donderdag 3 september 2015

*Ironiemodus* Droomtransfer Hollandse soldaat van Defensie naar IS

Vandaag* is bekend geworden dat de Hollandse soldaat Hans Pietersen** getransfereerd is van de Koninklijke Nederlandse Landmacht naar ISIS. Beide partijen zijn net voor het sluiten van de transfermarkt tot overeenstemming gekomen. Hans Pietersen is verguld met zijn overstap: "ISIS is natuurlijk toch weer een stapje hoger dan de Hollandse Landmacht. Ik wil natuurlijk niks ten nadele van mijn oude broodheren zeggen. Uiteindelijk streven ISIS en de Landmacht ook dezelfde doelen na: Assad verwijderen, Syrie in puin. Net zoals we ook gezamenlijk Libie geheel aan flarden geschoten hebben. Maar goed, bij ISIS rijden we natuurlijk wel in spiksplinternieuwe Humvies en werken we met ander geavanceerd Amerikaans materiaal. Je merkt gewoon dat hier veel meer geld achter zit dan bij de Koninklijke Hollandse Landmacht."

Jeugdopleiding

De leider van de Landmacht, Rutte, was niet erg gecharmeerd van de overstap van de soldaat zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt: "Met name voor de collega's bij de Landmacht is het vertrek van Pietersen een hard gelach. Zij waren een goed ingespeeld team. Het gat dat Pietersen nu achterlaat moet weer opnieuw opgevuld worden". Ook de assistent van de leider, de blonde Hennis, was niet te spreken over dit onverwachtse vertrek: "Dit is gewoon k...", sprak zij in niet mis te verstane bewoordingen, om er aan toe te voegen: "Maar goed, zo'n kans krijg je als soldaat ook niet altijd. Ik begrijp ook wel dat hij kiest voor het geld". De tweede assistent van Holland, de eveneens blonde, Geert ziet Nederland steeds meer als opleidingscentrum fungeren: "Het blijkt wel dat we een goede jeugdopleiding hebben. Al onze talenten worden weggeplukt door de meer financieel draagkrachtige teams."

Debuut

Het valt nog te bezien wanneer Pietersen zijn debuut gaat maken. Dat kan bij een gestagede onthoofding zijn. Maar het is nog niet bekend wanneer de productiemaatschappij uit Hollywood tijd heeft om langs te komen. Daarom kan het debuut ook plaatsvinden bij het verder vernietigen van cultuurschatten. De Amerikanen hebben - in tegenstelling tot de landen in het Midden Oosten- zelf nauwelijks cultuur. ISIS werkt mee om die ongelijkheid te "levelen". Pietersen: "Ik stemde vroeger altijd op partijen die voor nivelleren waren. Het is voor mij een eer om in het team van IS nu ook op wereldschaal bij te dragen aan nivellering"

* Artikel geschreven in ironie modus

** Naam Hans Pietersen gefingeerd.

274 opmerkingen:

  1. Voorlopig loopt het Russische gas de goede kant op:

    http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/nord-stream-krijgt-meer-pijpleidingen

    Goed nieuws. Ons gas raakt op en Rusland is een honds trouwe leverancier.
    Je moet er niet aan denken dat we afhankelijk zijn van gas uit amerika. Als we even niet luisteren krijgen we direkt te maken met stopzetting van de gasleveranties

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. **Ironiemodus**

      Voor je het weet heb je dan GS in Nederland. (Gereformeerde Staat!)

      Verwijderen
    2. Het zou je sieren met je foute NSB humor, wat dus totaal geen humor is, als je dit stuk weghaalt. Het laat alleen maar zien wat voor terrorisme fans jullie zijn. Maar als ze hier een paar stukken lezen inclusief de reacties komen ze daar toch wel achter!! De AIVD leest ook mee, kan niet anders!!

      Verwijderen
    3. De AIVD leest niet alleen mee. Blogt ook actief mee! En dat is ook prima. Zij moeten weten aan welke kant zij nu nog staan. Met wie zij collaboreren.

      Elke AIVD'er, als ook elke militair en politieman zou eens goed in de spiegel moeten kijken. En dan gewoon besluiten om per direct wat anders te gaan doen. Zat mogelijkheden. Al is het maar bijvoorbeeld een mobiele koffiekar beginnen.

      Verwijderen
    4. Ik ben blij dat de AIVD mee leest. Worden ze tenminste geïnformeerd en krijgen ze kennis.

      Verwijderen
    5. Als die AIVD typetjes als kroel in dienst heeft vrees ik toch het ergste wat hun intelligentie peil is

      Verwijderen
    6. Nee hoor, dit doe ik vrijwillig, de AIVD komt kijken zo gauw er openlijke IS fans zijn zoals jullie. En dat doen ze goed!!

      Verwijderen

    7. Begrip wat AIVD doet is nihil hier gezien de reacties

      Ten eerste gaat AIVD niet lopen posten, is niet hun taak
      Taak is te monitoren, volgens protocol en signaleren volgens parameters
      Om veiligheid van NL te waarborgen

      Wat cruel bedoelt is dat men idd dit soort blogs volgt
      Gezien de haat tegen waar NL voor staat, zou hier best wel eens een 'lone wolf' hunnen posten, die morgen een aanslag pleegt op het binnenhof.

      Verwijderen
  2. Japan Bank for International Cooperation (JBIC) is turning to currency swaps as using the US dollar in transactions is difficult because of the Western anti-Russia sanctions, the bank’s senior managing director said answering a question from Sputnik. LINK
    http://investmentresearchdynamics.com/bank-of-japan-implementing-ruble-yen-currency-swaps/
    LOL Japan gaat over op Ruble Yen swaps om de amerikaanse sancties te omzeilen.
    LOL De oligarchy doet alles om de neergang van HUN dollar als reserve munt te versnellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL

      Het is Rusland die hierom vraagt omdat Rusland geen dollars meer heeft.
      En Japan wilt blijven handelen.
      Maar eigenlijk niet gunstig voor Japan

      Wie wilt er nu rubles hebben?

      Verwijderen
  3. Schitterende Ironie Blik. Zeer vermakelijk. Bedankt dat je dit artikel met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blik, ik zie de humor ook wel in dit stuk, maar de achterliggende gedachte baart mij meer zorgen. Zie: http://www.geennieuws.com/2015/08/moslims-laten-finnen-weten-hoe-zij-over-hun-gastland-denken/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei oei oie Matt.....Dit is op het randje van rascisme en fascime hoor. Durf jij deze stelling moslims aan te kaarten....oei oei...

      Ik word helemaal ziek van die liberalen en christenen die niks over moslims durven te zeggen. Alleen extreem rechts durft iets te zeggen. De rest durft vanwege politieke correctheid niets te zeggen. Dit hebben de social engineers knap gedaan, echt knap.

      Verwijderen
    2. Je hebt gelijk Oli, straks is het zover maar dan is het te laat en lopen ze (en wij ook) het risico gekeeld te worden.
      Ze eisen nu al hun moskee 's op, zitten al in diverse besturen, hebben hun eigen omroep, en met de grote getale dat ze nu binnen komen straks ook de meerderheid. Dit heeft niks met racisme of discriminatie te maken maar met de harde werkelijkheid en diegene die dat niet zien raad ik Hans Anders aan

      Verwijderen
    3. Kortom gewoon keihard racisme en fascisme!! Dank je wel dat jullie het open en bloot zeggen, kunnen wij tenminste tegen iedereen zeggen dat dit blog gewoon drijft op mensenhaat!! Dit zijn mensen hier die niks hebben geleerd van de geschiedenis. WO3 zal niet door ons gestart worden, maar door hen!!

      Verwijderen
    4. Het probleem is dat die moslims steeds meer in de mind control van de geestelijke leiders komen en die geestelijken worden gefinancierd door landen die de meest extreme vorm van de islam belijden. De golfstaten en Turkije (met die extremist Erdogan).
      Nederlandse politici vinden dat prima. Ze willen spanningen tussen christenen/atheïsten en moslims en omgekeerd. Kijken de groepen naar elkaar ipv dat ze samen naar ons kijken. Bovendien verdwijnt de nederlandse identiteit met de toestroom en dat past goed in de agenda van de Bilderbergers.

      Verwijderen
    5. Ach ja, oligarch de fascist/racist heeft ook weer gebraakt....

      Verwijderen
    6. Altijd lol met olie

      NL is altijd al een open land geweest waar veel nationaliteiten naar toe kwamen.
      Al vanaf 1500

      Verwijderen
    7. Cruelman kijk eens naar fwiiten : www.wijwordenwakker.nl

      Verwijderen
  5. Shiller Dow 11000
    https://www.youtube.com/watch?v=A8awjaedha0

    BeantwoordenVerwijderen
  6. EU refugee crisis ‘absolutely expected’ – Putin

    Putin noted that the US is not facing a refugee crisis of the same magnitude as the EU, which has been “blindly following American orders.”

    Lees het hele stuk hier:

    http://www.rt.com/news/314318-putin-vladivostok-eu-migrants/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Israeli government to refugees: Go back to Africa or go to prison
      https://www.washingtonpost.com/world/middle_east/toughening-its-stance-toward-migrants-israel-pushes-africans-to-leave/2015/05/14/e1637bce-f350-11e4-bca5-21b51bbdf93e_story.html
      In Israel kan je de bak of oproteen in ipv asiel.

      Verwijderen
    2. Wat een held die Poetin. Hij noemt man en paard. Wil je de toestroom van asiel zoekers stoppen dan moet je beginnen met het uitroeien van de moslim extremisten zoals IS en Al Qaeda en aanverwante groeperingen.
      Hij gaat nu meehelpen in de strijd tegen IS en dat doet hij met behulp van Assad. GO GO GO......................

      Verwijderen
    3. En wat doet Putin??Alles behalve militaire steun...wat een droplul is het ook....pas als het op zijn stoep staat jankt hij moord en brand en vraagt smekend het westen om hulp...dan laat hem ook maar bungelen en Rusland innemen door IS, zijn eigen stomme schuld!!

      Verwijderen
    4. "EU refugee crisis ‘absolutely expected’ – Putin "

      Neeee
      Tuurlijk was dit te verwachten voor Putin
      Het is onderdeel van zijn beleid, wat nu zijn vruchten begint af te werpen.

      Ipv van militairen naar EU te sturen, stuurt hij vluchtelingen.
      Koren op de molen van rechtse partijen die Putin financieel steunt in Eu

      Verwijderen
  7. Rusland krijgt nog meer ruimte Oekraïne als doorvoerland voor gas te omzeilen

    Verdubbeling Nord Stream-leiding voor Russisch gas
    Het Russische gasbedrijf Gazprom gaat samen met Europese partners waaronder Shell de noordelijke gaspijpleiding Nord Stream verdubbelen. De pijpleiding vervoert Russisch gas naar de Oostzeekust in Duitsland, en vanaf daar via bestaande leidingen naar Nederland en Denemarken.

    http://www.volkskrant.nl/economie/shell-sluit-gasdeal-met-russen-oorlog-of-
    niet~a4082171/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, Rusland moet wat om zijn gas te kunnen afzetten

      Kans bestaat dat UA gas niet meer doorlaat en met Turkije is Putin ook geen vrienden.
      Ook de pijplijn naar China laat op zich wachten

      Verwijderen
  8. De man heeft de codes voor de EMP. Vliegen word onmogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. As China Parks Its Ships Next To Alaska, Here's Obama
    http://www.zerohedge.com/news/2015-09-03/china-parks-its-ships-next-alaska-heres-obama
    De Narcist maakt weer een selfie van zichzelf. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enige narcistische fascistische racisten die ik ken die zichzelf graag horen praten zijn, uitgezonderd LGK, mennie en ik, de reagerende fans van Blik op Nosjournaal. Die kennen geen naastenliefde, haten alle mensen, want ze geven nu flink af op de vluchtelingen uit Syrië, maar als ze uit Rusland kwamen was Rusland, die nu hun vriend is, net zo makkelijk hun vijand. Stelletje hypocriete lafbekken zijn het gewoon op dit blog, die neo-nazipraktijken er op nahouden, maar te laf zijn om dat zelf toe te geven. Dat terwijl alles wat ze uitbraken toch echt hoort bij geestelijk gehandicapte Wilders fans die tegen alles zijn en nergens voor!!

      Verwijderen
    2. "Dat terwijl alles wat ze uitbraken toch echt hoort bij geestelijk gehandicapte Wilders fans die tegen alles zijn en nergens voor!! "
      deze tekst is je op het lijf geschreven kroel. wat kun je toch goed over jezelf l*llen.
      kroel voor zijn spiegel

      Verwijderen
    3. Ach Mattje is weer als de kleuter die hij is een kleutertekening aan het maken. Geweldig hoor, nu nog volwassen worden en rationeel leren denken. Gaat je nooit lukken maar toch...ik hoop het voor je. Hou het anders lekker uit met je medenazi's hier!!

      Verwijderen
    4. Prachtig dat kroel zichzelf herkent. Het was niet meteen mijn bedoeling om een duidelijk portret te maken maar blijkbaar ben ik dan toch geslaagd.

      Verwijderen
    5. Ook hij kan niet lezen; wat een domme racisten, fascisten en xenofobe en homofobe mensen zitten hier....vervuiling van Nederland, gooi liever jullie het land uit en geef jullie huizen aan de vluchtelingen, gebeurt er eindelijk iets goeds in jullie huis.

      Verwijderen
  10. Wat informatie over het Shemitah jaar. (Ik kende het fenomeen tot aan vorige maand niet). Of je er waarde aan moet hechten weet ik niet, maar ik geloof wel in cycli.

    13 sept. is het einde van het SHEMITAH jaar. Het shemitah jaar is een joods jaar en komt om de zeven jaar terug en wordt ook vermeld in de bijbel.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Shmita
    1965–66 begin bearmarket voor aandelen
    1972–73 olie crisis
    1979–80 begin recessie westerse markten
    1986–87 implosie aandelen markt
    1993–94 implosie obligatie prijzen, daling aandelenbeurzen
    2000–01 bear market aandelen. 9/11
    2007–08 implosie aandelen markten
    2014-15 ? Ziet er niet goed uit voor aandelen, obligaties en us dollar wat mij betreft.

    Eerie Statistics Predict Coming Shemitah Market Collapse: “Only 8 Trading Days Until Wipe Out Day”
    http://www.shtfplan.com/headline-news/eerie-statistics-predict-coming-shemitah-market-collapse-only-8-trading-days-until-wipe-out-day_09032015

    Micheal Snyder schrijft er over in januari 2015
    http://www.wimjongman.nl/nieuws/2015/bijbels-patroon.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, wie haten jullie nou nog niet?? Effe afvinken....homo's, lesbo's, westerlingen, politici, politieagenten, Joden, moslims, critici, msm-gelovers....goh...daarom hebben jullie geen vrienden en komen jullie hier jullie gal spuwen, jullie haten gewoon alles en iedereen!! Zelfs elkaar haten jullie, kan niet anders...want het is steeds elkaar aftroeven in hoe erg je kan haten, de een nog meer als de ander...

      Verwijderen
    2. Ik haat jou niet kroel, ik heb medelijden met jou

      Verwijderen
    3. Ach Matt, hoef je niet te hebben, ik ben tenminste geestelijk hartstikke gezond. Dat ze jullie niet helpen vind ik schandalig, maar ja, jullie rechtse rakkers wilden zoveel bezuinigen dat ook jullie psychiatrische hulp is wegbezuinigd.

      Verwijderen
    4. "Ach Matt, hoef je niet te hebben, ik ben tenminste geestelijk hartstikke gezond."

      Ja hoor, jij bent helemaal geestelijk gezond alleen een beetje angstig en in de war omdat je niet weet wat je moet geloven. Je voelt jezelf geen 'complotter' maar bezoekt wel iedere dag een 'complotsite' om daar je niet onderbouwde commentaar op achter te laten. Dan ben je niet helemaal geestelijk gezond maar geestelijk in de war.

      Verwijderen
    5. Nee ik heb naastenliefde en probeer tenminste de psychiatrische patiënten die vrij rondlopen, verstoken van de wegbezuinigde psychische hulp, te helpen in te zien dat hun haat en hun complotterij nergens toe leid. Tevergeefs tot zover maar ik blijf volhouden, je moet toch je best doen voor je medemensen!!

      Verwijderen
    6. Tja, zo kan je je leugens ook uitleggen maar je blijft geestelijk in de war.

      Verwijderen
    7. Zoals ik hieronder al zei, God complex, en psychisch een puinhoop die Joop. Bij zijn maatjes Dawg, Matt, oli, Jan enz is het al niet veel beter!!

      Verwijderen
  11. Ach onze Joost liegt weer eens de hele boel bij elkaar, en de nazi's hier geloven hem. Complotters United!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk mafkees...maar jij haat buitenlanders, dat weten we nu wel. En eigenlijk alles wat anders als jou is. Klopt het niet verzin je er een complot omheen, zeg je dat dat waar is, want ook al heb je geen feiten een complot kan altijd (in jouw brij wat jezelf hersens noemt) en het geeft je de mogelijkheid om je af te zetten tegen de maatschappij. Je zal en moet gelijk hebben en jouw mensenhaat gaat zover dat iedereen daarvoor moet buiten want jij waant je God himself met je idioterie. Je haat alles en iedereen en loopt de SS-er uit te hangen. Leuk, maar doe dat in je eigen gesticht!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Je zal en moet gelijk hebben"

      Sterker nog, @Dawg heeft gelijk.

      Verwijderen
    2. Nee nooit gehad ook. Complotters hebben nooit gelijk, die liegen al omdat ze de feiten negeren. Dus gelijk hebben kunnen ze nooit, hoogstens strookt hun zelfverzonnen leugens enigszins met de waarheid om het een beetje geloofwaardig te laten lijken maar dan nog blijft het een leugen!!

      Verwijderen
    3. Welke feiten? Als je het over feiten hebt wil ik wel feiten zien maar bij jou blijft het alleen maar bij de woorden "onderbouwing" en "feiten". Zien doen wij ze echter nooit.

      Verwijderen
    4. Omdat je ze niet WILT zien, dat is het!! Maar je bent te eigenwijs om dat ooit toe te geven, omdat je dan al je zelfbedachte leugens en complotten moet laten varen, en psychisch het zooitje mens dat je bent kan, wil en mag je dat niet, vanwege het God complex dat je hebt. Dan kan je hier de miljoenen sites met de letterlijke quotes en al neer zetten en nog zegt onze gestoorde complotter Joop "en waar blijft de onderbouwing en feiten??" Simpelweg omdat ZIJN wereld niet mag instorten....

      Verwijderen
    5. Jij zegt dat je feiten hebt, laat maar zien. Jij eist dus jij bewijst.

      Verwijderen
    6. Ach dat spelletje weer...nee jij speelt maar alleen, jij hebt nog nooit bewezen, feiten gehad en daarbij ik eis niks...ik vraag netjes. Enige die als een hork eist ben jij. Maar zelf niks leveren, dus zeg ik beleefd nee ik doe het even niet.

      Verwijderen
    7. Nou, dan onderbouw je toch niet.

      Verwijderen
    8. Whahaha...Dawg echte hypocriete complotterd van me, als jij niet eens menslievend kunt zijn mag jij voor mij doodvallen, en eigenlijk ben je al dood. Je loopt als een gevoelloze zombie over de planeet heen als wandelende vervuiling. Maar eerlijk gezegd was ik ook niet beter van je gewend. Het fascisme, racisme en algemene haat die je hier tentoonspreid maakte je al totaal ongeloofwaardig als mens. En Joop, mooi, daarmee laat je zien dat je zelf nooit iets onderbouwd, waarvoor dank!!

      Verwijderen
    9. "Laat 'm doodvallen."

      Vooruit dan maar.

      Verwijderen
    10. Ja want van geweld en dood houden jullie wel he??

      Verwijderen
    11. Nee, maar je hebt van die mensen die je tot het uiterste doen drijven.

      Verwijderen
    12. Ik kan me inderdaad voorstellen dat mensen die jouw leugens, bedrog, fascisme en racisme lezen daarvan gewelddadig worden jah. Maar dood wensen??? Een normaal denkend en voelend mens doet dat niet, maar ja, jullie zijn niet normaal denkend en normaal voelend.

      Verwijderen
    13. Ach vent, val dood voor mijn part.

      Verwijderen
    14. Zoals ik al beschreef, niet normaal denkend en normaal voelende mensen wensen andere mensen dood.

      Verwijderen
    15. Als jij een normaal denkend wezen was geweest dan had je geweten dat jij er een fascistisch/nazistisch gedachtegoed op nahoudt.

      Als jij een normaal denkend wezen was geweest dan had jij de berichten uit het Pentagon niet ontkent dat IS een creatie van de VS, Turkije, Israël en Saudi-Arabië is. Waar dan weer een complottertjesreactie van jou opvolgt, maar checken ho maar. Laat staan dat je met een onderbouwt tegenbericht komt.

      Definitie van fascisme/nazisme:

      Eén partij of persoon heeft alle macht.
      Totalitaire dictatuur.

      Zeg jij maar of jij niet probeert ons hier jouw wil op te leggen dat jouw wil wet is en jij je niet gedraagt als een totalitaire dictator?

      Tussen de normale bloggers hier is er onderling normale discussie mogelijk alleen met Cruel en LGK niet. Hoe zou dat komen, omdat jullie zeggen weldenkende mensen te zijn of totalitaire dictators?

      Verwijderen
    16. Goed verwoord Joop, maar de term dictator is toch wat te veel eer voor kroel, een dictator heeft wel de leiding over een land, of wij het er mee eens zijn of niet doet nu even niet terzake, maar ik denk dat de term narcisme beter van toepassing is. Halsstarrig volhouden aan het eigen gelijk ,ook als zijn er zoveel tegenargumenten. Het eigen gelijk boven alles. Andere meningen bestaan gewoon niet, of zijn altijd fout en moeten met verbaal geweld de grond in worden geboord.
      kroel is hier het perfecte voorbeeld van. Wel altijd roepen dat hij onderbouwd maar daar is hier niets van te zien. Vraag je om bewijs: hij die beweert moet ook bewijzen, dan draait hij om de pot heen maar bewijst niets. Ik heb eens wat oudere post nagelezen en ik kom steeds uit op hetzelfde gekronkel. Het enige wat hij wel kan zijn de stellingen van lgk als groot voorbeeld noemen. De enige linken die hij ooit geplaatst heeft waren van de NPO of de telegraaf, en dan ook nog eens als zijnde de enige echte waarheid, zoals hem dat natuurlijk uitkomt. het moet in zijn straatje passen anders zijn het complotten. Alleen al zijn uitspraak dat hij miljoenen 'eerlijke' sites bezoekt geeft al aan in welk soort fantasiewereld hij leeft.

      Verwijderen
    17. @Matt,

      "...maar ik denk dat de term narcisme beter van toepassing is."

      In wezen heb je gelijk maar ik zocht naar een vergelijk van fascisten, zoals hij ons noemt, en hoe hij zich hier gedraagt. Hij gebruikt daarbij de OM tactiek van 'omgekeerde bewijsvoering' (wij moeten bewijzen dat we onschuldig zijn, terwijl het eigenlijk zijn taak is te bewijzen dat wij schuldig zijn (onschuldig tenzij bewezen is schuldig te zijn) en dat laat hij achterwegen.) De rest van het profiel van Cruel zoals jij het omschrijft klopt voor de volle 100%.

      Verwijderen
    18. Hahaha, echt waar, wat een domme opmerkingen hebben jullie weer. Jullie laten zien totaal niks te snappen van de termen fascisme, racisme en wie de werkelijke nazi's zijn. Tja, dat jullie jezelf niet in de spiegel durven aan te kijken snap ik volkomen, zou ook niet trots zijn als je massamoordenaars en dictators en IS aanhangt, waarvan je dus ook niks weet van de oorsprong Blik, maar ook daar ben ik dan weer niet verbaasd over. Iemand die hier constant liegt en bedriegt en complotten verzint en complete nonsens als "feiten" probeert te verkopen met zijn slaafs klapvolk achter zich aan dat totaal niks heeft met vrijheid van wat dan ook, tja, dan heb je echt een schroefje los. Nou ja schroefje, je laat onomwonden zien totaal niet over hersens en emoties te beschikken. Kortom niet menselijk, maar dat blijkt keer op keer uit de verhalen en de reacties die gegeven worden hier. Je laat hiermee zien dat jullie naast racistische en fascistische nazi's gewoon DOMME racistische en fascistische nazi's zijn die zichzelf totaal niet kennen, en hun eigen tekortkomingen afschuiven op anderen, totaal niet onderbouwd en op feiten gebaseerd, maar ook dat zijn we van jullie gewend. Blijf vooral doorgaan, je laat hiermee zien dat dit blog een voorbeeld is voor stupide complotgelovers, die niks anders kunnen als leugenachtige complotten te geloven en/of te verzinnen. Want nergens zijn er feiten, onderbouwingen en relevante links te ontdekken.

      Verwijderen
    19. Precies, dat is het enige wat jij kan brengen Matt!! Eindelijk erken je je eigen falen!! Waarvoor dank!!

      Verwijderen
    20. Graag gedaan kroel, jouw falen staat er perfect op.

      Verwijderen
    21. "Jullie laten zien totaal niks te snappen van de termen fascisme, racisme"

      Wij hebben het dan ook niet over de "termen" maar over de daadwerkelijke inhoud van die termen.

      Verwijderen
    22. Nee daar hebben jullie het niet over want jullie snappen niks. Want als jullie het snappen dan zouden jullie in de spiegel kleine Adolf H. -Adeptjes zien die wel zeggen iedereen te haten maar als puntje bij paaltje komt ontkennen ze alles omdat ze niet afgeschilderd willen worden voor wat ze zijn; fascistische racisten. Jullie liegen en bedriegen alles bij elkaar, inclusief jullie eigen leven. Prima. maar kom daar eens 1 keer eerlijk voor uit. Maar dat kan dan weer niet, omdat jullie zo enorm gewend zijn aan de leugens en bedrog.

      Verwijderen
    23. Kroel, kun jij aantonen waar ik gelogen heb? Voor zover ik weet heb ik geen enkele stelling ingenomen, alleen op jouw nonsens heb ik gereageerd. Of dat leugens zijn betwijfel ik aangezien je met alleen schelden reageert en dat geeft jouw onmacht aan om te weerleggen, iets wat je toch al niet kunt op andere reacties, behalve dan roeptoeteren als zouden wij fascisten, racisten en wat niet nog al meer zouden zijn.
      Wat jij doet is niet bepaald een voorbeeld van vrije meningsuiting maar meer zwaar beledigen en dat is strafbaar.
      Bewijs dat ik een leugenaar of fascist ben of hou je kop dicht.

      Verwijderen
  13. "Ach onze Joost liegt weer eens de hele boel bij elkaar, en de nazi's hier geloven hem."

    Wederom een niet onderbouwde conclusie en wederom de bevestiging dat je in de war bent.

    "Complotters United!!"

    Welkom en ik hoop dat je nog veel van ons zult leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee hoor, Joost heeft in het verleden al bewezen een fantast en een leugenaar pur sang te zijn. Jullie grote voorbeeld dus want jullie volgen hem qua acties geweldig. En eindelijk geef je aan een complottheorist te zijn, dus niet miepen dat ik scheld, je geeft het nu zelf toe!! Wat je dus een mafkees eerste klas maakt die een overijverige fantasie heeft waarmee hij zijn haat projecteert op alles en iedereen. Waarvan akte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Nee hoor, Joost heeft in het verleden al bewezen een fantast en een leugenaar pur sang te zijn."

    En dat is jouw niet onderbouwde conclusie want jij kan niets onderbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tuurlijk wel, Joost is een uitgerangeerde journalist die zich eigenlijk niet eens journalist mag noemen net als Micha Kat. Hij verzint ineens complotten en zet aan tot haat van mensen en verzint de nodige leugens en complotten om tot conclusies te komen die totaal in tegenstelling staan tot de feiten. Maar daar geeft Joop, net als zijn volgers hier, totaal niks om, en gaat vrolijk door met het liegen en bedriegen van zijn lezers. Want dat is het, als je liegt en bedriegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Joop laat meteen zien dat hij niet kan lezen....geen onderbouwing nodig want hij snapt de term onderbouwing en de hierboven bij het antwoord gegeven onderbouwing niet. Maar wat wil je, het is een complottheorist. Die twijfelen aan alles en iedereen en zullen geen enkele onderbouwing accepteren die in tegenspraak met hun waanideeën is....kortom Joop zal het nooit accepteren van critici dat hij kritiek krijgt, simpelweg omdat Joop altijd denkt gelijk te hebben. Ik heb het niet altijd, heb zelfs al meerdere malen mijn excuses aangeboden, maar dat komt in het hoofd van de rascomplotter, zoals Joop, niet op, omdat de soort zoals hem, racistisch en fascistisch zich boven alles en iedereen stelt en dus een God complex ontwikkelt waardoor hij denkt altijd gelijk te hebben. Kortom niet serieus te nemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Onderbouwing wil zeggen dat je dat begeleidt met een algemeen geaccepteerd document, niet de blubber die uit jouw mond komt, dat is geen onderbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoals ik al zei, psychisch is Joop helemaal de weg kwijt!!! En weet dus totaal niet wat een echte onderbouwing in houdt....kan ook niet want zelf produceert hij er nooit in. Alleen schelden als het hem te heet onder de voeten wordt, maar onderbouwen?? Nee nooit!! Hij als zelfverklaarde God hoeft dat toch niet??

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik leg jou uit hoe onderbouwing werkt en heet onder mijn voeten wordt het al helemaal niet met zo'n minkukel als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daar begint het schelden al weer...dus jij bent degene zonder onderbouwing en zonder feiten, want anders heb je het schelden toch niet nodig??

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nee hoor, ik scheld niet, ik stel alleen maar een feit vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha gebaseerd op wat?? Omdat je kritiek krijgt en zelf nooit feiten en onderbouwingen kunt produceren?? Je verwart jezelf, dat is geen feiten vaststellen, dat is zelf vaststellen hoe hypocriet je bent. Dat weet iedereen, alleen jij weer niet. Als er nu nog iemand jou bijvalt is die zelf ook hypocriet omdat hij het ook al verkeerd leest en vaststelt...maar het zou me niet verbazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Haha gebaseerd op wat??"

    Op je identiteitscrisis.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waar blijft jouw onderbouwing Iwan? heb jij een opleiding in psychiatrie?
    Probeer eens echt om jouw stellingen (als je die hebt, want veel heb ik nog niet gezien), te onderbouwen in plaats van IEDERE keer de bal terug te kaatsen met of zonder beledigingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Welke?? Jij hebt er duidelijk 1, misschien wel meerdere....je hangt dan weer de fascist uit, dan weer de racist, dan weer de hypocriete vredesduif, dan weer de pro-Rus, dan weer de pro-IS man, dan weer de anti-IS man enz enz....je weet niet eens meer wat je zelf bent. Maar onderbouwen en feiten brengen doe je nooit, dat doe je tenminste nog wel consequent.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach ja Matt, horende dat van een racist/ fascist die alles beantwoord met kleutertekeningetjes. Tuurlijk...ik onderbouw constant maar jullie willen die niet lezen. Dan houdt het op. Natuurlijk heb ik stelling, al diverse malen hier onderbouwd vertelt...maar nogmaals, als jij dat niet wilt lezen dan houdt het op. Maar het is te begrijpen dat jullie het niet willen of kunnen lezen, want dan valt jullie leugenwereld in elkaar, en dat moet voorkomen worden. Dus nog grotere complotten verzinnen en nog meer leugens en bedrog.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. "....je hangt dan weer de fascist uit"

    Tja en daar zit nou jouw indentiteitscrisis. Jij bent de fascist want jij hangt deze corporatistische maatschappij aan. Héél simpel hoor Cruel en het is je al 1000x uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hahaha, over verdraaiing van feiten gesproken en keiharde leugens vertellen!! En identiteitscrisis....jij hebt er 1, ik niet. Ben een weldenkend vredig mens, maar jullie hangen het geweld, racisme, fascisme, nazisme en weet ik wat allemaal aan, zolang het maar met haat geassocieerd is. Heb ik je al een miljoen keer uitgelegd, onderbouwd en al, maar jij wil en kan het helemaal....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoppa en weer lult deze eikel, deze verheerlijker van de corporatistische = fascistische maatschappij, eroverheen. Hij ziet zichzelf als een weldenkend mens, terwijl hijzelf niet kan bedenken dat corporatisme, fascisme is en als je zo'n maatschappij aanhangt jijzelf de fascist bent. Het is zo simpel en deze nitwit begrijpt werkelijk niets,

    Alleen andermans uitspraken gebruiken, dat begrijpt hij wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Responsibility for this Boy’s Death Rests Entirely with US and Allies

    http://www.veteranstoday.com/2015/09/03/the-responsibility-for-this-boys-death-rests-entirely-with-the-us-and-its-allies/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, wel jammer dat Rusland elke oplossing voor Syrie in de UN heeft tegengehouden.

      Welk voordeel zou Putin nou hebben dat het conflict in Syrie maar voortduurt?

      Verwijderen
    2. @LKG
      Welk voordeel zou Putin nou hebben dat het conflict in Syrie maar voortduurt?

      Zeg jij het maar, of beter, stop maar liever met de populist uit te hangen

      Verwijderen
    3. Nou de enige die hier de populistische nazi uithangt bent u, en zelfs al leg ik het u uit dan snapt u het nog niet, beter gezegd wilt en kunt u het niet snappen.

      Verwijderen
    4. De vluchtelingen stroom op gang houden naar EU
      Dit is koren op de molen van extreem rechtse partijen in EU, die Putin financieel steunt, en EU destabiliseerd.

      En Putin heeft dit zelf indirect gezegd, dat er zoveel vluchtelingen zouden komen, tja, dat was zijn doel, wat hij nu bereikt

      Verwijderen
    5. "En Putin heeft dit zelf indirect gezegd, dat er zoveel vluchtelingen zouden komen, tja, dat was zijn doel, wat hij nu bereikt"

      Jij bent niet een héél klein beetje dom, hé @LGK, maar een hele boel beetjes. Poetin heeft gezegd dat hij door de buitenlandpolitiek van de VS deze vluchtelingenstroom opgang zag komen. Je moet wél bij de feiten blijven en anders moet je ons de relatie tussen Rusland, Al-Qaida, Jahbat al-Nusra en Islamitische Staat, die Assad weg willen hebben, even uitleggen?

      Of anders moet je ons onderstaande even uitleggen en als jij dat niet kan dan moet jij je niet met zaken bemoeien waar je geen verstand van hebt? Het zou overigens ook nog kunnen dat jij je bewust zo dom opstelt.

      Former DIA Chief Michael Flynn Says Rise of Islamic State was “a willful decision” and Defends Accuracy of 2012 Memo

      http://levantreport.com/2015/08/06/former-dia-chief-michael-flynn-says-rise-of-islamic-state-was-a-willful-decision-and-defends-accuracy-of-2012-memo/

      Verwijderen
    6. Ach Joop, jij hebt alleen verstand van complotteren en logisch denken is totaal niet aan jou besteed. Je moet overal weer iets bijverzinnen om het westen de schuld te kunnen geven. Dan ga lekker in Rusland wonen, of in IS gebied als je het hier zo'n grote corrupte teringzooi vind. Maar dat doe je niet, omdat je weet dat je hier ECHTE vrijheid hebt en het daar nooit zult vinden...maar om dat toe te geven?? Nee , want dan dondert je hele complotterij als een kaartenhuis in elkaar....

      Verwijderen
    7. Blijft je cd-speler weer eens een keer hangen.

      Verwijderen
    8. Nee moet mezelf wel herhalen want jullie pikken echt totaal niks op!!

      Verwijderen
    9. Dus jij moet jezelf blijven herhalen niet inhoudelijk te reageren.

      Verwijderen
  32. US State Dept fails to explain Washington’s decision to extend sanctions on Russia

    Ehh...ehh...ehh...we BELIEVE Russia is supporting the separatists.

    http://www.davidicke.com/headlines/us-state-dept-fails-to-explain-washingtons-decision-to-extend-sanctions-on-russia/

    Dus als wij als complottheoristen GELOVEN dat de United States of Ariërs een nazistaat, die over de hele wereld nazistaatjes aan het creëren is, dan is dat zo. Onze grote Führer en Nobelprijswinnaar voor de VREDE, hij die in de voetsporen van Julius Caesar, Napoleon en Adolf Hitler wil treden, Obama, zegt het zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit is zo'n top blog; voor iedereen die een beetje Duits kan, zet dit blog in je favorieten:

    https://propagandaschau.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vertrouw volledig op uw @Blik, grote leider, hij die ons naar de overwinning voert.

      Verwijderen
  34. Media melden boerderij in Zapopan bij GDL, Jalisco, Mexico waar lijken in zuur opgelost zouden worden.

    http://www.informador.com.mx/jalisco/2015/612460/6/presumen-que-disolvian-cadaveres-en-finca-de-zapopan.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oeps, Russische militairen in Syrie

    Vanaf 2.05

    https://www.youtube.com/watch?v=QdX1DRwyvhE&feature=youtu.be

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oeps, Amerikaanse militairen wereldwijd aanwezig

    https://flipboard.com/@baader/yanks-go-home!-6m5q17h9z

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat je hier mee enorm dom uit je nek lult weet je zelf ook goed, maar ook DAT zal je alweer niet snappen. Net zo min als je jezelf snapt en je vriendjes , de bruinhemden, snappen het ook al niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kijk huub weet dat ie liegt en haalt alvast zijn post weg....goed bezig Huub!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nee, dat was een dubbele post, .......slecht bezig Kroeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Een van de weinige deals die Putin heeft kunnen sluiten
    Deze van Rosneft is 25 per jaar (ps moet nog maar blijken over 20 jaar)

    Putin ging voor $141mld en kwam maar met $30mld thuis

    Dan kan je wel van een mislukking spreken

    http://www.themoscowtimes.com/business/article/putins-china-visit-fails-to-snag-major-project-financing/529363.html

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Complimentje voor mijnheer Blik:

    het Ana Tuv verhaal komt nu pas op Global Research, maar werd al veel eerder hier op Blik verteld: http://www.globalresearch.ca/war-crimes-in-gorlovka-east-ukraine-the-anna-tuv-story/5473925

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @Dawg,
    Hier de reden waarom Peter Shiff denkt dat de dollar door het putje gaat.
    http://www.europac.com/commentaries/meet_qt_qes_evil_twin

    Ik kwam tot dezelfde conclusie dat er QE4 gaat komen. Ik heb niet anders meegemaakt dan dat de globalisten precies het omgekeerde doen van wat ze zeggen. Toen ze zeiden dat ze rente wilden verhogen ging ik ervan uit dat ze zouden gaan verruimen. Dus....is ook het meest logisch. Verkrappen is zelfmoord.
    Ik wil er aan toevoegen dat op den duur iedere vorm van fiat geld waardeloos wordt. De bewijzen liggen in de geschiedenis. Nog nooit heeft een fiat geldeenheid de geschiendenis overleeft, dus nu ook niet. Het probleem is altijd, wanneer is het moment gekomen dat het fiat geld zijn/haar vertrouwen verliest.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. En er is nog niks veranderd. De plannen zijn nog steeds dezelfde:

    From 1945 - 49 the US and UK Planned to Bomb Russia into the Stone Age

    Just weeks after the Second World War was over and Nazi Germany defeated Soviet Russia's allies, the United States and Great Britain hastened to develop military plans aimed at dismantling the USSR and wiping out its cities with a massive nuclear strike.


    Interestingly enough, then British Prime Minister Winston Churchill had ordered the British Armed Forces' Joint Planning Staff to develop a strategy targeting the USSR months before the end of the Second World War. The first edition of the plan was prepared on May 22, 1945. In accordance with the plan the invasion of Russia-held Europe by the Allied forces was scheduled on July 1, 1945.

    http://russia-insider.com/en/history/1945-49-us-and-uk-planned-bomb-russia-stone-age/ri9530

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  45. O, bomber! Obama bombs 7th country in 6 years

    American jets hit targets in Syria on Tuesday in the US-led fight against Islamic State. Although the US has not declared war since 1942, this is the seventh country that Barack Obama, the holder of the Nobel Peace Prize, has bombed in as many years.

    Syria has become the latest country to have been openly targeted by the US, with Washington predictably not seeking the approval of Syrian President Bashar Assad.

    http://www.rt.com/usa/190048-usa-bombing-six-country/#.VeyJdN6q8Fc.facebook

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Op 9/11 hebben zij zichzelf aangevallen om die 7 landen in 6 jaar tijd te kunnen bombarderen. Als zij geen redenen hebben of kunnen vinden om ergens een landje van een andere machthebber te voorzien, dan verzinnen zij wel een reden. Kijk maar naar de Vietnamoorlog.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Kijk eigenlijk maar naar elke oorlog.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. "Onze eerste prioriteit is het terughalen van de stoffelijke overschotten naar Nederland."

    "But on June 28, 2015 crossed the bones still in the ground next to the engine (Kitty Logan); July 10, 2015 Patrick Lancaster: “Just found many pieces of human bones at the site # MH17."

    Ja ja, de Nederlandse overheid voert een zeer zorgvuldig onderzoek uit en is zeer begaan met het lot van haar onderdanen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Beste Dawg,
    dat al die moslimlanden worden vernietigd omdat er olie-belangen op het spel staan lijkt me wat ver gezocht.
    Ik respecteer Engdahl, en ook uw bron, maar ik denk dat àndere belangen en àndere drijvende krachten achter deze vernietigende oorlogen zitten: lees het Yinon Plan.
    Toevallig zag ik vandaag dat de baas van Global Research, prof. Chossudovsky ( joods !) er precies zo over denkt: http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815

    BeantwoordenVerwijderen
  50. De vraag blijft echter wel waarom er een burgeroorlog in Syrië uitbreekt vlak nadat er olie en gas is gevonden in de wateren voor de Syrische kust?

    Dit kan je trouwens ook zeggen van Griekenland. Daar is weliswaar geen burgeroorlog maar Griekenland wordt wel met een gigantische schuldenberg opgezadeld, moet haar staatsbedrijven privatiseren terwijl er net olie en gasvondsten zijn gedaan, allemaal voor ome Sam, want ome Sam wil een wereldhegemonie, ook op alle grondstoffen en bodemschatten of zou het een toevallige bijkomstigheid zijn?

    Ik ben blij dar er geen oliebaronnen op de wereld rondlopen, jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  51. De gas en olie opbrengsten voor Griekenland worden geschat op €300 miljard. De Trojka wil, als het Griekse staatsenergiebedrijf in de uitverkoop wordt gedaan, het graag overnemen voor €50 miljard. Weer zo'n toevallige bijkomstigheid.

    Tja, de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar, zeker als er mensen bij betrokken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Joop,
    de hele heisa begon met 911.
    Dat was op touw gezet door 'the ususal suspects'.
    Kijk naar de 5 uur durende docu van Massimo Mazzucco, die ook door David Ray Griffin wordt aanbevolen: http://www.globalresearch.ca/the-unspoken-truth-on-911-september-11-the-new-pearl-harbor/5354760

    Maar in 2006 besluiten ze om niet langer de Sunni's aan te pakken, maar nu voor de Shiiten te gaan. ( The redirection, Sy Hersh ).
    Dan al besluiten ze om Assad te verwijderen. Toen moest die olie nog ontdekt worden!

    Joop,

    Deze mensen zijn niet met oliebelangen bezig.
    Ze zijn met twee zaken bezig: de Lebensraum van Israel, èn een narrative die hun ware motieven moet verbloemen. Dààr komt de olie goed van pas.
    Als alibi, als zogenaamd motief.

    Geen enkel Amerikaans oliebedrijf was blij met de opstanden in Irak, Libië etc.

    Ik weet dat Willy van Damme recentelijk ook een verhaal had over Libië en dat het daar over de olie zou gaan. Maar volgens mij heeft deze BHL geen enkele interesse in olie.
    https://willyvandamme.wordpress.com/2015/08/18/libide-machinaties-van-nicolas-sarkozy-en-bernard-henri-levy/

    Willy, die véél meer weet dan ik, denkt dat de vernietiging van Libië een domme fout is van die Fransen, want ze krijgen nu geen olie uit Libië, maar wel vluchtelingen. ( Ook de opstand in Syrië is door BHL mede op gang gebracht) .
    Natuurlijk is het geen fout.
    Olie speelt geen rol voor Sarkozy en BHL.
    Het is een vlag die de wereld moet misleiden.
    De mensen die alles veroorzaakt hebben, hebben een ànder motief: Lebensraum voor Israel.
    En persoonlijk prestige onder de ware machthebbers van deze wereld.

    Dàt is heel succesvol verlopen.
    Wie had 15 jaar geleden durven dromen dat nu àlle sterke moslimlanden in de regio rondom Israel in puin zouden liggen?
    En dat zonder dat de Israeli's hun handen vuil hoeven te maken !
    Sterker nog: in de ogen van de gewone slaapwandelaar zijn het moslims die hun eigen landen vernietigen.

    Remember: Richard Perle wist al in 1985 enorme bedragen ( Amerikaans belastinggeld) weg te sluizen via het American-Turkish Council, en dat geld werd voor 35% gebruikt om madrassa's te stichten: de kweekvijver van moslim-extremisten.
    Ik moet zeggen: een ingenieus plan !
    Maar niet echt origineel. Verdeel en heers is al zo oud als de mensheid.

    Het nieuwe er aan is dat ze de verdeeldheid grotendeels zelf hebben veroorzaakt, en niet aantroffen en daarna exploiteerden.
    Ach, en eigenlijk was dat ook niet zo nieuw, want wie waren hier bij ons de grote voorstanders van moslim-immigratie? Figuren als Leon de Winter !

    Je ziet het pas als je het begrijpt, zoals Cruyff zei.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nog een toevoeging.

    Mensen als Engdahl en Willy van Damme zijn zeer de moeite waard om te lezen.
    Maar één ding moet je wel beseffen: ze zien nooit een joodse samenzwering, want ze zijn erg bang om zelf antisemiet te zijn, of als zodanig te worden gezien. ( Of ze hebben motieven van familiale aard, dat kan ook. )

    Ik vind hun analyses dus even gebrekkig als de analyse van een anti-semiet ( iemand die alle ellende aan de joden toeschrijft, ook als daar geen feitelijke basis voor is te vinden).

    Als je bepaalde eisen aan je analyses stelt, hoe kun je dan 100% de waarheid vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Er lopen altijd een aantal draden door elkaar. De belangrijkste is het us imperialisme dat vanuit zijn karakter niet anders kan dan de wereld hegomoniseren. Zie Lenin en Samir Amin vele anderen. Dit imperialisme is nu in het hoofdstadium beland een (koude) oorlog tegen ten eerste China en ten tweede Rusland. Een andere belangrijke draad is het Zionisme. Zie o.a. Gilad Atzmon voor een heldere uitleg. De ellende is begonnen met het ontstaan van het kapitalisme. Zie Jacques Pauwels.
    De laatste fase van het imperialisme is in Europa begonnen met Joegoslavie, in Azie met o.a. Vietnam, in het MO met vnl Iran en in ZA met o.a. Chili.In Afrika met Lybie.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Stalin ontrafelt feilloos het racisme en ondemocratische karakter van het wilde westen. In dit geval vertegenwoordigd door Churchill:

    "Mr. Churchill and his friends bear a striking resemblance to Hitler and his friends. Hitler began his work of unleashing war by proclaiming a race theory, declaring that only German-speaking people constituted a superior nation. Mr. Churchill sets out to unleash war with a race theory, asserting that only English-speaking nations are superior nations, who are called upon to decide the destinies of the entire world. The German race theory led Hitler and his friends to the conclusion that the Germans, as the only superior nation, should rule over other nations. The English race theory leads Mr. Churchill and his friends to the conclusion that the English-speaking nations, as the only superior nations, should rule over the rest of the nations of the world."

    http://stalinsmoustache.org/2015/09/07/stalins-reply-to-churchills-iron-curtain-speech/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  56. The US empire has murdered some 40 million people since World War II (according to John Stockwell), has suppressed popular social change in dozens of countries, has overthrown and assassinated their leaders and has organized and trained right-wing death squads that murdered and tortured their citizens. Both Al Qaeda and ISIS are largely US inventions. Meanwhile, the US enjoyed nearly the highest per capita income in the world, peace, harmony, and consumerism for decades—until recently—while sowing chaos abroad. But there have been no negative consequences for the US—until its recent economic decline.

    Henry Kissinger, one of the greatest war criminals of the 20th century, lives on into his 9th decade and is consulted regularly as a respected geopolitical expert by governments and the media alike. He seems to be in the media a lot these days. He even makes quite a bit of sense; it is uncanny how people stop lying once they retire. But in case you don’t know, while he still had a day-job, Kissinger orchestrated the four-year secret bombing of Cambodia which killed two million people and set the scene for the Khmer Rouge genocidal regime of Pol Pot. He got the Nobel Peace prize for agreeing to the Vietnam peace accord in 1973—which had first been offered in 1968. Barack Obama collected his Nobel Peace prize too—and went on to destroy Libya, Syria, Ukraine and Yemen, and perpetuate drone warfare in Pakistan and other places. Sometimes the Nobel Peace Prize seems like a license to kill.

    http://cluborlov.blogspot.nl/2015/09/eventual-consequences.html

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "until its recent economic decline."

      En hoe heet de Russische economische terugval?

      Verwijderen
  57. Topjournaliste Abby Martin is verhuisd van RT naar teleSUR. Meer dan de moeite waard. Hier een uiteenzetting over het beest (het us imperialisme):
    https://dandelionsalad.wordpress.com/2015/09/06/abby-martin-the-rise-of-historys-biggest-empire/

    Groeten, Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  58. @Jan Verheul,

    Met een daarbij bijgaande vraag;

    Wat zijn neocons en als neocons dat zijn, wat zijn dan zionisten, Jan?

    http://www.globalresearch.ca/preparing-the-chessboard-for-the-clash-of-civilizations-divide-conquer-and-rule-the-new-middle-east/27786

    http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik weet dat de simpsons 9/11 en fukushima goed hebben voorspeld. Nu voorspellen ze dat amerika/de wereld zal worden getroffen door een electromagnetische puls.

    http://www.thecommonsenseshow.com/2015/09/06/do-the-simpsons-know-something-that-we-should/

    We zullen zien. Goed om in je achterhoofd te hebben als zo iets zou gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Dit artikel zet je aan het denken wat de vluchtelingenstroom betreft.
    http://www.bovendien.com/categorieen/actualiteit/de-amerikaanse-strategie-achter-de-vluchtelingenstromen
    Blik, kun je dit als nieuwe draad invoeren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hé….wat zag ik daar? Een immigrant die een keel doorsnijdend gebaar maakt? Heet hij toevallig Ali Hoesein Hassan, de moordenaar van Marianne Vaatstra?

      Verwijderen
    2. Heerlijk die domme complottheoristen....altijd goed voor dezelfde meuk!!

      Verwijderen
    3. Flut artikel, dat mensen onderuit haalt die werkelijk willen helpen

      Maar dat zijn we nu al gewend op een facistisch blog

      Punt is dat juist Putin zorgt voor die vluchtelingen
      Putin houdt elkeoplossing tegen in UN

      En voor Putin zijn vluchtingen het ideale middel om tweespalt te veroorzaken in EU
      Putin steunt al alle extreem rechtse partijen in EU

      Putin stuurt geen soldaten maar vluchtelingen naar EU!!

      Verwijderen
    4. Bewijzen graag. LGK .Heb jij Putin al ergens bezig gezien met die '2spalt'?
      De EU is in mijn ogen volwassen genoeg om te weten met wie ze willen samenwerken. Eerst was dat Rusland, er was een bloeiende handel tussen de EU en Rusland. Stel jij je niet de vraag hoe dat zo maar ineens zo erg veranderd is? Wie zit daar achter? (f*ck de EU)
      En leg me het verband eens uit als zou Putin voor die vluchtelingen zorgen. Bij mijn weten zijn het enkel westerse landen die daar continue aan het bombarderen zijn. Putin wil nu helpen en dan mag dat ineens niet.(van wie niet?) Leg me dat eens uit.

      Verwijderen
  61. Russia Isolated?

    http://stanvanhoucke.blogspot.nl/2015/09/russia-isolated.html#links

    Een westerse natte droom!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL de link

      BRICS is nog steeds niet meer dan een infra fund met $100mld waar Rusland $18mld zou inleggen maar nog steeds niet heeft gedaan

      Hoe de Kremlinpropaganda hoog te houden, zie Stan....

      Verwijderen
  62. VS ook de baas over het Griekse luchtruim

    http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2015/09/07/usa-fordern-sperre-des-griechischen-luftraums-fuer-russische-flugzeuge/

    Bulgaria denies airspace use for Russian supply flights to Syria - Reuters

    http://www.rt.com/news/314719-bulgaria-airspace-russia-syria/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. All of this is a violation of international laws regarding freedom of the seas and skies.

      Verwijderen
    2. Heerlijk die domme complottheoristen....altijd goed voor dezelfde meuk!!

      Verwijderen
    3. Wel vreemd dat Rusland over Griekenland zoumoeten vliegen om Syrie te bereiken???

      Er zijn al Russische straaljagers waargenomen boven Syrie
      Waren die ook over Griekenland gevlogen??

      Verwijderen
  63. Van je bondgenoot moet je het hebben.

    https://consortiumnews.com/2015/09/07/how-neocons-destabilized-europe/

    BeantwoordenVerwijderen
  64. The fact that the Right Sector is now entering officially into the structure of the SBU (the Ukrainian intelligence) to form a special group Alpha is perhaps part of ‘a new stage of the Ukrainian revolution,’

    Meanwhile, during these ‘educational’ talks of Mr. Maciejczuk, the Right Sector enters into the structure of government and wants to overthrow the president and continue to fight in the Donbas — not as the so-called ‘terrorist operation’, but as a normal, regular war with Russia.

    http://www.veteranstoday.com/2015/09/07/neo-ukraine-not-russia-is-main-threat-to-poland/

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Have You Bothered to Tell Your Children That They Have No Future?

    http://govtslaves.info/have-you-bothered-to-tell-your-children-that-they-have-no-future/

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Fox News Doesn’t Get it, Blames Russia for Refugee Crisis in EU

    Read more: http://sputniknews.com/us/20150907/1026710587/fox-news-blames-russia-for-refugee-crisis.html#ixzz3lAvdJM35

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fox heeft gelijk

      Rusland heeft elke oplossing voor Syrie geblokkeerd in UN

      Verwijderen
    2. "Rusland heeft elke oplossing voor Syrie geblokkeerd in UN"

      In Libië niet en wij hebben gezien wat er van geworden is. Derhalve, de Russen zijn slimmer dan de VS en al helemaal dan LGK. Jij bent ook al zo'n symptoombestrijder, geen enkele lange termijn visie valt er bij jou te bespeuren.

      Verwijderen
  67. Ik zou graag op Ben, Dawg en Joop reageren, want ik vind het erg interessant. Maar zit in drukke tijden en heb zojuist een vol flesje advocaat opgesnoept en voel me dus een beetje tipsy.
    Beperk me tot Joop.

    Joop, als je niet in dat welles-nietes gedoe met LGK hangt geeft je verdomd goede info hier. Aan de lopende band. Mooi!
    ( LGK bereikt dus zijn doel ! Goed werk, LGK ! )

    Zou leuk zijn als je je kon beheersen, Joop.
    Wat zijn Neocons?
    Wat zijn Zionisten?
    Zionisten zijn mensen ( meestal joods) die 'het voor Israel hebben' zoals de Belgen zeggen.
    Neocons zijn officieel Amerikanen die vinden dat Amerika zich wèl met het buitenland moet bemoeien, en dat het land een sterk leger moet hebben en gebruiken. ( De oude conservatieven wilden zich liever niet met het buitenland bemoeien).
    Dat zijn de twee definities die ik (beetje dronken zijnde) zo kan bedenken.
    De clou is natuurlijk: de neocons zijn een joodse aangelegenheid. ( Leo Strauss, Podhoretz, vader en zoon Kagan, vader en zoon Kristol, vader en zoon Piper: allemaal joods) en de bedoeling is om als staartje zijnde (de joodse neocons) , de grote hond ( de VS) te gebruiken om Israels belangen te dienen: the tail wags the dog, volgens mij.

    Het gekke is: deze mensen zijn vaak niet religieus als jood. Maar fanatiek joods voelen ze zich allemaal.
    Ik denk op dit moment dat het toch een karaktereigenschap is die door selectie in het volk is geslopen: de neiging om zich fanatiek in een zaak vast te bijten, om oogkleppen te hebben, om zich als groep (de eeuwig buitengeslotenen) te gedragen, om samen wraak te nemen op de goyim.

    Vroeger dacht je dat joodse mensen geboren revolutionairen waren, iconoclasten, vernieuwers, socialisten, links.
    Maar dat was wel in de tijd dat ze zelf nog geen establishment waren.

    Hun kritiek op de machthebbers was dus meer een gevolg van hun aspiraties om zelf de macht over te nemen, dan dat het voortkwam uit oprecht streven naar een humane samenleving.

    Toen had het nut om 'af te breken'.
    Nu zijn ze vaak erg rechts, fanatiek voor 'het land', het bedrijf. ( Want dat land is hun wapen. Ze controleren het.).
    Wie weet nog wat het woord 'Vakbond' betekent?

    Volgens evolutie-psycholoog en kenner van de joodse psyche Kevin MacDonald is het meer het fanatisme, en de intensiteit die kenmerkend is voor joodse mensen.

    Ja, ja, ik beweer dat er verschillen zijn tussen mensen / volken. Dat was altijd een vreselijke zonde. Maar àls het nu de waarheid is, wat moet ik dan? Moet ik Liegen of Discrimineren? Wat is minder erg?
    Als je morgen beweert dat er volstrekt geen ras-verschillen zijn tussen het zeeuwse trekpaard en de arabische volbloed, of tussen een duitse herder en een poedel, dan word je voor gek versleten. Maar bij mensen zouden er geen verschillen zijn.....
    Dat heb ik nooit begrepen.





    BeantwoordenVerwijderen
  68. Heerlijk die domme complottheoristen....altijd goed voor dezelfde meuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. "Dat zijn de twee definities die ik (beetje dronken zijnde) zo kan bedenken."

    Nuchter gezien vergeet je nog een derde definitie, het zijn neonazi's. Ontken maar dat er een SS NAVO hoofdkwartier in Brussel staat, een neonazi regime in Kiev zit en dat de immigrantenstroom rechts extremistische gevoelens losmaakt.

    En wie veroorzaakt dat, Jan?

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Het is nog heerlijker om een trol op z'n bek te zien gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Kom er maar in hoor Jan of je nu één of twee flessen advocaat naar binnen hebt gewerkt. Leuke wetenschap voor trollen ook, die openheid van jou trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Rusland mag niet over Bulgarije vliegen naar Syrie

    Waarom?
    Is toch een omweg?

    http://www.themoscowtimes.com/news/article/russia-fumes-at-bulgaria-for-barring-syria-bound-flights/529680.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bulgaria’s decision to close its airspace for Russian planes carrying humanitarian aid for Syria does not matter much since Russia mostly uses other routes, Federation Council’s International Affairs Committee deputy chairman Vladimir Dzhabarov told TASS on Tuesday.

      Verwijderen
  73. Hans Rosling heeft fantastische video'tjes over 'feiten'.
    Hier een video:de EU wil 0,2% van de Syrische vluchtelingen gaan helpen ( de Media houden er niet over op,meen ik) : https://www.youtube.com/watch?v=0_QrIapiNOw

    Hier een video over de toegenomen welvaart in de wereld, in 200 jaar: Hans Rosling's 200 Countries, 200 Years, 4 Minutes - The Joy of Stats - BBC Four

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fotogeniek.

      http://english.farsnews.com/imgrep.aspx?nn=13940617001240

      Verwijderen
    2. Beste Dawg,
      wat is het punt van de video die je plaatst?
      Wat is jouw mening over de komst van de vluchtelingen?

      ( De mijn zal duidelijk zijn, maar ik wil hem best herhalen: Àl die vluchtelingen zijn het gevolg van Neocons die in arabische landen de extremisten pushen om de bestaande leider aan te vallen.
      Wij steunen de Neocons, in plaats van \ze aan te vallen.
      Alle ellende die ze veroorzaken wikllen we niet zien. Tot het moment dat 0,2% van die ellende over onze grenzen komt en we er last van krijgen.
      Dàn komen we in actie, en veroordelen wede slachtoffers van onze eigen daden.
      Om te kotsen, dus. )

      Verwijderen
    3. @Jan Verheul,

      Heb je al contact opgenomen met politiek Den Haag? Ik wel en ik heb ze precies uitgelegd wat ze moeten doen om die stroom vluchtelingen te stoppen. Stoppen met:

      - regime changes;

      - het steunen van Al-Qaida, Islamitische Staat, Jahbat al Nusra, Libyan Islamic Fighting Group etc;

      - VS isoleren en sanctioneren.

      Tot nu toe geen response ontvangen. Gek hé? Amerika's wil is wet, óók in Europa. "Het Vierde Rijk" wint op alle fronten, behalve op het Russische front.

      Het is niet wij die dit veroorzaken maar zij en dat je dit soort reacties krijgt daar is niets vreemds aan. Het is onze taak politici te informeren wat er aan de hand is maar als zij zelfs officiële documenten naast zich neerleggen dat de VS willens en wetens Islamitische Staat steunt dan weet je hoe de vork in de steel zit. Tja, en wat het doel ervan is? Chaos in Europa scheppen? Tot nu toe is het altijd zo geweest dat er na een Wereldoorlog (chaos) een herindeling van Europa plaats heeft gevonden (orde). Nu staan wij voor de invoering van een "New World Order", een wereld die bestuurt moet worden door banken en corporaties en wat uit één centraal punt geleid wordt en wat waarschijnlijk gepaard moet gaan zonder oorlog. Poetin heeft echter al gezegd niet aan een unipolaire wereld deel te willen nemen en zo ook Syrië, Iran, China, India, Pakistan, Brazilië, Zuid-Afrika, Noord-Korea en daar zitten een paar kernmachten bij.

      Dus, er komt geen "United Federation of Planets" zoals in "Star Trek", er zijn een paar landen die graag hun soevereiniteit willen behouden.

      Verwijderen
    4. @Dawg en Joop,
      Helemaal met jullie eens.
      De centrale bankiers maffia heeft al150 jaar lang een natte droom van absolute werelddominantie, maar nu is hun tijd van verval gekomen. Of ze ons allemaal meenemen in hun val weet ik niet. De huidige puppeteers van de centrale bankier oligarchen zijn oud en dement en de jongere generatie is blasé. Alles wat ze in deze kritieke fase aanraken MISLUKT GRANDIOOS. Hun empire stort ineen. Cruciale fouten.1. Ze hebben in al hun arrogantie openlijk verteld wat hun plannen zijn (omdat ze zo superieur waren en niemand zou hun kunnen stoppen). 2. Ze willen geen aziatische oligarchen in hun innercircle. Oligarchjes als Poroshenko gebruiken ze en gooien ze weer weg als ze hem niet meer nodig hebben. Poetin en die andere grote oligarchen beseffen dat ze nooit tot de club zullen behoren en dat ze zich met hand en tand moeten verzetten om niet persoonlijk te sneuvelen zoals Kadaffi. 2 cruciale fouten dus.

      Ja mijn overtuiging: Immigratie stroom is volledig georchestreerd en dient een agenda voor de oligarchie die ik al eerder hier heb vermeld.

      Verwijderen
    5. Beste Dawg,

      op 8 sept om 19.41 (hierboven) schreef je:

      Paul Watson op Infowars:

      https://www.youtube.com/watch?t=175&v=-BDqzmG-rH8

      Andere koek dan de emoTV van de NOS.

      --
      Daar krijst die Paul Watson heel negatieve zaken over de migranten.

      Het lijkt me dus dat jij de fout maakt om de migranten als schuldige aan te wijzen.
      Daarom is dat filmpje 'jij ben welkom' waarop we opstandige en brutale asielzoekers zien, volgens mij ook als anti-immigrant bedoeld door jou.

      Jouw Mening, waar ik expliciet om vroeg, lijkt me dus meer een mooier gemaakte mening.

      Luister, de zaak is heel eenvoudig:

      1. Niemand hoeft blij te zijn met migranten. Zelf was ik al lang vòòr Scheffer, Bolkestein en Fortuyn openlijk criticus van de massa-immigratie. Ik zag daar een loose-loose gebeuren.

      Maar ik heb nooit gezegd dat er iets met migranten mis is. Noch met hun religie. Alleen al het feit dat je twee volken op grote schaal met elkaar gaat vermengen geeft ellende. Ook als dat de meest aardige volken zijn die je kan bedenken. Het zit hem in de aantallen.

      2. Omdat je ontevreden mag zijn over de massa-immigratie, mag je daar kritiek op hebben. Maar dan wel op de juiste mensen: dus op diegenen die dit veroorzaken. Niet op de slachtoffers.
      Jouw beide posts ( Paul Watson en 'jij ben welkom') zijn kritiek op de immigranten, op de slachtoffers.
      Wees een man en uit je kritiek op de veroorzakers.

      Maar dat doe je niet.
      Jij bent hier op deze site aanwezig om het joodse belang te dienen, zo heb ik altijd de indruk. Op een onopvallende manier, natuurlijk.
      Bij deze bent U wat mij betreft andermaal ontmaskerd.

      Ik heb vanochtend weer een treffend stukje gelezen over de hoogste wetgevende instanties in Engeland, die volledig joods gedomineerd zijn ( net als in de VS) , en waardoor de staatsterreur in de wereld steeds verder groeit.
      Hier het artikel: http://www.informationclearinghouse.info/article42801.htm

      Verwijderen
    6. Veel zwakker kon uw antwoord niet zijn, Dawg.

      1. de huistrollen maken iedereen uit voor fascist.
      2. U gebruikt het 'fascist' als iets dat diagonaal staat tegenover filosemiet ( wat U bent,volgens mij). En zo wil U mijn bewering afzwakken. Werkt niet wat mij betreft.
      3. Het gedrag van Israel is zonder meer fascistisch te noemen.
      4. U bent het met de schrijvers hier eens dat de VS de grote boosaardige in de wereld is. Maar dat de VS onder de knoet van joodse lieden zit, die de VS oorlogen laten voeren die alleen maar goed voor Israel zijn, dàt weigert U te zien.
      5. Israel is ongrijpbaar: het heeft geen grondwet, geen vastgelegde grenzen, en niemand weet hoe je die mensen kunt noemen, want altijd hebben ze een verhaal klaar om te tonen dat je er naast zit, of te tonen dat je volstrekt onschuldige mensen aanklaagt. ( Zijn het joden, zionisten, religieuzen, gelovigen, is Israeli een nationaliteit. Welk woord je ook gebruikt, er is altijd een escape.)
      Die ongrijpbaarheid gebruikt U ook. U schrijft ergens: "Ik hou er niet van om groepen voor iets verantwoordelijk te stellen. "
      Juist: de daders kunnen niet benoemd worden. Dus kunnen ze niet worden aangepakt. Dàt is uw gruwelijke levenshouding.
      6. Zoals hierboven feilloos is aangetoond bent U boos op de slachtoffers. U haat de immigranten.( Dat durft U niet toe te geven, maar blijkt uit de youtubes die U hier plaatst.) Maar de daders beschermt U.

      ( Ik zeg eerlijk dat ik niet blij ben met de immigranten, maar ze zijn slachtoffers. Ik haat de veroorzakers van al deze ellende.)

      Wegwezen, Dawg.
      (wat mij betreft. Maar gelukkig hebben we mijnheer Blik nog, en die laat alle mensen hier toe. Zelfs mij :-) !

      Verwijderen
  74. Roes uitgeslapen...
    Joop, ik geloof dat we het met elkaar eens zijn, maar ik heb ooit gezegd dat ik niet wakker lig van een gebouw dat de vorm van SS heeft, en dat draag je me nu al een jaar lang na. Niet produktief.
    Natúúrlijk zijn de zionisten en de Neocons nazi-like.

    @Dawg.
    Mijn beste bronnen en de meest moedige mensen die ik ken zijn joods.
    Maar op heel veel plaatsen waar onheil gebeurt zie ik joodse manipulaties die het onheil veroorzaakten.
    Ik vind het niet praktisch om steeds te melden dat er erg veel joden zijn die prima werk doen. Het gaat om de vraag: wie veroorzaakt de ellende? En: Wat maakt die mensen effectief? Antwoord: hun joods zijn zorgt dat ze -- zonder een afspraak te maken-- dezelfde agenda volgen. Hun joods zijn maakt hen effectief. Verbindt hen. Daarom vind ik dat je dat moet uitspreken.
    Doe je dat niet, dan gaat het door zoals het gaat. Dan vallen er miljoenen doden.
    Dan zie je dat er 500.000 Iraakse kinderen sterven, omdat dit wel gunstig is voor Israel. Albright: "Yes, the 500.000 dead children were worth it." Maar Carne Ross heeft later onthuld dat Albright c.s. wisten dat Saddam géén WMD's had. De 500.000 dode Iraakse kinderen waren dus gewoon vermoord om Israel Lebensraum te geven.
    Hoe kun je dat ooit onthullen als je de kern van de zaak niet mag noemen?

    --
    Ik heb zojuist Hans Gosling ontdekt.
    Een Zweedse professor die (bevolkings-) feiten op goede manier inzichtelijk maakt. Heel nuttig. Voorbeeld: Global Citizen: Hans Rosling at The University of Oslo: "Fact Based World View"

    BeantwoordenVerwijderen
  75. @Jan Verheul,

    "Joop, ik geloof dat we het met elkaar eens zijn, maar ik heb ooit gezegd dat ik niet wakker lig van een gebouw dat de vorm van SS heeft, en dat draag je me nu al een jaar lang na. Niet produktief."

    Ik zou er toch maar wel wakker van liggen ook al vindt je het niet productief. Francis Boyle en Webster Tarpley waarschuwen ons er niet voor niets voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Bedoel je dat Francis Boyle en Tarpley spreken over de vorm van die gebouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ach jee, Jens Stoltenberg maakt zich zorgen om Russische troepen in Syrië en dat maakt volgens hem een politieke oplossing in dat land alleen maar moeilijker.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4138966/2015/09/09/Zorgen-over-Russische-troepen-in-Syrie.dhtml

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker!. Dit is een major pain in hun aars. Hehehe

      Verwijderen
    2. @Dawg,

      Dat heb je goed. Het betekent van vooraf aan beginnen maar wie trapt er nog in? En een politieke oplossing is nooit de bedoeling geweest.

      Verwijderen
  78. Prachtig stukje samenwerking waar we het van moeten hebben.
    Ik salueer voor Damen. Holland glorie potverdorie!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. PERSBERICHT: Nieuw bewijs van voorkennis van de aanvallen van 11 September van de experts van het Consensuspanel 11 September
    On September 8, 2015

    http://www.consensus911.org/nl/category/news-nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat weer goed he meneer de complottheorist??? Net verzonnen dus?? Samen met een andere complotsite?? Geweldig!! Ik verzin nu ter plekke dat jij die torens hebt aangevallen en dat de CIA jou moet hebben....nou tevreden??

      Verwijderen
    2. Je niet met zaken bemoeien waar je géén verstand van hebt. Je komt toch al niet zo snugger over.

      Verwijderen
    3. Dank voor de site, Joop.
      Ik had er nooit van gehoord.
      Mooi is ook dat alles ook in het Nederlands is te lezen.

      Het is een mooi naslagwerk: ik citeer:
      "Over een periode van vier jaar heeft het panel 46 bewijspunten gepubliceerd die de officiële lezing van 11 September betwisten. "

      Verwijderen
    4. @Jan Verheul,

      Geen dank Jan.

      "Mooi is ook dat alles ook in het Nederlands is te lezen."

      Ken jij http://www.waarheid911.nl/ van Frank Ho dan niet?

      Verwijderen
    5. Who’s Still Afraid of 9/11 “Conspiracy Theories”?

      Nou, ik weet er wel een paar.

      To counter these suspicions, Sunstein recommends “cognitive infiltration of extremist groups, whereby government agents, or their allies (acting either virtually or in real space, and either openly or anonymously) will undermine the crippled epistemology of those who subscribe to such theories. They do so by planting doubts about the theories and stylized facts that circulate within such groups, thereby introducing beneficial cognitive diversity.”

      http://dissidentvoice.org/2015/09/whos-still-afraid-of-911-conspiracy-theories/

      Verwijderen
    6. Flashback 9/11

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ppfinal.html

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc_charges.html

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wtc7.html

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/bbc_wtc7_videos.html

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/illegaltades.html

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ENEMYFACES/hijackers.html

      Verwijderen
    7. En deze mijnheer

      http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/ENEMYFACES/alnamiah_opt.jpg

      zou weleens deze mijnheer

      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/ce/Mohammed_Ajmal_Kasab.jpg

      kunnen zijn?

      Verwijderen
  80. @Dawg,

    Nou, veel duidelijker kan het niet. Dank voor de link.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. En voor de zoveelste keer wordt vanavond de film "United 93" uitgezonden. De "Hollywood helden" die de kapers overmeesterden en als dank daarvoor met vliegtuig en al werden neergeschoten a la MH-17.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Must Watch!

    Ken O' Keefe geeft een mijnheer in Washington een koekje van eigen deeg.

    https://www.youtube.com/watch?t=6&v=5-Mc0ySVbxU

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ken O'Keefe schudt de argumenten uit zijn mouw op een manier die ik van niemand anders ken.
      Valt me wel op dat Press TV de taoeages niet in beeld heft,of dat O'Keefe ze heeft laten weghalen..

      Verwijderen
    2. @Jan Verheul,

      "Valt me wel op dat Press TV de taoeages niet in beeld heft,of dat O'Keefe ze heeft laten weghalen.."

      Wat zou jij doen als je er na jaren, als lid van het USMC, achter komt dat je door je overheid besodemieterd wordt?

      Verwijderen
    3. Wat heeft dat met het weghalen van die taoeages te maken?

      Verwijderen
    4. @Jan Verheul,

      Wil jij geassocieerd worden met moord, verkrachting en het schenden van Internationaal Recht, uit naam van het USMC dan?

      Verwijderen
    5. Joop,
      ik kan jouw reactie alleen begrijpen als ik er van uit ga dat de tatoeages van O'Keefe over het US Marine Corps gingen. Dat wist ik niet. Zo duidelijk zijn ze ook niet.
      O'Keefe wordt trouwens altijd aangekondigd als Vietnam Veteraan.
      Geheim is zijn verleden dus niet.
      Maar strijdlustige tattoo's zijn inderdaad geen fijn decor om de VS aan te vallen als Oorlogszuchtig land.

      Verwijderen
  83. Lijkt me ook behoorlijk overtuigend. Maar wat ik wel onwaarschijnlijk vind is: hoe is het mogelijk dat de persoon die dit filmde, het niet eerder naar buiten bracht ? of: het niet naar buiten bracht ?
    Durfde hij niet?
    Waarom speelde hij het niet eerder toe aan de 911 truth mensen?

    Het zou nu gevonden zijn op een oude digitale camera ....

    Ondeugende vraag, moet toch gesteld worden uiteraard: zou dit vervalst kunnen zijn?
    Zo ja: met welk motief?



    BeantwoordenVerwijderen
  84. @Jan Verheul,

    "Ondeugende vraag, moet toch gesteld worden uiteraard: zou dit vervalst kunnen zijn?
    Zo ja: met welk motief?"

    Ook buiten dit filmpje, of het nu vervalst is of niet, is duidelijk te zien dat WTC 7 d.m.v. controlled demolition naar beneden is gehaald, derhalve is er voor mij geen motief.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. #RefugeeCrisis: What The Media Is Hiding, Help #SyrianRefugees Go Home
    https://www.youtube.com/watch?v=pHFnvFbThDE

    Syrian Partisan Girl verteld hoe het zit en ontkracht de leugens van de msm

    BeantwoordenVerwijderen
  86. @Jan Verheul,

    "Durfde hij niet?"

    Zou zomaar kunnen. Het valt mij trouwens toch op dat een hoop Amerikanen klokkenluider worden nadat zij 'retired' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Massimo Mazzucco heeft in het eerste deel van zijn 911 film veel aandacht voor :
    1. De absolute onmogelijkheid dat deze 4 moslims de grote airliners zouden kunnen besturen.
    2. Het is vrijwel onmogelijk voor een ervaren piloot om zo dicht over de grond te vliegen zoals het vliegtuig dat in het pentagon vloog. Midden op het Pentagon vliegen zou bovendien veel makkelijker zijn, en veel meer doden veroorzaken. De getroffen buitenwand was trouwens ( toeval?) net veel sterker gemaakt. (Ook dat nog ! )
    3. Een airliner is niet gebouwd om in de lage luchtlagen ( waar de lucht veel dikker is) met 500 mijl per uur te vliegen. Deskundigen zijn verbaasd dat het vliegtuig niet uiteen viel door de enorme krachten die er op kwamen.

    Ook maakt Massimo duidelijk dat al die telefoongesprekken onmogelijk waren. In 2005 heeft een japans tv station geprobeerd om vanuit een vliegtuigje te bellen: dat lukte alleen vanaf lage hoogte, en met lage snelheid.

    Toch waren er gesprekken. Mazzucco houdt het voo rmogelijk dat de vliegtuigen zijn verwisseld voor andere vliegtuigen bestuurd door computers, ( en wel bestand tegen de dikke lucht op lage hoogtes. Wat er van die mensen is geworden zal niet veel goeds zijn.
    ( Ik heb alleen nog deel 1 gezien. Docu heeft 3 delen, totaal ca 5 uur) . http://www.globalresearch.ca/the-unspoken-truth-on-911-september-11-the-new-pearl-harbor/5354760


    BeantwoordenVerwijderen
  88. Enkele headlines:
    "Heibel in de gelederen...
    Blik-kers vallen nu elkaar aan.
    Baas Blik doet niets.
    Verheul leidt campagne voor zuiveringen."


    Veel zwakker kon uw antwoord niet zijn, Dawg.

    1. de huistrollen maken iedereen uit voor fascist.
    2. U gebruikt het 'fascist' als iets dat diagonaal staat tegenover filosemiet ( wat U bent,volgens mij). En zo wil U mijn bewering afzwakken. Werkt niet wat mij betreft.
    3. Het gedrag van Israel is zonder meer fascistisch te noemen.
    4. U bent het met de schrijvers hier eens dat de VS de grote boosaardige in de wereld is. Maar dat de VS onder de knoet van joodse lieden zit, die de VS oorlogen laten voeren die alleen maar goed voor Israel zijn, dàt weigert U te zien.
    5. Israel is ongrijpbaar: het heeft geen grondwet, geen vastgelegde grenzen, en niemand weet hoe je de mensen kunt noemen die Israel's belangen her en der verdedigen, want altijd hebben ze een verhaal klaar om te tonen dat je er naast zit, of te tonen dat je óók volstrekt onschuldige mensen aanklaagt. ( Zijn het joden, zionisten, is joods zijn een religie of een ras of een affiliatie, is 'Israeli' een nationaliteit ? Welk woord je ook gebruikt, er is altijd een escape.)
    Die ongrijpbaarheid gebruikt U ook. U schrijft ergens: "Ik hou er niet van om groepen voor iets verantwoordelijk te stellen. "
    Juist: de daders kunnen niet benoemd worden. Dus kunnen ze niet worden aangepakt. Dàt is uw gruwelijke levenshouding.
    6. Zoals hierboven feilloos is aangetoond bent U boos op de slachtoffers. U haat de immigranten.( Dat durft U niet toe te geven, maar blijkt uit de youtubes die U hier plaatst.) Maar de daders beschermt U.

    ( Ik zeg eerlijk dat ik niet blij ben met de immigranten, maar ze zijn slachtoffers. Ik haat de veroorzakers van al deze ellende.)

    Wegwezen, Dawg.
    (wat mij betreft. Maar gelukkig hebben we mijnheer Blik nog, en die laat alle mensen hier toe. Zelfs mij :-) !

    ( De discussie begon hier: http://blikopnosjournaal.blogspot.com/2015/09/droomtransfer-hollandse-soldaat-van.html?showComment=1441869416295#c8011059280443850722 )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Jan Verheul,

      "5. ...en niemand weet hoe je de mensen kunt noemen die Israel's belangen her en der verdedigen,"

      Jawel, Rothschild zionisten!

      Verwijderen
  89. Jongens, de metalen goud en zilver zijn gloeiend heet.
    Ik zie oplopende premies boven spot voor fysiek en ik zie backwardation in de future prijzen. De vraag vanuit Azië is enorm.

    Jongens, olie is boterzacht. Er wordt door producerende landen onder de officiële prijs geleverd.

    BeantwoordenVerwijderen