maandag 12 juni 2023

Djokovic's boodschap voor de jeugd

"Vergeet het verleden, de toekomst brengt wat hij zal brengen, en neem het heden in eigen hand. Leef je droom"

Vrij vertaald de boodschap op het eind van de video speciaal voor de jeugd. Novak Djokovic was zelf 7 jaar toen hij de droom kreeg Wimbledon te winnen.

The GOAT
Gisteren pakte hij zijn 23ste Grand Slam titel. Dat is een record bij de mannen. Daarmee kan hij de GOAT genoemd worden. Heeft niet zoveel met geiten te maken, maar met Greatest Of All Time. the G.O.A.T.!

Melbourne en New York; uitgesloten
In Australië werd hij natuurlijk niet bepaald vriendelijk behandeld; In Melbourne en New York werd hij uitgesloten van deelname omdat hij niet geinjecteerd was. Novak liet zich niet chanteren. Hij hield de rug recht. De organisatoren zagen er zeer slecht uit. En nu pakt hij de Grand Slams alsnog. Wat een antwoord. Wat een karakter.

5 opmerkingen:

  1. ( Er is een foutje in de titel, Blik)

    Ik krijg op mijn telefoon el;ke dag tweets.
    Vaak van Derk Dauer.
    ( Ik weet echt niet hoe dat komt.)
    En dan lees ik zo'n draad.

    In de draad vandaag vond ik deze:


    Natascha van Weezel (@Natascharosa) tweeted at 9:03 PM on Sun, Jun 11, 2023:
    Update over de antisemitische tweets van gisteren. Harm van der Meer heeft de regels volgens Twitter niet verbroken. Dat is vreemd aangezien Harm van der Meer dergelijke foto’s plaatst. Twitter is kapot. Maar ik laat het er niet bij zitten @2eKamertweets @persveilig https://t.co/I8bN3n610Z
    (https://twitter.com/Natascharosa/status/1667970947402350593?t=T-4da269-ev3ScdVbeoAjQ&s=03)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 7 jaar en dan Wimbledon winnen !
      Je moet wel een béétje geloofwaardig blijven , Blik !

      Verwijderen
    2. fout in titel aangepast, dank

      Verwijderen
    3. Je reactie over Who-is-who van eergisteren is voor leken onbegrijpelijk. Bovendien heel saai! Waarom wil ik weten wie deze lieden zijn, en wat is belangrijk aan wat ze te zeggen zouden hebben...

      Verwijderen
    4. OP wie doel je, Rootman?
      'Eergisteren' was dus 14 juni.
      Mijn post gaat over Derk Sauer, en over de dochter van Max van Weezel die fanatiek pro Israel en pro joods is.
      De cartoon waar ze naar verwijst liegt er niet om.
      Is wel opmerkelijk dat Twitter die tollereert.

      Wat er belangrijk aan is?
      Deze mensen hebben motief, middelen en gelegenheid om ons en onze kinderen te doden.
      En ze gaan het doen ook.
      Wat kan er méér relevant zijn dat dit ?

      Verwijderen