maandag 19 maart 2018

Bild Zeitung draait door op Vladimir Putin

Dachten we in Nederland wel wat gewend te zijn in het bashen van Rusland en Putin... Vergeet het maar! Kinderspel. Of: Kinderspielerei! Voor het echte defameren, demoniseren, diaboliseren, moeten we naar onze Oosterburen. Die hebben Bild met een oplage van circa 1,6 Miljoen (was ooit 5 miljoen, dus gaat de goede kant op) en we hebben de krant op internet vandaag even gevolgd en bijna ieder uur komt er een nieuw artikel om Putin te besmeuren.

Het laatste nummertje van Bild heeft de titel: "Putin's Gifkeuken", met als ondertitel, "Nowichok, das Totesgift aus Moskau".

Uiterst smoezelige Putin-foto van Bild, met het vingertje. De CIA-krant trekt alle registers open om de Duitsers weer haat te laten voelen tegen Putin en de Russen. Met name van Duitsers met hun verleden is dit een ontwikkeling en riooljournalistiek die met zorg en aandacht bekeken dient te worden.

69 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat je kan bewijzen dat het een CIA krant is??? Met keiharde bewijzen?? En dat het Putin bashen is??? Nee he?? Mooi, dan is dit overduidelijke propaganda van het niveau Story, Weekend en Prive. Ga daar solliciteren Huib, je kan aardig roddelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BILD Zeitung wurde von CIA gegründet!

    Ehemaliger Bundesminister für Forschung und Technologie Andreas von Bülow gehörte viele Jahre der Parlamentarischen Kontrollkommission der Nachrichtendienste an. Hier spricht er über die deutschen Medien, die allesamt nach 1945 gegründet, amerikanische Presse-Lizenzen bekommen, Verträge über nur positive Berichterstattung über USA und Israel unterschrieben und von CIA geleitet wurden.

    https://www.youtube.com/watch?v=K4JLvwFSGak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voila, de bewijzen waar kroel om vraagt.
      Nu moet kroel weer wat anders gaan verzinnen.
      Met 'tegen' bewijzen zal kroeltje nooit komen, vandaar dat hij hier maar blijft zwetsen.

      Verwijderen
    2. Een linkje naar en YT filmpje is geen bewijs. Als iets uit de mond rolt van Andreas von Bullow wil dat nog niet zeggen dat het waar is. Voordat een bewering in alle redelijkheid als bewezen kan worden genoemd zullen meerdere bronnen moeten spreken alsook zal er onderzoek moeten plaats vinden. (Overigens wordt van Bullow verweten een complotaanhanger te zijn.)

      Verwijderen
    3. Een complotaanhanger is iemand die de leugens van de machthebbers, die dus ook de MSM in handen hebben, niet(meer)geloofd en zelf op onderzoek uit gaat.
      En wie maakt die verwijten? Juist, de machthebbers die niet graag hebben dat je hun agenda te weten komt.

      Verwijderen
    4. Je dwaalt af Matt. Lever liever bewijs voor de stelling dat de Bild is opgericht door de CIA.

      Verwijderen
    5. Als je de Ehemaliger Bundesminister für Forschung und Technologie Andreas von Bülow als vertegenwoordiger van zijn toenmalige regering niet mag geloven mag je geen enkele uitspraak van al onze regeringen geloven.
      En het feit dat de CIA er in slaagde om (vriend?)Merkel haar telefoon af te luisteren is voor mij een duidelijke aanwijzing dat de CIA wel degelijk zich bemoeit met buitenlandse regeringen en met de pers.
      De stelling dat Bild door de CIA zelf opgericht zou zijn zal wel niet kloppen, maar dat houd niet in dat ze zich en niet mee bemoeien.
      Probeer maar eens aan te tonen dat de CIA zich nergens met buitenlandse aangelegenheden bemoeid.

      Verwijderen
    6. En trouwens, Smith, voor het onderzoek naar de ramp met MH17 waren de filmpjes geplaatst door bellingcat wel als bewijs ingevoerd.

      Verwijderen
    7. @Matt, als jij de uitspraak van Von Bullow wenst te geloven dan is dat jouw zaak. Maar het probleem dat zich voordoet is dat je een geloof presenteert als een bewijs. En dat klopt niet.

      Verwijderen
    8. Bild is een tabloid (dus niet serieus te nemen). Opgericht door CIA of slechts een opportunistische syncopant? Irrelevant! Stromannetje.

      Maar wat maakt het uit? Putin heeft ´landslide´ gewonnen en zijn politiek kapitaal enorm versterkt! De VS/ NATO zijn de wacht aangezegd in Syrië en Ukraine. Voor Israel en de VS zijn Syrië en Lebanon nu een no- fly zone! Oost Syrië komt later wel.

      De oerstomme Koerden hebben (OPNIEUW!!!, net als de achterlijke Palestijnen, maar nog veel erger) op hun hele foute en onbetrouwbare sponsors: de VS en Israel, gewed) Conclusie: stupidity kills, you idiots!!!

      Verwijderen
    9. De (sommige) Koerden zijn verblind door de illusie dat ze (terecht) rechten zouden hebben. Terecht? Misschien. Maar de wereld is niet zo rechtvaardig! Het is en blijft dan heel dom om de leugens van qua reputatie de meest onbetrouwbare partijen te willen geloven. Voor die stomheid moeten jullie nu boeten, onder de zweep van in onze ogen even verachtelijke overheerser Erdogan. Stupidity kills! (en nee we komen niet van onze luie bank af om jullie te redden!!!)

      Verwijderen
    10. Dat de CIA zich overal met buitenlandse politiek bemoeid is geen geloof maar een feit.
      Dat de CIA de telefoon van Merkel heeft afgeluisterd is geen geloof maar een feit.
      Dat de CIA zich bemoeit met verkiezingen in landen met, een op dat moment, een niet Amerika gezinde regering is ook een feit.
      Dat Amerika overal op de wereld valse vlaggen pleegt om hun zin te kunnen doordrijven is ook een feit.
      En als mij dan gevraagd wordt of de CIA zich bemoeit met buitenlandse kranten dan geloof ik dat zonder meer, want daar zijn aanwijzingen genoeg voor. Wat zich achter gesloten deuren afspeelt komen wij niet te weten tot er een klokkenluider naar voren komt, en dat gebeurt de laatste tijd regelmatig, dus op een gegeven moment zal hier ook wel keihard bewijs voor komen, net zoals het boek ,gekochte journalisten, van die inmiddels overleden Duitse journalist,schrijver/klokkenluider die de andere kant laat zien en dus met bewijzen aankomt die mijn stelling staven.
      Moet je nog meer hebben?

      Verwijderen
    11. Je draaft door Matt en scheert alles over een kam. Ik zie graag bewijzen voor de beschuldiging aan het adres van Poetin voor vermeend gifgasaanslag. Ik zie ook graag bewijzen voor je stelling dat Bild door CIA is opgericht. Zo hoort dat.

      Verwijderen
    12. De bewijzen voor die gifgas aanval zullen over een paar weken wel boven tafel komen als dat, hopelijk onafhankelijk, instituut met hun bevindingen komen.
      Vooralsnog geloof ik er geen bal van dat Rusland daar achter zou zitten. Totaal geen enkel motief.
      En ik heb , zoals ik al zei, geen bewijzen dat de CIA Bild zou hebben opgericht. Wat niet wil zeggen dat ze zich er niet mee bemoeien.
      Ik geloof pas dat jij een mens bent als ik jou persoonlijk ontmoet heb, dus tot die tijd kun jij ook een robot zijn.
      Zo kun je wel in cirkeltjes blijven ronddraaien.

      Verwijderen
    13. Ik ben een robot. En ik vind het zinloos te geloven dat Rusland er of wel of niet achter zit. Daarom wacht ik gewoon de uitslag van het onderzoek af. En naar ik heb begrepen laat dat nog wel een tijdje op zich wachten.

      Verwijderen
    14. Robot Smith, mee eens, ik wacht ook gewoon rustig op de uitslag. Voor mijn part duurt dat 2 jaar. (ondertussen kunnen er dan geen acties ondernomen worden).
      Fijne avond verder.

      Verwijderen
  3. Onze Europese leiders na de overwinning van Putin

    https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/29425451_734067890132841_2376162575046302846_n.jpg?oh=4088af1c3c6b4843e179497534a20b66&oe=5B289257

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja hij moet toch wat zeggen....

    http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/nato-generalsekretaer-russland-wird-immer-unberechenbarer-und-aggressiver-15499842.html

    https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/nt/e6l/34r0/437759/1393841409.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed afgewogen artikel van de NOS:

    Kremlin wil Brits bewijs zien in zaak-Skripal of anders excuses


    https://nos.nl/artikel/2223299-kremlin-wil-brits-bewijs-zien-in-zaak-skripal-of-anders-excuses.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje journalist zou inzage in het bewijs vragen dat Johnson meent te hebben dat Rusland het gifgas bezit en inzet voor aanslagen. De BBC journalist in ieder geval niet.

    https://twitter.com/BBCNews/status/975312579672199169

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wikipedia heft de dader al: https://nl.wikipedia.org/wiki/Chemische_wapens

      Verwijderen
    2. Wikipedia heeft ook de technische specificaties van de SU-25 verwijdert en nu heeft die arme voormalige Oekraïense SU-25 piloot, Vladislav Voloshin, ook nog zelfmoord gepleegd.

      Piloot die volgens Rusland MH17 neerschoot dood gevonden

      https://www.telegraaf.nl/nieuws/1805649/piloot-die-volgens-rusland-mh17-neerschoot-dood-gevonden

      Verwijderen
  7. Het Britse Foreign Office is in full scale propaganda modus

    "The Kremlin has positioned Russia in direct opposition to the West, acting to destabilise the international rules-based system."

    https://twitter.com/foreignoffice/status/974585736317034503

    Welk land staat op het punt openlijk aangevallen te worden door het 'international rules-based system'?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Syrie?

      https://www.geotrendlines.nl/russische-generale-staf-waarschuwt-aanval-op-syrie/

      https://www.geotrendlines.nl/frankrijk-waarschuwt-verslaggevers-naar-syrie-gaan/

      Verwijderen
  8. Keigoed lied over Poetin door Randy Newman: https://www.youtube.com/watch?v=6Ya-FGHdBso

    Oh ironie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verkiezingen Russian style verlopen ongeveer zo https://youtu.be/iRqEMIdSDGE

    Als Rus kun je net zo goed thuis blijven. Stemmen wordt gewoon voor je gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maakt niet uit hoe het verlopen is, en dan kan de MSM nog zo hard schreeuwen als ze willen, (uit onmacht?), het feit is dat Putin gewonnen heeft en voor de komende 6 jaar flink weerstand kan bieden tegen 'het westen'.
      Trouwens, uit onderzoek is gebleken dat van de 100% kiesfraude er 80% niet klopten.
      De Amerikaanse verkiezingen zijn ook niet bepaald vlekkeloos verlopen, en waren daar ook zoveel buitenlandse waarnemers aanwezig als in Rusland?
      Noem eens een land, waar ook ter wereld, waar eerlijke verkiezingen zijn gehouden.

      Verwijderen
    2. Ondanks de fraude heeft Poetin toch nog gewonnen.

      Verwijderen
  10. Je moet er toch niet aan denken dat dit woensdag in je gemeente gebeurt ... https://youtu.be/3oSeRyaFllY

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je dat weten kijk dan eens waar je gaat stemmen of daar ook camera's hangen.

      Verwijderen
  11. Weinig nieuws over de overwinning van Poetin in Nederland. En NATUURLIJK is dat nieuws negatief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, oligarch, wat wil je als je in het 'verliezerskamp' zit?

      Verwijderen
  12. Zoals Huub een paar dagen geleden al melden:

    Leaked documents: Ukrainian Air Forces shot down MH17 - confirms conspiracy and guilt
    https://dninews.com/article/leaked-documents-ukrainian-air-forces-shot-down-mh17-confirms-conspiracy-and-guilt

    Uit gelekte geheime documenten over MH17 kan men oa concluderen dat MH17 door Oekraïense gevechtsvliegtuig(en) is neergehaald en dat de Oekraïense regering er direct bij betrokkenheid was.

    Hmmm......vandaag is de piloot van het betreffende gevechtsvliegtuig die MH17 zou hebben neergeschoten zelf overleden. Volgens eigen zegge is hij op 17 juli niet in de lucht geweest in Oekraïne en niemand van zijn team. Hmmm....waarom ontslag nemen uit het leger en directeur worden van Mykolayiv International Airport. Waarom depressief.? Tsja het kan allemaal en er hoeft niks achter te zitten.

    Hoe het ook zij, hij kan in ieder geval kan hij niet meer praten.

    Piloot die volgens Rusland MH17 neerschoot dood gevondenhttps://www.telegraaf.nl/nieuws/1805649/piloot-die-volgens-rusland-mh17-neerschoot-dood-gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk een nieuw Oekraïens wapen! Een Su-25, uitgerust met een BUK raket.

      Verwijderen
    2. Hmmmm ...gelekte documenten na een jaar nog steeds niet op de burelen van RT belandt ... hmmm.

      Verwijderen
    3. Wie zegt dat, @smith? Was Nederland niet bezig met een rechtszaak en hadden zij geen namen van Russische betrokkenen?

      Prima informatie voor tijdens een rechtszaak en dat hang je niet aan de 'grote klok'! Maar in Nederland schijnen de 'geesten' al ingesteld te zijn om corruptie als gewoon te beschouwen.

      Nog iets te zeggen over de 'zelfmoord' van Vladislav Voloshin of hou jij daar maar liever je mond over?

      Verwijderen
    4. Jannalov, als ik je goed begrijp stelt het journalistiek onafhankelijke RT zich terughoudend op door het niet aan de grote klok te hangen i.v.m. een rechtszaak. Dat deze gelekte documenten gewoon op internet zijn te lezen is erg vervelend en ik hoop voor ze dat ze uit het zicht van de Westen blijven.

      Verwijderen
    5. De 'v' ligt ver van de 'r' op het toetsenbord, dus ik beschouw het niet als een 'typo'.

      Aangezien RT hier in het westen wordt gezien als staatszender, kan ik mij daar wel iets bij voorstellen, ja. Maar heb jij nu ook nog een antwoord op het feit dat jij via je belasting onze publieke omroep financiert of waarom Vladislav Voroshin 'zelfmoord' zou willen plegen? Hij had er kennelijk geen problemen mee om vrijheidsstrijders uit Donetsk en Lugansk te bombarderen.

      Verwijderen
    6. Jannalor, excuses voor het foutief schrijven van je naam. Ik zal zo goed mogelijk je vragen beantwoorden:

      1: Je vraagt aan me of ik een antwoord heb op het feit dat ik via mijn belasting onze publieke omroep financier. Helaas kan ik in je mededeling geen vraag ontdekken, dus moet ik een antwoord schuldig blijven.
      2: Ik weet te weinig af van Vladislav Voroshin om me te wagen aan ook maar een enkele uitspraak over zijn persoon. Helaas kan ik je daar niet mee helpen.

      Verwijderen
    7. Smith wat bedoel je eigenlijk ?. Wil je zeggen dat RT niks met de gelekte documenten heeft gedaan ?. RT is toch geen rechtbank ? Heeft het JIT wel iets met de documenten gedaan ?. Waarschijnlijk niet, ze hebben waarschijnlijk de documenten nooit onderzocht.

      De nederlandse rechtbank heeft niet eens Rusland om schade vergoeding gevraagd of wat dan ook. Terwijl volgens het onderzoek de russen betrokken waren bij het neerhalen van MH17. Waarom geen schadeclaim bij de russen neerleggen. Ze zeggen toch dat ze bewijzen hebben dat de russen mede schuldig zijn.
      Antwoord: Dat doen ze niet, want ze hebben helemaal geen bewijzen. Ze hebben alleen een grote duim waar ze mooie verhaaltjes uit gezogen hebben.

      Verwijderen
    8. @smith,

      "1: Je vraagt aan me of ik een antwoord heb op het feit dat ik via mijn belasting onze publieke omroep financier. Helaas kan ik in je mededeling geen vraag ontdekken, dus moet ik een antwoord schuldig blijven."

      Dus jij kan in een "?" geen vraag ontdekken?

      Verwijderen
    9. Beste Oli, Rt is natuurlijk geen rechtbank. RT is een voortreffelijk en journalistiek onafhankelijk mediabedrijf. Het verbaast me dat ze uit journalisieke overwegingen geen aandacht schenken aan deze gelekte documenten, want deze documenten zijn erg hot, want ze zijn door de vermaarde krant Sovershenno sekretno openbaar gemaakt. Ik zou als een journalistiek en onafhankelik mediabedrijf als RT er als de kippen bij zijn om de gelekte documenten te onderzoeken en te openbaren voor en groter publiek, ik zou het zien als mijn journalistiek plicht, jij niet?

      Verwijderen
    10. @smith,

      Als staatszender zou ik mij liever geroepen voelen om deze gelekte documenten voor een rechtbank te overleggen die mij een misdaad in de schoenen wil schuiven.

      Verwijderen
    11. @Joop, dit:
      "Dus jij kan in een "?" geen vraag ontdekken?" is een prima vraag. Probeer je vorige bewering eens als een vraag te formuleren?

      Verwijderen
    12. @Joop, Als staatszender wel, dat klopt. Maar als journalistiek en onafhankelijk mediabedrijf zijnde niet.

      Verwijderen
    13. @smith,

      Achter mijn vorige bewering staat een "?". Lees het even terug zou ik zeggen en als er geen "?" achter staat mag jij je hier weer melden, oké?

      Verwijderen
    14. @Jannalor, het is niet zo door achter iedere willekeurige zin een vraagteken te plaatsen dat er dan automatisch een vraag geformuleerd is?

      Verwijderen
    15. @smith,

      Even ter verduidelijking voor @smith. Staat daar een "?" of is dat in jouw "New Brave World" een ander leesteken?

      Maar heb jij nu ook nog een antwoord op het feit dat jij via je belasting onze publieke omroep financiert of waarom Vladislav Voroshin 'zelfmoord' zou willen plegen?

      Verwijderen
    16. @Joop, nogmaals, het tweede deel van je bewering is een vraag. Die ik inmiddels beantwoordt heb. Het eerste deel van je zin is geen vraag. Dus ik weet niet waar ik op moet antwoorden.

      Verwijderen
    17. @smith,

      Nou, als jij geen antwoord kan geven op Voloshin, dan moet jij dat op z'n minst toch wel kunnen over de door jou en met ons belastinggeld, betaalde staatsmedia, toch? Of praat ik hier tegen een ongeletterde?

      Verwijderen
    18. RT is een voortreffelijk en journalistiek onafhankelijk mediabedrijf...Huh ??

      RT is van het kremlin en is in de markt gezet om tegenwicht te bieden tegen de corporatistische NATO propaganda. RT is de propaganda zender van het kremlin. Je zal er echt geen kritische artikelen over Poetin/Rusland vinden. En als RT niks met de documenten doet, dan is dat in het belang van Rusland om daar niks mee te doen. Ik vind het ook vreemd dat RT daar geen verslag van heeft gedaan.

      Verwijderen
    19. Sorry Jannalor, maar ik heb je zo goed als mogelijk van dienst proberen te zijn. Helaas, maar ik vind het niet zinnig keer op keer in herhaling te vallen en zet ik er wat dit item betreft een . achter.

      Verwijderen
    20. Hey Oli, natuurlijk snap ik wel dat RT een propagandakanaal is. Soms maak ik gebruik van lichte ironie.

      Verwijderen
    21. @smith,

      Oké, dus jij begrijpt niet dat jij als belastingbetaler betaald voor je eigen propaganda.

      Het zij zo.

      Verwijderen
    22. @Joop, dát is een voorbarige conclusie. Uit het feit dat ik geen vraag in je bewering kan ontdekken concludeer jij dat ik niet begrijp dat ik als belastingbetaler voor mijn eigen propaganda betaal; dat klopt niet. Ik begrijp heel goed dat de belastingbetaler zijn propaganda zelf bekostigt.

      Verwijderen
    23. Een rhetorische vraag is ook een vraag. Wat het minder duidelijk maakt is dat de meeste belastingbetalers niet bewust voor propaganda betalen, maar eerder voor ´boer zoekt vrouw´, etc.

      Verwijderen
    24. Ten eerste is een r(h)etorische vraag een vraag waarop men geen antwoord verwacht. Joop verwacht een antwoord. daarom is het geen retorische vraag. Ten tweede is de bewering niet in vragende vorm gesteld en doet een vraagteken op het eind van de bewering daar niets aan af. Mocht de bewering als inzet hebben een retorische vraag te zijn dan is de poging op meerdere fronten mislukt en ga ik dus weer over op de orde van de dag.

      Verwijderen
    25. Doe dat maar: de fout in je argument is dat je de vraagstelling afhankelijk maakt van degene wie hem wel of niet beantwoordt. Onzin natuurlijk, want het woord door degene die de vraag stelt bepaald...

      Verwijderen
  13. Wel een beetje sneu dat Hillary/DNC/de oligarchie niet in staat waren om de Russische verkiezingen te manipuleren in het nadeel van Poetin. Ze kunnen niet eens meer een demonstratie tegen Poetin in Moskou demonstreren.

    Jammer voor jou George S (gelukkig voor de mensheid) je macht is tanende.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. BREAKING: Putin Speaks From The Red Square After Presidential Election Results Announced
    https://www.youtube.com/watch?v=C_K48euMQNw

    Poetin roept op tot eenheid en trots en succes voor een groots Rusland.

    Als wallstreet oligarch die de natiestaten wil vernietigen om een nieuwe één wereld politiek te kunnen voeren via de transnationale organisaties is dit natuurlijk tenenkrommend.

    Ik zie tranen in jullie ogen zieke satanische corporatistische control freaks. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Poetin roept op tot eenheid en trots en succes voor een groots Rusland."

      Zie je nu, Halbe Zijlstra had gelijk!

      Verwijderen
    2. Die paardelul had helemaal geen gelijk. Hij had gedroomd dat hij aanwezig was in de datcha van Poetin......

      Wat ik me afvraag: Wat is de reden dat Jeroen van de Veer Halbe Zijlstra ontmaskerd heeft.
      Moet Jeroen nog zaken doen met Poetin/Rusland ?
      Heeft Jeroen een hekel aan Halbe ?
      Heeft shell Jeroen opgeroepen om Halbe to ontmaskeren vanwege haar positie in Rusland ?
      Jeroen is wel een Bilderberger, waar neemt hij het nu juist op voor Poetin ?

      Verwijderen
    3. @oli,

      "Wat ik me afvraag: Wat is de reden dat Jeroen van de Veer Halbe Zijlstra ontmaskerd heeft."

      Heeft Jeroen nog aandelen Shell? Ik denk het wel, zal wel iets met z'n pensioen te maken hebben.

      Verwijderen
    4. @Joop,
      Ik twijfel er niet aan dat hij graag een hoge prijs wil zien voor aandelen shell, waar hij er nog vele van in bezit heeft.

      Uiteraard komt zijn riante pensioen ook van Shell.

      Sakhalin-2 is a very important project in Shell’s portfolio. It is one of the largest integrated export-oriented oil and gas projects in the world and a project of many firsts -- the first project in Russia to develop offshore oil and gas fields, the first LNG project in Russia, the first project in Russia under Production Sharing Agreement (PSA), the first and the largest project financing in Russia.
      http://www.sakhalin-oil-gas.com/blog/oil-gas-sakhalin-russia/post/id/7657_Shell-Expanding-Sakhalin-2-through-the-third-and-possibly-in-a-longer-term-the-fourth-train-will-further-strengthen-the-position-of-Sakhalin-as-a-world-class-LNG-hub

      Verwijderen
  15. SLO County Jail inmate died naked on the floor as deputies watche
    https://www.youtube.com/watch?v=0T7JlVzgqEQ

    Zo gaat het land dat iedereen de les wil lezen over mensenrechten om met haar gevangenen.

    Wat een land met de bewakers met hun plastic handschoentjes. Ik moet er niet aandenken om er te wonen. Helaas zijn wij in Nederland hard op weg om ook zo te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SYRIAN WAR REPORT – MARCH 19, 2018: EASTERN GHOUTA BATTLE ENTERS FINAL PHASE, AFRIN FALLS
    https://southfront.org/syrian-war-report-march-19-2018-eastern-ghouta-battle-enters-final-phase-afrin-falls/

    Turkije is Syrië binnen gevallen om de door de koerden bezette delen van Syrië te bevrijden. Het lijkt erop dat dit is afgesproken in het vredespakt dat Poetin heeft gesloten met Turkije en Iran.

    Amerika zal niet zo snel Turkije aanvallen. Als het syrische leger de koerden had aangevallen had het amerikaanse leger eerder aan aanvallen gedacht om de koerdische positie te verdedigen.

    Ik vermoed dat Turkije op termijn dit gebied terug geeft aan Assad. Wat Turkije doet is een stukje terugbetalen aan Syrië en aan Rusland vanwege alle chaos die ze in het midden oosten hebben veroorzaakt.

    Het lijkt erop dat de amerikanen langzaam aan de militaire basis in Incirlik gaan verlaten.

    Will Turkey close the İncirlik base to the US?
    http://www.hurriyetdailynews.com/opinion/semih-idiz/will-turkey-close-the-incirlik-base-to-the-us-127209

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wily van Damme over de onzin en de hysterie in het Verenigd Koninkrijk. https://willyvandamme.wordpress.com/2018/03/19/onzin-en-hysterie-in-het-verenigd-koninkrijk/

    BeantwoordenVerwijderen