woensdag 27 januari 2016

Associëren met Oekraïne, "JA" of "NEE" stemmen? Deel 1

We gaan de komende tijd de argumenten omtrent het al dan niet associeren met Oekraïne onder de loep te nemen.

Het verdrag staat gewoon op internet en al gelijk in het begin, bij Titel 2, artikel 4, paragraaf 2.f, treffen we een goede reden om "NEE" te gaan stemmen:

f. verdere dialoog en meer samenwerking tussen de partijen op het vlak van veiligheid en defensie;

Net zo goed als dat het geen goed idee zou zijn als Rusland zich militair zou gaan associëren met Canada -zou, zo valt voor te stellen, de VS niet prettig vinden- zo moet de aan de VS onderworpen EU niet geassociëerd willen worden met buren van de Russen. En zeker niet als daar via een Westerse coupe zojuist al een zeer oorlogszuchtig en geweldadig puppet-regime is geinstalleerd. "NEE" stemmen dus.

83 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Artikel 10 Conflictpreventie, crisisbeheer en militair-technische samenwerking

      1. De partijen intensiveren de praktische samenwerking op het vlak van conflictpreventie en crisisbeheer, in het bijzonder met het oog op versterkte deelname van Oekraïne aan civiele en militaire operaties inzake crisisbeheer onder leiding van de EU en aan oefeningen en opleidingen, ook die in het kader van het gemeenschappelijk veiligheids- en defensiebeleid (GVDB).

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer populistisch en neerbuigend vertaalt zich dit artikel in: ´we moeten JA stemmen om Putler te straffen´.

    En dat punt komt bijna in elk pro artikel even aan bod.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag 3 items over vluchtelingen bij de staatszender. Natuurlijk allemaal positief mbt de vluchtelingen.

    Waar de staatzender het niet over heeft zijn de 6000 troepen die Nato levert voor het opnieuw bezetten van delen van Libië. Dat is toch behoorlijk nieuws.
    http://journal-neo.org/2016/01/27/us-nato-invade-libya-to-fight-terrorists-of-own-creation/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de buurt van Calais zien we zich een Mad Max achtige wereld ontwikkelen. Opzet of onmacht van de EU? En welke van die twee is dan verontrustender?

    http://www.zerohedge.com/news/2016-01-26/frances-highways-descend-chaos-lawlessness

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Raad eens hoe Eliot Higgins 20 Russen heeft weten te identificeren via social media?

    Revealed: US spy operation that manipulates social media

    http://www.theguardian.com/technology/2011/mar/17/us-spy-operation-social-networks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, eigenlijk kon het ook niet anders, iets wat nooit bestaan heeft en er ineens is moet gemanipuleerd zijn.

    BIOWEAPON! Zika Virus Is Being Spread by GMO Mosquitoes Funded by Gates!

    http://investmentwatchblog.com/bioweapon-zika-virus-is-being-spread-by-gmo-mosquitoes-funded-by-gates/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het virus wat mijn zus genekt heeft!

    http://www.realfarmacy.com/cancer-epidemic-sv40/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dank je wel Matt!

      Weet je wat het gekke was, haar behandelend arts gaf het nog min of meer toe ook. Hij zei dat het alleen niet te bewijzen is.

      Verwijderen
  9. LPG, ga weg. U bent hier ongewenste gast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. "Vreemd dat die niet weerlegd worden"

      Het is hier al duizenden keren weerlegd, maar ja, als jij liever in je holle vat wilt blijven bivakkeren dan doe je dat toch lekker.

      Verwijderen
    4. Hier hebben wij een link van een persoon die er vanaf dag één ook van overtuigd was dat Rusland de schuldige was maar zich nu ook de juiste vragen gaat stellen!

      http://www.whathappenedtoflightmh17.com/ukraine-is-not-cooperating-with-investigation-as-they-should-for-innocent-state/

      Verwijderen
    5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    6. "Dus weet niet waar u die "duizenden keren weerlegd" vandaan haalt"

      Dat is ook niet zo gek dat jij dat niet meer weet. Jij leest alleen maar wat jij graag wilt lezen maar wat je moet lezen, lees je niet.

      the spokesman of the Ukraine Armed Forces, Andrej Lysenko, stated less than an hour after MH17 was missing the Ukraine Air Force jets were operating.

      http://www.whathappenedtoflightmh17.com/it-is-extremely-unlikely-ukraine-air-force-did-not-operate-near-torez-in-the-afternoon-of-july-17/

      Verwijderen
    7. "Ohh, heeft OVV ook weerlegd dat het een buk was?
      Nee, juist bewezen"

      Tjibbe Joustra is een VVD-er, moet ik je nog meer uitleggen na de doofpotten van de Teevendeal en Baybasin/Demmink of blijf jij hier gewoon het naïeve, domme mannetje spelen?

      Verwijderen
    8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    9. "Tja, mijn posts worden verwijderd en dan plaats ik ze terug
      Maar wordt zoveel dat ik ze maar allemaal overal onderplak"

      Je mag ook toegeven dat je een zielig mannetje bent, daar hebben wij alle begrip voor!

      "Maar blik kan dat voorkomen, door de eerste post te laten staan en te reageren"

      Waarom? Het is niets anders dan herhaalde weerlegde onzin, terecht dat Blik het verwijderd, wat jij nu doet is gewoon een vorm van terroristische chantage en dat doen alleen zielige mannetjes die hun zin niet krijgen.



      Verwijderen
    10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    11. "Ja, en???
      In NL mag ook niet zonder toestemming een Belgische agent onderzoek doen"

      Wat, "Ja, en???"? Wij hebben het over Oekraïne en niet over België en waarom laat jij de rest uit je verhaal?

      "Heb alleen maar kunnen lezen dat OVV dat niet nodig vond"

      Nou, dan heb ik toch gelijk als ik zeg dat jij alleen leest wat er in jouw straatje past!

      "Klopt, maar Rusland had nog minder radar gegevens"

      Het gaat hier niet over Rusland, het gaat over Oekraïne, waar MH-17 is neergehaald, weet je nog of blijf jij maar als een klein kind naar een ander wijzen?

      "Dat wilde NL zelf niet, een leugen"

      Jij weet niet wat er voor geheime gesprekken tussen Nederland en Oekraïne hebben plaatsgevonden, dus ik zou maar een beetje dimmen.

      "Sepa's hadden gewoon MLRS op crashsite staan"

      Is dit weer het volgende lulverhaal van jou waarom de ukkies de crashsite wel moesten bombarderen.

      "Er was al lang een opperatie daar aan de gang, niet vanaf 17 juli"

      Leugen, het offensief startte na de 17e juli.

      Verwijderen
    12. "Beetje jammer dat die woordvoerder het woordje вчера net niet zegt"

      Ja, wij kennen die woordspelletjes van jou en als je ontmaskerd wordt maak jij er een complottheorie van.

      Verwijderen
    13. "Of dat gebeurd is aan rechter, echter er wordt wel erg veel leugens verteld door Rusland, die debunk ik"

      Jij debunkt niets, jij bent hier al verscheidene keren debunkt en toch blijf jij steeds terugkomen over die zaken. Jij bent gewoon een pathetic mannetje die niet tegen zijn verlies kan.

      Verwijderen
    14. "Dit heb ik u al eerder verteld"

      Ja, en ik heb je ook een heleboel verteld maar je luistert en je leest niet.

      Verwijderen
    15. Tja, ook die drollen komen regelmatig terug bij jou maar luisteren en lezen ho maar!

      Verwijderen
    16. LKG: ´Nu moet u komen met onderbouwing dat Kremlin niet loog´

      Vanzelfsprekend en lofwaardig dat zijn posts regelmatig verwijderd worden! Deze vraag is in strijd met de meest elementaire logica: one can´t prove a negative!!!

      Dat is zorgwekkende onwetendheid of een naieve poging zand in de ogen te strooien, en draagt in beide gevallen niet bij tot het debat...

      Verwijderen
  10. Denk nog een keer na voordat je moslims je land in laat. Aardige mensen, maar onder invloed van SA worden ze geradicaliseerd. Kijk naar deze gematigde moslims
    The Moderate Muslims
    https://www.youtube.com/watch?v=nA3xN5ptZXM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zoals Mannen en vrouwen apart in een kamer, stenigen tot de dood als allah dit voorschrijft.

      Verwijderen
    2. Migrants stabs German father, who has to flee onto frozen lake with his infant. Ice breaks…

      http://10news.dk/?p=2294

      Verwijderen
    3. @Kroel,
      De ZOVEELSTE verkrachting zaak die de Duitse regering in de doofpot wil gooien.

      een 13 JARIG meisje dat VRIJWILLIG SEX heeft met MEERDERE mannen. YEAH RIGHT. Ik herhaal 13 jaar. Akkoord met sex met 3 heren.

      Schande dat de Duitse regering en de NOS nog het gore lef hebben om dit in de doofpot te gooien en Rusland te betichten van propaganda.

      Verwijderen
    4. Kroel, moet ik nu alles voorzeggen.

      Buitenland
      Stopt Duitsland 'verkrachting' Russisch meisje in doofpot?
      http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2016/1/Stopt-Duitsland-verkrachting-Russisch-meisje-in-doofpot-2752537W/

      "Minister van Buitenlandse Zaken Sergej Lavrov wil dat de Duitsers eens goed uitleggen wat er is gebeurd. Volgens hem kan het niet zo zijn dat het dertienjarige meisje Lisa F. (haar achternaam is niet bekend) op 11 januari 'dertig uur vrijwillig verdween'."

      "Maar de Duitse politie zegt dat het verhaal vermoedelijk niet klopt. Lisa was inderdaad voor enige tijd van de radar verdwenen, maar er is geen enkel signaal dat zij is ontvoerd of verkracht, zegt woordvoerder Martin Steltner. Ze stemde zelf in met het seksuele contact. Hij wilde niet zeggen of er een onderzoek wordt ingesteld naar de vermeende daders vanwege seks met een minderjarige – een mogelijk strafbaar feit dus."

      Je wil mij niet zeggen dat een meisje van dertien hunkert naar sex met 3 mannen. Zeer merkwaardige reactie van de politie om te zeggen dat het meisje dat vrijwillig wilde.

      VERONTWAARDIGING VAN LAVROV IS VANZELFSPREKEND. POLITIECHEF BERLIJN EN DIENSTDOENDE AGENT(EN) MOETEN ZICH SCHAMEN EN MOGELIJK OP NON ACTIEF GEZET WORDEN

      Verwijderen
    5. Toen Lisa weer opdook, zei ze tegenover de Duitse politie dat ze was gekidnapt door drie mannen bij een treinstation in het oosten van Berlijn. Ze zou naar eigen zeggen zijn meegenomen naar een appartement waar ze werd geslagen en seksueel misbruikt, schrijft Deutsche Welle.

      Verwijderen
  11. @ LGK

    "The Ukraine Air Traffic control organization UkSATSE did not allow the Dutch Safety Board to talk to the air traffic controller responsible for the control of MH17
    Heb alleen maar kunnen lezen dat OVV dat niet nodig vond
    Alleen nabestaande riepen dat het niet mocht"

    Nou nee dus. En daar ben je al eerder op gewezen. Het OVV heeft zelf verklaard dat de luchtverkeersleiding een interview met de controller weigerde. Wel stuurde ze transcripten van de communicatie met MH17. 'Daar hadden we genoeg aan voor ons onderzoek'volgens het OVV. De Tweede Kamer vond die opstelling van het OVV onbegrijpelijk omdat die transcripten op alle mogelijke manieren gemanipuleerd kunnen worden.

    https://twitter.com/PieterOmtzigt/status/690839594351329280

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ LGK

      Ik stel vast dat UA het onderzoek van het OVV hinderde door (wat wel de gebruikelijke procedure is) een interview met de controller te te weigeren. Daar zullen ze wel hun reden voor gehad hebben.

      De CVR opnames matchte? Met wat dan? Jij heb die opnames helemaal niet gehoord. Geen primaire radar dat en geen feitelijke CVR audio. Dan wordt papier heel geduldig.

      Verwijderen
    2. @Dawg,

      Straks gaat hij ook nog beweren dat hij de gesprekken tussen Kiev ATC en Mh-17 heeft ingezien en de satellietbeelden van de VS. Maar die zijn toch echt door de SBU in beslag genomen en de satellietbeelden zijn naar staatsgeheim gepromoveerd.

      Verwijderen
    3. @ Joop

      Twee fragmenten (van de hagel van 2.500 bowties die de warhead op MH17 losliet) moeten het neerstorten van de Boeing linken aan een BUK. Vervolgens wordt die BUK dan doorgelinkt aan de Russen via de twee Paris Match foto's (als er ooit een schoolvoorbeeld van een fotoshop was) van een TELAR zogenaamd genomen door een anonieme fotograaf in Donetsk.

      Zolang de zaak niet voorkomt voor een strafhof kan de OVV beweren wat ze wil en zo de Russen voor altijd in het verdachtenbankje houden, maar een strafzaak is al kapot voor die goed en wel begonnen is. Als UA de dader is het best denkbare resultaat voor de NAVO.

      Verwijderen
    4. Ja, het is WEER een complotje!

      Gewoon omdat complotjes bestaan en erger nog, alles wijst op een complotje, een doofpot waar onze VVD-ers zo gedreven in zijn, maar dat weiger jij maar in te zien!

      Verwijderen
    5. "Ohja, dat was Carlos, de Spaanse air traffic controller die dat beweerde
      Wat een hoax bleek"

      Tja, vandaar dat ze nog steeds zoek zijn!

      Wat een walgelijke vent ben jij eigenlijk, vindt je niet? Of kan je het wel goed met jezelf vinden?

      Verwijderen
    6. "En wat heeft UA eraan?"

      Hier, nog zo'n interessante vraag van @LGK! Hij kan zelf niet invullen wat de voordelen voor de Oekraïne zijn als de transcripties worden gemanipuleerd!

      Dan ben je voor mij naïef, dom, te stom of je lijdt gewoon aan alzheimer!

      Verwijderen
    7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    8. "Vreemd dan dat Rusland niet zijn radar gegevens inbracht die dat zouden moeten ondersteunen"

      Kom je weer met Rusland aanzetten, terwijl de banden tussen ATC Kiev en MH-17 nog steeds zoek zijn!

      Volgens mij kan je beter tegen jezelf gaan zitten lullen, want wat ik schrijf interesseert jou geloof ik niet.

      Maar goed, al jou schrijfsels zijn morgen weer verdwenen en terecht, want jij hoort alleen jezelf graag lullen.

      Verwijderen
    9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    11. By the way, Flightradar had ook haar data over de vluchtgegevens aangepast!

      Verwijderen
  12. Roebel versterkt verder. Nu nog maar 82 Roebel voor 1 Euro.

    https://mail.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jezus Christus, wat een kleuters hierzo.
    Die Cruelman moet je er af gooien.
    if [[ echo recieved$ | grep "Cruelman ]]
    then echo "eikel deleted"
    Ofzoiets in je server opnemen.

    On topic:

    Artikel 404

    De samenwerking op het gebied van landbouw en plattelandsontwikkeling omvat onder andere:

    c. bevorderen van moderne, duurzame landbouwmethoden waarbij milieu en dierenwelzijn worden gerespecteerd, waaronder meer gebruik van biologische productiemethoden en BIOTECHNOLOGIE, onder andere door goede praktijken op dat gebied toe te passen;


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. "Rik en Matt, zijn jullie echt zo goedgelovig dat Poetin niet zijn eigen GMO-programma heeft??"

      Nee, Poetin heeft géén eigen GMO-programma! Dat is voorbehouden aan jouw Amerikaanse en Nederlandse vriendjes die graag willen dat er in jou enorme tumoren groeien, wat weer goed is voor het eigen risico en de farmaceutische industrie.

      Maar jij kan hier dus wel de domme intellectueel uit blijven hangen die van alles niks weet en zelfs de meest simpele vragen niet weet te beantwoorden.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Ach en dat voor een dombo die niet in staat is zelf te denken!

      OVV heeft zitten liegen over de radarbeelden van Rusland en Oekraïne want er bestaat niet zo iets als "voorlopige radarbeelden" zij zijn er wel of zij zijn er niet en in het voorlopige rapport staat op pagina 14 dat zij er wel zijn. Zelfs die simpele conclusie kan jij niet eens voor jezelf trekken!

      En bij Baybasin zat jij er ook naast. Vervalste tape gesprekken, verdraaiingen van feiten.

      Jij bent of dom of gewoon een schoft, de keus mag jezelf maken!

      Verwijderen
  15. Verzoek aan Joop en Matt; svp niet op trollen reageren. Want die reacties worden toch verwijderd en dan blijven jullie reacties in het luchtledige hangen.

    Als je zonodig je tijd wilt besteden aan hen, doe het dan op zo'n manier dat als de trollenreactie verwijderd is, je post nog goed leesbaar is of mede verwijderd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk eens wie zich aangesproken voelt...!

      Ik had nog niet eens aan jou gedacht, maar bij het woord trol jijzelf blijkbaar wel; nou, dat staat dan genoteerd, en is dan ook duidelijk voor de aangesprokenen om dan ook maar niet meer op jou te reageren.

      Fijn dat je jezelf kenbaar hebt gemaakt. Had anders echt niet gedacht dat jij een trol zou zijn...

      Verwijderen
    2. "Je staat dus geen vrijheid van meningsuiting toe en je hebt er lak aan om iemand anders zijn vrijheid te gunnen"

      Nee hoor, er word geen tegenspraak geduld. Als iemand in mijn tuin zit te kakken schop ik die er ook uit.

      Ga lekker op je eigen blog of op de hoek van de straat je rechten uitoefenen.

      Verwijderen
    3. "Dan moet je geen provocerend blog beginnen"

      Dan moet je maar geen provocerende reacties plaatsen.

      "Tegenspraak hoort bij dit leven"

      helemaal mee eens, de mensen hier hebben tegenspraak mbt dir verdrag en oefenen hier hun recht uit.

      "Maar ik laat me niet de mond snoeren"

      Niemand hier de je belet op de dam te gaan staan en je recht uit te oefenen. Heb je ook nog een veel groter publiek ook, misschien een beter idee.

      "Zo niet jammer dan, kan je niet tegen kritiek en moet je geen blog beginnen met reageermodus!!"

      Sure, wederom, als iemand in mijn tuin staat te kakken schop ik die eruit. Moet je maar niet in mijn tuin gaan zitten kakken als je dat niet meer wil.

      Verwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Een ban lijkt me toch de beste oplossing."

      Met Matt eens!

      Verwijderen
    2. ban lukt tecnisch niet; dus moeten we het even anders aanpakken.

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  17. Op het blog van Harry van Bommel.

    http://harryvanbommel.sp.nl/weblog/2016/01/29/feest-der-democratie-verpest/#comment-1644516

    Inderdaad, “Feest der democratie verpest”

    Het feest der democratie, dat zo uitbundig op het Maidan werd gepropageerd door Hans van Baalen en Guy Verhofstadt, is ruw verstoord door een studie van de Universiteit van Ottawa.

    http://www.voltairenet.org/article189953.html

    Reactie door Joop — vrijdag 29 januari 2016 @ 20:5

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op het blog van Harry van Bommel.

      http://harryvanbommel.sp.nl/weblog/2016/01/29/feest-der-democratie-verpest/#comment-1644516



      Inderdaad, “Feest der democratie verpest” (2)

      Mag ik u even meenemen naar het rapport van de eerste bevindingen MH-17, waar het rapport op pagina 14 zegt:

      2.5
      Luchtverkeersleiding

      2 . 5.1
      Luchtverkeersleidinggegevens
      Voor dit onderzoek werden gegevens van de luchtverkeersleiding verkregen van zowel
      Oekraïne (UkSATSE) als de Russische Federatie. De verkregen gegevens betroffen:

      •primaire radar opgenomen door Russische stations;
      •secundaire radar (Secundary Surveillance Radar / Mode S);
      •ontvangst van automatisch uitgezonden vliegtuiggegevens (Automatic Dependant
      Surveillance–Broadcast, ADS-B).

      In maart 2015 reisde de speciale gezant van de OVV, de heer Adriaan Jacobovits de Szeged (oud ambassadeur van Nederland in de VS, maar ook vloeiend in Russisch), naar Oekraïne om de radargegevens te krijgen. Hij kreeg ze niet: de Oekrainers vertelden dat de civiele radar op 17 juli in onderhoud was en dat de militaire radar uitstond op 17 juli.

      https://jalta.nl/wp-content/uploads/2015/10/ovvtabel.png

      Twee vragen aan de heer van Bommel:

      Hoe kan het zijn dat in het rapport van de eerste bevindingen MH-17 op pagina 14 staat dat er van de Russische Federatie en Oekraïne primaire en secundaire radargegevens zijn verkregen en in het definitieve rapport alleen de secundaire radargegevens van de Oekraïne?

      Klopt het dat de voorzitter van de Commissie voor Buitenlandse Zaken heeft gezegd dat de DSB niet bereid is nog meer vragen te beantwoorden m.b.t. het definitieve rapport wat op 13 oktober 2015 is gepresenteerd en dat de DSB, bij monde door Sara Vernooij o.a. heeft gezegd dat gedocumenteerde informatie uit het rapport wordt gehouden? Klopt het ook dat deze informatie valt onder Artikel 57 van de Rijkswet Onderzoeksraad voor Veiligheid, wat o.a. zegt:

      Artikel 57

      De raad neemt eveneens door hem vergaarde informatie niet in het rapport op voorzover het belang daarvan niet opweegt tegen de volgende belangen:

      a. de betrekkingen van het Koninkrijk of de landen van het Koninkrijk met andere staten of met internationale organisaties;

      b. de economische of financiële belangen van het Koninkrijk, van de publiekrechtelijke lichamen van de landen van het Koninkrijk, of van de in artikel 1a, onderdeel c en d, van de Wet openbaarheid van bestuur bedoelde bestuursorganen;

      c. de opsporing en vervolging van strafbare feiten;

      en dat ik hieruit mag opmaken dat de achtergehouden, gedocumenteerde informatie valt onder staatsgeheim?

      Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

      Reactie door Joop — vrijdag 29 januari 2016 @ 21:45

      Verwijderen
    2. @ Joop

      Mooi zo'n Artikel 57. Van dergelijk materiaal is voor iedere doofpot wel een solide deksel te fabriceren.

      Verwijderen
    3. @Dawg,

      Ik neem aan dat jij nu ook wel een vermoeden hebt waar die Russische/Oekraïense radargegevens zijn gebleven? Het is ook duidelijk waarom de Russen hier niet tegen hebben geprotesteerd, zij worden bij voorbaat al niet geloofd, dus waarom er energie in steken.

      Ik heb hetzelfde aan Pieter Omtzigt geschreven.

      Verwijderen
    4. @Joop

      't Is merkwaardig dat er in het voorlopige rapport nog wel sprake zou zijn van door de Russen aangeleverde primaire radargegevensns en dat die voor het definitieve verslag niet meer beschikbaar zouden zijn.

      Anderzijds, wat hebben de Russen te verliezen met het zelf vrijgeven er van. Zij zijn toch niet gebonden aan artikel 57. Of ze bij voorbaat niet geloofd worden? Ik kan me zo voorstellen dat allen al de nabestaanden met grote belangstelling kennis zouden nemen van de data.

      Verwijderen
    5. @Dawg,

      Dat kunnen toch geen "voorlopige gegevens" zijn geweest? Je hebt de gegevens of je hebt ze niet en wat is er met die gegevens gebeurd tussen het voorlopige en definitieve rapport? Waarom is die Nederlandse gezant in maart 2015 naar Oekraïne afgereisd om die gegevens op te halen als zij al in Nederlands bezit waren, het voorlopige rapport stamt tenslotte uit september 2014? Dan zit het DSB/OVV toch gewoon ronduit te liegen of zie ik dat verkeerd?

      Verwijderen
    6. @ Joop

      Vanzelf, als die gegevens voor het voorlopige rapport uit 2014 waren aangeleverd zie ik geen reden waarom ze er nu opeens niet beschikbaar zijn voor het definitieve verslag. Ik zie alleen geen doorslaggevende reden voor de Russen om dan kritiekloos mee te gaan met de bewering dat Rusland hun radardata niet zouden hebben opgeslagen als die bewering niet juist is.

      Verwijderen
    7. @Cruelman1974,

      Jij mag pas reageren als je antwoorden hebt op bovenstaande. Heb je die niet, dan wordt jij gezien als de zieligste zielenpiet op dit blog en het mooiste is dat jij jezelf promoveert tot de zieligste zielenpiet op dit blog!

      Ga zo door, Cruel, jij bent het feestnummer hier op dit blog die nog enige humor in de ellende van de wereld brengt!

      Verwijderen
    8. @Dawg,

      "Ik zie alleen geen doorslaggevende reden voor de Russen om dan kritiekloos mee te gaan met de bewering dat Rusland hun radardata niet zouden hebben opgeslagen als die bewering niet juist is."

      De Russen hadden die gegevens toch al aangeleverd, dus waarom zouden zij die bewaren?

      Verwijderen
    9. "De Russen hadden die gegevens toch al aangeleverd, dus waarom zouden zij die bewaren?"

      De Russen kwamen onlangs met zeer fundamentele kritiek op het eindverslag maar weerspraken op geen enkele manier dat ze geen primaire radargegevens aangeleverd zouden hebben.

      Please, laat 1974 uit deze gedachtewisseling. Je wil toch niet beweren dat je echt om zijn antwoorden verlegen zit?

      Verwijderen
    10. Schitterend, ineens stort het hele trollenregiment zich op Joop de Jong, terwijl zij geen enkel antwoord hebben waarom het DSB/OVV de radargegevens uit het definitieve rapport hebben gehouden. Een duidelijker ondergang van deze trollen kan er niet zijn!

      Verwijderen
  18. German Media 'Instructed' to 'Report Positively - Not Oppose Gov't'

    http://russia-insider.com/en/confession-germanys-media-rigged/ri12478

    "After this bomb was dropped, the host of the program asked the unbelievable question of whether journalists report directly what they are told to report. Of course it doesn’t get reported that directly, explains Zimmermann. Nevertheless, one is instructed to "report positively on the government" and not to spread an "oppositional attitude." At that point everybody knows what’s expected of them."

    Directe link naar audiofragment waarin journaliste Claudia Zimmermann (WDR) wordt geinterviewd

    http://www.l1.nl/audio/stemming-over-aanrandingen-en-berovingen-keulen-17-jan-2016

    BeantwoordenVerwijderen
  19. LATEST ON HILLARY: SOME EMAILS “TOO DAMAGING” TO BE RELEASED; 22 CLASSIFIED “TOP SECRET”
    http://www.thedailysheeple.com/latest-on-hillary-some-emails-too-damaging-to-be-released-22-classified-top-secret_012016

    Well now it is being widely reported today that 22 of the emails found on Hillary’s private home email server are not just classified but “top secret” — in other words, they contain some of what authorities have deemed the government’s most sensitive, highly guarded info.

    It is also being reported that some of her emails are quote, “too damaging” to national security to be released under any circumstances, period. Several dozen emails were classified “at the CONFIDENTIAL, SECRET, AND TOP SECRET/SAP levels” and the Obama administration confirmed seven email chains will be withheld from public view.

    Hillary too big to jail ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @oligarch,

      "Hillary too big to jail ?"

      Yes, the whole White House is occupied by unconficted criminals!

      Verwijderen
  20. Waar is het goud van Libie gebleven....?

    http://www.ninefornews.nl/nieuw-bewijs-dat-de-navo-libie-heeft-verwoest-om-goud/

    BeantwoordenVerwijderen