zondag 15 februari 2015

Oekraïens hellevuur over Donetsk en Gorlovka voor ingaan vuurstop.

Valentijsdag 2015 is de meest gewelddadige dag in de geschiedenis van de jonge Republiek Donetsk. De beschietingen kwamen van alle kanten, ook van binnen, door Oekraïense sabotagegroepen. "Onder sommige kozijnen zijn vuurgevechten met machinegeweren te horen". Ook Gorlovka en Enakievo kwamen in een hellevuur terecht, georganiseerd door het Oekraïense leger. Er wordt melding gemaakt van voortzetting van de gevechten na het ingaan van het staakt het vuren. Andere bronnen melden juist wel stilte in Donetsk. Het één hoeft niet noodzakelijkerwijs het ander tegen te spreken. Het kan even stil geweest zijn om later hervat te worden. De resultaten (enkele) van de Valentijnbeschieting:



Oekraïense militairen komen op bezoek bij een burger die ze verdenken een "separatist" te zijn. De man doet in alle talen, met name in het Oekraïens, zijn best om ze te overtuigen dat hij dat niet is, en dat hij de boel niet bedriegt. Ondertussen laten de militairen hun oog vallen op een goede fles drank.



Artemovsk, ver van de frontlijn, onder Oekraïense controle, wordt vrijdag de 13e plots belaagd met een kort maar hevig raketvuur. Deze Duitse journalisten horen het en gaan kijken.



En dit was die kannonade op Artemovsk 13 Februari:

Het Oekraïense leger neemt Novorossiya militairen krijgsgevangen. De ene militair vraagt of hij de man uit Donetsk mag doodschieten. De ander beveelt juist ze dood te schieten. Twee zijn er inmiddels al "200" (dood).



Beelden van Graham Phillips vlakbij Debaltsevo.

Interessante beelden van Graham Phillips van rond Debaltsevo, zijn HIER te zien. Phillips toont een karakteristieke Kazak, die Graham en Patrick de les een beetje leest en hen verzoekt 100 meter met hem mee te lopen. Ook wordt de spanning getoond van militairen die dekking zoeken in iets dat op een open bunker lijkt. Ook zijn enkele transportmiddelen van het verzet te zien die uit het museum lijken te komen.

Verzamelfilm Engels ondertiteld: "18+ A special film for Europe, see what they do Ukrainian fascists and Poroshenko 19.01.2015"



In Marioepol werd zaterdag nog hevig en verbeten strijd geleverd. De kans dat het staakt het vuren in deze zuidelijke regio niet gaat werken schatten sommigen op 100%.



34 opmerkingen:

  1. Hallo iedereen dat ik ben Daniel Steve uit Texas, Verenigde Staten. Ik zal graag delen de goedheid van God in mijn leven na zoveel maanden van het proberen om een lening op het internet en werd opgelicht, dus ik werd rusteloos en wanhopig in het krijgen van een lening van een legit geldschieter online. Maar als God zou hebben, ik zag een opmerking van een vriend genaamd William Ken en hij sprak over dit legit lening bedrijf waar kreeg hij zijn lening snel en gemakkelijk zonder enige stress zodat hij stelde me voor aan een man genaamd heer Mason Diego die een bedrijf genaamd Diego lening bedrijf, beheert dus heb ik gesolliciteerd voor een bedrag van de lening van ($170, 000.00USD) met lage rente van 2%, zodat de lening werd goedgekeurd en gestort op mijn bankrekening in minder dan 48hrs, dat was hoe ik was in staat om terug op mijn voeten te mijn gebroken bedrijf draaiende houden en ook te betalen mijn rekeningen dus ik iedereen van u die is geïnteresseerd adviseren ben in het verkrijgen van een lening zonder onderpand, geen credit-check, geen mede-ondertekenaar met slechts 2% rente en betere terugbetaling plannen / plannen, naar Neem contact op met de heer Mason Diego. U kunt hem contacteren via zijn e-mail: diegoloancompany@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal ben hier om te getuigen hoe ik heb mijn lening van de heer Akisu. nadat ik meerdere malen toegepast uit diverse lening kredietverstrekkers die beweerde ook recht getuigen in dit forum, ik dacht dat de getuigenissen waar echte en ik toegepast, maar ze nooit gaf me lening. Ik had behoefte aan een dringende lening om een bedrijf te starten en ik toegepast vanaf verschillende lening kredietverstrekkers die beloofde om te helpen, maar ze nooit gaf me de loan.Until een vriend van mij me te introduceren aan de heer Akisu. die beloofde om me te helpen en inderdaad deed hij terwijl hij beloofd, zonder enige vorm van delay.I nooit gedacht dat er nog betrouwbare lening kredietverstrekkers totdat ik ontmoette Mr.Akisu, die wel worden geholpen met de lening en veranderde mijn belief.I niet weet dat als je in een of andere manier in de behoefte van een echte en dringende lening, vrij voelen om contact Mr.Akisu via zijn email{Akisuloancompany@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede dag Publiek,

      Ik ben Carolyn V. Metnick, uit Nederland, ik wil dit geweldig medium gebruiken om deze geldschieter Elvin Morrison, die is echt een God om mijn familie gestuurd aan te kondigen. Enkele maanden terug was ik op zoek naar een lening van het internet waar ik was opgelicht van $ 3250,00, ik had nooit gedacht dat ik ooit zal gelden voor een lening op het internet weer voordat ik ontmoette een post over dit geldschieter gemaakt door een Maury, die ook nog een lening van hen, dan nam ik een keer te proberen opnieuw, na de lening verwerking was ik vragen om mijn bankgegevens die ik deed en om mijn grootste verbazing was ik een lening van $ 45,000.00 toegekend eerst dacht ik dat het een grap was, totdat ik naar de bank om te bevestigen en het waar was, ik was overweldigd door vreugde. dus ik wil u allen die verlangen naar een lening en zijn in staat om te betalen het geld terug aan het tijdig contact op te nemen: elvinloancompany@yahoo.com of op onze website http://elvinloancompany.bravesites.com of bel hem nu en +13072132540 worden deelgenoot van mijn getuigenis ....

      Verwijderen
  3. Goede dag Friends. Ik ben mevrouw Anita een alleenstaande moeder, van canada, ik hou van deze grote getuigenis dat in mijn leven vond plaats delen voor u om te weten en deelgenoot van het dat is de reden waarom ik plaats het altijd op antwoord, wil ik (de heer Robert bedanken ) voor zijn vriendelijkheid op mijn familie. Slechts een paar maanden terug was ik op zoek naar een lening van $ 65,000.00 als ik was bijna geen geld voor mijn bedrijf en ik kon niet kosten van mijn kinderen niet meer te betalen. Ik was onlangs opgelicht van $ 8500 door een online geldschieter en ik besloten niet te laten betrekken bij dergelijke risico weer Ik wist niet dat er een echte geldschieter zoals (Mr.robert) bestaan ​​nog steeds op het internet en op de aarde hier. totdat een vriend van mij stelde me voor aan de heer Robert {} Aanvankelijk Ik vertelde haar dat ik niet geïnteresseerd was in een lening deal meer dan verzekerde ze me dat (Mr.robert) is een echte geldschieter, hoewel ik haar nooit geloofd, heb ik een proef en ik ben blij dat ik dat deed, kreeg ik een lening van $ 65,000.00, deze dus ik ben adviseren u vandaag Als u geïnteresseerd bent in een lening, of een financiële bijstand zijn en je kunt betrouwbare, vertrouwde en in staat terug te betalen op zijn het tijdig van de fondsen zal ik u adviseren om contact op: (robertfinancial_loancompany@yahoo.com) en je vrij zijn van oplichting op het internet. Alle dank aan Mr.robert voor het herstellen van geluk aan mijn bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aandacht,
    Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen rekeningen, Xmas lening, hypotheek lening, consolidatie lening en om een ​​nieuw bedrijf te starten of opnieuw de financiering van uw projecten op goedkoopste rente van 3%. Heeft contact met ons op via: Henryclark003@gmail.com met een lening bedrag dat nodig is.
    Wij zijn gecertificeerd, geregistreerd en legitieme geldschieter.
    U kunt contact met ons vandaag als u geïnteresseerd bent in het verkrijgen van deze lening zijn, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de lening proces, proces, zoals de lening voorwaarden en hoe de lening zal worden overgedragen aan u. We hebben uw dringende reactie als je geïnteresseerd bent.

    Eerste informatie nodig van u:

    Volledige Namen: ............
    Land: ............ ...
    Staat / Provincie: ...............
    Telefoon Nummer: ............
    Duur: ............
    Bedrag nodig als lening: ......... ..
    Huis Adres / Office: ..........
    Beroep: ............
    Maandelijks Inkomen: ..........
    Burgerlijke staat: ......... ..
    Leeftijd / Geslacht: ............ ..
    Lening Doel: ............ ..
    Hebt u een aanvraag voor een lening voor? (Ja of nee): ...

    OPMERKING: Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd:
    HENRYCLARK003@GMAIL.COM
    voor snelle
    processing.
    Dankjewel.

    C.E.O / Henry Clark.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ik ben de heer Mason Diego. Een gerenommeerde, legitieme en erkende geldschieter. We geven lening van alle soorten in een zeer snelle en eenvoudige manier, Persoonlijke Lening, Autolening, Home Loan, Student Loan, Business lening, Inventor lening, Consolidatie van de schuld. enz. Dus weer terug naar ons met behulp van de onderstaande gegevens, indien geïnteresseerd in ons aanbod ..
    ******************************************
    E-mail: diegoloancompany@yahoo.com
    Website: http://diegoloan.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede dag Publiek,

      Ik ben Carolyn V. Metnick, uit Nederland, ik wil dit geweldig medium gebruiken om deze geldschieter Elvin Morrison, die is echt een God om mijn familie gestuurd aan te kondigen. Enkele maanden terug was ik op zoek naar een lening van het internet waar ik was opgelicht van $ 3250,00, ik had nooit gedacht dat ik ooit zal gelden voor een lening op het internet weer voordat ik ontmoette een post over dit geldschieter gemaakt door een Maury, die ook nog een lening van hen, dan nam ik een keer te proberen opnieuw, na de lening verwerking was ik vragen om mijn bankgegevens die ik deed en om mijn grootste verbazing was ik een lening van $ 45,000.00 toegekend eerst dacht ik dat het een grap was, totdat ik naar de bank om te bevestigen en het waar was, ik was overweldigd door vreugde. dus ik wil u allen die verlangen naar een lening en zijn in staat om te betalen het geld terug aan het tijdig contact op te nemen: elvinloancompany@yahoo.com of op onze website http://elvinloancompany.bravesites.com of bel hem nu en +13072132540 worden deelgenoot van mijn getuigenis ....

      Verwijderen
  6. Let op !!! Let op !!!

    Ben je in de schulden of in dringende behoefte van de lening? Heeft u een hulp om uw bedrijf te financieren nodig? Onze diensten zijn Veilig en 24/7, wij bieden lening om overal in de wereld op 3%. Neem contact op met de lening info(ltd.uk_loanhalifax@post.com)

    Vriendelijke Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bent u behoefte aan een lening? Ben je in een financiële stress en je een lening om uw problemen op te lossen nodig ?? Uw hulp is eindelijk hier als we zijn het aanbieden van leningen aan iedereen en op een goedkope en betaalbare rente van slechts 2%. Geïnteresseerd kredietnemer zijn om ons te contacteren via e-mail op (guaranteedtrustfirm2@hotmail.com). we zijn gecertificeerd en betrouwbaar geldschieters die leningen te geven aan iedereen. onze diensten zijn snel en betrouwbaar dus nu contact met ons op te krijgen uw lening vandaag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeft u een dringende lening om uw financiële probleem op te lossen nodig hebben en ook voor het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com

    Lening aanbod van een betrouwbare kredietverstrekker

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft u een dringende lening om uw financiële probleem op te lossen nodig hebben en ook voor het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: greatuniversalloancompany1@gmail.com

    Lening aanbod van een betrouwbare kredietverstrekker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aan wie het aangaat.

    Onze missie is om een ​​winnende oplossing voor al uw financiële problemen te ontdekken. We geven leningen aan mensen met een slechte krediet of geld nodig om rekeningen te betalen, om te investeren in het bedrijf. We willen dit medium gebruiken om u te informeren dat wij een betrouwbare krediet hulp, zullen wij u graag leningen aan te bieden tegen een tarief van 2% voor alle klanten. Geïnteresseerde personen kunnen contact opnemen voor meer informatie via e-mail: wemacompany@gmail.com

    Heb je ooit gedacht van het krijgen van een stress-vrije lening vormt een gerenommeerde geldschieter? Ben je op zoek naar leningen, en ontkende lening van uw lokale bank? Gefeliciteerd, je bent op de juiste plaats te krijgen deze lening biedt leningen Wema Leningen Institute is een oplossing voor uw financiële problemen. Wij kunnen u helpen om een ​​kwaliteit lening met een snelle overdracht, lening aanvraag geldt voor alle burgers en bedrijven. Geïnteresseerde personen kunnen contact opnemen met ons op voor meer informatie via e-mail: wemacompany@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Lenen oplopen tot € 1,000,000,00 kiezen tussen 1 en 50 jaar terug te betalen. * Kies tussen de maandelijkse en jaarlijkse terugbetalingen Plan. * Flexibele voorwaarden CONTACT: michelle.ent.hall@gmail.com

    BEDANKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo mijn collega mensen van hier Nertherland, mijn naam is de heer Perez van hier wil ik getuigen van het goede nieuws van de Heer, vorige week toen ik behoefte aan een dringende lening vorm zag ik een post op het internet, dus ik contact en volg de onderstaande instructies, omdat ik nodig om de lening zo snel als ik kan om te gaan en het starten van een bedrijf, zodat ik een aanvraag voor een lening van 500.000.000 om mijn bedrijf uit te breiden en betaal mijn schulden te krijgen, zodat ik contact opgenomen met onder mevrouw Stella Rene informatie {mrsstellareneloanfirm@hotmail.com} waar ik mijn geld lening van 500.000.000 zonder enige vertraging of stress dus mijn medebroeders en zus als je ooit behoefte heeft aan een lening ik nodig je te verbinden met mevrouw Stella Rene bedrijf en krijg je de lening bedrag dat u nodig hebt en vandaag heb ik kwam naar de site om te zeggen dank aan mevrouw Stella Rene en zo verbinden en in contact blijven met haar uit en ontvang uw lening vandaag, want nu dat de zee bedrijf is over te beter, dus ik heb om mijn lening vandaag en Ik heb ook gebruik maken van de tijd om iemand van Nertherland vertellen om verbinding te maken met de heer Stella Rene Lening Firm krijgen en vrij van oplichting dus even het e-mailadres hieronder: mrsstellareneloanfirm@hotmail.com dus nu laat ik hier stoppen en ik zal hier wachten op mijn andere broer en zussen getuigenis vandaag, want mevrouw Stella Rene hebben het voor mij gedaan en maken het mogelijk voor mij om te leven en uit te breiden mijn bedrijf, omdat haar lening is beveiligd en er is geen twijfel over haar kredieten is de veiligheid en veilig.
    God zegene haar en het bedrijf vandaag.

    De heer Perez
    Nertherland

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,

    We hebben opgezet om mensen te helpen hulp nodig heeft, bieden wij leningen tegen 3% rente, zoals financiële help.So als je gaat door middel van financiële problemen of u een financiële puinhoop, en je geld nodig voor het opstarten van uw bedrijf, of u een lening nodig hebt om uw schuld te vereffenen of af te betalen rekeningen, start een mooi bedrijf, of als u vinden het moeilijk om kapitaal lening te krijgen van lokale banken, neem dan contact met ons op via e-mail: trustfunds224@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede dag Publiek,

      Ik ben Carolyn V. Metnick, uit Nederland, ik wil dit geweldig medium gebruiken om deze geldschieter Elvin Morrison, die is echt een God om mijn familie gestuurd aan te kondigen. Enkele maanden terug was ik op zoek naar een lening van het internet waar ik was opgelicht van $ 3250,00, ik had nooit gedacht dat ik ooit zal gelden voor een lening op het internet weer voordat ik ontmoette een post over dit geldschieter gemaakt door een Maury, die ook nog een lening van hen, dan nam ik een keer te proberen opnieuw, na de lening verwerking was ik vragen om mijn bankgegevens die ik deed en om mijn grootste verbazing was ik een lening van $ 45,000.00 toegekend eerst dacht ik dat het een grap was, totdat ik naar de bank om te bevestigen en het waar was, ik was overweldigd door vreugde. dus ik wil u allen die verlangen naar een lening en zijn in staat om te betalen het geld terug aan het tijdig contact op te nemen: elvinloancompany@yahoo.com of op onze website http://elvinloancompany.bravesites.com of bel hem nu en +13072132540 worden deelgenoot van mijn getuigenis ....

      Verwijderen
  14. Hallo een ieder, ik ben mevrouw Emily Logan uit Texas USA, I
    snel willen dit medium gebruiken om een ​​getuigenis te scheren op
    hoe God stuurde me naar een Legit en echte lening geldschieter die
    mijn leven hebben veranderd van gras naar genade, van het zijn
    arme om een ​​rijke vrouw, die nu kan bogen op een gezonde en
    rijk leven zonder stress of financiële problemen. Na zo
    vele maanden van het proberen om een ​​lening te krijgen op het internet en was
    opgelicht de som van $ 5200 werd ik zo wanhopig in
    het krijgen van een lening van een legit lening geldschieter online wie niet
    toevoegen aan mijn pijn, toen besloot ik contact opnemen met een vriend van mij
    die onlangs kreeg een lening online, we gesproken over de
    kwestie en onze conclusie ze vertelde me over een man genaamd
    De heer David REYNOLDS die de C.E.O van
    MRDAVIDREYNOLDSINVESTMENTLIMITED@HOTMAIL.COM
    Dus ik een aanvraag voor een lening bedrag van (320,000.00USD) met een lage rente van 2%, zodat de
    werd gemakkelijk goedgekeurd zonder stress en alle voorbereidingen
    waarbij gemaakt over de overdracht van de lening en in minder dan
    twee (2) dagen van de lening werd gestort op mijn bank dus ik wil
    één in de behoefte van een lening om snel contact met hem adviseren
    via: (mrdavidreynoldsinvestmentlimited@hotmail.com) hij niet
    weet ik dit doe ik bid dat God hem zal zegenen voor de
    goede dingen die hij heeft gedaan in mijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 100% financiering voor uw aanbiedingen!

    LAGE RENTE
    Tarieven zo laag als 3%! 0% rente voor de eerste 6 maanden

    Ongedekte / geen onderpand
    Niet nodig om de middelen gebruiken om het kapitaal te verwerven

    GEEN BEPERKINGEN
    Fondsen kunnen hetzelfde als contant geld worden gebruikt.

    FINANCIERING in slechts 15 dagen
    Quick goedkeuringsproces

    Wij berekenen geen kosten voor het indienen van een aanvraag, zijn we alleen betaald op de resultaten.

    Geen inkomen CONTROLE
    Aangegeven inkomen alleen. Geen inkomen verificatie.

    Contacteer ons vandaag nog via e-mail. springleaf_finance@yahoo.com

    lu Adrian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede dag,

    Wij bieden leningen als onderdeel van haar welzijn pakket is het aanbieden van een lening met variabele rentevoet van 3%, zonder onderpand, maar moet worden verzekerd dit is om mensen en bedrijven helpen hun financiële doelen te bereiken. dus als je geïnteresseerd bent in het krijgen van een lening waarom dan niet contact met ons op via e-mail: georgecarsonloanfirm@gmail.com

    Gelieve ons te voorzien van de volgende:

    Volledige naam.......

    Mobiele ..........

    Land ...........

    Benodigde hoeveelheid ........

    Lening Duur: .........

    Need For Loan Application ......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede dag Publiek,

    Ik ben Carolyn V. Metnick, uit Nederland, ik wil dit geweldig medium gebruiken om deze geldschieter Elvin Morrison, die is echt een God om mijn familie gestuurd aan te kondigen. Enkele maanden terug was ik op zoek naar een lening van het internet waar ik was opgelicht van $ 3250,00, ik had nooit gedacht dat ik ooit zal gelden voor een lening op het internet weer voordat ik ontmoette een post over dit geldschieter gemaakt door een Maury, die ook nog een lening van hen, dan nam ik een keer te proberen opnieuw, na de lening verwerking was ik vragen om mijn bankgegevens die ik deed en om mijn grootste verbazing was ik een lening van $ 45,000.00 toegekend eerst dacht ik dat het een grap was, totdat ik naar de bank om te bevestigen en het waar was, ik was overweldigd door vreugde. dus ik wil u allen die verlangen naar een lening en zijn in staat om te betalen het geld terug aan het tijdig contact op te nemen: elvinloancompany@yahoo.com of op onze website http://elvinloancompany.bravesites.com of bel hem nu en +13072132540 worden deelgenoot van mijn getuigenis ....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. !!! Niet negeren, de tijd nemen om getuigenis LEZEN !!! Mijn naam is Ms. VETA Bordeianu 40 jaar Ik ben een moeder van een 3 jaar oude dochter. Een maand geleden mijn dochter leed aan hersenkanker. Ik had € 20.000 om ervoor te zorgen zijn herstel, zodat ik op zoek gaan naar lening. Maar helaas voor mij ik was te bedriegen schuldeiser geen keuze Ik volhardde in mijn zoektocht naar geluk dat mijn moed zette me op het juiste persoon Karen GARCIA PINTO dame die gaf me een lening van € 20.000 in 72 uur slechts per bank bankieren, waarbij de genezing van mijn dochter en de opening van mijn kleine bedrijven toegestaan. Deze test is voor u die moe zijn van de door de banken wordt afgewezen. Weet je genoeg om je hoofd onder je financiële problemen brengen. Je nodig hebt dringend, snel, betrouwbaar en legitiem één adres financiering bevredigend te zijn. E-mailadres:
    pinto.karen01@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij bieden leningen, variërend van $ 20.000 minimum tot $ 20.000.000 maximum bij 3% rente. Wij bieden leningen voor de ontwikkeling van het bedrijfsleven en een concurrentievoordeel / expansie. Bondgenoot Finance Group is echter een beursgenoteerd bedrijf dat eigendom is en gecontroleerd door bondgenoot Group LLC © eigenaren en fabrikant van auto's bondgenoot. Neem contact op met nu per e-mail op Allyfinancialfunds@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Onderhandse leningen Geen credit check, snel Approval

    NO CREDIT CONTROLES, lage rente, GOEDGEKEURD IN 2-5 DAGEN


    Een aanvraag voor een eigen persoonlijke of zakelijke lening vandaag op de zeer lage rente. Van persoonlijk tot zakelijke leningen, wij hebben de oplossing voor uw financiële behoeften.
    Wanneer uw bank de rug toe gaat u, geef niet op, laat ons u helpen weer op de rails te krijgen. Omdat de kwestie van het krediet en de veiligheid is iets dat klanten zich steeds meer zorgen over,

    Als u geïnteresseerd bent, Beantwoord deze e-mail of bezoek onze website vandaag voor meer informatie.


    Aanvrager Persoonlijke gegevens.

    Uw naam:
    Bedrag Nodig:
    Jouw land:
    Lening Duur:
    Jouw adres:
    Telefoonnummer:
    Maandinkomen:
    Seks:
    Uw faxnummer:
    Je leeftijd:

    Contactpersoon: Sean Kent.
    E-mail: seankentco-operative@hotmail.com



    -------------------------------------------------- --------------
    Motto: Financiële Stabiliteit is onze zorg aan de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeft u behoefte aan een lening hier is een kans voor mensen in financiële problemen en degenen die financiële uplift willen in hun leven, geven we uit lening tegen een zeer redelijke rente van 2%, geven we allerlei lening aan het land te helpen uit financiële stress.

    Velen zijn lijden en heeft hulp nodig om hun leven te status te verbeteren, velen zijn werkloos en financiële hulp nodig om een ​​bedrijf te starten, veel heeft financiële hulp om hun rekeningen en schulden te wissen. Hier is een wijs besluit voor u nu. Onze lening aanbod is ongedekte lening wat betekent dat er geen onderpand bij betrokken.

    Als een lening zoeker u in aanmerking te passen voor de lening.

    Lender Naam: Franklin Moore

    E-mail: instantloanfirm@outlook.com

    Beste wensen,
    Jimmy Johnson.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo ben je in de financiële situatie ??? en je moet een lening aan een bedrijf te starten, betalen uw schuld of voor uw medicijnen ?? Zo ja, neem dan contact met mevrouw Stella Rene de CEO van mevrouw Stella Rene Lening Firm haar stevige is veilig, beveiligd en vertrouwde op hetzelfde moment, want dat is het bedrijf waar ik net geïncasseerd een lening van 120,000,00 euro en het succesvol en in feite was mijn dromen tot en met vandaag, dus ik wil deze media te gebruiken voor iedereen die behoefte heeft aan de lening te informeren om verbinding te maken met e-mail hieronder {mrsstellareneloanfirm1@gmail.com}

    getest en vertrouwen.

    Flip Oliveira

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Soy un financiero estoy dispuesto a prestar con el tipo de interés del 3% y con una cantidad de $ 1,000 a $ 5,000,000 o en libras y euros como la oferta, ofrezco préstamos a todas las categorías de personas, empresas, todo tipo de organizaciones empresariales , Particulares e inversores inmobiliarios, conceden préstamos a precios muy baratos y moderados.

    Soy un prestamista certificado, registrado y legítimo. ¿Puede usted ponerse en contacto conmigo hoy si usted está interesado en obtener este préstamo, por favor póngase en contacto conmigo para obtener más información sobre el proceso de préstamo, proceso tales como los términos y condiciones del préstamo y cómo el préstamo será transferido a usted. Necesito su respuesta urgente si usted está interesado. Usted debe entrarme en contacto con con este email: josegomezloan55@gmail.com


    --------------------------------------------------


    Debajo de este correo electrónico está el formulario de solicitud de préstamo. Por favor llene la
    Solicitar y devolver a mí. También he incluido mi contacto
    Información abajo. Espero poder ayudarle con su préstamo.
    En el 3%. Por favor, no dude en ponerse en contacto conmigo si tiene alguna pregunta.


     Llenar y devolver

     Nombre:....

     Cantidad necesaria: ...

     Duración:....

     país:....

     Propósito:....

     Número de teléfono móvil:....


    Espero oír de usted.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Probeer je een bedrijf te starten, je schuld te vereffen, je bestaande te uitbreiden, geld nodig hebt om te bouwen, geld nodig om supplies te kopen. Heb je problemen gehad met het proberen om een goede kredietfaciliteit te beveiligen, contacteer ons nu voor financiering vandaag en plaats een Stop al je financiële belemmeringen. Wij zijn snel, betrouwbaar en competent. Voor onmiddellijke reactie Email: kelvinsmithfunds@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb je een lening nodig? Hier is een kans voor mensen in financiële problemen en degenen die financiële uplift in hun leven willen, we geven lening tegen een zeer redelijke rente, geven we alle soorten van lening schuld lening, zakelijke lening, medische lening, woningkrediet, student lening etc om de natie te helpen uit de financiële stress. Bedrijfsnaam: Credit Financial Thuis, Contacteer ons vandaag nog via E-mail voor financiële hulp: creditfinancierhome@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Probeer je een bedrijf te starten, je schuld te vereffen, je bestaande te uitbreiden, geld nodig hebt om te bouwen, geld nodig om supplies te kopen. Heb je problemen gehad met het proberen om een goede kredietfaciliteit te beveiligen, contacteer ons nu voor financiering vandaag en plaats een Stop al je financiële belemmeringen. Wij zijn snel, betrouwbaar en competent. Voor onmiddellijke reactie Email: kelvinsmithfunds@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heb je een lening nodig? Heeft u 100% financiering nodig? ben je moe van
    Zoeken en hypotheken, hebben door banken en andere partijen doorlopend afgewezen
    Financiële instellingen, james scott lening ltd hulp is hier om uw schuld te maken
    Vrij en we geven leningen aan bedrijven, bedrijven, industrie, persoonlijke,
    Enz. Iedereen geïnteresseerd, ongeacht hun land, moet contact met ons opnemen
    Voor hulp via email: jamesscottloanltd@gmail.com

    Vul ons formulier in en vul uw aanvraagformulier in.
    *Voornaam:........
    *Achternaam:........
    * Mobiel: .........
    * Adres: ...........
    *Stad :............
    *Postcode :.....
    * Land: ..........
    * Tel: ..........
    * Benodigde leningsbedrag ..........
    * Lening Duur: .........
    *Doel van de lening:..........
    * Heeft u een lening aangevraagd voor: (Ja) (Nee)
    * Beroep: ..........
    Uw tevredenheid en financieel succes is ons doel en we hopen te horen
    van jou.
    Vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo mensen ,

    Ik wil met u de getuigenis delen van hoe ik mijn lening heb gekregen.
    Ik heb ervaring met de kwaliteit van de dienstverlening, met deze kredietverlener MEGAN FUNDING INC, die mij echt heeft geholpen mijn medische facturen te betalen toen ik in geld durfde omdat ik een weduwe ben.

    Een vriend van mij heeft mij ook aan hen geleid. Toen ik op dit moment een grote operatie wilde doen en ik op dat moment geen geld had, kwamen ze tot mijn redding en in minder dan 48 uur werd de som van 50.000 euro overgemaakt naar uw account.
    Maar om de waarheid te zeggen, was ik in het begin zenuwachtig maar toen ik moed oproepde en hun leningsbeleid volgen met mijn vriendenadvies,
    Op het einde vond ik mezelf aan het glimlachen.
    Als niet voor deze geldschieter, zou ik misschien nu al dood zijn geweest.
    Ik heb zelfs een andere lening van hen begonnen mijn bedrijf na mijn herstel, dat ik nu ook terugbetaal.
    Mijn enige advies is nu dat elk lichaam dat echt behoefte heeft aan een lening, contact opneemt met hun e-mail via: misssssctynn@gmail.com en een lening van hen krijgen.

    De groeten

    MEGAN MOORE

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo mensen ,

    Ik wil met u de getuigenis delen van hoe ik mijn lening heb gekregen.
    Ik heb ervaring met de kwaliteit van de dienstverlening, met deze kredietverlener MEGAN FUNDING INC, die mij echt heeft geholpen mijn medische facturen te betalen toen ik in geld durfde omdat ik een weduwe ben.

    Een vriend van mij heeft mij ook aan hen geleid. Toen ik op dit moment een grote operatie wilde doen en ik op dat moment geen geld had, kwamen ze tot mijn redding en in minder dan 48 uur werd de som van 50.000 euro overgemaakt naar uw account.
    Maar om de waarheid te zeggen, was ik in het begin zenuwachtig maar toen ik moed oproepde en hun leningsbeleid volgen met mijn vriendenadvies,
    Op het einde vond ik mezelf aan het glimlachen.
    Als niet voor deze geldschieter, zou ik misschien nu al dood zijn geweest.
    Ik heb zelfs een andere lening van hen begonnen mijn bedrijf na mijn herstel, dat ik nu ook terugbetaal.
    Mijn enige advies is nu dat elk lichaam dat echt behoefte heeft aan een lening, contact opneemt met hun e-mail via: misssssctynn@gmail.com en een lening van hen krijgen.

    De groeten

    MEGAN MOORE

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo schatje. Bent u nog steeds op zoek naar de hulp. Kijk niet verder omdat Senator Walter bereid is en u helpen met de lening als u voldoet aan de voorwaarden. Ik heb het bedrag van 150.000 EUR van hem ontvangen voor de bankbetaling van een bankschuld. Als u nog hulp nodig hebt, neem dan contact met hem op met dit adres hieronder en u zal het ook getuigen. senatorrpwalter@hotmail.com

    Daniela Peter
    danielapet@web.de

    BeantwoordenVerwijderen