dinsdag 23 september 2014

McDonalds Moscow city centre nog steeds gesloten NL/ENG subs

ENGLISH summary below. Blikop NOSjournaal was een paar dagen in Rusland en maakte wat impressies van het land in het algemeen, en ten aanzien van de situatie in Oekraïene. We zullen daar een aantal van hier in de komende dagen tonen.

We beginnen even aan het einde van de reis, waar we op de nog immer gesloten McDonalds bij Twerskaya Ulitsa (straat) stuiten, en te weten komen dat de vredes demonstratie niet ver daar vandaan spoedig zal beginnen. We schrijven zondag 21 September 2014.

ENGLISH SUMMARY

Blikop NOSjournaal was a few days in Russia. Here at the closed McDonalds in city center Moscow, Twerskaya ulitsa.

25 opmerkingen:

  1. Vertaling: 24-9-2014. Bericht van journalisten.
    In Mariopel, in 1 van de restaurants aan de boulevard (aan de zee van Azov), hebben Oekraïense soldaten in een dronken bui een schietpartij met automatische wapens veroorzaakt. Op beestachtige wijze hebben ze de uitbater van het etablisement in elkaar geslagen. Daarna hebben ze onder dwang twee serveersters meegenomen naar een onbekende lokatie.

    24.09.14. Сообщение от журналистов.
    "В Мариуполе в одном из ресторанов на Приморском бульваре украинские каратели в пьяном угаре устроили стрельбу из автоматов, зверски избили хозяина заведения, после чего насильно увезли двух официанток в неизвестном направлении."
    https://vk.com/strelkov_info?w=wall-57424472_19880

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou, foei toch!! En het geliefde verzet doet noooooooooiiiitttt zoiets!! Die zijn verdomme een stuk erger, die gaan met POW's paraderen alsof het slaven zijn. Dit is gewoon 1 van de vele dingen die kunnen gebeuren in een oorlog. Oftewel, je doet aan propaganda tot en met. En maar met het vingertje wijzen naar de ander....zielig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cruelman1974 schreef "Die zijn verdomme een stuk erger, die gaan met POW's paraderen alsof het slaven zijn"

      Nu weet ik het zeker, je spoort gewoon niet. Iemand die het "paraderen" met POW's erger vindt dan het gebruik van geweld op ongewapende burgers is echt niet normaal. En nee, dit zijn niet gewoon 1 van de dingen die kunnen gebeuren in een oorlog, dit is laf gedrag. Die "helden" van jou gaan stelselmatig het gevecht met de militia uit de weg, zij schieten liever ongewapende mensen van grote afstand neer en hun huizen aan flarden. Maar dat vind jij allemaal normaal. Gelukkig maar want jouw helden hebben nog veel meer gedaan, zaken die nu al op internet te vinden zijn maar die binnenkort ook door de OSCE naar buiten gebracht zullen worden. Alvast succes met reageren als deze zaken ook door Blik geplaatst zullen worden. Het zal geen probleem voor je zijn want je hebt blijkbaar niet veel anders te doen dan hier reageren, aangezien je een van de weinigen bent die hier zo vaak reageert dat jouw berichten soms meer dan de helft van alle reacties onder een onderwerp uitmaken.

      Verwijderen
    2. @SdR En omdat Blik het ook niet allemaal alleen bij kan houden, mag jij en andere volgers natuurlijk ook alle zaken hier plaatsen. We maken het blog samen. Goed je weer te zien hier SdR.

      Verwijderen
    3. Tja, iemand moet jullie toch "wakker" schudden. Maar blijf vooral terroristen knuffelen, maakt mij niks uit joh, binnenkort is Blik in Syrie te vinden waar hij gezellig een theetje doet met IS. Alles onder het mom van iedereen mag met geweld alles inpikken wat niet van hun is en zomaar een staat oprichten met veel geweld en doden tot gevolg.
      Daarbij dit filmpje zegt ook genoeg; geleerd van de meester van hem, Micha Kat. Lekker ergens vakantie vieren, nikszeggende filmpjes het net op slingeren en dit alles te doen onder het mom van "journalistiek".

      Verwijderen
    4. Cruelman1974 schreef "Tja, iemand moet jullie toch "wakker" schudden. Maar blijf vooral terroristen knuffelen, maakt mij niks uit joh,"

      De enige die hier "wakker" geschud moet worden, ben je zelf. En blijkbaar maakt het je wel iets uit want je bent hier bijna dag en nacht te vinden. Andere mogelijkheden zijn dat je niets beters te doen hebt of je wordt ervoor betaalt (dit laatste lijkt me onwaarschijnlijk gezien de "kwaliteit" van je berichten).

      Cruelman1974 schreef "Alles onder het mom van iedereen mag met geweld alles inpikken wat niet van hun is en zomaar een staat oprichten met veel geweld en doden tot gevolg"

      Je bedoelt datgene wat de V.S. doet onder het mom "democratie brengen"? Je bedoelt het financieren, bewapenen en trainen van "gematigde" terroristen door diezelfde V.S.? (En zeg niet dat dit laatste niet waar is want zelfs CNN meldt dit.)

      Verwijderen
    5. Blikopjournaal schreef: "@SdR En omdat Blik het ook niet allemaal alleen bij kan houden, mag jij en andere volgers natuurlijk ook alle zaken hier plaatsen. We maken het blog samen. Goed je weer te zien hier SdR."

      Op dit moment onderzoekt de OVSE gruwelijkheden begaan door het leger van Oekraine ten aanzien van burgers. Verder is het inmiddels bewezen dat Oekraine (de staat) hun krijgsgevangen gemarteld hebben. Maar ach dat gebeurt nu eenmaal in een oorlog volgens Cruelman1974, het is toch vele malen erger om krijgsgevangen door een straat te laten "paraderen"......................

      Verwijderen
  3. Ach SDR, lekker blind en doof voor wat je niet wil horen en zien. De OVSE heeft inderdaad op dit moment oorlogsmisdaden van BEIDE kanten in onderzoek, maar dat vergeet je maar even. Je focust je meteen weer op "de Oekraïense dus foute kant". En dat is wat me hier enorm stoort. Enorme propaganda, berichtgeving van maar 1 kant en de meest rare dingen die je niet na kan gaan. Leuk, maar dus niet genoeg. Terwijl ik vanaf het begin heb gezegd dat beide kanten niet deugen en er aan beide kanten (zelfs meerdere kanten vanwege de splintergroeperingen aan beide kanten) oorlogsmisdaden worden begaan. Maar laten we wel zijn, als Janoekovitsj gewoon de wil van het volk had gevolgd, dus Oekraiene gewoon handel laten drijven met de EU EN Rusland dan was er niks aan de hand geweest. Nee meneer moest nodig naar ome Poetin luisteren die meteen daarna "al dan niet gelegaliseerde ordetroepen" stuurde richting Kiev, Oost Oekraiene en de Krim. Laatste overigens gewoon met geweld ingenomen en dan een fake-referendum eroverheen om zo een soort van "legale" actie te hebben....Het is gewoon ordinair land inpikken,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cruelman1974 schreef "Ach SDR, lekker blind en doof voor wat je niet wil horen en zien."

      Je keek zeker in de spiegel toen je dit schreef. Jij bent blind en doof voor wat het westen doet en steunt in Kiev. Je wilt het gewoon niet zien.


      Cruelman1974 schreef "De OVSE heeft inderdaad op dit moment oorlogsmisdaden van BEIDE kanten in onderzoek, maar dat vergeet je maar even. Je focust je meteen weer op "de Oekraïense dus foute kant""

      Natuurlijk onderzoekt de OVSE op dit moment beide kanten.. Echter ik heb nergens iets gelezen (behalve over jouw "paraderen" wat ik niet goedkeur maar ik vind dat niet half zo erg als het letterlijk BRANDMERKEN van POW" wat Oekraine heeft gedaan) over bewezen oorlogsmisdaden van de kant van de militia. Het enige wat de OVSE steeds moet constateren, is dat Kiev de waarheid niet spreekt. Dus ja, in mijn ogen is Kiev de foute kant. Kiev liegt en bedriegt en heeft een heel regime van nazi's in dienst. En zeg niet dat dit laatste niet waar is want zelfs Reuters begint hier over te berichten.


      Cruelman1974 schreef "En dat is wat me hier enorm stoort. Enorme propaganda, berichtgeving van maar 1 kant en de meest rare dingen die je niet na kan gaan."

      Dat is nu juist wat mij zo enorm stoort aan de berichtgeving van o.a. de NOS en de rest van de MSM. NIeuwsuur knipt zelfs in interviews om het gewenste resultaat te krijgen. Enorme propaganda dus en het blijven herhalen van onbewezen beschuldigingen richting de etnisch Russen en Rusland. Ik weet niet wat je bedoelt met de "meest rare dingen", ik heb hier (nog) niets gelezen wat niet waar is. Of ben jij zo'n idioot die meent dat de etnisch Russen hun eigen vrouwen en kinderen beschieten?


      Cruelman1974 schreef "Terwijl ik vanaf het begin heb gezegd dat beide kanten niet deugen en er aan beide kanten (zelfs meerdere kanten vanwege de splintergroeperingen aan beide kanten) oorlogsmisdaden worden begaan.
      anten vanwege de splintergroeperingen aan beide kanten) oorlogsmisdaden worden begaan"

      Nee dat heb je niet. Mensen die hier schrijven en het niet met je eens zijn, heb je van het begin af dat je hier reageert, beschuldigd van het knuffelen van Putin (die je, afgaand op jouw schrijfsels, haat) en zelfs van landverraad. Mensen die het niet eens zijn met het huidige beleid van het westen moesten volgens jou maar naar Rusland ophoepelen. Dus nee, je hebt zeker niet vanaf het begin gezegd dat beide kanten misdaden zouden begaan. Alleen de etnisch Russen en Rusland (met name Putin) waren in jouw ogen schuldig. En zeg niet dat het niet waar is want het is voor iedereen zo terug te lezen.

      Verwijderen
    2. Vervolg:

      Cruelman1974 schreef "Maar laten we wel zijn, als Janoekovitsj gewoon de wil van het volk had gevolgd, dus Oekraiene gewoon handel laten drijven met de EU EN Rusland dan was er niks aan de hand geweest. Nee meneer moest nodig naar ome Poetin luisteren die meteen daarna "al dan niet gelegaliseerde ordetroepen" stuurde richting Kiev, Oost Oekraiene en de Krim."

      Ook weer nee. Fout. Het was de EU (aangestuurd door de V.S.) die Janoekovitsj dwong tot een keuze. Het enige wat Rusland heeft gezegd, is dat - mocht Janoekovitsj kiezen voor samenwerking met de EU - zij hun douane overeenkomst met Oekraine opnieuw zouden bekijken. Wat mij niet meer dan logisch lijkt, de V.S. en de EU doen dit soort dingen ook. Verder klopt het ook al niet dat ome Poetin (het feit dat je Putin op deze manier betitelt, spreekt boekdelen over jouw "onafhankelijkheid" in deze discussie, is niet erg maar beschuldig een ander dan niet van propaganda of niet "wakker" zijn) meteen troepen stuurde. Het was de V.S. met in haar kielzog de EU die zo nodig op Maidan moest verschijnen om de boel op te hitsen. Of ben je Nuland, van Balen en Verhofstad gevoegelijk maar even vergeten? Je laat ook even gevoegelijk achterwege dat de V.S. al vanaf november 2013 de CIA en iets later de FBI in Oekraine heeft ingezet om de boel de door hun gewenste kant in te sturen, ook met geweld (voormalig Blackwater liep op Maidan) . En zeg niet dat het niet waar is want inmiddels heeft de V.S. toegegeven dat zowel de FBI als de CIA al lang in Oekraine zitten. Zoals ik al schreef, onder het mom van het brengen van "democratie" legt het westen haar wil op aan andere landen.


      Cruelman1974 schreef: "Laatste overigens gewoon met geweld ingenomen en dan een fake-referendum eroverheen om zo een soort van "legale" actie te hebben....Het is gewoon ordinair land inpikken,"

      Ook al weer fout. Ik begrijp dat het moeilijk is maar De Krim is NIET met geweld ingenomen. Ik ga je verder niet uitleggen hoe het zit want dat is verspilde moeite.

      Verwijderen
  4. Nazivriend, van 'gewoon handel drijven met de EU en Rusland' kan helemaal geen sprake meer zijn als een land een associatieverdrag met de EU tekent. Zo'n associatieverdrag betekent namelijk dat de regulering van internationale handel, douane, technische voorschriften, financieel verkeer en buitenlands beleid moet voldoen aan de eisen van Brussel. Je weet gewoon totaal niet waar je het over hebt.

    Daarnaast moet ik klaarblijkelijk (alweer) je geheugen een beetje opfrissen over die door de VS ingeleide staatsgreep tegen Janoekovitsj. Weet je wel, dat afgeluisterde telefoongesprek tussen Victoria ('fuck the EU') Nuland en VS ambassadeur Jeffrey. Pyatt. Zo zeker was men over 'de wil van het volk'. Doe trouwens even een linkje over die door Putin gestuurde ordetroepen.









    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dawg schreef "Nazivriend, van 'gewoon handel drijven met de EU en Rusland' kan helemaal geen sprake meer zijn als een land een associatieverdrag met de EU tekent. Zo'n associatieverdrag betekent namelijk dat de regulering van internationale handel, douane, technische voorschriften, financieel verkeer en buitenlands beleid moet voldoen aan de eisen van Brussel. Je weet gewoon totaal niet waar je het over hebt."

      Dank voor de verdere uitleg. Het lijkt er inderdaad op dat Cruelman1974 niet weet waar hij het over heeft. Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij gewoon niet spoort. Iemand die het "paraderen" met POW's erger vindt dan het gebruik van geweld op ongewapende burgers is echt niet normaal.


      Dawg schreef "Doe trouwens even een linkje over die door Putin gestuurde ordetroepen."

      Ja dat linkje zou ik ook graag zien.

      Verwijderen
    2. Beetje ondankbaar volk die vrienden van Kiev. Poroshenko had z'n achterban beloofd dat z'n troepen op onafhankelijkheidsdag door Donetsk zouden marcheren. En dat hebben ze dus kunnen doen, merkte minister president Aleksander Zachartsjenko droogjes op naar aanleiding van vragen over dat marcheren tijdens een persconferentie.

      Verwijderen
  5. Wat een kul komt er weer uit die monden dan wel handen van jullie. Goeiendag zeg, echt psychologen en psychiatersvoer hier. Helemaal van het padje af. Kennen de geschiedenis niet, zien de verhaallijnen niet meer duidelijk enz. Natuurlijk is er wel overduidelijk Westenhaat te constateren, lekker hypocriet ook om gewoon veilig in datzelfde westen te blijven zitten en uit de staatsruif te vreten. Als je het hier zo erg vind en je NL een marionet van de VS vind wat doen jullie hier dan nog?? Ga lekker met je verzet in Donetsk of zo spelen. Die willen je maar wat graag hebben als kanonnenvoer. Er zijn overduidelijk vele bewijzen, die je her en der kunt vinden op internet, in kranten en op tv, van verschrikkelijke oorlogsmisdaden van de separatisten. Ook zij schieten op ongewapende burgers of dwingen die burgers als menselijk schild te werken. Ga ik dat hier nu doorlinken?? Nee doe zelf maar eens ECHT onderzoek vrienden, ik accepteer al bij voorbaat jullie excuses. Niet dat jullie eigenwijze terroristenvriendjes die zullen geven maar goed. Jullie houden liever van terroristen dan van vredesbrengers en mensen die hun grondgebied verdedigen. Nooit afgevraagd waarom jullie met 3 vooruit 4 man de enige zijn die hier reageren en ik als enigste tegenstander?? Omdat de rest jullie totaal niet serieus neemt. Ik wel, want ik geef om mijn medemens en wil ontspoorden weer terug op de rails hebben...hebt uw naaste lief dus...maar aangezien jullie alleen kunnen schelden, niks kunnen weerleggen of het moet met zelfverzonnen dingen of kant en klare propaganda zijn (zoals SDR) komt er gewoon geen zinnig woord uit jullie. Maar maakt mij niet uit hoor, blijf vooral lekker dom en blind en doof. Ga met IS spelen, die vinden jullie ook vast geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cruelman1974 schreef: "Wat een kul komt er weer uit die monden dan wel handen van jullie. Goeiendag zeg, echt psychologen en psychiatersvoer hier. Helemaal van het padje af."

      Weerleg eerst maar eens punt voor punt wat ik geschreven heb. En nee, de enige kul die er hier geschreven wordt, is door jou. Maar jij loopt inderdaad volledig op het padje, het padje van het niet zelf nadenken. Goed zo! Zo ziet men het graag. Je bent een voorbeeldige burger!


      Cruelman1974 schreef "Kennen de geschiedenis niet, zien de verhaallijnen niet meer duidelijk enz"

      Lekker makkelijk zo te reageren. Weerleg alles punt voor punt en schrijf waar ik de geschiedenis niet ken en waar ik de verhaallijnen niet zie. Tot nu toe zie ik alleen zwakke schrijfsels van jou (vandaar dat ik het niet eens ben met mensen hier die menen dat jij door de AIVD betaald zou worden voor je werk, is dat wel zo dan dien ik bij deze een klacht in bij de AIVD vanwege je slechte werk, tenslotte betaal ik via de belasting (fors) mee aan de AIVD en heb ik het recht te eisen dat mijn geld goed besteed wordt).


      Cruelman1974 "Natuurlijk is er wel overduidelijk Westenhaat te constateren, lekker hypocriet ook om gewoon veilig in datzelfde westen te blijven zitten en uit de staatsruif te vreten."

      Jij bent blijkbaar zo'n idioot die kritiek niet van haat weet te onderscheiden net zoals de idioten die religiekritiek niet van racisme of antisemitisme weten te onderscheiden. Ik heb KRITIEK op de (politieke) elite van het Westen, juist omdat ik hier woon en juist omdat ik weet dat het Westen benedenmaats presteert op dit moment. Dat jij schrijft over "uit de staatsruif vreten" zegt ook heel veel over jou en niets over mij. Ik "vreet niet uit de staatsruif", jij blijkbaar wel anders had je a. dit niet naar voren gebracht (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten) en b. had je geen tijd gehad hier weken achtereen bijna 24 uur per dag op artikelen te reageren.


      Cruelman1974 schreef "Als je het hier zo erg vind en je NL een marionet van de VS vind wat doen jullie hier dan nog??"

      Wat een ongelooflijke onzin. Waarom zou ik geen kritiek op Nederland en het westen mogen hebben? Als ik van mening ben dat de (politieke) elite volledig op de verkeerde weg zit? Moet ik dan maar weg? Over lekker makkelijk gesproken. Ja, ik heb kritiek op het optreden van de (politieke) elite in het westen en nee, ik ga niet weg. Ik begrijp dat je dat zeer vervelend vindt want je bent niet bij machte om het te weerleggen. Maar troost je, na vandaag moet ik weer werken en heb ik geen tijd meer om op jouw zwakke schrijfsels te reageren en kun je weer fijn los gaan hier en jezelf op de borst kloppen dat er niemand op jou reageert en je "dus gelijk hebt".


      Cruelman1974 "Er zijn overduidelijk vele bewijzen, die je her en der kunt vinden op internet, in kranten en op tv, van verschrikkelijke oorlogsmisdaden van de separatisten"

      Dit mantra herhaal je al vanaf dat je hier bent begonnen met reageren en ik heb je nog geen enkel bewijs zien leveren. Kom met bewijs, geef de links naar de foto's, de filmpjes, de artikelen, de huilende burgers. Het mantra iedere dag herhalen maakt het nog niet tot waarheid. Ik waarschuw je alvast dat ik meer over de situatie daar weet dan ik hier laat merken. Maar ik geef je het voordeel van de twijfel. Dus kom op met die bewijzen als het er zo veel zijn dan kun je er vast wel een paar leveren.

      Verwijderen
    2. VERVOLG:

      Cruelman1974 schreef "of dwingen die burgers als menselijk schild te werken"

      Oh ja joh? Kom met bewijzen of houd op met dit soort zaken te schrijven.


      Cruelman1974 "Ga ik dat hier nu doorlinken?? Nee doe zelf maar eens ECHT onderzoek vrienden,"

      Natuurlijk ga je dat niet doorlinken. Je kunt helemaal niets onderbouwen van wat je hier schrijft.


      Cruelman1974 schreef "Ik wel, want ik geef om mijn medemens en wil ontspoorden weer terug op de rails hebben."

      Dat doe je dan wel totaal verkeerd want je hebt hier nog helemaal niets geschreven om mij te overtuigen dat ik op de verkeerde weg zit. Werkelijk helemaal niets. Het enige waar je mij van overtuigd hebt, is dat je het verschil niet ziet tussen kritiek en haat, dat je van mening bent dat mensen die het niet met politieke beslissingen eens zijn maar op moeten hoepelen (je hebt dus geen echte democratische instelling) en dat je ondanks dat je steeds roept dat het je niet uitmaakt, je toch terug blijft komen omdat je blijkbaar niets beters te doen hebt. Je faalt totaal in je missie maar blijf vooral hier schrijven dan houd je de "discussie" (een echte discussie is het niet omdat je nooit met onderbouwde punten komt) levend. Niets saaier dan een blog met reacties van gelijkgestemden. Ga dus vooral zo door! Verwacht echter niet dat ik vaak op je reageer want in tegenstelling tot jij blijkbaar heb ik meer te doen (zoals werken).


      Cruelman1974 schreef "maar aangezien jullie alleen kunnen schelden, niks kunnen weerleggen of het moet met zelfverzonnen dingen of kant en klare propaganda zijn (zoals SDR)"

      Ik schelden?? Waar heb ik gescholden dan? Ik niets weerleggen? De enige die niets weerlegt, ben je zelf. Ik zelfverzonnen dingen of propaganda schrijven? Nogmaals: weerleg wat ik schrijf, ga er punt voor punt op in zoals ik ook bij jou doe. Tot op heden weerleg je niets, lever je geen bewijzen voor je beweringen en roep je dus maar iets.


      Cruelman1974 schreef "Maar maakt mij niet uit hoor, blijf vooral lekker dom en blind en doof."

      Wat wil je nu eigenlijk? Je spreekt jezelf tegen. Wil je nu ontspoorden zoals wij volgens jou zijn, helpen? Of maakt het je niets uit? In het eerste geval, faal je, zoals ik al schreef. In het tweede geval vraag ik me af waarom je hier dan dag en nacht aanwezig bent, en als enige zo vaak reageert dat jouw reacties soms meer dan de helft van de berichten onder een onderwerp uitmaken.

      Verwijderen
    3. Je voelt je toch wel aangesproken he?? Anders ga je niet zo in de paniek-verdediging!! Maar zet jezelf vooral meer voor l*l hier, je doet het goed. Weet toch dat er hier niet te praten valt met complotters die niks anders doen als de hand bijten die hen voedt. Maar goed, ik geef je ergens gelijk, mijn reactie veroorzaakt ook weer een reactie en dus komen we in een cirkel waar we niet uitkomen. Je geeft antwoord in je ellenlange betogen maar ook weer niet, je zegt namelijk niks. Je voelt je overduidelijk aangevallen en je noemt het kritiek geven wat je doet....nee je verdedigt overduidelijk een stel terroristen dat er niet voor terugschrikt barbaarse dingen te doen om de vijand die in de schoenen te schuiven. Althans proberen ze...Want wie voerde de doodstraf en executies ook alweer in?? Ow ja, de separatisten!! Dus van wie zouden die massagraven zijn nu?? Jaaaa....maar ach, jullie blijven hersenloos achter de agressor staan zonder zelf na te denken. En je beschermt moordenaars van 200 Nederlanders...prima hoor, maar dan ben je in mijn ogen een landverrader. Dat is geen kritiek leveren beste SDR, dat is gewoon hersenloos RT nablaten en totaal niet aan onderzoek doen. Maar ik hou je niet tegen, je hebt namelijk in al je antwoorden op mijn stukjes niks ingebracht wat je een argument of keihard bewijs kunt noemen. Maar ga vooral verder, ik amuseer me kostelijk!! Je zet dit hele blog in zijn hemd zonder dat je er erg in hebt, en das nog wel het ergste...je denkt echt dat je gelijk hebt...

      Verwijderen
    4. Paniekverdediging? Hahahahahahahahaha! Ik neem jou nu echt niet meer serieus.

      Cruelman1974 schreef "Weet toch dat er hier niet te praten valt met complotters die niks anders doen als de hand bijten die hen voedt."

      Waar heb je het over? Hoezo complotters? Als de mensen achter dit blog dat zijn en zij gaan daar hier over schrijven, ben ik de eerste die er tegenin zal gaan. Tot nu toe merk ik daar niets van. Het lijkt er meer op dat jij degene(n) die achter dit blog zit(ten), kent en dat je een soort persoonlijke vete aan het uitvechten bent.

      En wat bedoel je met "de hand die hen voedt"? Leg dat eens uit. Je schijnt meer te weten van complotsites en mensen die daar achter zitten dan ik. Enlighten me.

      Verder is dat zich kostelijk amuseren wederzijds, dus laten we nog even doorgaan.

      Als laatste over bovenstaand schrijfsel van jou: rare conclusie dat ik moordenaars zou beschermen. Je weet niet eens wie er achter het neerhalen van MH17 zit. Het rapport van de Veiligheidsraad was nu niet bepaald duidelijk. Mocht er onomstotelijk bewijs komen dat de etnisch Russen het toestel hebben neergehaald, ben ik de eerste die het zal erkennen. Echter ik vrees voor jou dat dit er niet zal komen. Had de V.S. dit bewijs gehad dan hadden ze dit al lang naar buiten gebracht.

      Verwijderen
    5. Heb jouw nooit serieus genomen hoor, dus dat scheelt. Deze site wordt gerund door iemand die ook Micha Kat gelooft, iemand die volop aan holocaust-ontkenning doet, beroepscrimineel is en mensen voor het leven schaadt en ook de meest rare fantasietjes de ether ingooit. Nee heb geen persoonlijke vete, sterker nog, heb in het begin van deze site niet eens gereageerd. Pas na MH17 wou ik eens zien of ze hier alsnog doorgingen met de ware daders te verdedigen, en jawel. En jij doet ook fanatiek mee dus ja, ik schaar jou ook in het kamp van de plotters.

      Verwijderen
    6. Jij je zin. Ik hoor bij de plotters. Als het simpele feit dat ik de huidige versie van het neerhalen van MH17 in twijfel trek voor jou reden is mij op een hoop te gooien met mensen als Vrijland en Kat, prima, ga je gang.

      Verwijderen
  6. Terreur DREIGING wordt hier dag in dag uit besproken en gehypt. Tientallen burgerdoden als gevolg van Amerikaanse bombardementen worden (nagenoeg) genegeerd. Regel 1 betreffende omgang met massamedia: wantrouw datgene wat continue gebracht wordt; ga op zoek naar datgene wat genegeerd wordt. http://www.infowars.com/report-u-s-air-strike-in-syria-kills-six-children-zero-isis-members/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd, heb ik het niet zo op Infowars, wat niet wil zeggen dat zij niet af en toe een goed artikel produceren. Probleem wat ik met Alex Jones heb, is dat hij zaken tot in het absurde aan elkaar koppelt (dit geldt overigens ook voor de site van Vrijland die ik bekeken heb nadat er hier op dit blog naar verwezen werd) waardoor hij meer kwaad dan goed doet.

      Het Ron Paul Institute, de site van Paul Craig Roberts of de site van Robert Parry zijn betere bronnen. Robert Parry is een van de laatste echte onderzoeksjournalisten die het Westen rijk is, helaas.

      Artikel over de bombardementen op Syrië: http://ronpaulinstitute.org/archives/featured-articles/2014/september/24/the-real-reason-we-are-bombing-syria.aspx

      Verwijderen
  7. "Syrie, het 7e voornamelijk door moslims bewoonde land dat door de Nobel vredesprijs winnaar wordt gebombardeerd"
    https://firstlook.org/theintercept/2014/09/23/nobel-peace-prize-fact-day-syria-7th-country-bombed-obama/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet ik westenhaat nog uitleggen??? Ga lekker in Syrie of Rusland wonen!!! Dus jullie gaan nu ook echt IS knuffelen??? Goh....zou bijna denken dat ik voorspellende gaven heb....

      Verwijderen
    2. Nee, niet bijna nazivriend, maar helemaal niet. Iemand die niet door heeft dat het moslimextremisme een wapen is dat door de Amerikanen gecultiveerd en gebruikt wordt om de VS onwelgevallige regimes te destabiliseren, zo iemand die kijkt maar ziet niks. Laat staan dat zo iemand de gave zou hebben om in de toekomst te zien. Luister en leer:

      https://www.youtube.com/watch?v=Ib-BddeuVOI

      Verwijderen