woensdag 21 juni 2023

Reminder: de 9/11 Onzin Hoax

We moeten zeggen: knap gedaan, die 9/11 hoax, destijds. Blik is de eerste om te bekennen dat hij er toen met open ogen ingestonken is. Ook de Irak oorlog die toen volgde, alhoewel met scepsis, maar Blik wilde de Amerikanen nog "the benefit of the doubt" geven om daar in Irak, we horen het Bush nog zeggen, "een ideale democratie", te gaan bouwen. Toch voelde het toen al niet meer helemaal "kosher". Daarna, ook mede dankzij Fortuyn, gingen Blik's ogen langzaam open, en werden de hoaxes één voor één doorzien: Coyona, Oekraïne is goed, Rusland is slecht, Stikstof, Onteigening, LGBTI-drammen, Israël is slachtoffer, etcetera. Als je het eenmaal ziet is het onmogelijk om het niet meer te zien. Zoals ook deze mega-HOAX: "de temperatuur moet, kosten wat het kost, coute que coute, omlaag"...

Kijk HIER nog eens kort de eerste verslagen van 9/11. Er was geen stofdeeltje van een vliegtuig te zien. Niks. Ook in Washington trouwens niet. En in New York vonden ze het paspoort van de vermeende dader, intact, bovenop de puinhopen liggen... dat dan weer wel.

Laat in de comments weten hoe je het onderzee-boot verhaal beoordeelt dat nu gaande is. En of jij je in den beginne ook hebt laten meeslepen in het 9/11 verhaal, of doorzag je het toen al direct?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb nog steeds extreme weerstand om mezelf ''wakker'' te noemen.
    Dat doe ik dus mooi niet! Heel veel mensen zijn in het dagelijks leven veel alerter dan ik, dus waar zou ik het over hebben?"

    Technische zaken, zoals MH 17, 9/11 of Covid laat ik het liefst in het midden, en ik houd mijn bedenkingen privé.

    Ik houd me liever met drijfveren bezig en algemeen verifieerbare feiten.
    Dat probeer ik in een cultureel en historisch perspectief te plaatsen, met af en toe wat filosofie en systeemtheorie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gensler, Clinton en Warren hebben stof moeten vreten! Crypto is terug naar pré-mei niveaus, en er gaan steeds meer stemmen op om Gensler, Powell en Yellen te ontslaan. Ze hinderen de kleine kans op Biden 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor iedereen die dacht dat Musk aan "onze kant" zou staan. Wordt wakker!

    Twitter Submits to EU Censorship, Musk Concedes.
    https://thenationalpulse.com/2023/06/20/twitter-submits-to-eu-censorship-musk-concedes/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben geen keus. Geen free speech in de EU, dus geen grond voor rechtzaken.

      Verwijderen
    2. Oligarch,
      Ik twijfel meer over jou dan over Musk.

      Je hebt het vast gelezen, en het komt je niet goed uit, want Musk ( en free speech) is jouw vijand.
      Dus val je hem aan.
      Met iets waar Musk weinig aan kan doen.

      Ik herhaal wat je al gelezen hebt, gisteren, en wat je wil bestrijden/neutraliseren.


      BELANGRIJK:

      Tucker Carlson spreekt met Elon Musk.

      YT: Tucker Carlson's Jaw-Dropping Interview With Elon Musk

      Musk: 2 joodse organisaties Google en Microsoft (*)
      willen AI gaan gebruiken om het volk te onderdrukken ( Of te decimeren? Ja , wellicht dat. Hun grote droom. Ons zal een ernstig ongeluk overkomen. Het zal pech zijn, geen genocide, uiteraard. )
      ... en hun Elite vrienden de volledige macht te geven.

      Musk wil er tegen in gaan.

      Ik zie 6 grote helden in onze huidige wereld:

      JFK ( werd vermoord)
      Assange ( rot weg in de gevangenis )
      Snowdon ( gevlucht naar Rusland.)
      Putin ( Hoe zal het met hem aflopen? Het is wel een sluwe vos)
      Musk ( Hoe zal het met hem aflopen?)
      Tucker ( Hoe zal het met hem aflopen? )

      (*) Musk noemde een joodse naam, Ilya Sutskever (min 20:20) die eerst met hem (Musk) samen werkte, maar nu bij Microsoft zit )

      Verwijderen
  4. Antwoord op Blik:
    Ik was in 1990 actief tegen massa-immigratie.
    Werd toen al voor nazi uitgemaakt.

    Maar in 2001 ( 911) en 2003 ( Irak) had ik geen idee daty we bedrogen werden. Ik was er niet mee bezig.
    Sars en Mers heb ik volledig gemist destijds.( Was in Nieuw Zeeland aan het werk) .
    Maar in 2008: de crediet-crisis, die maakte me wel wakker.
    Vanaf toen begon ik te lezen en te zien hoe de vork in de steel zat..

    Maar toen was het internet ook echt op dreef aan het komen.
    Youtube begon in 2004. Blogspot ook zoiets.
    In 2000 had ik een eigen Geo-Cities pagina: 2 A4 tjes. Dat was alles destijds.
    Ik heb al wel sinds mensenheugnis een website waar ik trouw elk jaar voor betaal: www.organicfraud.org , maar die had ik niet zelf gemaakt meen ik. Of deels, met dreamweaver. weet ik niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen