dinsdag 13 januari 2015

Volk en leiders zo verenigd dat ze... apart demonstreren

4 opmerkingen:

  1. Ik ben het niet met je eens Blik.

    Ik vond het al erg link om zoveel hoge Pieten zo bij een massa te laten lopen.

    Dit is niet waar het om gaat.

    Waar het om gaat is de vraag: WAT GEBEURT HIER?
    Wat maken we nu mee?
    Wat kunnen we hier uit afleiden?

    Wie heeft hier die leiders bij elkaar gekregen?
    Hoe doen ze dat?
    Wie neemt die telefoon op en zegt tegen Merkel: Komen !
    ( "Ja maar, we hebben zelf Belgrado TV gebombardeerd"... Blijft helemaal uit het nieuws....KOMEN ! )

    Waarom wordt dit zo ontzettend groot gemaakt?

    Waarom hebben duizenden agenten twee dagen nodig om twee man die volop rond rijden in Parijs, te pakken ? Zijn de wegblokkades op ?


    Daar zou ik graag wat speculatieve voorzetjes over lezen.

    Zelf heb ik al een interpretatie gegeven, maar er heeft niemand op gereageerd. ( Waar is Cruel als je hem nodig hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mag niet meer...:-( Censuur he, dat doen jullie helden ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde gisteren "millions march in unity" - in unity?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, in unity! In het westen beter bekent als "Living Apart Together" relatie.

      Verwijderen