Een kerngezonde Joost Karhof is met Kerst op 48 jarige leeftijd plots overleden. Micha Kat vindt het meer dan een vreemde zaak en verdenkt zelfs Marcel Gelauff hierin. Nu praat Kat wel vaker in hyperbolen, maar als zijn punt is dat we weinig horen over wat er nou gebeurd is, wat de omstandigheden waren, wat zijn laatste uren waren, waaraan is hij nou overleden, dan zijn we het met Kat eens."Je moet niet opkijken naar het gezag of denken oh jee, het is de burgemeester" ##joostkarhof #nieuwsuur
— Kletskous (@Kletskous) 27 december 2017
Anchor
Een beroemde televisie persoonlijkheid, een anchor, is op 48 jarige leeftijd, in de bloei van zijn leven plotseling overleden. Onwel zou hij geworden zijn. Dan is het vreemd dat zijn oude programma's, zowel Nieuws en Co op de radio als Nieuwsuur, alsook het NOS-journaal niet verder komen dan wat achter elkaar gezette beelden en wat mensen die vertellen hoe lief Joost was en wat een groot vakman. Zaken die verder prima zijn maar waarom niet ook harde feiten? Is hij soms onwel geworden bij het gourmetten?
Kort ander nieuws (je wordt er niet vriolijk van)
De VS blijven terroristen opleiden in Syrië
Chief of Gen Staff Gerasimov: surveillance data prove training of militants at US base in Al-Tanf, Syria. There’s no justification for US military presence in Syria since ISIS has been defeated. pic.twitter.com/f5e1dxg855
— Russian Embassy, UK (@RussianEmbassy) 27 december 2017
Absurde oorlog: Saoedi-geleide luchtaanvallen doden 68 burgers - Jemen
De Saoedi-geleide coalitie (Hoe staat Nederland hierin?) heeft afgelopen dinsdag, dus op Tweede Kerstdag, weer toegeslagen: aanval op een markt. Zeker 8 kinderen dood. tientallen volwassenen: dood.
Hoe gaat het nu in Mosul?
Niet erg goed. Onze goede bekende Murad Gazdiev ging er kijken. Vergelijken met Aleppo? Nee. Beter met Hiroshima, Stalingrad of Dresden. Wie is er verantwoordelijk voor? Het waren in ieder geval de Amerikanen die vonden dat Sadam Hoesein dood gemaakt moest worden. Wat vinden die van hun reslultaten? Is daarover wel eens een debat in Nederland?
Mosul; 5 months on.
— Murad Gazdiev (@MuradGazdiev) 27 december 2017
They compared this to Aleppo.
What they should have compared this to; are Hiroshima. Dresden. Stalingrad. pic.twitter.com/gU5L5ojbNN
Ondertussen gaat NRC door met insinuatie-journalistiek
Vergeet bij dit soort malle ophitsende, totaal niet onderbouwde stukjes, zonder enig hard bewijs, nooit het Atlantische grondbeginsel van @nrchttps://t.co/UHdjetZrAy
— Niemands Knegt (@NiemandsKnegt) 28 december 2017
Wat wordt het Blik op NOS-journaal nieuwsmoment van het jaar?
Doe je suggestie in de comments.
Blik,
BeantwoordenVerwijderenSoms sterven jonge mensen onverwacht.
Het zou toch ook nog een zelfmoord kunnen zijn die men dan in dit geval voor een keer wil verzwijgen.
Ik kan me niet voorstellen dat Karhof plotseling de wereld begon door te krijgen en daarover wilde vertellen. En zo ja, dan zou men dat wel op een andere manier oplossen, met minder risico's.
====
Ik wil graag twee tips geven, die toch een beettje aansluiten bij dit blog:
Karel van Wolferen legt uit wat de Deep State is.
Het is niet Bilderberg of Trilateral Commission, maar de CIA, Pentagon , FBI etc. Organisaties die sinds 1947 het recht hebben om hun werkzaamheden in het geheim te doen. Na 2001 Patriot Act is daar nog een enorm aantal Security bedrijven bij gekomen. Bijna 1 miljoen mensen met de hoogste security clearing.
https://www.youtube.com/watch?v=o2Ur8yaXv40&t=4s
====
Nicolas J.S. Davies bespreekt hoe de VS in Irak óók "met opzet Irak vernietigden".
https://www.rt.com/op-edge/us-iraq-state-terrorism-473/
Davies heeft een ongelooflijke credibility : hij ziet er uit als een heel rustige, goedmoedige nauwkeurige mijnheer.
( Niet te verwarren met Nick Davies)
Voordat Blik alles weer weg veegt wil ik dit fijne comment van de enige ware Christen in ons gezelschap toch even veilig stellen:
BeantwoordenVerwijderen=======================================
Eddy 28 december 2017 om 18:09
Ik sloop dit blog tot aan de grond toe met Huib Bruynzeels erbij.
Kun je dat lezen Huib?
IK GA JOU HELEMAAL SLOPEN.
=========================================
Dit is een Christen (dat denkt hij zelf) die wel erg veel lijkt op de fanaten van ISIS. Hij gelooft dat zijn 'ware geloof' hem de plicht geeft om anders-denkenden te koeioneren of erger.
Ben benieuwd waar dàt in het Nieuwe Testament te vinden is.
Met dit soort extremisten moeten we zien te leven. De nederlandse veiligheidsdiensten houden ze niet eens in de gaten ook al uiten ze geweldadige persoonlijke bedreigingen. Kunnen ze hartelijk om lachen als je aangifte gaat doen. Geen moslim of linksmensch dus geen probleem.
VerwijderenIk ken Catherine Austin Fitts al zo'n jaartje of tien, uit de tijd dat zij veelvuldig verhaalde over de tijd dat zij werkzaam was als Assistant Secretary van het Department of Housing and Urban Development (HUD).
BeantwoordenVerwijderenThe U.S. Government Has Been Run as a Criminal Enterprise: Financial Fraud, Criminal Cash Flows
Financial expert and investment advisor Catherine Austin Fitts says the U.S. Government runs on massive criminal activity. Fitts explains,
“The U.S. economy is deeply dependent on criminal cash flows. We’re the global leader in money laundering. If we stopped doing that, the economy would be in for a major, major change. . . . The preference for most Americans is to keep that system going as long as it works for them. So, it you are a public official, you are between a rock and a hard place. If you press the red button and stop the illegal cash flows, then all hell breaks loose. . . . The U.S. Government has been run as a criminal enterprise, and I have documented and proved that on multiple occasions. The swamp that exists in Washington is from sea to shining sea. It’s not just in Washington. It’s in every county and every state house in the country. If we are going to change and clean ourselves of enormous financial dependencies on criminal activities, we are talking about a very big change, and it’s not just in Washington.”
https://www.globalresearch.ca/the-u-s-government-has-been-run-as-a-criminal-enterprise-financial-fraud-criminal-cash-flows/5623955
Ik houd ook van Catherine Austin Fitts.
VerwijderenZe spreekt elk kwartaal met De Saker.
Ik zocht naar de laatste podcast,maar vind hem niet. https://solari.com/blog/
Wel vind ik, onderaan , bij Food and Health van week van 17 dec:
https://medium.com/@jbhandley/new-study-massive-aluminum-levels-in-autism-brains-is-this-the-smoking-gun-for-vaccines-54ae85ec2a9c
Ook leuk voor Joop !
Ik begrijp niet waarom Catherine Austin Fitts een link op haar blog plaatst naar zo'n aluhoedjes onderwerp, jij wel, @Jan?
VerwijderenBen je weer aan het ruzie zoeken, Joopie?
VerwijderenKleuter-klets, is dat wat je bezig houdt?
Omdat je de grote lijnen niet begrijpt moet je over detail-ruzietjes praten?
Omdat jouw frontale kwab wat lui is, leef je alleen als je ruzie kan maken?
Nee Jantje, ik stel slechts een feit vast en het zou zo maar kunnen dat jouw joden issue is gebaseerd op een gefragmenteerde frontale detail kwab. Windows heeft daar een tool voor, defragmenteren, zodat het wat sneller gaat werken in die frontale kwab van jou!
VerwijderenSaai en voorspelbaar.
VerwijderenAustin Fitts heeft wel meer zeer vreemde ideëen gehad, van X-files kaliber. Of het echt haar eigen ideëen zijn of meer van degenen die haar een podium gaven kan ik niet overzien.
VerwijderenWat ik wel weet is dat ze in samenwerking met de Saker, uiterst intelligente, goed geïnformeerde analyses geeft, en veel meer hoef ik ook niet te weten.
Rootman,
VerwijderenHet gaat niet echt om mevr. Fitts.\Het gaat om de geloofwaardigheid en integriteit en vakkennis van de onderzoeker:
STAFFORDSHIRE, England — Professor Chris Exley is a formidable scientist, which is perhaps more important than you think, because a study he published today with his colleagues in the Journal of Trace Elements in Medicine and Biology may just be the “smoking gun” to prove that vaccines are triggering autism that we’ve all been waiting for. Professor Exley is a Professor of Bioinorganic Chemistry at Keele University in Staffordshire, England. He received a Ph.D. in a subject that makes him highly qualified to author this latest paper: “the ecotoxicology of aluminium.”
His biography explains how his career has been devoted to the topic of aluminum in the brain:
“My research career (1984-present) has focussed upon an intriguing paradox; ‘how come the third most abundant element of the Earth’s crust (aluminium) is non-essential and largely inimcal to life’. Investigating this mystery has required research in myriad fields from the basic inorganic chemistry of the reaction of aluminium and silicon to the potentially complex biological availability of aluminium in humans.
Ik heb ook het originele artikel gelezen. Alhoewel de bevindingen uit degelijk wetenschappelijk werk voortkomen is er geen enkel cause - effect aangetoond. Het enige wat gezien wordt is dat er bij een groep autisten stapeling van aluminium in hersencellen voorkomen. Dat kan net zo goed gebeurd zijn door een metabolische afwijking die zowel autisme als die stapeling veroorzaakt. Of doordat autisme die metabolische afwijking veroorzaakt en daardoor stapeling optreedt.
VerwijderenAluminium is een van de meest voorkomende elementen in de aardkorst, dus het is echt niet zo waarschijnlijk dat dit aangetroffen aluminium nu net uit die vaccinatieprik komt.
Maw vervolgonderzoek is daarvoor echt nodig! Suggestie: zoek een diersoort (rat, hond of rhesusaap die ook autisme achtig gedrag kan vertonen) Injecteer ze met een vaccin met radioactief gemerkt aluminium, en doe sectie op de symptomatische dieren. De hersenen zouden dan dat radioactief gemerkt aluminium moeten bevatten.
Ikzelf vind het niet zo nodig, want om dit aan te tonen moeten duizenden proefdieren blootgesteld worden met een incidentie van 0.15 - 1.5 % (autisme vs. asperger).
Maar zonder zo´n onderzoek is het echt onzin om hier conclusies aan te verbinden betreffende vaccinatie.
Rootman,
Verwijderenik volg de vaccinatie discussie niet, want het gaat over slechts tienduizenden verwoeste levens, en mijn joodse vrienden veroorzaken duizend maal meer ellende. Prioriteiten.
Maar ben je van mening dat Thimerosol ook geen effect had destijds? Ken je het Rolling Stone artikel van Robert Kennedy jr ? Ben jke met me eens dat er destijds in Florida door Big Pharma is besloten om geen ( of veel minder) thimerosol in de vaccins te doen? Daar geloof ik namelijk wel in.
Mijn mening is dat thimerosol waarschijnlijk net zoiets als softenon, en alle later verboden meds of toevoegingen:
Verwijderenhttps://en.wikipedia.org/wiki/List_of_withdrawn_drugs
Zeker wat langer geleden werden er te weinig lange termijn onderzoeken gedaan. Er zijn ook lobbyisten van farma-corporations geweest die met smeergeld onderzoeken manipuleerden of lieten verdwijnen. Criminaliteit dus.
Eigenlijk ben ik maar zijdelings gïnteresseerd, ik ben niet eens 100 % tegen GMO (via beperking van de macht van big Argo en sterk verkorten van het patentrecht heeft het een plaats, en ik hoop tijdens mijn leven nog een mammoet te zien.
Beter eten, Vrouwenrechten, Homorechten, Slim vaccineren, Tegengaan van (echte) mensenhandel, Beter leven voor slachtdieren, Klimaatbeleid:
Ik ben er allemaal vóór, maar kan de mensen en clubs vaak niet uitstaan: er zit een sterk SJW (Soros-) en en erg benepen, preutsig element in. Semi religieus, virtue signalling en altijd op zoek naar meer regels.
Verder kan ik het vrijwel niet laten om beweringen die op drogredenen zijn gebaseerd de grond in te boren, speciaal als de bronnen grootverbruikers van aluminium of charlatans zijn.
In de meeste gevallen betekent bij deze mensen: meer regels´: verbieden!
VerwijderenKomende dagen horen we dat weer over vuurwerk, vorige maand over zwartepiet, en volgend jaar het vrij internet.
Nunes Preparing Report On Corruption At FBI…
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.citizenfreepress.com/column-3/devin-nunes-preparing-report-on-corruption-at-the-fbi/
Trey Gowdy: The FBI DISAPPOINTED all Americans… Rep. Francis Rooney: ‘Purge’ FBI and DOJ
Verwijderenhttp://investmentwatchblog.com/trey-gowdy-the-fbi-disappointed-all-americans-rep-francis-rooney-purge-fbi-and-doj/
Ik denk dat Joost Karhof is overleden aan een teveel aan sigaretten, drank, werk en stress en zie er verder geen complot in.
BeantwoordenVerwijderenWat betreffende het nieuwsmoment van het jaar vrees ik dat ik voor dit jaar geen enkel hoopgevend moment kan noemen.
Het 'nieuws' in 2017 was een groot drama met het eeuwige Rusland bashen, in de hoop, want anders kan ik het niet verklaren, om daarmee als politicus of media de echte, door politici en media geïnduceerde, problemen niet onder ogen te hoeven komen zoals
- minister Koenders heeft met Nederlands belastinggeld jarenlang terroristen in Syrie gesponsord
- Trump is een gevolg van jarenlang falend beleid in de VS en Trump is niet de oorzaak van falend beleid in de VS
- De MSM is een leugenmachine en probeert met projectie leugens te verschuiven naar alternatieve media, uiteraard zonder verder specifiek te worden welke alternatieve media liegen, om zodoende niet zelf als leugenaar ontmaskerd te worden (Ik weet niet of Jan al info heeft ontvangen van het ministerie van Ollongren?)
- In Nederland leeft 10% van de huishoudens in armoede (en waar ik woon is dat 20%), mede met dank aan de PvdA die met hulp van Jette Kleinsma van de verzorgingsstaat een 'participatiestaat' heeft gemaakt en waar de minder bedeelde niet langer hulp van de Staat hoeft te verwachten.
- De zorg wordt, ook in Nederland, onbetaalbaar voor velen (een eigen risico van om en nabij de 400 euro is reden waarom mensen niet naar een tandarts gaan, geen specialist bezoeken, hun medicijnen niet bij een apotheek ophalen), wat mijns inziens een van de redenen is dat het sterftecijfer in Nederland niet langer daalt.
- huizen worden weer zo goed als onbetaalbaar voor jongeren ('debt trap')
- ongelijkheid van welvaart zal de komende jaren verder toenemen nu de rijken minder belasting gaan betalen en de armen meer.
Het goede nieuws is, dat de MSM haar 'mojo' is kwijtgeraakt in haar liegen en bedriegen, maar dat is oud nieuws uit 2016 (waar de media bv met >90% zekerheid voorspelde dat HRC nieuwe president van de VS zou worden) en daarom niet mijn nieuwsmoment van 2017
VerwijderenHet is met de media als met die sketch in Monthy Python waar de eigenaar van een dierenwinkel een dode papegaai probeert te slijten aan een klant, wat de eigenaar lukt, en nu komt de klant terug om een klacht in te dienen (sketch, zie hier: https://m.youtube.com/watch?v=4vuW6tQ0218). Het is een vermoeiende bezigheid, telkens als lezer maar weer nepnieuws te moeten ontmaskeren voor dat wat het is, wat reden is dat ik de MSM eigenlijk niet meer volg..
Ergens zou het fijn zijn als de situatie waarin we nu zitten op sociaal-economisch terrein (armoede, nucleaire oorlogsdreiging, verslechtering in zorg en onderwijs, stagnerende lonen, een economie die in toenemende mate afhankelijk is van schulden) allemaal voorbedacht was door een paar briljante, maar kwade, koppen.
Maar ik vrees eerder dat hier sprake is van een vorm van decadentie bij de elite en haar bureaucratie, zoals bv bij NAVO bureaucraten pijnlijk duidelijk werd in 2015 toen zij gezamenlijk 'we are the world' zongen (zie: https://m.youtube.com/watch?v=0y7vs9cV3iA). En dat terwijl tegelijkertijd dankzij diezelfde NAVO bureaucraten de nucleaire oorlogsdreiging tussen NAVO en Rusland stijgt!
Wat als onze elite en haar bureaucratie niet beter weet dan dat alle problemen... niet hun problemen zijn. En dat dit weer een gevolg is van luiheid en een gebrek aan constructieve ideeën van diezelfde elite. Waaruit vervolgens bijna als vanzelf de ideale zondebok 'Russofobie' ontstaat?
Wat als we geleid worden door een stel idioten die alleen weten hoe ze zelf, op korte termijn, ergens beter van worden, zonder de lange termijn gevolgen te overzien? - Dat vind ik een veel engere, maar waarschijnlijkere gedachte, dan dat we geleid worden door een 'Deep State'.
- Wat daar aan te doen?
- Niet meedoen
Voor volgend jaar is mijn voornemen om zoveel mogelijk weg te blijven van mening en gevatheid, en om me meer te verdiepen in feiten om daarover hier in de comments te berichten. En hoewel mijn inzicht in feiten amateuristisch is (want ik werk met mijn hoofd in de avond, na een dag hard gewerkt te hebben, en heb niet de luxe van een apparaat waar ik mijn gedachten aan kan staven, anders dan mijn geheugen, en heb ook geen redactie tot beschikking met wie ik mijn commentaar kan bespreken alvorens het te plaatsen), heeft het op de professional voor dat de inzichten niet ingesleten zijn tot iets wat altijd tot niets (of nog minder) leidt, zoals je dat dagelijks terugziet in de media en politiek.
Ik dank een ieder hier voor zijn bijdragen in de comments en Blik voor het maken van dit Blog. Tot volgend jaar!
Al de feiten die @Willem Willem hierboven benoemt geeft aan dat het ongebreideld kapitalistische systeem op instorten staat. Wij gaan een ineenstorting meemaken van het kaliber Romeinse Rijk en USSR.
VerwijderenNee, Willem,
Verwijderenik heb nog geen antwoord gekregen. Morgen is het weer vrijdag, en het zou kunnen dat ik dan weer bel: voor de derde keer.
Mevr Fitts in gesprek met mevrouw Cinthya McKinney.
BeantwoordenVerwijderenVanaf minuut 15 is het interessant.
https://www.youtube.com/watch?v=IPaP8cBdukc
Op het eind zegt men: De Neocons willen mogelijk een kernoorlog die zowel Rusland als de VS totaal verzwakt, en dan zijn zij baas van de wereld ....
LOL. Welke leip schrijft dit nu weer. LOL. Kernoorlog tussen VS en Rusland = iedereen dood (incl. Neocons) of binnen kortste keren dood door ernstige ziekten.
VerwijderenOud voetballer Weah heeft de verkiezingen gewonnen en wordt baas van Liberia.
BeantwoordenVerwijderenIn 2015 verloor hij de verkiezingen nog "omdat hij te weinig van regeren af zou weten".
Weah is toen naar de VS gegaan om te studeren.
Nu weet hij blijkbaar wel hoe hij moet regeren, want hij heeft gewonnen.
Zijn plan: Migratie, want dat zou goed zijn voor het land.
Hij stuurt zijn bewoners dus naar het buitenland....
Zou hij dat in Florida geleerd hebben?
Dit artikel van RT geeft inzicht hoe ook in Rusland veel aluhoedjes een zware bedreiging zijn voor de gezondheid en geluk van jonge mensen. (om maar niet te spreken van besmettingsgevaar).
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.rt.com/news/414510-hiv-aids-russia-epidemic-denialists/?utm_source=browser&utm_medium=aplication_chrome&utm_campaign=chrome
Tip:
BeantwoordenVerwijderenOp UNZ beschrijft Anatoly Karlin de verschillen tussen Rusland en 'Het Westen".
10 zaken die in Rusland beter zijn.
En in een ander artikel: 10 zaken die in het westen beter zijn.
Interessant. Karlin is keihard oprecht, want spaart Rusland zeker niet. Hij is ook een ras-realist ( HBD = human biodiversity).
http://www.unz.com/akarlin/10-ways-russia-better-than-usa/
Tip:
BeantwoordenVerwijderenDe site van Lasha Darkmoon is een kwalitatief goede site. Hij is wel fanatiek anti-semitisch, maar wel met veel onderbouwing . ( je moet er tegen kunnen. Langzaam aan gewennen is aan te raden).
Ja, ze geven de joden van alles de schuld. Aan U om dat meteen korrel zout te nemen.
Hier geeft ze een samenvatting van een lang artikel van Kevin MacDonald ( een zeer fantastisch schrijver. Ik las 3 wetenschappelijke werken van hem, over de joden).
kernthema van Kevin macDonald: er is een vijandige Elite die veel m,acht over ons heeft, Ze zorgde voor massa-immigratie, en ze zou het liefts zien dat wij ( balne) goyim helemaal van de aardbodem verdwenen. Ze zullen niet aarzelen om daar andere volken vtoe aan te zetten en voor te gebruiken. ( Dan rekenen ze later zelf wel af met die zwartjes: peace of cake.)
Hier het artikel: https://www.darkmoon.me/2017/opioids-and-the-crisis-of-the-white-working-class/
Tip:
BeantwoordenVerwijderenDe Scofield bible is in Amerika bijna de enige bijbel die overal wordt gebruikt.
Hij is met joods geld geschreven, enzorgt er voor dat de Evangelicals ÀLLES wat Israel doet, automatisch goedkeuren.
http://www.jeff-goodall.com/?p=8955
Hier nog wat meer over de kern van de Scofield
Verwijderenbijbel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Dispensationalisme
Het is voor mij behoorlijk ingewikkeld.
Komt hier op neer: Volgens Scofield heeft God twee volkeren: Israel en De Kerk.
Hier nog een lang artikel dat zeker voor Eddy belangrijk zal zijn: http://www.sweetliberty.org/issues/hoax/greatesthoax.htm
( Ik heb het niet bestudeerd. )
Connectie tussen Cyrus Scofield ( de pro-joodse bijbelvertaling die de wereld veroverde) en Samuel Untermayer etc.:
http://www.sweetliberty.org/issues/hoax/
Ook: Rabbi Rabionvic : 1952: joden zulen de wereld beheersen)
En Eustace Mullins: the 4 horsemen, die de grote rampen aankondigen uit de Apocalypse: jerry Falllwell , en andere christelijke voorgangres
Over Scofield: http://www.goodnewsaboutgod.com/studies/spiritual/home_study/new_religion1.htm
Zeker het lezen waard. Maar mijn logische, antropologische stukje over ´gog´, wat dezelfde flauwekul betwist zonder bronnen te betwijfelen is weggehaald. Tja dat neemt wel de lol weg.
VerwijderenStond die 'gog' post op deze draad?
VerwijderenAls ik tijd heb zal ik hem opzoeken en terug plaatsen.
Ik denk echt niet dat ie met opzet is verwijderd.
Van mij zijn trouwens ook prima posts verwijderd: met kerst ben ik serieus op Eddy in gegaan. Allles we.... Zonde.
Evenals een academisch 100 % verantwoorde post als repliek op een artikel over aluminiumstapeling bij gevaccineerde autisten. Niemand hoeft het met mij eens te zijn, maar een logisch en feitelijk tegenargument zou moeten worden beantwoord door een feitelijk en logisch contra-tegenargument!
VerwijderenPER ONGELUK WEG GEHAALD:
VerwijderenAi, het weekend nadert en dan worden er weer bijbeltexten uit hun verband gerukr en rondgeslingerd.
In elk geval: ´Gog´ en ´Magog´ sloeg op Assur en Babylon, zo´n 2800 jaar geleden, en niet op Rusland, Turkije of Iran.
Het Russische volk bestond nog niet eens, want dat bestaat uit een mix van Vikingen en Slavische volken, die beiden nog niet in het huidige Europese Rusland woonden. Turken zaten nog in centraal Azië; het huidige Turkije was toen bevolkt door Grieken. De huidige verdeling in naties en volken kan dus onmogelijk een bestaande naam in de taal van toen hebben gehad.
Rootman,
VerwijderenHier bovenaan staat een lange reactie van jou. ( Als reactie op Joop) . Dacht je dat die weg was? Er is verder niks van jou te vinden over aluminium.
J V
Bedankt censor!
VerwijderenDe post naar Joop ging over het feit dat er een onderzoek was gedaan over het verband tussen aluminiumstapeling in hersencellen van een groep autisten. Dat onderzoek was gedegen, maar de sites die het aanhaalden legden verbanden die het orginele onderzoek nooit legde: er was nooit oorzakelijk verband aangetoond. En een van DIE sites werd gelinked door mw Austin Fitts, die zich mi. beter bij haar exellente geopolitieke analyses kan houden.
Dat is mooi, een onderzoek verrichten zonder vergelijkingsmateriaal. Ga er maar vanuit dat de researcher niet alleen autisme patiënten heeft onderzocht. Wat een ongelooflijk flut argument!
VerwijderenEr zit een gourmet luchtje aan de dood van deze journalisten vogel. Vreemd, dat er weinig diepgang in de msm berichtgeving zit. Als een gezonde collega op zo'n jonge leeftijd overlijdt, dan verwacht je toch wat meer feiten.
BeantwoordenVerwijderenOf was zijn overlijden het gevolg van vaccinaties en voeding:
Poetin verklaart Rusland GMO-vrij..!!
‘Wij hebben als soort de kans om dóór te gaan met onszelf te ontwikkelen, met onze hersenen en ons lichaam, in een gezonde opgaande lijn, of we kunnen het Westerse voorbeeld volgen van de afgelopen decennia, en opzettelijk de bevolking vergiftigen met genetisch veranderd voedsel, farmaceutische producten (medicijnen GJ), vaccins en ‘fast food’, die allemaal geclassificeerd kunnen worden als ‘gevaarlijk en verslavend medicijn. Wij dienen deze ontwikkeling in Rusland te bestrijden. Een fysiek en intellectueel kreupele bevolking is niet in ons belang.’
Gezonde voeding resulteert in een gezond mens met een gezonde geest!
In tegenstelling tot de staats-trollen, die alleen gmo-voer verorberen:
‘heftig gevaccineerde, borderline-autistische dikke man, die op de bank is neer geplofd, waarbij zijn lichaam is onderuit gehaald, door een HFCS (high-corn fructose syrup) knock-out.’
Lees dit positieve nieuws verder op Wanttoknow: Poetin verklaart Rusland GMO-vrij
Bedankt voor de link Theo, Jammer dat Rusland niet bij de deur ligt want anders ging ik daar mijn boodschappen doen. Kijk hier maar eens op een willekeurig etiket op een product in de supermarkt en je komt GMO tegen, meestal GMO soja, en dat zit in veel producten.
VerwijderenBiologisch is wat duurder maar wel veilig.
Alvast voorspoedig nieuwjaar gewenst!
Soms kan cocaine plotselinge hartritmestoornissen (incl V-fib) veroorzaken. En het kan ook spontaan optreden, vaak bij inspanning (sporters). Of zomaar.
BeantwoordenVerwijderenAlle herhaalde posts over Baudet en Erdogan zijn irrelevant.
BeantwoordenVerwijderenWij hebben hier verschillende, en genuanceerde meningen over deze 2 politici. Vorige week was er een artikel in het Democrats-propagandablad Politico over een vermeend verband tussen Hezbolla en cocaine trade.
Bijna universeel is dit verworpen als een smear piece om het publiek voor te bereiden voor oorlog. een paar blogs terug is dit al door ons besproken.
Toch handig om te weten indien posts hierover komende dagen elke keer teruggeplaatst worden.
Ik vind elke analyse die uit gaat van oude voorspellingen of van wonderbaarlijke profetiën zonde van de tijd.
VerwijderenEn ik vind dat elke analyse die gebruik maakt van een paralel met een historische gebeurtenis ( Annexatie Krim is gelijk aan Sudetenland) een zwaktebod, en zonde van de tijd.
Elke nieuwe situatie staat in een volledig nieuwe context.
Maar voorspellingen die gebaseerd zijn op volkskarakter en ingroup-cultuur en IQ, die vind ik wel de aandacht waard.
Ik citeer een klein stukje van een artikel dat ik eerder linkte:
=======================
Emperor Claudius issued his Third Edict, condemning the Jews of Alexandria for abuse of privilege and sowing discord; he charged them with “fomenting a general plague which infests the whole world.”
Eight years later he expelled them from Rome.
Cassius:
Jews everywhere were showing signs of hostility to the Romans, partly by secret and partly overt acts… [M]any other nations, too, were joining them through eagerness for gain, and the whole earth, one might almost say, was being stirred up over the matter.[2]
Seneca “an accursed race”
Quintilian “a race which is a curse to others”
Tacitus: a “disease,” a “pernicious superstition,” and “the basest of peoples”
===========================
Dan heb je het niet over bepaalde gebeurtenissen ( Hoe vaak is al niet geschreven dat "We nu inde Eindtijd leven !! "
Al honderden keren.
Je hebt er dus helemaal niks aan.
Het zijn uitspraken om de goedgelovigen achter je aan te krijgen.
Maar die Romeinse keizers, die blijkbaar precies hetzelfde ervoeren als wij, en als al die andere landen en steden die de joden er uit hebben gegooid na verloop van tijd, DIE vertellen ons iets zinvols. Zeker omdat de joodse macht nu zo enorm is dat deze stem nooit meer gehoord wordt. Hij is verboden.
Ze hebben niet voor niks die moslims hier: om wetgeving als 'hate speech' te kunnen maken.
2 Availability heuristic
VerwijderenWhen people overestimate the importance of information that is available to them.
For instance, a person might argue that smoking is not unhealthy on the basis that his grandfather lived to 100 and smoked three packs a day.
----------------------------------
Beschikbaarheid heuristiek
Wanneer mensen het belang van informatie overschatten die voor hen beschikbaar is.
Een persoon zou bijvoorbeeld kunnen beweren dat roken niet ongezond is op basis van het feit dat zijn grootvader 100 jaar oud was en drie packs per dag rookte.
Er zijn hele lijsten van niet uitgekomen bijbelse profetiëen.
Verwijderenhttps://rationalwiki.org/wiki/Biblical_prophecies
Een wat somber, maar waardevol artikel van een echt onafhankelijke journalist, André Vltchek over journakistiek en de komende jaarwisseling:
BeantwoordenVerwijderenhttps://journal-neo.org/2017/12/29/new-year-s-message-and-warning-from-a-war-correspondent/
Dank voor de link. Ik was het met het volledige essay eens, en dan vooral met:
Verwijderen'Don’t ever trust the “news” and “information” which is being disseminated by those who are continuously trying to loot and enslave the world. Trust only what you see and hear, and what you feel. Trust people who are in love with this world, if you manage to identify them. Trust your own senses, your inner logic, and your emotions.
Do not vote for bombing or putting sanctions on any foreign country, anywhere on Earth, before you see it with your own eyes, before you are really convinced, before you talk to its people, and before you truly understand what they are saying. Do not make decisions or conclusions after staring at the television set only. Remember: pseudo-reality kills! And it wants you to participate in this murder.'
Zien is geloven, en de media die wij hebben maakt zienden blind, vat ik dat dan zo maar samen
John Milton zegt het zo (wanneer hij spreekt over farizeeërs)
VerwijderenThey who have put out the people’s eyes, reproach them of their blindness
Sommige kippen haten de vos.
BeantwoordenVerwijderenMaar er zijn er natuurlijk ook die naar de Vos luisteren en hun mede-kippen veroordelen om hun afkeer van vossen.
Die hebben het licht gezien!
Die horen van de Vos dat ze humaan zijn. Een trapje hoger staan dan de rest.
In de joodse gemeenschap staan zulke domme lieden altijd onderaan de ladder. En als er weer eens een pogrom zat aan te komen in de Pale, dan kregen die naïvelingen geen waarschuwing. Ze werden opgeofferd om de goy-haat te stillen.
Een van de vormen van selectie voor hoog IQ en geslepenheid. Ze kijken neer op domheid.
Totaal anders dan Christenen, die het een eer vinden om de zwakkeren er bij te houden.
En wij zitten er maar mee, Blik !
Het IQ werd nog niet gemeten, zal het aantal goudstukken zijn. Onze joods christelijke traditie heeft veel gebruiken overgenomen.
VerwijderenTip voor Eddy:
BeantwoordenVerwijderen4 Blind-spot bias
Failing to recognize your cognitive biases is a bias in itself.
Notably, Princeton psychologist Emily Pronin has found that "individuals see the existence and operation of cognitive and motivational biases much more in others than in themselves."
-----------------------------------------------------
Blind voor de eigen voor-ingenomenheid.
Het niet opmerken van uw cognitieve vooroordelen is een vooroordeel op zichzelf.
Met name Princeton-psycholoog Emily Pronin heeft geconstateerd dat "individuen het bestaan en de werking van cognitieve en motivationele vooroordelen veel meer in anderen dan in zichzelf zien."
Dit is de ‘moeder van alle domheid’ want de aangeboren neiging om te denken dat je zelf gelijk hebt is heel sterk. Blijkbaar is dat evolutionair gezien toch een voordeel.
Mijn strategie hiertegen is als volgt: Ga actief op zoek naar bronnen die mijn eigen wereldbeeld falsifieren. ( Als ik denk dat alle zwanen wit zijn, moet ik heel erg zoeken of ik een zwaan vind die zwart is.) Achterliggende gedachte hierbij is: Ik ben geneigd om het eigen bestaande wereldbeeld te verdedigen. Maar àls dat fout is, dan is dat minder waardevol ( en minder machtig) dan wanneer het correct is. Ik moet dus door de zure appel heen bijten en fouten van mezelf toegeven en daarmee mijn wereldbeeld verbeteren. Dat maakt mij 'beter' en sterker.
NB: een probleem hierbij is natuurlijk dat veel zaken tegelijkertijd waar en onwaar zijn. Trump is goed, en hij is slecht. Het wordt steeds beter in de wereld, en het wordt steeds slechter.
Bij dat falsifieren denk ik dus vooral aan de bouwstenen van het wereldbeeld: is het islam-terreur door Het Westen veroorzaakt, of is het uit zichzelf ontstaan. ( Ik denk het eerste. Zie volgende blog).
Dit is een van de belangrijke vragen in de huidige wereld. En de propaganda hierover is volgens mij een leugen.
Verheul, je hebt mijn post toch weer verwijderd terwijl daar niks mis mee was.
VerwijderenHypocriet ventje ben jij want jij mag blijkbaar wel op Eddy reageren.
Ik ga doen wat ik gezegd heb en laat dit blog voor wat het is.
Leg jij maar uit aan Huub waarom ik hier niet meer kom.
Voor alle andere lezers hier: een fijne jaarwisseling gewenst en een voorspoedig 2018.
Matt,
Verwijderenik heb jouw post niet weg gehaald.
Ik heb van niemand ook maar éém post verwijderd, behalve van Eddy en Cruelman.
VerwijderenToch verdwijnen er posts. Van mijzelf. Van Rootman, van Matt.
Dat moet je toch echt aan Blik vragen hioe dat zit.
Matt,
ik heb gekeken en inderdaad:L die ene laffe post van jou die is weg gehaald. Maar niet door mij.
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden en dan plaats ik hem hieronder.
Ik vond dat je daar op heel laffe wijze bezig was tegenover mij. Maar dat ga ik dan echt niet weg halen.
@Matt: Maak je niet te druk over het weghalen, toevallig had ik de reactie van die jezus-extremist gelezen (het weet blijkbaar niet dat jesus eigenlijk de zon is). Het beweerde dat er in de bio-industrie volop gerommeld wordt, dat klopt inderdaad hier in het westen. In Rusland is de hele voedselketen GMO-vrij, dus ook het veevoer. Nooit zal de trol serieus op onderwerpen ingaan, dus niet reageren blijft het beste en dat geldt zeker ook voor @Jan
VerwijderenGroet Theo
Over het algemeen mee eens; slechts heel af en toe is het humor. Wie in 90 % van de gevallen lompe beledigingen plaatst moet niet als een hysterische relnicht gaan griepen als zijn enige wekelijkse inhoudelijk post ook in de vullis gaat.
VerwijderenOmdat Toktok (toktok is geen kip???) elke keer evangelofascisische ziopropaganda herplaatst neem ik de vrijheid af en toe een soort theologisch/ anthropologisch/ historisch tegengif (je zou het een spirituele vaccinatie, zonder zware metalen, maar met heavy metal kunnen noemen). Boostershots wanneer nodig!
De bevrijding van deir ez zor vind ik wel een hoogtepunt in 2017, een stalingrad moment na jarenlange belegering door IS en de Navo bombardementen.
BeantwoordenVerwijderenhttp://gerritherders.blogspot.nl/2017/09/nieuwe-nederlaang-voor-vsisis-in-syrie.html
Je hebt gelijk Eddy, we worden vergiftigd waar we bij staan. Ik heb een tijd geleden een grafiek gezien en die gaf aan dat het stijgend aantal kankergevallen evenredig omhoog gaat met het gebruik van glyfosaat. Toevallig?
BeantwoordenVerwijderenDus wat Putin in Rusland nu doet is een goede zaak.
===
Eddy, Jan doet je een prime voorstel: post op het blog van Jan. Daar kun je rekenen op massa's toehoorders!
==
Zeg censor, waarom heb je deze post van Eddy verwijderd?
Eddy deed op een heel normale manier mee aan deze discussie, zonder schelden of wat dan ook.
Als je mijn post ook steevast gaat verwijderen zeg ik dag met mijn handje tegen dit blog.
==
De algemene regel op dit blog is altijd geweest dat iedereen aan de discussies kan deelnemen mits men het vriendelijk houd, dus zonder schelden en liefst met onderbouwing van argumenten, of aangeven dat het een persoonlijke menig is.
Wat de censor, in dit geval Jan is op dit blog het uitvechten lijkt op een persoonlijke vete tussen Jan en Eddy.
De schrijfsels van Jan blijven wel staan en die horen op zijn eigen blog thuis.
Typisch Jan. Hij mist nogal eens de nuance.
VerwijderenHierboven staan de eerder verwijderde posts van Matt.
BeantwoordenVerwijderenIk denk dat iemand anders ook wil inloggen (Blik vermoedelijk), want telkens als ik mijn verhaal bijna klaar heb, val ik uit het blog, en is mijn verhaal verloren.
Matt: alle reacties op Eddy gaan verloren, als zijn posts worden verwijderd.
Daar is hier al vaak voor gewaarschuwd.
Dus schrijf 'zelfstandige posts.'
Er is ook een comment van mij op Matt op mijn post van TheTremor op 29 december 2017 om 17:59 verdwenen.
VerwijderenGroet Theo
De laatste drie posts zijn door Jan de Censor geplaatst. Niet door Blik. Maar dat was waarschijnlijk wel duidelijk.
BeantwoordenVerwijderenDe top van het nieuws dit jaar was voor mij:
BeantwoordenVerwijderen1) mrs Clinton werd géén president (eigenlijk was dit vorig jaar maar de inauguratie was dit jaar)
2) de bevrijding van Aleppo!
3) TTIP en TPP gaan niet door.
4) Het meesterlijke staatsmanschap van Putin betreffende Turkije en Erdogan
5) Een begin van onafhankelijkheid van Europa tov de VS
De negatiefste elementen:
1) het verraad van Trump naar zijn electoraat en overgave aan de neocons en de deep state
2) De pro- EU tegenreactie bij verkiezingen in de EU nav. het-te-kort-door-de-bocht populisme van populistisch rechts, wat geleid tot Rutte 3, May, Macron en Merkel 2438.
3) De oorlog tegen vrije meningsuiting
4) De nog steeds verder oprukkende politieke correctheid, SJW en verpreutsing
5) De vele onschuldige doden in Jemen, Novorossiya, Syrië en andere plaatsen.
Wat ik ook heel erg vind (mag wat mij betreft op plaats 2 of 3) zijn de coups in latijns Amerika! Het continent ligt nog te ver van Rusland en China voor serieuze bescherming, zodat Monroe-2 werkelijkheid lijkt te worden... Vorig jaar noemde ik het nog het continent van de hoop! Nu hoop ik dat Rusland serieus werk maakt om stevige bases in Venezuela, Cuba, Ecuador en Nicaragua te plaatsen. En in nog wat meer landen ervaren (antimaidan-) adviseurs geschoold en getrained in de stijl van Starikov en Korybko!
VerwijderenGoede punten Rootman en Dawg
VerwijderenNegatief voor mij
1. de vele hongerige en doden in Jemen
2. Het censureren van de sociale media
2. De oorlogsretoriek van Trump tegen Noord Korea en Iran.
Positief
1. De groei van de economieën wereldwijd.
2. De samenwerking tussen Trump en Poetin tegen het terrorisme.
3. Het stagneren van het proces van de één wereld dictatuur van de internationalisten.
Het enige goede nieuws, nou ja nieuws, is dat de zo voorspelde 3e wereldoorlog niet is uitgebroken,
Verwijderende aarde niet vernietigd is door planeet X en dat onze inkomsten niet gehalveerd zijn geworden door de voorspelde bank en beurs bubbel. Dat de NWO nog geen poot aan de grond heeft gekregen.
Grote minpunten dit jaar is: 1- dat we zo hard zijn bedrogen door Trump. Van alles wat hij beloofde heeft hij precies het tegenovergestelde gedaan.
Clinton zit nog steeds in haar kasteel, en nog een aantal oorlogsmisdadigers en pedo's lopen nog steeds vrij rond en de toevoer van wapens naar buitenlanden is fors toegenomen i.p.v. afgenomen.
2- Dat het woord 'democratie' in de EU ineens niet meer bestaat als het over Catalonië gaat.
3- Dat de EU zich weer voor het karretje van Amerika laat spannen en de sancties tegen Rusland verder opdrijft ook al kost dat de EU handen vol geld. 4- Dat de EU zich weer heeft laten omkopen door Monsanto ten koste van mijn gezondheid. 5- Dat de EU zich denkt te kunnen bemoeien wat ik wel of niet lees op het web.
Maar dan het meest positieve dit jaar is wel dat ik dit jaar overleefd heb en nu tegen mijn 64e aankijk.
Dan zijn we bijna leeftijdgenoten! Ik hoop in september 65 te worden.
VerwijderenPlaneet 9 is nog niet eens ontdekt. Maar als de opvolger van Hubble in zijn baan komt kunnen we zelfs afbeeldingen van exoplaneten verwachten!!!
Jongelui,
VerwijderenMatt (63) en Rootman ( 64),
blijkbaar ben ik de Nestor van het gezelschap (66).
Met Tedje van Es zeg ik hartgrondig: Godver de Godver de Godver...
https://www.youtube.com/watch?v=SA3GmB9Bxfc
Dawg,
BeantwoordenVerwijderende euro en onze welvaart zijn eigenlijk niet zo heel belangrijk meer.
Andere zaken zijn het waar we ons druk om maken: terreur, immigratie, onzekerheid, klimaat, robotisering, etc.
Ik hoorde recentelijk twee sprekers die hier oog voor hadden:
Catherine A Fitts, heeft de Popsicle Indexz bedacht.
https://solari.com/blog/the-popsicle-index/
(1,5 mninuut)
En op Novini staat een lang interview met Tom Zwitser, een intellectueel en denker van nog geen 40 jaar oud. Uitgever van De Blauwe Tijger.
Op mijn voorlaatste blog in de comments heb ik dat 1,5 uur durend interview heel kort samengevat: http://xevolutie.blogspot.nl/2017/12/686-20-aangeboren-denkfouten-die-men.html
Haalt Voetbal Inside de kerst? [Reactie op kritiek Sunny Bergman] - VOETBAL INSIDE
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.youtube.com/watch?v=DQGaRO2glIs
Johan Derksen vat het goed samen. Het gelul van de grachtengordel en het kliekje wat we iedere avond op de nationale tv voorgeschoteld krijgen.
Leuk interview met Stan van Houcke over onze 'vrije pers'
BeantwoordenVerwijderenhttps://m.youtube.com/watch?v=-6xkPFbPUfw&feature=youtu.be
Ik twijfel er niet aan dat het de moeite waard is, Willem !
VerwijderenOok dit interview ga ik op MP3 zetten en dan beluisteren als ik andere zaken aan het doen ben (zaken waarbij ik beweeg en niet veel hoef te denken).
Weltschmerz is fantastichL: ik raad alle interviews met Van Wolferen aan.
Gisteren nog dacht ik: waarom zou Van Houcke nooit geïnterviewd worden.
PS: Luister/kijk ook naar novini: Tom Zwitser.
2018 - The Year in Russophobia
BeantwoordenVerwijderenhttps://sputniknews.com/columnists/201712301060437717-2018-russophobia-russian-meddling/
LOL. Zo zielig de MSM in de "vrije" wereld.
Niet al te negatief over Trump doen, hij best wel wat bereikt ondanks de enorme tegenwind die hij krijgt. Vooral van de oude geld in Manhatten.
BeantwoordenVerwijderenWill War Cancel Trump's Triumphs?
https://www.zerohedge.com/news/2017-12-29/will-war-cancel-trumps-triumphs
Ik moest er gelijk aan denken toen ik hoorde over de onlusten in Iran. Gekleurde revolutie ?
BeantwoordenVerwijderenUS State Department Hints At Iran Overthrow: Are We Witnessing The Early Stages Of Regime Change?
https://www.zerohedge.com/news/2017-12-30/us-state-department-hints-iran-overthrow-are-we-witnessing-early-stages-regime
maar ik zie het niet lukken!! De MEK en de ultraconservatieven samengebracht door wat Mossad agitatoren, dat heeft geen serieuze kans. Ik hoop wel dat de regering in Teheran het patroon tijdig inziet.
VerwijderenDie demonstranten hebben Engelstalige spandoeken!!!
VerwijderenDit schrijft moonofalabama over de 'spontane' protesten in Iran
Verwijderenhttp://www.moonofalabama.org/2017/12/iran-regime-change-agents-hijack-economic-protests-.html#more
De MSM probeer ik in deze over te slaan, hoewel ik de koppen in VK niet heb kunnen ontwijken. En die koppen zijn 'veelbelovend': 'oorlog in Iran, yeah, yeah!' staat er nog net niet, maar het vergt weinig verbeeldingskracht om dat te lezen in koppen die melden dat er nu ook 'geweld [is] bij demonstraties in Iran'
Geweld bij demonstraties=slecht van een regering, zelfs al komt het geweld van de demonstranten zelf, is de gedachte die bij de lezer moet ontstaan.
Ach, het is weer eens wat ander nieuws dan Nico Dijkshoorn die Lara Rense aanbidt, en wat volgens VK ook 'belangrijk' nieuws is.
Wellicht dat het nieuws uit Iran verstokte VK lezers aanzet om na te denken over de 'protesten' destijds in Oekraine, Libie, Jemen en Syrie, en wat daarvan de oorzaak was, plus het gevolg, denk ik dan.
En verder sluit ik me bij de mening van MoA aan in de voorspelling dat deze georkestreerde 'kleurenrevolutie' geen kans van slagen heeft in Iran.
Moon of Alabama is vrij helder: de kans is heel groot dat Israel dit op touw heeft gezet.
Verwijderen( Graag een reactie hierop van Oligarch. Waar is Wall Street. Oligarch ?)
Iran heeft nu een babyboom van 20-30 jarigen, waarvan er veel werkloos zijn. Er is dus terechte ontevredenheid. Nou, laat dat maar aan Israel over!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f9/Iran-age-pyramid.svg/810px-Iran-age-pyramid.svg.png
Mijn visie is helder Jan. De wallstreet oligarchen staan boven de naties. Hun dominantie is over het hele spectrum.
VerwijderenNgo's, westerse inlichtingen diensten, politici binnen de "internationale gemeenschap", humanitaire organisaties. etc etc.
George Soros zijn NGO's zijn altijd bezig geweest met regime change dit millenium. George is een persoonlijke vriend van Brzezinski en van wijlen David Rockefeller.
Een wallstreet insider!.
In de huidige regime operatie in Iran heb ik nog niet verdiept. Echter het lijkt me niet dat de revolutie spontaan is en dat de eigenaren van de federal reserve regime change tegen Iran willen. (Syrië is mislukt, nu maar Iran zelf LOL)
Het is wel duidelijk dat onder Trump een nieuwe strategie is ontwikkeld. De vijanden zijn iig Iran en China (hier past north korea ook toe om China te isoleren).
100% door wallstreet opgezette revolutie in Iran.
Verwijderenhttps://www.infowars.com/us-state-department-hints-at-iran-overthrow-are-we-witnessing-the-early-stages-of-regime-change/
0
The US State Department has issued a formal condemnation of the Iranian government following two days of economic protests centering in a handful of cities, calling the regime “a rogue state whose chief exports are violence, bloodshed, and chaos” while announcing support for protesters.
It fits a familiar script which seems to roll out when anyone protests for any reason in a country considered an enemy of the United States (whether over economic grievances or full on calling for government overthrow).
Ze herhalen keer op keer hun falende taktieken. Er is nog geen één geslaagde gekleurde revolutie waarbij het land daarna voor lange tijd pro washington wordt.
Zelfs bij Oekraïne heb ik mijn twijfels of de anti rusland houding in het land lang blijft hangen. Wellicht is de pro europa houding de volgende of de daarop volgende verkiezingen alweer over. Of Oekraïne moet heel snel worden "ingelijfd/geïntegreerd" in europa incl. grote giften uit Brussel.
Gaat dus weer mislukken in Iran. Iran komt hier weer sterker uit. LOL voor wallstreet oligarchen
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenIedereen met een beetje inzicht doorziet meteen de gekleurde revolutiepoging in Iran
BeantwoordenVerwijderenHier Joachin Flores:
http://www.fort-russ.com/2017/12/iran-protest-crisis-everything-you-need.html
De neocons zijn heel begaan met het Iraanse volk. Maar ondertussen hopen ze, net als toktok op,
Quote: [Let op,Iran krijgt in de toekomst een allesvernietigende atoombom op hun land.
Ok, ga nu maar weer slapen bij ome Huib, hahahahahahaha]
Gelukkig zijn de Iraniërs slim genoeg om te beseffen dat dit soort ´vriendschap´ erger is dan de ergste vijanden.
Rootman, je hebt gelijk: er zitten inderdaad Engelstalige opschriften op de spandoeken bij de Iraanse protesten, maar dan toch ietwat anders dan de MSM ons wil laten geloven:
Verwijderenhttps://www.youtube.com/watch?v=9Nd5jEHsv3o
Onze pro-Israel CHRISTEN zat gisteren nog 4 uur met Sophia te discussieren, zonder beledigingen te uiten.
BeantwoordenVerwijderenMaar hij kon niet winnen en heeft dus zijn eigen posts weg gehaald.
Nu, om 13.53 zegt hij : "Edje heeft zijn comments daar zelf weggehaald."
Ja, Eddy. dat is te zien op de blog.
En ik schreef het hierboven.
En nu zeg jij het nòg eens.
Alsof je zelf vindt dat het uit kracht was, en niet uit zwakte, dat je dit deed.
Dan scheld je Sophia uit voor hoer.
Omdat je niet van haar kon winnen?
En dan zeg je wat je altijd zegt: "Jij kon niet aan mijn portemonnaie komen."
Nee, natuurlijk niet. En dat wil ook niemand.
Je hebt er behoefte aan om jouw opponeneten in jouw eigen ogen zwart te maken, en dus beschuldig je ze van zaken die helemaal niet aan de orde zijn.
Zoek hulp, Eddy. Zodat we geen last meer van je hebben.
Voor het geval de post van Eddy wordt verwijder:
Eddy 31 december 2017 om 13:53
Edje heeft zijn comments daar zelf weggehaald.
Sophie de hoer kon ook niet aan Eddy's portomonee komen.
Beantwoorden
THIS WEEK IN SEX ABUSE OF CHILDREN BY PEDOPHILE CATHOLIC PRIESTS [DECEMBER 30, 2017]
Verwijderenhttps://matrixbob.wordpress.com/2017/12/30/this-week-in-sex-abuse-of-children-by-pedophile-catholic-priests-december-30-2017/
De Amerikaanse katholieke kerk heeft $4 miljard smartengeld aan slachtoffers van seksueel misbruik uitgekeerd.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenDie $4 miljard aan smartengeld is allang uitgekeerd, waarmee schuld door de Amerikaanse katholieke kerk is bewezen!
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderenMENSEN,
BeantwoordenVerwijderenEXCUSES DAT IK ENKELE UURTJES NIET HIER GEKEKEN HEB.
UIT HET BOVENSTAAND IS MAAR 1 CONCLUSIE TE TREKKEN:
EDDY IS NIET DE PERSOON DIE WE OP DIT BLOG WILLEN TOELATEN.
HET IS TE VER BENEDEN NIVEAU.
HET HEEFT INTELLECTUEEL NIET HET MINSTE BELANG.
(IK KAN ERNSTIGER KWALIFICATIES GEBRUIKEN, MAAR LAAT IK HET ZELF EEN BEETJE NETJES HOUDEN.)
IK GA HAM VANAF NU ECHT RADICAAL VERWIJDEREN.
MAAR IK GA ER GEEN 'WERK'/'PLICHT' VAN MAKEN, DUS AF EN TOE KAN HIJ HIER EEN TIJDJE STAAN.
ALS U OP HEM REAGEERT GAAN UW REACTIES VERLOREN.
ALLEEN VOOR DEZE ENE KEER ZAL IK ZOVEEL MOGELIJK DE REACTIES OP EDDY NOG LATEN STAAN.
MAAR DAT IS ECHT DE LAATSTE KEER.
ALS EDDY ZIJN EI KWIJT WIL, MOET HIJ MAAR OP MIJN BLOG POSTEN. MAAKT ME NIKS UIT. DAAR KOMT TOCH NIEMAND.
CENSOR JAN VERHEUL.
Het is niet mogelijk gebleken om Eddy geheel te verwijderen en de andere comments te laten staan. Dit komt omdat men toch af en toe nog op Eddy zelf reageert. DIE reactie verdwijnt als ik Eddy weg haal.
VerwijderenDe methode is als volgt:
Op een basis post van Eddy: niet reageren. Wil U toch reageren, plaatrs dan zelf eeb basispost, en citeer daarin de uitspraak van Eddy kort.
Als op uw post reacties komen ( een 'draad') en Eddy heeftook in die draad gepost, dan moet U reageren op de basis post, niet op 'Beantwoorden' dat aan het eind van die draad staat, want dat gaat weg tegelijk met Eddy ( logisch natuurlijk).
Ik heb besloten om nu alleen de inhoud van de Eddy-posts te verwijderen.
Het is geen fraai gezicht, maar zo langzamerhand kan het mij ook niet veel meer schelen.
Voor wie doe ik dit?
Wiil ik dit werk doen voor mensen die geen zin hebben om de waarheid te zoeken. Voor ronduit assholes als Joop die altijd negatief doet en vilein wist te melden at Blogspot WEL een methode heeft om Eddy te blokkeren/bannen.
Wat een lul ben je dan ! - Of door met zulke leugens te komen
- Of door niet aan Blik te melden hoe dit moet worden gedaan.
What a low life asshole.
Censor J V.
Jawel, Dawg,
Verwijderenmaar wie haalt hem dan steeds weg ?
Hoe wil je hem verwijderen?
IK heb Blik gevraagd om alles naar Wordpress te transformeren. Heb je meteen van geen enkele idioot nog last, in de toekomst.
Blik kan daar vers beginnen, of deze oude blog in een keer over zetten.
Maar ik weet niet of ie er zin in heeft.
Dit is iemand met weinig 'mogelijkheden' en die heeft nu een manier gevonden om mensen te pesten zonder dat hij door die ander kan worden gestopt.
VerwijderenAls het een normaal iemand is, houdt het een keer op.
Maar hoe dat in dit geval is weet ik niet.
Een patient kan soms jarenlang iemand stalken.
Elke patient heeft een rationalisatie voor zijn gedrag.
Deze Eddy (die volgens Sophia niet weet welke teksten in het Oude Testament staan, en welke in het Nieuwe) ziet zichzelf als Christen die goed werk doet door de critici van de joden te koeioneren.
Dat is zijn rationalisatie. Een christen is hij in elk geval niet. En zijn idee over wie besloten had om Christus de kruisdood te laten sterven was ook al onjuist.
Maar dat zijn Feiten.
Die spelen in dit geval geen enkele rol.
Aan dat koeioneren, daar moeten we ons niet aan bloot stellen.
"Voor ronduit assholes als Joop die altijd negatief doet en vilein wist te melden at Blogspot WEL een methode heeft om Eddy te blokkeren/bannen.
VerwijderenWat een lul ben je dan ! - Of door met zulke leugens te komen
- Of door niet aan Blik te melden hoe dit moet worden gedaan.
What a low life asshole."
Ik heb Huib persoonlijk een hele verhandeling gemaild over hoe hij trollen op blogger kon bannen en er zijn blogs op blogger waarin inderdaad trollen worden gebanned. De conclusie die hieruit getrokken kan worden is dus, dat @Verheul de asshole en lul is en niet Joop! Huib mag het van mij ontkennen maar dan erkent hij dat de trollen enige waarheid schrijven en dat Huib liegt.
Joop schrijft: "Huib mag het van mij ontkennen"
VerwijderenJa, dat zal hij zeker doen, en jij dekt je nu al daar tegen in.
Maar wat let je, Joop: zet die info maar hier als comment.
Pas dan ben je geloofwaardig.
@Joop: Volgens de handleiding van blogger kun je alleen volgers blokkeren, maar die kunnen dan nog wel posten: Blogger help: Door jou gevolgde blogs beheren. Bij de veel gestelde vragen vind je: Hoe kan ik volgers van mijn blog blokkeren?
VerwijderenBij Wordpress kun je wel dit soort zieke zwaar gestoorde stalkers blokkeren. Ik heb dit ook al eens aan Huib laten weten. Wordpress vergt ietsjes meer technische kennis, maar ik ben altijd bereid om hem hierbij te helpen.
Ik denk dat google bewust gekozen heeft om niet te kunnen blokkeren, omdat anders de staatstrollen niet hun 2 pakjes sjek in de week krijgen. De staatstrollen worden vandaag de dag geronseld in onze gesloten afdelingen van de psychiatrische zorg. Een gezond mens zal zich nooit lenen voor dit laffe achterbakse gestalk. Probeer je eens voor te stellen, dat dit onmens echt vrachtwagenchauffeur zou zijn. Hij zit hier bijna 24 uur per dag iedereen te bedreigen dat hij je zal slopen en kapot maken. Gelukkig is zijn rijbewijs allang ingenomen en zit het met tbs veilig opgeborgen. Triest dat ze dit soort zielige figuurtjes misbruiken als trollen, maar het geeft ook aan hoe het westers imperium aan het instorten is. Afhankelijk van hersenloze trolletjes!
@Jan: zolang Blik op blogger blijft, hoop ik, dat je al die troep van die psychopaat verwijderd, inclusief reacties. Niet reageren blijft het beste. Hij denkt echt dat het hem zal lukken, maar heeft niet door, dat hij alleen zichzelf aan het opblazen is. Ben je zielig als je hieraan zoveel uren werk per dag besteed en in 2 minuten is die troep weer opgeruimd, wie wint hier?
Groet Theo
Theo,
Verwijderenik heb met Blogspot gecommuniceerd, en ze houden voet bij stuk.
Je kan er niks aan veranderen.
Ja, ik kan Eddy wel elke dag verwijderen, maar nooit binnen enkele minuten.
Hij heeft dus altijd enige exposure.
En zo houdt hij het vol.
Ik denk dat we naar Wordpresws toe moeten.
Klopt Jan, maar het feit blijft, dat hij aanzienlijk meer tijd kwijt is aan het plaatsen.
VerwijderenOverigens is het vrij eenvoudig om over te stappen op WordPress: Van Blogger naar WordPress in 2 minuten
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
BeantwoordenVerwijderenhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Op JV's blog of bijstands vrouwtje Sophietje?
BeantwoordenVerwijderenNee, daar kom ik voorlopig niet meer.
Misschiens als dit blog kapot is geschreven door mij.
Misschien dat ik dan ook daar kom.
Maar let op, ook om dat blog kapot te schrijven.
De groete maar weer en mazzeltof.
Jeruzalem.....hoofdstad van Israël was nö 1 nieuws voor Eddy afgelopen 2017.
Morgen gaan we weer verder met de final countdown in 2018
Is hierop al een antwoord gekomen, van Blik?
BeantwoordenVerwijderen'Wat wordt het Blik op NOS-journaal nieuwsmoment van het jaar?'
Kissinger:
BeantwoordenVerwijderenDegene die het geld controleert, controleert de wereld
Henry Kissinger: Control Food, Energy & $
http://itsamoneything.com/money/henry-kissinger-control-food-energy-money/#.WkkyBN_ibIU
Daarom wil wallstreet zowel de olie, als het voedsel, als het geld controleren. En sinds 1974 is daarbij gekomen de controle over data.
Beste wensen voor het nieuwe jaar!
BeantwoordenVerwijderenOok van mij de allerbeste wensen!
VerwijderenVriend en vijand een zinvol en vrede-rijk 2018 toegewest!
VerwijderenDe beste wensen voor @Matt, @oligarch en @Theo, de rest doet er niet zoveel meer toe.
VerwijderenO, en niet te vergeten Robert Parry, die op kerstavond werd getroffen door een licht herseninfarct en het naar omstandigheden redelijk goed gaat.
VerwijderenBedankt @Joop, uiteraard ook voor jou & de andere 60+ posters hier bij Blik, incl Blik himself: de beste wensen en goede gezondheid! Voor alle anderen wens ik U hetzelfde als wat U mij toewenst!
VerwijderenHamas is controlled opposition, gecreëerd in nauwe samenwerking met de mossad
BeantwoordenVerwijderenRootman,
Verwijderenik denk niet dat controlled opposition nu nog de juiste term is.
Ik heb het Forer artikel nu zelf niet herlezen, maar ik meen dat men niet uit de voeten kon met een tegenstander die vredelievend is en nooit aanslagen pleegt.
Israel heeft nodig dat ze de slachtoffer rol kan spelen.
Daarom hebben ze Hamas mee van de grond getild.
In hoeverre de Mossad nog invloed heeft op Hamas 's beleid, weet ik niet.
Alan Hart, een zeer goed kenner van de situatie , schreef ooit: Er is in de arabische wereld niet 1 moslim arganisatie die niet door een asset van Israel is geïnfiltreerd.
Het antwoord was tot in de Obama regering zonneklaar: Het is volop behend dat Obama en Clinton zeer warmpjes met de broederschap omgingen. (Broederschap, via Qatar, is zowel AQ als Hamas als Morsi en Erdogan, alsmede de Arabische lente). Met Trump is de band nauwer geworden met KSA, IS en Likud, en zowel Hamas als de broederschap hebben al veel invloed verloren.
VerwijderenDe mossad hoeft niets aan hamas te doen, aangezien hamas als een trekpoppetje voorspelbaar en ongedisciplineerd reageert op provocaties.
Passage over Israel dat samen met de MB Hamas op richt:
VerwijderenYou may not be aware, for example, that Israel conspired with the Egyptian Muslim Brotherhood in 1987 to create Hamas. Israel also armed Hamas. It wanted an alternative to the PLO [Palestine Liberation Organization]. The first Intifada began in 1987. It was primarily nonviolent on the part of Palestinians (not Israelis). Israel arrested or deported most of the nonviolent leaders while allowing Sheikh [Ahmad] Yassin, Hamas's spiritual leader, to distribute anti- Jewish hate literature calling for the violent overthrow of the Zionist government. It is far easier for Israel to portray the Palestinians as psychotic killers in order to divert the world's attention from its strategy of land theft and ethnic cleansing and thereby deceive the world into believing the Israeli army is merely defending itself than it is to justify land theft and ethnic cleansing of Palestinians when their resistance is nonviolent.
=-==============
Het basis-idee wordt nu ook gebruikt in de VS: zorg dat 'de ander' geweld pleegt. Desnoods pleeg je die moslim-aanslagen zelf, of lok je ze uit (*) zodat je 'ferme maatregelen' kunt nemen.
(*) Onderzoek heeft uitgewezen dat dit op grote schaal gebeurt:
https://www.ted.com/talks/trevor_aaronson_how_this_fbi_strategy_is_actually_creating_us_based_terrorists?language=nl#t-21415 )
Hamas is inderdaad mede door Israel zelf bedacht en opgezet.
BeantwoordenVerwijderenJan Verheul heeft dat al in 2010 in een blog vermeld.
"Proficiat Jan. Je hebt je huiswerk gedaan."
Hier het artikel:
http://xevolutie.blogspot.nl/2010/12/aipac-lid-richard-forer-onderzocht-de.html
Dit is de schrijver:
Richard Forer is a former member of AIPAC. His identical twin brother is a prominent member of an Ultra-Orthodox sect of Judaism. His younger brother is an attorney and President of one of the largest Reform synagogues on the East coast. Forer is a practitioner of the Meir Schneider Self-Healing Method, a unique system of healing developed by an Israeli. His book, Breakthrough: Transforming Fear into Compassion - A New Perspective on the Israel-Palestine Conflict will be available in the Fall.
De beste wensen voor 2018 trouwens nog Jan Verheul.
BeantwoordenVerwijderenIk zal proberen iets beleefder te posten, goed ?
Gisteren al gezocht naar de zeer relevante link van het Brookings institute over regime change in Iran;
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.brookings.edu/wp-content/uploads/2016/06/06_iran_strategy.pdf
Ik vond hem net weer bij Moon of Alabama. Er zijn al 13 doden gevallen, ook slachtoffers aan politiezijde.
De enige relevante link dateert van juni 2009. Yep, toen wist ik het al, de rest is herkauwen.
VerwijderenUit de inleiding van dat Brookings rappport:
VerwijderenMany Iranian leaders regard the United States as their greatest enemy for ideological, nationalistic, and/or security reasons, while a great many average Iranians
evince the most pro-American feelings of any in
the Muslim world.
Ja, de Iraniers zijn geen arabieren, en lijken erg op westerlingen. Natuurlijk zien de jongelui wel iets in die Amerikaanse droom.
Maar de leiding weet ook dat de Westerlingen het land al meer dan een eeuw leeg plunderen.
In Iran wordt de regering ongeveer elke 20 jaar door Het Westen verdreven !
http://xevolutie.blogspot.nl/2010/11/wij-gedragen-ons-al-100-jaar-onbeschoft.html
Citaat:
Zo is het nauwelijks bekend dat Het Westen daar al 100 jaar lang de ene regime –wisseling na de andere veroorzaakt.
Ik bespreek de jaren 1907, 1921, 1941, 1953 en 1979.
Voor de eerste vier jaartallen citeer ik de engelstalige Wikipedia.
.
In August 1907 an Anglo-Russian agreement divided Iran into a Russian zone in the North and a British zone in the South. The British switch their support to Shah, abandoning the Constitutionalists.
In 1921, a military coup d’état—”widely believed to be a British attempt to enforce, at least, the spirit of the Anglo-Persian agreement” effected with the “financial and logistical support of British military personnel”—permitted the political emergence of Reza Pahlavi, whom they enthroned as the “Shah of Iran” in 1925.
.
In 1941, Britain and the USSR invaded Iran to use Iranian railroad capacity during World War II. The Shah was forced to abdicate in favor of his son, Mohammad Reza Pahlavi.
.
In 1951 Dr. Mohammed Mossadegh was elected prime minister by a parliamentary vote which was then ratified by the Shah. As prime minister, Mossadegh became enormously popular in Iran after he nationalized Iran’s petroleum industry and oil reserves. In response, the British government, headed by Winston Churchill, embargoed Iranian oil and successfully enlisted the United States to join in a plot to depose the democratically elected government of Mossadegh. In 1953 US President Dwight D. Eisenhower authorized Operation Ajax. The operation was successful, and Mossadegh was arrested on 19 August 1953. The coup was the first time the US had openly overthrown an elected, civilian government.
@ Joop: uwe wijsheid vind het zeker niet nodig die link uit 2009 nog even te posten?
VerwijderenAls er één herkauwer op dit blog zit, damn toch zeker Joop.
VerwijderenHoe vaak is ie niet over MH17 en vliegtuigjes begonnen? En over vaccins? Hij kan er niet over ophouden.
@Rootman,
VerwijderenDat heb je goed begrepen, voor het geval jij de Brookings Institution een nep organisatie gaat noemen.
"Jongens, wie ligt daar nou in die kuil te spartelen? "
Verwijderen"Dat is Joop. Arme man, het gaat niet goed hè."
Joop: ( vanuit de diepte) "Ik weet alles veel beter dan jullie ! En ik spreek wartaal en hoop dat jullie dan denken dat jullie dommer zijn dan ik."
@Verheul,
VerwijderenJe bent er nog een paar vergeten zoals:
- de her-nazificering van Europa, waar Stan van Houcke vandaag een prima artikel op z'n blog heeft staan;
The Nazi's Didn't Lose... ...They Moved To America
http://stanvanhoucke.blogspot.nl/2018/01/operation-paperclip.html
- 9/11;
- Het bestaan van chemtrails (met congressioneel bewijs);
- Maidan studie van de Universiteit van Ottawa;
- De NAVO, die geen inch in de richting van Rusland op zou schuiven.
En zo zijn er nog véél meer zaken die mijn aandacht hebben, waar het over één kam scheren van joden met zionisten geen deel van uitmaakt.
Gisteren is er meer barium, strontium, aluminium en zwavel door het vuurwerk in de atmosfeer gebracht (de troposfeer, dus 99% bio-available) dan alle niet bestaande chemtrails gecombineerd!
VerwijderenJa Joop,
Verwijderenje bent een nòg groter herkauwer dan ik zal zei.
De koeien die uit de sloot komen kunnen je niet oud genoeg zijn: Werner von Braun !
Een oude koe die ik al 10 jaar ken, en de koe zelf dateert uit 1945: 72 jaar oud. Dat is een mummie.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenEhhh...nee, daar heb ik het niet over. Ik heb het over een House Resolution die het congres wél bereikt heeft. Daarnaast begrijp ik dus niet waar jij het over hebt; Een concept wet die door een sci-fi schrijver is geschreven en nooit het congres heeft bereikt?
VerwijderenEen leugen, lang genoeg herhaald, zodat zij het vanzelf gaan geloven, is duidelijk van toepassing op personen die het blog van @Jan Verheul bezoeken.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenVoor ik verder ga, graag eerst even uitleg hierover;
Verwijderen"Daarnaast begrijp ik dus niet waar jij het over hebt; Een concept wet die door een sci-fi schrijver is geschreven en nooit het congres heeft bereikt?"
Joop, ik vind het weerzinwekkend dat je je nog moet verdedigen tegen die onnozele figuren als SDR en Jan. Ze nog niet half zo goed geinformeerd als dat jij bent.
VerwijderenIn de vs zijn ze al sinds 1956 bezig om het weer te beïnvloeden.
1966 US Government Document Outlines National Weather Modification Programs And Implications
http://www.geoengineeringwatch.org/documents-library/a-recomended-national-program-in-weather-modification-icas-report-10a/
Je hoeft toch geen Einstein te zijn om te begrijpen dat we dag in dag uit besproeid worden met weet ik veel allemaal wat.
p.s. Kerosine verbranden hoog in de atmosfeer geeft CO2 en H2O in de vorm van waterkristallen omdat koude lucht de warme lucht niet gelijk kan "opnemen". De kristallen verdwijnen binnen een minuut in onzichtbare waterdamp. Dus alles wat je in de lucht ziet hangen wat uit de vliegtuigen komt en wat niet binnen een minuut is verdampt is ander spul dan CO2 en H2O. Zo simpel is het.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen@oli,
VerwijderenInderdaad, maar ik vind het wel grappig als een persoontje als SDR er een sci-fi schrijver bijhaalt om haar 'argument' kracht bij te zetten.
Overigens startte de discussie over de vraag of chemtrails ja dan wel nee bestaan en de tekst in H.R.2977 is daar dus duidelijk over. Chemtrails bestaan, waar het jarenlang door de Amerikaanse overheid als complot-theorie werd weggezet en wij door diezelfde Amerikaanse overheid zijn voorgelogen. @Jan Verheul en consorten weten als geen ander dat de Amerikaanse overheid liegt en bedriegt, maar in zaken als deze hebben zij een blinde vlek voor hun ogen.
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenHallo, Ingrid Ferwerda-Jacobs/Eddy, kan jij niet beter je breipennen pakken en een warme trui voor Eddy breien?
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
Verwijderen@SDR,
VerwijderenDie was niet voor jou bedoeld maar voor Iwan Knelissen a.k.a. Ingrid Ferwerda-Jacobs/Eddy/Pietje Puk etc., etc., etc.
Deze is wel voor jou bestemd, waar zelfs Dr Coen Vermeeren van de TU-Delft zich ermee gaat bemoeien en dat is een goeie, hoor! Weet je ook gelijk waarom die concept wet er nooit doorgekomen is, wij kunnen nu eenmaal niet het M.I.C. gaan tegenwerken, toch?
https://www.globalresearch.ca/atmospheric-geoengineering-weather-manipulation-contrails-and-chemtrails/20369
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VerwijderenHé mietje, ik had je toch geadviseerd je taalgebruik aan te passen als je weer eens zo nodig van schermnaam moet veranderen!
VerwijderenDat is zo goed als een bekentenis, als dat uit de vingers van Iwan Knelissen komt!
VerwijderenKuwaiti report: US gives Israel go-ahead to kill powerful Iranian general
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.timesofisrael.com/report-us-gives-israel-go-ahead-to-kill-powerful-iranian-general/
Ok, vermoord de generaal en lok een reactie uit van Hezbollah en begin vervolgens een oorlog.
Wellicht nog even wachten totdat we in een flinke economische crisis zitten. Dan kan de oorlog als afleiding gebruikt worden.
Dat zou een daad zijn met verregaande repercussies. Suleimani heeft bijna een reputatie als een staatshoofd, en zou zeker zware tegenmaatregelen uitlokken.
VerwijderenDaarnaast denk ik dat Suleimani en de Iraanse regering een behoorlijk aantal geduchte en hoggetrainde opvolgers klaar hebben staan voor indien.
Richard Forer geeft een belangrijk advies aan een jonge student:
BeantwoordenVerwijderenOne bit of advice that I think is important for everyone is: Do not believe a thing anyone tells you about this issue. Find out for yourself through the most objective research possible, as I did and be sure to do it out of a sense of integrity.
Do not demean yourself by selectively researching the subject in order to prove to yourself that what you believe is accurate. Otherwise you will never discover your role in the suffering of others, nor will you discover how to alleviate that suffering.
And you will never resolve your own anxiety and suffering.
Heel goed advies.
De meeste mensen doen niet anders dan hun oude overtuiging verstevigen door op sites te lezen die het met hun zienswijze eens zijn. En anderen te negeren.
Dàt is waarom False Flags zo invloedrijk zijn: Pleeg een aanslag, wijs direct naar jouw opponenten, en iedereen zal voor eeuwig WILLEN zien dat die lieden de bad guys zijn.
Ze hebben zelfs Arafat met Polonium vermoord om plek te maken voor Hamas (sheik hassim destijds). Het wil niet zeggen dat de topfiguren noodzakelijkerwijze met de mossad onder een hoedje spelen. Ik denk dat het eerder kader is van een trapje lager.
BeantwoordenVerwijderenIk heb het al jaren gezien met hamas (stupidity kills en is geen lichtend voorbeeld). Ik blijf wel hezbollah fanboy!
Voor de goede orde: Als Hamas is bedacht en opgericht door Mossad en Muslim Brotherhood, dan ga ik van de volgende situatie uit:
Verwijderen1. Dit was geheim, maar is uitgelekt in Israel, en niemand die het nog ontkent: dit is nu eenmaal de manier waarop Israel werkt. Zie Livia Rokach.
2. De Muslim Brotherhood wist niet dat ze mee werkte aan een idee van de Mossad. Een Mossad infiltrant, zich voor doende als Palestijn, zal vermoedelijk naar de MB zijn gegaan en heeft daar om assistentie gevraagd.
3. Zo kwamen de bommen en het bloed van de Palestijnen eindelijk voor de camera, waarna Israel zijn gang kon gaan.
4. Nu vrij algemeen bekend is dat de Hamas is opgericht i s m de Mossad, of als idee van de Mossad, is dat natuurlijk geen reden om te stoppen. Die organisatie bestaat nu eenmaal. Ik ga er van uit dat ze nu niet meer wordt aangestuurd door de Mossad.
4. Uiteraard vervolgt de Mossad de daders van Hamas. Al vanaf de eerste dag. Logisch. Daar gaat het nu juist om: overal binnen kunnen vallen en burgers terroriseren met als verklaring: jou zoon is Hamas terrorist.. denken we.
"De Muslim Brotherhood wist niet dat ze mee werkte aan een idee van de Mossad"
VerwijderenMB = creatie van MI6. Dat zal het verklaren
William Engdahl: How MI6 and the CIA Created the Muslim Brotherhood, Al-Qaeda and ISIS
Vraag aan Oligarch:
VerwijderenDenk jij dat die leiden die de MB hebben opgericht/ ontwikkeld, sterk gemaakt wisten dat één of twee van hen ( de initiatiefnemer? De man met het geld) van MI6 was?
Dat lijkt me niet de goede aanpak.
De top weet het zeker. Ze hebben macht en ze hebben een goed salaris. Ze vinden het PRIMA.
VerwijderenZweden, het feministisch noord Korea van het westen:
BeantwoordenVerwijderenhttps://www.volkskrant.nl/buitenland/zweedse-kerk-wil-toegankelijker-worden-en-maakt-jezus-onzijdig~a4552230/
Volgens mij vind zelfs toktok dit maar niks!
Het is van hetzelde niveau als de ´borstlulkont´ (de voor oud ijzer gestolen ´sculptuur´):
https://www.volkskrant.nl/beeldende-kunst/-kilo-s-roestvrijstalen-borstlulkont-geroofd-uit-park-apeldoorn-is-berucht-kunstwerk-armer~a4516519/
Ik ben er niet gerust op: ik ben bangg dat de opstand in Iran voor een flink deel echt gedragen wordt door de jonge werkloze bevolking.
BeantwoordenVerwijderenDat maakt de kans op succes wel erg groot.
Dan is er kans dat die hele Syrië oorlog alsnog verloren is.
Hier een artikel van een mij onbekende pundit:
https://journal-neo.org/2018/01/02/is-iran-suffering-a-color-revolution-or-demanding-a-change/
Ik zie in enquetes dat, zeker wanneer het om buitenlandse onderwerpen gaat, de Iraanse bevolking evenals de Russische, voor zeker 90% achter hun regering staan. Dat geldt nog meer wanneer de VS, Israel of KSA betrokken blijkt.
VerwijderenKhamenei en Rouhani hebben al uitdrukkelijk gezegd dat de sociale en economische redenen van de demonstranten ernstig ter harte genomen gaan worden. 10 % jeugdwerkloosheid is overigens heel noord Europees, terwijl we hier niet eens sancties hebben (behalve indirect door onszelf opgelegde Russische tegensancties).
Verder is de veel te snelle steun van Trump, Netanyahoo en de westerse media voor iedere Iraniër met een IQ hoger dan dat van Toktok bewijs van westerse bemoeizucht.
De tijd van gekleurde revoluties is zo goed als voorbij!
De Iraniërs worden heus wel op de hoogte gesteld van Iraanse expats (landverraders?) zoals Erhan Naseri die van jonge popzanger plotseling een expert wordt, en dan ineens pleit voor:
Verwijderen[Nu is er voor Nederland en Europa een gouden kans de Iraniërs te ondersteunen. Europa moet de volgend maatregelen nemen:
- Elk geweld tegen de demonstranten veroordelen en de mensenrechten hoog op de agenda zetten.
- Naar voorbeeld van Amerika de Revolutionaire Garde op de terroristenlijst zetten.
- Zoals de demonstranten in Iran eisen Iran dwingen Irak en Syrië te verlaten.]
Zulke stukjes in onze media verraden toch alle motieven? Daarom trappen normale Russen ook niet in Navalny of Sobchak.
Het artikel:
Verwijderenhttps://www.volkskrant.nl/opinie/-nederland-grijp-de-kans-om-de-iraanse-bevolking-te-steunen~a4552258/
Nou kroel, als de iraniers dezelfde vrijheid krijgen als de libiërs dan denk ik dat ze liever blijven leven zoals ze nu doen.
Verwijderenp.s. Jij zit ook niet te wachten op tientallen miljoenen Iraanse vluchtelingen die dan richting europa komen. Als ik jou was zou ik maar voor het regime zijn, voor het belang van iraanse volk en in jouw belang voor een Nederland met een relatief lage werkloosheid. Trump neemt echt geen vluchtelingen op, die komen allemaal naar Nederland en Duitsland.
Nee Kroel, je hebt gezien hoe Libië kapot is gemaakt door de NATO bombardementen en de door de CIA opgezette gekleurde revolutie genaamde Arabische "lente". Ik wil juist liefde en harmonie.
VerwijderenOproep.
BeantwoordenVerwijderenHeeft iemand Eddy nog gezien vandaag?
Hij zal toch niet te veel op het randje gereden hebben?
https://www.darkmoon.me/2018/will-2018-be-the-year-flat-earth-theory-catches-on/
Ik denk dat de omgeving hier hem af en toe toch iets te veel wordt, hoewel niet zo hevig als de brilliante intellectuele storm van La Señora Sophia op jouw blog.
VerwijderenHeb je die reacties van hem nog bewaard overigens?
@ Rootman,
Verwijderennee, ik heb blijkbaar zelf die instellingen op mijn blog anders dan Blik: bij mij komen de reacties niet als email binnen. Zal ik mogelijk wel gaan veranderen.
'De aarde is rond, als een pannekoek' (grapje van Finkers). En Eddy is terug, hij staat hieronder.
VerwijderenTip:
BeantwoordenVerwijderenGa naar Youtube, typ in: Weltschmers Wellens Hulleman en je kiste dan aflevering 1.
Daarna lopen al de interviews de eenb na de ander af.
je weet niet wat je hoort.
Een geweldig duo.
Hulleman for President !
OMG, jahoor Haley heeft de UN al bij eengeroepen voor een spoedzitting. Iran moet onmiddelijk de sociale media weer aanzetten en de internationale gemeenschap moet achter het moedige iraanse volk staan voor deze SPONTANE revolutie. Hahahahahahahahahahahaha
BeantwoordenVerwijderenhttps://sputniknews.com/middleeast/201801021060474351-iran-protests-live-updates/
De toenadering tot Iran was bedoeld om het land te openen voor buitenlandse agenten zodat een opstand georganiseerd kon worden is mijn vermoeden. Wat een valse lui daar in Washington.
Washington en New York.
VerwijderenLEFTISTS ATTACK IVANKA TRUMP FOR SUPPORTING IRANIAN PROTESTERS
VerwijderenIranians thank first daughter as American leftists scream about “oppression” at home
https://www.infowars.com/leftists-attack-ivanka-trump-for-supporting-iranian-protesters/
Alex Jones is het propaganda kanaal van Trump en support nu natuurlijk ook de revolutie van het onderdrukte Iraanse volk wat honger heeft en vrijheid wil. LOL. LOL.
Hij weet dondersgoed dat deze revolutie wordt aangestuurd door westerse inlichtingen diensten.
Ze komen steeds met hetzelfde draaiboek, ze kunnen blijkbaar niks nieuws verzinnen:
VerwijderenDonald J. Trump
✔
@realDonaldTrump
Many reports of peaceful protests by Iranian citizens fed up with regime’s corruption & its squandering of the nation’s wealth to fund terrorism abroad. Iranian govt should respect their people’s rights, including right to express themselves. The world is watching! #IranProtests
Lijkt veel op Obama he, die zei ook dat de wereld meekeek in Oekraïne en in Libië etc etc.
Nee, wij hadden eerst Wesley Clark! Je weet wel, die voormalige opperbevelhebber van die geweldige verdedigende NAVO troepen organisatie in Europa, die ons vertelde, dus jouw ook, dat er 7 landen in 5 jaar omvergeworpen moesten worden. Dat moet jij je kunnen herinneren met je ene hersencel, zoniet, dan gééf je toe over géén enkele hersencel te beschikken. Tja en dat de planning een beetje achterloopt met de tijdlijn heeft te maken met wat tegenslagen die onze 'bevrijders' tegen zijn gekomen!
VerwijderenEerst Iran door de sancties terug naar de middeleeuwen sturen en dan (schijnheilig) verbaast zijn als het volk protesteert. In Iran dachten ze dat ze in Amerika woord (Obama) zou houden, maar Trump heeft dat woord meteen gebroken en nu zit dat kreng Haley de boel nog eens extra op te hitsen.
Verwijderen7 landen in 5 jaar wil Amerika onderwerpen dus dit jaar is Iran aan de beurt en dan hopen ze dat Rusland er zich mee gaat bemoeien dan nemen ze dat en passant er ook ff bij.
Het valt echt op dat alle journaals overlopen van berichten uit Iran, veel meer dan de oorlog in Syrië of de burgeroorlog in Oekraïne.
We moeten allemaal klaargestoomd worden voor het geval er bommen vallen in Iran zodat wij, het westen dus, hier volledig achter staan en het verfoeilijke regime plaats maakt voor een pro westerse regering waar de zaken geregeld worden door een westerse centrale bank en de rijkdommen van het land eerlijk onder de bevolking verdeeld worden (kuch).
Wie deze agenda niet snapt mag voor mijn part in de "verwarde' mensen categorie geplaatst worden.
Voor iedereen een voorspoedig 2018 en laten we met z'n allen hopen dat mijn voorspelling niet uitkomt!
Putin en Lavrov hebben al gezegd dat het een interne Iraanse aangelegenheid is, die VN resolutie gaat dus nergens heen. Meer westerse sancties zullen zeer weinig uithalen, want Iran heeft maar weinig economie verbonden met het westen. En er is 0% kans dat Rusland en China weer meegaan in nieuwe sancties.
VerwijderenZe geven zelfs toe dat ze op regime change uit zijn, maar zoals gewoonlijk houd de Telegraaf zich weer op de vlakte:
Verwijderenhttp://www.telegraaf.nl/nieuws/1489504/trump-wil-wisseling-van-de-wacht-in-iran
Wat ook opvalt is dat het woord "Israël" nog niet gevallen is. Sommige spandoeken zijn daar heel duidelijk in.
Verwijderenhttps://www.youtube.com/watch?v=9Nd5jEHsv3o
Die komen natuurlijk niet in beeld op de MSM.
En dat Trump onder de plak zit van Israël is duidelijk, eerst Jeruzalem erkennen en nu de grote vijand Iran aanpakken.
En omdat zoveel toeval niet bestaat is het duidelijk wie voor alle ellende zorgt.
Trump zei ook dat er miljoenen naar de Palestijnen zijn overgemaakt, maar daar geloof ik niks van, eerder naar Israël zodat zij bommen kunnen kopen om op de Palestijnen te kunnen gooien. Als Trump zo begaan was met de Palestijnen had hij er wel voor gezorgd dat Israël stopt met het afsluiten van water en stroom in Palestijns gebied, dat gewone mensen weer vrij kunnen rondlopen in hun EIGEN straat zonder klappen te krijgen enz.
En dan over vrede praten, maar niet voordat dat 'tweederangs' volk totaal murw geslagen is en ze hun grond gratis kunnen inpikken.
Schijnheiligheid troef, daar in Israël!
Ik heb me nog geen enkele zorgen gemaakt dat de demonstraties het regime zouden kunnen laten vallen. Wat je moet doen en dat hebben Poetin en Erdogan laten zien. Je moet nl onmiddelijk je eigen mensen naar de pleinen sturen zodat de oproerkraaiers geen kans hebben.
VerwijderenMass demonstrations in support of Islamic Republic sweep Iran
https://www.almasdarnews.com/article/mass-demonstrations-support-islamic-republic-sweep-iran/
Bovendien heeft Iran tienduizenden lieden van de republiekeinse garde en minimaal even zoveel Hezbollah strijders die de pleinen binnen de kortste keren hebben schoongeveegd.
P.s. Natuurlijk moet er wel wat gebeuren aan de hoge werkeloosheid in het land om de stabiliteit duurzaam te garanderen.
Werk genoeg in Syrië om daar de platgeschoten gebouwen en infrastructuur weer te herstellen, en wie anders kan daar voor in aanmerking komen dan bondgenoot Iran?
VerwijderenHet 'westen' zal niet zo snel zulke opdrachten binnenkrijgen.
Klopt Matt. Die worden niet uitgenodigd.
VerwijderenMensen, houdt maar op met plannen maken, het is nu echt gebeurd met onze planeet. 2018 zal een kort jaar worden want, jawel;
BeantwoordenVerwijderenScientists claim weight of water pouring off melting ice sheets is making the oceans heavier and squashing the planet
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-5228641/Earths-melting-ice-sheets-SQUASHING-Earth.html#ixzz534RhPabL
dus, ik zou u willen adviseren, koop dat huis, koop die auto, maak die lang gekoesterde wens waar van een reis naar Bali nu het nog kan!
Isostatie is al 200 jaar bekend. Het is belangrijk in Scandinavië en Canada. waar het land nog steeds opveert van de landijsbedekking van de laatste ijstijd. Door
Verwijderenscharnierwerking zakken onze gebieden nog steeds een beetje. De cijfers in het artikelje kloppen overigens aardig: 1cm toename/ eeuw. Dat kan wel 10 cm/ eeuw worden bij forse afsmelting van Groenland en W Antarctica, overigens een schijntje van de totale 14 m stijging die gedurende honderden jaren optreedt.
De hoeveelheid water op aarde is een constante. Als het water op de ene plek stijgt daalt het op een andere plek. Eigenlijk zou je dus ieder jaar met wisselen van seizoenen hier ook al een stijging moeten zien, maar voor zover ik weet blijft NAP het hele jaar gelijk, of de noordpool nu dichtvriest of niet.
Verwijderen75% op aarde bestaat uit water en stel je nu het oppervlakte van een bol voor en bereken dan hoeveel water je nodig hebt om dat volume met 1 cm te laten groeien.
Er zit wel een enorme vertragingsfactor in, als ik me goed herinner was dat 3000 jaar voor de meeste gesteenten (dan is de helft van de indrukking gekompenseerd, de 3000 jaar daarop de helft daarvan, etc.). Verder is de aarde geen ´waterworld´.
VerwijderenHet vezoek van Nikki Haley voor een spoedbijeenkomst van de veiligheidsraad is verworpen
Verwijderenhttp://www.fort-russ.com/2018/01/watch-as-un-security-council-dismisses.html
HA!!!
Hananya Naftali is blijkbaar een israelische sociale media figuur blijkbaar. Tsja, de wens is de moeder van zijn leugenachtige gedachte. LOL.
BeantwoordenVerwijderen
BeantwoordenVerwijderenDe Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1497660/europese-ophitser-gepakt-bij-protest-iran
Europese ophitser gepakt bij protest Iran
Updated 2 uur geleden
3 uur geleden in BUITENLAND
TEHERAN - Een Europeaan is volgens justitie in Iran opgepakt bij het ophitsen van relschoppers in het district Borujerd. Hij was daarvoor opgeleid door een Europese geheime dienst volgens de juridische bronnen in de gelijknamige stad, circa 300 kilometer ten zuidwesten van de hoofdstad Teheran.
Tegelijk lezen we in de Volkskrant een Opinie van een destijds gevluchte Iranier ( nu cultureel psycholoog op'de politie academie) die al onze agentjes vertelt dat Iran heel boosaardig is en Amerika nog te weinig geweld gebruikt in het Midden Oosten ( !! )
VerwijderenCitaat:
"Onder het toeziend oog van Obama bereidden de ayatollahs hun macht verder uit. Het zogenoemde nucleaire akkoord bracht ze niet alleen uit het donkere reptielenhol waarin ze geïsoleerd zaten. Het leverde ze ook nog naar schatting tussen de 100 en 150 miljard dollar cash op die ze direct inzetten voor destabilisatie van de gehele regio. De onschuldige bevolking van Jemen, Bahrein, Afghanistan, Iraq, Syrië en Libanon heeft daar sindsdien de rekening voor betaald."
We moeten onderhand meer waarde hechten aan de Telegraaf dan aan de Volkskrant.
De twee bovenstaande posten zijn van Jan de Censor.
VerwijderenExcuus Blik... ik zal het niet meer doen.
Ja de telegraaf is minder erg dan de VK, trouw of NRC
VerwijderenSyrië–De niet zo spontane spontane opstand
VerwijderenIba Abdo 2.0
Fijn en wat wil Washington dan bereiken ?. Sancties hebben slechts sporadisch gewerkt en zullen zeker niet op Iran werken.
BeantwoordenVerwijderenIk denk dat de relatie tussen Europa en Amerika er ook niet beter op wordt. Is dat wat Trump wil bereiken ?.
Het zal Trump worst zijn wat Europa van hem denkt, net zo goed dat het Israël geen bal interesseert.
BeantwoordenVerwijderenHet enige wat Israël interesseert is dat aartsvijand Iran kapot wordt gemaakt met hulp van een Amerika dat volledig naar hun pijpen danst.
Maar owee als je daar wat van durft zeggen want dan ben je antisemitischt en dat is natuurlijk strafbaar, daar hebben ze wel voor gezorgd door voor slachtoffer (van 75 j. geleden!) te spelen!
Hoezo zouden de sancties vruchten afwerpen?
BeantwoordenVerwijderenDoor dat hele gedoe in Iran stijgen de olieprijzen. Niet zo goed nieuws voor ons natuurlijk maar wel goed voor Iran en Rusland!
https://www.beurs.nl/nieuws/binnenland/4494742/olieprijzen-in-de-lift-door-onrust-iran?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Zou dat iets met de westerse economieën te maken kunnen hebben, waar het waarschijnlijk toch niet zo goed mee gaat als ons wordt voorgehouden? Ik hoor namelijk nogal vreemde verhalen over de Nederlandse belastingdienst die her en der geld probeert weg te trekken over jaren waar zij geen gegevens meer over hebben!
VerwijderenIk denk dat de sancties àltijd voor problemen zorgen.
BeantwoordenVerwijderenDenk aan de 500.000 dode kinderen in Irak binnen 6 jaar.
Iran heeft erg veel mensen in de leeftijfd van 20 tot 30 jaar. En ve3len zijn werkoos en uitzichtloos.
Dàt is een goedevoedingsbodem voor de eis tot vernieuwing.
De sociale media zorgen er voor dat al die jonhgeren weten dat ze in een ietwat achterlijk systeem leven: een religieus aangestuurd land.
Ik begrijp wel dat er jongeren zijn dioe iets anders willen.
Dat neemt niet wegt dat Amerikan en vooral Israel in de afgelopen 15 jaar niet zeer hun best hebben gedaan om nu juist dit soort opstanden te veroorzaken. Moon ofAlalbama legt het allemaal uit. Het Brookings rapport is er ook bewijs van. Israel roept al sinds 1982: Iran moet kapot.
(*) Putin heeft de sancties beantwoord met een invoerstop van buitenlandse producten, en heeft zo zijn eigen producenten de kans gegeven om zich te ontwikkelen, en competitief te worden , mochten de grenzen ooit weer open gaan.
Ondertussen bouwt hij aan een 'gezonde landbouw; en daar zal wereldwijd steeds meer vraag naar komen. Ik zie de Amerikaanse elite straks alleen nog maar Russisch brood eten !