectie verkeert en er inmiddels ook achter bent dat jij in feite een "niemand" bent die als enig doel heeft westerse en NAVO propaganda te verspreiden.

      Wat mij betreft hoef jij van mij niet door te gaan, omdat in 470 pagina's wordt uitgelegd hoe serieus wij jou moeten nemen. Misleiden en liegen, dat is de wereld waar jij in leeft en die jij alleen kwijt kan aan 15 wanhopige nabestaanden die jou bijdragen wel waarderen. Het toont je inhoud aan moreel besef. Je bent een rat, @LGK, en dat andere stuk vreten is de luis in jouw pels die gratis met je meerijdt.

      Verwijderen
    23. Dan heb je, in de 10 minuten, die jij aan een 470 pagina's tellend document hebt besteed een aantal conclusies over het hoofd gezien. Maar ja, wat had ik anders van een luis als jij kunnen verwachten.

      Verwijderen
    24. Beter een luis dan een fascistische racist zoals jij die lui dingen kopieert, totaal onlogische verbanden leg, liegt en bedriegt om zijn "helden", de (pro) Russen maar te kunnen zien moorden en verkrachten en oorlogvoeren. Je bent gewoon een hater, een onmens. Dan ben ik liever een luis in de pels die jouw soort keihard aanpakt!!

      Verwijderen
    25. "die jouw soort keihard aanpakt!!"

      Wil je ergens afspreken? Dan stap ik nu in mijn auto om die "keiharde aanpak" van jou mee te maken.

      Verwijderen
    26. Ik doe niet aan geweld, doe aan leugens weerleggen. Dat jij meteen geweld wilt is ook overduidelijk voor een openlijke fascistische racist, die lossen alles op met geweld. Ze hebben een zeer beperkte woordenschat en fatsoen kennen ze niet, dus maar alles wegmeppen. Asociale holbewoners zijn het dus, die niks kunnen beargumenteren en bewijzen. Roeptoeteren en erop los meppen, iets anders kunnen ze niet.

      Verwijderen
    27. O, jij doet niet aan geweld. Ik dacht toch uit je woorden op te kunnen maken dat jij mij keihard aan wilde pakken, maar ik begrijp nu dat je dat alleen met woorden wilt proberen. Tja, proberen kan je het altijd natuurlijk en daar zal het ook wel bij blijven. Maar als jij door blijft gaan met tot het gaatje te gaan, dan spring ik wel over dat gaatje heen, ik ben niet zo benauwd en ik noem jou hoe ik jou wil noemen. Nu noem ik jou een chicken-shit omdat ik weet dat je daar helemaal niet mee zit. Ik kan jou voor van alles en nog wat uitmaken en nog zit je er niet mee, evenals jij hier de meest mogelijke onzin neer plemt, ook daar zit jij niet mee. Het geeft alleen maar aan wat voor ziek stuk hersenloos homp vlees jij eigenlijk bent.


      Onderstaand citaat heb je trouwens gemist uit dat 470 pagina's tellend rapport. Maakt niet uit hoor, het onderstreept jouw irrelevantie hier niet alleen nog maar sterker, het onderstreept ook nog eens dat je graag over zaken heen leest die niet in je straatje passen. Hoe meer onderbouwing er plaatsvindt, des te harder jij gaat ontkennen.

      "The primary “deception targets” are the public and “policy makers” of the United States and Europe Union."

      Verwijderen
    28. Ach ik laat geestelijk gestoorde mensen zoals jij gewoon uitpraten, je moet uitkijken voor die gewelddadige zieke geesten. Voor je het weet doden ze weer onschuldige mensen in een winkelcentrum of bioscoop, je ziet het in de VS. Jij bent ook zo'n tikkende tijdbom te zien aan je waanvoorstellingen die je hier tentoonspreid, en je voorliefde voor gewelddadige fascisten en racisten. De enige chicken shit die hier rondloopt zijn jij , Dawg, Jan en andere fascisten/racisten die hier rondlopen en hun pro-oorlog shit dumpen. Jullie kunnen niet eens voor jullie zelf denken, komen hier alleen maar dingen droppen en copy/pasten. Dus jullie zijn totaal niet serieus te nemen. Neem je medicatie in en ga lekker in je cel zitten slapen, doe je tenminste IETS nuttigs voor de maatschappij. Voor de rest ben je een grote last voor de maatschappij, we kunnen makkelijk zonder zo'n psychiatrisch geval!!

      Verwijderen
    29. Waar is je weerlegging van onderstaand citaat uit het handboek van de VS militair?

      "The primary “deception targets” are the public and “policy makers” of the United States and Europe Union."



      Verwijderen
    30. Welke pagina staat dat?

      Ik kan het niet vinden

      Verwijderen
    31. "Welke pagina staat dat?

      Ik kan het niet vinden"

      Lezen zou ik zo zeggen. Nog maar 469 pagina's te gaan.

      Verwijderen
    32. Daarnaast weerleg jij nooit iets ,en zouden wij het ineens nu wel moeten doen. Door een verslag van 2010 te moeten lezen. Jij bent echt gestoord Joop. Maar ja, je beschermt nazi's, pedofielen, oorlogsmisdadigers, massamoordenaars, leugenaars, oplichters....moet ik even doorgaan???

      Verwijderen
    33. Het is heel eenvoudig om een zoek opdracht in adobe te geven

      Uw zin komt niet in het document voor

      Wederom loopt u weer leugens te plaatsen

      joop, de beroeps leugenaar

      Verwijderen
  22. Okay, that's the second time you agree with me. You have a mental disorder, and you're mentally incompetent. Do you have any other mental illnesses you're suffering from?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waar jij ziet dat ik met je instem is mij een raadsel, maar het zegt genoeg over jouw mentale incompetentie. Je ziet antwoorden die er niet zijn, reacties die er niet zijn enz. Weet je psychiater al eigenlijk dat je hier zit?? Mag je eigenlijk wel het internet op?? Beïnvloedt de wifi niet je grijze massa, of wat daar voor door moet gaan?? Schijnbaar wel...maar goed, ik laat je maar zo wijs want je praat ook engels terwijl je nederlands leest en dus ook goed moet kunnen antwoorden in het nederlands. Maar je waant je een Engelsman of zo...kortom een kortsluiting in je hersenen, en dat is oke. Maar daar kan en mag je voor behandeld worden. Geef dat aan, laat je helpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Dat beschieten door UA lijkt me een gevalletje functionele terreur; proberen de bevolking te demoraliseren en tegen de leiding van DPR op te zetten."

    Correctie, het gaat hier over dat Rusland op eigen bevolking schiet, dus

    Dat beschieten door Rusland lijkt me een gevalletje functionele terreur; proberen de bevolking te moraliseren en tegen de leiding van UA op te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dawg

    "Onnavolgbare logica weer, waarin de reactie op de een of andere manier vooraf gaat aan de actie. "

    De logica heb ik u net uitgelegd
    Rusland beschiet UA, zelf begonnen
    dan schieten ze nog even op Donetsk zelf, zodat RT binnen een uur kan melden dat 'de vuile facisten uit Kiev weer op eigen burgers schieten'

    Resultaat
    - domme Kremlin volgers nemen dit gelijk over
    - bevolking van Donetsk zal steun aan sepa's niet laten afnemen, want; 'goed dat sepa's er zijn met hun tanks, zij beschermen ons, want er wordt door die facisten uit Kiev nog steeds op ons geschoten'

    Begint het nu te dagen hoe de Kremlin propaganda werkt?

    En zie mijn derde post, link, uitgebreide analyse incl alle lijntjes en view van camara

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stelletje compleet gestoorde anti Rusland trollen hier.
    Schreeuwen maar wat raak.
    Alle info is terug te vinden hierrrrr.

    http://www.osce.org/ukraine-smm/174071

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uit uw link

      " “DPR”-controlled ........... location the SMM saw one main battle tank (MBT) (T-72)"

      He, OVSE heeft een Russische tank waargenomen in 'handen' van DPR

      Verwijderen
  27. You didn't answer my questions, so I asumed you agreed. Well, Dutch is a difficult language for me to write, but it's not that difficult for me to read and understand what you write. What you have written, so far, is bullshit. That's exactly what's in your head, bullshit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bent niet serieus te nemen....Next!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 'vandalen' in Donetsk verhinderen OVSE hun werk te doen.

    Waarom zouden ze dat nou doen?

    http://ukraineunderattack.org/en/25334-osce-cars-damaged-during-rally-in-donetsk.html

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dawg blijft gewoon achter de terroristen staan, al vermoorden ze voor hem hun eigen burgers dan nog zijn Strelkov en zijn kompanen "heiligen" in zijn ogen....struisvogeltactiek. Kijkt alleen maar naar DPR zijde en niet verder....tja, als je oogkleppen op hebt kan je niet ver kijken, maar dat was me al lang opgevallen. Zal ook vast IS sympathie hebben die Dawg.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. "Die burgers van Donetsk zouden dan eerst granaten horen exploderen in door UA gecontroleerd gebied en vervolgens komen ze zelf onder vuur te liggen "

    Speel de 3min video, eerst schieten in richting UA, daarna op Donetsk

    "Die leiders hebben geen enkel belang"
    Dat hebben ze wel.
    Putin wilt zorgen dat ze de sepa's blijven steunen.
    Dat doe je dus door zelf op Donetsk te schieten, Kiev de schuld te geven, en hiermee te rechtvaardigen dat Putin daar zijn tanks heeft rondrijden.

    En dat is hoe oa Kremlin propaganda werkt
    Zelf veroorzaken, de ander de schuld geven

    Wat snapt u niet aan deze afbeelding??

    http://dl1.joxi.net/drive/0009/3763/634547/150723/26ea2cf9d8.jpg

    U ziet gezichtsveld van camara en lijn van projectiel

    Voor u nogmaals
    Camara heeft zicht op noorden
    Camara filmt projectiel, komend uit noorden

    BeantwoordenVerwijderen
  32. "Putin wilt zorgen dat ze de sepa's blijven steunen.
    Dat doe je dus door zelf op Donetsk te schieten, Kiev de schuld te geven, en hiermee te rechtvaardigen dat Putin daar zijn tanks heeft rondrijden."

    De redenatie van een nitwit, dus.

    "En dat is hoe oa Kremlin propaganda werkt
    Zelf veroorzaken, de ander de schuld geven"

    Dan weet jij nog niet hoe VS false flags werken. Maar ja, hoe maak je dat een nitwit wijs die zijn korte termijn geheugen verloren heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. "U ziet gezichtsveld van camara en lijn van projectiel"

    Goh joh, waar is dat projectiel?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ach jullie zien niks omdat jullie niks mogen zien!! Hoe overduidelijk!! Al staan ze recht voor jullie ogen hun eigen mensen af te knallen kijken jullie nog de andere kant op en geven rustig Oekraïne de schuld, ook al zijn het overduidelijk (pro-) Russen. Wat een droeftoeters zijn jullie toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lees eerst artikel voor u onzin post

    het was zelfs een tracer granaat, zeer goed te zien op filmpje
    Zeker als je frame voor frame kijkt

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wij mogen een paar lijntjes op een kaart van de nitwits LGK en Cruelman1974 zien, voor de rest zien wij niets, geen projectiel, niks, nakkes, nada.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En weer roeptoeteren van joop

    Heb hem de aanwijzing gegeven waar te zien
    En hij ziet weer niets

    Net als joop niet ziet dat er 'ноги' op de hoogte meter staat van de su25 staat in de RT docu

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zoals ik al zei, wat u wilt zien ziet u, wat u niet wilt/mag/kan zien vermijd u constant. Ten alle tijde achter uw "helden" de (pro)Russische terroristen blijven staan. U wilt koste wat kost dat de oorlog blijft voortduren en er zo veel mogelijk doden en gewonden vallen, is in al uw posts te lezen. U spreekt het ook nergens tegen. Dus u bent een terrorist in schrijven, lezen en wellicht binnenkort ook doen?? Ow bent u al eigenlijk want u steunt openlijk de Russische bombardementen op Donetsk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bron?? Artikel?? Niks nakkes nada....onderbouwing?? Ook al weer niet aanwezig....Zelf denken?? Kan ook al weer niet....goh hoe verrassend komen jullie steeds uit de hoek...not....met volle recht een gaaaaaapppp....omdat jullie zo slaapverwekkend voorspelbaar zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. "Lees eerst artikel voor u onzin post"

    Ik post geen onzin, jij post onzin. Bewezen door de US military. Jij bent een nitwit die een storing heeft in zijn korte termijn geheugen.

    "The primary “deception targets” are the public and “policy makers” of the United States and Europe Union."

    "defined by the Department of Defense Dictionary of Military and Associated Terms (Joint Publication 1-02)"

    BeantwoordenVerwijderen
  41. "En hij ziet weer niets"

    Ik zie geen projectiel nee, alleen een paar lijntjes waarvan jij zegt dat dat het bewijs moet zijn. Het is wel bewezen dat jij een zéér zwak begaafd persoon bent die zeer snel is te beïnvloeden door misleidende bronnen zoals Bellingcat, Ukraine@war, The Moscow Times etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Roeptoerer joop is weer op dreef

    Posten dat hij niets ziet
    En even later posten dat hij niet eens gekeken heeft

    Hoe triest bent eigenlijk?

    En nu gaat u de fout in..

    " jij post onzin. Bewezen door de US military"

    Als ik onzin zou posten zou dat door 'Kremlin' moet worden geduid.
    'US military' zou mijn post juist steunen, want volgens u ben ik toch zo pro US?


    Wederom onzin wat joop post, zie bewijs hierboven

    Dus US kan nooit mijn onzin bewijzen, dat zou Kremlin moeten doen

    Echter tot heden nog geen onderbouwing gezien wat er niet klopt dat Rusland zijn eigen burgers beschiet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. " Dat blijkt als het transcript van de video wordt geanalyseerd."

    Linkje????

    Anders wordt het weer roeptoeteren

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ach ja, een of andere blogidioot die wat schrijft zonder bijbehorend bewijs. Hoe naïef en goedgelovig weer van u dat u die op zijn blauwe oogjes gelooft, alleen maar omdat het in uw pro-Russisch straatje past. En uw fake naam kan wel weg hoor, u heeft allang bewezen een grote liegende en bedriegende fascist en racist te zijn!!! Meer prive gegevens geeft u niet, maar u pleurt wel dat van anderen (zoals mij) er zonder pardon op, zonder na te denken over wat de consequenties kunnen zijn...maar ja, terroristen, fascisten en racisten hebben dat gemeen, die denken pas na nadat ze over de schreef zijn gegaan, tot die tijd denken ze zich alles te kunnen permitteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Kijk aan, zo als het een ware anonieme laffe racist, fascist en leugenaar het betaamt; dreigen, denigreren enz.... omdat je weet dat je fout zit ga je maar weer in de laffe aanvalsmode zonder overigens ook maar 1 steekhoudend argument. Hoef ik je naam niet eens voor aan te klikken, die staat daar synoniem aan. Kremlintrollen kunnen namelijk niks anders als dom schelden, dom quoten van verkeerde sites en blogjes en "vergeten" dat steeds te melden. Nou vergeten ze dat niet, ze weten dat ze keer op keer door de mand vallen en steeds minder serieus genomen worden. Dus gaan ze nu ook weer dreigen en schelden en dergelijke bij gebrek aan beter....Echte mannen zetten hun naam en al erop...mijne staat er al op, en ik heb het al een paar zelf genoemd. Iets wat jullie lafbekken maar niet willen doen. Maar ja, had ook niet anders verwacht van een stelletje laffe anonieme fascistische racisten!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Uit de link
    "it is certain that they (UA) were in possession of the kind of missile or aircraft"
    De auteur vergeet even dat Rusland hier ook toe in staat was.
    Ook zei hadden vliegtuigen en buk's

    " blame the separatists and the government of the Russian Federation"
    Asumptie, want er werd alleen gezegd dat de SAM uit sepa gebied kwam.

    "the Russian military gave their own presentation which was subsequently either ignored or ridiculed by the Western media."
    Tja met zoveel leugens in die presentatie, die neem je niet serieus
    (ik ga de vele leugens niet herhalen, zie mijn eerdere posts hierover)

    Nu ga ik het toch doen
    "Radar readings from nearby Rostov showing the presence of a Ukrainian fighter jet "
    NEE, dat was de interpretatie van stipjes van Kremlin, nog geen bewijs dat er een ander vliegtuig aanwezig was.
    Later in item van NOS journaal ontkracht en ook piloten zien dit als een foute interpretatie

    http://www.pprune.org/rumours-news/543733-mh17-down-near-donetsk-55.html

    "but then their own study has itself been debunked fairly comprehensively by other investigative websites"
    Dat is niet waar, men stelt alleen vragen bij de zekerheid van datums bij sat beelden.
    Over de conclusie van Bellingcat, dat Kremlin loog, zijn geen vragen gesteld

    "whilst the Russian Federation produced these substantial claims"
    Welke zijn 'substantial'?
    Alleen in ogen van Kremlin

    "U.S. satellite evidence"
    dat is er niet, het was een AWACS

    "recordings have never been made publicly available"
    Klopt, volgens richtlijn 13.2 van ICAO, waar ook Rusland voor getekend heeft

    " the Air Traffic Control recordings were confiscated by Kiev"
    Dat heeft alleen de Spaanse 'Carlos' gezegd, wat een hoax bleek

    "The flight took an inexplicable diversion directly over the conflict zone. No reasonable explanation has ever been given for this"
    Staat in OVV rapport, onweer, met sat beelden

    Nu ga ik stoppen, want bijna elke zin in dit artikel bevat een leugen

    En nog steeds begrijpt dawg Kremlin propaganda niet

    Nogpaar kleine zaken

    "a four minute video "
    De 14 min ligt al bij OM

    "based on (highly dubious) audio recordings posted on YouTube"
    OM heeft al aangegeven er meer dan 1000 te hebben

    "the claim of there being at least one military aircraft in the area is — assuming the transcript to be accurate "
    Nee, dat word niet gezegd, dat neemt men aan
    En dat is heel goed mogelijk, want men zag 2 grote brokstukken vallen.
    Sepa's wisten niets van buk en namen aan dat het een ander vliegtuig was.
    In werkelijkheid was het een ander brokstuk van de 777.

    "it would seem that the evidence that there was a Ukrainian fighter (or fighters) in the area is now irrefutable"
    LOL, auteur schrijft naar een conclusie toe, zonder enkel bewijs

    "But given the strength of witnesses"
    LOL alweer
    iedere jurist weet dat getuigen het meest zwakke bewijs zijn

    " That the separatists believed that they had shot down a Sukhoi and not a civilian airliner is established by this transcript. That there was at least one Ukrainian fighter jet in the vicinity of MH17 "
    Dat de sepa's dachten een vliegtuig neer te hebben geschoten, ja
    Maar nog geen enkele aanwijzing dat daar een su25 was
    Daar tracht de autuer naar toe te praten, maar zonder enkele solide onderbouwing.

    dawg,
    conclusie, wederom een Kremlin propaganda sprookje
    Kremlin heeft al toegegeven dat het een buk was
    Dus stop met die su25

    BeantwoordenVerwijderen
  47. dawg

    Cruel 'Je provoceert tot het gaatje ' omdat hij ook wel eens wilt horen wat de argumenten zijn of onderbouwing om 'zaken' te weerleggen.

    Maar vele hier komen niet verder daan gaap of ik ontken maar ik heb je post niet gelezen.
    Hoe volwassen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dramatische afname output Gazprom

    http://www.themoscowtimes.com/business/article/russias-gazprom-sees-gas-output-fall-to-record-lows-as-demand-slumps/526029.html

    BeantwoordenVerwijderen
  49. kijk je in een piegel of zo ? zie nooit een link van je dat we hier genaaid worden , je loopt te jij bakken en je herhaalt en draait je plaatje maar af. Je bazen zullen wel trots op je zijn ,Iwan

    BeantwoordenVerwijderen
  50. dawg

    De Kremlin propaganda zit er diep in bij u

    "also in no doubt whatsoever that it was a Ukrainian military aircraft that shot down the Boeing."

    Omdat ze niet weten wat/wie het vleigtuig heeft neergehaald en ze 2 grote brokstukken zien gaan ze ervanuit dat het een UA su25 moet zijn
    (kan ook nog een RU MIGzijn)

    Feit is dat RU een buk heeft binnengebracht
    En dat stond niet in de lokale krant
    Sepa's wistenniet dat er een buk was
    En ze namen aan dat ander brokstuk (wat cockpit was) een su25 moest zijn

    Echter er heeft niemand gerapporteerd over een neergeschten su25 op 17 juli
    En niemand heeft maar 1 brokstukje kunnen laten zien van een su25.

    " ze wisten al die tijd al dat er meerdere vliegtuigen in de lucht waren."
    Maar niet die Russische officieren die meekwamen met de buk.

    "SBU met die zogenaamd afgeluisterde gesprekken probeert te wekken."
    OM heeft er meer dan 1000 in bezit

    News Corps Australia heeft deze video opnamen zelf in het nieuws gebracht"
    Klopt , wasal oud nieuws, BBC heeft delen eerder gebruikt.

    Maar de 17 min is wel nieuw, en die ligt bij OM

    BeantwoordenVerwijderen
  51. U vergeet dat sepa's niet eens wisten dat er een buk was

    Maar waarom blijft u hierover doorgaan, als Kremlin de su25 heeft laten vallen en nu ook voor de buk gaat (maar dan afgeschoten uit UAgebied, wat niet eens UA gebied bleek)?

    BeantwoordenVerwijderen
  52. dawg

    Ik heb u vele leugens aangetoond in de link die u poste

    U reageert er niet op

    Dan neem ik aan dat u nu ook inziet dat u een link plaatste met vele leugens?

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Uit uw link
    "it is certain that they (UA) were in possession of the kind of missile or aircraft"
    De auteur vergeet even dat Rusland hier ook toe in staat was.
    Ook zei hadden vliegtuigen en buk's

    " blame the separatists and the government of the Russian Federation"
    Asumptie, want er werd alleen gezegd dat de SAM uit sepa gebied kwam.

    "the Russian military gave their own presentation which was subsequently either ignored or ridiculed by the Western media."
    Tja met zoveel leugens in die presentatie, die neem je niet serieus
    (ik ga de vele leugens niet herhalen, zie mijn eerdere posts hierover)

    Nu ga ik het toch doen
    "Radar readings from nearby Rostov showing the presence of a Ukrainian fighter jet "
    NEE, dat was de interpretatie van stipjes van Kremlin, nog geen bewijs dat er een ander vliegtuig aanwezig was.
    Later in item van NOS journaal ontkracht en ook piloten zien dit als een foute interpretatie

    http://www.pprune.org/rumours-news/543733-mh17-down-near-donetsk-55.html

    "but then their own study has itself been debunked fairly comprehensively by other investigative websites"
    Dat is niet waar, men stelt alleen vragen bij de zekerheid van datums bij sat beelden.
    Over de conclusie van Bellingcat, dat Kremlin loog, zijn geen vragen gesteld

    "whilst the Russian Federation produced these substantial claims"
    Welke zijn 'substantial'?
    Alleen in ogen van Kremlin

    "U.S. satellite evidence"
    dat is er niet, het was een AWACS

    "recordings have never been made publicly available"
    Klopt, volgens richtlijn 13.2 van ICAO, waar ook Rusland voor getekend heeft

    " the Air Traffic Control recordings were confiscated by Kiev"
    Dat heeft alleen de Spaanse 'Carlos' gezegd, wat een hoax bleek

    "The flight took an inexplicable diversion directly over the conflict zone. No reasonable explanation has ever been given for this"
    Staat in OVV rapport, onweer, met sat beelden

    Nu ga ik stoppen, want bijna elke zin in dit artikel bevat een leugen

    En nog steeds begrijpt dawg Kremlin propaganda niet

    Nogpaar kleine zaken

    "a four minute video "
    De 14 min ligt al bij OM

    "based on (highly dubious) audio recordings posted on YouTube"
    OM heeft al aangegeven er meer dan 1000 te hebben

    "the claim of there being at least one military aircraft in the area is — assuming the transcript to be accurate "
    Nee, dat word niet gezegd, dat neemt men aan
    En dat is heel goed mogelijk, want men zag 2 grote brokstukken vallen.
    Sepa's wisten niets van buk en namen aan dat het een ander vliegtuig was.
    In werkelijkheid was het een ander brokstuk van de 777.

    "it would seem that the evidence that there was a Ukrainian fighter (or fighters) in the area is now irrefutable"
    LOL, auteur schrijft naar een conclusie toe, zonder enkel bewijs

    "But given the strength of witnesses"
    LOL alweer
    iedere jurist weet dat getuigen het meest zwakke bewijs zijn

    " That the separatists believed that they had shot down a Sukhoi and not a civilian airliner is established by this transcript. That there was at least one Ukrainian fighter jet in the vicinity of MH17 "
    Dat de sepa's dachten een vliegtuig neer te hebben geschoten, ja
    Maar nog geen enkele aanwijzing dat daar een su25 was
    Daar tracht de autuer naar toe te praten, maar zonder enkele solide onderbouwing.

    dawg,
    conclusie, wederom een Kremlin propaganda sprookje
    Kremlin heeft al toegegeven dat het een buk was
    Dus stop met die su25

    BeantwoordenVerwijderen
  54. dawg

    Het enige wat u doet is hier Kremlin propaganda posten

    Zojuist heb ik u weer laten zien hoeveel leugens Kremlin verspreid

    BeantwoordenVerwijderen
  55. LOL

    "De setup is er hoe dan ook gekomen. Met of zonder BUK."

    De setup die Rusland heeft georganiseerd

    "MoD de mogelijkheid van een BUK en een gevechtsvkiegtuig opengehouden"

    Nee, dat heeft Kremlin niet gedaan

    Wederom laat u blijkenniets van Rusland te weten
    Hoe 'dingen' daar werken.

    Almaz heeft een rapport naar buiten gebracht, wat eerder gelekt was door een Russische krant.

    Kremlin zal nooit laten gebeuren dat een fabrikant (en hun grootste afnemer is het Kremlin) een rpport naar buiten brengt wat buk als oorzaak van neerstorten MH17 bewijst

    Snapt u nu ook dit niet????

    Lavrov.....
    Die in Aug pleite voor UN onderzoek
    Die in jan zei dat het zo stil was en geen voortgang was (tja, ze stonden erbuiten)
    En nu bijna heel de wereld vraagd om een UN tribunaal, ze niet thuis geven.

    Hoe hypocriet


    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ohhh

    U begrijpthet echt niet

    De sepa's wisten helemaal van niks

    Was een Russische operatie, waar zeer weinig mensen vanf wisten
    Daarom ookde verwarring

    "audiogeknutsel"
    Blijkt dus van niet want OM gebruikt ze
    En OM zou ze niet gebruken als het 'audiogeknutsel ' was

    U zit te diep in de Kremlin propaganda
    dat u zelfs nog de su25 aanhang, wat door Kremlin al is afgedaan

    In volg ook RU social media
    Niemand (bijna) die het daar nog over heeft

    Dat zegt al genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  57. En nog even over de su25

    Zie docu van RT dat een straaljager schiet op een vliegtuig op de grond
    Om aan te tonen hoe kogelgaten eruit zien

    De inslag is van 3 gaten zeker 1 meter uit elkaar.

    En dan zou een su25, die niet op die hoogte kan vliegen, alle inslagen op de cockpit aan linkerzijde binnen 0,5 meter wel kunnen laten plaats vinden???

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Stash of American weapons found in Luhasnk Airport:
    https://www.youtube.com/watch?v=iWBnvMkp55I

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  59. The Ukraine War Really Is Our Modern-Day Struggle Between Good and Evil:
    This is a long text, and I don’t know how many readers are really willing to get involved. This is not about geopolitical considerations or rendering diagnoses. I have tried to grasp the inner nucleus of the struggle and to turn it transparent on the level of ethics and morality, to explain why I (as an atheist, to be honest) perceive in this Donbass war the very struggle between good and evil, which concerns us all and is of global impact, although its consequences might not be felt everywhere with the same acuteness.

    Many of the videos which serve as examples and evidences in this text are very hard to look at. Whoever is really ready to confront this story should take enough time and make breaks whenever necessary. I haven’t seen them all at once. A human being capable of doing so, must be completely cold-hearted.

    But it is important to go down into great depth, in order to grasp what fascism and anti-fascism really mean. Quite a lot of people don’t know it, while many others only have a superficial notion, buried under stereotypical discourses. In order to really identify and grasp fascism you have to know both sides: the cool and prosaic interests of economic power and the genuine barbarism, utter inhumanity. Only the understanding of both sides provides the base of real resistance.
    http://russia-insider.com/en/politics/dark-side-we-should-never-be-them/ri8435

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ukrainian MPs Mosiychuk and Lozovoy beat two journalists at the press conference in Chernigov
    Ukrainian MPs Igor Mosiychuk and Andrei Lozovoy from Lyashko Radical Party beat two journalists at the press conference in Chernigov, Ukraine
    Ukrainian democracy in live coverage....people are beaten for their opinions..
    https://www.youtube.com/watch?t=272&v=Y16aXoByd90

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hilarious Ukrainian TV propaganda about Putin:
    https://www.youtube.com/watch?v=qLEcw_ia9tE
    Niveau van de trollen.

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Washington Was Behind Ukraine Coup: Obama admits that US “Brokered a Deal” in Support of “Regime Change”:
    US President Barack Obama’s recent interview with CNN’s Fareed Zakiria reveals the United States’ involvement in the Ukrainian crisis from its outset and that the country worked directly with Ukrainian right-wing fascist groups, experts told Sputnik.
    http://www.globalresearch.ca/washington-was-behind-ukraine-coup-obama-admits-that-us-brokered-a-deal-in-support-of-regime-change/5429142

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Vladimir Putin's approval rating at record levels:
    Vladimir Putin’s approval rating is at record levels, with nine out of 10 Russians saying they have a positive view of their president. Putin had an approval of 87% in July, and an all-time high of 89% in June, according to Levada Centre polling.
    http://www.theguardian.com/world/datablog/2015/jul/23/vladimir-putins-approval-rating-at-record-levels

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Russian humanitarian aid convoy arrives in Donetsk, Luhansk:
    The convoys of the Russian Emergencies Ministry have delivered another batch of humanitarian aid to Donetsk and Luhansk, the ministry’s press service told TASS.
    "All vehicles carrying humanitarian cargo have arrived in Donetsk and Luhansk. Currently, their unloading is beginning at the warehouses," a spokesman for the ministry said. No incidents occurred on the way, all vehicles are in working order. After the unloading the convoys will head for Russia’s Rostov region.
    More than 100 vehicles delivered over 1,000 tons of humanitarian aid to Donbas, including food, medicines and basic necessities.
    That is the 33rd humanitarian aid convoy dispatched by the Russian Emergencies Ministry to Donbas. More than 41,000 tons of humanitarian cargo has been delivered to the war-torn region since last August.
    http://tass.ru/en/world/810226

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ukraine Parliament - The Best Absurdist Comedy Since Monty Python:
    If we sometimes think that the Ukrainian politicians have already exhausted their treasury of the wonderful things with which to amaze the world, I’m afraid that’s not correct.

    To confess, when PM Arseniy Yatsenyuk was talking about his wet dream to have Russia expelled from the UN or, at the very least, from its Security Council, I thought that was the highest of what’s humanly possible and nothing more marvelous could ever come from Kiev. Little did I know!

    Since then there has been an eruption of the most breathtaking legislative and other ideas from the parliamentary Radical Party.

    -Its leadership has finally discovered an effective way to fight hostile propaganda that’s simple as pie and life. And absolutely European in form and essence, too. Look, you organize a special police squad and give them the task of sawing off (their words) satellite dishes on apartment buildings. Basta! That does it. From now on, nobody is being brainwashed by the Kremlin! The proposal to that effect is already being discussed with the Minister of Interior.
    http://russia-insider.com/en/ukraine-again/ri8797

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik zie dat er al weer een hoop weggehaald is, wat ons gelijk alleen maar groter maakt. Het is roeptoeteren wat jullie doen, en als wij er doorheen prikken, het weerleggen met onderbouwing en al halen jullie het weg. Wat een lafbekken zijn jullie toch ook, niet mans genoeg om de waarheid te kunnen accepteren, laat staan om onze bevindingen normaal te kunnen weerleggen. Schelden tieren en vloeken is alles wat jullie kunnen, of zoals nu, gewoon weghalen. Censuur is iets heel Russisch dus dat moet maar komen vinden jullie. Laat meteen zien dat jullie echt fascistische racisten zijn die totaal niets met vrijheid ophebben of de waarheid. Waarvan akte!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Censuur van irrelevantie?! Het wordt met de dag gekker.

      Verwijderen
    2. Ja idd, jullie worden met de dag gekker, fascistischer en racistischer, dat klopt helemaal. Eindelijk komt er dan toch een beetje zelfinzicht bij jullie.....

      Verwijderen
    3. De irrelevantie miauwt verder.

      Verwijderen
  67. Kiev is in a stalemate:
    On July 21st in Minsk there was held another regular meeting of the contact group devoted to settling the Ukrainian conflict. It resulted in reaching an agreement on the withdrawal of tanks and weapons of up to 100 mm caliber from the delimitation line.

    The corresponding document was drawn out – however, not signed. As for the political issues, the parties once again failed to come to the mutual understanding.

    Rostislav Ischenko, the President of the System Analysis and Forecasting Centre, is sharing his estimation of the current situation.

    “The negotiations on withdrawing weapons were actually being run back during finalizing the Minsk-2 Agreement. Finally putting them in black and white is undoubtedly good, but as long as they are not signed we cannot regard it as any real breakthrough. Practice shows that signed and put in action are not necessarily synonyms, so it is early times yet to express excessive optimism.

    From my point of view, this contact group meeting is nonetheless highly significant. Moreover, it can be considered to be a major milestone in a certain respect. For quite a while Russia used to be a solitary fighter struggling for truth under joint attacks of France, Germany, OSCE and the Ukraine.

    Now after an OSCE representative’s statement that the agreement on the withdrawal of up to 100mm caliber weapons has fallen through – with the transparent implication that it is Kiev to blame – the situation has taken an abrupt turn. It is Kiev now opposing the others’ unified position – the document would have been signed had it not been for the Ukraine’s disagreement on it.

    Unless the parties’ unified position changes, the Ukraine risks to get into complete isolation sooner or later – probably, even in the course of the ongoing negotiations. The country under the current circumstances will barely benefit from finding herself devoid of allies, partners and support. Now the Ukrainian authorities certainly have things to ponder.

    In the political regard there are two major issues, in my view – Kiev’s foreign and domestic policy positions. In the light of the former, the Ukraine could just have made immediate concessions, acting in full accordance with her American teachers’ lessons, – to agree to something but never actually put it into life, – had it not been for the latter.

    The bottom line is that Kiev’s domestic policy is deprived of flexibility or constructivism. Rada found it extremely hard to accept even most meaningless amendments to the Constitution Poroshenko had put forward.

    Petr Alekseevich (Poroshenko) overtly declared that Donbass was never going to be given a special status. The corresponding law would never come into force as it presumed that first Donbass should surrender and only after that any such questions could be raised. Despite of all the forceful arguments, Rada refused to vote.

    Now all sorts of Nazi battalions, Right Sector being the most vigorous of all, put enormous pressure on Poroshenko hysterically demanding that he denounces “Minsk”.

    He is actually caught in the crossfire, having to choose whether to give in to the external pressure and comply with “Minsk” or to go along with the internal forces and disregard it.

    He has no means that would enable him to either withstand or effectively maneuver.

    So actually Kiev has faced a stalemate. Poroshenko would probably not mind implementing all the Minsk provisions but he cannot, due to his domestic opponents and his own inability to suppress them.

    It seems to me that the present situation has all the makings of ending in new internal conflicts in the Ukraine rather than any radical change in her position in the negotiations. The international pressure is likely to increase, but Kiev’s constructivism – hardly”.
    http://thesaker.is/kiev-is-in-a-stalemate/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een commentaar:

      Kiev lost the war. (That’s the meaning of Minsk 2).

      It has not ended, but when you start a war and cannot win it and lose over and over in massive losses, you have lost the war. Debaltcevo was an historic catastrophe for Kiev.
      It was a disaster for Kiev while it was in motion. To no military analyst on Planet Earth, while it was in process, were the Ukies going to extricate themselves from that boiler and prevail. They were trapped and they were destroyed.

      Verwijderen
    2. Wordt je daar nou niet moe van?? Je presenteert het als een commentaar, maar het is niet eens een eigen bedacht commentaar...nee weer gekopieerd van een andere site. Je hebt totaal geen eigen mening, geen eigen onderbouwing, niks is eigen aan je....je bent nummer zoveel in het Russische leger die hier aan propaganda doet....

      Verwijderen
    3. Wow, heeft u dat in 1 keer kunnen copy pasten, of deed u dat per zin?

      Ik denk per zin want iets langers kan copy paste ben niet pasten

      Verwijderen
  68. No grounds to keep Russia sanctions in place – French MPs visiting Crimea:
    There are no grounds to keep Russia sanctions in place, said member of the French National Assembly Thierry Mariani, who heads the parliamentary delegation currently on a two-day visit to Crimea.

    “As the US is lifting Cuba blockades, I see no reasons for Europe to keep Russia sanctions in place,” Mariani told reporters after speaking at the Crimean Parliament in Simferopol on Thursday. He added that he felt the effect of sanctions as the delegation’s mobile phones stopped operating because European companies refuse to provide service in the area.
    http://www.rt.com/news/310607-french-mps-visit-crimea/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ach ik zie alweer dat mijn posts verwijderd zijn, hoe typisch. Sla ik ze om de oren met de waarheid en moet het gelijk verwijderd worden want dat kan natuurlijk niet, in je hemd gezet worden op je eigen pro-Kremlin (lees pro-fascisme en racisme) site, en dus ga je lekker op de Sovjettour, alle kritiek verwijderen. Wat ben je dan überloser als je niet eens tegen een weerwoord kan zonder ook maar 1 scheldwoord, maar alleen maar nuchtere constateringen gebaseerd op jullie gedrag. Dan laat je zien waar de waarheid ligt en waar de leugen. Maar ja, de leugen kopiëren jullie rechtstreeks van andere pro Kremlin (lees pro-fascisme en racisme) sites want een eigen mening, eigen onderbouwing en eigen hersens hebben jullie niet. Allemaal geleend van het Kremlin!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, die irrelevantie van jou werkt wel, je schrijft wat en hup zo is het weer weg. Maar je moet de oorzaak vooral niet bij jezelf zoeken, jij bent de onschuld zelve, jij schrijft niets dan de waarheid terwijl je weet dat je leugens zit te verkopen en als je dat niet weet dan ben je nog dommer dan het achtereind van een varken en rest er nog maar één plek voor jou. Het slachthuis.

      Verwijderen
    2. Ik verkoop niks, jij wel. Geweld, dreigementen, fascistische en racistische propaganda enz....en Ben met zijn proest....goh, echt waanzinnig onderbouwde bijdrages. Jullie gaan niet eens naar het slachthuis, jullie worden meteen voor de varkens gegooid, die eten toch alles, zelfs stukken vlees zoals jullie!!

      Verwijderen
    3. Tuurlijk verkoop jij iets. Jij verkoopt leugens, veelvuldig aangetoond hier door jezelf, maar dat weerhoudt jou er niet van nog meer leugens te verkopen. Het zit in je, je bent geboren om je medemens te misleiden. Jij bent niet geboren als de nieuwe Messias, nee, jij bent de wederopstanding van Judas, die zijn medemens voor 30 zilverlingen de ene leugen na de ander verkoopt en je zit er niet eens mee ook omdat een leugen volgens jou moet kunnen. Nou, dan ga jij toch lekker door met het verkopen van leugens als dat je geweten sust.

      Verwijderen
    4. "Jij verkoopt leugens, veelvuldig aangetoond hier door jezelf,"

      Dat kan niet
      Het is de ander die vindt dat het leugens zijn.

      Zo een bent u, echter u toont het nooit aan
      Dan wordt het roeptoeteren

      Verwijderen
    5. "Zo een bent u, echter u toont het nooit aan"

      Natuurlijk heb ik die aangetoond, maar ik moet de eerste leugenaar nog tegenkomen die zijn leugens toegeeft.

      Verwijderen
    6. Wij geven onze fouten toe, u heb ik niets zien toegeven, uw leugens ook niet. Maar ja, u zegt het zelf al, we moeten de eerste leugenaar, u dus, nog zien die zijn eigen leugens toegeeft. Maar u heeft al zoveel gelogen dat u de tel kwijt bent en niet meer weet welke het eerste toe te geven. Maakt niet uit hoor, we hebben de tijd en u heeft de keus, we kijken niet zo nauw welke u het eerst wil toegeven!

      Verwijderen
    7. "Wij geven onze fouten toe, u heb ik niets zien toegeven, uw leugens ook niet."

      Dat zijn geen fouten maar bewuste leugens. Er is namelijk geen andere reden voor jouw en voor dat andere stuk vreten, voor jullie aanwezigheid hier op dit blog. Jullie zijn hier in ieder geval niet voor de gezelligheid.

      Verwijderen
    8. Nee zijn we ook niet. We zijn hier om jullie op jullie fouten te wijzen, en ja, ook wij maken wel eens fouten door dingen niet goed te zien of zo. Maar wij geven ze toe, heb ik jullie nog nooit zien doen. Ok, enigste die dat wel doet is Blik, waarvoor hulde. De rest doet het niet, die gaan vrolijk verder met nazi's en racisten beschermen, pedo's beschermen, oorlogstaal uitslaan, oorlogsmisdaden en de bijbehoren oorlogsmisdadigers beschermen enz.....nooit 1 keer een fout toegeven of excuses terwijl jullie niks anders doen als glasharde leugens vertellen, de boel hier op te lichten en volop aan bedrog te doen en mensen te bedreigen. Maar ach, ik ben de minste niet, en denk LGK en mennie ook en we staan altijd open voor excuses van jullie kant en we vergeven ook snel....vergeten echter nooit!!

      Verwijderen
    9. Tjonge lpg en brabbel wat zijn jullie toch een zeldzame huilebalken en ook nog zeldzaam onbeschoft. Blik heeft jullie al herhaaldelijk gevraagd op te sodomieteren en jullie blijven deze site maar onder schijten. Wat een treurnis.

      Verwijderen
    10. Wij zijn niet onbeschoft, wij schelden niet!!! Wij observeren en noemen jullie bij naam voor wat jullie zijn na nuchtere feitenkennis over jullie, en de "bijdrages" die jullie leveren en de luie copy/paste stukken. Enige huilebalken die ik hier heb gezien en die op hun knietjes Blik smeken om onze antwoorden weg te halen toch echt jullie waren. En jullie schijten dit blog vol met copy/paste....als jullie eens 1, ja slechts 1 eigen bedacht onderbouwd antwoord aandroegen werd het wellicht nog een goed blog. Maar jullie verzieken het zelf, en dat vind ik erg voor Blik. Er mag namelijk een ander geluid komen, maar dan moeten jullie ook wel tegen wat kritiek kunnen, vragen kunnen beantwoorden en eens met eigen woorden en gedachten komen. Iets wat jullie stelselmatig niet willen of kunnen. Prima, maar ga daar niet over liggen miepen. Daarbij is dit een open blog, iedereen mag er op reageren. Dat er gecensureerd wordt is beneden alle peil, en het zegt wat over de tolerantiegrens hier. Die is beneden alle peil, net als jullie bijdrages...Dat is pas treurnis. Dus wij hebben alle recht hier te zijn en hier te reageren, net als jullie!! Ben je het er niet mee eens?? Richt zelf een blog op....en ga met gelijkgestemden zitten theedrinken. Dit is een blog wat reacties van alle aard oproept. Kan je daar niet tegen?? Ga dan een eigen clubje met bijbehorend blog oprichten met exclusieve ledentoegang....

      Verwijderen
    11. het woord irrelevant is vanzelf veel te moeilijk voor de brabbel, maar fatsoen zou toch moeten kunnen. niet dus.

      Verwijderen
    12. Ach ik ben tenminste fatsoenlijk, jullie zijn het nog nooit geweest. Niet eens antwoord kunnen geven op vragen, zelf antwoorden bedenken. Het is allemaal TE ingewikkeld voor jullie. En dat wil dan een eigen blog....en het komt niet verder als te reageren met proest....nee joh, dan ben je relevant bezig. Not. Maar ach, je liegt en bedriegt er weer op los met je 100% zekerheid dat er een SU25 vloog bij MH17. Hoeveel mensen en nabestaanden wil je nog oplichten met dat verhaal?? Je bent echt een rasechte leugenaar, je beschermt net als je vriendje Joop achtereenvolgens massamoordenaars, nazi's, pedofielen, leugenaars, oorlogsmisdadigers, en zo kan ik wel even doorgaan....maakt je geen mens meer maar een stuk onbeholpen niet zelf nadenkend stuk vlees...ga maar weer proesten, dan laat je echt zien wie er relevant is en wie niet.

      Verwijderen
    13. En je scheld alweer...argumenten op?? Je kan weer geen eigen verzonnen antwoord met feiten produceren?? Wat kan je eigenlijk wel??

      Verwijderen
    14. copy paste ban heeft een nieuw woordje geleerd: 'gek'

      Wel gek eigenlijk dat de contest ontbreekt
      Maar die kon copy paste ben niet vinden op www
      Dus moest copy paste ben het doen met 'gek'

      Verwijderen
    15. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

      Verwijderen
    16. O, en wie ben jij dan wel dat jij je geroepen voelt ons op onze fouten te wijzen, zo wij die al maken? Nee, jullie maken geen fouten, jullie liegen bewust. Waar twee kijven, hebben twee schuld en niet één. Het is niet alleen Rusland/Poetin die schuld heeft aan alles, volgens jou en LGK's belabberde objectieve inzichten, ook de VS en haar verschillende presidenten hebben in het verleden en heden laten zien niet terug te deinzen voor leugens, van oorlogsmisdaden en misdrijven tegen de menselijkheid aan toe. Jij bent degene die dat leugens noemt, terwijl je openlijk toegeeft de desbetreffende documentatie niet gelezen te hebben. Zo heb jij het rapport over de Wolfowitz doctrine niet gelezen, het rapport van de neocon denktank Project for the New American Century niet gelezen en je hebt The Grand Chessboard van Zbigniew Brzezinski niet gelezen, dus wat weet jij nu wat de neocons in de VS met de wereld willen? Duidelijk niets en dan wil jij als groentje hoog van de toren blazen om ons te laten zien hoe het allemaal in elkaar zit? Als 1974 jouw geboortejaar is, dan loop je 20 jaar achter met mij en 20 jaar achter met mijn kennis van de wereld en geopolitiek, die grotendeels bestaat uit inside informatie Zo was Sir Henri Deterding, de leider van Shell in WWII, een sponsor van Hitler, zo werden er in de jaren 30 van de vorige eeuw Duitse U-boten gemaakt een werf in Rotterdam, zo was de opa van George W. Bush, Prescott Bush, een financier van Hitler, zo waren er Amerikaanse bedrijven die zaken deden met IG Farben en grondstoffen leverden voor brandstof die de Duitse Luftwaffe nodig hadden. De vraag aan jou hierover is dan ook waarom jij dit niet weet en waarom denk jij ons hier nog iets te kunnen leren terwijl jijzelf de helft nog niet weet? En jouw geijkte uitspraak dat het hier om complottheorieën zou gaan die gaat niet op dat is een dooddoener die jouw gebrek aan kennis moet camoufleren. Daarbij heb jij het nogal hoog in je bol als jij denkt van onze kant excuses te mogen verwachten.

      Verwijderen
    17. Oh en nu plakt zijn a toets weer vast van copy paste z'n kwijl

      Verwijderen
    18. "Nee, jullie maken geen fouten, jullie liegen bewust."

      En wanneer gaat u die leugens weerleggen?
      Heeft u nog nooit gedaan

      En er maar eens een whataboutism bijhalen
      Maar mijn 'leugens' weerleggen ho maar

      Degene die hier constant leugens plaats bent u zelf
      Nooit een leugen weerlegd
      En alleen maar quoten uit globalresearch....

      Verwijderen
    19. En joop, waar kan ik de zin

      "The primary “deception targets” are the public and “policy makers” of the United States and Europe Union."

      in uw pdf vinden??

      Verwijderen
    20. "En joop, waar kan ik de zin

      "The primary “deception targets” are the public and “policy makers” of the United States and Europe Union."

      in uw pdf vinden??"

      Ergens tussen pagina 1 en 469. Jij dacht toch zeker niet dat ik jou nog op de één of andere manier behulpzaam zou zijn. Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen. Dus, wat mij betreft zoek je het maar uit.

      Onderstaand heb ik trouwens een hele hoop leugens van jou weerlegd, maar ik verwacht van jou niet dat je ze toegeeft. Daarom heb ik ook gezegd dat ik de eerste leugenaar nog moet tegenkomen die zijn eigen leugens toegeeft.

      Verwijderen
    21. Zeg Joop, wie zegt dat ik al die dingen al niet wist?? Maak jij er maar weer snel van omdat je gigantisch in je hemd staat!! Je staat weer eens voor de zoveelste keer voor paal en je moet nu alles van stal halen om ergens een beetje gelijk te krijgen, en je hebt het nog niet. Want je hebt geen een leugen van jezelf goedgepraat, en geen ene zogenaamde leugen van ons aan kunnen wijzen. Dus?? Jij liegt, kan het niet onderbouwen, argumenten zijn op dus je gaat weer schelden, en je laat zien dat 20 jaar meer kennis dus betekent dat je 20 jaar meer leugens verkoopt, geweld verheerlijkt en 20 jaar langer een hork bent. Want dat ben je, en een groentje ook nog. Je weet niks van de Donbass en de geopolitieke problemen daar, je roeptoetert alleen maar wat. Elke keer als we je vragen er over stellen blijf je stil of ga je juist schelden, tieren, vloeken, bedreigen enz...maar antwoord geven op de vraag??? Ho maar, kan je niet, wil je niet, mag je niet en je kan het nogmaals niet omdat je van niks weet!!! Je kan nu wel doen alsof je veel weet door wat feitjes boven te lepelen, leuk en aardig maar ze hebben niks van doen met de problematiek in de Donbass. Of wou je weer de bekende complotkaart het westen is de schuld van alles weer spelen?? Zonder het hoe en waarom eromheen, want dat weet je totaal niet of moet je even bij elkaar verzinnen/liegen??? Wat een droeve liegende bedriegende roeptoeter ben je ook....ga eerst eens levenslessen volgen en dan geschiedenislessen en kom pas terug als je wat weet!!

      Verwijderen
    22. "Zeg Joop, wie zegt dat ik al die dingen al niet wist??"

      Jij, want jij bestempelde ze als complottheorieën. Maar Cruel liegt niet. Wat een ongelooflijke zak ben je toch.

      Verwijderen
    23. Nee jochie, je moet beter opletten!! Je zegt dat je 20 jaar ouder bent maar waarom gedraag je je als een kleuter en let je niet goed zoals een kleuter?? Heb het over andere zaken, maar jij leest weer eens niet goed, zoals je eigenlijk nooit doet. EN als je het dan niet begrijpt ga je niet vragen of even op een andere manier kijken of we het over hetzelfde hebben, nee joh, jij gaat meteen schelden. Alleen mensen die zeer zwak in het leven staan, die geen feiten hebben en de waarheid totaal niet aan hun zijde gaan meteen schelden en dergelijke. Je hebt me ook al bedreigd met geweld, zegt ook genoeg over je moraal. Je wilt dus liever mensen iets aandoen dan met ze in discussie gaan. Heb nu enorm veel medelijden met de mensen in je directe omgeving, die zijn vaak het eerst slachtoffer. Of zit je daarom hier?? Je geweldsdrang hier uitleven?? Op zich ok, zeker als je niemand anders iets aandoet. Maar je hebt geen antwoorden dus echt doen doe je hier ook niet. Alleen maar trollen en dreigen en vloeken en schelden....beetje psychische zelfhulp dus. Leuk maar daar zijn psychologen en zo beter voor. Blik wil geen zielige gewelddadige mensen hier denk ik zo.

      Verwijderen
    24. "Je hebt me ook al bedreigd met geweld,"

      Was jij het niet die mij bedreigde met je "hard aanpakken"? Het bewijs staat hier op deze site. Je gelooft je eigen leugens dus.

      Verwijderen
  70. Idd, you're out!!! Hehe....eindelijk komen ze tot steeds meer inzichten die fascistische racisten hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ja hoor, ook Rusland trapt met open ogen in de val die de Pootjes, Micha Kat, Andre Vergeer en Wim Dankbaar hebben opgezet. Heel vage verhaaltjes zonder ook maar 1 hard bewijs om ene Joris Demmink te beschuldigen. Dit ging ooit om grond bij Schiphol, maar is nu 1 grote mythe in zweefkees complotterend Nederland geworden. Voer voor oplichters en roeptoeters, dus tja, niet gek dat uitgerekend JIJ erover begint Ben!! Je past zo in dat rijtje oplichters, bedriegers, leugenaars en wat ze nog meer allemaal illegaal doen....

    BeantwoordenVerwijderen
  72. "Heel vage verhaaltjes zonder ook maar 1 hard bewijs om ene Joris Demmink te beschuldigen."

    Onderstaande komt alleen in Engeland voor, wil onze irrelevantie zeggen. Daarom houdt de Nederlandse pers ook zijn mond erover dicht. Als de Nederlandse msm er niet over schrijft, dan bestaat het volgens onze irrelevantie niet en al helemaal niet in Nederland. Onze irrelevantie is niet alleen een neonazi beschermer die moorden op Oekraïense burgers goedpraat, maar ook nog eens een pedo beschermer die het misbruik en moord op jonge kinderen als irrelevant opvoert omdat er volgens hem zogenaamd geen bewijzen tegen Demmink zijn. Demmink heeft gelogen over het feit dat hij na 1986 niet meer in Turkije is geweest, maar wij weten zo langzamerhand wel hoe onze irrelevante nitwit met leugens omgaat. Die moeten volgens hem kunnen en hij maakt er, op een ongegeneerde wijze, veelvuldig gebruik van.

    http://www.gilad.co.uk/writings/2015/7/21/lord-greville-janner-got-a-staring-role-on-australian-tv-must-watch

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Je roeptoetert weer een hele hoop Joop, maar je weerlegt weer totaal niks. Zoals gewoonlijk. Je laat zien een nazibeschermer pur sang te zijn, en door dit soort nitwits te beschermen hang jij de grote pedobeschermer uit, omdat je de ware pedo's laat lopen maar je concentreert je op mythische pedo's die met lulverhaaltjes zoals jij die hier constant ophangt veroordeelt worden zonder ook maar 1 greintje bewijs!! Dus blijf jij nazi's, racisten en pedo's beschermen en met hun acties meedoen, prima, ik bestrijd die mensen!! Door feiten van fictie te onderscheiden, iets waar jij totaal niet voor geschikt bent. Je kan de realiteit nooit onder ogen zien, dus je verkies je eigen zieke fantasieën boven de waarheid. Prima, maar wees dan eens een echte vent en geef dat toe Joopje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. 100% zeker dat er tenminste een Oekie sukhoi in de buurt van de MH17 was:

    News Corp Australia Inadvertently Puncture Another Hole in the Western Narrative of MH17

    Piecing these three independent witnesses together, it would seem that the evidence that there was a Ukrainian fighter (or fighters) in the area is now irrefutable. This is not to say that the claim made by the separatists in the transcript that the Sukhoi shot down MH17 is also irrefutable. It is a real possibility, but without other evidence, nothing more than that. Yet on the strength of three independent witnesses, we ought now to be able to say that there was at least one Ukrainian Sukhoi within the near vicinity of the shoot down.

    The reason this is significant is that the Ukrainian government has categorically denied this to be the case, claiming that none of their military aircraft were operating in the area at that time. But given the strength of witnesses now contradicting their claim, we can either conclude that the Ukrainian government was and still is completely unaware that one or more of their military aircraft was in the vicinity of MH17 at the time of the shoot down (highly unlikely), or that they are just plain lying.

    http://www.theblogmire.com/news-corp-australia-inadvertently-puncture-another-hole-in-the-western-narrative-of-mh17/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat de 3 BBC getuigen, die geintrueert waren door FSB?
      Bedoeld u die?

      Ze zeiden precies wat Kremlin 2 dagen eerder zei, herhaling van leugens

      Tot 21 juli had niemand het over een su25
      Zelfs de sepa's niet

      "100% zeker dat er tenminste een Oekie sukhoi in de buurt van de MH17 was"

      Nee, wederom een leugen en onjuiste intepretatie van de video

      Sepa's denken een su25 neer te halen, bleek de MH17 te zijn
      Ze lopen daar rond en zeggen, waar is die su25 nu???
      Omdat men verwacht een militair vliegtuig neer te halen

      En niemand in de video zegt een su25 gezien te hebben
      Ze zeggen alleen een su25 te verwachten op de grond, neergestort

      Echter Putin heeft zijn hand overspeeld door een buk UA binnen te brengen

      Maarja, copy paste ben kan niet zelf denken en post deze kremlin propaganda

      Verwijderen
    2. oh nee: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

      Verwijderen
    3. copy paste ben is weer aan het oefenen op zijn nieuw geleerde woordje; 'gek'

      en als herhaal oefening; 'kan ik de a nog vinden?'

      Verwijderen
    4. "Tot 21 juli had niemand het over een su25
      Zelfs de sepa's niet"

      Blijkt dus uit deze video dat zij het er op 17 juli 2014 al over gehad hebben. In dat kader is het inderdaad een "schokkende" video.

      -Schok 1; omdat het bewijst dat een SU-25 de 10 km. kan halen en dat kan LGK weer niet toelaten i.v.m. zijn vorige beweringen. Dus hij moet een eigen interpretatie aan de video geven die beter bij zijn beweringen passen.

      -Schok 2; omdat het bewijst dat de FSB de ooggetuigen niet hebben geïnstrueerd, wat de complottheorie van LGK ontkracht en ook dat kan LGK niet over zijn kant laten gaan, dus hangt hij er maar een eigen interpretatie aan vast die beter bij zijn complottheorie past.

      "En niemand in de video zegt een su25 gezien te hebben
      Ze zeggen alleen een su25 te verwachten op de grond, neergestort"

      Nee, vandaar dat er iemand zegt in de video; "De SU-25 schoot MH-17 neer en wij schoten de SU-25 neer.", omdat niemand een SU-25 heeft gezien. Het is toch zo moeilijk voor LGK om zijn ongelijk toe te geven. Het is en het blijft een selectieve leugenaar.

      "Echter Putin heeft zijn hand overspeeld door een buk UA binnen te brengen"

      LGK houdt graag van een "Plan-B". Als het geen BUK is die door Poetin over de Russisch-Oekraïense grens is gezet, dan heeft altijd nog de optie van een door de separatisten veroverde BUK op leger basis A-1428. Zo manipuleert en liegt LGK zich hier door het blog heen.

      "Maarja, copy paste ben kan niet zelf denken en post deze kremlin propaganda"

      Tja, dat doe jij niet hé LGK? Jij copy/paste niet van Bellingcat,
      ukraine@war, The Moscow Times etc. etc. etc. Jij verzint alles bij elkaar alsof je het zelf uitgezocht hebt, als het maar binnen dat kader valt dat de Russen/separatisten erachter zitten, dan is LGK tevreden.

      De SU-25 is neergehaald met een MANPAD, wat uitstekend overeenkomt met het ooggetuigenverslag van Lev Alexandrovitch Bulatov. Daarbij zijn er een heleboel mensen druk geweest om te liegen dat er op 17 juli 2014 géén Oekraïense gevechtsvliegtuigen in de lucht zijn geweest. Natuurlijk moet LGK deze leugen ook overnemen ander gaat hij zo af als een gieter. Vandaar dat zijn verhaaltjes steeds fantastischer worden. Hij moet zich houden aan het script die zijn meesters voor hem hebben uitgestippeld, dat daar een leugentje om bestwil tussen zit maakt LGK niet zoveel uit. Die 298 inzittenden zijn toch dood, die spreken niet meer, maar 15 wanhopige nabestaanden kan LGK nog wel bewerken, ook daar draait hij zijn hand niet voor om. Ook hier probeert LGK zijn manipulatieve leugens aan ons op te dringen, met Bellingcat als zijn grootste inspirator. Het maakt LGK daarbij niet uit dat Bellingcat wordt uitgekotst door wetenschappers en experts, voor LGK blijft Bellingcat de waarheidsgoeroe aller tijden, ook weer geïnspireerd door zijn voorgaande beweringen omdat hij anders van zijn geloof en zijn roze wolk afdondert.

      Je gaat goed LGK, blijf vooral zo doorgaan en doorzie vooral je eigen leugens niet. Je hebt tenslotte altijd nog een leugenachtig "Plan-B" op de plank leggen waar je uit kan putten.

      Verwijderen
    5. Ohhh, na 1 jaar komt een Australische media met een video, die eigenlijk al een jaar oud is (BBC gebruikte delen hiervan).

      Maar heel jaar hoorde we er neimand over en nu is het ineens 'bewijs' dat er een su25 vloog.
      Heeft Kremlin dit een heel jaar gemist?

      "omdat het bewijst dat een SU-25 de 10 km"
      Waar wordt dat gezegd??

      Nergens

      Er wordt gesproken dat men een su25 zoekt op de grond, omdat men verwacht dat men een militair vliegtuig heeft neergehaald.
      Dit is geen bewijs dat een su25 10 km kan halen

      "omdat het bewijst dat de FSB de ooggetuigen niet hebben geïnstrueerd"

      Dat is het niet, een conclusie die geheel onderbouwing mist
      In de video wordt nergens gezegd dat men een su25 zag
      Men verwacht het alleen maar te vinden.

      "De SU-25 schoot MH-17 neer en wij schoten de SU-25 neer."
      Dat is voor de sepa's een logische conclusie die ze zelf trekken

      Voor hen is het niet anders te verklaren waarom een civiel vliegtuig is neergeschoten. Men kan zich niet indenken dat men een civiel vliegtuig neerschoot.

      Wederom lieg ik nergens, dat maakt u er weer van

      U trekt zelf 2 conclusies die elke onderbouwing missen.
      Maar dat is voor u alweer voldoende om een ander te beschuldigen van leugens.

      "Plan-B"
      En nu blijkt u een slechte lezer te zijn die dus hier alleen maar loopt te schelden maar zelf niks leest.

      Ik heb namelijk nooit gezegd dat er een plan B is.
      UA heeft de achtergelaten buk onklaar gemaakt, kortgeleden heb ik hier nog een foto van gepost.

      En dan zegt u:
      "Zo manipuleert en liegt LGK zich hier door het blog heen."
      Dat doe ik dus niet, want ik heb nooit over plan B gesproken

      En zie hier wederom bewijs dat joop niets leest wat er gepost wordt en probeerd de ander te beschuldigen van leugens
      Echter dit is nu een perfect voorbeeld dat joop zelf leugens post.

      "Jij copy/paste niet van Bellingcat, "
      NOP

      Ik post hier mijn mening en onderbouw dit met oa Bellingcat

      joop, dat is voor u vast heel moeilijk te begrijpen, zelf denken en een mening hebben ipv alleen maar te copy pasten uit artikelen.

      En zie hier waarom joop het echt niet begrijpt
      "ukraine@war, The Moscow Times etc. etc. etc. Jij verzint alles bij elkaar "

      Nogmaals, ik post mijn mening en onderbouw dat met links
      Dus ik verzin niks zelf, ik baseer mijn mening op wat ik lees
      En gebruik dat weer om mijn mening te onderbouwen

      Een mening dien je te respecteren, u kunt alleen mijn bron weerleggen
      Echter tot op heden heeft u dat nog nooit gedaan
      Ik heb vele post geplaatst van ukraine@war, veel beeld en geolocatie bepaling.
      Hiervan heeft u nog niet 1 maal kunnen weerleggen wat ukraine@war op zijn blog plaatst.

      Verwijderen
    6. Enige die leugens verspreidt ben jij Joop, het kan gewoon niet. PUNT!! Qua specificaties kan de SU25 niet eens naar de 10 km, zeggen de makers van het vliegtuig. Dus daar houdt jouw hele doomsprookje op, PUNT!! Maar neeeeee....jij liegt vrolijk door!!! Jij zal en moet massamoordenaars te hulp schieten en ten alle tijde verdedigen, volgens mij moord je zelf mee of ben je medeplichtig, zo fanatiek ben je in het verdedigen van die gasten!! Je besmeurt de nagedachtenis van 298 inzittenden, omdat jij zo nodig je verhaaltje kwijt moet en je leugens moet verspreiden. Misselijkmakend en het laat zien wat voor onmens je bent!!!

      Verwijderen
    7. "Maar heel jaar hoorde we er neimand over en nu is het ineens 'bewijs' dat er een su25 vloog.
      Heeft Kremlin dit een heel jaar gemist?"

      Nee, die hebben zij op 21 juli 2014, 4 dagen na de ramp, via een persconferentie naar buiten gebracht maar volgens jou waren het brokstukken van MH-17 die op de radar te zien waren. Jij bent zelfs zo'n godverdommese leugenaar dat jij de Russische radarbeelden vanuit Nederland manipuleert.
      Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "omdat het bewijst dat een SU-25 de 10 km"
      Waar wordt dat gezegd??

      Nergens"

      Het is het logische gevolg van, hé LGK? Of weet jij niet dat 1+1 2=? MH-17 vloog toch op 10 km. hoogte, dus als een SU-25 MH-17 heeft neergehaald dan moet hij op die hoogte gevlogen hebben.
      Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "Er wordt gesproken dat men een su25 zoekt op de grond, omdat men verwacht dat men een militair vliegtuig heeft neergehaald.
      Dit is geen bewijs dat een su25 10 km kan halen"

      Domme opmerking van een nog dommer iemand. Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "The Sukhoi brought down the plane and we brought down the Sukhoi."

      "Dat is het niet, een conclusie die geheel onderbouwing mist
      In de video wordt nergens gezegd dat men een su25 zag
      Men verwacht het alleen maar te vinden."

      "The Sukhoi brought down the plane and we brought down the Sukhoi."

      Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "Wederom lieg ik nergens, dat maakt u er weer van"

      In de video wordt gezegd; "The Sukhoi brought down the plane and we brought down the Sukhoi." en jij maar vol blijven houden dat er in de video met geen woord wordt gesproken dat er een Sukhoi is gezien. Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "Jij copy/paste niet van Bellingcat, "
      NOP"

      Jij ontkent dus nog nooit een link van Bellingcat hier te hebben geplaatst met de functie kopiëren en plakken?I k heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "Ik post hier mijn mening en onderbouw dit met oa Bellingcat"

      Gek, net schrijf je nog dat je niet kopieert en plakt van Bellingcat. Heb je ook nog een leuke "Plan-B" hoe je hier een link naar Bellingcat kan plaatsen? Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "joop, dat is voor u vast heel moeilijk te begrijpen, zelf denken en een mening hebben ipv alleen maar te copy pasten uit artikelen."

      En dat moet ik van een nitwit aannemen die de tafel van 1 niet uit zijn hoofd kent? Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "Nogmaals, ik post mijn mening en onderbouw dat met links
      Dus ik verzin niks zelf, ik baseer mijn mening op wat ik lees
      En gebruik dat weer om mijn mening te onderbouwen"

      En jij kopieert en plakt niet, hoe krijg jij die link dan hier op dit blog? Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      "Een mening dien je te respecteren, u kunt alleen mijn bron weerleggen
      Echter tot op heden heeft u dat nog nooit gedaan
      Ik heb vele post geplaatst van ukraine@war, veel beeld en geolocatie bepaling.
      Hiervan heeft u nog niet 1 maal kunnen weerleggen wat ukraine@war op zijn blog plaatst."

      O, dien ik een mening te respecteren? Werkt dat bij jou maar naar één kant toe, alleen jouw mening? Bellingcat en ukraine@war zijn uitgeroepen tot de bronnen waar nitwits hun hart op kunnen halen en ik moet aan een nitwit als jij uitleggen waarom ik geen nitwitsite bezoek? Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.





      Verwijderen
    8. @Blik,

      Doe wat aan die vent. Het enige waar hij zich mee overeind kan houden zijn het repeteren van leugens waar hij zelf in stikt. Dat andere gedrocht ook trouwens.

      Verwijderen
    9. Deel 2

      "De SU-25 is neergehaald met een MANPAD, wat uitstekend overeenkomt met het ooggetuigenverslag van Lev Alexandrovitch Bulatov."

      Wederom een leugen van joop

      Dus de su25 is door een SAM neergehaald die max 6km haalt???

      Dus de su25 vloog eerst onder 5 km (volgens pers con van Kremlin)
      Stijgt dan, schiet de 777 neer, en daalt dan naar onder 6km en dan schiet een sepa met een MANPAD de su25 neer?

      Ziet u de ON logica?

      Als de su25 werkelijk op 10km kan vliegen
      Waarom bleef hij daar dan niet vliegen om buiten bereik te blijven van een MANPAD?

      Ziet u nu in hoe onlogisch het is wat u post?

      "Daarbij zijn er een heleboel mensen druk geweest om te liegen dat er op 17 juli 2014 géén Oekraïense gevechtsvliegtuigen in de lucht zijn geweest."

      Welke mensen zijn dat?
      Kiev heeft verklaart dat er geen UA vliegtuigen in de lucht waren
      Verder heeft niemand niemand hierover iets gezegd
      Dus waar haalt u vandaan dat "een heleboel" mensen zich druk maakte??

      Wederom een leugen van joop

      "script die zijn meesters voor hem hebben uitgestippeld,"
      Iets eerder gepost dat ik een mening heb

      "maar 15 wanhopige nabestaanden kan LGK nog wel bewerken"
      Die hoef ik niet te bewerken, die kwamen naar mij toe

      " zijn manipulatieve leugens aan ons op te dringen"
      Nogmaals, welke leugen????
      Ik post hier mijn mening en onderbouw dat met links
      Als u het er niet mee eens bent dan dient u aan te tonen dat mijn bronnen niet kloppen
      Dat heeft u nog nooit gedaan

      "met Bellingcat als zijn grootste inspirator."
      Deze zin toont wederom aan dat u niets leest en alleen maar loopt te roeptoeteren.
      Meest gebruik ik ukaine@war als bron

      En wederom blijkt dat joop er werkelijk niets leest wat ik post
      Lekker makkelijk, zoals copy paste ben, alleen commentaar leveren en niet de inhoud lezen

      " Je hebt tenslotte altijd nog een leugenachtig "Plan-B" op de plank leggen waar je uit kan putten."

      ER IS GEEN PLAN B

      Kort;
      Buk is door Kremlin UA binnengebracht in opdracht tweede man van Strelkov (zou zijn naam even meoten zoeken) sepa's leden veel verliezen door lucht aanvallen van UA.
      De sepa's wisten van niets, was een Kremlin operatie

      Echter het inzetten van de buk ging de eerste dag gruwelijk mis.

      Rusland trok de buk gelijk terug uit UA

      Sepa's hebben nooit een werkende buk inbezit gehad of de kennis om die te opereren.

      De hele buk is een Russische operatie

      Verwijderen
    10. Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      Verwijderen
    11. En wederom een leugen van joop die zaken door elkaar haalt

      "die hebben zij op 21 juli 2014, 4 dagen na de ramp, via een persconferentie"

      Kremlin baseerde hun mening op de radar beelden

      Hadden de sepa's die dan ook op 17 juli????

      NOP
      Sepa's baseerde alleen hun mening op het feit dat ze eerder miliraire vleigtuigen hebben neergeschoten

      "maar volgens jou waren het brokstukken van MH-17 die op de radar te zien waren. Jij bent zelfs zo'n godverdommese leugenaar"

      NOP zie NOS docu, is al debunkt
      Ook door piloten, zie

      http://www.pprune.org/rumours-news/543733-mh17-down-near-donetsk-55.html

      "dat jij de Russische radarbeelden vanuit Nederland manipuleert. "

      NOP
      waar doe ik dat???

      Uw leugens en verzinsels worden steeds groter

      "dus als een SU-25 MH-17 heeft neergehaald dan moet hij op die hoogte gevlogen hebben."
      NOP
      Dat hoeft niet, een MIG29 kan een 777 neerhalen vanaf 40 km afstand

      Dus wat u post klopt niet
      En u onderbouwt ook niet waarom die zou moeten kloppen

      Verder post u alleen maar blabla

      Zonder ook maar 1 keer in te gaan op mijn links die ik post

      Het enige wat u doet is mij uitmaken voor leugenaar

      Maar u onderbouwd het niet of maakt niet 1 keer duidelijk dat eriets niet klopt in de links die ik post


      Blijf lekker achter RT aanlopen die zegt dat een su25 11880 km kan halen
      En dan met vals bewijs komen (RT)

      Verwijderen
    12. Ik heb mijn buik vol van je constante leugens alleen omdat jij niet van je roze wolk af wilt donderen.

      Verwijderen
  75. Iemand die dit nog snapt:?

    Five Foreign Ministers Reiterate Call for Just MH17 Crash Investigation

    Read more: http://sputniknews.com/europe/20150724/1025009490.html#ixzz3gprL8WGA

    Diezelfde landen hebben een NDA gesloten!

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, tuurlijk hebben die een NDA getekend

      Uw post laat alleen maar zien dat u geen verstand heeft van internationaal gerechtelijk onderzoek

      En nog leugens ook van Kremlin spotnik:
      "Currently, the Dutch Safety Board is carrying out an inquiry into the circumstances surrounding the plane crash. "

      Het rapport is al af, en is verstuurd naar alle betrokken landen, oa Rusland

      En waarom wachten tot publicatie????
      Wat veranderd dat dat 5 landen een UN tribunaal willen?

      Al deze landen weten al de eind conclusie van OVV, ook Rusland

      En aangezien Rusland alleen maar tegen werkt.....

      Verwijderen
    2. @Ben,

      Heb je nog tijd voor een verrassing?

      Dit is een brief van de Australische Minister van Buitenlandse Zaken, Julie Bishop, m.b.t. het NDA, verkregen via een Freedom Of Information Act verzoek. De tekst van het NDA is geheim (zoals eigenlijk alles omtrent MH-17, maar ook daar stoort LGK zich niet aan en ervaart dit als héél normaal) maar dat er consensus over de conclusies moet zijn tussen de vier landen staat er wel in.

      https://daliamaelachlan.files.wordpress.com/2014/11/mh17-letter-blurred.jpg

      Verwijderen
    3. Die dame die antwoorde heeft schijnbaar geen juridische kennis

      Fred heeft vorige week nog bevestigd dat er geen veto is over het naar buitenbrengen van info

      Maar ook een beetje domme brief
      De brief was gericht aan "infrastructure en regional developments"

      Wat heeft dat te maken met MH17????

      Verwijderen
    4. "De brief was gericht aan "infrastructure en regional developments""

      En doorgestuurd naar.....? Het is werkelijk niet te geloven hoe jij jezelf hier voor lul zet!

      "Wat heeft dat te maken met MH17????"

      Dat schrijft iemand die lid is van het tweede kwart(deb)iel. Als je nu niet moet kotsen van die vent, dan weet ik het niet meer.

      Verwijderen
    5. "Fred heeft vorige week nog bevestigd dat er geen veto is over het naar buitenbrengen van info"

      Toe maar, en nog tutoyeren ook maar LGK is geen insider hóór.

      Verwijderen
    6. Hij verlult zichzelf en liegt alsof het gedrukt staat, maar LGK doet alle mogelijke moeite om als integer persoon over te komen. Het is mislukt, LGK, je bent door de mand gevallen. Er zijn voor jou twee opties, pek en veren of een hele hoge boom.

      Verwijderen
    7. Wat Fred heeft gezegd kunt u gewoon terug vinden

      " Het is mislukt, LGK, je bent door de mand gevalle"

      En waar toont u dat aan?

      Wederom roeptoeteren
      Dat is het enige wat u kunt

      Verwijderen
  76. Dit is nog veel ernstiger:
    http://www.presstv.ir/Detail/2015/07/24/421691/Turkey-US-Syria-nofly-zone-Erdogan-Davutoglu-ISIL

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Vice news heeft 2 Emmy nominaties voor Russia Roulette

    https://news.vice.com/article/vice-news-nominated-for-four-emmy-awards

    Zeer goede bron voor wie wilt weten wat er werkelijk begeurd in de Donbas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

      Verwijderen
    2. Kijk aan, het interesseert hem gewoon niks wat er in de Donbass gebeurt, hij moet er gewoon om gapen. Kortom typische Kremlintrol, en niet serieus te nemen. Oftewel steunt gewoon terroristen en vind het prima dat er vele doden door hem gevallen zijn en dagelijks nog vallen. Zoiets heet gewoon een zielige ongevoelige lafaard. NEXT!!

      Verwijderen
    3. copy past ben heeft niet het verstandelijke vermogen

      Hij weet de a te vinden op toetsenbord en vandaag heeft hij een nieuw woord geleerd; "gek' wat hij nu oefent

      Verwijderen
  78. @Dawg,

    " ... ja tegen wie eigenlijk?"

    Tegen Assad natuurlijk. We must take down seven countries in five years. Alleen de timeframe komt niet meer overeen met de uitspraak.

    BeantwoordenVerwijderen