woensdag 11 mei 2022

Oekraïne-Rusland: Brief Boer aan Klok van Volkskrant

Boer schrijft brief aan Pieter Klok van de Volkskrant. Maar hij had hem ook aan Iris de Graaf, Kysia Hekster, Crist Klep, Rob de Wijk, Lara Billy Rense e.v.a. kunnen sturen.

******************************************************************************

Ik heb vanochtend ( weer ) een brief aan Pieter Klok van de Volkskrant gemaild.


Subject: Over Oekraïne en kans op een kernoorlog. Veiligheid tot ver achter de komma, maar 'brinkmanship' in de decimalen.

*********************************************************

Dag mijnheer Klok.

Ik heb U al enkele malen eerder geschreven. ( Ik ben die boer die ooit in de Volkskrant stond met Pro Putin borden, en ik schreef U in maart 2020 dat Corona geen griepje was. Recent stond ik in BNdeStem, zoals ik U al meldde op 17 april. )

Penny-wise:
Vanochtend moest ik weer eens een ‘productspecificatie’ invullen.
Mijn klanten willen dat er geen sabotage wordt gepleegd op het voedsel dat ik hen verkoop.
( Zie bijlage, punt 6: over het Global Food Safety Initiative
- Indien u geen GFSI certificaat heeft, levert u een overzicht van uw genomen Food Defense maatregelen aan.

Puond foolish:
Twee uur eerder had ik een blog geplaatst, waarin onbetwijfelbaar wordt onderbouwd dat Amerika een oorlog begonnen is tegen Rusland, om haar te verzwakken.
Leest U dat nu eens aub. https://xevolutie.blogspot.com/2022/05/1290-de-amerikaanse-oorlog-tegen.html

In het RAND rapport staat letterlijk dat het een goede strategie zal zijn om een oorlog in Oekraine op gang te brengen en die dan te ‘’voeden’ om zodoende Rusland te verzwakken.

To remove any doubt that the destabilization of Russia itself has been the goal of the US in these efforts, one should examine the very telling 2019 report of the Rand Corporation… entitled, ‘Overextending and Unbalancing Russia, Assessing the Impact of Cost-Imposing Options’, one of the many tactics listed is “Providing lethal aid to Ukraine” in order to “exploit Russia’s greatest point of external vulnerability.”

We zien het NU gebeuren: er was al 30 miljard geleend , en nu nog eens 40 miljard er bij.

Hoe kan het toch zo zijn dat een gewone boer in Ossendrecht altijd veel eerder ziet wat er gebeurt in de wereld dan vele ambtenaren en hoofdredacteuren :
In 1979 begon ik met bio-landbouw, In 1992 zei Braks: hobbyisme. Nu moet 25 % bio worden.
Op 8 maart 2020 schreef ik U: Corona is geen griepje. U schreef: kalm nou maar.
Nu schrijf ik U: U doet alles wat nodig is om een kernoorlog te laten ontstaan.

Waarom ziet U het altijd zo laat?
Heeft U daar een verklaring voor?
In mijn ogen geeft U onbewust uw eigen carriere voorrang op de toekomst van uw kinderen. Onbewust. Wees hard voor Uzelf en probeer die vraag eerlijk te beantwoorden. Deed U aan Hoor en Wederhoor? Of functioneerde de Volkskrant als een oorlog-ophitsend medium ?

Met vriendelijke groeten,

( geanonimiseerd voor de Blik site)

7 opmerkingen:

  1. En we zijn niet de enigen, die het zo zien. Een paar dagen geleden zag ik deze post en de uitslag is nu bekend: Navo, EU en LeugenImperium zijn de veroorzakers van het conflict. Wel jammer, dat maar 227 stemmers van de 8.928 volgers hebben gereageerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duck-Duck-Go(ne) kunnen we ook weer afschrijven, maar dat was al eerder gemeld en dus bekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat je er een blogje van maakt, Blik.

    Het was wel haastwerk vanochtend. Het woord pound had ik fout geschreven, en de decimalen dat zijn de cijfers achter de komma. Ik had willen zeggen: de tientallen. De kans op een kernoorlog maken ze vrij groot , meer dan 10 % in elk geval. Kan zelfs aangroeien tot een kans van 80%. We weten niet wat het echte wereldbeeld is dat de Neocons nastreven: Europa en Rusland uitroeien?
    Als ze dat willen, gaan ze het doen.
    Of is het 'zo hard mogelijk bluffen' , langs het diepe ravijn lopen ( 'Brinkmanship' heet dat) om zo Rusland in handen te krijgen door middel van een moord op Putin.

    https://www.rand.org/pubs/research_reports/RR3063.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik luister naar de spraakwaterval Robert Barnes.
    Bij de Duran.

    (Die Canadese advocaat die youtuber werd, Viva Frei, spreekt ook vaak met hem: https://www.youtube.com/c/VivaFrei/videos )

    Barnes weet onvoorstelbaar veel.
    Dit is hij op de Duran:
    https://www.youtube.com/watch?v=IgWWJCVSFf0&t=7679s

    min 37 : Hier zegt barnes dat de Democrtaten een oorlog nodig hebben om aan de macht te kunnen blijven. Ze zullen een False Flag [legen, vreest hij.

    Op 1.25:
    Legt Barnes uit dat er protesten waren voor de deur van Rechters van het Hooggerechtshof. Dat is absoluut verboden.
    Maar er word niks over gezegd.
    Dat staat in schril contrast met hoew de january 6 prote4sters werden behandeld.
    Barnes: Er is geen flinter van integriteit meer in de media. Ze liegen totaal. roepen wat ze willen.


    Op 2.04 :
    vertelt hij dat KLolomoisjy de 'producent' van Zelensky was: Maakte Zelensky tot een soort held , met zijn TV rol. (Poroshenko had klomoisky zijn banlk afgenomen, en Zelebnskyu moest die tergu geven aan K.)

    Maar op bepaald moment heeft de VS de regie over genomen: dat zie je aan het feit dat Kolomoisky wel vier aanklachten krijgt vanuit de VS. zew drijven hem in een hoek.
    Dan weet ook Zelensky wie de baas is: de VS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondertussen ...
    is de hele bitcoin-koers totaal in elkaar gestort. Volgens deze pagina is de koers binnen 6 maanden gehalveerd. De top was in okt 59.000 , half april nog 39.500 en nu 28.400.
    Bitcoin werd verkocht als 'veilige haven', naast goud en zilver.

    E. Musk had een paar maanden geleden nog een twitter-actie: Stort $100 aan bitcoin op zijn rekening en je kreeg 1 week later -gegarandeerd- het dubbele terug. Ik weet niet hoeveel schapen daar weer in zijn getrapt, maar het zullen er velen zijn. Ik weet de truc, maar weten jullie het ook? Laat maar zien in de comments.
    Zijn vermogen zal nu wel een paar biljoen minder waard zijn, maar met zulke bedragen mist men een centje niet, ha ha ha.
    Ja, ze kijkt beteuterd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het google dan krijg ik de indruk dat Musk er buiten stond en dat criminelen er veel aan verdienden.

      Is dit het moment of bitcoin te kopen?

      Hoe zou het met Rootman gaan?
      Rooooottmaaaaann !
      Halloooo !

      Ben je daar ?

      Zou ie wiped out zijn? Moet ie z'n Ape verkopen voor een homp brood. ?
      ( Sorry, ik heb een hele fles advocaat geluktkt.. )

      Verwijderen
  6. Kijk, dit zijn de leukere video's :
    https://www.youtube.com/watch?v=4OXtO92x5KA

    Ik ben een fan van Russell.
    Maar hij was wel een filosemiet.

    BeantwoordenVerwijderen