vrijdag 16 april 2021

Dient jouw regering jou?

We gaan nog even door met Andrew Henderson. Dient de regering Rutte jou? Hij misbruikt je. Hij pakt je je geld af. Hij pakt je je vrijheid elke dag meer af. Hij verbiedt je jouw beroep uit te oefenen. Hij verbiedt je met mensen om te gaan. Hij dwingt je tot opsluiting als je het gewaagd hebt hem te verlaten en terugkeert. Hij dwingt jouw gasten uit het buitenland zich te laten opsluiten en tot nasale penetratie. Hij straft je als je om 22:05 uur op straat loopt zonder hond. Denk je nou echt nog dat Rutte jou van dienst is?

12 opmerkingen:

  1. De schapen zijn er om de herder van dienst te zijn en niet andersom.

    Schapen laten zich gewillig regelmatig kaal scheren en na zelfs als seksobjekt niet meer van dienst te kunnen zijn, uiteindelijk gewillig doden om vervolgens als lijk toch nog geld op te brengen voor de herder.
    Ook schapen leren niet bij.
    Het lijken wel mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your country doesn't care. Jouw land zorgt niet voor jou. Jouw land doet niets voor jou komt het eigenlijk op neer.
    Is het ooit anders geweest dan? Dacht het toch van niet hè????

    Wat verwacht die youtuber dan nou? Dat het land soms iets moet doen voor hem? Kan hij lang wachten.
    Die youtuber snapt er naar mijn mening bitter weinig van.
    Wie het wel begreep was JF Kennedy

    Ask Not What Your Country Can Do For You


    Uit het schrijven van dwarsligger speur ik al helemaal geen intellegentie. Dwarsligger lijkt mij meer een zwak persoon wat niet op eigen benen kan staan en zich alleen maar negatief kan uitlaten omdat hem niks meer vanzelfsprekend in de schoot wordt geworpen.
    Maar goed,ik heb weer weekend en Nederland heeft mij weer goed uitbetaald. De prijs die ik krijg voor hetgeen wat ik voor het land doe.
    Denk dat ik dit weekend weer voor een nieuwe auto ga. Mijn pot is alweer groot genoeg er voor.
    Doeiiiii maar weerrrrrrrr. :-)


    Dat geld ook voor jou Blik......hup hup hup in jouw broek springen en ga eens wat echts doen voor jouw land.
    Iets waar we in Nederland van kunnen eten bijvoorbeeld.
    Succes kerel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik houd het kort Tinus Tussengas want Blik verwijdert mijn reaktie toch.
      Ik ben met pensioen dus ik krijg mijn geld zonder er iets voor te hoeven doen. Mijn CCV-B heb ik in 1980 gehaald en ik heb voldoende gereden, geladen en gelost.
      Jij ook succes achter je ruit, pik.

      Verwijderen
    2. Waarom zou ik jouw reactie verwijderen?

      Verwijderen
  3. Het oetlul blik.
    Dwarsligger mag mij voor pik uitmaken en dat laat jij gewoon staan en verwijderd wel als ik hem voor klootzak uitmaak?
    Juist daarom ben jij een clown en oetlul.
    Dat zal jij altijd blijven. Je veranderd er namelijk nooit niet in. Ik heb alles opgeslagen op harde schijf en het staat in mijn eigen geheugen.
    Je kunt je niet verstoppen voor mij mafkees.
    Zolang als je personen wat mij beledigen beschermd zal ik altijd jouw als schrijver vernietigen.
    Steek die maar in je hol kwiebus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was niet beledigend bedoeld.
      Is hier normaal taalgebruik in de hogere sociale klasse.

      Verwijderen
  4. Oh, ja precies. Dat is jullie ‘ nieuw normaal’
    Ik leef verder in het oude normaal.. Daar kom ik verder mee.
    Aan jou heb ik ook niks dwarsligger. Je bent eerder iemand die mij in de weg loopt.
    Gelukkig weet ik veel manieren om zulke trollen te omzeilen en soms als ik het nodig vind ze op hun plek te zetten. Ergens onderin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Eddy de op de plekzetter.
    Fijn dat je je taalgebruik wat gekuist hebt.
    Leef lekker verder in jouw eigen normaal.
    Maar je sluit weer erg hoogdravend af met weet ik veel manieren etc.
    Ik weet dat jij niks weet omdat als je iets geweten had, weten zou dat je niks weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga jij maar verder met niksen dwarsligger met armzalig aow tje
    Je staat gewoon aan de kant en het werk doe ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan ik beter aan jouw vragen met jouw armzalig aow-tje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En pensioen, evenals mijn vrouw.
    Beiden vanaf ons veertiende gewerkt en premie betaald.
    Zal jij nooit krijgen.
    Jouw betaalde premie zal in het EU herstelfonds belanden of in een andere graaipot.
    En je verdient al niet veel als chauffeur en binnenkort wordt je ook nog vervangen door een pool of bulgaar.
    Sukkelaar met je hongerloon.

    BeantwoordenVerwijderen