dinsdag 13 maart 2018

Londen draait bewijslast om

De feiten spelen geen rol, de bewijzen ook niet. Rusland is schuldig en sancties zullen er komen en de oorlogstrom zal roffelen. En de NOS? Die werkt zoals we kennen uit Irak, Libië en Syrië, trouw mee als mediapartner van de oorlogshitsers.

Zojuist op het Radio 1 journaal van 13:00:

Correspondent: "Rusland heeft om een monster gevraagd van het gebruikte goedje"

Nieuwslezer: "Maar dat doet Londen natuurlijk niet?!"

Hoezo "natuurlijk"?

The Duran vat het mooi samen in hun artikel, "Theresa May eist dat Rusland zijn onschuld bewijst": "Het is nu onmogelijk voor Britse rechters en politie, die uiteindelijk ambtenaren zijn van de Britse staat, om tot enige andere conclusie te komen dan degene die de Britse regering voor hen publiekelijk heeft getrokken."



Commentaar Blik op NOS-journaal: Staatsmedia blijven het maar doen: Spreekbuis oorlogsmachine

De staats- en concernmedia, of het nou Bild in Duitsland is, de nieuwslezer van de NOS, of de hijgerige Lara Rense in de middag op de radio: ze ontpoppen zich als altijd als de volgers en mediapartners van de oorlogshitsers; in dit geval de Engelsen en de maffe May die de oorlogstrom tegen de Russen slaat. In plaats van dat de media haarfijn uitleggen dat wat de Britten doen helmaal niet kan. Je kunt geen land op het matje roepen om even de onschuld te bewijzen. May en haar ploeg kunnen, in plaats van zo'n grote broek aan te trekken, beter proberen de daders te vinden, en met de Russen samen te werken.

Ingerommeld

Het feit dat de EU en de VS nu al vierkant achter May en de Britten gaat staan, is gevaarlijk, ook voor Nederland, dat op deze wijze ongewenst een conflicht met Rusland in gerommeld kan worden. Het zou wijs zijn als de Nederlandse regering de Britten maant een toontje lager te zingen en afstand neemt van een EU die vol achter de oorlogstrom van May aanloopt. Aangezien we niet verwachten dat de aan VS/EU onderworpen regering Rutte/Pechtold dit uit eigener beweging gaat doen, dient het parlement hen daartoe te bewegen. Een schone taak voor Baudet, Thieme en Krol. En Hiddema natuurlijk die als jurist helder moet hebben hoe zeer dit niet pluis is. Wij hadden voorspeld dat het WK in Rusland van het Westen geen feest mag worden. Bild is druk bezig de geesten rijp te maken om dit evenement te gaan boycotten.

29 opmerkingen:

  1. Zeer interessant en leesbaar artikel over de expansiedrift van de US.

    geheim amerikaans document

    Zo vallen weer enkele puzzelstukjes op hun plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gina Haspel wordt CIA director. Ze heeft in het verleden een black site prison in Thailand geleid waar werd gemarteld en gewaterboarded.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rootman,
      dank voor je harde werk hier.
      Als dank dit artikel van mijn favoriete anti-semieta : https://www.darkmoon.me/2018/thailand-a-good-country-for-old-white-men/#more-92805

      Verwijderen
  3. Valt wel op dat het 'toevallig' weer samenvalt met een groot seksschandaal in de UK. De neuzen moeten weer even richting het Oosten worden gedirigeerd.

    Britain's 'worst ever' child grooming scandal exposed: Hundreds of young girls raped, beaten, sold for sex and some even KILLED

    https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/britains-worst-ever-child-grooming-12165527

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet wat over hebben voor de multiculturele samenleving.

      https://www.elsevierweekblad.nl/buitenland/achtergrond/2018/03/zorgde-politieke-correctheid-voor-ergste-kindermisbruik-ooit-594956/

      Dit kan dan weer wel in de UK:

      https://www.geotrendlines.nl/bloggers-mogen-verenigd-koninkrijk-vanwege-racisme/

      Deze gekte wordt beleidsmatig aangestuurd. En niet alleen in de UK. Op naar een Europese burgeroorlog.

      Verwijderen
    2. De echte desinformatie is het nieuws dat door de collaborerende MSM UIT het nieuws wordt gehouden.

      "Er is letterlijk geen letter aan besteed, nog geeneens een kortje, nog geeneens een verwijzing in een bijzin. Helemaal niets. Alsof het gewoon nooit is gebeurd. Alsof 1000 kinderen nooit slachtoffer zijn geworden, wéér slachtoffer zijn geworden

      http://media.tpo.nl/2018/03/13/ontluisterend-bewijs-grootschalige-verspreiding-desinformatie-nederlandse-media/

      NOS, de NRC, de Volkskrant, Trouw, Parool; allemaal zwijgen ze over het nieuws dat niet past bij de politieke agenda van hun overlords.

      Verwijderen
  4. De hetserige tweet van May

    http://www.moonofalabama.org/images6/mayskripal.jpg

    en het commentaar van Moon of Alabama:

    http://www.moonofalabama.org/2018/03/theresa-mays-45-minutes-claim.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gina Haspel wordt CIA director. Ze heeft in het verleden een black site prison in Thailand geleid waar werd gemarteld en gewaterboarded.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.zeit.de/2017/24/cia-vice-chefin-gina-haspel-donald-trump-folterung-verdaechtige-strafanzeige

      Verwijderen
  6. Rusland zal VK invallen met groot macht. Britten zullen pogen de Amerikanen te verlonen en uit te leveren aan Russen, om eigen hachje te redden. Deze zult ze fataal zijn. Zoiets waardeert geen rus. grotere fout van de Engelse was om VK te islamiseren. Deze zal gebeuren zodra Rusland klaar is met Turkije. Ja, de Russen zal eerst Turkije van de kaart vegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jandre,
      ik denk niet dat jouw analyses hier begrepen worden. Ik snap er niks van. En het is allemaal zeer zeer onwaarschijnlijk. Misschien eerst eens vijf jaar goed gaan lezen. Vertel eerst eens wie je bent, en hoe oud en wat je etnische achtergrond of affiliatie is. Dan kunnen we het misschien plaatsen.

      Verwijderen
    2. Dat zijn nog al vragen die jij hier stelt aan een gast, Verheul.
      Doe jij die vragen dan ook eens zelf beantwoorden.

      Verwijderen
    3. Die vragen zijn uitstekend en zouden door iedereen hier met trots beantwoord moeten kunnen worden!

      Verwijderen
    4. Ik ben een man, rond de 60, werk nog voor mezelf, qua IQ en Sociaal economische status behoor ik tot de 1%, heb wat joodse genen (tenminste, dat vonden de dorpsgenoten (Nederlanders) in oorlogstijd, hoewel de familie katholiek is) en doe verder mijn stinkende best om de wereld te verbeteren. Ik geef elk jaar een klein auto-tje aan mensen die echt goed bezig zijn. Call me stupid.
      Enig minpuntje: verslaafd aan Blik, waarmee ik veel tijd verlies en helemaal niks bereik. Tenminste niet het idee dat mensen als Matt ooit al iets van me hebben opgestoken. Zò diep gaat het bij Matt allemaal niet. Matt is gelukkig als hij met zijn kroeltje kan kissebissen.
      Mensen verschillen. We moeten onszelf accepteren zoals we zijn. Het enige dat je kan doen is 'aanreiken'.

      Verwijderen
    5. "Wie is Matt?"

      Matt is een alleraardigst vriendelijke artistieke Belg die, als eigenlijk iedere Belg, het tegenovergestelde van de Nederlander is. Een Belg zal altijd beleefd en correct blijven, maar tot op een bepaalde hoogte. Ga je die grens over, dan heb je het bij de Belg verbruid.

      Dit alles moet bij jou bekend zijn, je hebt immers dezelfde ervaring opgedaan bij Willy van Damme.

      Verwijderen
    6. Joop,
      ik weet niet welke ervaring jij met Willy van Damme hebt op gedaan, maar ik herinner me geen opmerkelijke ervaringen met hem. Ik heb hem drie maal ontmoet. In het verleden reageerde ik weleens bij hem, maar hij is erg op Syrië gespeciàliseerd, en zo detaillistisch, daar heb ik het geheugen niet voor.
      Ik heb al moeite de grote lijnen op orde te houden . (En mijn jodenhaat in de wereld te verspreiden zoals onze chauffeur het zou formuleren. Ik zie niet in waarom je de machtigste samenzwering ter wereld niet zou mogen bekritiseren. Omdat je dan zwartgemaakt wordt als 'jodenhater'? Tja, de diepe siddering die dat woord te weeg brengt toont al dat ze de macht bij ons hebben.
      Toen de Kerk de baas was, was er geen vernietigender verwijt dan 'Ketter'. Gaf dezelfde siddering en angst. Zo moet je dat zien volgens mij. Kritiek op joden is alleen voor moedige en voorzichtige mensen haalbaar. Niet aan beginnen als je jong bent en iets wil bereiken. Maar wel doen als je ouder bent en niet meer zo veel te verliezen hebt. Pet af voor Van Agt, Carter etc.
      Ik denk trouwens niet dat de goyim het gaan winnen. Het wordt een gigantisch bloedbad, veroorzaakt door die 1% van de joden die de Salomon Optie zullen toepassen. Ze hebben hun nucleaire raketten op alle grote steden van de wereld gericht, maan ik. Denk aan Voltaire die ruim 200 jaar geleden al voorspelde dat de joden de wereld zouden vernietigen. Hij ging af op hun bijzondere karakter. )

      Van Damme en Van Houcke hebben allebei één zwakte: ze zijn vaak bezig met hun persoonlijke vijanden aan te vallen.

      Verwijderen
    7. Dank je, Joop, voor jouw analise. Je zit er niet ver naast.
      En in antwoord op Verheul kan ik dit zeggen: ik weet donders goed wie en wat 'jouw vrienden' zijn, maar ik besef ook heel goed dat je daar tegen kunt strijden tot je een ons weegt en dan heb je nog niets bereikt. Juist door die wetenschap ga ik daar geen nutteloze energie in steken. Trouwens, als het allemaal zo gevaarlijk is als jij doet voorkomen, waarom groeit de wereldbevolking nog steeds in plaats van naar die 500 miljoen op te schuiven?
      Waarom zijn jouw vrienden nog steeds geen wereldheersers? ze hebben de banken al in handen maar toch kunnen mensen nog steeds een huis kopen (in België ben je verplicht om af te lossen) wat dus na een poos ook daadwerkelijk eigendom is en de bank het niet meer kan afpakken.
      Kijk eens om je hen, Jan, hebben de mensen in jouw omgeving het zo slecht onder de "joodse overheersing"? (mag je met een korrel zout nemen hoor)
      Vandaar dat ik jou al zo vaak gezegd heb dat hierover discussiëren geen zin heeft omdat je eindeloos in het zelfde cirkeltje blijft draaien.
      Als jij mij daardoor een minder mens vind is dat jouw probleem, ik heb er geen last van en leef mijn leven op een aangename en vrije manier.
      Ik ben geen jood en joden zijn niet mijn vrienden als ik kijk hoe ze in hun eigen land op een mindere bevolkingsgroep genocide plegen, maar het voor de buitenwereld heel mooi kunnen aankleden door alle kritiek antisemitistisch te noemen.
      Toch zijn er ook joden in Israël die het hier helemaal niet mee eens zijn en gaan voor een dualistische samenleving, net zoals in België, wij moeten ook samenleven met de Walen wat niet altijd de beste vrienden zijn van de Vlamingen. Er zijn Walen die de Vlamingen nog steeds als een soort van boerenvolk zien. Toch lukt het op een of andere manier.
      Wat ik hiermee wil zeggen is dat de wereld zo divers in mekaar zit met 7 miljard mensen dus ook 7 miljard meningen. Geen enkele wereldleider is in staat om baas te spelen over zo een massa, hoe graag sommige figuren dat wel zouden willen. Ze zijn er al 2000 jaar mee bezig, maar aangezien de mens sterfelijk is en hooguit 100 jaar kan worden zullen ze nog 1000 jaar nodig hebben om hun doel te bereiken, als tenminste de genen van de opvolgers niet veranderd is en ze nog steeds op heerschappij uit zijn.
      Dit is mijn mening en je hoeft het daar niet mee eens te zijn.

      Verwijderen
    8. @Jan,

      Dat heb ik je al eerder uitgelegd. Je kan niet alle joden over één kam scheren. Jij zal in je kritiek toch een onderscheid moeten gaan maken tussen joden en zionisten. Waarom kan Ahmadinejad dat wel en jij niet? Waarom kan David Icke dat wel, die er al veel langer in zit dan jij, en jij niet? Joden zijn net zo goed slachtoffer van de zionistische overname van Israël.

      Verwijderen
    9. @Jan,

      "ik weet niet welke ervaring jij met Willy van Damme hebt op gedaan, maar ik herinner me geen opmerkelijke ervaringen met hem."

      Ik wel. Ik heb jou namelijk ook meegemaakt op Willy van Damme's blog en daar probeerde jij precies hetzelfde als hier. Willy van Damme trapte er niet in en ook op Blik zijn er mensen die er niet in trappen.

      Verwijderen
    10. Joop,
      Ja, daar begint me wel iets te dagen. Willy zal wel een van de mensen zijn die zich absoluut niet kan zien als iemand die rasverschillen erkent. ( Behalve dan moslims; die zijn over het algemeen toch wat minder, zal Willy denken. Denk ik. Hij heeft een bloedhekel aan radicale moslims. OK. Kan. maar waarom ziet hij niet dat die een functie vervullen in het belang van Israel. Waarom gelooft hij Sibel Edmonds niet? )

      (Ik herinner me nu dat hij jaren geleden gewoon schreef: het Yinon Plan ken ik niet. Maar tot mijn vreugde noemt hij dat nu af en toe wel.)

      Deze mensen steken het boosaardige van Israel dan op hun ideologie:het zionisme.
      En het boosaardige van de neocons komt ook van hun ideologie.
      En het boosaardige van de bankiers komt voort uit hun beroep. En het boosaardige van de Frankfurter Schule komt door hun streven om de wereld vrij te maken. Etc etc etc.

      Ik waardeer Willy om zijn goede analyses. Maar niet op dit terrein. Ik ben niet anders gewend. Toen ik William F Engdahl in augustus 2015 ( meen ik) vroeg of hij joods was, had ie even geen antwoord en zei toen nee.
      Klopt niet. Hij loog. Twee 'bewijzen': zijn moeder heeft een joodse naam. En in zijn analyses zul je zelden iets over Israel horen. Dat wil niet zeggen dat ik de man niet erg interessant vind. Ik vind hem fantastisch.
      Maar hij verbergt iets. Hij is geen zionist. Maar de facto is hij wel joods. Zijn analyses blijven fascinerend, maar niet volledig. De olifant in de kamer ontbreekt.

      Ook jij, Joop, weet niet hoe je dit moet handlen.
      Ik zou zeggen : voeg je bij het groepje helden als Atzmon en Stephen Landman en Livia Rokach en Peled etc etc: word een 'proud self hating jew'.
      Ook voor de joden is dat de enige redding.

      NB: Toen ik in 1978 in New York een motor kocht zei een mevrouw die ik daarover sprak, met afgrijsen: 'They are jewish!"
      Ik wist niet wat me overkwam. Begreep er niks van. Ik had in mijn hele leven nog nooit een openlijk anti semitische opmerking gehoord. Wist toen ook echt niet wat een joodse naam was en wat niet.
      Maar ja, deze vrouw woonde al haar hele leven in New York denk ik. Zij wist het wel.
      En toen waren de joden nog niet op hun top, maar wel sterk aan het stijgen. (15 jaar eerder waren er nog geen joden toegelaten bij Morgan Stanley! op Wall Street. Kunnen wij ons nu geheel niet voorstellen. )

      Nu zijn de joden overmachtig, en je ziet aan alles dat Amerika zal instorten. Hoe zal de Amerikaan dan met die latente A-S gevoelens omgaan? Hoeveel ellende zouden de gewone joden zichzelf kunnen besparen als er veel meer 'self hating jews' zouden zijn? Niet mensen als Willy en Joop die altijd wel een uitvlucht vinden om zichzelf in een heilige positie te plaatsen, maar helden als Yossi Gurvitz, die de aangeboren problemen zien en zeggen, zoals Mahathir van Malesië: "we leven in één land. Het is het land van de Maleiers ( laag IQ,relaxed).Maar er zijn ook veel Chinezen (hoog IQ, industrous, rijk en machtig). "Als we samen werken gaan we ver komen. Als één van de twee wil domineren gaat het in bloed en destructie eindigen."
      Mahathir had enorm goede resultaten. Moed en wijsheid. Maar weinigen hebben dat. Lekker wegduiken en jezelf voor de gek houden: "Ja, die boosaardigen zijn Zionisten. Dat ben ik niet" gaat niet goed aflopen.
      Ik schreef het al eerder: vele eeuwen voor het zionisme bestond weden de joden ook al gehaat. Overal. Ik heb al vaker uitgelegd hoe dat zit. Ga ik niet opnieuw doen.

      De komende dagen zal ik weinig tijd hebben om te reageren. Misschien wel de komende weken.

      Verwijderen
    11. Matt schrijft: "Kijk eens om je hen, Jan, hebben de mensen in jouw omgeving het zo slecht onder de "joodse overheersing"?

      Je bent te dom om het op te pikken, Matt, want ik heb het al vaak aan je uitgelegd.
      Allerlaatste keer: Neocons. Wesley Clark: 911 'policy coup ' door Neocons. 'we gaan 7 moslimlanden vernietigen"
      Waarom? Clark zei dat het om de olie ging. Nee, Clark, de olie is niet de kern van de Neocons. Het zal ze worst wezen. 'Israel ' is de essentie.
      Dus: in 15 jaar tijd het leven van 100 miljoen mensen kapot.

      En wat zegt Matt: "Kijk eens om je hen, Jan, hebben de mensen in jouw omgeving het zo slecht onder de "joodse overheersing"? Matt ziet het dus niet.

      Nu dichter bij huis.

      Matt heeft een schurfthekel aan de moslims.
      Zijn die moslims hier als brute veroveraars gekomen, Matt ? Nee Matt.
      Waren wij zo dom om iets geheel onnatuurlijks te doen? nee Matt. We werden gechanteerd, door joodse lieden.
      Het enige dat ze deden was om iedereen die de grens wil sluiten er van beschuldigen dat hij een Hitler -aanhanger was, want die discrimineert en wil dus in feite een nieuw Auschwitz veroorzaken. De grens moest open! Kom binnen moslims! ( In de VS precies hetzelfde: Kevin macDonald: joden streven van 1924 tot 1964 om de immigratie vrij te laten. Ze betaalden vele miljoenen voor die Lobby. In 1964 gingen de poorten open. En binnen no time waren de joden de baas in de VS.
      Verder met Nederland:
      Op 911 werd de strategie een stap verder gezet: nu hadden we twee groepen in ons land ( autochtonen en moslims), en nu zijn we rijp voor een burgeroorlog.
      Stap 3 ( zover zijn we nog niet, hoewel sommige politici het denken) is dat ze een dictatuur gaan afkondigen: "in ons eigen belang."
      Daartoe is natuurlijk surveillance nodig, complete afschaffing van de vrijheid.
      Mag je één keer raden wie de mensen zijn die dit plan bedachten en uitvoeren. Juist.
      En natuurlijk zien ze zichzelf ook als Heer en Meester van de wereld. precies zoals hun Jaweh het van hen verlangde.

      Lees xevolutie, daar staat het allemaal in. Een jaartje studeren en je weet hoe het met je zal aflopen. Maar nee, Mattje is te druk om zichzelf te zien als "Brave man."

      En hij is zeker te lui om xevolutie te lezen. Dat hij èlke, maar dan ook èlke discussie van me verliest maakt hem niks uit.Ziet ie zelf ook niet natuurlijk. Zolang hij maar kan blijven denken dat er niks met joden aan de hand is. Matt schrijft: " ik heb er geen last van en leef mijn leven op een aangename en vrije manier." Dat recht heb je, Matt. En ik mag dat als volgt beoordelen: Je bent irrelevant, Matt. En jouw kinderen worden daar het slachtoffer van. Er is grote noodzaak aan helden. Heel grote noodzaak.
      Dat brengt ons weer op Trump. Je kunt àlles over hem zeggen. Idioot, geniaal, sterk, dom, onstabiel. Maar één ding is hij zeker:"een held." Hij koos op late leeftijd niet voor 'leven op een aangename en vrije manier', zoals Matt. Hij zag dat het schip zinkende was en probeerde het te redden.
      Gaat hem niet lukken: lees PCR's laatste bericht over Tillerson.

      Verwijderen
    12. jij meet jezelf nogal wat vooringenomenheid aan Verheul. Wie denk je dat je bent om mij de maat te nemen? Ben jij meer mens dan ik?
      Omdat ik niet meedoe met jouw paranoia ben ik 'irrelevant'?
      Ik heb niets tegen moslims, ik heb wel iets tegen een ideologie die mij hun visie, geloof of wat dan ook willen opdringen. Ik maak zelf wel uit voor mezelf wat en wie ik geloof.
      Als ik jou zou geloven zou jij niets liever willen dan dat er weer een nieuwe holocaust komt.
      En ik ben zeker niet van plan om jouw blog te lezen. Jij jouw mening, ik de mijne, maar daar heb jij blijkbaar lak aan door jouw mening zo hard te willen opdringen. Ik val jou niet aan maar jij mij wel. Ik heb je vaker gevraagd om in deze materie mij met rust te laten. Je bent nog erger dan de conquistadores vroeger.
      En ik leef inderdaad lekker rustig, ik laat me in ieder geval niet gek maken door zaken waar ik geen rechtstreekse invloed op heb. Jij mag dat voor mijn part gerust doen en dan mag je ook je pilletjes slikken om rustig te blijven omdat je anders de spaarzame haartjes uit je hoofd trekt uit onmacht.
      Een held ben jij absoluut niet in mijn ogen.

      Verwijderen
  7. Je denkt toch niet dat Putin zich druk maakt om een ex-spion zo vlak voor de Russische verkiezingen. Een duidelijk herkenbare false flag dit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede, nuchtere observatie.

      verder: Al zou hij meer dan een schurfthekel aan een of andere Rus hebben, dan nòg zou het laten vermoorden van die man, in Londen, wel het allerlaatste zijn wat hij deed. en zeker niet met een zenuwgas met een Russische naam.
      Waarom niet?
      Omdat hij weet dat hij al sinds 2013 echt wordt gebasht.
      Bashen kun je alleen als je de Media controleert.
      Putin controleert die niet. dat doen de Neocons.
      Dus weet Putin dondersgoed dat elke dode Rus in zijn schoenen wordt geschoven.

      Saddam werd gebasht in de jarebn voor zijn dood.
      Ghadaffi werd gebasht in de jarebn voor zijn dood.
      Assad wordt gebasht. Hij leeft nog wel, dank zij Putin.

      Bashen is fase 1 van elke Neocon-oorlog.

      Lees het Yinon Plan. Lees Victor Ostrovsky.
      ( Ik moet het hier al 40 keer geschreven hebben. Niet de indruk dat er iemand is die het ooit gelezen heeft.)

      Verwijderen
    2. @ Smeigelaar

      Zou zo maar kunnen. De Russen hebben Skripal 8 jaar geleden vrijgelaten bij een spionnenruil met de Britten En dan zouden ze 'm nu opeens willen vermoorden. Op een manier die ze alleen maar negatieve publiciteit oplevert. Alleen al die opgefokte Britse reactie laat hun kwade trouw zien.

      Verwijderen
  8. Dit gaat voor de UK nog een vervelend staartje krijgen, de Unilever uit Londen, dit eroverheen.
    wie denkt dat Rusland staat te wachten op de toch al zeer en zeer wankele economie van de UK heeft het echt mis, zeer en zeer domme zet Londen dit gaat ze veel kosten......

    BeantwoordenVerwijderen