woensdag 11 mei 2022

ESCALATIE: Amerikaanse Tanks richting Pools-Wit-Russische en Fins-Russische grens

De escalatie is enorm.

Oekraine gaat raketten krijgen.

De hele grens met (Wit-)Rusland wordt nu door de Amerikanen, met hun Europese slaafjes, volgepompt met manschappen en materieel.

Het is dan slechts een kwestie van tijd om te wachten op een aanleiding. De Amerikanen zijn meesters in False Flags, dus die aanleiding is zo gecreëerd, en dan kunnen ze het vingerknipje geven en kan het los gaan. HIER zijn de Amerikaanse Abraham tanks onderweg naar de Pools-Wit-Russische grens. En HIER zijn Amerikaanse tanks in Finland bezig.

Maar niet alleen NATO tanks aan de grenzen van Rusland; de NATO militairen zitten in Oekraïne al aan de frontlijn om de gevechten te regisseren. Uit de tweede link (Finland) die we gaven de volgende computervertaling over Britse instructeurs in Zaporozhe:

05/11/22. Amerikaanse tanks in Finland; Britse militairen in Zaporozhe (Oekr)

👉🏻Video: "Finland, een colonne gepantserde voertuigen met Amerikaanse vlaggen."

👉🏻“Een briefje van het kanaal “Rybar”
Buitenlandse instructeurs uit Europa verschenen gisteren in de frontlinie in Zaporozhye: ze werden in de buurt van Gulyaipole gegooid. Hoogstwaarschijnlijk hebben we het over de operators van de Britse AS-90 zelfrijdende kanonnen.
Maar "hulp" aan de autoriteiten van Zaporozhye uit het vriendelijke Westen is niet beperkt tot instructeurs.
Volgens onze informatie kreeg de Zaporozhye "gouverneur" Oleksandr Starukh buitenlandse adviseurs, onder meer uit Polen en Groot-Brittannië. De taak van de adviseurs is om het verloop van de vijandelijkheden in Zaporozhye te controleren en ook om de opmars van de RF-strijdkrachten op deze sector van het front te voorkomen.
Ondanks het gebrek aan goed nieuws uit de buurt van Gulyaipol en Orekhov, zijn de gevechten aan de frontlinie de afgelopen dagen sterk geïntensiveerd. Lokale telegramkanalen moedigen donoren actief aan om bloed te doneren.”

Abraham tank; stock-foto.

2 opmerkingen:

  1. Franse journalist die in Oewkraine was: Ik heb veel oorlogsmisdaden gezien.
    "De enige oorlogsmisdaden die ik gezien heb werden door Oekraïense militairen gepleegd."
    https://youtu.be/ZoKnhXnp-Zk?t=1107

    ( Ik heb het interview niet beluisterd, wel gescand en deze uitspraak er uit gepikt.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vanochtend ( weer ) een brief aan Pieter Klok van de Volkskrant gemaild.

    Subject: Over Oekraïne en kans op een kernoorlog. Veiligheid tot ver achter de komma, maar 'brinkmanship' in de decimalen.

    Dag mijnheer Klok.

    Ik heb U al enkele malen eerder geschreven. ( Ik ben die boer die ooit in de Volkskrant stond met Pro Putin borden, en ik schreef U in maart 2020 dat Corona geen griepje was. Recent stond ik in BNdeStem, zoals ik U al meldde op 17 april. )

    Penny-wise:
    Vanochtend moest ik weer eens een ‘productspecificatie’ invullen.
    Mijn klanten willen dat er geen sabotage wordt gepleegd op het voedsel dat ik hen verkoop.
    ( Zie bijlage, punt 6: over het Global Food Safety Initiative
    - Indien u geen GFSI certificaat heeft, levert u een overzicht van uw genomen Food Defense maatregelen aan.



    Puond foolish:
    Twee uur eerder had ik een blog geplaatst, waarin onbetwijfelbaar wordt onderbouwd dat Amerika een oorlog begonnen is tegen Rusland, om haar te verzwakken.
    Leest U dat nu eens aub. https://xevolutie.blogspot.com/2022/05/1290-de-amerikaanse-oorlog-tegen.html

    In het RAND rapport staat letterlijk dat het een goede strategie zal zijn om een oorlog in Oekraine op gang te brengen en die dan te ‘’voeden’ om zodoende Rusland te verzwakken.

    To remove any doubt that the destabilization of Russia itself has been the goal of the US in these efforts, one should examine the very telling 2019 report of the Rand Corporation… entitled, ‘Overextending and Unbalancing Russia, Assessing the Impact of Cost-Imposing Options’, one of the many tactics listed is “Providing lethal aid to Ukraine” in order to “exploit Russia’s greatest point of external vulnerability.”

    We zien het NU gebeuren: er was al 30 miljard geleend , en nu nog eens 40 miljard er bij.

    Hoe kan het toch zo zijn dat een gewone boer in Ossendrecht altijd veel eerder ziet wat er gebeurt in de wereld dan vele ambtenaren en hoofdredacteuren :
    In 1979 begon ik met bio-landbouw, In 1992 zei Braks: hobbyisme. Nu moet 25 % bio worden.
    Op 8 maart 2020 schreef ik U: Corona is geen griepje. U schreef: kalm nou maar.
    Nu schrijf ik U: U doet alles wat nodig is om een kernoorlog te laten ontstaan.

    Waarom ziet U het altijd zo laat?
    Heeft U daar een verklaring voor?
    In mijn ogen geeft U onbewust uw eigen carriere voorrang op de toekomst van uw kinderen. Onbewust. Wees hard voor Uzelf en probeer die vraag eerlijk te beantwoorden. Deed U aan Hoor en Wederhoor? Of functioneerde de Volkskrant als een oorlog-ophitsend medium ?

    Met vriendelijke groeten,

    ( geanonimiseerd voor de Blik site)

    BeantwoordenVerwijderen