maandag 11 september 2023

🔥How live in Russia? Moscow City Walk Tour: New Arbat to Red Square 4K HDR

Welkom in Moskou!

Video van slechts een paar dagen geleden. Wat is de stad mooi, schoon en aangeharkt. Lees ook de comments onder de video op youtube.


Onderweg kom je onder andere langs "Teremok", de beroemde pannenkoekenketen in Rusland.

Als je van Pannekoeken met chocolade en banaan houdt, zit je goed. Voor 271 Roebel is hij van jou (omgerekend eur 2,50). Kopje groene thee erbij, 91 Roebel (circa eur 0,90).

4 opmerkingen:

  1. Ik zit serieus te kijken om eens en bezoek aan Rusland te maken.
    Op dit ogenblik behoorlijk prijzig om een weer of drie vier naar het land van Putin te gaan.
    Toch krijg ik via, via veel informatie over Rusland en hoe goed er eigenlijk gaat.
    Nog even doorsparen en uitzoeken wat de mooiste route is om in het hartje van Rusland te komen.

    Remi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou niet te lang wachten! De EU is begonnen met aan de grens invorderen (lees stelen) van voertuigen, telefoons en zelfs persoonlijk verzorgingsmateriaal vanwege ''de sancties'' dus zgn import van Russische goederen. Rusland kan bijna niet anders dan tegensancties instellen, en dan wordt het wel heel lastig daar te komen.
      Jackson Hinkle, van ''the dive'' op YT gaat binnenkort naar het land van zijn Russische verloofde (jaja, deelneemster aan miss universe, vast een betere kwaliteit dan de NL kandidate...; de jongeman doet het uitstekend!). Hij staat op de Mirovoretz kill list, en heeft dus beveiliging nodig. Tussen de vele Ukraiense vluchtelingen daar zitten altijd een aantal nazis, dus in zekere zin zijn nu alle westerlingen daar doelwit (want fan van Putler)...

      Verwijderen
  2. De afgelopen 6 weken deed ik het goed op Quora. In juli begonnen de nafo trollen al mijn posts te downvoten. Dat maakt wel uit, want wanneer het te laag wordt ziet niemand het meer. Ik nam wat gas terug, en tot in de eerste week van september ging het zeer goed.
    Maar soms raak je toevallig een ''senior'' troll. Niet dat ze ook maar iets ''senior''s hebben, want alles wat ze ooit hebben gedaan is ''Trolzzzki !'' roepen:

    https://nl.quora.com/profile/Marjorina-Bornsson

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat de NAFO trollen niet begrijpen is dat Rusland, met president Putin, helemaal geen propaganda van sympathisanten zoals wij nodig heeft!

    De Russen doen het prima, met of zonder ons.

    Het gaat nl helemaal niet om onze bijdrage, wel of niet.

    Waar ik op hoop is dat De Russische cultuur gaat bijdragen aan de cultuur waar mijn achterkleinkinderen of verder zich verder kunnen ontwikkelen. En ja, dit gaat over meerdere honderden jaren! Ik ben hier behoorlijk optimistisch over!

    BeantwoordenVerwijderen