vrijdag 4 januari 2019

Remarque bij Jinek: "Wij van traditionele media belangrijker dan ooit"

In een wanhopige poging doen de 4 hoofdredakteuren van Volkskrant (Remarque) AD (?), Telegraaf en NRC (Vandermeersch) bij Jinek een hopeloze poging hun afgang te vertragen.

"Gelukkig zijn er op internet nog tegenkrachten zoals Bellingcat", Philipe Remarque (Propagandameister bij de Volkskrant), en eerder in de uitzending: "Met het internet en sociale media zijn wij van de traditionele media belangrijker dan ooit."

De waarheid is natuurlijk dat de 4 dagbladen geheel irrelevant geworden zijn en erger, exposed zijn als complete propaganda-media; hun belang voor de nieuwsvoorziening is 0, en hun enige rol is propaganda hand- en spandiensten te verrichten voor de macht, oorlogen met propaganda mogelijk te maken, en het vijandsbeeld ten opzichte van Rusland hoog te houden zodat NATO kan voortbestaan.

"Eén van de merken lezen die je kunt vertrouwen, en of dat nou AD is of Volkskrant, maakt niet uit", de AD-hoofdredakteur.

"Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend, en of dat dan WC-eend lavendel of WC-eend dennengeur is, maakt niet uit."

En dan nog dit...
Stoltenberg (NATO) loopt bij Poroshenko de deur plat en vice versa. Volgens Marc Rutte was het EU-asociatie accoord met Oekraïene toch slechts een handelsaccoordje...? Op de foto rechts Klimkin, Minister van Buitenlandse Zaken Oekraïene.

7 opmerkingen:

  1. Heeft Eliot Higgins naast de pot gepiest?

    "Gelukkig zijn er op internet nog tegenkrachten zoals Bellingcat"

    Bellingcat may have tipped off Russian FSB of Paul Whelan’s alleged espionage activity

    http://theduran.com/bellingcat-may-have-tipped-off-russian-fsb-of-paul-whelans-alleged-espionage-activity-video/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een beetje triest allemaal die anti russische propaganda.

    the russians did it...sigh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier Jinek Gemist: https://www.npostart.nl/jinek/04-01-2019/KN_1703834
    Vanaf minuut

    De heren zijn het er over eens: het Fake nieuws is straks zo alomtegenwoordig dat de mensen zich maar het best kunnen houden aan de gerenommeerde merken: Vk, NRC, AD en Telegraaf.

    Op minuut 18 geeft Paul Jansen een bewijs:
    Toen Irak werd binnengevallen in 2003 konden we dat via CNN nog zelf zien. Maar nu kan iedereen zelf berichten daarover de wereld in sturen, onbetrouwbare berichten.

    Jammer voor Paul Jansen dat DE verslaggever uit Baghdad destijds,Rahgeh Omaar (BBC) later tegen John Pilger zegt: "Ik vertelde leugens, voor de
    camera, destijds in Baghdad."
    Scherp: https://youtu.be/G--PczHiwVQ ( 3 minuten blijven kijken.)



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf minuut 10- 20 gaat het over fake nieuws

      Verwijderen
    2. Hier trouwens de hele film van John Pilger: The war you don't see"
      https://www.youtube.com/watch?v=PncLgPKuACI

      , een film die je elk jaar een keer moet bekijken, samen met 'The Israel Lobby. van de VPRO, uit 2007.
      https://www.youtube.com/watch?v=JHIuZPL27iw

      Verwijderen
    3. Rageh Omaar op minuut 11 in de video.
      Dit is de juiste link: https://youtu.be/G--PczHiwVQ?t=668

      Verwijderen
  4. Misschien een aanrader voor men. Remarque om te lezen?
    Im westen nichts neues?

    Mocht het familie zijn. Erich Maria draait zich om in zn graf.
    Maar dat zal wel niet.

    BeantwoordenVerwijderen