dinsdag 26 mei 2015

Oekraine grootafnemer Amerikaanse Humvee's

En weer wordt er een partij Amerikaanse Humvee's afgerleverd en uitgeladen in Oekraïne. BRON.

Another shipment of American Humvee's is being delivered to and off-loaded in Ukraine. SOURCE.

140 opmerkingen:

  1. Helaas niet gratis maar toch een aardig inkijkje in de Russische defensie industrie:

    "The program includes Russian Army's inside footage and, until recently top-secret demos and live tests; interviews with designers; until recently classified, real names of producers and real names of new Russian weapons, designs of the future, and much, much more!

    What appeals to me most is that all designs and weapons you will see are of defensive, or non-offensive, nature. These are not aggressive attack weapons most military documentaries might showcase.

    Another thing worth mentioning is the fact that they all seem straight out of Star Trek or a movie about aliens."

    http://ladarayinfo.weebly.com/payment-esr4-alien-technology--new-russian-weapons.html

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets totaal anders, maar wel heel goed voor het welzijn van ieder land:
    http://yournewswire.com/iceland-begin-to-jail-bankers/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken O'Keefe, altijd leuk over de fascistische staten en israhel:
    "Time to arrest traitors in White House/Congress" - END THE FED!
    https://www.youtube.com/watch?v=NbJIvsO9GCg&feature=youtu.be

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het land begeeft zich nu al op de rand van de afgrond. Mensen leven in de grootste armoede, zwaar gekort op pensioenen en uitkeringen.
    Voor dit soort oorlogstuig hebben ze blijkbaar wel geld genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. VS geeft veel weg
      Zeg maar wat ze nu over hebben na Afganistan

      Verwijderen
  5. En voor landmijnen natuurlijk. Vooral veel landmijnen. Dat is "grondontwikkleling", "Ukraine-Poroshenko-style".

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan gaan ze maar hopen dat het 'onzichtbare Russische leger' daar overheen gaat lopen. In Kiev zijn ze blijkbaar helemaal dolgedraaid.

      Verwijderen
    2. Nee hoor, ze zijn verdomde realistisch!! Ik ben het ook niet eens met alles wat Kiev doet en zegt, maar als Rusland zelf toegeeft dat het er zit dan zijn ze in Kiev niet dolgedraaid maar hier op dit blog...maar ach, dat is al oud nieuws, daarom kom ik hier graag. Dolgedraaide mensen nog doller maken!!

      Verwijderen
    3. We weten al lang wat jij hier doet, typisch kleuter gedrag.
      Ben je al lid van Mensa? je zegt toch dat je zo intelligent bent.
      Voor de rest reageer ik niet meer op jou, met kleuters spelen, iets wat jij zelf geclaimd hebt, doe ik niet, ik kijk wel uit.

      Verwijderen
    4. Wie neemt nu wiens woorden over?? Matt toch, domme man die je daar bent. Maar toch reageer je weer, omdat je anders geen vrienden hebt. Dus liever reageren op je vijanden zodat je überhaupt nog enig menselijk contact hebt. Zo is het ook met Joopie.
      Maar Blik trouwens...kom op....kan je niet eens Engels vertalen??? Een partij van iets?? Dat vertaal je met a lot of...maar niet met party of...das een feestje of een politieke partij, maar geen aantal...zo zie je het amateurisme van dit blog maar weer eens met bijbehorende domme amateurtekenaars zoals Matt, en amateurbetweters zoals Joopie, en amateurroeptoeter zoals Ben....

      Verwijderen
  6. Blik, trek je van die flauwekul niks aan. Je kunt goederen in partijen of stuks kopen.
    kroel laat weer zien hoe 'slim' hij is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij dus weer hoe dom je bent want iedereen die ook maar een beetje Engels kent weet dat je dat nooit met a party of vertaalt....maar goed, doe lekker dom. Het laat zien dat je internationaal, laat staan nationaal, laat staan in de buurt, laat staan door jezelf, serieus genomen hoeft te worden. Maar ja, domme irritante peuter Matt weet het zogenaamd weer eens beter, terwijl hij actief terroristen en een oorlog steunt terwijl ik de vrede steun...maar goed, jij je zin zielig stuk hoopje mens....vier je "party" met je mede mentale gestoorde vriendjes hier...

      Verwijderen
  7. OT

    Bellincat werkt samen met de OCCRP, The Organised Crime and Corruption Reporting Project. Deze organisatie die van zich zelf zegt een "full-time investigative reporting organization that specializes in organized crime and corruption" te zijn is een anti-Russische propagandamachine die gefinancierd wordt door o.a Soros en USAID.

    OCCRP geeft ieder jaar een onderscheiding aan: “the person who does the most to enable and promote organized criminal activity.” (Moet weluit Oost Europa, Azie of Zuid Amerika komen, want elders komt corruptie niet voor)

    Dit jaar gaat de onderscheiding naar (surprise, surprise) Vlad 'the bad' himself:

    Putin was recognized for his work in turning Russia into a major money-laundering center; for enabling organized crime in Crimea and in the Donbass region of eastern Ukraine; for his unblemished record of failing to prosecute criminal activity; and for advancing a government policy of working with and using crime groups as a component of state policy.

    “Putin has been a finalist every year so you might consider this a lifetime achievement award,” said Drew Sullivan, editor of OCCRP. “He has been a real innovator in working with organized crime. He has created a military-industrial-political-criminal complex that furthers Russia’s and Putin’s personal interests. I think Putin sees those interests as one and the same.”

    http://occrp.org/person-of-the-year/2014/

    Platte en doorzichtige propaganda die alleen maar des te meer de aandacht vestigt op het wankelende Bellingcat.

    Oh ja, Orban van Haongarije was runner up, dus de geoefend toeschouwer kan vermoeden dat er weer een een colour revolutie in aantocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het altijd opmerkelijk hoe jullie de waarheid voor leugens houden en de leugens voor waarheid. Vandaar dat dit blog constant de mist in gaat....steeds Strelkov als serieuze bron zien terwijl die nog vaker debunked wordt als Niburu, Klol/Revolutionaironline en Rechtiskrom bij elkaar!!!Maar doe vooral wat jullie niet laten kunnen, jullie steunen liever een keiharde nietsontziende dictator en massamoordenaar dan dat jullie voor vrede gaan...het zij zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Terecht dat Putin die prijs gewonnen heeft

    Hoe zeer Putin aan zelfverrijking doet is ongehoord

    Enkele onderzoeken van Reuters

    http://www.reuters.com/investigates/section/comrade-capitalism/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Terecht dat Putin die prijs gewonnen heeft"

      Dit vindt ik ook, want je moet toch wel een politiek zwaargewicht en grootmeester zijn om het westen zo'n politieke nederlaag te laten ondergaan.

      "Hoe zeer Putin aan zelfverrijking doet is ongehoord"

      De familie Rothschild, met een netto vermogen van $300 triljoen, zal hij nooit inhalen.

      "Enkele onderzoeken van Reuters"

      In het kader van het "Poetin bashen", is dit niet serieus te nemen.

      Verwijderen
    2. Ach, we halen de Rothschild er maar bij

      Maar geen fout woord over Putin.....

      Ps Rothschild deed er 300 jaar over, Putin verzamelde al $200mld in 20 jaar

      Verwijderen
  10. En hoe de Russische witwas machine werkt

    https://reportingproject.net/the-russian-laundromat/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hij, die klein van geest is 0,

      "En hoe de Russische witwas machine werkt"

      Hoe de westerse witwasmachine werkt.

      http://www.globalresearch.ca/wall-street-and-the-global-laundering-of-drug-money/5380153

      Verwijderen
    2. occrp is toch Soros gefinanierd ?

      Weet jij wat jou vriendjes witwassen op wallstreet ?
      honderden biljoenen.

      Verwijderen
    3. Ach... daar is globalresearch weer
      "Global Research mostly consists of polemicists, many of whom accept (and use) conspiracy theories, pseudoscience and propaganda"

      http://rationalwiki.org/wiki/Globalresearch.ca

      Vertrouw ik toch liever op Reuters, Bloomberg en NYT

      Verwijderen
    4. The government agreed to defer prosecution on a criminal charge that Wachovia, once the fourth-largest U.S. bank, failed to set up an effective anti-money laundering program from 2003 to 2008. Wachovia admitted failing to monitor $420 billion in transactions through exchange houses, known as casas de cambio.
      http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=avbx.9LIE6.A

      Ga jij aub eerst eens even je afschuw uitspreken over de london new york centrale bankiers oligarchy voordat je wat gaat zeggen over Poetin en zijn vriendjes

      Verwijderen
    5. Ohhhhh

      U gaat het nu omdraaien
      Als NY het doet mag Putin het ook doen

      Dat is de redenatie van een kind van 3 jaar oud

      Verwijderen
    6. Nou spreek jij je afschuw eens uit tegen de corrupte wall street too big to fail drugs geld wiswassende mega banken. Durf je niet he. Anders krijg je geen geld meer voor je trollen. Wordt je ontslagen

      Verwijderen
    7. Waarom?
      Het onderwerp is dat Putin een prijs kreeg voor het meest bevorderen van criminele activiteiten.

      En dat heb ik onderbouwd met een aantal links

      Heb nog niemand inhoudelijk zien reageren.
      Dus als men niet in staat is inhoudelijk te reageren, dan is het dus juist wat Reuters, Bloomberg en NYT publiceren.

      Verwijderen
  11. En hoe Putins 'eigen' bank al vanaf jaren 90 zijn vrindjes bevooroordeeld

    http://www.nytimes.com/2014/09/28/world/europe/it-pays-to-be-putins-friend-.html?smid=tw-share&_r=1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hij, die klein van geest is 0,

      "En hoe Putins 'eigen' bank al vanaf jaren 90 zijn vrindjes bevooroordeeld"

      Deze is een beetje ingewikkeld, maar de grote westerse banken behoren aan één familie, de familie Rothschild.

      Verwijderen
    2. Ik heb nooit gezegd dat Poetin een lieverdje is. Hij (en als je eerlijk bent ook jouw) is mijn enige hoop tegen het eugenics programma van de anglo amerikaanse elite!

      Verwijderen
  12. Hoe Putins vrindjes miljoenen verdienen ondanks de sancties

    http://www.bloomberg.com/news/articles/2014-12-10/putins-friends-reap-billions-in-deals-as-economy-teeters

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Hoe Putins vrindjes miljoenen verdienen ondanks de sancties"

      Die titel van de link klopt niet, want de Russische economie "teeters" niet.

      Verwijderen
    2. Nee hoor de russische economie is bij lange na niet aan flarden. Wordt op lange termijn alleen maar sterker.

      Sterker: Rusland hoeft helemaal geen sterke band meer met Duitsland te hebben. China is over zevenjaar Duitsland in het kwadraat

      Verwijderen
    3. Ja, de vrindjes van Putin worden rijker
      Gewone burger blijft onder niveau verdienen

      Verwijderen
    4. @Hij, die klein van geest is 0,

      Dus, zoals je ziet doet Poetin niet anders dan wat zijn westerse tegenstrevers doen. Het enige wat Poetin niet doet, is zijn westerse collega's zwart maken en dat getuigt volgens mij van een enorme volwassenheid.

      Verwijderen
    5. Dan zie ik graag een voorbeeld dat Rutte zijn vrindjes iets gunt.

      Anders is het wederom roeptoeteren wat u doet

      Verwijderen
    6. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Ja, de vrindjes van Putin worden rijker"

      Ja, die van Rutte ook.

      "Gewone burger blijft onder niveau verdienen"

      De Nederlandse burger ook.

      Tot nu toe weet je niet veel meer te melden dan wat er in Rusland gebeurt ook in het westen gebeurt.

      Je hebt boter op je hoofd.

      Verwijderen
    7. Inderdaad Joop. Poetin is niet de agressor. Die corporatistische elite uit Londen en New York zit altijd maar te pushen en oorlog te voeren.

      Verwijderen
    8. Rutte ?. Waar heb je het over. Alleen maar een schoothondje man. Woont volgens mij nog bij zijn moeder.

      Verwijderen
    9. Wacht nog op voorbeeld dat Rutte ook zijn vrindjes bevooroordeeld

      Verwijderen
    10. De oranjes (of ten minste die criminele familie van SS'er, SA'er, Nazi en junta, maar geen enkel stukje dna hebben van de grote vrijheidsstrijder Willem van Oranje en zich uitgeven voor Oraneje) worden inderdaad alleen maar rijker

      Verwijderen
    11. ah Joh LPG. Betalen Shell of andere too big to fail ooit wel eens beetje winst belasting in Nederland. Ik weet wel wie de groot aandeelhouder is

      Verwijderen
    12. Ik reageer alleen op joop die zegt; "Poetin niet anders dan wat zijn westerse tegenstrevers doen"

      Ten eerste is dat de redenatie van een 3 jarig kind

      En dan wil ik wel eens weten welke vrindjes Rutte voortrekt.
      Want joop zegt dat de tegenstrevers van Putin, Rutte dus, dat ook doen.

      Dus luidt mijn vraag, welke vrindjes trekt Rutte voor?

      Verwijderen
    13. koninklijke familie met hun grootaandeelhoudersschap in Shell en andere too big to fail

      Verwijderen
    14. En
      Pensioenfondsen hebben ook aandelen in Shell

      U mist het punt
      De vraag is welke vrindjes Rutte voortrekt
      Want we weten nu dat Putin alleen zijn inner circle laat delen in rijkdom.

      Nu wil ik wel een voorbeeld zien dat Rutte dat ook doet van joop
      Ik wacht nog steeds

      Verwijderen
  13. @LGK

    Misschien eerst even in je mapje 'russofoob' op zoek naar een link die aannemelijk maakt dat Mozgowoi 'standrechtelijke executies heeft uitgevoerd op een marktplein' zoals je in de link over z'n dood beweert. Nu lijkt het alleen maar laster .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem, hierbij

      http://upogau.org/eng/inform/uanews/worldnews_1668.html

      Verwijderen
    2. Een of andere Alexander Danyluk uit UA beweert op z'n Facebook pagina:

      "Mozgovoy introduced the death penalty for homosexuality. Today they shot the first person accused", post was published on November 14.

      en dat is dan het bewijs dat Mozgowoi 'standrechtelijke executies heeft uitgevoerd op een marktplein' ?

      Verwijderen
  14. Wel weer lache hier de post

    Niemand kan inhoudelijk ingaan op wat ik poste

    Waarmee men mij dus gelijk geeft

    Enige 'argument'; Rothschild, Wall street, Soros.
    Gelijk over VS beginnen, verstand ontbreekt om naar inhoud te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Niemand kan inhoudelijk ingaan op wat ik poste"

      Dat komt omdat jij zo ongelooflijk goed bent in het plaatsen van lulverhalen dat wij inderdaad in achterblijven.

      "Waarmee men mij dus gelijk geeft"

      Als jij de bevestiging wilt hebben dat je de grootste verkondiger van lulverhalen bent, dan heb jij inderdaad gelijk.

      Verwijderen
    2. Ach....
      Reuters, Bloomberg en NYT publiceren lulverhalen.....tuuuurlijk

      En dan komen aanzetten met een complotterwebsite zoals globalresearch

      U heeft geen enkele geloofwaardigheid hier

      Verwijderen
    3. @Hij, die klein van geest is 0,

      "U heeft geen enkele geloofwaardigheid hier"

      Ach, dat betreft alleen jou en het genoegen is geheel wederzijds.

      Verwijderen
    4. Dan zie ik graag uw inhoudelijke reactie op de artikelen van Reuters, Bloomberg en NYT?

      Verwijderen
    5. LPG ik heb net een link gepost uit Bloomberg waar de wall street witwas praktijken worden besproken.

      Verwijderen
    6. Ohhh, en weer het argument van een 3 jarige

      Wallstreet doet het, mag Putin het ook doen.

      Punt was waarom Putin de prijs kreeg, is omdat hij crimealiteit bevorderd.
      En er zelf volle bak aan meewerkt

      Verwijderen
  15. @LGK

    Bellingcat is geen onpartijdig en onafhankelijk onderzoekscollectief, maar onderdeel van een anti-Russisch propagandapparaat, waar OCCRP deel van uitmaakt. Geen woord hierover in de MSM. Dat ze nu Poetin de jaarlijkse award geven is voorspelbaar maar bijzaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, maar wel op feiten gebaseerd.

      En alles wat bellingcat onderzoekt is door uzelf te controleren
      Jammer voor u dat zij de feiten op tafel leggen die niet te weerleggen zijn

      Verwijderen
    2. Laat OCCRP de anglo amerikaanse elite onderzoeken. Oh nee ze werken juist voor de anglo amerikaanse elite met als doel om Poetin zwart te maken. Dat is de opdracht die ze van Soros krijgen.

      Verwijderen
    3. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Jammer voor u dat zij de feiten op tafel leggen die niet te weerleggen zijn"

      Tja, het is alleen jammer dat zij de feiten verdraaien. De BUK die zogenaamd op de terugweg was naar Rusland, reed door gebied wat op 17 juli 2014 in handen was van het Oekraïense leger.

      Verwijderen
    4. Tsja, feiten. Je kan feiten verzamelen en je vervolgens afvragen welke conclusies daaruit te trekken zijn. Je kan ook eerst een conclusie trekken en daar vervolgens de feiten bij zoeken.

      "En alles wat bellingcat onderzoekt is door uzelf te controleren"

      Pertinent niet waar. Als het wel zo was waren er niet zoveel controverses over al die zogenaamde bewijzen.

      Verwijderen
    5. @Joop

      Ken je deze?

      https://www.bellingcat.com/resources/case-studies/2014/09/29/geolocating-the-mh17-buk-convoy-in-russia/comment-page-1/#comment-1496

      Eén van de vele rafelige eindjes in het Bellingcat dwaalspoor. Lees vooral ook de comments van 'Rob'.

      Verwijderen
    6. Nop
      Pavliska street was toen in handen van sepa's, net zoals geheel Luhansk

      En op 21 juli 2014 zei Kremlin nogdat het in Krasnomisk was

      Moet niet grappiger worden hiermet leugens

      Verwijderen
    7. @Dawg,

      "Lees vooral ook de comments van 'Rob'."

      Deze opmerking; "Is this convoy doing some sort of “parading” ?" vind ik wel grappig.

      Verwijderen
    8. @ Joop

      Hoe meer je je verdiept in het verhaal dat Bellingcat ophangt, hoe meer open eindjes je tegen komt.Uiteindelijk is het allemaal zonde van je tijd, want Bellingcat is niet meer dan een dwaalspoor waarmee tijd gerekt wordt.

      Verwijderen
    9. En wat vraagt Rob zich af, waarom er geen video beeld is tussen eind juni en 17 juli.

      Tja, alsof op iedere hoek iemand met camera staat.

      Verder staat er niets wat erniet klopt aan de analyse van Bellingcat

      Verwijderen
    10. En antwoordt staat in volgende alinea
      Konvooi gaat uit elkaar om sats dwars te zitten

      Verwijderen
    11. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Konvooi gaat uit elkaar om sats dwars te zitten"

      En er waren geen sats?

      Verwijderen
    12. @LGK

      Zes video's alleen al op 23 en 24 juni. En dan verdwijnt het konvooi geheel en al uit beeld, maar o wonder, op de noodlottige 17e juli zomaar ineens twee video's, drie foto's en verschillende 'ooggetuigeverklaringen' in een paar uur tijd.

      Verwijderen
    13. Tja, Russen deden hun best om de buk te verbergen
      Helaas mislukt

      Zelfde als dat men tanks op trein transport in Rostov ziet en een paar dagen later staan ze op beeld, rijdend in Donetsk

      Verwijderen
    14. @LGK

      Pechvogels, die Russen. En dat net op 17 juli.

      Verwijderen
    15. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Tja, Russen deden hun best om de buk te verbergen"

      Tja, en de Amerikanen doen hetzelfde met hun satbeelden. En aangezien je nu toch toegeeft dat de BUK op de vlucht was voor sats, waar je eerder zei dat er geen sats waren, kunnen wij dus stellen dat je weer zit te liegen.

      Verwijderen
    16. VS heeft nooit gezegd dat er sat beelden waren

      http://www.whitehouse.gov/blog/2014/07/18/president-obama-speaks-malaysia-airlines-flight-mh17-russia-and-ukraine-and-situatio

      U heeft het over waarnemingen van eind juni en 17 juli

      U haalt weer veel door elkaar

      Verwijderen
    17. Er waren sateliet beelden LPG. Je bent onbetrouwbaar

      The American analysts have based some of their conclusions so far on technical data from advanced spy satellites whose principal use is to provide early warning of intercontinental ballistic missile launches.

      The satellite data included an image of a plume of smoke left in the missile's trail that allowed analysts to calculate a launch area near the Russia-Ukraine border which is dominated by pro-Russian separatist fighters, officials said.

      An official said the satellites used to detect the missile, known as Defense Support Program (or DSP) satellites, orbit the Earth around 36,000 kilometers over the equator, and are operated from a control station at Buckley Air Force base in Colorado.
      http://in.reuters.com/article/2014/07/18/ukraine-crisis-airplane-intelligence-idINKBN0FN2QK20140718

      Waar zijn de haarscherpe sateliet beelden van de amerikanen. ? IK WIL ZE ZIEN.

      Verwijderen
    18. Uw post bevat een contradictie

      Eerst spreekt u over een sateliet die alleen infrarood kan zien
      En dan vraagt u om haarscherpe beelden

      Op 5 sep bracht de Bundestag naar buiten dat VS waarneming deed met AWACS

      Verwijderen
    19. @Hij, die klein van geest is 0,

      "VS heeft nooit gezegd dat er sat beelden waren"

      Hoe kan de VS dan, bij de persoon van John Kerry, op 19 en 20 juli dan met zekerheid zeggen dat het pro-Russische separatisten waren? Kijk, jij kan jezelf behoorlijk goed van de domme houden maar dat werkt bij mij niet, daarvoor zit ik al te lang in dit "circuit". Als er NAVO wargames worden gehouden, in dit geval in Oekraïne, met de naam "Sea Breeze 2014" worden er altijd satellietbeelden gemaakt. De enige die jij probeert te misleiden is jezelf and you make a good job of it.

      Verwijderen
    20. Hoe kan de VS dan, bij de persoon van John Kerry, op 19 en 20 juli dan met zekerheid zeggen dat het pro-Russische separatisten waren? Kijk, jij kan jezelf behoorlijk goed van de domme houden maar dat werkt bij mij niet, daarvoor zit ik al te lang in dit "circuit".

      Mee eens Joop

      Verwijderen
    21. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Uw post bevat een contradictie"

      Ik zie de contradictie niet, kan jij dat even voor mij verduidelijken?

      "Eerst spreekt u over een sateliet die alleen infrarood kan zien"

      Ik zie nergens staan dat oligarch het heeft over een satelliet die alleen infrarood kan zien. Kan jij mij even uitleggen hoe jij aan deze wijsheid komt en is het altijd jou gewoonte om woorden in iemands mond te leggen die hij niet gezegd heeft?

      "Op 5 sep bracht de Bundestag naar buiten dat VS waarneming deed met AWACS"

      O, de Bondsdag dus niet de VS zelf?

      Verwijderen
    22. @Hij, die klein van geest is 0,

      "O, de Bondsdag dus niet de VS zelf?"

      Dit laatste zal ik even voor jou verduidelijken. In principe zegt de VS tegen Merkel; "Zeg maar dat wij geen satellietbeelden hebben, alleen AWACS waarnemingen dat pikt die @Hij, die klein van geest is 0 vast wel."

      En verdomd, @Hij, die klein van geest is 0, trapt er nog in ook.

      Verwijderen
    23. joop

      Sats vliegen over,en over verschillende plekken
      Spionage sat hangen niet continue op 1 plek

      Omdat de AWCS de lanceer positie waarnam, wat in sepa gebied was.

      Contradictie is dat een infra sat op 36.000 km hangt
      Die maakt geen foto's
      Dus de vraag naar 'scherpe beelden' kan niet

      Het artikel uit reuters vermeld dat wat oli zelf plaatste

      VS heeft nooit gezegd wat hun bron was

      Wat u weer laat zien dat u niet eens geplaatste links leest
      Alleen maar roeptoeteren

      Verwijderen
    24. @Hij, die klein van geest is 0,

      "VS heeft nooit gezegd wat hun bron was"

      Dus jouw opmerking dat de Bondsdag zei dat het een AWAC was is roeptoeteren!

      Verwijderen
    25. Beter lezen

      Het was de Bundestag die zei dat het waarneming van AWACS was.
      Geen uitspraak van VS

      Verwijderen
    26. @Hij, die klein van geest is 0,

      Nee hoor, jij dient beter te lezen. Jij voert op dat wat de Bondsdag heeft gezegd waarheid is en dat het een AWAC waarneming was. Daarmee neem jij de roeptoeter van de Bondsdag over. Dus, roeptoeter jij.

      Verwijderen
    27. En nu haalt u al door elkaar wat VS zei en wat Bundestag heeft gezegd.

      En dat is geen roeptoeteren

      op 5 sep bracht Bundestag naar buiten, naar aanleiding van 'kamervragen' wat de bron was van de waarneming van VS
      Schriftelijk antwoordt was AWACS

      Verwijderen
    28. @Hij, die klein van geest is 0,

      "En nu haalt u al door elkaar wat VS zei en wat Bundestag heeft gezegd."

      Nee, ik heb tegen jou gezegd dat ik al langer in dit circuit rondloop dan jij, dat ik precies weet wat figuren zoals jij proberen en dat dat bij mij niet lukt.

      Het verbaasd mij trouwens hoe jij met je leugens kunt leven. Ik wist dat er slechte mensen op de aardbol rondlopen maar jij spant wel de kroon.

      Verwijderen
    29. Zegt degene die niet eens snapt dat er voet op de hoogtemeter van een su25 staat
      Maar wel geloven wat de voice over van RT zegt; 11880 meter.

      En u heeft me nog steeds niet op leugens kunnen betrappen
      LOL

      Verwijderen
    30. @Hij, die klein van geest is 0,

      "En u heeft me nog steeds niet op leugens kunnen betrappen"

      Waarom zou jij je eigen leugens erkennen?

      Verwijderen
    31. @Hij, die klein van geest is 0,

      O, daar heb je weer geen antwoord op.

      Verwijderen
    32. @Hij, die klein van geest is 0,

      En het feit dat je er geen antwoord op geeft, bewijst dat je liegt.

      Verwijderen
  16. ‘It’s like a war here’: Saudi police raid defiant eastern province amid wider conflict with Shias
    http://rt.com/news/247041-saudi-shia-province-raid/

    Onrustig in SA.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rusland zet nu mobile crematoriums in om dode Russische militairen te verbergen

    SBU in UA wordt elke dag vele malen gebeld door ongeruste Russische moeders of zij weten waar hun zoons zijn.

    http://uk.businessinsider.com/russia-using-mobile-crematoriums-in-ukraine-2015-5?r=US

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Hij, die klein van geest is 0,

      Het wordt steeds gekker met die Hij, die klein van geest is 0. Nu moeten wij de Colin Powell verhaaltjes uit 2003 gaan geloven van mobiele WMD afvuur inrichtingen maar nu in de mobiele crematoria variant.

      Verwijderen
    2. @ Joop

      Het wachten is nu op een schokkend artikel in NYT of Business Insider dat Poetin zo rijk is geworden door gouden kiezen van gesneuvelde soldaten te verwijderen voor het cremeren. Als je demoniseert moet je het goed doen.

      Verwijderen
    3. En wederom hebben u beide weer geen enkel argument waarom het niet waar zou zijn.

      LOL
      Zoveel domheid hier, men is niet eens in staat inhoudelijk te reageren.

      Verwijderen
    4. @LGK

      Business Insider loopt voorop met Rusland bashen. Ze staanvrij hoog op mijn ignorelijst.

      Verwijderen
    5. Met feiten die Rusland zelf aandraagt

      Maar neem gerust globalresearch voor waarheid aan
      En niet te vergeten spotnik

      Verwijderen
    6. LGK, daar ben ik al lang achter....ik ben ook gestopt na vanmiddag met reageren, ik wacht eerst eens op een antwoord....ben ook nog op antwoorden van vorig jaar aan het wachten maar kan ik vrees ik nog enorm lang op wachten. Enigste wat ze kunnen is sarren, treiteren, traineren, schelden, kleineren, dom zijn, dom blijven, tekenen maar echt daadwerkelijk antwoorden geven en feiten weerleggen?? Nee dat kunnen ze niet. Zelfs al zouden ze het willen, de feiten liegen niet!!! Weten zij ook goed maar ze gaan dan vragen met vragen beantwoorden of je gewoon afzeiken, zolang ze maar niet inhoudelijk hoeven te antwoorden. Stelletje laffe trollen zijn het, meer niet. Wij geven nog antwoord, feitelijk en wel. Maar dan is het natuurlijk niet waar...is youtube en internet onbetrouwbaar en Amerikaans, maar als het hun filmpjes en sites betreft klopt het uiteraard!! Hypocriet en meten met tig maten mogen zij wel, maar als zij antwoord willen en krijgen het niet zijn wij nsbers...de logica ontgaat me totaal maar goed, zo zit het nou eenmaal in die hoofdjes met iets wat voor hersens moet doorgaan van hun. Prima, maar ik weet nu dat het domme mollen en trollen zijn die je maar moet laten...antwoord en al kan je vergeten.

      Verwijderen
    7. @LGK

      Alle nieuwsbronnen die jij gemakszuchtige terzijde schuift als Kremlinpropaganda zouden een kwijnend bestaan leiden als onze eigen MSM niet zo godvergeten corrupt waren.

      Verwijderen
    8. Ik neem aan dat jij dan keihard bewijs hebt voor die stelling Dawg, dat de media corrupt is. En noem niet Ulfkotte, die heeft zichzelf al debunked....

      Verwijderen
    9. dawg

      Dan heb ik nieuws voor u

      https://rsf.org/index2014/en-index2014.php

      Even goed bestuderen

      Verwijderen
    10. @ IQ19:74

      Kan je zelf heel makkelijk onderzoek naar doen. Maar goed.....

      http://www.storyleak.com/gallup-poll-virtually-no-one-trusts-the-mainstream-media/

      Verwijderen
    11. 1 website/zender voert een niet representatief onderzoek uit op een onbekend aantal personen maar u gelooft dat onderzoek meteen als een soort van wereldwijd aantal. Het is lokaal in de VS gedaan dus het is nietszeggend, zeker voor Europa. Maar ja, het past weer in je straatje dus had het kunnen verwachten, een nietszeggend onderzoekje wat je als "bewijs" indient....maar ga je nog 133 vragen die ik eerder stelde beantwoorden of laat je het hierbij?? Vind het wel al heel wat dat je zowaar een poging doet!! Chapeau daarvoor!

      Verwijderen
    12. dawg

      U haalt zaken door elkaar

      Gallups telde de vraag hoeveel vertrouwen men heeft in x
      Dit zegt niets over dat de media dan corrupt zou zijn

      Dat is een conclusie die u trekt die geen enkele onderbouwing heeft

      Verwijderen
    13. @ LGK

      "Even goed bestuderen"

      Goed bestuderen zou voor mij inhouden dat ik eerst eens zou moeten onderzoeken wat voor organisatie "Reporter without borders'' is. Misschien een hele bonafide organisatie, misschien wel zo'n Soros vehikel.

      Afgezien daarvan, in autocratische of totalitaire samenlevingen grijpt de macht naar censuur, in een meer open en democratische samenleving wordt de publieke opinie bewerkt met manipulatie. Als je een docu als "The war you don't see' van John Pilger eenmaal gezien heb begrijp je dat het eigenlijk lood om oud ijzer is.

      Verwijderen
    14. Tja maar in een democratie zoals hier kan ik zelf kiezen

      In een dictatuur zoals Rusland valt er niets te kiezen

      Een groot verschil

      Verwijderen
    15. @Hij, die klein van geest is 0,

      "En wederom hebben u beide weer geen enkel argument waarom het niet waar zou zijn."

      Jij geeft met deze zin aan dat jij het ook niet zeker weet. Ik ga je nu pakken op je grammatica.

      Verwijderen
    16. Je gaat iemand pakken op grammatica....nou nou...naast dat het kinderachtig is kan je beter zorgen dat je je feiten op een rijtje hebt, eens gewoon simpel en volwassen antwoord gaat geven en ons eens met feiten terechtwijst. Nooit nergens gebeurt, niet 1 keer!! Dus begin daar eerst eens mee voordat je laf en kinderachtig iemand op grammatica gaat pakken....

      Verwijderen
    17. I@19:74

      Na klagen over schelden en censuur lijkt nu het "niet beantwoorden van vragen" je nieuwste verzinsel. Wat blijft is dat je nog steeds niet kan lezen , maar toch erg veel babbels hebt. Gallup is waarschijnlijk het meest gerespecteerde opinieonderzoeksbureau. Over de representativiteit van hun steekproef melde ze het volgende:

      Results for this Gallup poll are based on telephone interviews conducted June 1-4, 2013, with a random sample of 1,529 adults, aged 18 and older, living in all 50 U.S. states and the District of Columbia.

      "For results based on the total sample of national adults, one can say with 95% confidence that the maximum margin of sampling error is ±3 percentage points."



      Verwijderen
    18. Zegt degene die niet eens 'voet' kan lezen op een hoogte meter.

      LOL

      Verwijderen
    19. Ach Dawg...je doet maar...neemt niet weg dat je de vraagstelling niet begrijpt...ook niet van dat onderzoeksbureau...het zij zo.

      Verwijderen
    20. En dawg
      Bent u er al uit wat het verschil is tussen vertrouwen en corruptie?

      Zo zal een links persoon ook geen vertrouwen hebben in een rechtse krant en zal een rechts persoon geen vertrouwen hebben in een linkse krant.

      Echter dit zegt nog niks over hoe corrupt de krant is

      Verwijderen
    21. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Zegt degene die niet eens 'voet' kan lezen op een hoogte meter."

      Zegt degene die niet weet dat augustus vóór september komt!

      Verwijderen
    22. @LGK

      Corruptie komt, vertrouwen gaat. Zo zit dat ongeveer.

      Verwijderen
    23. @Hij, die klein van geest is 0,

      "Bent u er al uit wat het verschil is tussen vertrouwen en corruptie?"

      Ja, dat jij daar het volste vertrouwen in hebt.

      Verwijderen
    24. @ Joop

      Check die Niemoller dan. Begint opeens allemaal punten met elkaar te verbinden.

      http://joostniemoller.nl/2015/05/noteer-alvast-debat-op-25-juni-in-de-balie-over-oekraine-mh17-en-de-media/#more-5

      Verwijderen
    25. dawg

      U zegt dat de media corrupt is en komt met gallup poll

      Echter die poll zegt niks over corruptie maar over vertrouwen

      Dus van uw onderbouwing klopt helemaal niets, vertrouwen zegt niets over corruptie

      Verwijderen
    26. @LGK

      Gebrek aan vertrouwen heeft natuurlijks niks te maken met corruptie, d.i. een gebrek aan integriteit.

      Verwijderen
  18. X22 bespreekt wat er gebeurt in de wereld
    https://www.youtube.com/watch?v=sn0-enFgf24

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vandaag een negatief artikel in het Bilderberg propaganda vodje over Andrzej Duda. Nu weet ik gelijk dat Andrzej Duda de juiste man is. De man is niet de ideale puppet voor de anglo amerikaanse elite. LOL.

    Bronisław Komorowski betaald de prijs voor zijn steun aan het oekraïense regime.
    Ik google even opposition leader poland en ja hoor hier vind ik een artikel dat Poetin Duda feliciteert. Poland gaat de banden aanhalen met Rusland als Duda aan de macht komt. Weg veiligheidscorridor tussen Duitsland en Rusland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Duda is een advocaat/jurist
      Die gaat nooit met een crimineel zoals Putin samenwerken

      Verwijderen
    2. Kan een advocaat/jurist niet samenwerken met Poetin ?
      LOL
      Russia has congratulated Poland’s opposition candidate Andrzej Duda on his victory in presidential polls, saying Moscow-Warsaw relations would reinforce the entire Europe.
      http://www.presstv.ir/Detail/2015/05/25/412763/Russia-Poland-Putin-Duda-victory-Europe

      Verwijderen
    3. Tuurlijk
      Polen hebben hekel aan Russen, is gewoon natte droom van Putin die hoopt op betere relatie

      Verwijderen
    4. hahaha. Als ik dat artikel in de nrc lees krijg ik niet de indruk dat Duda de persoon is die zij graag willen zien in Polen, ze zijn niet enthousiast laat ik het zo zeggen.
      Ik ken de man helemaal niet. Maar als het propaganda vodje van Bilderberg niet enthousiast is, wordt ik dat wel.

      Verwijderen
    5. Oli echt waar....Duda is wat conservatiever en Europa-kritischer, en dat mag. Maar daar zal Europa niet echt blij mee zijn, en dat mag ook. Niet meer en niet minder. Niks Bilderberg/Rothschild/Satan connectie, die verzint u ter plekke erbij, als goed complotter zijnde!! Ook uw goed recht maar de enige reden waarom wat sceptisch is over Duda is ook omdat hij wat sceptisch is tegen het westen, maar dat wil niet zeggen ineens pro-Russisch. Maar dat maakt u er weer meteen van, omdat dat in uw straatje past....

      Verwijderen
    6. Is moeilijk te begrijpen voor u
      Een democratie waar men vrij kan kiezen

      En nu heeft Polen voor een conservatief gekozen
      DIe het wel naar zijn zin had in de EU

      Verwijderen
    7. Ok Kroelie. Je kan gelijk hebben. We zullen zien

      Verwijderen
  20. 1 op de 15 amerikanen weet wat Monsanto is. Iedereen in rusland weet wat GMO's zijn. min 1:36. Poetin heeft ze goed opgevoed. Hiervoor chapeau voor Poetin.
    https://www.youtube.com/watch?v=DeATyp7pZP4

    BeantwoordenVerwijderen
  21. FW Engdahl wat de stand van zaken voor ons samen:

    "These are sad days in Washington and Wall Street. The once unchallenged sole Superpower at the collapse of the Soviet Union some quarter century ago is losing its global influence so rapidly that most would not have predicted anything comparable six months ago. The key actor who has catalyzed a global defiance of Washington as Sole Superpower is Vladimir Putin, Russia’s President. This is the real background to the surprise visit of US Secretary of State John Kerry to Sochi to meet with Russian Foreign Minister Sergei Lavrov and then a four hour talk with “Satan”
    First appeared: http://journal-neo.org/2015/05/24/washington-blows-itself-up-with-its-own-bomb/"

    .......

    At this juncture the only thing clear is that Washington has finally realized the stupidity of its provocations against Russia in Ukraine and globally. What their next scheme will entail is not yet clear. Clear is that a dramatic policy shift has been ordered on the Obama administration from the highest levels of US institutions. Nothing else could explain the dramatic shift. If sanity replaces the neo-con insanity remains to be seen. Clear is that Russia and China are resolute about never again leaving themselves at the mercy of an incalculable sole superpower. Kerry’s pathetic attempt at a second Russia “reset” in Sochi will bring Washington little at this point. The US Oligarchy, as Shakespeare’s Hamlet put it, is being “hoist with their own petard,” as the bomb maker blows himself up with his own bomb

    http://journal-neo.org/2015/05/24/washington-blows-itself-up-with-its-own-bomb/

    We gaan het zien. Voorlopig zijn de Ukrainers mooi de sigaar. Gebruikt als pion in een geopolitiek schaakspel en nu mogen ze zelf de scherven gaan ruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie bijdragen weer, Dawg en Oli.

    Meer over China? Lees dit blog van Jan van der Putten:

    http://www.janvanderputten.com/

    Verder: OEKRAINE DEBAT IN DE BALIE 25-6

    een debat in De Balie, Amsterdam

    over

    De rol van de Westerse media en de geopolitieke belangen in het conflict in Oekraïne

    Debat

    Tijdens het debat zullen de sprekers in gaan op de vraag of de Westerse media in staat zijn tot objectieve berichtgeving rond het conflict in Oekraïne. Zij belichten de geopolitieke en historische achtergronden van het conflict en plaatsen het geheel in zowel Europese als mondiale context. Er worden conflict scenario's geschetst en ook het onderzoek naar de crash van de MH17 zal de revue passeren.

    Sprekers

    Prof. Karel van Wolferen (1941), emeritus hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam; -was lange tijd Oost-Azië correspondent bij NRC Handelsblad; -auteur van The Enigma of Japanese Power. Zijn website is: www.karelvanwolferen.com

    Prof. Jan van der Putten (1941), gepromoveerd aan de Universiteit van Leiden; -was lange tijd correspondent voor o.a NRC Handelsblad en de Volkskrant; -China- en Midden-Oosten expert. Auteur van o.a Verbijsterend China en China, wereldleider? 3 toekomstscenario's . Zijn website is: www.janvanderputten.com

    Joost Niemöller (1957), onderzoeksjournalist, auteur en blogger; zijn laatste boek heet MH17 De Doofpotdeal. Andere boeken van zijn hand zijn o.a. Wraak! en De maand erna.

    Zijn website is: www.joostniemoller.nl

    Plaats: De Salonzaal van Grand Café De Balie, Amsterdam.

    Tijd: 25 juni 2015 19.30 - 21.30

    Kosten: 7,50 euro 5 euro studenten/CJP/Stadspas

    Programma: 19.15 - 19.30 Ontvangst in de Salonzaal van De Balie

    19.30 - 20.45 Presentaties van de sprekers

    20.45 - 21.30 Debat met het publiek

    Kaarten bestelt u op www.debalie.nl/agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Former French president backs Putin and blames CIA on Ukrainian dossier - See more at:
    http://english.pravda.ru/opinion/columnists/26-05-2015/130738-former_french_president_backs_putin-0/#sthash.sklrefyD.dpuf

    Mr Giscard d'Estaing does not buy of course western crap about Maidan events. Like any serious commentator he mentions a coup and a CIA dirty trick:

    'One must ask what really happened one year ago in the Ukrainian capital. What was the role of the CIA in the Maidan Revolution? What is the meaning of the systematically anti-Russian politics run by Barack Obama? Why the US decided to move their pawns in Ukraine? Did the Americans want or need to compensate their weakness in the Middle-East by conducting a harder diplomacy against Russia?'

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach hij is 1 van de meest gehate presidenten van Frankrijk, heeft vaker "foute" leiders gesteund en geniet totaal geen steun meer dus van de bevolking of politiek. Niemand neemt de man serieus, hij gooide Frankrijk in een zwart gat en luisterde totaal niet naar de bevolking. Dus leuk dat zo'n ouwe zeur ook wat zegt maar het zegt totaal niks.

      Verwijderen
    2. Brabbelman: heb je enig besef hoe dom deze opmerking van jou is?

      Verwijderen
    3. Nee want hij is heel slim en waar, anders als jouw opmerkingen hier! En als denkt dat die zo dom is, bewijs het eens???

      Verwijderen
    4. Het blijft stil dus ik heb gelijk, waarvoor dank!!

      Verwijderen
  24. In the Now. Altijd interessant:
    https://www.youtube.com/watch?v=FsUPDPriS5s&feature=youtu.be

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kunt de zogenaamde Russische anti-homowet natuurlijk ook gewoon vertalen en kijken wat er werkelijk staat:
    http://femokratie.com/das-russische-anti-homosexuellen-gesetz/03-2014/comment-page-1/#comment-43754
    Blijkt dus voor de zoveelste keer dat het in het wilde westen alleen om zoveel mogelijk anti-Russische propaganda gaat.

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijf het hier herhalen hoor; het is en blijft een onmenselijke wet die het mensen verbiedt te zijn wie ze zijn. En dat kan en mag niet in een zogenaamd democratisch land. Als je dit weer weghaalt laat je zien een homohatend blog te zijn....maar ja, dat is al duidelijk aangezien je dat vaker doet!!

      Verwijderen
  26. Maidan 3.0?:
    http://en.hunternews.ru/?p=1306

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Orlov, altijd interessant:

    One of the fake stories kept alive by certain American politicians, with the help of western media, is that Vladimir Putin (who, they vacuously claim, is a dictator and a tyrant) wants to reconstitute the USSR, with the annexation of Crimea as the first step.
    Instead of listening to their gossip, let's lay out the facts;
    http://cluborlov.blogspot.nl/2015/05/no-you-cant-go-back-to-ussr.html

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kiev’s Repression of Anti-Fascism in Odessa:
    "There is a common misconception in the West that there is only one war in Ukraine: a war between the anti-Kiev rebels of the East, and the US-backed government in Kiev. While this conflict, with all its attendant geopolitical and strategic implications has stolen the majority of the headlines, there is another war raging in the country – a war to crush all dissent and opposition to the fascist-oligarch consensus. For while in the West many so called analysts and leftists debate whether there is really fascism in Ukraine or whether it’s all just “Russian propaganda,” a brutal war of political repression is taking place."
    http://www.counterpunch.org/2015/05/27/kievs-repression-of-anti-fascism-in-odessa/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Five awesome things Vladimir Putin did to piss off America
    http://redpilltimes.com/five-awesome-things-vladimir-putin-did-to-piss-off-america/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen